| Betreft: | evenement: Mindcontroller, zaterdag 4 oktober 2003 om 22:00 |
Ik vond er weinig aan...
en echt opvallend veel dezelfde platen...
en echt opvallend veel dezelfde platen...
was wel leuk feestje, maar veels te veel dezelfde platen. Sommige heb ik wel 3 of 4 gehoord.
vet feesie

was zeker n gaaf feestje
het enige jammere aan oldstyle vind ik altijd
dat er 1 klassieker minimaal 3 keer langskomt op een avond , en ditmaal was het de keuze aan "don't touch that stereo"
sorry maar die plaat kots ik wel n beetje uit op t moment
verder heb ik me echt prima vermaakt
weet alleen nu weer wat ik moest doen als ik naar zaandam ging , goed schoeisel want gladde gympen dat werkt niet
tevens was t wel errrrrrug fris op t station
al met al n goed en geweldig feestje
toppertje en
aan iedereen die er ook was !
het enige jammere aan oldstyle vind ik altijd
dat er 1 klassieker minimaal 3 keer langskomt op een avond , en ditmaal was het de keuze aan "don't touch that stereo"
sorry maar die plaat kots ik wel n beetje uit op t moment
verder heb ik me echt prima vermaakt
weet alleen nu weer wat ik moest doen als ik naar zaandam ging , goed schoeisel want gladde gympen dat werkt niet
tevens was t wel errrrrrug fris op t station
al met al n goed en geweldig feestje
toppertje en
muziek was ok sfeer was ook goed, alleen liepen er weer teveel wazi figuren in de ronte maar de echte zoals die gozer met zijn white power ketting
heeft een vriend van mij weer een aandenken. Dat dat soort gasten nou nog steeds komen ze leren het gewoon niet dus blijven we ons best doen 
lijpuh kale gek jammer dat ik je niet heb gezien had je er heel erg graag eigenhandig uitgeschopt
lijpuh kale gek jammer dat ik je niet heb gezien had je er heel erg graag eigenhandig uitgeschopt
Ik vond het echt een vet feest, lekker sfeertje, goede muziek.
T99 live vond ik ook vet, niet om op te stampen, maar wel om vanaf het balkon boven te bekijken.
Champ-E-On ging ook lekker tekeer samen met Bass-D, heb daar een tijdje naast de booth staan kijken, was wel lachen die twee samen. 
Vette nummers voorbij gekomen: Drop It, Thrillseeka, Brand New Dance, Silence, gewoon lekkere echte Mindcontroller muziek dus.
Enige jammere was dat er maar een zaal was, maar dat werd weer goed gemaakt door het feit dat ik een van de eerste honderd bezoekers was en dus een very nice Mindcontroller shirt kreeg.
Tof feest dus!

Vette nummers voorbij gekomen: Drop It, Thrillseeka, Brand New Dance, Silence, gewoon lekkere echte Mindcontroller muziek dus.
Enige jammere was dat er maar een zaal was, maar dat werd weer goed gemaakt door het feit dat ik een van de eerste honderd bezoekers was en dus een very nice Mindcontroller shirt kreeg.
Tof feest dus!
Ik vond het wel een leuk feessie, niet de beste waar ik ooit ben geweest. Maar zeker goed te doen!