Partyflock

Forumonderwerp · 698898

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
What happened???
k hoorde net wat op de radio, had zelf geen tijd om te gaan

iets over politie bekogelen

[*edit]
dit dus:

Vechtpartij bij Dance Parade

ROTTERDAM - De politie is zaterdagmiddag tijdens de Dance Parade in Rotterdam in actie gekomen om een vechtpartij de kop in te drukken. Op de Witte de Withstraat in het centrum werd de mobiele eenheid ingezet om vechtersbazen in het publiek uit elkaar te drijven.

Volgens een woordvoerster is nog niet bekend of er aanhoudingen zijn verricht. De stoet met veertig wagens werd even opgehouden, maar zet inmiddels weer koers richting de Erasmusbrug en het eindfeest op Katendrecht. De Rotterdamse Dance Parade, met naar schatting 350.000 danceliefhebbers, is de grootste parade van Europa
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
das snel :S
Waarschuw beheerder
donateur
Geen idee, ga kijken ;p
Waarschuw beheerder
donateur
gaat weer lekker dan :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Ook al? :S
Waarschuw beheerder
donateur
Goh... :S Zijn ze weer lekker kansloos bezig daar (N)
Waarschuw beheerder
donateur
nee geen zin om te kijken, zal zo wel afgelopen zijn
Waarschuw beheerder
donateur
Lekker voor ze :frusty: doelloze lui bestaan er ook zeg..

Artiest {SHOWLIST artist 26887, 27322}
Waarschuw beheerder
Leuk (Y)
Waarschuw beheerder
Feesten is uit, rellen is in.
Waarschuw beheerder
donateur
shit happens

Waarschuw beheerder
donateur
Is het weer zover..? :S

Waarschuw beheerder
ben blij dat wij dit jaar voor het eerst niet naar het eindfeest gaan..........
Waarschuw beheerder
donateur
ze zeiden iets over, na een korte stop ging het weer verder, en er was iig ME.

heb het niet echt gehoord

van mij mogen ze die ME`ers lekker bekogelen, maar dan ook aleen de ME`ers
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik had net me vriend aan de telefoon. Die had t er ook al over.....
Dat mensen stenen uit de grond haalden en richting de ME gooiden..... :S

Hij had ook 1 jongen gesproken, een Ajaxcied (hoe je dat ook schrijft), en die vertelde dat ze vanavond in Tropicana verder gaan.......

Waarschuw beheerder
Kijk nu op www.telegraaf.nl daar staat het. Idd een vechtparty

Waarschuw beheerder
donateur
Hij had ook 1 jongen gesproken, een Ajaxcied (hoe je dat ook schrijft), en die vertelde dat ze vanavond in Tropicana verder gaan.......
==================================================­====
Laat me niet lachen, die durven daar echt niet naar binnen.
Waarschuw beheerder
donateur
Vechtpartij bij Dance Parade

ROTTERDAM - De politie is zaterdagmiddag tijdens de Dance Parade in Rotterdam in actie gekomen om een vechtpartij de kop in te drukken. Op de Witte de Withstraat in het centrum werd de mobiele eenheid ingezet om vechtersbazen in het publiek uit elkaar te drijven.

Volgens een woordvoerster is nog niet bekend of er aanhoudingen zijn verricht. De stoet met veertig wagens werd even opgehouden, maar zet inmiddels weer koers richting de Erasmusbrug en het eindfeest op Katendrecht. De Rotterdamse Dance Parade, met naar schatting 350.000 danceliefhebbers, is de grootste parade van Europa.

Waarschuw beheerder
donateur
Dat mensen stenen uit de grond haalden en richting de ME gooiden

:frusty: :frusty: :frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
ik denk dat een ajaxcied of meerdere niet echt veilig zijn in tropi

zou wel weer een kansloze actie zijn van ze

Waarschuw beheerder
donateur
Laat me niet lachen, die durven daar echt niet naar binnen

Dat hoorde ik maar hoor.....!!

Ik hou me daar echt niet mee bezig!

Ik vind t gewoon zielig!

Altijd dat eeuwige gezeik tussen Amsterdam & Rotterdam!
Waarschuw beheerder
donateur
Ben ik even blij dat ik toch niet naar de FFWD kon. :)
Waarschuw beheerder
donateur
De ME verdient het ze pakken ook altijd iedereen als ze maar kunnen maar hun zijn altijd in de meerderheid.

vind het wel leuk als ze eens een x gepakt worden, verdienen ze.

tis niet leuk voor mensen die er zijn om te feesten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
010-NrG-010 wat ben jij een misselijk ventje zeg..[img cacheid=00017382000344ab73924afb1a005dd678]http://smile.smilies.nl/1499.gif[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Waarom moeten die gasten nou altijd op feesten ruzie gaan staan maken????
Je gaat toch om te feesten en niet om ruzie te gaan staan maken wie er dit jaar kampioen word.. :s
Waarschuw beheerder
:gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
De ME is in actie gekomen tijdens de Dance Parade die door Rotterdam trekt. In de Witte de Withstraat zorgden relschoppers voor ongeregeldheden.

Ze gooiden onder meer met stenen en daarbij is volgens de politie een agent gewond geraakt. De relschoppers richtten zich op de aanwezige agenten van de ME. Na een aantal vechtpartijen gingen de ordeverstoorders weer op in de menigte. Voorlopig heeft de politie in totaal 5 mensen aangehouden.
De verstoring heeft de verdere verloop van de parade niet in gevaar gebracht. Inmiddels zijn de eerste wagens al over de Erasmusbrug richting Katendrecht.

De danceparade is om 12:00 uur begonnen op de Mathenesserlaan en eindigde dus later dan 16:00 uur op het Katendrechtse hoofd waar het slotfeest wordt gegeven tot 23:00 uur.
Waarschuw beheerder
donateur
Waarom moeten die gasten nou altijd op feesten ruzie gaan staan maken????
Je gaat toch om te feesten en niet om ruzie te gaan staan maken wie er dit jaar kampioen word..

maar dat is wel een plaats waar mensen van beide groepen komen en dan ontstaat er altijd wel ruzie omdat die haat er nou eenmaal is.
Waarschuw beheerder
Ik mis dus weer echt wat.

NOT
Waarschuw beheerder
donateur
wen er maar aan ... het zal steeds meer gebeuren voorspel ik :( door de hoge straffen rondom voetbalwedstrijden en de massale aanwezigheid van politie daar zijn dit soort evenementen de uitgelezen mogelijkheid voor deze mensen om zich eens zonder al te veel risico te kunnen uitleven ... helaas maar waar :(

Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet niet wat de aanleiding is geweest, maar de laatste keer dat ik er bij was liepen er tientalle debielen met wp teken, hakenkruizen tattoo's enz gewoon om ziek van te worden en die waren flink de boel aan het uitdagen, zal me niets verbazen dat het nu weer het geval is.
Waarschuw beheerder
zal wel door het alcohol verbot komen dat er rellen waren:(
of was dat er dit jaar niet ?.
[img]http://members.home.nl/bewegendeplaatjes/politie/bobby2.gif[/img]
Waarschuw beheerder
rellen is voor mietjes
Waarschuw beheerder
Damn zeg.............waarom

Make Love Not War :YES:
Waarschuw beheerder
donateur
Make Love Not War

Vrouwelijke voorstanders van deze uitspraak kunnen zicht per PB bij me melden. :$ O:)
Waarschuw beheerder
donateur
Tja dat gezeik vorig weekend op dance valley ook... ga naar een wedstrijd ofzo!
Waarschuw beheerder
Tja, dit is nou de reden dat de ffwd dance parade NOOIT de Love Parade zal evenaren.
Waarschuw beheerder
Rellen gaan nergens over...
Steek je Energie in wat anders zeg...

Waarschuw beheerder
Die van ajax kregen ook al slaag op dance valley, van den haag...

Maja, wat heb je der aan? :P
Waarschuw beheerder
Hij had ook 1 jongen gesproken, een Ajaxcied (hoe je dat ook schrijft), en die vertelde dat ze vanavond in Tropicana verder gaan.

als je dat leest hebben de kakkerlakken moeten rennen;)
Alleen is dit in een onzin verhaal;) Niemand is daar nammelijk.
vanavond verder:s een vriend van ons geeft een feestje,dus zitten we ook niet bij tropicana.

Vechten zal er geweest zijn ja,maar niet tussen ajax en kakkerlakken
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
shit als je zonodig moet rellen spreek dan ergens af maar ga geen feest verneuken:@
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vraag me altijd af wat ze eraan hebben...

Geeft het een voldoening, een kick....? Ik weet het niet ik vind het maar dikke bullshit. Als ze zo graag willen vechten, mogen ze het van mij in de ring doen. Maar dan wel doorgaan tot ze doodgaan. Dan kiezen beide partijen er zelf voor en word de rest er niet mee lastiggevallen.

Maar damn, doe dit toch niet op feesten of andere evenementen. Er zijn ook mensen die willen genieten van de wel gezellig sfeer, muziek, voetbal of wat dan ook.

Mensen die rellen: JULLIE ZIJN NIET STOER :@

Waarschuw beheerder
tsss zieligerds om al van te voren te weten dat ze vanavond in de tropicana verder gaan!

waar gaat dit nou heen :s
slaat werkelijk nergens op!!

Waarschuw beheerder
donateur
De ME is weer lekker slim bezig geweest, werkt alleen maar averechts en lokt meer agressie uit.
Laat ze lekker knokken als ze willen.
Waarschuw beheerder
:gaap: 1 komt met een onzin verhaal aanzetten en de voetbalaanhang doet het weer:s

Nogmaals Ajax is niet in rotterdam.
Verhalen altijd:gaap:
Waarschuw beheerder
OK mensen!
ik kom dus net thuis van de dance parade.
wou zelf al ff stukje over de relle sette maar dat staat er dus al.

maar het was best kk erg.
de aanleiding ervan heb ik niet mee gekregen.
zal vast wel een stelletje debielen zijn geweest zonder hersene.
STELLETJE RANDDEBIELEN!!!

mijn vriend is ook nog geslagen, zomaar. we zaten er midden in.
we zijn toen weg gelopen maar toen begonnen zeker 300 mensen onse kant op te rennen. wij gingen toen ook maar renne, geen zin in die mongole. de politie rende met ons mee.
1 politie man was ook neer geslagen en gingen er 3 agenten omheen staan met getrokken pistool.

later kwamen er ongeveer 10 ME busjes en mensen werden opgepakt.

maja, die kk lijers hebben het dus mooi weer verpest. herzenloze tyfus debiele!!!

maja..dat was het dan wel weer.
hopen dan maar dat het volgend leuker kan gaan!

Waarschuw beheerder
donateur
tsss zieligerds om al van te voren te weten dat ze vanavond in de tropicana verder gaan!
==================================================­=======
Daar gaat niets verder, op het eind feest zal het wel los gaan.

Waarschuw beheerder
donateur
Ook een man die voor de lol van de Erasmusbrug in het water sprong, is gearresteerd.
==================================================­======
Jumping time ?
Waarschuw beheerder
owja mensen.
voor de goede orde..
de relle waren niet tussen feyenoorders en ajaxcieden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
als je dat leest hebben de kakkerlakken moeten rennen
Alleen is dit in een onzin verhaal Niemand is daar nammelijk.
vanavond verder een vriend van ons geeft een feestje,dus zitten we ook niet bij tropicana.

Vechten zal er geweest zijn ja,maar niet tussen ajax en kakkerlakkenlaatste aanpassing: 14 augustus 2004 16:38

Oja, jij bent het Hooligan Opperhoofd dat precies weet waar iedereen is? Kansloze rukker!
Waarschuw beheerder
donateur
ja het is weer raak hoor kan het nouw nooit rustig blijven(N)
het valt wel op als er een feest in of in de buurt van rottrdam is is het altijd wel raak:frusty: