Partyflock

Forumonderwerp · 698898

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
What happened???
k hoorde net wat op de radio, had zelf geen tijd om te gaan

iets over politie bekogelen

[*edit]
dit dus:

Vechtpartij bij Dance Parade

ROTTERDAM - De politie is zaterdagmiddag tijdens de Dance Parade in Rotterdam in actie gekomen om een vechtpartij de kop in te drukken. Op de Witte de Withstraat in het centrum werd de mobiele eenheid ingezet om vechtersbazen in het publiek uit elkaar te drijven.

Volgens een woordvoerster is nog niet bekend of er aanhoudingen zijn verricht. De stoet met veertig wagens werd even opgehouden, maar zet inmiddels weer koers richting de Erasmusbrug en het eindfeest op Katendrecht. De Rotterdamse Dance Parade, met naar schatting 350.000 danceliefhebbers, is de grootste parade van Europa
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zit jij nou weer stom te ouwehoeren muts :vaag:
Waarschuw beheerder
dank je stoeipoesje (K)

Waarschuw beheerder
anders maak je je niet zo druk
Waarschuw beheerder
donateur
:gaap:

Waarschuw beheerder
Ik ben er de hele dag geweest, maar heb er niks van gezien, Topsfeer daar!

idd (y) feesie

Waarschuw beheerder
donateur
Syl is een beetje dom? :D

Waarschuw beheerder
maak je niet zo druk???

Dus jullie vinden t heel normaal dat andere mensen de dupe zijn door een paar van die zielige relschoppers???
Waarschuw beheerder
donateur
Blablabla

Jezus.. jij gelooft zeker alles :|

Waarschuw beheerder
relschoppers zijn zielig, maar je moet niet alle uitspraken hier serieus nemen :no:
Waarschuw beheerder
slaat even foto van syl op voor ML;)
Waarschuw beheerder
sil gaat vast die patser bellen die naaste der staan op die foto :D

Waarschuw beheerder
knappe gozer als jij mij met je wazige hoofd kan vinden tussen 40.000 man! ;p

Waarschuw beheerder
gewoon op zoek gaan naar de lelijkste dan hebben ze je zo :P

Waarschuw beheerder
donateur
springe wast idd maar wel veel POGO (vandaar vechtpartijen)
==================================================­===
Komt van ander FFWD topic, zegt weer genoeg he!!!
Waarschuw beheerder
ik heb zo me bronnen;) En we zijn met zo een 15000 man daar dus we kunnen allemaal een kant op om te zoeken,printen je foto uit en dan vragen we aan iedereen heb jij haar gezien?

Wedden dat we je vinden:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja er waren er een paar aan het pogoöen, maar die zijn ook op hun bek gegaan, dat was t dus niet :no:
er waren heel weinig wazi´s vond ik, dus lijkt me stug!

Waarschuw beheerder
donateur
knappe gozer als jij mij met je wazige hoofd kan vinden tussen 40.000 man!
==================================================­===
Gewoon je neus volgen

Waarschuw beheerder
was echt een een gezellige sfeer met al die G#Dverdommese wazis :s pogo,kisten,opgerolde broekspijpen en witte veters in overvloed :s BAH
Waarschuw beheerder
die moet je zowie zo neer meppen :)

Waarschuw beheerder
[quote]ik heb zo me bronnen En we zijn met zo een 15000 man daar dus we kunnen allemaal een kant op om te zoeken,printen je foto uit en dan vragen we aan iedereen heb jij haar gezien?[/uote]

Ik dacht dat jij maar tot 3 kon tellen, valt weer mee dan:p:-p

Waarschuw beheerder
raar ik heb er weinig gezien, ligt er natuurlijk ook aan bij welke kar je loopt en of je er op let. er waren 350.000 mensen, maar die 200 wazi´s gut wat veel! 2jaar geleden was t veel meer, dus er is vooruitgang.....en ga me niet druk lopen maken over hoe een ander erbij loopt eerlijk gezegt, zolang ze maar niet beginnen te pogoôen!!!
Waarschuw beheerder
heeeej JIJ bent blond :)

Waarschuw beheerder
pogo in OVERVLOED kon niet eens normaal hakkuh op Braincrackin' en wazis waren er veeeeeeeeeeeeeeeel meer dan vorig jaar
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
maar die 200 wazi´s gut wat veel!
==================================================­======
Dat zijn er nog 200 te veel, die het naar alle waarschijnlijkheid voor een hoop mensen hebben verpest!

Waarschuw beheerder
Jojo>idd heel me humeur was verpest ja :s

Waarschuw beheerder
donateur
the real jojo 14 augustus 2004 16:18

donateur! Ik weet niet wat de aanleiding is geweest, maar de laatste keer dat ik er bij was liepen er tientalle debielen met wp teken, hakenkruizen tattoo's enz gewoon om ziek van te worden en die waren flink de boel aan het uitdagen, zal me niets verbazen dat het nu weer het geval is
==================================================­===============
En dat was dus 2 jaar geleden, wat heb ik me toen lopen ergeren, de Politie stond er bij en keek er na.

Waarschuw beheerder
waarom kunnen alleen die wazi´s van 16jaar het verpesten????

ik heb er geen last van gehad, wel van ´geen wazi´s´ die telkens grappig dachten te zijn door de stickers van mijn topje te trekken etc

ligt er maar aan waar je op let, sommige mensen lijken geobsedeerd door opstandige pubers (wazi´s)
Waarschuw beheerder
Ik ga binnenkort een wazi van 16 in elkaar schoppen:jaja:
Waarschuw beheerder
nou...... ik heb niks van gemerkt van vechtpartij!! wel gemerkt dat ze ff stil stonden maar..... geen vechten gezien gelukkig!!! eerste x dance parade maar zeker niet de laatste x !! sfeer was top!!!!

Waarschuw beheerder
nee, ik ben er volgende keer ook weer :p
Waarschuw beheerder
16 of 32 maakt me geen donder uit heb zowiezo een hekel er aan dus

Waarschuw beheerder
ja ik heb ook aan zoveel personen een hekel, moet ik ze dan ook zomaar neerhoeken?
als iedereen zo denkt krijg je inderdaad vechtpartijen!!

Waarschuw beheerder
ik ga er volgend jaar niet meer heen :s NOOIT meer
Waarschuw beheerder
donateur
die nep wazi figuren verspesten het voor een grote groep
als de beveiliging of politie niks doet vind ik dat je het recht heb om zelf te handelen ja toch !
Waarschuw beheerder
welalsheteen wazi is:)

Waarschuw beheerder
heb die paar wazi´s die ik zag, niks zien doen eerlijk gezegt!!Zelfs ´donkere´ mensen waar ik mee heb gepraat vonden die lui niet bedreigend......iedereen vond t top!
zoals ik al zei: je moet je niet zoveel van andere aantrekken, zolang t maar goed me jezelf en jou groepje gaat (y)

Waarschuw beheerder
denk btw dat er eerder ruzie ontstaat door drank, drugs of mensen die geïrriteerd zijn door gedrang en geduw...of uiteraard gewoon relschoppertjes

Waarschuw beheerder
niks van aantrekken? :s echt een stomme opmerking :s
Waarschuw beheerder
Dioe wazi's snappen het gewoon niet als het toen der tijd niet zo goed was af gelopen hadden we allemaal duits gesproken en met z'n bandje om ons arm gelopen maar jah ze zijn pas 16 jaar.

Waarschuw beheerder
Vandaar dat die wagens zolang stil stonden :s
altijd weer mensen die moeten bewijzen dat ze de gekste zijn..
weten ze nou nog niet dat de mensen uit Den haag dat zijn ;p
Waarschuw beheerder
Sommige mensen steken liever hun kop in het zand, dan de realiteit onder ogen te zien.
Elke wazi is er 1 te veel.

Waarschuw beheerder
donateur
je moet je niet zoveel van andere aantrekken,
==================================================­=====
Klopt helemaal zolang het normale mensen zijn, en die pipo's zijn niet normaal ze zadelen mensen ongevraagd met hun rechtse uitingen op en lopen te provoceren.
Die komen niet voor de parade maar puur om te zieken en te rellen.
Enkeltje veetrein richting Duitsland kunnen ze krijgen!

Waarschuw beheerder
wazi's mogen allemaal dood :s t word tijd dat organisaties naar het volk luisteren,.....t lijkt wel politiek :s

Waarschuw beheerder
niks van aantrekken? echt een stomme opmerking

waarom is dat dom? misschien moet je niet zo veel naar andere kijken en wat meer op jezelf letten!
Ik heb NOOOOOIIIT problemen...raar he?

Sommige mensen steken liever hun kop in het zand, dan de realiteit onder ogen te zien.
Elke wazi is er 1 te veel.

och gaan we moraalriddertje spelen? elke moslimextreemist is er 1teveel,
elke pedo is er een teveel
elke ruziezoeker is er een teveel
elke alcoholist is er een teveel

en nu, wil je een goed doel op gaan starten om alle slechtheid in de wereld te verhelpen ofzo???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
sjah politiek :Z
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Naar het volk, politiek?
Dan komen we uit op die partij waar die debielen allemaal mee wegliepen :(