Partyflock

Forumonderwerp · 633718

ok mensen ik kon helaas niet naar mindcontoler maar vertel hoe was het ben erg benieuwd naar....
He Maus, dat hard, zacht, hard, zacht, etc. had je op HouseQlassics ook.

Alleen stoorde ik me er toen helemaal de pleuris aan. Vond het eerlijk gezegd wel meevallen bij MC.....

;)
Heb een leuk feestje gehad. was gezellig. Was alleen een beetje moe al dat ik aankwam... ach ja, kan gebeuren. Hulde voor Leeflang trouwens (bewijst wel weer dat je gewoon zo door moet gaan; volgende keer in de Subway verwacht ik dezelfde tour dus. :)). Niet te druk, maar lekker de ruimte.

Gewoon goed feestje met weinig Lonsdale... de wazi's beginnen het in Amsterdam e.o. dus in ieder geval enigszins te snappen. :)

jah ik hoorde later ook jah king mattew niks heeft gedaan:S....maarjah t was wel lache ennuh of t nou met of zonder drugs was meestal weet ik aan t begin nog wel wie er draaien maar later snap ik er meestal weinig meer van ;):D
Ik heb een top avond gehad maar ja..........ik heb het ook bijna altijd naar me zin:)

Het verbaast me ook niets dat je 19 bent als ik lees
Scott Brown echt zwaar KUT, vage muziek

ee ken er ook nix aan doen dat ik niet eerder geboren ben, heb harstikke graag alles vanaf t begin willen meemaken maarja. Dit is gewoon mijn mening ok..

Die dj's draaide wel slecht .
Maar gelukkig was ik :vaag: dus dan hoorde ik de helft niet.
Maar die blauwe olifanten daar was wel het raarst.
ik vond het wel een aardig feestje boeie ik had tog drugs op dusm oet me energie tog kwijt sledhte muziek of niet!!!

maaar ik vond de muziek nog wel gaan hoor en heb me aardig vermaakt met veel WIJKERSSS!!!