Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 januari 2009 om 08:54:
Dit hierboven is een van de langste zelfgetypte posts die ik hier ooit heb gezien volgens mij.
Heb er nog meer hoor
Hmm. Ja, ikzelf heb nooit iets gevoeld ofzo. Staat wel ergens op een muur 'spoken' met nog iets erachter gekrast... vage shit. Het enige waar ik vroeger trouwens wel last van had was dat ik niet zo goed alleen naar de zolder durfde. Maarja, was vroeger ook wel bang in het donker enzo, dus ja
Ik denk dat er meer mensen zijn die niet naar zolder durfde alleen hoor.
Ikzelf had het ook nooit zo op zolders.
Ik heb het nu zelfs niet op zolders.
We zijn opzoek naar een ander huisje, maar er hoeft wat mij betreft geen zolder bij hoor
Hmm, ja, kweenie. Heb om een of andere reden wel het gevoel dat het me beschermt, me logica zou alleen zeggen dat zoiets hoogstwaarschijnlijk onzin is. Ik ga in elk geval niet graag op stap zonder me steentje en draag 'm bijna altijd wel in me jaszak, symbolisch dicht bij m'n hart. Zo heb ik dat ook een beetje bij me kettinkje, al is dat maar een doodnormaal zilver kettinkje. Geluk zit in kleine dingen.
Had ook ooit dat er bij het uitgaan spullen uit me jaszak gejat waren, mp3-speler enzo. Was echt blij dat me steentje er nog in zat, liever dat steentje dan die mp3.
Opzich zou ik zeggen 'How cute

'
Ja, het kan heel goed zijn hoor wat jij zegt.
Ikzelf heb ook ooit een steentje gehad, dat was welliswaar een ander soort steentje denk ik.
Die heb ik echt JAREN lang op mijn borst gedragen.
Ik lette er altijd op dat als ik bukte, of druk bezig was dat ie niet tussen mijn shirt en trui ging zitten, echt altijd op mijn borst.
Het steentje was groen, en zou mij helpen tegen de drukte in mijn hoofd beter in bedwang te houden, rustiger te blijven, niet snel pissig te worden (was vroeger een driftkikker) en nog een paar dingen.
Heb niet echt het gevoel gehad dat het werkte ofzo, maar is idd net als wat jij zegt een soort bijgeloof.
Ondanks dat ik bijna 100 % zeker wist dat het toch niets uitmaakte of ik deze steen om mijn ketting had ja of nee, hij zat altijd op mijn huid!
Vind het eigenlijk wel toevallig bij mij: Ik kan me nu al 3 hele rare dromen herinneren die iets te maken hebben met mutatie. Ik zat er aan te denken gentechnologie te studeren, maar deze dromen heb ik al voordat ik van plan was het te gaan doen en zelfs voordat ik wist van het bestaan van die studie.
De eerste was dat er allemaal vliegenvleugels (extra grote) tussen een of andere huidplooi aan de zijkant van me voet begonnen te groeien die ik wegplukte... net Hermes zeg maar.
De tweede was écht raar. Allerlei bultjes begonnen te groeien op me arm, allemaal aan één zijde en uiteindelijk groeiden die bultjes uit tot penissen, elk twee op elkaar gestapeld waarvan de onderste zonder eikel... echt, hoe verzin je zoiets!
En de derde was een soort moedervlek met haren erop enzo die opeens tussen mijn ogen zat. Op een gegeven moment ging die open en was het een derde oog. In mijn droom schaamde ik me ervoor en probeerde 'm te verbergen. Echt vaag die dromen. Heb ze vaak als ik snel ergens even een dutje doe ofzo.
Doe maar druk

Tsja, ik heb even rondgezocht over dromen over mutatie.
Ik kon niet direct iets vinden.
En kan je dus ook niet vertellen wat het betekent of waar het mee te maken heeft.
Maar wat jij zegt, kan heel goed zijn hoor.
Pin me er alleen niet op vast als ik het verkeerd heb
Ja, heb ook wel vaker gehad vroeger dat ik een of ander raar gekraak hoorde in me kamer en gelijk diep onder de dekens kroop
En dan stiekum windjes laten
Nou, ik heb echt enge nachten gehad vroeger.
Wil je niet weten.
Ja, zelfde bij mij. Houtgekraak, kraakjes die uit de richting komen van de computer, tikken die van de verwarmingsbuizen komen (sterk echoende druppels). Werd ik vroeger na het kijken van een griezelfilm ofzo best freaky van.

Mijn moeder was eens flink geschrokken
Ze had net een enge film gekeken over grote moordlustige katten, tijgers panters weet ik het wat!
En onze poes mocht niet boven komen.
En deed ze ook praktisch nooit.
Mijn moeder is nogal gevoelig wat horror's en dat soort betreft.
Kwam ze in mijn kamer, om te kijken of ik zoet lag te slapen, springt onze poes ineens langs haar van mijn stoel die onder mijn bureau stond

Ze kreeg zowat een hartverzakking
dat heet glasje draaien...levens gevaarlijk...
Nooit van gehoord

Vertel eens, wat is er gevaarlijk aan ?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 januari 2009 om 12:32:
Wil ik ook nog altijd een keer doen, puur om te zien of dat onzin en aanstellerij is.
Ik raadt het je sterk af

Mits je het wil doen, doen het dan met een professional erbij die weet wat ie doet

Weet ook hier erg veel van (niet uit ervaring overigens)