Partyflock

Forumonderwerp · 698898

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
What happened???
k hoorde net wat op de radio, had zelf geen tijd om te gaan

iets over politie bekogelen

[*edit]
dit dus:

Vechtpartij bij Dance Parade

ROTTERDAM - De politie is zaterdagmiddag tijdens de Dance Parade in Rotterdam in actie gekomen om een vechtpartij de kop in te drukken. Op de Witte de Withstraat in het centrum werd de mobiele eenheid ingezet om vechtersbazen in het publiek uit elkaar te drijven.

Volgens een woordvoerster is nog niet bekend of er aanhoudingen zijn verricht. De stoet met veertig wagens werd even opgehouden, maar zet inmiddels weer koers richting de Erasmusbrug en het eindfeest op Katendrecht. De Rotterdamse Dance Parade, met naar schatting 350.000 danceliefhebbers, is de grootste parade van Europa
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
wat wil je 350.000 mensen in een stad, het grootste buitenfeest van europa, missschien liep er wel iemand door het rooie stoplicht en een agent moest er wat van zeggen... toen ging het los.
weet ik veel...

bij zulke feesten heb je altijd wel wat.

zelfde als oud en nieuw & koningine nach

is die parade in a'dam wel rustig verlopen dan? :P
waren niet echt types om los te gaan he? :P:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Netals of jij iedreen van ajax kent en gebeld heb of ze in rdam zijn?

lang leven de mobiel slimmerd,je hoeft er 1 te bellen en het vuurtje is aangestoken die gaat die bellen die gaat die bellen etc etc etc.
maar ga naar je feestje toe..pas op dat je niet op je bek word geslagen door een ajacied :z
Waarschuw beheerder
Hij denkt dat een een club 15000 hooligans heeft;)
Waarschuw beheerder
donateur
je kan wel zien dat er personen zijn die reageren die niet weten waar ze het over hebben :gaap:

Waarschuw beheerder
PARADE was iedergeval TOP HARDCORE is niet dood het leeft (Y) Decibel/B2S truck met paul,mc ruffian,panic,darkraver,dana :yes:

en der ware nie alleen relle op de witte de wit maar was ok vechte na pogo waar de politie aan te pas kwam :s stond er midden in opeens en toen kut politie begint me ff in het rond te meppe :no: krijgk ff wat klappe van die honden :@

Waarschuw beheerder
:D

Waarschuw beheerder
GVD, altijd raak!
Rellers hebben niks op parties te zoeken! Opgefokte gefrustreerde pubers met jeugdproblemen moeten eens wat anders verzinnen om hun aggressie af te schudden ipv dit op feesten te doen! Men noemt het niet voor niets FEESTJES! Blijf daar dan buiten met je aggresie! Koop een bokszak, beoefen een vechtsport met weinig grenzen, sla straattegels kapot met je hoofd, rook een lekkere vredige joint, of wat dan ook, maar laat feesten en de daarbijbehorden feestgangers toch eens met rust!

Waarschuw beheerder
donateur
Fijn he dat kut pogo (not)
Waarschuw beheerder
Weet tenminste genoeg dat er geen ajacieden bij betrokken waren

Waarschuw beheerder
pogo idd (N)

Artiest Basic
Waarschuw beheerder
Pfffff triest net als een aantal reacties hierboven !!
Waarschuw beheerder
basic jij bentook triest :)

Waarschuw beheerder
vooral de reacties van die Neuzen :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
wat ik net hoorde van onze verslaggevers in Rotterdam is dat de harde kern van Ajax de coolsingle bezet heeft.
de vrouw van bram peper hebben ontvoerd..

en ze willen losgeld en een paar vlucht treinen.

:jaja:

bron: telegraaf

en teletubbie land
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Whatever kakkerlak :)

Waarschuw beheerder
martjuh je hebt te harde klappen gehad,dus denk aan je hart..
en het is de waarheid wat hier word gezegd..
maar zie het alweer dit word weer een discussie joden dit joden dat..het is nog alleen wachten op sommige mensen.
Waarschuw beheerder
kom net terug uit rotterdam, heb geen relpartij gezien, zelfs geen agressieve mensen eigenlijk. vond het top. maar media was in grote getalen aanwezig dus niet gek dat het gelijk (opgeblazen) in het nieuws komt.
club x (y)
:)
Waarschuw beheerder
wat ik net hoorde van onze verslaggevers in Rotterdam is dat de harde kern van Ajax de coolsingle bezet heeft.
de vrouw van bram peper hebben ontvoerd..

en ze willen losgeld en een paar vlucht treinen.

zoiets hoorde ik ook al :x

Waarschuw beheerder
donateur
of waren het nou FC Telstar...of was het BinLaden...

je kan er gewoon beter mee nokken, het lekker zo laten als wat het is, komt iedereen met andere verhalen.

ok ok, een groot evenement met +- 350.000 mensen heb je altijd wel opstootjes...

blaas het niet zo op :nee:

op naar de after party in de <<0>>
celebrationstudios

:jaja:
Waarschuw beheerder
Wordt vast weer rellen in de <<O>>

:o

Waarschuw beheerder
waarmo zouk aan me hart denke :s

en zulke harde klappe ware die knuppels ook weer nie ;) :no:
Waarschuw beheerder
ajax de allesreiniger :)

Waarschuw beheerder
donateur
Wordt vast weer rellen in de <<O>>

geef mij 1 reden waarom?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
waar blijven die foto's...
Waarschuw beheerder
kan er trouwens niks over vinden in de krant hoor of ben ik nou nog te wazig :S

Waarschuw beheerder
http://www.radiorijnmond.nl waarscheinlijk :yes:
Waarschuw beheerder
Vanavond rellen in Landsmeer;) Ajacieden hebben een verjaardag.
dat zal de krant wel halen

Waarschuw beheerder
kan er trouwens niks over vinden in de krant hoor of ben ik nou nog te wazig

denk het wel www.telegraaf.nl
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
kan me haast niet voorstellen dat voetbalsupporters onder elkaar ruzie kregen, want liepen alleen maar feyenoorders, waar mijn oog ook keek, zelfs van die gekke liedjes zingen enzo hehe.

zullen wel wat peppie persoen ruzie hebben gehad, flinke ruzie ok, maar dat gebeurd overal toch??
ben blij dat er geen aanslag is gepleegd mierenneukers! :[

Waarschuw beheerder
donateur
denk het wel [url]www.telegraaf.

[/url]

daar heb je het al... de telegraaf GADVERRRR :bah:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
zullen wel wat peppie persoen ruzie hebben gehad, flinke ruzie ok, maar dat gebeurd overal toch??
ben blij dat er geen aanslag is gepleegd mierenneukers!

precies.. zoals ik al eerder vermelde..

zo'n feest met +- 350.000 mensen.. heb je altijd wel opstootjes

Waarschuw beheerder
donateur
Uit betrouwbare bron is gebleken dat het toch weer gaat om de Veendammers. Kopstukken uit de groep zouden ook al plannen hebben om op het grootse dansfestijn "Mysteryland" rellen te gaan veroorzaken.

Onderzoek moet nog uitwijzen wat de oorzaak is geweest voor deze wanvertoning. Geruchten gaan dat een van de relschoppers een oorbel heeft.

:[
Waarschuw beheerder
ahhhhhhh gevonden :):)
Waarschuw beheerder
En ik maar denken dat het renfront ze liet rennen:D

Waarschuw beheerder
was fucking meesterlijk geen rellen gezien!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
he even over die vechtpartij ik stond er samen met mijn vrienden er ongeveer 15 meter vanaf en kan je zeggen dat het een bruut knokpartijtje is geweest!!! er zijn trouwens foto's gemaakt door mijn vriend waar die met veel bloed op zijn gezicht zit
Waarschuw beheerder
zet is online dan kunne we zien wie het waren :)
Waarschuw beheerder
inderdaad plaats die foto's even

Waarschuw beheerder
lukt nog niet doe ik van de week wel even zal hem dan uitvergroten want zijn hele gezicht zat onder het bloed. Was by the way wel weer lekker gezellig zo'n feest buiten
Waarschuw beheerder
niet alleen die van hem :) beetje een overzichts fototje :)
Waarschuw beheerder
donateur
Tering.. ik stond er midden in toen de pleuris los brak :/

Waarschuw beheerder
Ik was met superster en Syl naar dance parade, achter de X-club kar daar liepen wij op een gegeven moment, op eens zegt syl weg hier weg hier!
ik kijk voor me lopen er echt een stuk of 20 man onze kant op, alsof ze je wel dood konden kijken alle mensen, ik denk dat dat dit was! verder heb ik niet echt iets gezien!

Iedereen maakte echt dat ie weg was!

T zag er niet super uit!
Waarschuw beheerder
Ik ben er de hele dag geweest, maar heb er niks van gezien, Topsfeer daar!

Waarschuw beheerder
als ik er van de week tijd voor heb zal ik ze er even op zetten

Waarschuw beheerder
Vanavond rellen in Landsmeer Ajacieden hebben een verjaardag.
dat zal de krant wel halen

ANDERS MAKEN JULLIE ELKAAR FF DOOD, DAN KUNNEN WIJ GEWOON LEKKER FEESTEN OP MYSTERYLAND!!!