Ja een geest die mijn poep zo laat stinken
ja ik geloof er helemaal in....
Geloven jullie die lui die beweren dat ze met geesten kunnen praten of ze zelfs kunnen zien?
doe er alleen niks mee, gewoon met rust laten lijkt mij het beste!
ik had vroeger het idee dat er een geest was die het zonnescherm zonder aan die slinger te draaien open en dicht deed
Maar sinds 3 weken weet ik dat hij electrisch is
Maar zoals Char geloof ik niet.
Met electrischiteit kunnen ze iig heel veel
dingen aan en uit zetten enzo
Maar ze doen je geen kwaad, mij iig niet.
Geloven jullie die lui die beweren dat ze met geesten kunnen praten of ze zelfs kunnen zien?
bullshit
Ik geloof zeker dat er meer is. Heb zelf meerdere dingen gevoeld, gehoord, gezien... Ik ben er niet echt actief mee bezig, omdat het veel energie kost. Maar als ik moeite zou doen, zou ik er meer uit kunnen halen. Om dit moment kan ik de 'energieën' niet zien, ik voel ze wel heel duidelijk, ik hoor ze zelfs mompelen soms... en ik zie de grapjes die ze uit halen (dingen aan en uit zetten enzo). Met electrischiteit kunnen ze iig heel veel. Ik ben niet meer bang van ze, vroeger wel. Maar ze doen je geen kwaad, mij iig niet.
Misschien klink ik zweverig... ach ja boeid ook niet of jullie het snappen of niet... wilde het gewoon even vertellen.
lijkt me doodeng eigenlijk
Wij (Moslims) geloven dat er goede Djinn en slechte Djinn bestaan
De goede zoeken nooit contact met mensen, dat doen de slechte alleen
Dus tis beter weg te blijven van dit soort dingen, aangezien t niks goeds kan brengen
Geesten oproepen enz is vragen om problemen wat mij betreft
Yo
Als dit echt mogelijk is, waarom gebeurd t dan niet op n veel grotere schaal?
Dan verliezen de concepten 'leven' en 'dood' hun betekenis
Dan is er geen grens, dan maakt t niet uit
Geesten oproepen enz is vragen om problemen wat mij betreft
Yo
Uitspraak van XaeeD op dinsdag 10 juni 2008 om 18:55:
Omdat er veel teveel mensen denken zoals jij
Uitspraak van XaeeD op dinsdag 10 juni 2008 om 18:55:
De overgang van pubertijd naar volwassenen is heeft toch ook betekenis ?
Things change , onze opvattingen over de dood ook .
Maybe this is a good time for change
Leven en dood kun je niet vergelijken met pubertijd en volwassen zijn,
Je kunt de concepten van leven en dood niet veranderen,
Dus t vermogen om te kunnen communiceren met geesten ligt helemaal aan in hoeverre de persoon in kwestie ervoor openstaat?
Nou in orbs geloof ik dus weer niet... denk zelf dat het lichtreflectjes zijn van stofdeeltjes.
ok 'jung' wat jij zegt
En toch blijf erbij dat het lichtreflectjes zijn van stofdeeltjes, ok 'jung'?
Weet ook niet zeker wat het is, het blijft vreemd.
Maar het is wel raar dat ze heel vaak op foto's staan.
Jij zal wel iets hebben meegemaakt dat jij daarom erin gelooft.
Mij zie je niet echt gauw op een kerkhof vind het daar eng
laatste aanpassing 25 juli 2008 23:52
wat geesten betreft, ik denk dat het geen kwestie is van wel of niet geloven in het bestaan ervan, maar juist meer bij jezelf nagaan in hoeverre je er voor openstaat!
de opvatting: "ik geloof het pas als ik het met eigen ogen gezien heb" vind ik persoonlijk erg kortzichtig. ik las eerder in dit forum dat huisdieren en kinderen eerder geconfronteerd worden met geesten, zegt genoeg lijkt mij..
ik heb zelf geen ervaringen met geesten, geloof er wel in. toch sta ik niet te wachten op een verschijning, ik stel het bewijs liever uit tot het moment dat ik er zelf eentje mag zijn, want geef toe, als er meer is na het leven dan is doodgaan lang niet zo erg toch?
WAT JE ZEGT DAT KLOPT MET DAT OPEN STAAN VAN GELOVEN VAN GEESTEN DAT KLOPT OOK KINDEREN KUNNEN DAT ZIEN GEESTEN ZEGGEN DAT ER SPOKKEN ZITTEN DAT ZIJN DAN GEWOON GEESTEN IK HEB EEN HOND EN DIE WAS VAN DE WEEK NAAR EEN PUNT AAN HET STAREN EN IK ROEP HEM EN HIJ BLEEF MAAR STAAN OP DIE PUNT MINSTENS EEN HALF UURTJE VONDT HET MAAR VREEMD EN TOEN OP EENS WANDELEN IK NAAR DIE HOND TOE EN IK ZIJ HALLO BEN IK ER OOK NOG EN TOEN KWAM DIE NAAR MIJ TOE WAT JIJ OOK ZEG KEN BEST ZIJN ALS WE DOOD GAAN DAT ER NOG EEN LEVEN IS WIE WEET MAAR DAT ZIEN WE WEL DENK IK ALLEMAAL OF NIET NARTUURLIJK MAAR IK GELOOF BEST WEL DAT ER NOG EEN LEVEN IS NAAR DOOD DAT GELOOF IK WEL MAAR TJHA WIE WEET
GROETJES IKKE
ntelligentie zit in de hersenen, en je hersenen laat je achter als je sterft.
Intelligentie/informatie kan ook alleen bestaan uit verbindingen tussen dingen, enkele dingen kunnen geen informatie geven. DNA bestaat bijvoorbeeld ook uit verbindingen. Informatie in een boek bestaat uit verbindingen van woorden. Kennis zelf bestaat uit verbindingen in de hersenen.
En alle verbindingen kunnen kapot gaan, kunnen verbroken worden.
Dus intelligentie kan onmogelijk onsterfelijk zijn. Als er zoiets bestaat als een onsterfelijke ziel, is dat maar één enkel deeltje, dat geen informatie bevat, geen verbindingen, slechts één ding: Wie/wat het is.
de meest engste plek op aarde
Geen idee, waarom zouden ze liegen
Altijd zeiken mensen maar over geloof, dat het zo achterlijk is, maar ondertussen wel keihard geloven in geesten.
ik geloof dat god een geest is
als je nagaat dat een mens ongeveer 11 a 12 procent van zn hersencapaciteit gebruikt, dan is het niet onlogisch dat er veel meer is dan we kunnen waarnemen.
de ene persoon heeft meer rust en balans om voor dingen open te staan dan de ander
Gewoon lekker met rust laten.
Verklaar dan maar wat er is gevallen en waarom de kraan half open stond
Al die mensen die op dezelfde dag geboren worden.. hebben die allemaal hetzelfde karakter?
Ik weet ook wel dat een kraan kan druppelen, maar kan toch niet zomaar half open gaan, of ligt dat aan mi
Ik denk dat jij ook wel raar van staat te kijken als je..
Alleen je sterrenbeeld is wel zeg maar je basis. Dit zal van grote invloed zijn op hoe je met de dingen omgaat die er in je leven gebeuren, wat voor effect de opvoeding van je ouders heeft op je vormingsproces, etc.
Kun je dit bewijzen?
Maar ik denk dat je gwn mensen kunt bestuderen en analyseren
Laat ze n vragenlijstje invullen, pik de overeenkomstige eigenschappen eruit en voila
Toen heb ik nog 2 andere sterrenbeelden gelezen, waarin ik mezelf ook herkende
Als 's nachts ineens je kamerlicht aan en uit blijft gaan zou ik wel ff the exorcist bellen
zal je vertellen he is hier al een paar keer gebuert dat het ligt van zelf aan gaat terwijl ik het knopje niet heb aan geraakt hier in huis verklaar mij dat eens dan..
Bang ben ik er niet voor, hou me er verder ook niet zo mee bezig, maar het blijft toch vreemd of niet!
Ik weet ook wel dat een kraan kan druppelen, maar kan toch niet zomaar half open gaan, of ligt dat aan mij..
En hoe kan een stapel servies nou zomaar verschuiven
Het ging hier overigens om maar liefst 1 bord, met daar bovenop 1 mes..
Ik denk dat jij ook wel raar van staat te kijken als je hoort, alsof t mes op t bord is gevallen, terwijl je t er zelf neer hebt gelegd..
Hoe kunnen de doden praten?
Als de levenden met de doden kunnen communiceren (praten, zien, interactie dus)..
Onzin dus.. je kan diegenen die in de graven zijn niet horen en zij kunnen jou niet horen
Hoe kunnen de doden praten?
Als de levenden met de doden kunnen communiceren (praten, zien, interactie dus)..
Onzin dus.. je kan diegenen die in de graven zijn niet horen en zij kunnen jou niet horen
als het onzin zal zijn kunt u mij dat eens bewijzen dan a u b dankje wel..
gewoon logisch nadenken, en weten dat je ouder bent dan 5 en sprookjes dus niet meer voor jou zijn, aljeblieft
maar heeft u ook recpect dat er mensen er wel in geloven?..
Afgelopen nacht ging ik met mn homey op t kerkhof foto's maken
Iemand zei dat je 's nachts op kerkhoven orbs kunt fotograferen
We hebben best veel foto's gemaakt, maar helaas.. no orbs
Maybe waren onze grenzen nog niet genoeg vaag en konden we geen verbinding maken met t hogere
watvoor boodschap heb je eraan dat n lampje omvalt
Als die geest n lampje kan omstoten kan ie ook meer dingen doen
En dan vraag ik me af waarom hij jou niet omstootte of in t zand schreef 'help me, help me!'
dit hele probleem is niet op te lossen voor ons mensen en ook nooit te bewijzen in ieder geval nog niet
Wij kunnen met onze ogen niet alles zien je hebt nog rontgen, infrarood en nog veel meer dus geesten zullen wel bestaan
maar omdat wij nog zo onder ontwikkeld zijn kunnen we dat niet zien
+ al zouden we ze wel in een keer kunnen zien dan krijg je relletjes dat kan de mensheid niet aan
Jaja dat is n droom wat veel mensen weleens hebben
Opeens schiet de grond onder je voeten weg en lijkt t voor heel even sof je valt
Veel mensen kennen dat wel, hoezo..?
Ik droomde laatst dat ik hier over straat liep en opeens krioelde t op de straat vd mieren
Overal waar ik keek zag t zwart van de mieren
Naja dag kwam, werd wakker, ging naar buiten en..
Overal liepen van die dikke mieren, je kent ze wel, niet die normale, maar van die dikzakken
Ze liepen echt overal, op straat, in mn tuin
De dag ervoor waren ze er niet
Ik had ze vantevoren al gezien in mn droom
Zo'n dingen gebeuren me wel vaker
Lig er verder niet echt wakker van
Bij mij gebeurt t zo vaak dak dr niet eens raar van opkijk
Ik heb dat zovaak
Dan zie ik in mn droom iemand die ik misschien al jaren niet gezien heb..
En de dag erop kom ik die persoon tegen
Een geest is als je dood bent het lichaam is en vergaat.
De geest van dat lichaam door leeft
Zo word dat soms verteld...
Maar mijn neefje zei toen hij 3 jaar was: 'Tante elsina is goed aangekomen'. (mijn moeder is overleden, en hij zei het 2 maand erna ong.)
Dat is wel weer heel raar denk ik.
maargoed, er zal vast wel wat zijn. Ik weet niet wat ik wel of niet moet geloven. Kijk maar naar die vent met die lepels, geloof je dat?
das hetzelde als het ontstaan van alles, allemaal toevalligheden
is wel ong dat verhaal over u neefje van 3 jaar..
wat u al zij ik weet nietw at ik wel en niet moet geloven dat klopt hellemaal..
en over die lepel dat buigen tjha heb er 4 weken op gezeten en gedaan wat hun ook deden maar ij is het nog niet gelukt en toen dacht ik ook tjha is maar t.v over die lepel.
groetjes ikke
Nu ga jij mij wijsmaken dat t puur toeval was dat die dag exact dat gebeurde
Ik kan t niet verklaren ofzo, kweet alleen dat men soms in dromen kan zien wat nog moet gebeuren
Er zijn heel wat aanwijzingen die erop wijzen dat bewustzijn zich buiten het lichaam bevindt; dat het iets non-lokaals is. Het bewustzijn wordt dus niet gecreëerd door de hersenen, eerder creëert het bewustzijn de werking van de hersenen. Maargoed, dat is lastig om zo even 1,2,3 uit te leggen. Ik ben hier iig een wetenschappelijk boek over aan het lezen dat gaat over bijna-dood ervaringen. Recent zijn hier onderzoeken naar gedaan, waaruit zeer opzienbarende ontdekking uit zijn gekomen.
Dus roep maar niet te hard dat iets als een geest niet kan bestaan en dat geloof bullshit is. Jouw denken daarover is gebaseerd op een achterhaald wetenschappelijk wereldbeeld dat grondig aan herziening toe is.
Het is dat spoken onzichtbaar zijn, anders waren die verhalen ook allang verdwenen, samen met de heksen, weerwolven, enz.
En je bewustzijn buiten je lichaam? Is natuurlijk mogelijk, maar ik denk het toch niet. Einstein zei al ooit dat communicatie op afstand tussen deeltjes nooit sneller kan gaan dan het licht. (Alhoewel ik nou ook niet weet of ik dat wel moet geloven, ik snap de ballen van die relativiteitstheorie).
En zoals Xaeed al tegen "ikke" zei: Stel je zou een spook zijn, je zou dood zijn... waarom zou je dan in godsnaam op een kerkhof een beetje boven je graf blijven hangen? Waarom zou je doodleuk een kaarsje gaan omstoten? Dat soort mensen zouden zowel letterlijk als figuurlijk geen leven hebben8)
Als dode zou ik zo vlug mogelijk contact zoeken met mijn naasten, waarom doen geesten dat dan niet? Waarom stoten ze alleen maar kaarsjes om, laten ze een kraan lekken, verschuiven ze borden of gaan ze blij bij mensen op de foto staan? Wat heb je daaraan?!
Jah ik geloof wel in sommige mensen, niet allemaal
Sommige zijn echt goed zoals ook die baby fluisteraar (Derek Ogilvi ofzo iets) maar je hebt er ook bij zitten waarvan sommige dingetjes gewoon niet kloppen
somige mensen die geloven in dingen en somige ook weer niet
vindt ik een bizar verhaaltje wat ik hier heb gelezen...
heb wel wat onderzoek en na vraag gedaan
het blijkt dat hier een jaar of 10 a 12 geleden een man is overleden, die is gstorven in bed en dat verklaart denk waarom er in dat gedeelte van het huis soms vreemde dingen gebeuren
ik had vroeger het idee dat er een geest was die het zonnescherm zonder aan die slinger te draaien open en dicht deed
Maar sinds 3 weken weet ik dat hij electrisch is
maargoed verder heb ik op dat gebied niet veel meegemaakt, want heb me sinds 2 jaar ervoor afgesloten
nogal....
waar haal je zoiets???
dit verhaaltje dat bestaat en is waar gebeurd he wat ze schrijven
vindt ik een bizar verhaaltje wat ik hier heb gelezen...
orpen die zijn rond en een beetje wit als jij een foto maak van iemand of van jou zelf maak niet uit savonds of wel eens over dag ken ook dan kun je wel eens op een foto een witte vlek zien dat is een orp van een geest zeg maar kijk maar eens goed op julllie foto`s als er eentje op zal staan een witte vlek dan is dat een geest want een digitale foto cammeraar ken het ook zien want is net katten en honden digitaal....
Ik weet niet of iemand bekend is met het boek: eindeloos bewustzijn.
1: Het zijn 'Orbs'
2: Witte vlekken zijn lang niet altijd entiteiten.
3: Katten kunnen ze degelijk zien. (honden weet ik niet, heb ik het niet zo op)
4: Een licht orb is niet per difinitie een geest.
5: Ze bestaan wel degelijk.
6: Ik heb er ervaring mee.
heb ik nog een filmpje hier onder er bij gedaan dat filmpje is bizar..
http://www.youtube.com/watch?v=b7YDxV3MmL4
koppier deze link en neem een kijkje..
en heel goed kijken wat er geneurt echt bizar wat er gebuert in dit filmpje...
Weet het nog zo net niet.
Vind het een onlogisch verhaal, aangezien je een geest niet zomaar te pakken krijgt
Maar dat maakt het niet minder waar hoor.
Zowieso kan ik je enkelt aanraden niet contact te zoeken met entiteiten mits je er niets vanaf weet.
Probeer ze niet te contacteren, als ze wat moeten/willen nemen ze wel contact op met jou
http://www.youtube.com/watch?v=b7YDxV3MmL4
Dat je iets om je heen voelt oke, maar zien gaat me te ver.
Wel bizar dat de "geest" in kwestie er ook zo overdreven "eng" uit ziet.
Waarom worden geesten altijd afgebeeld als "eng"?
Ik geloof best dat er geesten bestaan.
Zelf nog nooit gezien, maar wel een boel verhalen gehoord die echt realistisch waren.
Ik weet wel zeker dat er mensen paranormaal kunnen zijn, het broertje van mijn (toen) beste vriendin was 7 jaar. De telefoon rinkelde & dat jochie zei ''opa is dood'' die pa neemt de telefoon op, wat blijkt ; opa is dood.
Kan dat kind nooit geweten hebben!
Wat een bullshit filmpje zeg.
Goed geacteerd, maar dit kan gewoon niet. Je kan een geest niet zo duidelijk zien.
Dat je iets om je heen voelt oke, maar zien gaat me te ver.
Wel bizar dat de "geest" in kwestie er ook zo overdreven "eng" uit ziet.
Waarom worden geesten altijd afgebeeld als "eng"?
Dit filmpje gaat er bij mij echt niet in.
meschien vindt jij het boel shit..
maar geesten zijn meschien wel eng maar als je er mee leert om gaan is er niks aan de hand...
en dit filmpje is gemeld bij de webhosting om te crontroleren of dit nep was en heb iets terug gekregen dat dit filmpje wat er op staat dat het niet nep is maar echt er is niet mee gekonoeit of wat dan ook....
en dit filmpje is gemeld bij de webhosting om te crontroleren of dit nep was en heb iets terug gekregen dat dit filmpje wat er op staat dat het niet nep is maar echt er is niet mee gekonoeit of wat dan ook....
Misschien is het een idee niet zomaar alles te geloven wat mensen zeggen en eens zelf logisch na te denken?
dit wat je hier ziet is een filmpje...
als je die link een koppie maakt of er op klikken dan ziet u een filmpje...
De meeste zijn behoorlijk fake.
Verkeerde licht inval, stofdeeltjes, negatieve foto's, dubbel gedrukte foto's.
dat ken wat je verteld maar zo als ik zie en heb nog meer gekeken op internet wat er niet bestaat want er zijn zo veel dingen die wij niet meschien weten op de wereld tjha wie weet he...
als je er zelf niet voor open staat dan zie je het ook niet.
als dat zo is dan was het al on dekt maar daar geloof ik niet in hellemaal niet..
Je ziet wat je wilt zien.
je ziet wat je durft te zien!
maar ga je er dieper op in en mocht je nog geen enkele ervaring er mee hebben?
als dat zo is dan was het al on dekt maar daar geloof ik niet in hellemaal niet..
zo als geesten dan wel daar wil ik wel best in geloven mar in uffò`s nee...
groetjes ikke
Waarom zijn geesten dan nog niet ontdekt?
Wilt u aub even logisch nadenken voor je alles zomaar gaat geloven? Niet alles wat (op het moment) onverklaarbaar is is gelijk de schuld van iets 'bovennatuurlijks'. Est bullshit.
Maarja, iets bovennatuurlijks blaimen is natuurlijk het makkelijkst. Dan hoef je zelf verder niet na te denken. Vandaar dat ze vroeger in goden geloofden, in plaats van de krachten van de natuur werkelijk te bestuderen zoals dat tegenwoordig gedaan wordt.
je ziet wat je durft te zien!
Ik hoor vaak zat rare klikjes of kraakjes in bed. Jullie soort mensen noemt dat inderdaad geesten. Ik noem het: Weet ik veel wat het is, boeiend.
Waarom zou een dode zich bezig houden met klikken en kraken?
Net als dat ik uit logisch nadenken weet dat zoiets als een geest niet kan bestaan, dus ik ook nooit een geest gezien heb of iets wat er op lijkt. En dat terwijl ik toch in een heel oud huis woon, waar je wel zou verwachten dat er zoiets als spoken zouden zitten.
Geesten zijn onbewuste stralingen die mensen uitzenden. Psychokinetische krachten waarover men geen bewuste controle heeft, of althans, nog niet weet hoe hij deze krachten moet gebruiken. Er zijn mensen die dit wel kunnen. Zij kunnen voorwerpen verplaatsen door hun psi-krachten te focussen. Dat is ook wat we doen in gevallen van klopgeesten. Zijn onbewuste energieën die we ongecontroleerd gebruiken. Soms kan het ook te maken hebben met magnetische velden, bepaalde stralingen, enzo.
Entiteiten kunnen overleden zijn in een kamer/huis waar jij komt wonen, zichzelf niet realiseren dat zij dood zijn, en dus jou als 'indringer' kunnen zien.
En op bepaalde manieren jou het leven zuur te maken zodat je vertrekt.
Dat vind ik wel altijd erg rare gedachtengang. Ik bedoel, hoe dom ben je als je na jaren nog steeds niet doorhebt dat je dood bent? Dat je dood bent heb je denk ik door zodra je merkt dat je door niemand gezien en opgemerkt wordt, toch? Je gaat toch gelijk na van "Huh, wat is dit nou?", waarna, lijkt me, toch al snel de herinnering moet komen aan je moment van overlijden.
Geesten zijn onbewuste stralingen die mensen uitzenden. Psychokinetische krachten waarover men geen bewuste controle heeft, of althans, nog niet weet hoe hij deze krachten moet gebruiken. Er zijn mensen die dit wel kunnen. Zij kunnen voorwerpen verplaatsen door hun psi-krachten te focussen. Dat is ook wat we doen in gevallen van klopgeesten. Zijn onbewuste energieën die we ongecontroleerd gebruiken. Soms kan het ook te maken hebben met magnetische velden, bepaalde stralingen, enzo.
Dat is ook wat we doen in gevallen van klopgeesten. Zijn onbewuste energieën die we ongecontroleerd gebruiken. Soms kan het ook te maken hebben met magnetische velden, bepaalde stralingen, enzo.
De dwalende zielen zeg maar... Zielen die niet dwalen zullen niet op aarde blijven in elk geval, lijkt me tenminste.
over klop geesten heb ik ook wel eens last van gehad bij mijn buren hier naast en er was niemand thuis hellemaal niemand ben twee drie keer aan de deur geweest en was niemand aan de deur vondt ik zo vreemd.....
Hier weet ik een antwoord op
Misschien is het dan duidelijker.
Mensen die zijn 'vermoord' of omgekomen aan een nare dood.
Die zijn een voorbeeld van 'dolende zielen' die hun 'missie' nog niet hebben afgemaakt.
Deze kunnen dan bijvoorbeeld blijven proberen, hoewel het niet lukt.
Dan proberen ze contact te krijgen met een stoffelijk lichaam (een mens dus, duhh) en die weten niet wat ze er mee moeten en vinden het eng.
De 'goede' entiteiten kunnen net zo goed op aarde komen.
Mijn oma heeft zo eens mijn oom terug gezien.
Hij was stervende, en kwam te overlijden.
Ze heeft hem toen die dag nog gezien, en met hem proberen te praten.
Waarschijnlijk kwam ie even vertellen dat ie er vrede mee had, want hij verdween ook direct weer.
Even later kreeg mijn oma telefoon dat ie was overleden een half uur geleden ofzo.
En nee, mijn oma loog nooit.
Dus goede geesten kunnen in princiepe aan komen kloppen, maar zij moeten wel zien/merken dat jij daar zelf klaar voor bent en open voor staat.
Het is niet de bedoeling van deze entiteiten jou de stuipen op het lijf te jagen.
wat ik hier leest dat heb ik zo verder over het internet ook wel eens gelezen en wat je shrijft is gewoon hellemaal waar dat klopt idd wat je heb geschreven hier....
groetjes ikke
Dus jij beweert dat ik zoiets als een geest niet zou durven zien?
Het is gewoon zoals die mensen bij een ouija-bord: IK VOEL IETS, IK VOEL IETS! Ik voel het koud worden. Er is hier echt iets. Ik ben bang!
Correctie:
Je staat er voor open of niet.
Sta je er voor open, kun je het (misschien) wel eens ervaren.
Zo niet, dan niet dus.
sommige entiteiten zijn nog niet ervan bewust dat ze over zijn gegaan.
of sommige willen wat slechts doen en gaan spelletjes met ons spelen.
Het kan net zo goed zijn dat ze hier blijven, omdat ze een missie hadden die ze niet af hebben gemaakt!
Dat is iig meestal het gelul met glaasje draaien etc.
Dan maak je contact, leuk en aardig, jij vind het niet meer leuk en stopt, kwade entiteiten willen contact houden met 'de wereld' ipv ongezien/gehoord ronddolen op aarde.
Jij wil niets met ze te maken hebben, ze gaan lastig doen, jij negeert ze, ze gaan nog meer doen tot verwonding aan toe etc. en je pleegt zelfmoord of zij regelen het voor je
bedankt
zo wilde ik het graag omschrijven kwam niet op de goede zin
e bedoeld 'Sommige entiteiten zijn overledenen die nog niet zijn overgegaan omdat zij niet doorhebben niet meer onder de levende te zijn' denk ik
als je overgaat, ga je naar het hiernamaals (wat dat ook mag wezen)
bij deze ben jij mijn vertaal programma hahaha
ben ook zo slecht in de goede woorden bij elkaar plaatsen
Er is bewezen dat mensen die een uittreding krijgen dit pas beseften op het moment dat de geest terug contact maakte met de hersenen.
Psychokinetische krachten waarover men geen bewuste controle heeft, of althans, nog niet weet hoe hij deze krachten moet gebruiken. Er zijn mensen die dit wel kunnen. Zij kunnen voorwerpen verplaatsen door hun psi-krachten te focussen.
Ik heb er dubbele gedachten bij. Geesten kunnen naar mijn idee,als ze bestaan, wel de emotie meedragen waarmee ze zijn dood gegaan en vast wel wat streken uithalen maar een geest kan niet denken. Er is bewezen dat mensen die een uittreding krijgen dit pas beseften op het moment dat de geest terug contact maakte met de hersenen. Er zijn dus hersenen nodig om te denken en uberhaupt dingen te beseffen. Tuurlijk is er dan ook nog de religieuze benadering maar die laat ik achterwege anders wordt het teveel. Maargoed. Waarom je hoofd breken op dingen waar we toch geen controle over hebben.
Ik vond het boek van prof. van Lommel ook erg mooi
'Sommige entiteiten zijn overledenen die nog niet zijn overgegaan omdat zij niet doorhebben niet meer onder de levende te zijn'
Bij een uittreding zit je lichaam en geest toch degelijk verbonden met elkaar met een levensdraad (zoals dat genoemd word) daarom is dit ook zo gevaarlijk.
Kwade entiteiten kunnen hier inpact op hebben, en dus de levenslijn verbreken.
zo'n verklaring heb ik ook voor m'n vader, ik zou zo graag iets willen horen of merken dat hij er is.
maar dan daarbij, heb ik ook gehoord: dat als mensen het niet accepteren dat ze gestorven zijn of het min of meer nog niet willen geloven ze ook niet bereid zijn contact te maken omdat het nog te pijnlijk voor ze is te beseffen dat ze niet meer tussen de levenden zijn en dat zou een heel logische verklaring voor mijn vader zijn.
Hij heeft namelijk 1,5 aan kanker gestreden en tot 2 weken voor z'n dood nog volgehouden dat er niks aan de hand was en dat hij niet dood zou gaan. Hij heeft tegen m'n moeder gezegd: ik vecht tot dat ik er aan kapot ga, letterlijk vechten tot het zijn dood word maar ja wat zou jij doen als je 57 bent en je word ernstig ziek en je wilt helemaal nog niet gaan..
Ieder z'n ding. Ik kijk niemand erop aan die er niet in geloven wil maar voor mijzelf weet ik wel beter..
En dat is net als mijn bewijs ook medisch en wetenschappelijk onderbouwt?
Zo ja, dan wijzig ik nu mijn standpunt
*lang verhaal*
daar geef ik je wel gerantie op dt het 100% zeer zeker is...
Maar ik twijfel erover of dat nou met geesten te maken heeft. Ik denk eerder dat zoiets te maken heeft met een of andere geestelijke band die je hebt met mensen waar je veel om geeft (vraag me niet hoe zoiets eruit zou moeten zien).
Maar ik heb zelf ook wel eens een paar keer gehad dat ik 's nachts wakker werd met een bloedneus, en dat later bleek dat op datzelfde tijdstip een goede vriendin van mij van de trap was gevallen (niet dood of in het ziekenhuis ofzo).
Geef uw garantie dan maar:
Fake youtubefilmpjes? Lekkende kranen?
dit filmpje wat je hier ziet is zeer siriuus genomen en werkelijkheid is wat je hier ziet in geval is geen fake..
maar echt... is niet bewerkt of mee gekloot is dus niet nep maar echt.....is geen truk of zo maar is echt wat je hier ziet op dit filmpje...
En jij weet dat... omdat je er zelf bij was? Of...?
en als ze zo iets op youteby zetten dan wordt het gecrontroleert of het nep is of niet door de webhosting...
en als ze zo iets op youteby zetten dan wordt het gecrontroleert of het nep is of niet door de webhosting...
docomoteren
youteby
gecrontroleert
denk niet dat een kind van 3 bessef heeft van iets als geesten.
als ze zo iets op youteby zetten dan wordt het gecrontroleert of het nep is of niet door de webhosting...
Hoe ouder je word, hoe meer je jezelf gaat realiseren dat het 'nep' is.
Daardoor sluit je jezelf er van af, en geloof je er opslot niet meer in omdat je denkt dat het nep is.
heb er tot het einde van men dagen dat ik er woonde last van gehad, was toen 16 denk dus niet dat het iets met geloven of nep te maken had, nu sluit ik mij ervoor af omdat ik het zat ben,
en je gaat me misschien niet geloven of zeggen dat ik gek ben maar ik heb ze ook een hele tijd kunnen zien vond het geen pretje.
Ik heb ze ook in huis gehad, we zijn uiteindelijk verhuisd, sommige dingen kan je echt niet verklaren, voorwerpen die uit zichzelf verplaatsen, op de bovenverdieping voetstappen horen en er is daar niemand, douche die uit zichzelf begint te lopen, deuren die in het slot waren of zelfs op slot die plots wagewijd openstaan midden in de nacht. soms kwam ik wel 5 keer op een dag aan men ouders vragen hadden jullie mij geroepen, ik hoorde telkens weer men naam, ook zei hadden dat soms. en toen ik een jaar of 3 was zou ik naar het schijnt gezegt hebben dat er iemand op mijn kamer was, en denk niet dat een kind van 3 bessef heeft van iets als geesten. je had er altijd het gevoel dat je niet alleen was. en zeg eens zelfs, wie heeft dat nog niet gehad dat je in je ooghoek iets ziet lopen of bewegen en je kijkt en er is helemaal niks te zien.
heb er tot het einde van men dagen dat ik er woonde last van gehad, was toen 16 denk dus niet dat het iets met geloven of nep te maken had, nu sluit ik mij ervoor af omdat ik het zat ben, hoef dat echt allemaal niet, wil gewoon rustig men leven leiden elke dag zonder gestoort te worden door zulke dingen. en je gaat me misschien niet geloven of zeggen dat ik gek ben maar ik heb ze ook een hele tijd kunnen zien vond het geen pretje.
hoor het hier in het nieuwe huis maar hoorde het ook in het oude huis en dat was aan de andere kant van nederland
denk dat het ook met de cv ketel te mAKen kan hebben maar goed erg vaag vind ik het af en toe.....
wat je hier schrijft ken kloppen heb ik ook wel eens gehad ik zelf woon in een flatje er was niemand boven hoorde steeds kloppen en kloppen en nog wel meer raare dingen en een geven moment ben ik naar boven gelopen en niemand maakte open vondt ik vreemd een beetje op een geven moment hebben hoorde we niks meer volgende dag ging het weer het zelfde kloppen en ging maar door hebben we met een paar man boven gestaan en geklopt niemand maakte open en toen hebben we de deur in getrapt en gingen we naar binnen en we troffen niks aan er stonk behoorlijk in dat huis was niet te pruimen ik daht er was iemand dood of zo maar er was niemand in huis en ik weet zeker er was iets wat niet klopte ik voelde iets wat niet goed was ben het huis weg gegaan en niet meer terug geweest paare dagen later werd het huis ontruimt en kwamen er nieuwe mensen wonen en heb er nu geen last meer van gehad tot nu toe.....
maar wees er niet bang voor ze doen niks als jij ook niets doet dat heb ik dan geleerd was er eerst bang voor en wis niet er mee om te gaaan heeft mij iemand geleerd om met mijn angst om te gaan en toen ben ik er verder in gaan verdiepen in zulke dingen en ik vindt zelf is wel eens intersant om dingen te komen te weten.....
Heb ook ontdekt dat angst ze "voed" om zo te zeggen, hoe meer je er met bezig bent en er bang voor bent hoe vaker ze je komen opzoeken
wat ik nog steeds tegen kom is dat ik een vaag geluid bij mij thuis hoor een soort geluid alsof er leidingen van staal tegen elkaar aan slaan maar dan heel zacht
hoor het hier in het nieuwe huis maar hoorde het ook in het oude huis en dat was aan de andere kant van nederland
denk dat het ook met de cv ketel te mAKen kan hebben maar goed erg vaag vind ik het af en toe.....
Sterkte ermee ookal is het een tijdje terug
Mooi filmpje
snachts werden hun lakens van hun af getrokken,
21-08-08
zo heb je dat in dat filmpje gezien! dat is echt ziek, dat is volgens mij deel 2 ofzo. zie je dat die dikke kale in een bed ligt te slapen en ineens word het dekbed echt naar hem toegetrokken vanaf z'n voet terwijl zijn voet niet beweegt en zijn been nog precies hetzelfde ligt echt scary! en niet 1 cm weggetrokken ofzo nee die punt van het dekbed overtrek echt 50 cm weggetrokken ofzo heel apart!
dit filmpje wat je hier ziet is zeer siriuus genomen en werkelijkheid is wat je hier ziet in geval is geen fake..
maar echt... is niet bewerkt of mee gekloot is dus niet nep maar echt.....is geen truk of zo maar is echt wat je hier ziet op dit filmpje...
Jezus zeg 't nog ff 10 keer in 2 zinnen
komt dus blijkbaar wel vaker voor, vind het maar vies
Raar idee eigenlijk.
Als ik zoiets ooit meemaak zonder te weten of ik er aan toe ben ja of nee ?!
Dan ren ik echt zo hard als ik kan snoeihard weg, gillend als een klein meisje met mijn handen boven mijn hoofd en dekking zoekend
op alles voorzien
ja heel vreemd maar vooral stel dat je echt van de trap afgeduwd zal worden zoals jij beschrijft dat is gewoon een kwade!
ja gek is dat, maar zo hoor je wel eens vaker, zelfde dat de dochter van m'n baas geboren is op 9 augustus dit jaar en en in 2001 is op 9-8 m'n opa gestorven, dacht ik ook ineens aan toen ik hoorde van z'n dochtertje.
ja maar het gekke was dat die man het niet eens echt in de gaten had dat het gebeurde
Ik vind dat het heel toevallig is
Hij lag idd gewoon te slapen
ook een 'echte'
deze filmpje ken echt zijn want heb hem nog ergens anders gezien wat in de kast werd gefilmd...
kijk dit filmpje eens dat is ook echt.....
wat is het grote gros van de mensheid toch makkelijk te manipuleren
ik geloof zeker in dat er meer is.
Mijn zoontje kent absoluut mijn oma niet,omdat
ze al overleden is. Heb ook geen foto staan van haar.
En op een dag riep hij: mama, mama..oma hier.
Ik schrok me wezenloos. haha
sinds dien ben ik er wel meer mee bezig moet ik zeggen hoor.
dat geloof ik wel dat u wezenloos schrok...
maar is wel bizar allemaal hoe het allemaal bij elkaar komt...
ja als iemand er niet meer is, zal degene altijd om je heen zijn.
Althans dat geloof ik wel
wij zijn ook naar de beurs geweest hoor.
zo kwam ik erachter dat ik zwanger was.
En ja me dochter is 6 januari geboren
grote vent, ze beeld het uit met haar armen. Dus ik vertelde dat hij in zijn jongere jaren wel een vechtersbaasje was ja. En kan er alleen maar om lachen. Vervolgend gaat ze verder dat hij daarboven is afgevallen want hij kan geen biertjes meer drinken. Die hebben ze hier niet! Ze beschrijft zijn vader die naast hem staat en een oma’tje. Niet van zijn kant. Daar had ie niet heel veel mee. Ik zeg nee dat klopt maar z’n schoonmoeder was hij dol op. Ja daar staat hij nu naast. Uiterlijke kenmerken over m’n opa over m’n vader. Alles klopt. De beschrijvingen in mijn huis. Dat hij sigaartjes rookte. Dat ik meer van leven moet gaan genieten dat hij wilt zien dat ik de bloemetjes buiten ga zetten. Van alles! Dit was een ervaring die vergeet ik van de rest van m’n leven niet. Ik heb er ook meer vrede mee. Hij is daar en hij bevestigde het wel 10x van vertel d’r dat het hier mooi is en vertel haar dat ik hier mag blijven en dat er echt meer is als je bent overleden. Nou ik zat met m’n mond vol tanden en kon alleen maar ja knikken en huilen en lachen . Ik kwam s’middags thuis liep de slaapkamer later in en keek echt even scheef naar m’n deur van: hmmm sta je daar nou achter ofzo en vond het ineens toch wel een beetje spooky. Dat was ook de reden dat hij er nog mee wachten want hij als hij nu zou laten weten dat hij bij me is zou ik me kapot schrikken vertelde de paragnoste daarvoor moesten we er eerst allebei echt klaar voor zijn en alles nog even laten bezinken
Ik heb ook eens op een beurs iets meegemaakt van die aard, we waren daar wat aan het rond kijken toen plots iemand bij ons kwam en ons vertelde dat er iets slechts in ons huis zat en wat we moesten doen om ervan af te komen, we hadden van een sterfgeval in de familie een kast gekregen, sinds die in ons huis stond gebeurden er vreemde dingen zoals snachts alle deuren die plots open staan, echt alle deuren, van de voordeur tot de garagepoort. Soms kreeg je zo een ijskoude vlaag over je heen in huis en nog enkele dingen. toen we de kast weg deden was dit allemaal gedaan.
maar er zijn mensen die het al gezien hebben
ik heb afgelopen weekend op de paranormale beurs paraview zelf antwoord en bewijs daarvan gehad!
zoals ik al eerder had verteld is m'n vader op 21-8 overleden en zou ik dolgraag wat horen/merken dat ik weet dat hij daar is aangekomen en dat het hem goed afgaat. Nou die antwoorden heb ik gekregen en hoe!
Je hebt ergens geen vertrouwen en zoekt maar bevestiging je zou zo graag zekerheid willen hebben... Waarin is dat? de liefde je relatie? dus ik zei nee ik wil graag weten of de dingen die ik denk en voel ook zo overkomen en gehoord worden. Ik wil weten of mijn vader is waar ik denk dat hij is.
Over zijn ziekte dat hij heel erg ziek was, dat er geen weg terug was en dat hij aan slangetjes heeft gelegen
Maar hij is met zoveel liefde van iedereen bij jullie weggegaan dat het moeilijk is om te accepteren dat hij er niet meer is
ze vervolgd: Jij hebt een krakende deur in je huis en je irriteert je eraan.
ze maakt de beweging met haar arm zoals wij dat doen om de deur niet te ver open te doen om het kraken zo min mogelijk te laten
je brand ook kaarsjes voor je vader.
een heel gezellige man
Vervolgend gaat ze verder dat hij daarboven is afgevallen want hij kan geen biertjes meer drinken
Dat ik meer van leven moet gaan genieten dat hij wilt zien dat ik de bloemetjes buiten ga zetten
Dat was ook de reden dat hij er nog mee wachten want hij als hij nu zou laten weten dat hij bij me is zou ik me kapot schrikken vertelde de paragnoste daarvoor moesten we er eerst allebei echt klaar voor zijn en alles nog even laten bezinken
wij zijn ook naar de beurs geweest hoor.
zo kwam ik erachter dat ik zwanger was.
hou op hoor!
Toen ik net bij haar zat zei ze: je bent zwanger he! ik zeg:nee
nou dan word je het binnenkort, je hebt het nodig. Je bent een gezinsmens etc etc
Overduidelijk cold reading. Net als wat ze op tv doen bij die zogenaamde paranormale programma's. Kwestie van vragen stellen die je allang beantwoord hebt,
De meeste mensen sterven in het ziekenhuis door een ziekte. En in een ziekenhuis heb je ook altijd wel slangetjes in je lichaam, vooral als het een ernstige ziekte is waardoor je kunt overlijden. Dus weer een gok met veel kans.
Bijna iedereen heeft wel een krakende deur in huis. Ik ook.
Hierop had jij moeten antwoorden: Ja, hij dronk inderdaad veel bier!
...
Welke man niet?
mijn vader is gestorven in het hospitium en had 1 slangetje. Ik heb haar echt niks gezegd.
m'n vader was alcholist dus zit een verschilletje of mannen bier drinken of een man zit 4 dagen van de week vanaf 16:00 uur in de kroeg.
ze zei dat die deur zo erg kraakte dat ik er gek van word, jij weet niet hoe erg dat kraakt niet zomaar een kraakje maar een geluid waarvan je nekharen overeind gaan staan. en in combinatie met dat bed, dat we een nieuw bed nodig hebben.
Ik snap jouw sceptische mening maar echt ze zei dingen over wat voor persoon het was hoe hij er uitzag m'n oma die naast hem stond alles echt alles! om maar te bewijzen dat hij het was.
jezus wat bizar allemaal
In het ziekenhuis dus
Je hoeft geen alcoholist te zijn om van bier te houden.
niet de dingen waarin ze ongelijk had.
Ik kan moeilijk alles hier gaan proberen te ontkrachten
en het feit dat je op zo'n beurs een para om raad vraagt zegt al dat je gelovig bent.
Had er ineens meer vrede mee en het deed me goed om te horen dat m'n vader daar de persoon was zoals wij hem altijd gekend hebben en niet het zielige hoopje mens wat het het laatste jaar was geworden door de kanker.
er zijn zo veel ergeren dingen is niet bij te houden op de wereld...
hou op hoor!
Toen ik net bij haar zat zei ze: je bent zwanger he! ik zeg:nee hoor, nou dan word je het binnenkort, je hebt het nodig. Je bent een gezinsmens etc etc
Nooouuu en dan lees ik dit bij jou. M'n vriend zei gelijk daarna: nou dat word helemaal niet meer n**ken
hier ben ik het niet met je eens, ik ben ook wel eens naar zo een beurs gegaan en ben absoluut niet gelovig, ben er zelfs tegen
zelf heb ik niet zo veel vertrouwen in waarzeggers of veel mensen die op een beurs zitten, maar zoals bij mij dat die persoon wist dat het om die kast ging dat in ons huis stond, dat is iets dat je niet kan weten, en ik vind ook, er zijn er bij die het echt wel kunnen maar de grote meerderheid zijn bedriegers.
Als ze zich aan jou willen tonen verschijnen ze altijd zoals ze eruit zagen op hun gelukkigste moment van hun leven, tenzij ze je iets anders willen vertellen zoals vb iemand die een ongeval heeft gehad of ergere dingen.
Hiermee heb ik geen ervaring, maar wel weet ik dat ze idd niet als een volledig gecrashte entiteit naar je toe komen idd
tjha niks op de zeggen iedereen zijn eigen meening...
zie je niet, en geesten kunnen niks laten bewegen etc
probeer in jezelf te zeggen dat hij/zij naar het licht moet gaan.
wil je het helemaal niet, zeg in jezelf dat je dit niet wilt.
Ja das waar maar stel er is iemand om het leven gekomen met opzet, kan deze persoon zich dan tonen in de vorm van hoe hij of zij eruit zag na het incident waardoor het duidelijk kan worden wat er met de persoon gebeurd kan zijn als het lichaam vb vermist is. Zo zijn er mensen die soms iemand die zich heeft verhangen zien aan een koord.
zie je niet, en geesten kunnen niks laten bewegen etc
een hospitium is een soort tehuis speciaal om te sterven dus geen ziekenhuis
dat snap ik maar het was 'het' ding van m'n vader hij dronk altijd heineken biertjes en werd gek als ze op waren, ik kreeg zelfs vroeger geld om naar de super te fietsen voor nieuwe biertjes Niet alle mannen houden zo erg van bier als hij en in de mate waarvan hij het dronk.
kan je ook beter niet doen, als je mij een goed gevoel gunt tenminste
Had er ineens meer vrede mee en het deed me goed om te horen dat m'n vader daar de persoon was zoals wij hem altijd gekend hebben en niet het zielige hoopje mens wat het het laatste jaar was geworden door de kanker.
hier ben ik het niet met je eens, ik ben ook wel eens naar zo een beurs gegaan en ben absoluut niet gelovig, ben er zelfs tegen
Wat zag ik dan? bij mij thuis gingen deuren uit zich zelf open, ook al waren ze in het slot, een broekriem hing over een stoel, ik bedoel dan met de gesp over een uitstekende punt bovenaan de stoel, we horen iets vallen, plots ligt die enkele meters verder, hoe heb ik dan mijn nachtlampje HOREN uit klikken? Een douche begon uit zichzelf te lopen en zo verder
weet je geesten als je echt wil dan kun je die wel zien..
en geesten kunnen deggelijk wel iets laten gewegen weet ik wel zeker....
want hier bij mij in huis gebeuren vreemden dingen allemaal...
ik denk dat jij zelf met je eigen energie dingen projecteert.....
velen verwarren dat met geesten.
Hmm, ik concludeer toch iets heel anders als ik zo naar je posts kijk...
Met gelovig bedoel ik ook geloven in geesten enzo.
nee
Btw, mooi verhaal BEE!
Best leuk om dat te weten
Als hij gewoon af en toe een biertje pakte had het ook geklopt, en daar gaat het ze om.
Maarja, kon goed aan de hond liggen, de afstandsbediening lag vlak onder het kussen op de bank waar die lag
geesten niet, entiteiten wel.
minder drugs gebruiken.. wordt je para van jwt
geesten zie je niet,
geesten zijn een soort entiteiten
het zijn niet je overleden familieleden, want een ziel (letterlijk) bestaat niet, dat sterft met je lichaam, en is dan dus foetsie
Wat zag ik dan? bij mij thuis gingen deuren uit zich zelf open, ook al waren ze in het slot, een broekriem hing over een stoel, ik bedoel dan met de gesp over een uitstekende punt bovenaan de stoel, we horen iets vallen, plots ligt die enkele meters verder, hoe heb ik dan mijn nachtlampje HOREN uit klikken? Een douche begon uit zichzelf te lopen en zo verder
ik denk dat jij zelf met je eigen energie dingen projecteert.....
velen verwarren dat met geesten.
waarschijnlijk ben jij meer paranormaal dan je aandurft, en uit het zich zo....
probeer in jezelf te zeggen dat hij/zij naar het licht moet gaan.
wil je het helemaal niet, zeg in jezelf dat je dit niet wilt.
zowiezo, een geest kan je niet filmen, geesten zie je niet, en geesten kunnen niks laten bewegen etc.
je kan alleen het gevoel krijgen dat er meer aanwezig is in een ruimte dan alleen jijzelf.
zo kan ik aanvoelen of er ergens iets is, een entieit zeg maar.
maar dat is ook alles , een bepaald gevoel.
waarom zocht je dan niet iemand die je kan helpen?
Ik had gister, ik zette de tv uit, ging effe opdrukken, toen ik opstond stond opeens de tv weer aan. (zonder geluid wel, anders had ik het wel meteen gehoord)
Maarja, kon goed aan de hond liggen, de afstandsbediening lag vlak onder het kussen op de bank waar die lag.
Dacht dat je bedoelde gelovig in vorm van een religie, want dat doe ik echt niet, ik vind geesten los staan van dat hele gebeuren
had je mij moeten vragen
ik heb er nog nooit 1 gehad die ik niet kon oplossen
je gelooft er toch niet in?
geesten niet, entiteiten wel.
Ik ben mijn verhaal kwijt. T is misschien wat extreem af en toe, maar iedereen moet maar zien wat ie ermee doet
nee geesten zijn zoals ze hier willen beweren zielen van overleden mensen
(die bestaan niet)
entiteiten zijn wezens op zich die naast ons leven, zoals in de koran de djinns.
een ziel bestaat niet, dus hoe kan iets wat niet bestaat verder gaan?
nee geesten zijn zoals ze hier willen beweren zielen van overleden mensen
(die bestaan niet)
entiteiten zijn wezens op zich die naast ons leven, zoals in de koran de djinns.
de mens is een wezen die alleen maar functioneert bij de gratie van zijn hersenen
edenksels van de mens
want er bestaan geen geesten, entiteiten, goden , aliens etc...allemaal bedenksels van de mens, net als de paashaas zeg maar.
Misschien zijn het juist wel de zwakke zieltjes die er niet in geloven
gewoon omdat het ontastbare eng is???
een ziel bestaat niet, we zijn onze hersenen, that's it.
Hoe kan dit dan?
Op foto's heb ik geregeld entiteiten (orb's) en meestal in mijn hartstreek
Onderbouw het eens? Je bewustzijn functioneerd namelijk los van je hersenen..
hoe kan wat?
als ik die link aanklik krijg ik iets van albert heijn.....
Als je ergens iets van kan maken is het niet zinloos
hij heeft hersenen
practically no brains at all
no "detectable brains."
without discernable brains
dat je een beweging maakt nog voordat het signaal uit de hersenen om de beweging te maken het betreffende lichaamsdeel heeft bereikt.
zo als die geest in grubbevorst de witte damen dans met mij ik was er met mijn familie 4 man nou ik zag iets in de nacht tegen 0.00 uur za ik iets bewegen en witte gedaante en kwam dichter bij enwe stonden voor bij de auto en opeens ging et weer hellemaal weg en toen was het weerheel erg donker in het bos as niks meer te zien want als je de witte damen dans met mij drie keer zegt dan kom die je halen en dan dans die met je dan ga je dood er naar dat over leef je niet meer...
de mens is een wezen die alleen maar functioneert bij de gratie van zijn hersenen,
alle zenuwen etc komen allemaal samen op 1 plek, de hersenen, de mens is niet meer dan hersenen met ledematen.
de ziel, bewustzijn etc, zijn allemaal bijwerkingen van je hersenen .
net als de hemel, dat zit ook tussen je oren, de hemel is voor iedereen anders, kortom bedenksel van je hersenen.
het enige doel op aarde is het maken van nieuwe hersenen, kinderen krijgen dus.
orb's
het enige waar ik bang voor ben is dat het leven gewoon door gaat na de dood en niet ophoudt.
Atheïsten zien in dat het leven zinloos is, gelovigen denken dat zij uitverkoren zijn.
Volgens mij denken die mensen niet goed na. Ik kan mij geen eeuwig leven voorstellen dat ik zou willen. Lijkt me een ramp.
Op de dood heerst een taboe, geboren worden is prachtig, maar dood gaan is heel erg, maar waarom? Het zijn beide natuurlijke verschijnselen..
Atheïsten zien in dat het leven zinloos is
ie foto wil ik dan wel eens zien, tot nu toe elke foto met een orb is een weerkaatsing van licht op een deeltje stof.
dat kan helemaal niet.
dat is van hetzelfde niveau als reptilians
Op de dood heerst een taboe, geboren worden is prachtig, maar dood gaan is heel erg, maar waarom? Het zijn beide natuurlijke verschijnselen..
Dan liever geloven in wat voor atheisten niet bestaat dan een leeg en zinloos bestaan
de mens is een wezen die alleen maar functioneert bij de gratie van zijn hersenen,
alle zenuwen etc komen allemaal samen op 1 plek, de hersenen, de mens is niet meer dan hersenen met ledematen.
net als de hemel, dat zit ook tussen je oren, de hemel is voor iedereen anders, kortom bedenksel van je hersenen.
het enige doel op aarde is het maken van nieuwe hersenen, kinderen krijgen dus.
ik heb op wikipedia zitten neuzen en de orbs die ze daar laten zien zijn totaal anders.
en ik kan m wel posten, maar je bent zo sceptisch, dan wel onkennend dat het geen nut heeft voor mij om je dat te laten zien
ja ik geloof erin tot zekere hoogte!
maak zelf regelmatig dingen meej en zie soms dingen waarvan ik denk he?!
Maar ik mijn ogen bestaat alles uit energie (positief, negatief)
en sommige mensen gebruiken een klein stukkie meer van hun hersenen.
Er is wel iets, maar wat? Dat laat ik aan je eigen over.
gevoel, warmte, koud. energie straalt iets uit.
ik voel dat weleens.
Zit je in een ruimte, heb je opeens een koude vlaag of kippenvel.
kan het niet echt uitleggen...
En dat is iets wat mij niet lijkt. Dat het feit dat ik nu dit leven meemaak puur toeval is. Geen levens hiervoor gehad. Geen levens hierna. Dat ik maar één keer leef in de oneindige tijd.
Dan liever geloven in wat voor atheisten niet bestaat dan een leeg en zinloos bestaan
zie je het gros van de mensen kan de waarheid niet aan, en gaan geloven in het ietsisme....
dit kan toch niet alles zijn?
helaas is het zo.
Xeno, waar komen die intiteiten dan vandaan volgens jou?
uit een fles
Ow daarom ook dat ze zichtbaar zijn en de duidelijke vorm hebben van electiciteitsdraden binnen in?
Op foto's heb ik geregeld entiteiten (orb's) en meestal in mijn hartstreek
tot nu toe elke foto met een orb is een weerkaatsing van licht op een deeltje stof
Nog zoiets.
Komt bij mij in hetzelfde hokje als mijn vrienden die in elk raar onverklaarbaar lichtje aan de hemel een ufo zien.
ik heb op wikipedia zitten neuzen en de orbs die ze daar laten zien zijn totaal anders.
Zit je in een ruimte, heb je opeens een koude vlaag of kippenvel.
kan het niet echt uitleggen...
zie je het gros van de mensen kan de waarheid niet aan, en gaan geloven in het ietsisme....
helaas is het zo.
Klinkt als een beschermengel of lichtgids.
Maar weet niet echt veel op het gebied van Orbs.
Dit doen echte orbs daarentegen weer wel.
Dat is een ding waardoor je deze kunt onderscheiden.
Ja, het maakt me niet uit wat het is eigenlijk, ik weet dat het feitelijk onmogelijk is dat het heel toevallig opwaaiend stof is of een beschadiging in de camera, want hebben het met verschillende cameras gehad.
Misschien zijn het wel aliens die een grap uithalen, weet jij het>?
ja, maar wie gaat jou vertellen wat de structuur is?
Want 'foto is onscherp' ??
Of de brains zijn TE onderontwikkeld dat zij hier geenvat op kunnen krijgen wat realiteit is of verzinsel.
(Sorry)
net als de hemel, dat zit ook tussen je oren, de hemel is voor iedereen anders, kortom bedenksel van je hersenen
Mensen zijn zo sceptisch
Maar het kan idd stof zijn of weerkaatsing.
Maar wie zal dit zeggen ?
Probeer de foto eens in negatief te zetten, uf de contrast aan te passen.
Lees het boek eindeloos bewustzijn maar eens van pim van lommel. Cardioloog die onderzoek heeft gedaan naar bijna dood ervaringen. Zou toch gek zijn als iemand klinisch dood is, geen hersenactiviteit meer heeft en in die fase zijn bijna dood ervaring meemaakt. Zichzelf op de operatietafel ziet liggen met artsen erom heen terwijl hij d'r vanaf boven op kijkt. Terwijl de hersenen dus niet actief zijn!
Als ik een vliegtuigje bouw, en ik laat deze vliegen door de lucht.
Dan is dat ook een UFO!
Unidentyfied Flying Object.
Dus iets wat je niet kent.
Maar dat zegt niet dat mijn vliegtuigje aliëns vervoert.
op de operatietafel ziet liggen met artsen erom heen terwijl hij d'r vanaf boven op kijkt. Terwijl de hersenen dus niet actief zijn!
waarom zou ik dat willen???
want nu zijn ze niet meer voldoende in te zoomen met scherp beeld
Ik bedoel, ik ga toch ook niet naar het water wijzen en zeggen: Hé, kijk! Ik weet niet wat dat is!
Monster van Loch Ness?
Als ik een vliegtuigje bouw, en ik laat deze vliegen door de lucht.
Dan is dat ook een UFO!
Unidentyfied Flying Object.
Dus iets wat je niet kent.
dit zijn dus van die stofdeeltjes
Zie jij geen structuur dan ?
Sinds wanneer heeft een stofdeeltje dit ?!
Unidentified Submerged Object noemen we dat.
idd er is nog wat maar op dit moment weet ht nog niemand naar te vertellen..
helaas is het zo.
ik ben niet bang om dood te gaan. het enige waar ik bang voor ben is dat het leven gewoon door gaat na de dood en niet ophoudt.
reincarnatie beangstigd mij. je blijft voor altijd door gaan met leven en je kan er niets aan doen. zelfmoord is hier geen oplossing: je gaat dood en wordt weer opnieuw geboren. misschien is het alleen de moeite waard voor de eerste paar jaren van je leven dat je nog van niets weet en gewoon doet wat je doet. uiteindelijk kom je er toch steeds weer opnieuw achter hoe zinloos het allemaal is.
Blijkbaar kan JIJ de waarheid niet aan...dat er dus WEL iets is hierna
En ik vind dat jij niet het recht hebt om een oordeel te fellen over iets wat je zelf nog nooit hebt meegemaakt..en daar bedoel ik mee,dat je andere mensen niet geloofd die dus wel dat soort dingen hebben meegemaakt.
Maargoed...ik geloof,of nog beter gezegd..IK WEET dat er zekers nog iets is hierna..heb zelf genoeg dingen meegemaakt om dat 100% zeker te weten
Blijkbaar kan JIJ de waarheid niet aan...dat er dus WEL iets is hierna
En ik vind dat jij niet het recht hebt om een oordeel te fellen over iets wat je zelf nog nooit hebt meegemaakt..en daar bedoel ik mee,dat je andere mensen niet geloofd die dus wel dat soort dingen hebben meegemaakt.
Maargoed...ik geloof,of nog beter gezegd..IK WEET dat er zekers nog iets is hierna..heb zelf genoeg dingen meegemaakt om dat 100% zeker te weten
Elke ochtend voor de spiegel kom ik er 1 tegen
Dat komt, er is hier geen spiegel
? en toen zij niemand niks meer?
die er in geloven
hoe ken jij dat weten eigenlijk want eigenlijk weet dat nog niemand er zijn mensen die er in geloven en er zijn mensen die er niet in geloven dat klan allemaal...
in dit huis veel meegemaakt,
kraan die vnzelf ging,geklop snacht op mn deur niemand was verder thuis,schrok en zat meteen recht op in bed, zwarte schimmen voorbij zien gaan, gevriemel aan mn voeten toen k in bed lag, tv die uit sprong, of wanneer ik opstond tv op ander net ging bizar... radio die kuren heeft en soms wazige gesprekken door hoor
nah deuren die open gaan,ken door de wind komen... lampen die knipperen,kan aan de lamp zelf liggen....
We zijn anno 2008 toch wel zo ver dat we inmiddels weten, dat wanneer "het lampje" bij iemand uitgaat... Het dan gewoon over en uit is.
The only limit is you're own skepticism
de huidige wetenschap.
hoe ken jij dat weten eigenlijk want eigenlijk weet dat nog niemand er zijn mensen die er in geloven en er zijn mensen die er niet in geloven dat klan allemaal...
Wel iedere keer blaten dat je zeker weet dat er iets is na dit leven, maar zodra iemand dan het tegenovergestelde zegt kom je aan met "niemand kan weten of er iets na de dood is".
Zien wat je wil zien.
Overtuigd zijn van wat je wil geloven.
Alle voorargumenten zijn verdieping, alle tegenargumenten trek je in twijfel. Geen logisch nadenken, gewoon zien wat je wil zien.
dat energie, de ziel dus, of bewustzijn, oneindig is en nooit vergaat....
dat energie, de ziel dus, of bewustzijn, oneindig is en nooit vergaat....
We zijn anno 2008 toch wel zo ver dat we inmiddels weten, dat wanneer "het lampje" bij iemand uitgaat... Het dan gewoon over en uit is.
Vrijwel alle bevindingen/beweringen van mensen over de hele wereld zijn ongegrond/onbewezen verklaard of hebben na wat onderzoek een (logische) verklaring. Dingen die na onderzoek nog steeds geen verklaring hebben... daar vinden ze over tig jaar als de wetenschap weer verder is vast wel weer een verklaring voor.
The only limit is you're own imagination
de heer P. van Lommel in zijn boek "eindeloos bewustzijn"
En gelukkig heeft de heer P. van Lommel in zijn boek "eindeloos bewustzijn" een hele andere ervaring waarbij het toch enorm aannemelijk is dat er zoveel meer is en dat het lampje niet uitgaat..
Voor de rest is het vaak ook wel een geval van zien wat je wil zien...
het lichaam maakt iets aan of mindert juist iets als je op sterven ligt, gewoon trippen dus
niets bovennatuurlijks aan
Las laatst in de krant ook over een of ander boek dat ook dat boek heel erg ontkrachtte. O.a. met het argument dat er bij die BDE's nooit gemeten was of er ook echt nog hersenactiviteit was... Wat ik mij ook al afvroeg.
dat klopt niet, want dat is wel gemeten, zowel ecg als egg...
Dan is dat inderdaad wel raar.
Want als ik het zo hoor zou ik hetzelfde denken als wat Xeno zei, ook een soort trip omdat de hersenen te weinig zuurstof krijgen.
als je er echt het fijne van wilt weten, moet je je er wat verder in verdiepen. ZO maar artikeltjes uit de krant just don't cut it, zeker niet als de journalist geen kaas heeft gegeten van gedegen objectief onderzoek....
Liefst doe ik over zoiets een 'eigen' onderzoek, maarja, het is mij nog nooit gelukt echt bewust uit te treden en een bijna-dood ervaring kan ik maar beter niet uitlokken.
ik heb het meegemaakt, geloof mij maar dat witte licht die tunnel en al die beelden uit t verleden en toekomst t is allemaal waar...
het lichaam maakt iets aan of mindert juist iets als je op sterven ligt, gewoon trippen dus
ik heb het meegemaakt, geloof mij maar dat witte licht die tunnel en al die beelden uit t verleden en toekomst t is allemaal waar...
Uitspraak van xeno op maandag 22 december 2008 om 18:08:
vind jij het dan niet toevallig dat velen hetzelfde zien?
o nee jij bekijkt het van de andere kant
om de pijn en angst te verzachten misschien?
dat klopt niet, want dat is wel gemeten, zowel ecg als egg...
ik weet het niet.. maar vind die knakker die met baby's kan praten wel goed
WATJE HIER ZEGT HET BETSAAT HE IK GELOOFDE HET EERST NIET MAAR TOCH HIJ BESTAAT ECHT DAT DIE KANKKER WAT JIJ ZEGT MET DE BABY`S KEN PRATEN EN IN GEVAL MET KIDEREN DAT KLOPT....
GROETJES IKKE
sorry een type foutje het moest zijn knakker
Overigens, alles zou voorkomen uit trillingen. Het bewustzijn, de materie, alles. Ik denk zelf dat geesten op een andere frequentie zitten. Een frequentie waar de en gevoeliger voor is als de ander om te kunnen waarnemen.
eigenlijk simpel he, voor diegenen die het al meegemaakt hebben bestaan ze voor diegenen die het niet meemaken niet valt weinig aan te discuteren
ja maar dat is nu ook niet waar dat je ervoor moet open staan he
ik was 3jaar, op zo'n leeftijd dacht ik daar absoluut niet aan.
Ze zullen niet allemaal de waarheid spreken aangezien op dit terein ook nog wel het een en ander aan oplichters schuilgaat.
Kinderen staan er zowieso al voor open.
Je weet het niet, je denkt er niet aan etc.
Maar naarmate je ouder word, word het duidelijk als je iets niet kan zien is het er niet.
Je gaat je er steeds meer van afsluiten, omdat het nep is, omdat het niet bestaat.
Hoewel je (als je je er in verdiept, of je staat er voor open) toch degelijk iets kunt merken.
Dus die uitspraak ben ik het totaal mee oneens.
Kinderen staan er zowieso al voor open.
Je weet het niet, je denkt er niet aan etc.
Maar naarmate je ouder word, word het duidelijk als je iets niet kan zien is het er niet.
Je gaat je er steeds meer van afsluiten, omdat het nep is, omdat het niet bestaat.
dat ken wel kloppen maar er zijn ook genoeg kinderen die het niet doen voor zich af sluiten en gewoon kunnen zien wat er gebeurt enz
Hmm, het schijnt omdat kinderen als het ware dichter bij het graf staan, dus dichter bij de neerdaling van de ziel zeg maar, dat ze hier inderdaad gevoeliger voor zijn..
haha, was dat maar zo he, zie het nog steeds en wil het niet.
en al sluit je je ervoor af... het is me 6 jaar gelukt tot nu
Dan weet jij gewoon niet goed hoe je je ervoor kunt afsluiten waarschijnlijk
Overigens merk ik wel dat het openstaan voor het spirituele steeds meer toeneemt, wat ik een mooie ontwikkeling vind
zoals velen die denken dat je met drugs spiritueel bezig bent "
Nee, ik vind van niet. Waarom?
Het gaat op de verkeerde manier. Mensen staan niet open voor het spirituele maar worden door geldlustige wolven vanalles wijsgemaakt. Neem bijvoorbeeld zoiets als Astrotijd, dat tv-programma waar mensen raad kunnen vragen aan een zogenaamd psychicus. "Ik voel dat je een probleem hebt". Nee, goh, waarom zou diegene anders bellen! En dan nog meer van dat soort makkelijke conclusies, en dan zijn die mensen nog dom om het te geloven ook... Maarja, alleen al het feit dat ze erheen bellen...
Buiten dat twijfel ik ook of openstaan voor iets niet veel invloed heeft op 'zien wat je wilt zien'. Dat je dus bepaalde dingen die je niet 1-2-3 kan verklaren gelijk aan dat soort dingen gaat koppelen.
Enja, voor de rest... je kunt je wel in vanalles verdiepen, maar er wordt op internet zoveel dingen geclaimd. Neem alleen al al die voorspelling voor 2012. Wat moet je nou geloven?
Vandaar dat ik ook alleen opensta voor dingen die ik zelf heb kunnen bewijzen, die ik zelf heb meegemaakt. Al moet ik wel zeggen dat ik wel geinteresseerd ben in dit soort zaken.
Ik geloof niet dat ze er mee kunnen praten nee.. maar dat die mensen iets waarnemen geloof ik wel degelijk. Maak het hier in huis ook mee. Kan het zijn dat honden en katten ook iets waarnemen??
Kan het zijn dat honden en katten ook iets waarnemen??
de hond blijf gewoon kijken naar een centraal plek kun je hem roepen maar blijft gewoon staan enblijftgewoo kijken naar een punt toe kijk niet om of niets...
ja mijn kat zag ze ook, ze bleef dan ook altijd kijken naar een bepaalde plek,
zoals velen die denken dat je met drugs spiritueel bezig bent
zonder hersenactiviteit ben je dood
om de pijn en angst te verzachten misschien?
grrr 'drugs' zijn niets anders dan n chemische impuls, waarop je hersenen antwoorden door bepaalde stoffen extra aan te maken of juist niet...DMV bepaalde technieken zoals meditatie en yoga kan je ook zonder drugs vergelijkbare ervaringen hebben als met stimuli..
heb wel wat onderzoek en na vraag gedaan
het blijkt dat hier een jaar of 10 a 12 geleden een man is overleden, die is gstorven in bed en dat verklaart denk waarom er in dat gedeelte van het huis soms vreemde dingen gebeuren.
een een ex van me was ook vaak erg bang hier en wilde het ook laten uitroken. ik heb er zelf weinig last van en vind het wel best
Kan het zijn dat honden en katten ook iets waarnemen??
En ik kan je vertellen dat katten inderdaad geesten/entiteiten kunnen zien.
kattenogen kunnen frequenties van 40Hz en hoger waarnemen doordat zij meer dan 400.000 zintuigcellen per vierkante millimeter hebben daarom kunnen zij energien/trillingen zien die voor ons onzichtbaar lijken..als je n kat TV ziet kijken, dan ziet hij het stipje van de laser in de TV die ervoor zorgt dat wij hele beelden kunnen waarnemenm op tv, terwijl er in feite maar 1 stipje te zien is die met 40X per seconde flitst...
Diegeen is hersendood, dus tell me xeno hoe de fuck kan de patient dan toch waarnemen?
dat klopt wat je hier zegt....
kattenogen kunnen frequenties van 40Hz en hoger waarnemen doordat zij meer dan 400.000 zintuigcellen per vierkante millimeter hebben daarom kunnen zij energien/trillingen zien die voor ons onzichtbaar lijken..als je n kat TV ziet kijken, dan ziet hij het stipje van de laser in de TV die ervoor zorgt dat wij hele beelden kunnen waarnemenm op tv, terwijl er in feite maar 1 stipje te zien is die met 40X per seconde flitst...
Dat wist jij anders niet hoor.
als je hersendood bent, ben je dood, alleen je lichaam wordt in stand gehouden, trek de stekker er maar eens uit, diegene denkt echt niet, en is dus al dood
hersendood=
nee vriendelijke vrind, helaas fout! u gaat niet door voor de wasmachine.. je bent pas dood als je hart is gestopt met kloppen
als kasplantje
dus heb ik gelijk, hersendood=dood, ze worden alleen in leven gehouden door een machine, trek de stekker eruit, stopt het hart
ufo's
dus heb ik gelijk, hersendood=dood, ze worden alleen in leven gehouden door een machine, trek de stekker eruit, stopt het hart
hersendood bestaat eigenlijk niet helemaal, want ze werken nog steeds een klein beetje, je lichaam voelt nog steeds, bloed blijft doorstromen, je lichaam blijft verteren etc
Hoe zit dat dan met de termen hersendood en klinisch dood?
Als je hersendood bent
ben je niet klinisch dood
Dat weet ik zo net nog niet. Soms duurt het een tijd voordat je er last van gaat krijgen. Bijvoorbeeld als een moeder een kind krijgt, dat dan de problemen als het waren pas beginnen..
geloof jij in ufo`s dan....
Ja, het is een "Unidentified Flying Object". Oftwel ongeïdentificeerd vliegend voorwerp en dus is alles wat daar onder valt een UFO
jij wel dan?
Ja denk het wel maar ook genoeg fake mensen jammer genoeg...
voornaamlijk op zo van die beurzen, ik weet uit ervaring dat de meeste nepperds geld vragen, sommigen doen het gewoon puur omdat ze weten dat dit goed is en vragen je niets. Ze doen het gewoon om anderen te helpen.
Terwijl ik opzich best zo ben van 'eerst zien dan geloven'
Dus het is niet omdat ik iets wil voelen ofzo.
Tell me, tell me
Je maakt me nieuwschierig
wat is dat voor steen dan? hoe heet dat?
heeft zeker 10 min aan 1 stuk zitten staren, heb het zelfs gefilmt vond het zo bizar..
Maar dat is wat mij is verteld, dit zeg ik niet uit ervaring
Dus geesten zijn zeg maar ook gekoppeld aan voorwerpen?
deze foto bestaat echt is niet mee geknoeid...
heb je dit al eens gezien dan ????
![[img width=512 height=400]http://www.babble.com/CS/blogs/strollerderby/ufo05.jpg[/img]](http://www.babble.com/CS/blogs/strollerderby/ufo05.jpg)
heb je dit al eens gezien dan ????
Vind het jammer dat ik nou nooit es iets raars meemaak, ik wil dingen weten en onderzoeken, maar het komt maar niet mijn kant op
misschien wel in zeer lichte maten en sta je soms niet stil bij die kleine onopvallende dingen die gebeuren, maar de ene ziet het een andere voelt het eerder, denk dat iedereen wel eens dat gevoel heeft niet alleen te zijn in een kamer terwijl je dat normaal gesproke wel zou zijn.
Hmm, heel vaag, maar een 15 minuten terug ongeveer hoorde ik wel een geluid
ik lees hierboven ook stukken over katten, en ik zal je zeggen, heb een pluizenbol sinds 3 december, en sinds 21-08 is m'n vader overleden.
Sinds die kat bij ons thuis is, kijkt ie steeds naar de plek waar ik m'n altaartje heb gemaakt. Daar staan wat kaarsen en foto's ook kijkt ie naar een andere hoek in de kamer en dan lijkt het soms alsof hij iets volgt en ineens is het weg.
Ook heel bizar, paar weken geleden kijk hij ineens naar die hoek, kat lag naast me hij stond op kaarsrecht met z'n neus naar voren naar die hoek te staren, leek haast wel of hij verlamd stond te staren en hij en ik zat er tegen aan te lullen van wat zie je dan? bla bla bla die (ja ik weet het ben een beetje nuts )
en hij gaat later weer naast me liggen en heeft zeker 10 min aan 1 stuk zitten staren, heb het zelfs gefilmt vond het zo bizar..
deed de mijne ook, of haar rug opzetten en beginnen blazen. Maar ik had het geluk (tis maar wat je geluk noemt) dat ik het ook zag helpt wel als je niet in het niets zit te staren
hebben ze mij ook vaak gezegt maar als kind was ik te bang om er zelfs maar over na te denken en nu blijven ze niet lang genoeg, onlangs zat ik tv te kijken, kwam er plots een groot fel wit iets voor de tv staan, ongeveer de grootte van mij misschien iets groter (denk rond de 1,70m) kon de tv niet eens meer zien ben daarna naar buiten gegaan, d8 bliksemt het nou, niets te zien, dan heb ik de film terug gespoeld, dacht zo bij mezelf moet ook wel speciaal effect zijn als er zo een wit licht komt maar was ook niets in de film te bekennen misschien een domme reactie maar dacht ff van wat kijgen we nu zeg
wat apart joh, dat je zoiets mag meemaken. Heel apart. Het zou eng zijn maar ik denk dat je er steeds meer aan went en leert mee om te gaan.
lijkt me super om zulke dingen mee te mogen maken, zou zo graag contact krijgen met m'n vader.
Had al zitten zoeken op google wat die schedels betreft.
Ook erg interessant
je bent een verzorger van je schedel. Ik heb de mijne nu 2weekjes
Dus geesten zijn zeg maar ook gekoppeld aan voorwerpen?
Heb namelijk zo'n gelukssteentje waarin ik bijgeloof dat ie me beschermt (niet zo'n heel groot geloof dus, meer echt bijgeloof, net als iemand die niet goed onder een ladder door durft te lopen enzo). Maarja, heb tot nu toe wel nog nooit iets meegemaakt in die aard. Toch wel raar eigenlijk, zo'n oud huis (118 jaar) met zo'n antieke spullen, en toch nooit iets in die aard meemaken.
tis te zien hoe je het bekijkt, sommige dingen zoals stenen of die kristallen schedel kan een poort zijn tussen hen en ons, ik denk niet dat die echt percee aan die steen gekoppeld is, eerder kan je het zien als een deur. Wat veel voorkomt en ik zelf ook meegemaakt heb is dat sommige overledenen zich hechten aan antieken voorwerpen, dat kan een knuffel of een kast zijn of inderdaad soms jouw huis. en ze dus niet wijken van dat voorwerp hoewel ze geen fysieke relatie meer hebben met deze wereld of dat voorwerp.
Dan even de uitleg in verband met die schedel, zoals ik dus net zei is het een soort middel of poort, het is niet echt iets dat je bij je moet dragen of je gevoels oppikt. Het is eerder iets dat je dingen kan tonen, bedoel dus, de lijn tussen deze en de "andere" wereld dunner maken. Je kan dingen zien in je dromen, je hoeft het niet te geloven maar (bijna) iedereen heeft een vorig leven, dat kan je vb te weten komen met regressie, maar ook zo een steen kan je bepaalde dingen laten zien, en als je zoals ik een beetje daar op doorgraaft kom je een hoop te weten. Ik zelf stond er eerst eerlijk gezegd ook nogal sceptisch tegenover die schedel, maar sinds ik hem heb moet ik toegeven dat ik al dingen heb gevoeld en gezien die ik niet echt kan plaatsen met een rationele verklaring. Zie het als een gids die je leid door heden en naar het verleden om jezelf verder te ontwikkelen en je ziel zeg maar te laten groeien.
Ook ben je inderdaad verzorger voor je schedel, geen eigenaar (hoewel je hem wel gekocht hebt) maar je bent geen eigenaar van de gids of geest zeg maar die erbij hoort. Ook mag je hem nooit voor negatieve of eigen doeleinden gebruiken, hieronder bedoel ik egoistische doeleinden.
Je moet hem ook (laten) acctiveren, dat betekent, de energie in de steen ten volle laten openbloeien, binnenkort ga ik naar een workshop over deze schedels, hopelijk ben ik dan nog wat wijzer hierover en laat ik nog wel iets weten indien ik iets heel interessant te weten kom.
Mwa, dat moet wel een spook zijn, geen twijfel mogelijk.
Kijk, aliens bestaan ook!
misschien wel in zeer lichte maten en sta je soms niet stil bij die kleine onopvallende dingen die gebeuren, maar de ene ziet het een andere voelt het eerder, denk dat iedereen wel eens dat gevoel heeft niet alleen te zijn in een kamer terwijl je dat normaal gesproke wel zou zijn.
of alsof er een steentje tegen het raam wordt gegooid maar niemand buiten staat
Ook van die luide tikken enzo.
Das wel een oud huis ja.
Krijg ikzelf altijd de kriebels van.
Mocht ik binnen zijn in een pand met veel antiek, dan voel ik echt overduidelijk aanwezigheid.
Kan niet altijd evengoed thuisbrengen wat het is en waar vandaan.
Maar kwaad of goed voel ik duidelijk.
Een gelukssteentje is niet zo gek.
Alleen heb ikzelf geleerd dat je er wel in moet geloven voor het werkt.
Als jij al zegt dat het bijgeloof is, zal het waarschijnlijk niet werken.
Zo heb ik het iig gehoord hoor
Corrigeer me als ik fout zit.
Ik denk ook dat dit per persoon verschillend is.
Een droom verteld je altijd iets.
Ook eens gehad.
Lag eerst een uur diep in de dekens van angst.
Later bleek het een vogeltje te zijn ofzo
Vroeger was ik bang om alleen beneden te zijn bij mijn ouders.
In de keuken begon ineens alles te kraken.
Tot mijn ouders uitlegde dat hout leeft.
Hout krimpt en zet uit als het warm/koud word/is.
Ja, wist ik veel
nee oke doe het maar niet naar is het beste oke dat raad ik je aan om dat niet te doen zo als op die foto...
dat heet glasje draaien...levens gevaarlijk...
Heb namelijk zo'n gelukssteentje waarin ik bijgeloof dat ie me beschermt (niet zo'n heel groot geloof dus, meer echt bijgeloof, net als iemand die niet goed onder een ladder door durft te lopen enzo).
Dit hierboven is een van de langste zelfgetypte posts die ik hier ooit heb gezien volgens mij.
Hmm. Ja, ikzelf heb nooit iets gevoeld ofzo. Staat wel ergens op een muur 'spoken' met nog iets erachter gekrast... vage shit. Het enige waar ik vroeger trouwens wel last van had was dat ik niet zo goed alleen naar de zolder durfde. Maarja, was vroeger ook wel bang in het donker enzo, dus ja
Hmm, ja, kweenie. Heb om een of andere reden wel het gevoel dat het me beschermt, me logica zou alleen zeggen dat zoiets hoogstwaarschijnlijk onzin is. Ik ga in elk geval niet graag op stap zonder me steentje en draag 'm bijna altijd wel in me jaszak, symbolisch dicht bij m'n hart. Zo heb ik dat ook een beetje bij me kettinkje, al is dat maar een doodnormaal zilver kettinkje. Geluk zit in kleine dingen.
Had ook ooit dat er bij het uitgaan spullen uit me jaszak gejat waren, mp3-speler enzo. Was echt blij dat me steentje er nog in zat, liever dat steentje dan die mp3.
Vind het eigenlijk wel toevallig bij mij: Ik kan me nu al 3 hele rare dromen herinneren die iets te maken hebben met mutatie. Ik zat er aan te denken gentechnologie te studeren, maar deze dromen heb ik al voordat ik van plan was het te gaan doen en zelfs voordat ik wist van het bestaan van die studie.
De eerste was dat er allemaal vliegenvleugels (extra grote) tussen een of andere huidplooi aan de zijkant van me voet begonnen te groeien die ik wegplukte... net Hermes zeg maar.
De tweede was écht raar. Allerlei bultjes begonnen te groeien op me arm, allemaal aan één zijde en uiteindelijk groeiden die bultjes uit tot penissen, elk twee op elkaar gestapeld waarvan de onderste zonder eikel... echt, hoe verzin je zoiets!
En de derde was een soort moedervlek met haren erop enzo die opeens tussen mijn ogen zat. Op een gegeven moment ging die open en was het een derde oog. In mijn droom schaamde ik me ervoor en probeerde 'm te verbergen. Echt vaag die dromen. Heb ze vaak als ik snel ergens even een dutje doe ofzo.
Ja, heb ook wel vaker gehad vroeger dat ik een of ander raar gekraak hoorde in me kamer en gelijk diep onder de dekens kroop
Ja, zelfde bij mij. Houtgekraak, kraakjes die uit de richting komen van de computer, tikken die van de verwarmingsbuizen komen (sterk echoende druppels). Werd ik vroeger na het kijken van een griezelfilm ofzo best freaky van.
Wil ik ook nog altijd een keer doen, puur om te zien of dat onzin en aanstellerij is.
Klinkt best raar eigenlijk...
Moet je hem verzorgen ?
Ik dacht dat het meer was van 'Goh, die is leuk, ik koop hem en zet hem neer'
Soort als een beeldje ofzo..
Of zit ik verkeerd ?
Silhouetten als ik het goed heb toch ?
Of was dat weer iets anders ?
Ik weet wat je bedoeld, maar of ik de naam goed heb ?!
Maar iedereen heeft toch al een gids ?
Of meerderen...
Waarom zou je dan een andere gids erbij 'kopen' ?
Ik bedoel, hoe kun je een schedel en/of gids/geest gebruiken voor negatieve dingen ?
Ik kan me nu al 3 hele rare dromen herinneren
Wil ik ook nog altijd een keer doen, puur om te zien of dat onzin en aanstellerij is.
Nou, ik heb echt enge nachten gehad vroeger.
Wil je niet weten.
Nooit van gehoord
Vertel eens, wat is er gevaarlijk aan ?
Ik raadt het je sterk af
Mits je het wil doen, doen het dan met een professional erbij die weet wat ie doet
Weet ook hier erg veel van (niet uit ervaring overigens)
ja heel erg je met hem bij je houden, zuiveren en er mee mediteren. Het is geen decoaratie stuk
silhouetten zijn meer schaduwen he bedoel eerder dat ze dus een poort zijn waardoor geesten ons kunnen bereiken
je hebt een gids die je ganse leven bij je is, deze die bij de steen "hoort" is niet jouw "bezit" of, persoonlijke gids voor altijd, die helpt je gewoon bij ene periode in je leven.
negatieve energie naar anderen toe sturen, niet percee materieel.
enkel dromen die je bijblijven hebben een betekenis, het beste is die op te schrijven
jeetje zo ver was ik zelf ook, ik dacht dat ik iets raar moest zien op de foto, glaasje draaien ken ik wel hoor, net het zelfde als een ouja bord, wat is daar zo raar aan dat je moet zeggen, deze foto is echt??? was een verschijning ofzo aan het zoeken
heb in men directe omgeving mensen die er nare ervaring met hebben
ik ook ik sprong men bed in en bleef onder de lakens zitten tot het terug klaar was buiten, tenzij ik iets zag dan was ik er ook vandoor
je antwoord jezelf hier
je roept de "lagere" geesten op zeg maar, met minder goede intenties.
Mijn moeder wilde het eens proberen.
Ze kreeg per direct een lachkick toen het serieus werd, dus het lukte niet omdat ze te veel lachte.
Misschien een waarschuwing van boven, aangezien wij lagen te slapen als kleine kinderen zijnde.
Paar keer mijn ademhaling rustig krijgen en ik ben in trans
Ik heb er ook een tijd over gedaan, nu gaat het me goed af..
Dit heb ik dus als ik met mijn moeder probeeer te praten over het spirituele, maar dan niet over glaasje draaien. Als ik mijn visie voordraag dan begint ze te lachen, de tranen staan gewoon in haar ogen terwijl ik op dat moment best wel serieus ben..
Achja, het is meer onwetendheid denk ik, ik hecht er niet zoveel waarde aan. Ze zal er mischien nog niet klaar voor zijn, wie weet in een volgend leven..
Tsja, er zijn altijd mensen die het beter kunnen
Nou kan dit bij mij al gauw, ik kan het gewoon niet!
Op tae kwondo deden we het omdat we dan onze lichaam en geest een maakten (proberen dan, duurt wel ff)
Heb ooit eens gehoord dat als je dit voor elkaar krijgt volledig, dat je echt supersnelle reactievermogen kunt opbouwen etc.
Dat hoor ik ook vaker ja.
Mijn vrouw heeft het geloof in een banaan zegt ze dan als ik er over praat
Nou ja, goed.
Als ze er niet in gelooft is prima, ieder zijn ding.
Maar dat bedoelde ik niet helemaal.
Mijn moeder is zelf wat dat betreft best serieus met dit soort zaken.
Zij heeft ook bijvoorbeeld Reiki gedaan (Reiki 1 en 2, master wil ze doen, maar dat is erg duur )
Hmm, heb gehoord dat poorten openen/hebben slecht is
Maar het zal wel goed zijn op zijn manier
Als ik mijn visie voordraag dan begint ze te lachen, de tranen staan gewoon in haar ogen terwijl ik op dat moment best wel serieus ben..
lees wel goed de website he wat er staat...
oke doe maar...
lees wel goed de website he wat er staat...
sucsses
Ja, maarja, denk niet dat er iemand is die het met mij wil gaan doen.
Mijn vrienden hebben andere interesses
contacteer je dan iemand die heel bekend is op dit vlak en weet wat ie doet en je begeleid en kan afschermen,
denk niet dat je aan een website veel hebt, is hoogt waarschijnlijk geschreven door iemand die het wel interessant vond en verder niets.
Je weet immers niet of het een ervaren persoon is of een n00b die aan het expirimenteren is.
kijk eens naar deze link....
ik weet niet wat ik moet denken van die foto's en filmpjes, waarom zouden ze zich met zoiets bezig houden vraag ik me dan af, en nog iets, ze laten zich niet altijd zien, niet iedereen heeft ook de mogelijkheid ze te zien en dan plots heeee een camera, hier ben ik!! hmmm
Het schijnt ook dat er bepaalde camera's zijn waarmee je ze gemakkelijk kunt kieken als je bv. over het kerkhof loopt snachts.
Die hierboven is gewoon een slecht verstopte camareman
dude kijk eens goed
je ziet dat het een sterretje in de ruit is, doordat de auto in een bocht rijdt, lijkt het alsof het beweegt...
sommige mensen
zijn we weg gerend want er viel iets om dat hoorde je
Dude...
Kijk eens goed.
Je ziet (mits het al een ster is) dat als de auto na de bocht weer rechtuit gaat, dat hetgeen ervoor nog naar links voortbeweegt...
koop een bril
duh ze bewegen de camera mee...
als je niet ziet dat die nep is......
Glaasje draaien is idd wel errug vaag, maar ze zeggen toch ook dat als het glas valt de geest dan onsnapt ofzo en rondwaard in het huis?
Heb met glaasje draaien wel aparte dingen meegemaakt, maar ook heel erg veel gelul
Als jij connactie verbreekt zonder dat je dit aangekondigd hebt.
Of dat je de geest gevraagd hebt om te stoppen en netjes afsluit.
Dat is wat ik iig weet.
ik denk wel dat sommige mensne het kunnen zien
maar niet van die mediageile char mensen
Ja dat hebben wij toen dus, diegene die vaker had glaasje gedraait en er dus een beetje in thuis was, werd helemaal gek toen....
'Uuhm, ik krijg een naam door ... Zit er een A, E, I, O of een U in ?
Oh ja, ja dat wist ik ...' OMG!
Volgens mij klopt het wel een beetje
![[img width=399 height=242]http://www.indewittedame.nl/images/grubben_01.jpg[/img]](http://www.indewittedame.nl/images/grubben_01.jpg)
De legende van de Witte Dame
ja he kreeg enkel even een dejavu moment ik deed net het zelfde als haar, mij inbeelden dat ik in een gigantische luchtbel zat en ze er niet in konden niet dat het hielp denk ik
ja. Als je ook zag hoe die kinderen dat vertelden, op die leeftijd snappen kinderen dat dus niet als je ze dat wijs zou proberen te maken.
inderdaad, dat probeer ik sommigen ook duidelijk te maken, maar denk dat de meeste het niet (willen) snappen. ik spreek dus ook niet van, geloof jij in geesten? Heeft niets met geloven in te maken aangezien als je in iets gelooft is het iets wat niet bewezen noch gezien kan worden, aangezien sommigen het zien is het voor hen geen geloven maar realiteit.
Overigens zat ik net te mediteren, voelde me niet zo op m'n gemak.
Wist er trouwens iemand dat je een "geest" kan voelen, bedoel dus echt vast nemen alsof je iemand zn hand vast neemt
Nu ik dit typ voel ik me ook niet bepaald op m'n gemak
nja, en ik zit alleen thuis, had dat niet nodig eigenlijk
Ik zat in de zetel en zag iets rechts van me en voede iets aan men hoofd, dus ik neem er naartoe, d8 strx een spin ofzo, en ik had "iets" in men hand, weet niet wat, was niets te zien en was geen spin heb het meteen terug los gelaten. erg vaag had het zelfde gevoel alsof je iemand zn hand vast neemt.
het klopt helemaal...
neem van mij aan een geest zal nooit op foto of film te zien zijn.
Nee hoor, is al aantal jaar geleden, en heb er nooit iets van gemerkt
zeker eens naar het filmpje kijken, wat dat meisje zegt heb ik ook ongeveer meegemaakt.
inderdaad, dat probeer ik sommigen ook duidelijk te maken, maar denk dat de meeste het niet (willen) snappen. ik spreek dus ook niet van, geloof jij in geesten? Heeft niets met geloven in te maken aangezien als je in iets gelooft is het iets wat niet bewezen noch gezien kan worden, aangezien sommigen het zien is het voor hen geen geloven maar realiteit.
Was ik eindelijk goed in meditatie, springt m'n msn in een keer aan terwijl ik die afgesloten had. Voor zover ik weet heb ik ook geen hacker..
heb steeds het gevoel dat ik gadegeslagen word, weet het bijna zeker zelfs
Wist er trouwens iemand dat je een "geest" kan voelen, bedoel dus echt vast nemen alsof je iemand zn hand vast neemt
Vind het niet bizar, wat dat betreft sta ik voor veel dingen open en acht ik veel dingen mogelijk waaronder dit
Het klinkt wel heftig ja, heb het nooit meegemaakt maar kan me er wel enigzinds iets bij voorstellen..
Vind het soms ook erg vreemd en denk soms bij mezelf man heb ik dat nu echt gezien, maar je ogen liegen niet he (toch niet altijd) en vooral, laatste tijd begin ik terug dingen te zien. Denk dat ik toch op een leeftijd ben waarop ik zelf kan denken enzo
Dit is een scène uit de film "Three men and a baby"
Op de video verscheen er een jongen achter de gordijnen
De geruchten doen de ronde dat de jongen vermoord was
in de kamer waar de scène werd opgenomen..
Wat is dat dan ?
Nooit van gehoord, ben wel nieuwschierig.
Verklaar
Zou zoiets ook echt kunnen ?!
Er gaat een wereld voor je open lijkt mij.
je kent het vast wel, dat gevoel dat je krijgt als er iemand naar je staat te kijken, dat merk je meestal ook meteen.
wist ik ook niet, maar heb iets vreemd voor gehad
Ik lees al een tijdje stilletjes mee in dit topic, maar ik snap jullie niet helemaal. Wat is precies de reden dat jullie zo gefocust zijn op geestenshizzle?
Ik lees al een tijdje stilletjes mee in dit topic, maar ik snap jullie niet helemaal. Wat is precies de reden dat jullie zo gefocust zijn op geestenshizzle?
Heb er persoonlijk ervaring mee.
Bij mij thuis heb ik regelmatig rare dingen, deuren gaan vanzelf open, enorme fluctuaties in temperatuur dus: zones waar het plaatselijk heel koud is en dan heb ik het over zones ongeveer ter grote van een volwassene.
Meerdere mensen hebben bij mij thuis het idee gehad dat ze (en ik) door een "schim" heen liepen.
2 mensen hebben een "kind" naast m`n bankstel gezien, die mensen zeiden dat afzonderlijk van elkaar
Mijn kat kijkt naar onzichtbare dingen, maar die kat van ij is net als z`n baas en dus niet te vertrouwen!
Ik woon in een pand uit 1894 met een violente geschiedenis, het kraakt, tocht en het piept, dus ik kan veel dingen altijd wel relativeren, maar ik heb meer dan eens gehad dat ik met flabbergasted en met kippevel door m`n huis liep.
Maar ik heb er geen last van ofzo, ik heb gewoon dooie huisgenoten, jammer dat ze geen jointjes kunnen rollen
als ik hier bij mijn huis in de gang loop snacht naar de keuken zonder licht heb ik het gevoel dat ik wordt bekeken terwijl er niemand staat in de gang als ik weer naar mijn slaap kamer loopt voel ik gewoon dat ik bekekenn wordt
en nog steeds elke avond hoor ik hier bij mij thuis als de water koker van stroom af staat en alles en niet gebruik is hoor je klik en dat hoor ik nog steeds elke avond...
Hmm. Misschien zijn dat ook wel kraakjes in het hout of in een of ander electrisch apparaat?
Maak ik ook vaak zat mee, dat mijn computer/monitor 's avonds een keer een tik geeft of andere dingen. Had laatst zelfs dat er een tik van mijn monitor hoorde alsof er ietw wegsprong en dat ik het tegen de muur via de verwarming naar beneden hoorde komen... ben blij dat me monitor het nog gewoon doet.
Hmm. Misschien zijn dat ook wel kraakjes in het hout of in een of ander electrisch apparaat? Maak ik ook vaak zat mee, dat mijn computer/monitor 's avonds een keer een tik geeft of andere dingen. Had laatst zelfs dat er een tik van mijn monitor hoorde alsof er ietw wegsprong en dat ik het tegen de muur via de verwarming naar beneden hoorde komen... ben blij dat me monitor het nog gewoon doet
1: Het is gigantisch interresant.
2: Ik probeer steeds meer te leren en nog meer zodat ik er misschien iets meer mee kan doen ipv praten en voelen.
3: Anderen hun ervaringen op dit gebied boeien me daarom ook heel erg
4:
Uitspraak van pink dragonfly op zaterdag 24 januari 2009 om 11:34:
Heb er persoonlijk ervaring mee.
Ik heb zo al een paar keer gead dat ik op m'nb buik lag met m'n gezicht op m'n kussen en dat ik dan op m'n achterhoofd ineens een vinger voelde die vrij lagzaam rondjes draaide. Damn
En waar ik al helemaal een keer mezelf helemaal de tyfus schrok was dat ik in bed lag en heel duidelijk m'n kat op bed voelde springen... ik stak zelfs m'n hand uit om de kat te gaan aaien... geen kat te bekennen!!!! Nou, toen zat echt m'n hart in m'n keel gewoon
Ik heb mijn vrouw namelijk ook wel eens horen vertellen, dat ze de stekker van onze waterkoker uit het stopcontact wil.
Ze heeft al vaker meegemaakt dat ie 'ineens' water begon te koken
Dat hebben wij hier thuis ook altijd.. Gaat ie aan en weer uit en weer aan enzo. Echt weird.
Haha ja dat dacht ik dus ook al..
Wij hebben ook zo'n lamp maar als je dan bv de tv aan zet begint ie ook minder fel te branden..
Dus zal wel aan de apparaten liggen
laat ik lekker aan anderen over
mss dat ooit mijn tijd wel komt....
ooit, in de toekomst
vooral NIET nu
bij mij hoor je elke dag klik elke avond rond 22.00 uur zo ongeveer hoor je klik en als je de stekker er uit haald en hoor je nog steeds klik
Wij hebben een lamp, en die kan ineens feller gaan branden.
Maar ook minder fel.
Gewoon ineens, fractie van een seconde.
Soms meer malen achter elkaar etc.
dan is je dimmer niet in orde
Tevens hoorde je daar op zolder vietstappen iedere nacht om hetzelfde tijdstip..
deze water koker wat we hier hebben doet het gewoon die is niet stuk....
verklaar dan eens.....
ik zou dan gewoon een andere kopen en kijken of die het ook doet, zou het stopcontact door laten meten, etc, pas als dat allemaal in orde is mag je twijfelen
deze water koker wat we hier hebben doet het gewoon die is niet stuk....
verklaar dan eens.....
een vriendin had laatst een filmpje van haar kindje opgenomen en toen hoorde je duidelijk een zware mannenstem door dat filmpje heen terwijl ze alleen was met dat kind. fucking scary. we hebben dat filmpje wel 100 x afgespeeld en je blijft het horen. kon alleen niet echt goed verstaan wat diegene zei. best
trek de stekker uit snachts en zet hem op je salon tafel, doet ie het nog steeds voor je ogen is er wat mis
zal ik jou wat vertellen ik heb alleen de water kker zonder stroom mee naar mijn slaap kamer genomen en naast mijn nacht kasje neer gezet en nog zegt die klik en dan hoor ik het veel dichter bij wel raar.....
en euh, heb je die dan een uur ofzo ervoor gebruikt?
daar zitten namelijk ellementen in die opwarmen en afkoelen wat ook een tik geluid kan maken..
ik gebruik hem al twee weken niet meer die water koker en staat gewoon van stroom af en echtw aar hij zegt gewoon klik elke avond om 22.00 uur ongeveer.....
Het hoeft ook niet per se de waterkoker te zijn die klikt/tikt...

Pas op hoor, grapjes maken is tegenwoordig verboden.
Mijn opmerking is ook al verwijderd
En waar ik al helemaal een keer mezelf helemaal de tyfus schrok was dat ik in bed lag en heel duidelijk m'n kat op bed voelde springen... ik stak zelfs m'n hand uit om de kat te gaan aaien... geen kat te bekennen!!!!
ik gebruik hem al twee weken niet meer die water koker en staat gewoon van stroom af en echtw aar hij zegt gewoon klik elke avond om 22.00 uur ongeveer.....
Serieuze topics dienen ook zo behandeld te worden. Het onzin en humor forum is voor nutteloze/grappige en onzinnige replies. In de andere subfora mogen ook serieuze zaken besproken worden op serieuze toon. Ga je evengoed daarin onzin posten dan riskeer je een strafpunt
Ik stond een keer onder de douche en toen vielen er ineens 3 shampooflessen van het muurtje.. Muur is gewoon recht en de flessen stonden ver van elkaar en ik stootte ze niet om ofzo.. en heb laatste tijd zovaak dat wanneer ik de lamp aan doe je 'pats' hoort en vervolgens doet ie het niet meer, oke dat gebeurd wel vaker maar ik heb het laatste tijd best vaak bij afzonderlijke lampen in afzonderlijke huizen.. best apart
Dat ding stond al jaren op dezelfde plek op de tv maar ineens schoof hij er echt af, is daarna ook niet meer gebeurd

Goh, wat heb ik een macht.
Een grapje tussendoor is toch wel eens op zijn plaats dacht ik zo ?!
Maar ik zal er over ophouden, dit heeft toch geen zin.
OT:
ik heb als kind heel veel van die dingen meegemaakt (geesten of zoiets gezien) ,maar ik twijfel of het echt was wat ik zag .je hersenen zijn dan nog vollop in ontwikkeling dus ik denk nu dat het niet echt was .Maar ik vind het wel vreemd dat ik al die rare dingen onthouden heb het was zo echt .
(bij mij kwamen er geesten uit de kast en gingen winkelen )
is niet echt een geestentijdstip 22.00, je zal eerder denken aan 24.00 of 03.00, maar ja wel vreemd
ik zelf vindt het ook vreemd en ben nog steeds aan kijken op internet waarom en hoe het ken gebeuren wil ik wel graag weten wat het is....
bedoel je temperatuurs verschillen ? dus in een keer ijskoud
of gewoon het gevoel dat er iets is wat er niet thuishoort
zo dan zijn er in de winter veel geesten, koud he
ken wel kloppen dat het meestal zo om 24.00 en later is maar hier is het nog steeds 22.00 uur hoor ik zelf vindt het ook vreemd en ben nog steeds aan kijken op internet waarom en hoe het ken gebeuren wil ik wel graag weten wat het is....
douche en toen vielen er ineens 3 shampooflessen van het muurtje
en heb laatste tijd zovaak dat wanneer ik de lamp aan doe je 'pats' hoort en vervolgens doet ie het niet meer,
Of geesten bestaan weet ik niet, maar ik weet toch wel dat die zich met heel andere zaken bezig zouden houden dan tikken, kraken en dingen laten vallen.
Ik denk gewoon dat het de luchtcirculatie was in de huiskamer. Warme lucht stijgt op etc etc...
normaal voel je dat wel als er iets is wat er niet hoort te zijn.
Al is het zo'n echte Amerikaanse 800 Mg knuppel, dan weet ik niet of de circulatie van lucht zo'n ding wel in beweging krijgt
Nu ben ik niet zo goed met gewicht en maten etc, dus corrigeer me als ik fout zit
Filmpje ?
Las vandaag ook iets over een kerkhof in Aalsum (Friesland)
een van de grafstenen is vanzelf verschoven.
Misschien is ie nog niet helemaal dood.
Mijn vriendin en ik woonde in Lobith.
Altijd als we aan het douchen waren leek het net of je werd bekeken door iemand (en nee niet de buurman)
Als we s'avonds op bed lagen met de ramen dicht vielen er soms papiertjes of andere dingen van de kast af zonder dat er iets open stond. Ook hoorde we als we op bed lagen zo'n geluid alsof er shampoo flesjes vielen in de douche en als we dan gingen kijken lag er helemaal niks. Dit gebeurde ook vaak beneden, Een hoop herrie en dan niks aan de hand.
De volgende dag informeren bij de buurman of hij soms wat had laten vallen, is die nieteens thuis geweest.
Nu zijn we verhuist en hebben gelukkig nergens geen last meer van.
steen van 450kg die binnen een paar seconde en meter verschuift
leek het net of je werd bekeken door iemand (en nee niet de buurman)
AALSUM - Inwoners van het Friese dorp Aalsum bij Dokkum staan voor een raadsel.
geesten zijn er.
geesten zijn er.
maar onze GEEST zit er nog in
Ik denk dat we maar een miniscule fractie zien van wat er allemaal aan materie is, het zou superarrogant zijn dat iemand als nietig mensje zijnde maar alles uitsluit wat hij niet kan zien.
Ik bevestig niks maar sluit ook niks uit op dit gebied, er gebeuren gewoon opmerkelijke dingen.
Ja.Sommige dieren bijvoorbeeld kunnen weer beter horen als mensen o.a.
Dus ja, onze zintuigen zijn wat dat betreft beperkt en het zou inderdaad arrogant zijn om dingen uit te sluiten wat wij niet niet kunnen waarnemen.
Maargoed, is dat iets nieuws onder de zon dat mensen dat doen?
Maar geluid is wel weer een materie wat te meten is, naar mijn idee kunnen er gemakkelijk materies bestaan die niet te zien en te meten zijn, andere vormen van energie die nog niet ontdekt zijn.
Maar het is inderdaad standaard dat mensen dingen uitsluiten waar ze geen grip op hebben of eventueel nooit grip op zullen hebben, we schijnen altyd een bevesteging nodig te hebben om er mee te kunnen leven.
Als bijvoorbeeld iets niet naar de zin gaat, worden ze boos. Boos omdat het niet gaat zoals men het wil. Hoe egoistisch en onwetend
En het leuke is dat men het constant weer probeerd, hoe vaak de illusie de uitslag ook laat zien
Zo zijn mensen bijvoorbeeld ook bang voor het onbekende, bang dat ze het niet kunnen concluderen, een gedachteconstructie dus.
Bang dat ze iets aandoet of omdat ze er simpelweg geen grip op kunnen krijgen.
Nou als je bijvoorbeeld iets aan het repareren bent en dat lukt niet en dan word je boos, is dat egoisme?
Ja je wilt voor jezelf dat het lukt maar het kan ook zijn dat je met iets voor jezelf bezig bent.
Boosworden dan is wel erg onhandig omdat het bepaalde andere functies die je in een rustigere toestand weer wel zou gebruiken onderdrukt.
In zon geval is woede gewoon een zinloze emotie eigenlijk volgens mij.
Het blijven proberen vind ik dan wel weer nuttig omdat dingen ook aan te leren zijn, en het dus niet altyd in 1 keer lukt, oefening baart kunst.
De onwetendheid zoekt naar een antwoord, maar krijgt die niet, en dan? dan krijg je errorr
Maar aan de andere kant leverd onwetendheid ook weer onderzoeken op, en om te overleven is onderzoeken erg belangerijk, om maar even naar onze roots te wijzen.
Maar hoe egoistisch is het om het leven te willen controleren omdat je dat slechts wil? Omdat het niet gaat zoals het gaat?
"wanneer je jezelf kent zal dat wat leven genoemd wordt zich aan jou overgeven"
De onwetendheid zal pas verdwijnen wanneer je bereid bent het te zien zoals het is.
Onwetendheid zal pas verdwijnen wanneer het inzicht er plaats voor maakt
Ook daar heb je weer vele verschillende situaties in, jij doeld wellicht op een spiritueel niveau, maar het onder controlle willen houden kent vele varianten.
Maar je veranderd steeds dus zul je je hele leven bezig zijn van het ontdekken van jezelf.
Ja en hoe krijg je inzicht in het zoals het is? door te onderzoeken, en vanwege vergankelijkheid moet je dus blijven zoeken.
Het verschilt inderdaad per situatie, maar uiteindelijk zal de stroom toch zijn eigen weg gaan Het neemt niet weg dat je enorm creatief kan wezen, maar dat punt zal altijd in het nu liggen, al is het nu toch ook weer geen punt
Het zelfbeeld veranderd constant evenals hoe de ik tegen het leven kijkt.
Ja. Maar kun je ook niet uit de vergankelijkheid opmaken dat niets eeuwig is, en dat er daarom ook geen reden is om je ergens aan vast te houden?
Naar het uiteindelijk toe kan er nog een hoop gebeuren, het leven gaat zoals het gaat maarja als ik die betonzak in gemengde en uitgeharde vorm wil zien moet ik daar toch wel iets voor doen.
En ja inderdaad uiteindelijk is daar het blokje beton dat in de rest van zijn bestaan overgeleverd is aan alle elementen die hem op de proef stellen.
ontdekken en onderzoeken werkt daar ook aan mee, evenals ondergaan natuurlijk.
Das waar, maarja dan kom je weer uit bij het verhaaltje grip hebben op, niet op alles heb je grip, dan is het beste om niet uit te sluiten maar ook niet te bevestigen, maar onderzoeken kan altyd. Teminste dat vind ik dan het meest logische.
Ja, dat gaat indedaad niet vanzelf
Maar de keuze zal toch wel gemaakt worden, je gaat immers niet beslissen om het besilissen Dus is het wel een keuze?
Enerzijnds wel, anderzijds ook niet. dat vasthouden is voornamelijk datgeen waarom mensen lijden. Het niet kunnen accepteren dat alles tijdelijk is.
Als je doelt op het willen vasthouden van momenten en wilt dat ze niet vergaan, is dat inderdaad grip willen hebben op het leven.
Onderzoek kan ook geen kwaad, soms kan het ook leuk zijn
Maar het is wel zo prettig om dat tijdelijke dragelijk door te willen komen.
Nee maar je moet de boel ook niet laten versloffen waardoor het versneld voorbij kan zijn.
Daar heb je gelijk in. Maar door je niet te hechten kun je nog wel optimaal genieten
Het wilt niet zeggen dat je aldoor onverschillig moet wezen, integendeel zelfs, geniet van ieder moment, wees spontaan
Door je druk te maken over wat wellicht komen gaat kun je niet meer genieten maar weet dat het tidjelijk is
Klopt
"zij die liefdevol, zorgzaam en bewust aanwezig zijn, zijn niet alleen een licht voor zichzelf, maar ook een voorbeeld voor anderen"
Op de foto is nog een toren te zien welke in 1945 door de Duitsers is opgeblazen als wraak op de Witte Dame, welke volgens de overlevering een van hun tanks tot zinken had gebracht.
Vergeet alert niet.
Das zo, maarja das uiteindelijk ook wel logisch, we zijn uiteindelijk natuurlijk geen waarzeggers
We zijn ontdekkings reizigers van het leven.
Alert in de zin van geheel aanwezig te zijn.
Wanneer je met de aandacht volledig in het nu bent zul je ook alert zijn.
Inderdaad. Boeddha kwam er ook achter dat dce toekomst niet te voorspellen was.
Toekomst bestaat slechts in gedachten.
Uiteraard kun je wel plannen.
Wat heeft het voor nut om te leven voor het leven als het zo voorspelbaar was?
Het veranderd constant.
Aha, maar ben ik soms niet aanwezig dan in het nu? Nee eigenlijk niet, als ik slaap is mijn bewustzijn weer in een hele andere toestand, en met bio chemische middelen net zo, ja en met een beetje dagdromen ben je ook niet helemaal down to earth. maar wat is daar verkeerd aan?
Nee maar opzich is dat ook wel een logische gedachte he.
Idd , en dat is soms ook hard nodig hoor.
Ik vind me meer in : leven met het leven. Maarja me huisje kost ook zat dus moet ik er wel vanalles voor doen.
Eigenlijk ben je altijd aanwezig in het nu, sterker nog, er is niks anders
Maar op aanwezigheid gericht op aandacht schort het bij heel veel mensen..
Ik zeg ook niet dat het verkeerd is, maar het zorgt er wel voor dat je niet alert bent
Hoe bedoel je?
Nah, ik vind het wel meevallen. Door plannen ga je vaak onbewust toch naar het moment toe wanneer je de planning gaat realiseren waardoor je niet geheel aanwezig bent.
Als je zo stressloos mogelijk en in volle harmonie, rust en vrede zou willen leven zou je planningsloos moeten zijn. Gewoon spontaan iets gaan doen zonder dat je er in gedachten mee bezig bent geweest. zo van: "goh, laat ik nu dit eens gaan doen" Dat het zo in je opkomt en dat je maar ziet hoe het gaat.
En ach, als het uiteindelijk toch niet lukt, who cares? Het gaat immers om de ervaring. Dus meer gericht op intuïtie dan op ratio. Dit zie je ook terug bij dansen of een nader creatieve bezigheid. Mensen gaan er volledig in op, je ziet geen stress, althans, geen stress die nadelig werkt, maar pure vrede en eenheid.
Met het leven of voor het leven, het maakt in principe niks uit, je bent namelijk het leven
Zo jammer dat je bijna met alles van geld afhankelijk bent al verschilt dat ook per persoon..
Maargoed, daar kies je uiteindelijk ook zelf voor natuurlijk. Is maar net hoe je ingesteld bent.
Nee maar die alertheid is ook niet altyd een pre, wel altyd handig uiteindelijk.
Boeddha ondekte dat je de toekomst niet kan voorspellen, ik riep daarop duh boeddha! natuurlijk kan dat niet.
Logische uitspraak van hem.
Mag ik hieruit opmaken dat je nog geen baan hebt? Of nog bij je ouders woont?
Ik zie mezelf nog niet in een grot wonen en dagelijks met vogels socializen, dus voornu ik in dit leefwereldje hier zit zal ik toch ook met die flow mee moeten gaan.
Anders maak ik het mezelf erg moeilijk en dat noem ik pas lijden
Ja. Mindfullness in het leven staan betekend dat je meer ziet als het ware.
Vogels die op de lantaarnpaal zitten, alles dat komt en gaat, en dat toch in alle eenvoud. Het is een prachtige, harmonieuze aanschouwing en toch zo eenvoudig en rustvol. Dit alles wordt vandaag de dag maar normaal gevonden wat ik zeer jammer vind.
"het verleden is niet meer, de toekomst moet nog komen"
Ik woon inderdaad nog bij mijn ouders
Zoals ik het veelal meemaakt hoor ik van heel veel mensen om me heen dat wanneer ze iets hebben afgerond, dat ze dan al gelijk weer doorplannen in plaats van het nu te genieten.
De zogenaamde mensen die de touwtjes in handen zouden hebben, hebben dit omdat de mens vergeten is dat de macht henzelf ligt, en bang is voor de gevolgen.
Het is eenvoudig maar ook zo complex, beide.
Het is maar net in wat voor context je dat allemaal zelf plaatst.
Het ene moment kijken naar de wolken in de lucht die langzaam voorbij drijven, en het andere moment ontspannen filosoferen over hoe die wolken daar komen van a tot z
Is hij met die uitspraak het voorbeeld voor velen geworden of met de eventueel daarop volgende nu is nu maar nu is nu al niet meer als ik aan die nu denk, nu is nu niet.
Als ik dit bericht tik is het voor mij allang verleden tijd maar voor jou is het nog toekomst om het te lezen.
Geloof me er liggen nog vele indrukken op de loer, ik weet nog als de dag van gister dat ik thuis woonde, en idd dat gevoel dat je daar heb is zeer vergankelijk
Geld speeld een grote rol in ons leven hier en nu of je nou wilt of niet.
En dan bedoel ik even niet in de geest in het speciaal.
Je moet ook niet alles plannen eigenlijk nee, teminste niet je hele leven wel even uitstippelen, maar planning is op zoveel manieren op te vatten.
Juist omdat de macht bij jezelf is moet je je soms beraden op de gevolgen, van je daden.
Je denkproces is belangerijker voor je dan denkt.
Wees een ontdekkingsreiziger van het leven ipv je bewustzijn in een achtbaan te willen plaatsen die de rails toch wel volgt.
Derek ogilvie vind ik erg geloofwaardig
'Alles wat je hoort en niet kan zien/verklaren is eng'
is hetzelfde principe als: alles wat wij mensen niet kunnen wetenschappelijk of rationeel kunnen verklaren, bestaat niet. Zonder er over na te denken of het misschien niet een beperking van ons is dat we het (nog) niet kunnen verklaren.
en deze opmerking zegt genoeg over jouw intelligentie! Ooit van dislectie gehoord???
'die lui' die op tv dik geld verdienen, Nee...
Maar ben wel eens bij een vriendin (medium) van een vriend thuis geweest die een vrouw beschreef die 'bij mij was'. Ik had geen idee wie het was en dacht 'wat een bladibla'! Een paar weken later ga ik met mn vader oude foto's kijken van mn oma, ze was net overleden, zie ik daar een foto van de moeder van mn oma. Perfect omschreven (met accesoires en al) door die vriendin van mn vriend! Heel vreemd...
Tot 2 X aan toe 'dacht' ik een kat te zien.
Een zwarte.
Mijn vrouw die erg nuchter is, en er niet echt in gelooft heb ik dit verteld, maar voor ik mijn zin kon afmaken, bleek zij dus hetzelfde te hebben gezien...
Daar schrok ik eigenlijk wel van, want ik dacht dat het verbeelding was.
Later bleek na navraag gedaan te hebben dat het wel degelijk om een verschijning ging.
We hebben beiden de schim van ons overleden poesje gezien.
Die kwam ons even vertellen dat ze ook al was mee gegaan naar dit huis.
Dat voelde echt wel goed.
Vind het eigenlijk best wel speciaal dat ik dit heb mogen zien.
Hangt er ook weer helemaal van af.
Die gasten zoals van die amerikaanse programma's die gaan roepen 'Ik krijg een A door, iemand met een A... Het kan ook een B zijn, of een C, ik denk toch een D (hele alfabet af enzo) Ja, ja de K, dat zei ik al tussen het hele alfabet door ja'
Die zijn dik fakers.
kijk eens naar deze link is niet mee geknoeit want dit is echt...
Als u van uw huisdier houdt, gaat hij bij de familie horen en treurt u om zijn dood.
Maar dat hoeft niet uw laatste contact met het dier te zijn, want er zijn veel verhalen over dode huisdieren die terugkomen om hun baasje te bezoeken.
U kunt bijvoorbeeld voelen dat uw hond achter op uw bed springt of dat uw kat zich langs uw benen vlijt. Dat gebeurt soms jaren na de dood van het dier.
Idd, geesten/zielen zullen nooit letters door geven,
alleen flitsen/beelden e.d... Althans dat zei mijn medium...
Daarom heb ik dat boek ook gekocht Wil er toch wel meer van weten!
1 tipppp
Niet fokkeng met die shit.
Als u van uw huisdier houdt, gaat hij bij de familie horen en treurt u om zijn dood. Maar dat hoeft niet uw laatste contact met het dier te zijn, want er zijn veel verhalen over dode huisdieren die terugkomen om hun baasje te bezoeken. U kunt bijvoorbeeld voelen dat uw hond achter op uw bed springt of dat uw kat zich langs uw benen vlijt. Dat gebeurt soms jaren na de dood van het dier. Uw geliefde huisdier kan ook in het lichaam van een ander dier naar u terugkeren. Het nieuwe huisdier zal zijn identiteit bewijzen door zich op dezelfde idiosyncratische wijze te gedragen als uw vorige dier. Als uw hond bijvoorbeeld vaak met bepaald speelgoed speelde en ander speelgoed links liet liggen, doet uw nieuwe huisdier misschien precies hetzelfde.
Maar als je goed kijkt, en/of het filmpje analyseerd. Zie je duidelijk dat dit geen verschijning is, maar een schaduw.
Hoef je niet eens goed voor te kijken, dat ís gewoon een schaduw.
Weet ik alleen niet of daar nou een straat aan grenst ofzo, of dat daar in die kamer of buiten iemand rondloopt of dat er daar niemand kán rondlopen, dan zou het wel vaag zijn.
Ken ze zien als ik ervoor open sta maar heb wel wat dingen meegemaakt vroeger met geesten waardoor ik me ervoor afgesloten heb om ze te zien.. aanwezigheid voel ik altijd, daar ken ik me helaas niet voor afsluiten
Aah, gisteravond weer zo'n typisch geval van nuchter nadenken waar dit soort mensen allang in angst waren uitgebarsten om een spook. Vooral die die ervoor 'open staan' (betekent: alles wat ze niet 1-2-3 kunnen verklaren aan paranormale verschijnselen koppelen).
4 uur nog wat, ik lag in bed, hoor ik net of er iets loopt door me kamer. Ook een soort geritsel. Geestgelover zou gelijk menen dat het hun overleden huisdier of weet ik veel wat voor bullshit zou zijn, ik probeer het gewoon normaal te verklaren, niet al die paranormale bullshit en bedenk me dat het wel een muis zal zijn die dat lege pak koekjes op de grond heeft geroken. Pak koekjes opgeraapt en op bureau gelegd.
Nu hoor ik opeens allerlei geratel, komend vanaf het raam. Geestgelover zou gelijk weer paranormaal gaan denken, ik luister gewoon even aandachtig en bedenk me dat het wel een nachtvlinder of mot zal zijn die naar buiten probeert te komen. Ik pak een oud werkboek en sla het beest dood.
Is logisch nadenken nou echt zo moeilijk?
Vooral die die ervoor 'open staan' (betekent: alles wat ze niet 1-2-3 kunnen verklaren aan paranormale verschijnselen koppelen).
Kun je ook verklaren waarom ik gevoelens van mensen kan voelen ?
Waarom voel ik bijvoorbeeld enorm veel negatieve energie om me heen als ik in een drukke plek ben ?
Waarom zie ik verschijningen ? En niet 'ff in een flits' als in 'verbeelding' maar echt daadwerkelijk in details ?!
Kan toch elk mens? Gewoon sociale kennis. Als iemand zich kut voelt zie ik dat ook van 10 meter afstand. En medeleven, je kut voelen omdat iemand anders iets rots heeft meegemaakt. Heel normaal toch.
Ja, je kunt het ook benauwend noemen, heeft ook met sociale gevoelens te maken. Dan voel je je niet fijn als het te druk om je heen is. Heb dat zelf niet echt, maar kan het goed voorstellen dat mensen dat gewoon niet chill vinden. Is ook een beetje onzekerheid denk ik.
Kan ook misschien iets zijn dat er iets met je zintuigen mis is, of met je hersenen
Ja, das dan wel weer moeilijk, kan ook niet echt weten hoe dat er precies uitziet. Kan ook misschien iets zijn dat er iets met je zintuigen mis is, of met je hersenen, dat ze iets wat je ziet omzetten in iets anders dat je kan begrijpen, net als dat je in een wolk ook bijvoorbeeld een schaap of weet ik veel wat kan zien, maar dat dat bij jou dan veel extremer is. Dat zou dan wel een of andere psychische stoornis zijn. Maarja, kan moeilijk vanuit jou kijken dus is moeilijk oordelen.