Partyflock

Forumonderwerp · 633718

Waarschuw beheerder
ok mensen ik kon helaas niet naar mindcontoler maar vertel hoe was het ben erg benieuwd naar....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het was kut

Waarschuw beheerder
ik ben eruit getrapt :(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Vind je het gek

Waarschuw beheerder
waarom dan

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Meneer de wazi..

Hij heeft tegen mijn zus gezegd dat hij toen haar hotmail had gekraakt en haar had gebeld

Lozer :bah:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ag hij s homo tjek zn profiel al.......
daar bedoel ik verder niks mee ofzo hoor %|
Artiest {SHOWLIST artist 159051, 141693}
Waarschuw beheerder
iedereen kan homo in z'n profiel zetten hoor myr

Waarschuw beheerder
ja ok maar lees hier boven ff alles dan

iig...we drijven af
hoe was mindcontroller mensen?????

k lees t morgen ochtend wel
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond er weinig aan...

en echt opvallend veel dezelfde platen...
Waarschuw beheerder
was echt geen moer aan :(

beetje happy hardcore gevoel en idd veel dezelfde plaaten

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
is het weer zo ver

Waarschuw beheerder
blijkbaar.....
Waarschuw beheerder
weer prima vermaakt!

je moet er zelf een feest van maken, en dat is mij zekers gelukt.

Waarschuw beheerder
Tja, een zwak begin van het feest is uiteindelijk toch nog wel ontaard in iets aardigs maar de hele 'jeu' is er wel af. Geen Mindcontroller meer voor mij en misschien wel helemaal geen h'core feesten.. Been there done that.

:z:
Waarschuw beheerder
nou ik moet wel zeggen, het sfeertje was super :)
Waarschuw beheerder
Ik vond het opzich wel een leuk feest. vooral setje van Dano :D :D
Waarschuw beheerder
zeker wel ff flink doorraggen aan ut einde
Waarschuw beheerder
Ja het einde roeleerde,ouwe pestherrie de hele avond werd al een beetje oldskool ziek...
Artiest Maus
Waarschuw beheerder
donateur
Supergoed vermaakt!!!!!!! :D:D:D

Waarschuw beheerder
HEEEEEL kikke feesie
Waarschuw beheerder
was wel leuk feestje, maar veels te veel dezelfde platen. Sommige heb ik wel 3 of 4 gehoord.

Waarschuw beheerder
ja dat was wel een beetje minder .. maar verder .. geslaagd :D

lekkere gure sfeer :D
Waarschuw beheerder
donateur
vet feesie
:bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
was zeker n gaaf feestje
het enige jammere aan oldstyle vind ik altijd
dat er 1 klassieker minimaal 3 keer langskomt op een avond , en ditmaal was het de keuze aan "don't touch that stereo"
sorry maar die plaat kots ik wel n beetje uit op t moment
verder heb ik me echt prima vermaakt
weet alleen nu weer wat ik moest doen als ik naar zaandam ging , goed schoeisel want gladde gympen dat werkt niet
tevens was t wel errrrrrug fris op t station

al met al n goed en geweldig feestje
toppertje en :hug: aan iedereen die er ook was !
Waarschuw beheerder
geslaagd!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
was een top feesie, goede sfeer en oke een aantal platen meermalen gehoord maar das tegenwoordig overal zo duzz, maar was wel erg lekker, heb me prima vermaakt.
Waarschuw beheerder
donateur
Zeker un goed feessie--> allemaal bekende mensun en de sfeer was toppie :bounce:

Waarschuw beheerder
tsja kut ... kon om half 12 vertrekken :-S
Waarschuw beheerder
donateur
Haha, ik moest ook vroegtijdig het veld ruimen. jammer is dat. hoe zou dat toch komen. hehe

Waarschuw beheerder
muziek was ok sfeer was ook goed, alleen liepen er weer teveel wazi figuren in de ronte maar de echte zoals die gozer met zijn white power ketting ;) heeft een vriend van mij weer een aandenken. Dat dat soort gasten nou nog steeds komen ze leren het gewoon niet dus blijven we ons best doen :)
lijpuh kale gek jammer dat ik je niet heb gezien had je er heel erg graag eigenhandig uitgeschopt :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb me zeer zeker zwaar vermaakt!! De sfeer vond ik top, en de muziek gezellig!! Later nog ff staan beuken, heerlijk!!!! :D

Al met al een zwaar relaxed feestje
Waarschuw beheerder
donateur
Vondt t zekers weer geslaagd :D :bounce: was weer een lekker feessie :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb me ook zeker vermaakt, vooral de set van Champ-e-on was (y)

Waarschuw beheerder
donateur
vond het maar een tegevaller:(

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het het beste feest in tijden!!!
Ik vond de sfeer super en de muziek (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
warm, veel dezelfde platen, maar wel filnk staan hakken

Waarschuw beheerder
ik vond het een zeer geslaagd feestje! :d ,hele avond staan hakken!! :bounce:
Gezellig sfeertje!!

vooral het setje van scott brown vond ik geweldig!! pfff, die gast kan wel draaien!!

kortom, ik ga de volgende gewoon weer heen!!
Waarschuw beheerder
Was echt een super feessie!!
alleen wel jammer dat er steeds dezelfde plate werde gedraaid, maar voor de rest (Y)

Waarschuw beheerder
Ik vond het echt een vet feest, lekker sfeertje, goede muziek. (y) T99 live vond ik ook vet, niet om op te stampen, maar wel om vanaf het balkon boven te bekijken. :) Champ-E-On ging ook lekker tekeer samen met Bass-D, heb daar een tijdje naast de booth staan kijken, was wel lachen die twee samen. :)

Vette nummers voorbij gekomen: Drop It, Thrillseeka, Brand New Dance, Silence, gewoon lekkere echte Mindcontroller muziek dus.

Enige jammere was dat er maar een zaal was, maar dat werd weer goed gemaakt door het feit dat ik een van de eerste honderd bezoekers was en dus een very nice Mindcontroller shirt kreeg. :D

Tof feest dus! (y) :bounce:
Waarschuw beheerder
Vond t wel n leuk feessie.. nie echt super maar t was wel heel gezellig, muziek stond ook lekker hard.. :D
Waarschuw beheerder
Ja was best wel geslaagd feestje nog!
Muziek varieerde beetje, ene x was t errug goed, andere x vond ik er weinig aan.
Waarschuw beheerder
Ik vond het echt een kutfeest.
Geen sfeer, en de muziek vond ik ook ronduit bagger.
Zo :)
Waarschuw beheerder
ik heb me echt goed vermaakt:D:D
Waarschuw beheerder
de afsluiter was geniaal.... compleet flippen op slaves to the rave. hij is me nu nog bij :) en gaat niet meer weg

Artiest Natazja
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik vond de sfeer super en het live optreden van T99 vs Maurice S echt geweldig !! Vet met die electrische gitaar :D
Waarschuw beheerder
Ik vond het wel een leuk feessie, niet de beste waar ik ooit ben geweest. Maar zeker goed te doen! :bounce:

Waarschuw beheerder
Dano (Y), Champ-E-On was ook geweldig :D, en G-Town Madness live was ook vet.
Was alleen tegen een uur of drie al gaar, en had het toen wel een beetje gehad :(.

Waarschuw beheerder
Op naar Trance Energy..!! :bounce:
Waarschuw beheerder
Ik vond het echt een geslaagd feestje..:)
Leuk mensen en gezellige sweer..!!

Op naar thunderdome..!!:)
Waarschuw beheerder
was echtttt vettt gewoon. sfeer was dit keer ook superrr.
(Y) feest :BOUNCE:

Waarschuw beheerder
op dano na draaide iedereen volgens mij uit dezelfde platenbak (iedere set kwamen cker 4/5 nummers terug).

Sfeer?? welke sfeer??? er waren lekker veel mensen die totaal niet voor de muziek kwamen (maakt nie uit wie of wat, maar t werd me ff duidelijk gemaakt door wat van die ventjes)

bij binnenkomst viel me bek van verbazing open, als je een hoek had gemaakt met kleurboeken had cker een kwart van de zaal zich daar mee kunnen vermaken...

en iedereen is hier altijd zo vo over aus zus en aus zo... keb is ff staan kijken, nou als er 10 mensen in een aus rondliepen was het heel veel, dus waar was iedereen in ze trainigsjackie die hier allemaal moord en brand aan het schreeuwen zijn???

zoals al eerder vermeld maart 1997 zwolle rave the city ME ontruimd t feest om 1 uur snachts <---- dit was gewoon nog beter dan mindcontroller...

Waarschuw beheerder
TerrorChuppa, I totally agree. ;-)

Dit was MIJN állerlaatste H'core feestje, het is leuk geweest en gewoon voorbij en daarom zeg ik dus:

Op naar Trance Energy...!!!! :P
(en daar ga ik NIET in Australian heen.. ;-) )

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
wat een KUT feest
Waarschuw beheerder
kwil de foto's :9
Waarschuw beheerder
donateur
Nou toch maar blij dat ik nie ben gegaan :P

Waarschuw beheerder
donateur
als je een hoek had gemaakt met kleurboeken had cker een kwart van de zaal zich daar mee kunnen vermaken...

IJzersterk!! :respect:

Vond de muziek echt vaag, meer hardcore dan oldskool. Niks mis met Early Rave, maar dan wel van voor '97 ! Desondanks vond ik de sfeer heel goed en heb ik veel leuke mensen ontmoet.

Waarschuw beheerder
donateur
Kon bij lange na niet tippen aan de vorige MC.

Vond de line-up vaag en rommelig. Terwijl de site zo veelbelovend leek.

Geen opbouw van olsdkool naar early rave...iedereen deed maar wat.

Veel hetzelfde gehoord.

G-TownMadness was wel ff lekker.

Het was rustig en de kleine zaal was dicht....:-(

Viel beetje tegen...desondanks was de sfeer goed en heb ik me goed vermaakt met mn maatjes :-)
Waarschuw beheerder
Cosmic> Vertel ff, waarom vond je het zo klote?

Ben wel benieuwd naar :)

Waarschuw beheerder
Bronco--> Het was dankzij de vele bekenden met wie ik daar heb staan dansen en springen dat het nog wel ging, maar mijn persoonlijke mening is dat er vanaf de start al een doodse sfeer was.
Yves heb ik helaas net gemist, maar Dano begon al meteen met simpele en saaie Hardcore waar iedereen massaal op.................bleef stil staan! Veelste vroeg nog, géén opbouw. Champ-E-On kwam daarna met gelukkig nog wel wat Oldschool en tja, daarna werd het op zich wel aardig maar toch ook weer niet. Het kleine zaaltje was dicht en achterin de zaal was het doodrustig..

Ik heb wel bijna de hele avond met een vrouwtje staan dansen en *OEF* wat was ze mooi (en verdwenen :cry: ).... :P

Dus nogmaals; MIJN persoonlijk mening is dat Mindcontroller nu al niet meer is wat het was en waar ik niet meer heen ga. Ik zoek de (nog) kleinere Oldschool/Oldstyle feestjes wel op waar nog enkel en alleen de echte liefhebbers komen. :-)
Waarschuw beheerder
donateur
Gilbert>> Weet wat je zegt jongen........ je laat de Hardcore nu vallen, maar daar ga je op terug komen, mind you :p:yes:
Waarschuw beheerder
zeker gruwelijk feestje volgende keer zeker weer!!!

Waarschuw beheerder
Cosmic Gilbert> Aan je feest-archief te zien vond je Ghosttown en HouseQlassics die onlangs werden gehouden wel 'geweldig' ;). Heb je dan niet het gevoel dat je op die feesten nog wel eens een kijkje zou willen nemen?

Ik heb me zelf wel vermaakt trouwens, heb vooraan staan te genieten van de sfeer (die daar vooraan best wel was vond ik) en een meisje in een wit topje die ongelofelijk goed kon hakken ;).
Waarschuw beheerder
Sfeertje was goed, was voor het eerst lekker koel in de hemkade... maar wel veel dezelfde platen de hele avond.
Waarschuw beheerder
donateur
ik vond het wel relaxed

niet te druk
niet te warm

je komt mensen tegen van wie je niet wist dat ze zouden gaan

jaaahhh

Waarschuw beheerder
donateur
cker wel een vet feesie(Y)
alleen btje jammer dat r ma 1 zaal open was:S
Waarschuw beheerder
helemaal geweldig, geweldige sfeer, geweldige muziek het was idd niet druk niet rustig gewoon helemaal top!!!!!!!

CHEESE GOES EXTREME

zie verslag:D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond wel een geslaagd feest, de vorige edities waren beter ja, maar vooraan lekker staan hakke met m'n maatjes waarvan 50 % WEL in aus was ;)de line up kwam idd een beetje rommelig over kleine zaaltje dicht. maar zeker een boven gemiddeld goed feest :D

Waarschuw beheerder
Ehm Danny, ik heb zoiets al vaker uit jouw mond gehoord, neem je niet meer serieus wat dat betreft :devil::devil:
Waarschuw beheerder
kweenie wat iedereen loopt te zeike maar de sfeer was goed de muziek was goed geen wazi's niet fockin heet

zijn jullie allemaal verwende kutkindertjes ofzo?

Waarschuw beheerder
Jij hebt niets te klagen in je rolstoeltje, rollie... Jij zit te laag om die WP kettinkjes te zien hangen.. ;-) Gelukkig hebben bepaalde personen die paar misplaatste houthakkertjes al snel duidelijk gemaakt dat ze in de gaten gehouden worden.. :devil: (y)

Maar nogmaals; dit is een persoonlijke mening die gebaseerd is op véél feesten en als ik 'em dan door de vergelijkingstest gooi dan komt ie er op bepaalde fronten wat minder positief uit. That's all. ;-)

En eh;

en een meisje in een wit topje die ongelofelijk goed kon hakken

Haar heb ik ook gezien en dáár mag nog menigeen een voorbeeld aan nemen! Een diepe :respect: voor deze dame..!! :D
Waarschuw beheerder
nee nee ut zit anders ik ga gewoon feesten en laat de houthakkers maar lekker staan lekker belangrijk dat ze der zijn ik laat MIJN feest niet verpesten omdat hun wpkettingjes dragen

zegt meer iets over hoe jij naar een feest gaat en met welke instelling je er bent...

ga gewoon feesten laat hun je feest niet verzieken der zijn mischien op ze hoogst 30 van die gasten
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Maar nogmaals; dit is een persoonlijke mening die gebaseerd is op véél feesten en als ik 'em dan door de vergelijkingstest gooi dan komt ie er op bepaalde fronten wat minder positief uit. That's all

Niet meer en niet minder, sluit ik me bij aan.
Wil niet zeggen dat je me de volgende MC niet meer ziet hoor, ben ik zeker weer vd partij! :-D
Waarschuw beheerder
donateur
Idd volgende gewoon weer van de partij :D

en danny 1 tipje volgens mij zit jij in een dipje ;P

Waarschuw beheerder
rollie, je bent gewoon een slappe zak.

Waarschuw beheerder
donateur
Hey Johnyboy!

Was leuk met je! Tot de volgende MC he!

(k)

Waarschuw beheerder
John, inderdaad.. Een agressief dipje..
Waarschuw beheerder
waarom...omdat ik me feest niet laat bederven :S

Waarschuw beheerder
Wat ik trouwens erg positief vond aan dit feest is dat iederen heel relaxt was tegen anderen, zo mag ik het graag zien. :)

Heb de halve avond met totale vreemden staan ouwehoeren, over van alles en nog wat, uiteraard onder het genot van een uitermate relaxt muziekje. :D

Er waren ook een hoop echte oldstyleliefhebbers, gezien het aantal reacties op mijn shirt. :)
Echt diehards die helemaal voor oldstyle gaan (y) , net als ondergetekende. :)
Artiest {SHOWLIST artist 10553, 74453, 70844, 71694}
Waarschuw beheerder
woah was leuk feesie :)

ik bedoel: poing poing poing poing ;)
Waarschuw beheerder
teveel wazi´s, teveel de zelfde nummers had het idee dat iedere dj de zelfde set draaide. Gelukkig was de WWS zo vriendelijk om na een opstootje met wazi´s mij er weer in telaten nadat ik er was uitgezet en de groep wazi´s er uit tegooien :yes:

Waarschuw beheerder
rollie, omdat je over je heen laat lopen natuurlijk!!! :frusty:

Damn, heb je een plaat voor je kop ofzo...??
Zo kan je alles wel goedkeuren onder het mom 'als ze MIJN feestje maar niet verstoren'. Als er straks massale verkrachtingen plaats vinden, de barman van oor tot oor wordt open gesneden met een bierflesje, de portier met 30 messteken om het leven wordt geholpen enz. maar meneertje in z'n rolstoeltje merkt daar niets van komt dan ook weer aan met 'als ze MIJN feestje maar niet verstoren', dan kan je me wegdragen.

Of ben je nu gewoon je eigen maatjes aan het verdedigen..?? ;-)

Anyways, ik ga hier niet een topic over een leuk feest met een leuke insteek verstieren, het schijnt dat een enkele criticus niet de grote domme meeloop-massa mag wijzen op enkele nadeeltjes.. :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Er kwamen inderdaad wel een paar keer dezelfde nummers voorbij,maar over het algemeen was het goed te hachelen vond ik.
Waarschuw beheerder
donateur
Es> het was zeker errug gezellig met m'n dotf maatjes ;) volgende MC ben ik er zeker weer (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het echt n super feestje!!!! Leuke muziek, veel gezellige mensen, en n top sfeertje.
Vond vooral G-town madnes (Y)

Waarschuw beheerder
Echt fantastisch. Heerlijk rammen en knallen op beukende vroege hardcore. Jammer dat het alweer voorbij is:):) Hoewel...af en toe komt er nog een nummer in gedachte voorbij zetten ook al is het half negen geweest:D
Ik heb me tot twee keer toe vergist in die mooie schone ramen achter de bar:S Eerste keer dacht ik dat de ramen de bar wAs, tweede keer dacht ik wel even mijn veter te kunnen strikken op de rand van het kozijn...helaas zat daar dus glas
Waarschuw beheerder
ho ho ho ik ben zeker geen maatjes met me maar ik vind negeren nog steeds 10 keer beter dan ze inmekaar te slaan cosmic

zolang ze zich niet misdragen niet dom lope te pogoen heb ik er geen last van kga gewoon ergens anders staan

bedoel tis een feest kom om te feesten en ga niet vechten!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
was zeker weer een goede opening...
muziek ging aan het begin nog wel iets harder (of dat dacht ik) ik heb weinig stil gestaan en stilgezeten.. tegen een uur of half 5 begonnen mijn teentjes toch wel te klagen... hakken op hoge laarzen met hak is ook niet alles...

maar mijn mini rokje en ik hebben ons prima vermaakt.. lekkere muziek... weinig fouten (WAHAHAHAHAHA naarde dj's die de platenspeler over hebben laten slaan.. is 3 keer gebeurd ofzo.. ik zal geen namen noemen) dano draaide zeker bruut.. en z-vago kon er ook wat van.. goede sfeer en niet al te druk...

keep the spirit alive!!
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 15618, 45950}
Waarschuw beheerder
ik vond t top feessie

Waarschuw beheerder
jullie hadden beter naar hard bass kunnen gaan
Waarschuw beheerder
hastalavista baby!! 5 oktober 2003 21:30
jullie hadden beter naar hard bass kunnen gaan

Ff-uh serieus!?
Waarschuw beheerder
ik ben blij dat ik naar mindcontroller geweest geweldige nacht had ik echt niet willen missen:D :bounce:
Waarschuw beheerder
Feest vond ik weinig aan,muziek ook,verstand op 0 en hakken maar :).
Waarschuw beheerder
donateur
als het hakken goed loopt is het feest al snel stuk beter ;)
Waarschuw beheerder
Er kwam geen eind aan....:bounce:
Waarschuw beheerder
en dan te bedenken dat ik bijna van die trap gelazerd ben :/ ik kon mezelf nog net opvangen
Waarschuw beheerder
het was geen legendarisch feest
veel dezelfde platen
ook veel platen die ik niet hoef te horen op zo'n feest (thrillseeka ed)

maar ik vond de sfeer goed hoor
en ik heb me prima vermaakt

wat me ook opviel was de verbetering qua geluid tov de vorige keer fun
Waarschuw beheerder
en oh jah

dano was de man van de avond :respect:

en 2e was gizmo
wat stond die gast te draaien :O

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Blijf erbij dat die live act van T99 Vs Maurice strak was :D en de rest vond ik ook wel okay.
Sfeer zat er goed in bij ons hoor ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Gizmo & Darkraver :respect:

Een genot om naar te kijken :D:D:D
Waarschuw beheerder
net optijd weg :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Feest was super...
Sfeer was goed, Geluid was goed..(Y)
Jammer dat telkens dezelfde plaatjes, voorbij kwamen..
Die set... (weet neit wie er draaide) met die gitaar vond ik niet echt toepasselijk..
Veel bekenden, Kon zo naar binnen..
En waar waren de aussie,s....????
Schraal dat de 2e zaal niet open was..:-(
Voor mij de 1e X Mind Controller.. En zekerz voor herhaling vatbaar..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Mindcontroller was eg een superfeest zeg
Zeker 1 van de beste voor mij dit jaar :yes
wat een lekkere muziek heb ik gehoord zeg :D:D
En wat een topsfeertje zeg (y)
Ja ik ben eg los gegaan gewoon zeg :yes:
Daarna nog ff een hele vage zondag beleeft met wat lui in Deventer :9
Om vervolgens vanacht na een ware survival terug te keren in Alkmaar :P

Waarschuw beheerder
heb me dr prima vermaakt (Y)

gezellig sfeertje!

Waarschuw beheerder
was gezelig ,lekker druk,leuk sfeertje,gezeligen mensen,jammer van lonsdale gassies kan niet op zo en feest.En natas heb je niet gezien?
Waarschuw beheerder
donateur
Zeker een ontzettend groot kut feest.

Vandaar dat dit mij de oplossing lijkt op het slechte niveau van de dj's
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het een errug gezellig feestje!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Blij dat ik nie ben geweest dan.......want ik geloof idd eerder de negatieve verhalen. Hele avond hitjes horen is KUT idd, hoorde ik ook nog dat er veel jong volk rondliep, das ook KUT op een oldschool feest........ nee, als ik het zo hoor kan het bij lange na niet tippen aan GhostTown:)

Waarschuw beheerder
Ik heb me wel vermaakt hoor. Ik kreeg alleen ineens pijn in m'n onderrug, heel irritant! :S

Het was weer een zeer gezellig weekend. De hele zondagmiddag en -avond nog in Zaandam blijven plakken :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:gaap:

Beetje kortzichtig Bertuz :S
Over Chosttown werd ook genoeg gezeken hoor;)

"Ik heb gehoord" "Ik heb gelezen" :S Oordelen kan je alleen als je er geweest bent:D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
het was gewoon ee goed feest elk feest heb ze voor en ze nadele

Waarschuw beheerder
donateur
Ghosttown kun je niet eens verglijken met dit feest.
Vond het ook iets tegenvallen, had er iets meer van verw8 denk ik... maar heb me zeker wel vermaakt hoor!

Waarschuw beheerder
hmmm ik vond t wel vet ofzow maar ze draaiden niet egt goed :( bijv. bass D & king mattew had ik VEEL beter verw8 maarjah de sfeer was wel relaxed en ik vond t idd ook wel uit te houden wat betreft de warmte.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
00 En natas heb je niet gezien?

Ik had een ere plekje ;)

Artiest Elcol
Waarschuw beheerder
vond het wel o.k ondanks dat heel men avond verpest was :@ :'(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wat is er dan gebeurd?
2 HC 2 THA AL "bijv. bass D & king mattew had ik VEEL beter verw8"

Toch knap dat je dat zegt, vooral als Bass-d 3 plaatjes heeft meegedraaid met Champ-e-on en King Matthew geen plaat aangeraakt heeft....

Zeker hele vage drugs???
Waarschuw beheerder
ik zeg nix, lees mn verslag maar, en vertel me of je het met mij eens bent!!!
Waarschuw beheerder
donateur
terrorchuppa:
op dano na draaide iedereen volgens mij uit dezelfde platenbak (iedere set kwamen cker 4/5 nummers terug).

:respect: beetje jammer idd

Sfeer?? welke sfeer??? er waren lekker veel mensen die totaal niet voor de muziek kwamen
ja idd jammer dat sommige pffers toch weer steeds naar feesten gaan om op hun manier "de wereld te verbeteren" en om onderlinge ruzies actief te houden :kots:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
De muziek was super!.........maar de sfeer vond ik zwaar kut. Stel agressieve mensen tegengekomen! :s
Zielig dat mensen komen om problemen te maken en niet om te feesten!

Waarschuw beheerder
donateur
HEEFT DAN NIEMAND LENNY D GEMIST??!?! :S

Ik word er 'n beetje schijtziek van dat A & A Events dj's en extra zaaltjes beloofd en deze belofte vervolgens VOOR DE ZOVEELSTE KEER niet nakomt :@ :frusty: :C

Vond 't verder wel ok, maar wel veruit de slechtste Mindcontroller van allemaal!
Op de sfeer heb ik niets aan te merken. Vond 't erg gezellig! DJ Dano en Darrien Kelly waren voor mij toch echt de toppers van de nacht. Dr. Z-Vago draaide wel leuke plaatjes, maar toen we op Lenny D stonden te wachten en vervolgens WEER Z-Vago op zagen komen, toen was 't toch echt niet meer leuk :@ Kots Brown :kots: vond ik zwaar waardeloos, niet mijn stijl :kots: T99 enzo waren wel leuk, maar vond 't te sloom, was nog erg moe van de dag ervoor en kon mijn ogen gewoon bijna niet meer openhouden bij hun live act :Z

Ach ja...dat was 't wel 'n beetje...meer dan 'n 6 krijgt dit feest niet van mij!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wat een kut feest zeg!
Had dat echt niet verwacht, en mensen zeggen dat de sfeer goed was :S sorry hoor maar volgens mij was je dan echt op een ander feest. Heb drie vechtpartijen gezien en alleen maar mensen eruit zien gezet worden! Tja het is maar wat je gezellig vind :D
En alle nummers werden 100 keer herhaald dus ja niet echt afwisseling ofzo :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
hoorde dat het een zwaar kutfeest was

je heb dus niks gemist;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zo te horen heb ik dus niks gemist
Werkzaam bij Love Factory
Waarschuw beheerder
Super Vet Feesie Te Gruwelijk gewoon

Jammer dat er veel dezelfde platen kwamen ik heb sommige platen wel 4 keer gehoord erg jammer

maar daardoor heb ik nie mn feesie laten verpesten want op elk feest is wel wat om over te zeiken

In een Woord : Gruwelijk
Waarschuw beheerder
donateur
Nou....zou ni wetuh wat ik HIERUIT moet concluderen:S:S
De meningen zijn beetje verschillend..ZACHT UIGEDRUKT!!!!!

Zo zie je maar weer dat je NOOIT iedereen tevreden kan stelluh op en feest!
De org doet zo hun best op zo veel mogelijke versch dj's en acts op te stelluh om iedereen zo goed mogelijk te laten vermaken en mensen doen ni anders dan Kankeren:S:S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja, wat leuk is dat he :S
Zo houden ze ook echt de motivatie hoog voor organisatie's om nog wat voor die verwende nesten te organiseren.

Voor de niet zeikerds :respect:

Waarschuw beheerder
van al dah bier moeje pas zeikuh!

Waarschuw beheerder
Kan toch een keer voor komen dat je een feest niet leuk vind :s
Wat heeft dat nou met verwend te maken!
De 1 vind dat leuk en de ander dat, gelukkig heeft niet iedereen op de wereld dezelfde smaak,zou best saai zijn :)
Waarschuw beheerder
Goed feest!!!

Alleen jammer dat er van die mongolen danst... ehm..sprongen als apen (die dachten dat tegen andere mensen aanrammen leuk is).
Waarschuw beheerder
Nou ik heb me prima vermaakt en ZEKER heel veel platen ook gehoord die denk ik heel veel van de mensen echt niet kennen. En ik noem bijv. maar een bekende plaat als Main Motherfuckers, die heb ik toch in geen jaren meer op een feest gehoord.

Ik was met een gezellie groep ben veel mensen tegengekomen en heb ook zeker daar plezier mee gehad dus heb absoluut niks te klagen, volgende MC ben ik er zeker weer.

Trouwens die hitjes hoor je altijd wel, daar kan je wel over blijven ouwehoeren, ze worden toch wel gedraaid maar vergeet ook niet dat er ontzettend veel platen worden gedraaid die toch zeker weten geen hitjes zijn.

Iig komt er nu gewoon een gruwelijk oldschool feest aan waar hoop ik toch alleen echt de liefhebbers zijn die het wel kunnen waarderen en die het gewoon echt naar dr zin hebben op die avond. tot Carrera invites Parkzicht

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Smiley de man met verstand van Muziek :D

Ik stem voor meer Smileys op de wereld:D

Waarschuw beheerder
Sfeer was goed, zelfs tegen mijn verwachtingen in. Ik had alleen meer zalen verwacht. Heeft het te maken gehad met de opkomst? Bepaalde dj's gemist op het feest....ze stonden toch echt op de flyer. Ik kan begrijpen dat sommigen het een kutfeest vonden. Als de muziek je niet aanstaat, kan je niet even vluchten naar een andere zaal. Maar gelukkig draaien ze veel early rave, dus mijn avond kon niet meer stuk!

Waarschuw beheerder
Ja Natas er is natuurlijk maar een Smiley ;P maar begrijp natuurlijk wel precies wat je bedoeld :D

Maar zo hoort het ook vind ik dan.

Waarschuw beheerder
Feesten...
Nou, van mij hoeft het ff niet meer. Eigenlijk NOOIT meer. Maar ja, zeg nooit NOOIT ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ric>> Nou tabbee dan maar........zien we je hier dus ook niet meer neem ik aan ;)......
Waarschuw beheerder
geen idee :(

Waarschuw beheerder
ja idd jammer dat sommige pffers toch weer steeds naar feesten gaan om op hun manier "de wereld te verbeteren" en om onderlinge ruzies actief te houden

Doen ze juist goed :P

Waarschuw beheerder
Bertuz 6 oktober 2003 21:17
Ric>> Nou tabbee dan maar........zien we je hier dus ook niet meer neem ik aan ......

Nou, dat wil ik ook weer niet zeggen ;)
Werd er zaterdag echter al na tien minuten uitgegooid, door een niet nader te noemen reden.
Dit heeft het feesten bij mij wel erg ontmoedigd.
Waarschuw beheerder
uuuuuuuuuuuuuh

ik weet niet wat er gebeurd is
maar je wordt er meestal nie voor niks uitgekickt

Waarschuw beheerder
Nee, ik zeg ook niet dat het onterecht is (alhoewel...)
Maar de reden doet er niet toe. Feit is gewoon dat het m'n avond verpest heeft.
Waarschuw beheerder
snap ik
maar als je er terecht wordt uitgekickt ligt het toch echt aan jezelf :)
Waarschuw beheerder
Main Motherfuckers, die heb ik toch in geen jaren meer op een feest gehoord.

DJ Paul draaide em nog op Ghosttown :P
vet plaatje.

Waarschuw beheerder
nou mensen ik vond het wel een relax feesie ofzo hoor, hij was minder dan de vorige edities. Ik vond de eerste nog altijd het beste.
Vond de set van geloof ik Scott Brown echt zwaar KUT, vage muziek en kon er echt niet op losgaan ofzo.
We hadden ook wat probleempjes met binnen komen maar was gelukkig nog goed gekomen en konden er achteraf wel om lachen.
Laatste paar uur echt cker relax los gegaan, werd ook wel lekker gedraait maar idd een hoop standaard nummertjes:S
Er waren weer lekker veel bekenden en het was reuze gezellig
Volgende keer cker weer!
:hug:
Waarschuw beheerder
donateur
Sommige mensen moeten eens een keertje de positieve dingen van een feest zien, daarvan genieten, jezelf vermaken met de mensen met wie je bent!

Er was niet echt sprake van een 'logische opbouw' qua line-up idd, zacht hard zacht hard etc.. Maar daarom kan je nog wel een leuk en gezellig feest hebben!! Sfeer bepaal je nog steeds ZELF! Hardcore is niet mijn nr. 1 muzieksmaak, maar ik heb zeker een TOPFEEST gehad!! :)
Waarschuw beheerder
He Maus, dat hard, zacht, hard, zacht, etc. had je op HouseQlassics ook.

Alleen stoorde ik me er toen helemaal de pleuris aan. Vond het eerlijk gezegd wel meevallen bij MC.....

;)
Waarschuw beheerder
Heb een leuk feestje gehad. was gezellig. Was alleen een beetje moe al dat ik aankwam... ach ja, kan gebeuren. Hulde voor Leeflang trouwens (bewijst wel weer dat je gewoon zo door moet gaan; volgende keer in de Subway verwacht ik dezelfde tour dus. :)). Niet te druk, maar lekker de ruimte.

Gewoon goed feestje met weinig Lonsdale... de wazi's beginnen het in Amsterdam e.o. dus in ieder geval enigszins te snappen. :)

Waarschuw beheerder
jah ik hoorde later ook jah king mattew niks heeft gedaan:S....maarjah t was wel lache ennuh of t nou met of zonder drugs was meestal weet ik aan t begin nog wel wie er draaien maar later snap ik er meestal weinig meer van ;):D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb een top avond gehad maar ja..........ik heb het ook bijna altijd naar me zin:)

Waarschuw beheerder
Het verbaast me ook niets dat je 19 bent als ik lees
Scott Brown echt zwaar KUT, vage muziek

ee ken er ook nix aan doen dat ik niet eerder geboren ben, heb harstikke graag alles vanaf t begin willen meemaken maarja. Dit is gewoon mijn mening ok..

Waarschuw beheerder
Die dj's draaide wel slecht .
Maar gelukkig was ik :vaag: dus dan hoorde ik de helft niet.
Maar die blauwe olifanten daar was wel het raarst.
Waarschuw beheerder
ik vond het wel een aardig feestje boeie ik had tog drugs op dusm oet me energie tog kwijt sledhte muziek of niet!!!

maaar ik vond de muziek nog wel gaan hoor en heb me aardig vermaakt met veel WIJKERSSS!!!