Partyflock

Forumonderwerp · 633718

ok mensen ik kon helaas niet naar mindcontoler maar vertel hoe was het ben erg benieuwd naar....
was echtttt vettt gewoon. sfeer was dit keer ook superrr.
(Y) feest :BOUNCE:

op dano na draaide iedereen volgens mij uit dezelfde platenbak (iedere set kwamen cker 4/5 nummers terug).

Sfeer?? welke sfeer??? er waren lekker veel mensen die totaal niet voor de muziek kwamen (maakt nie uit wie of wat, maar t werd me ff duidelijk gemaakt door wat van die ventjes)

bij binnenkomst viel me bek van verbazing open, als je een hoek had gemaakt met kleurboeken had cker een kwart van de zaal zich daar mee kunnen vermaken...

en iedereen is hier altijd zo vo over aus zus en aus zo... keb is ff staan kijken, nou als er 10 mensen in een aus rondliepen was het heel veel, dus waar was iedereen in ze trainigsjackie die hier allemaal moord en brand aan het schreeuwen zijn???

zoals al eerder vermeld maart 1997 zwolle rave the city ME ontruimd t feest om 1 uur snachts <---- dit was gewoon nog beter dan mindcontroller...

TerrorChuppa, I totally agree. ;-)

Dit was MIJN állerlaatste H'core feestje, het is leuk geweest en gewoon voorbij en daarom zeg ik dus:

Op naar Trance Energy...!!!! :P
(en daar ga ik NIET in Australian heen.. ;-) )

wat een KUT feest
Nou toch maar blij dat ik nie ben gegaan :P

als je een hoek had gemaakt met kleurboeken had cker een kwart van de zaal zich daar mee kunnen vermaken...

IJzersterk!! :respect:

Vond de muziek echt vaag, meer hardcore dan oldskool. Niks mis met Early Rave, maar dan wel van voor '97 ! Desondanks vond ik de sfeer heel goed en heb ik veel leuke mensen ontmoet.

Kon bij lange na niet tippen aan de vorige MC.

Vond de line-up vaag en rommelig. Terwijl de site zo veelbelovend leek.

Geen opbouw van olsdkool naar early rave...iedereen deed maar wat.

Veel hetzelfde gehoord.

G-TownMadness was wel ff lekker.

Het was rustig en de kleine zaal was dicht....:-(

Viel beetje tegen...desondanks was de sfeer goed en heb ik me goed vermaakt met mn maatjes :-)
Cosmic> Vertel ff, waarom vond je het zo klote?

Ben wel benieuwd naar :)

Bronco--> Het was dankzij de vele bekenden met wie ik daar heb staan dansen en springen dat het nog wel ging, maar mijn persoonlijke mening is dat er vanaf de start al een doodse sfeer was.
Yves heb ik helaas net gemist, maar Dano begon al meteen met simpele en saaie Hardcore waar iedereen massaal op.................bleef stil staan! Veelste vroeg nog, géén opbouw. Champ-E-On kwam daarna met gelukkig nog wel wat Oldschool en tja, daarna werd het op zich wel aardig maar toch ook weer niet. Het kleine zaaltje was dicht en achterin de zaal was het doodrustig..

Ik heb wel bijna de hele avond met een vrouwtje staan dansen en *OEF* wat was ze mooi (en verdwenen :cry: ).... :P

Dus nogmaals; MIJN persoonlijk mening is dat Mindcontroller nu al niet meer is wat het was en waar ik niet meer heen ga. Ik zoek de (nog) kleinere Oldschool/Oldstyle feestjes wel op waar nog enkel en alleen de echte liefhebbers komen. :-)
Gilbert>> Weet wat je zegt jongen........ je laat de Hardcore nu vallen, maar daar ga je op terug komen, mind you :p:yes:
zeker gruwelijk feestje volgende keer zeker weer!!!

Cosmic Gilbert> Aan je feest-archief te zien vond je Ghosttown en HouseQlassics die onlangs werden gehouden wel 'geweldig' ;). Heb je dan niet het gevoel dat je op die feesten nog wel eens een kijkje zou willen nemen?

Ik heb me zelf wel vermaakt trouwens, heb vooraan staan te genieten van de sfeer (die daar vooraan best wel was vond ik) en een meisje in een wit topje die ongelofelijk goed kon hakken ;).
Sfeertje was goed, was voor het eerst lekker koel in de hemkade... maar wel veel dezelfde platen de hele avond.
ik vond het wel relaxed

niet te druk
niet te warm

je komt mensen tegen van wie je niet wist dat ze zouden gaan

jaaahhh

cker wel een vet feesie(Y)
alleen btje jammer dat r ma 1 zaal open was:S
helemaal geweldig, geweldige sfeer, geweldige muziek het was idd niet druk niet rustig gewoon helemaal top!!!!!!!

CHEESE GOES EXTREME

zie verslag:D
Ik vond wel een geslaagd feest, de vorige edities waren beter ja, maar vooraan lekker staan hakke met m'n maatjes waarvan 50 % WEL in aus was ;)de line up kwam idd een beetje rommelig over kleine zaaltje dicht. maar zeker een boven gemiddeld goed feest :D

Ehm Danny, ik heb zoiets al vaker uit jouw mond gehoord, neem je niet meer serieus wat dat betreft :devil::devil:
kweenie wat iedereen loopt te zeike maar de sfeer was goed de muziek was goed geen wazi's niet fockin heet

zijn jullie allemaal verwende kutkindertjes ofzo?

Jij hebt niets te klagen in je rolstoeltje, rollie... Jij zit te laag om die WP kettinkjes te zien hangen.. ;-) Gelukkig hebben bepaalde personen die paar misplaatste houthakkertjes al snel duidelijk gemaakt dat ze in de gaten gehouden worden.. :devil: (y)

Maar nogmaals; dit is een persoonlijke mening die gebaseerd is op véél feesten en als ik 'em dan door de vergelijkingstest gooi dan komt ie er op bepaalde fronten wat minder positief uit. That's all. ;-)

En eh;

en een meisje in een wit topje die ongelofelijk goed kon hakken

Haar heb ik ook gezien en dáár mag nog menigeen een voorbeeld aan nemen! Een diepe :respect: voor deze dame..!! :D
nee nee ut zit anders ik ga gewoon feesten en laat de houthakkers maar lekker staan lekker belangrijk dat ze der zijn ik laat MIJN feest niet verpesten omdat hun wpkettingjes dragen

zegt meer iets over hoe jij naar een feest gaat en met welke instelling je er bent...

ga gewoon feesten laat hun je feest niet verzieken der zijn mischien op ze hoogst 30 van die gasten
laatste aanpassing

Maar nogmaals; dit is een persoonlijke mening die gebaseerd is op véél feesten en als ik 'em dan door de vergelijkingstest gooi dan komt ie er op bepaalde fronten wat minder positief uit. That's all

Niet meer en niet minder, sluit ik me bij aan.
Wil niet zeggen dat je me de volgende MC niet meer ziet hoor, ben ik zeker weer vd partij! :-D
Idd volgende gewoon weer van de partij :D

en danny 1 tipje volgens mij zit jij in een dipje ;P

rollie, je bent gewoon een slappe zak.

Hey Johnyboy!

Was leuk met je! Tot de volgende MC he!

(k)

John, inderdaad.. Een agressief dipje..
waarom...omdat ik me feest niet laat bederven :S

Wat ik trouwens erg positief vond aan dit feest is dat iederen heel relaxt was tegen anderen, zo mag ik het graag zien. :)

Heb de halve avond met totale vreemden staan ouwehoeren, over van alles en nog wat, uiteraard onder het genot van een uitermate relaxt muziekje. :D

Er waren ook een hoop echte oldstyleliefhebbers, gezien het aantal reacties op mijn shirt. :)
Echt diehards die helemaal voor oldstyle gaan (y) , net als ondergetekende. :)
Artiest {SHOWLIST artist 10553, 74453, 70844, 71694}
woah was leuk feesie :)

ik bedoel: poing poing poing poing ;)
teveel wazi´s, teveel de zelfde nummers had het idee dat iedere dj de zelfde set draaide. Gelukkig was de WWS zo vriendelijk om na een opstootje met wazi´s mij er weer in telaten nadat ik er was uitgezet en de groep wazi´s er uit tegooien :yes:

rollie, omdat je over je heen laat lopen natuurlijk!!! :frusty:

Damn, heb je een plaat voor je kop ofzo...??
Zo kan je alles wel goedkeuren onder het mom 'als ze MIJN feestje maar niet verstoren'. Als er straks massale verkrachtingen plaats vinden, de barman van oor tot oor wordt open gesneden met een bierflesje, de portier met 30 messteken om het leven wordt geholpen enz. maar meneertje in z'n rolstoeltje merkt daar niets van komt dan ook weer aan met 'als ze MIJN feestje maar niet verstoren', dan kan je me wegdragen.

Of ben je nu gewoon je eigen maatjes aan het verdedigen..?? ;-)

Anyways, ik ga hier niet een topic over een leuk feest met een leuke insteek verstieren, het schijnt dat een enkele criticus niet de grote domme meeloop-massa mag wijzen op enkele nadeeltjes.. :/
laatste aanpassing

Er kwamen inderdaad wel een paar keer dezelfde nummers voorbij,maar over het algemeen was het goed te hachelen vond ik.
Es> het was zeker errug gezellig met m'n dotf maatjes ;) volgende MC ben ik er zeker weer (Y)

Ik vond het echt n super feestje!!!! Leuke muziek, veel gezellige mensen, en n top sfeertje.
Vond vooral G-town madnes (Y)

Echt fantastisch. Heerlijk rammen en knallen op beukende vroege hardcore. Jammer dat het alweer voorbij is:):) Hoewel...af en toe komt er nog een nummer in gedachte voorbij zetten ook al is het half negen geweest:D
Ik heb me tot twee keer toe vergist in die mooie schone ramen achter de bar:S Eerste keer dacht ik dat de ramen de bar wAs, tweede keer dacht ik wel even mijn veter te kunnen strikken op de rand van het kozijn...helaas zat daar dus glas
ho ho ho ik ben zeker geen maatjes met me maar ik vind negeren nog steeds 10 keer beter dan ze inmekaar te slaan cosmic

zolang ze zich niet misdragen niet dom lope te pogoen heb ik er geen last van kga gewoon ergens anders staan

bedoel tis een feest kom om te feesten en ga niet vechten!!
laatste aanpassing

was zeker weer een goede opening...
muziek ging aan het begin nog wel iets harder (of dat dacht ik) ik heb weinig stil gestaan en stilgezeten.. tegen een uur of half 5 begonnen mijn teentjes toch wel te klagen... hakken op hoge laarzen met hak is ook niet alles...

maar mijn mini rokje en ik hebben ons prima vermaakt.. lekkere muziek... weinig fouten (WAHAHAHAHAHA naarde dj's die de platenspeler over hebben laten slaan.. is 3 keer gebeurd ofzo.. ik zal geen namen noemen) dano draaide zeker bruut.. en z-vago kon er ook wat van.. goede sfeer en niet al te druk...

keep the spirit alive!!
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 15618, 45950}
ik vond t top feessie

jullie hadden beter naar hard bass kunnen gaan
hastalavista baby!! 5 oktober 2003 21:30
jullie hadden beter naar hard bass kunnen gaan

Ff-uh serieus!?
ik ben blij dat ik naar mindcontroller geweest geweldige nacht had ik echt niet willen missen:D :bounce:
Feest vond ik weinig aan,muziek ook,verstand op 0 en hakken maar :).
als het hakken goed loopt is het feest al snel stuk beter ;)
Er kwam geen eind aan....:bounce:
en dan te bedenken dat ik bijna van die trap gelazerd ben :/ ik kon mezelf nog net opvangen
het was geen legendarisch feest
veel dezelfde platen
ook veel platen die ik niet hoef te horen op zo'n feest (thrillseeka ed)

maar ik vond de sfeer goed hoor
en ik heb me prima vermaakt

wat me ook opviel was de verbetering qua geluid tov de vorige keer fun
en oh jah

dano was de man van de avond :respect:

en 2e was gizmo
wat stond die gast te draaien :O

Artiest Natazja
Blijf erbij dat die live act van T99 Vs Maurice strak was :D en de rest vond ik ook wel okay.
Sfeer zat er goed in bij ons hoor ;)