Partyflock

Forumonderwerp · 633718

ok mensen ik kon helaas niet naar mindcontoler maar vertel hoe was het ben erg benieuwd naar....

het was kut

ik ben eruit getrapt :(

Vind je het gek

waarom dan

Meneer de wazi..

Hij heeft tegen mijn zus gezegd dat hij toen haar hotmail had gekraakt en haar had gebeld

Lozer :bah:
laatste aanpassing

ag hij s homo tjek zn profiel al.......
daar bedoel ik verder niks mee ofzo hoor %|
Artiest {SHOWLIST artist 159051, 141693}
iedereen kan homo in z'n profiel zetten hoor myr

ja ok maar lees hier boven ff alles dan

iig...we drijven af
hoe was mindcontroller mensen?????

k lees t morgen ochtend wel
Ik vond er weinig aan...

en echt opvallend veel dezelfde platen...
was echt geen moer aan :(

beetje happy hardcore gevoel en idd veel dezelfde plaaten

is het weer zo ver

blijkbaar.....
weer prima vermaakt!

je moet er zelf een feest van maken, en dat is mij zekers gelukt.

Tja, een zwak begin van het feest is uiteindelijk toch nog wel ontaard in iets aardigs maar de hele 'jeu' is er wel af. Geen Mindcontroller meer voor mij en misschien wel helemaal geen h'core feesten.. Been there done that.

:z:
nou ik moet wel zeggen, het sfeertje was super :)
Ik vond het opzich wel een leuk feest. vooral setje van Dano :D :D
zeker wel ff flink doorraggen aan ut einde
Ja het einde roeleerde,ouwe pestherrie de hele avond werd al een beetje oldskool ziek...
Artiest Maus
Supergoed vermaakt!!!!!!! :D:D:D

HEEEEEL kikke feesie
was wel leuk feestje, maar veels te veel dezelfde platen. Sommige heb ik wel 3 of 4 gehoord.

ja dat was wel een beetje minder .. maar verder .. geslaagd :D

lekkere gure sfeer :D

was zeker n gaaf feestje
het enige jammere aan oldstyle vind ik altijd
dat er 1 klassieker minimaal 3 keer langskomt op een avond , en ditmaal was het de keuze aan "don't touch that stereo"
sorry maar die plaat kots ik wel n beetje uit op t moment
verder heb ik me echt prima vermaakt
weet alleen nu weer wat ik moest doen als ik naar zaandam ging , goed schoeisel want gladde gympen dat werkt niet
tevens was t wel errrrrrug fris op t station

al met al n goed en geweldig feestje
toppertje en :hug: aan iedereen die er ook was !
geslaagd!!!!!
was een top feesie, goede sfeer en oke een aantal platen meermalen gehoord maar das tegenwoordig overal zo duzz, maar was wel erg lekker, heb me prima vermaakt.
Zeker un goed feessie--> allemaal bekende mensun en de sfeer was toppie :bounce:

tsja kut ... kon om half 12 vertrekken :-S
Haha, ik moest ook vroegtijdig het veld ruimen. jammer is dat. hoe zou dat toch komen. hehe

:bounce:
muziek was ok sfeer was ook goed, alleen liepen er weer teveel wazi figuren in de ronte maar de echte zoals die gozer met zijn white power ketting ;) heeft een vriend van mij weer een aandenken. Dat dat soort gasten nou nog steeds komen ze leren het gewoon niet dus blijven we ons best doen :)
lijpuh kale gek jammer dat ik je niet heb gezien had je er heel erg graag eigenhandig uitgeschopt :yes:
Ik heb me zeer zeker zwaar vermaakt!! De sfeer vond ik top, en de muziek gezellig!! Later nog ff staan beuken, heerlijk!!!! :D

Al met al een zwaar relaxed feestje
Vondt t zekers weer geslaagd :D :bounce: was weer een lekker feessie :)
laatste aanpassing
Ik heb me ook zeker vermaakt, vooral de set van Champ-e-on was (y)

vond het maar een tegevaller:(

Ik vond het het beste feest in tijden!!!
Ik vond de sfeer super en de muziek (Y)

warm, veel dezelfde platen, maar wel filnk staan hakken

ik vond het een zeer geslaagd feestje! :d ,hele avond staan hakken!! :bounce:
Gezellig sfeertje!!

vooral het setje van scott brown vond ik geweldig!! pfff, die gast kan wel draaien!!

kortom, ik ga de volgende gewoon weer heen!!
Was echt een super feessie!!
alleen wel jammer dat er steeds dezelfde plate werde gedraaid, maar voor de rest (Y)

Ik vond het echt een vet feest, lekker sfeertje, goede muziek. (y) T99 live vond ik ook vet, niet om op te stampen, maar wel om vanaf het balkon boven te bekijken. :) Champ-E-On ging ook lekker tekeer samen met Bass-D, heb daar een tijdje naast de booth staan kijken, was wel lachen die twee samen. :)

Vette nummers voorbij gekomen: Drop It, Thrillseeka, Brand New Dance, Silence, gewoon lekkere echte Mindcontroller muziek dus.

Enige jammere was dat er maar een zaal was, maar dat werd weer goed gemaakt door het feit dat ik een van de eerste honderd bezoekers was en dus een very nice Mindcontroller shirt kreeg. :D

Tof feest dus! (y) :bounce:
Vond t wel n leuk feessie.. nie echt super maar t was wel heel gezellig, muziek stond ook lekker hard.. :D
Ja was best wel geslaagd feestje nog!
Muziek varieerde beetje, ene x was t errug goed, andere x vond ik er weinig aan.
Ik vond het echt een kutfeest.
Geen sfeer, en de muziek vond ik ook ronduit bagger.
Zo :)
ik heb me echt goed vermaakt:D:D
de afsluiter was geniaal.... compleet flippen op slaves to the rave. hij is me nu nog bij :) en gaat niet meer weg

Artiest Natazja
Ik vond de sfeer super en het live optreden van T99 vs Maurice S echt geweldig !! Vet met die electrische gitaar :D
Ik vond het wel een leuk feessie, niet de beste waar ik ooit ben geweest. Maar zeker goed te doen! :bounce:

Dano (Y), Champ-E-On was ook geweldig :D, en G-Town Madness live was ook vet.
Was alleen tegen een uur of drie al gaar, en had het toen wel een beetje gehad :(.

Op naar Trance Energy..!! :bounce: