Partyflock

Forumonderwerp · 1012118
1 volger · 7454x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Geloven jullie die lui die beweren dat ze met geesten kunnen praten of ze zelfs kunnen zien? :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eibhlin op donderdag 8 januari 2009 om 20:07:
ik zie echt niets vreemd aan die foto

nee oke doe het maar niet naar is het beste oke dat raad ik je aan om dat niet te doen zo als op die foto...

dat heet glasje draaien...levens gevaarlijk...

[img width=452 height=314]http://mediatheek.thinkquest.nl/~lla050/geest-images/movingglass.jpg[/img]
laatste aanpassing

Artiest Natrion
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (K)(K)I love angelique for ever(K)(K) op vrijdag 9 januari 2009 om 10:11:
nee oke doe het maar niet naar is het beste oke dat raad ik je aan om dat niet te doen zo als op die foto...­

dat heet glasje draaien...­levens gevaarlijk...

Wil ik ook nog altijd een keer doen, puur om te zien of dat onzin en aanstellerij is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 8 januari 2009 om 17:42:
Heb namelijk zo'n gelukssteentje waarin ik bijgeloof dat ie me beschermt (niet zo'n heel groot geloof dus, meer echt bijgeloof, net als iemand die niet goed onder een ladder door durft te lopen enzo).

Vind het wel toevallig eigenlijk, heb zojuist eens iets opgezocht over wat spirituele mensen geloven over mijn steentje. Raar genoeg komt het heel sterk overeen met dat wat ik juist als bijgeloof heb zeg maar, zonder dat ik ooit iets over dit materiaal of over mineralen heb opgezocht...

Followers of the New Age religion believe that as the symbol of the Roman God of War, Hematite is a stone of protection, a belief originating from the Roman belief that it could protect and strengthen warriors going into a battle. In modern times, the powers of protection that spiritualists apply to the stone has expanded into the spiritual realm, where they believe Hematite can transform or absorb negativity or evil. It is also a worry stone with excellent emotional grounding properties that calm the mind and clears it of the distractions of stress. In this state, the person is ready for exploration of higher levels of consciousness. With this calming effect, they consider it helpful in meditation leading to astral projection and the communication of love’s energy. Further, they say that Hematite is a lawyers’ stone that brings positive judgments in legal matters and it is a stone that helps one remain true to his or her inner self. Hematite is associated with the Wicca Sabbats of Imbolc, a celebration of the approach of Spring and Samhain, which is Halloween, the Wicca New Year.

The number 4 and number 7 vibrations correspond to Hematite.

In Western Astrology, Hematite is associated with Capricorn, Aries and Aquarius, all signs whose supposed personalities are in need of a good, calming and grounding stone. Saturn rules the stone in astrology, but in Roman Myth, Hematite is a symbol of Mars, their incarnation of the God of War. It also symbolizes the hour of 2 a.m.

Wel toevallig dit.:P

Artiest Demon Rage
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 januari 2009 om 08:54:
Dit hierboven is een van de langste zelfgetypte posts die ik hier ooit heb gezien volgens mij.

Heb er nog meer hoor :lol:

Hmm. Ja, ikzelf heb nooit iets gevoeld ofzo. Staat wel ergens op een muur 'spoken' met nog iets erachter gekrast... vage shit. Het enige waar ik vroeger trouwens wel last van had was dat ik niet zo goed alleen naar de zolder durfde. Maarja, was vroeger ook wel bang in het donker enzo, dus ja

Ik denk dat er meer mensen zijn die niet naar zolder durfde alleen hoor.
Ikzelf had het ook nooit zo op zolders.
Ik heb het nu zelfs niet op zolders.
We zijn opzoek naar een ander huisje, maar er hoeft wat mij betreft geen zolder bij hoor :roflol:

Hmm, ja, kweenie. Heb om een of andere reden wel het gevoel dat het me beschermt, me logica zou alleen zeggen dat zoiets hoogstwaarschijnlijk onzin is. Ik ga in elk geval niet graag op stap zonder me steentje en draag 'm bijna altijd wel in me jaszak, symbolisch dicht bij m'n hart. Zo heb ik dat ook een beetje bij me kettinkje, al is dat maar een doodnormaal zilver kettinkje. Geluk zit in kleine dingen.
Had ook ooit dat er bij het uitgaan spullen uit me jaszak gejat waren, mp3-speler enzo. Was echt blij dat me steentje er nog in zat, liever dat steentje dan die mp3.

Opzich zou ik zeggen 'How cute :lief:'
Ja, het kan heel goed zijn hoor wat jij zegt.
Ikzelf heb ook ooit een steentje gehad, dat was welliswaar een ander soort steentje denk ik.
Die heb ik echt JAREN lang op mijn borst gedragen.
Ik lette er altijd op dat als ik bukte, of druk bezig was dat ie niet tussen mijn shirt en trui ging zitten, echt altijd op mijn borst.

Het steentje was groen, en zou mij helpen tegen de drukte in mijn hoofd beter in bedwang te houden, rustiger te blijven, niet snel pissig te worden (was vroeger een driftkikker) en nog een paar dingen.

Heb niet echt het gevoel gehad dat het werkte ofzo, maar is idd net als wat jij zegt een soort bijgeloof.
Ondanks dat ik bijna 100 % zeker wist dat het toch niets uitmaakte of ik deze steen om mijn ketting had ja of nee, hij zat altijd op mijn huid!

Vind het eigenlijk wel toevallig bij mij: Ik kan me nu al 3 hele rare dromen herinneren die iets te maken hebben met mutatie. Ik zat er aan te denken gentechnologie te studeren, maar deze dromen heb ik al voordat ik van plan was het te gaan doen en zelfs voordat ik wist van het bestaan van die studie.
De eerste was dat er allemaal vliegenvleugels (extra grote) tussen een of andere huidplooi aan de zijkant van me voet begonnen te groeien die ik wegplukte... net Hermes zeg maar.
De tweede was écht raar. Allerlei bultjes begonnen te groeien op me arm, allemaal aan één zijde en uiteindelijk groeiden die bultjes uit tot penissen, elk twee op elkaar gestapeld waarvan de onderste zonder eikel... echt, hoe verzin je zoiets!
En de derde was een soort moedervlek met haren erop enzo die opeens tussen mijn ogen zat. Op een gegeven moment ging die open en was het een derde oog. In mijn droom schaamde ik me ervoor en probeerde 'm te verbergen. Echt vaag die dromen. Heb ze vaak als ik snel ergens even een dutje doe ofzo.

Doe maar druk :lol:
Tsja, ik heb even rondgezocht over dromen over mutatie.
Ik kon niet direct iets vinden.
En kan je dus ook niet vertellen wat het betekent of waar het mee te maken heeft.

Maar wat jij zegt, kan heel goed zijn hoor.
Pin me er alleen niet op vast als ik het verkeerd heb :p

Ja, heb ook wel vaker gehad vroeger dat ik een of ander raar gekraak hoorde in me kamer en gelijk diep onder de dekens kroop

En dan stiekum windjes laten :$

Nou, ik heb echt enge nachten gehad vroeger.
Wil je niet weten.

Ja, zelfde bij mij. Houtgekraak, kraakjes die uit de richting komen van de computer, tikken die van de verwarmingsbuizen komen (sterk echoende druppels). Werd ik vroeger na het kijken van een griezelfilm ofzo best freaky van.

:lol: Mijn moeder was eens flink geschrokken :roflol:

Ze had net een enge film gekeken over grote moordlustige katten, tijgers panters weet ik het wat!
En onze poes mocht niet boven komen.
En deed ze ook praktisch nooit.
Mijn moeder is nogal gevoelig wat horror's en dat soort betreft.

Kwam ze in mijn kamer, om te kijken of ik zoet lag te slapen, springt onze poes ineens langs haar van mijn stoel die onder mijn bureau stond :lol:
Ze kreeg zowat een hartverzakking :o

Uitspraak van (K)(K)I love angelique for ever(K)(K) op vrijdag 9 januari 2009 om 10:11:

Nooit van gehoord :o
Vertel eens, wat is er gevaarlijk aan ?

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 januari 2009 om 12:32:
Wil ik ook nog altijd een keer doen, puur om te zien of dat onzin en aanstellerij is.

Ik raadt het je sterk af :X
Mits je het wil doen, doen het dan met een professional erbij die weet wat ie doet :)
Weet ook hier erg veel van (niet uit ervaring overigens)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 januari 2009 om 01:34:
Klinkt best raar eigenlijk...
Moet je hem verzorgen ?
Ik dacht dat het meer was van 'Goh, die is leuk, ik koop hem en zet hem neer'
Soort als een beeldje ofzo..
Of zit ik verkeerd ?

ja heel erg :d je met hem bij je houden, zuiveren en er mee mediteren. Het is geen decoaratie stuk:)
Silhouetten als ik het goed heb toch ?
Of was dat weer iets anders ?
Ik weet wat je bedoeld, maar of ik de naam goed heb ?!

silhouetten zijn meer schaduwen he:) bedoel eerder dat ze dus een poort zijn waardoor geesten ons kunnen bereiken
Maar iedereen heeft toch al een gids ?
Of meerderen...
Waarom zou je dan een andere gids erbij 'kopen' ?

je hebt een gids die je ganse leven bij je is, deze die bij de steen "hoort" is niet jouw "bezit" of, persoonlijke gids voor altijd, die helpt je gewoon bij ene periode in je leven.
Ik bedoel, hoe kun je een schedel en/of gids/geest gebruiken voor negatieve dingen ?

negatieve energie naar anderen toe sturen, niet percee materieel.
Ik kan me nu al 3 hele rare dromen herinneren

enkel dromen die je bijblijven hebben een betekenis, het beste is die op te schrijven

jeetje zo ver was ik zelf ook, ik dacht dat ik iets raar moest zien op de foto, glaasje draaien ken ik wel hoor, net het zelfde als een ouja bord, wat is daar zo raar aan dat je moet zeggen, deze foto is echt:o??? was een verschijning ofzo aan het zoeken :roflol:

heb in men directe omgeving mensen die er nare ervaring met hebben
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 januari 2009 om 14:51:
Nou, ik heb echt enge nachten gehad vroeger.
Wil je niet weten.

ik ook :cry: ik sprong men bed in en bleef onder de lakens zitten tot het terug klaar was buiten, tenzij ik iets zag :d dan was ik er ook vandoor
Nooit van gehoord
Vertel eens, wat is er gevaarlijk aan ?

Ik raadt het je sterk af
Mits je het wil doen, doen het dan met een professional erbij die weet wat ie doet
Weet ook hier erg veel van (niet uit ervaring overigens)

je antwoord jezelf hier:d
je roept de "lagere" geesten op zeg maar, met minder goede intenties.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eibhlin op vrijdag 9 januari 2009 om 17:58:
ja heel erg je met hem bij je houden, zuiveren en er mee mediteren. Het is geen decoaratie stuk

Mediteren is erg lastig voor figuren als ik :lol:
ADHD'ertje.
Heb het ooit wel gekund, op tae kwondo moesten we het ook 8)

silhouetten zijn meer schaduwen he bedoel eerder dat ze dus een poort zijn waardoor geesten ons kunnen bereiken

Oke op die manier.
Hmm, heb gehoord dat poorten openen/hebben slecht is :p
Maar het zal wel goed zijn op zijn manier :)

je hebt een gids die je ganse leven bij je is, deze die bij de steen "hoort" is niet jouw "bezit" of, persoonlijke gids voor altijd, die helpt je gewoon bij ene periode in je leven.

Oke dat is ook weer duidelijk!

negatieve energie naar anderen toe sturen, niet percee materieel.

Ging later dat ik het postte door me heen ja :p
Hoeft natuurlijk niet materieel te zijn.
Je hebt gelijk.

enkel dromen die je bijblijven hebben een betekenis, het beste is die op te schrijven

Voor zover ik weet.
Hebben alle dromen een betekenis.
Alleen zullen de vergeten dromen niet echt belangrijk zijn (denk ik dan hoor :p )

jeetje zo ver was ik zelf ook, ik dacht dat ik iets raar moest zien op de foto, glaasje draaien ken ik wel hoor, net het zelfde als een ouja bord, wat is daar zo raar aan dat je moet zeggen, deze foto is echt??? was een verschijning ofzo aan het zoeken

Die hand bedoeld ie volgens mij :lol:

heb in men directe omgeving mensen die er nare ervaring met hebben

Mijn moeder wilde het eens proberen.
Ze kreeg per direct een lachkick toen het serieus werd, dus het lukte niet omdat ze te veel lachte.
Misschien een waarschuwing van boven, aangezien wij lagen te slapen als kleine kinderen zijnde.

Ze heeft het nooit weer gedaan.

ik ook ik sprong men bed in en bleef onder de lakens zitten tot het terug klaar was buiten, tenzij ik iets zag dan was ik er ook vandoor

Vroeger op vakantie veel gehoord over geest verhalen.
Waargebeurd zowel eigen ervaring als gehoord van geliefden.
Die verhalen waren zo enorm scary, dat ik die nachten niet meer heb geslapen!
Achteraf denk ik nu, het valt best mee.
Maar ik was nog klein :$

je antwoord jezelf hier
je roept de "lagere" geesten op zeg maar, met minder goede intenties.

Dat was sarcastisch bedoeld op de o-zo mooie reactie hieronder:

8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 januari 2009 om 21:05:
Mediteren is erg lastig voor figuren als ik

Paar keer mijn ademhaling rustig krijgen en ik ben in trans O:)
Ik heb er ook een tijd over gedaan, nu gaat het me goed af..

Waarschuw beheerder
Mijn moeder wilde het eens proberen.
Ze kreeg per direct een lachkick toen het serieus werd, dus het lukte niet omdat ze te veel lachte.
Misschien een waarschuwing van boven, aangezien wij lagen te slapen als kleine kinderen zijnde.

Dit heb ik dus als ik met mijn moeder probeeer te praten over het spirituele, maar dan niet over glaasje draaien. Als ik mijn visie voordraag dan begint ze te lachen, de tranen staan gewoon in haar ogen terwijl ik op dat moment best wel serieus ben..
Achja, het is meer onwetendheid denk ik, ik hecht er niet zoveel waarde aan. Ze zal er mischien nog niet klaar voor zijn, wie weet in een volgend leven..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 januari 2009 om 21:12:
Paar keer mijn ademhaling rustig krijgen en ik ben in trans
Ik heb er ook een tijd over gedaan, nu gaat het me goed af..

Tsja, er zijn altijd mensen die het beter kunnen :lol:
Nou kan dit bij mij al gauw, ik kan het gewoon niet!

Op tae kwondo deden we het omdat we dan onze lichaam en geest een maakten (proberen dan, duurt wel ff)
Heb ooit eens gehoord dat als je dit voor elkaar krijgt volledig, dat je echt supersnelle reactievermogen kunt opbouwen etc.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 januari 2009 om 21:18:
Dit heb ik dus als ik met mijn moeder probeeer te praten over het spirituele, maar dan niet over glaasje draaien. Als ik mijn visie voordraag dan begint ze te lachen, de tranen staan gewoon in haar ogen terwijl ik op dat moment best wel serieus ben..
Achja, het is meer onwetendheid denk ik, ik hecht er niet zoveel waarde aan. Ze zal er mischien nog niet klaar voor zijn, wie weet in een volgend leven..

Dat hoor ik ook vaker ja.
Mijn vrouw heeft het geloof in een banaan zegt ze dan als ik er over praat :lol:
Nou ja, goed.
Als ze er niet in gelooft is prima, ieder zijn ding.

Maar dat bedoelde ik niet helemaal.
Mijn moeder is zelf wat dat betreft best serieus met dit soort zaken.
Zij heeft ook bijvoorbeeld Reiki gedaan (Reiki 1 en 2, master wil ze doen, maar dat is erg duur:( )

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 januari 2009 om 21:40:
Tsja, er zijn altijd mensen die het beter kunnen
Nou kan dit bij mij al gauw, ik kan het gewoon niet!

Op tae kwondo deden we het omdat we dan onze lichaam en geest een maakten (proberen dan, duurt wel ff)
Heb ooit eens gehoord dat als je dit voor elkaar krijgt volledig, dat je echt supersnelle reactievermogen kunt opbouwen etc.

De voordelen van het mediteren heb ik zeer zeker al ondervonden:) Rust, meer duidelijkheid, inzichten..
En als dan het reactievermogen ook nog sneller kan opbouwen, hmm.. Ach, alles op z'n tijd. Mij lijkt het vrij logisch, je lichaam en geest kun je een laten worden als je een tijd lang mediteerd..

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 januari 2009 om 21:40:
Dat hoor ik ook vaker ja.
Mijn vrouw heeft het geloof in een banaan zegt ze dan als ik er over praat
Nou ja, goed.
Als ze er niet in gelooft is prima, ieder zijn ding.

Maar dat bedoelde ik niet helemaal.
Mijn moeder is zelf wat dat betreft best serieus met dit soort zaken.
Zij heeft ook bijvoorbeeld Reiki gedaan (Reiki 1 en 2, master wil ze doen, maar dat is erg duur )

Dat is wel leuk :) ja, inderdaad, de prijzen zijn inderdaad aan de "hoge kant".
Af en toe vraag ik mezelf wel eens af waarom ik m'n ouders wil overtuigen terwijl ik eigenlijk van mening ben dat iedereen moet doen en laten wat hij of zij wil.. Mischien dat ik wat te ijverig ben en het er maar gewoon bij moet laten O:)
Reiki wil ik ook nog steeds doen, lijkt me een zeer waardevolle ervaring en les.
De dichtsbijzijnde reiki cursus kost 170 en reiki 2 iets van 500 euro.
Dus ja, als ik zou moeten oordelen vind ik het hoge prijzen..
Als ik er dan vanuit ga dat reiki master nog een graad hoger is, dan liegt de prijs er niet om inderdaad.
Waarschuw beheerder
Hmm, heb gehoord dat poorten openen/hebben slecht is
Maar het zal wel goed zijn op zijn manier

je schedel beschermt je he
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 9 januari 2009 om 21:18:
Als ik mijn visie voordraag dan begint ze te lachen, de tranen staan gewoon in haar ogen terwijl ik op dat moment best wel serieus ben..

tghehe, moet wel grappig zich zijn, kan het me nogal levendig voorstellen :p (ruime fantasie) en niet voor geesten xeno!!!
Waarschuw beheerder

oke doe maar...

lees wel goed de website he wat er staat...

sucsses
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (K)(K)I love angelique for ever(K)(K) op zaterdag 10 januari 2009 om 02:58:

denk niet dat je aan een website veel hebt, is hoogt waarschijnlijk geschreven door iemand die het wel interessant vond en verder niets. Beter contacteer je dan iemand die heel bekend is op dit vlak en weet wat ie doet en je begeleid en kan afschermen, aan een website heb je niets.

Hou met 1 ding rekening, iedereen aanwezig in de kamer waar je het doet word meegerekend als medespeler al doen ze niet zelf echt mee, dus als je kinderen daar in de buurt zijn of anderen die niet wensen mee te doen of je liever wilt beschermen, doe ze in een andere kamer voor hun eigen goed.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (K)(K)I love angelique for ever(K)(K) op zaterdag 10 januari 2009 om 02:58:
oke doe maar...

sucsses

Ja, maarja, denk niet dat er iemand is die het met mij wil gaan doen.:P
Mijn vrienden hebben andere interesses.:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 januari 2009 om 15:51:
Ja, maarja, denk niet dat er iemand is die het met mij wil gaan doen.
Mijn vrienden hebben andere interesses

:P:P:P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 januari 2009 om 15:51:
Ja, maarja, denk niet dat er iemand is die het met mij wil gaan doen.
Mijn vrienden hebben andere interesses

Ik denk dat ontwetendheid een beter woord is ;)

Is niet erg natuurlijk, maar let wel op:

Uitspraak van Eibhlin op zaterdag 10 januari 2009 om 10:52:
contacteer je dan iemand die heel bekend is op dit vlak en weet wat ie doet en je begeleid en kan afschermen,

dus :)
Niets aan toe te voegen.

Uitspraak van Eibhlin op zaterdag 10 januari 2009 om 10:52:
denk niet dat je aan een website veel hebt, is hoogt waarschijnlijk geschreven door iemand die het wel interessant vond en verder niets.

Zowieso moet je website's nemen met een korrel zout.
Je weet immers niet of het een ervaren persoon is of een n00b die aan het expirimenteren is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 10 januari 2009 om 17:16:
Je weet immers niet of het een ervaren persoon is of een n00b die aan het expirimenteren is.

inderdaad, bedoelde ik ook, en 9kansen op 10 dat het een noob is, aangezien diegenen die er zich serieus met bezig houden het meestal niet te koop zetten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eibhlin op zaterdag 10 januari 2009 om 19:58:
inderdaad, bedoelde ik ook, en 9kansen op 10 dat het een noob is, aangezien diegenen die er zich serieus met bezig houden het meestal niet te koop zetten

Dat wilde ik zeggen 8)
Niets aan toe te voegen wederom.
Waarschuw beheerder
[img width=487 height=375 cacheid=001431ef002d1b40260f8c8c1a0269b7b4]http://users.telenet.be/dideco/paranormaal/images/geesten/geest13.jpg[/img]

Dit is een scène uit de film "Three men and a baby"
Op de video verscheen er een jongen achter de gordijnen
De geruchten doen de ronde dat de jongen vermoord was
in de kamer waar de scène werd opgenomen..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
http://www.youtube.com/watch?v=EvjleF2DStY

kijk eens naar deze link....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (K)(K)I love angelique for ever(K)(K) op zondag 11 januari 2009 om 19:05:
kijk eens naar deze link....

Dan denk ik eerder dat dit echt is.

Die hierboven is gewoon een slecht verstopte camareman :lol:
Waarschuw beheerder
ik weet niet wat ik moet denken van die foto's en filmpjes, waarom zouden ze zich met zoiets bezig houden vraag ik me dan af, en nog iets, ze laten zich niet altijd zien, niet iedereen heeft ook de mogelijkheid ze te zien en dan plots heeee een camera, hier ben ik!! hmmm :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eibhlin op zondag 11 januari 2009 om 20:10:
ik weet niet wat ik moet denken van die foto's en filmpjes, waarom zouden ze zich met zoiets bezig houden vraag ik me dan af, en nog iets, ze laten zich niet altijd zien, niet iedereen heeft ook de mogelijkheid ze te zien en dan plots heeee een camera, hier ben ik!! hmmm

Je hebt van die zogenaamde 'hunters' 8)

En idd zijn ze niet (makkelijk) vast te leggen.
Maar met toeval zou het kunnen zoals het filmpje hierboven.
Niet dat ik wil zeggen dat dit echt is, maar ik heb wel zo mijn bedenkingen er over.

Het schijnt ook dat er bepaalde camera's zijn waarmee je ze gemakkelijk kunt kieken als je bv. over het kerkhof loopt snachts.

Nu heb ik niet zo'n camera, en ook niet de ballen om me daar snachts te bevinden :lol:
Dus wat daar van waar is ... ?!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 januari 2009 om 21:48:
Het schijnt ook dat er bepaalde camera's zijn waarmee je ze gemakkelijk kunt kieken als je bv. over het kerkhof loopt snachts.

heb er wel eens over heen gelopen snachts over het kerkhof en geloof me maar dat er iets is wat we niet kunnen zien en alleen de kamaraars maar ik weet wel dat er iets was toen ik er over heen liep met een paar vrienden en geloof me we renden allemaal weg we zagen iets we wisten niet wat het was en zij er iemand rennen want die zag wat zijn we weg gerend want er viel iets om dat hoorde je heel erg goed toen het ligt was zijn we terug gegaan waar we vandaan kwamen en was zeer vroeg al ligt en liepen over het kerkhof en we zagen niets wat er om gevallen is nu vraag ik me af wat het was!!!!!!

sorry voor mijn nederlands!!!!!!

Waarschuw beheerder
Damn, er hoeft maar iets om te vallen en het zijn gelijk spoken?:/
Volgens mij bestaat er ook nog zoiets als de wind?
Damn, echt, als je dat soort dingen al aan spoken koppelt is het geen wonder dat je er zo hard in gelooft...
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 januari 2009 om 19:58:
Die hierboven is gewoon een slecht verstopte camareman

Na 3 keer kijken zag ik je 'spook' pas. Is gewoon een kras of vlek op de ruit volgens mij. Anders zou die ook wel heel raar de straat oversteken, meebewegend met de auto.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 11 januari 2009 om 19:58:
Dan denk ik eerder dat dit echt is.

dude kijk eens goed :S :/ :frusty:
je ziet dat het een sterretje in de ruit is, doordat de auto in een bocht rijdt, lijkt het alsof het beweegt...

sommige mensen :frusty:
Artiest {SHOWLIST artist 114895, 58437}
Waarschuw beheerder
Ben nu al een week bij kennissen in A'dam, moest op hun woonboot passen. Ze zijn gisteren teruggekomen en vroegen of ik "de geest" nog had gezien... Schijnt dat er hier een paar keer per week een verschijning van een man rondloopt :/ Weet niet wat ik ervan moet geloven, ik geloof hun wel maar ik zie nooit van die vage dingen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 januari 2009 om 18:08:
dude kijk eens goed
je ziet dat het een sterretje in de ruit is, doordat de auto in een bocht rijdt, lijkt het alsof het beweegt...

sommige mensen

Dude...
Kijk eens goed.
Je ziet (mits het al een ster is) dat als de auto na de bocht weer rechtuit gaat, dat hetgeen ervoor nog naar links voortbeweegt...

Sommige menseng!

Uitspraak van (K)(K)I love angelique for ever(K)(K) op maandag 19 januari 2009 om 17:25:
zijn we weg gerend want er viel iets om dat hoorde je

Een boom ?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 januari 2009 om 18:37:
Dude...
Kijk eens goed.

koop een bril :/

Je ziet (mits het al een ster is) dat als de auto na de bocht weer rechtuit gaat, dat hetgeen ervoor nog naar links voortbeweegt...

duh ze bewegen de camera mee...

als je niet ziet dat die nep is...... :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Glaasje draaien is idd wel errug vaag, maar ze zeggen toch ook dat als het glas valt de geest dan onsnapt ofzo en rondwaard in het huis? :roflol:
Heb met glaasje draaien wel aparte dingen meegemaakt, maar ook heel erg veel gelul :/
Waarschuw beheerder
Een boom ?

nee er is niks om gevallen hellemaal niks we zijn nog gaan kijken toen het ligt werdt...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 19 januari 2009 om 18:39:
koop een bril

Heb ik (Y)

Uitspraak van verwijderd op maandag 19 januari 2009 om 18:39:
duh ze bewegen de camera mee...

als je niet ziet dat die nep is......

Volgens mij klopt het wel een beetje.
Maar toch, al is het wel fake...
Ik heb nooit beweerd dat het wel echt is!
Uitspraak van Hammertime op maandag 19 januari 2009 om 23:33:
Glaasje draaien is idd wel errug vaag, maar ze zeggen toch ook dat als het glas valt de geest dan onsnapt ofzo en rondwaard in het huis?
Heb met glaasje draaien wel aparte dingen meegemaakt, maar ook heel erg veel gelul

Als jij connactie verbreekt zonder dat je dit aangekondigd hebt.
Of dat je de geest gevraagd hebt om te stoppen en netjes afsluit.

Dat is wat ik iig weet.
Waarschuw beheerder
ik denk wel dat sommige mensne het kunnen zien
maar niet van die mediageile char mensen :loser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 januari 2009 om 07:59:
Als jij connactie verbreekt zonder dat je dit aangekondigd hebt.
Of dat je de geest gevraagd hebt om te stoppen en netjes afsluit.

Dat is wat ik iig weet.

Ja dat hebben wij toen dus, diegene die vaker had glaasje gedraait en er dus een beetje in thuis was, werd helemaal gek toen.... :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Floor * op dinsdag 20 januari 2009 om 09:26:
ik denk wel dat sommige mensne het kunnen zien
maar niet van die mediageile char mensen

Ik ken een paar mensen die helpen andere mensen met hun 'gave'.
Maar dat zijn niet van die tsjar figuren die jij bedoeld :lol:

Die is idd naar mijn idee een beetje fake...

'Uuhm, ik krijg een naam door ... Zit er een A, E, I, O of een U in ?
Oh ja, ja dat wist ik ...' OMG!

Uitspraak van Hammertime op dinsdag 20 januari 2009 om 10:48:
Ja dat hebben wij toen dus, diegene die vaker had glaasje gedraait en er dus een beetje in thuis was, werd helemaal gek toen....

Hoop voor jullie dat er verders niets meer gebeurd 🇮🇸
Aangezien ze je kunnen blijven achtervolgen om zo contact te kunnen houden met de levenden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 januari 2009 om 12:58:
Hoop voor jullie dat er verders niets meer gebeurd 🇮🇸
Aangezien ze je kunnen blijven achtervolgen om zo contact te kunnen houden met de levenden.

Nee hoor, is al aantal jaar geleden, en heb er nooit iets van gemerkt :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 januari 2009 om 12:58:
'Uuhm, ik krijg een naam door ... Zit er een A, E, I, O of een U in ?
Oh ja, ja dat wist ik ...' OMG!

zoe werkt het ongeveer, cold reading ja....wat letters noemen, en dan naar de lichaamstaal kijken.....
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 januari 2009 om 07:59:
Volgens mij klopt het wel een beetje

het klopt helemaal...
neem van mij aan een geest zal nooit op foto of film te zien zijn.
Waarschuw beheerder
[img width=399 height=242]http://www.indewittedame.nl/images/grubben_01.jpg[/img]

De legende van de Witte Dame dateert uit het begin van de 17 de eeuw. Het Gebroken Slot was reeds volledig vernield (1586). Op de foto is nog een toren te zien welke in 1945 door de Duitsers is opgeblazen als wraak op de Witte Dame, welke volgens de overlevering een van hun tanks tot zinken had gebracht.

Een moedig en rijzig jong ridder uit een naburig land had zich door zijn eigenzinnig optreden de wraak van zijn regeering op den hals gehaald. Deze verklaarde hem vogelvrij, zoodat hij moest vluchten om zijn hals te redden. Het toeval (of noodlot?) dreef hem naar de omgeving van het tegenwoordige Grubbenvorst. Dit landschap scheen hem te bevallen; hij meende hier rust en veiligheid te zullen vinden. Geen wonder dus dat hij bij het eerste het beste huis, waar een jenevertak op een uithangbord geschilderd aangaf, dat men hier met een herberg te doen had, van zijn paard steeg en om logies vroeg! De waardin van “Onder de Linden”, zoo heette het logement, was een aardige vrouw. Nog aardiger echter was in het oog van den vreemdeling haar knappe dochter. Na korten tijd vatte hij een oprechte liefde voor haar op. Het meisje scheen zijn gevoelens te beantwoorden, wat hem, die huis en hof had moeten verlaten, een groote troost was. Toch kon hij zich niet altijd van zijn sombere overpeinzingen losmaken en op de lange avondwandelingen, die hij maakte om hieraan te ontkomen, bezocht hij dikwijls de ruïne. Toen hij zich hier nu weer eens op een avond bevond, hoorde hij plotseling op de rivier het geluid van roeiriemen. Benieuwd naar wat dit zijn kon, verschool hij zich in de buurt. Weldra zag hij twee figuren op den door het maanlicht beschenen oever stappen. Hij hoorde een mannenstem, die de volgende woorden sprak: “Waorum ziet ge zoë good mit den vremden hier? Weit ge neet, det ik det neet geer heb?” Een vrouwenstem antwoordde hierop: “Ge hoef gaar neet jaloers te wèze, we kunne d’r allein maar veurdeil van hebbe en……” Verder zou zij het niet brengen, want met een schreeuw was de bedrogen ridder, die de stem van zijn geliefde herkend had, te voorschijn gesprongen. Doch voordat hij een woord had kunnen uiten diende de metgezel van het meisje hem een hevigen slag op het hoofd toe. Hij verloor zijn evenwicht en stortte in een diepe krocht. Vertwijfeld luisterden de twee naar den doffen slag, die hierop volgde. Maar nog grooter werd hun schrik, toen zij de volgende woorden hoorden weerklinken: “Wee dich, trouweloos mädje! Noeït zult ge meer rust kunne vinde!” In groote angst vluchtte het meisje van deze plaats. Spoedig hierna werd zij ziek en reeds drie dagen later overleed zij aan hevige koorts. Sindsdien waart haar geest, die geen rust kan vinden, in heldere maannachten tegen twaalf uur als een witte gedaante in de omgeving van het Gebroken Slot rond. We hebben onlangs een poging gedaan haar te zien te krijgen, doch zijn hierin niet geslaagd. Erkend dient echter te worden, dat het die nacht erg donker was………

Waarschuw beheerder
Sneeuwwitje bestaat ook echt. En Sinterklaas.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (K)(K)I love angelique for ever(K)(K) op dinsdag 20 januari 2009 om 16:53:
De legende van de Witte Dame

daar zeg je het zelf, legende, er zijn zoooo veel legenden, je hoeft die heus niet allemaal te geloven, zo heeft ook zowat elk dorp wel een eigen "spookkasteel of spookhuis"
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
http://www.niburu.nl/index.php?articleID=20117

zeker eens naar het filmpje kijken, wat dat meisje zegt heb ik ook ongeveer meegemaakt.

Waarschuw beheerder
Ik heb het filmpje gezien en ik vond het best interresant :)

Waarschuw beheerder
Hehe, dat jochie.:P
"Ik zag steeds kleurtjes"
Doet me toch ergens aan denken.O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 januari 2009 om 18:46:
Ik heb het filmpje gezien en ik vond het best interresant

ja he:) kreeg enkel even een dejavu moment:( ik deed net het zelfde als haar, mij inbeelden dat ik in een gigantische luchtbel zat en ze er niet in konden:p niet dat het hielp denk ik :cry:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 januari 2009 om 19:06:
Doet me toch ergens aan denken

:D
zo jong al :roflol:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eibhlin op dinsdag 20 januari 2009 om 19:07:
ja he kreeg enkel even een dejavu moment ik deed net het zelfde als haar, mij inbeelden dat ik in een gigantische luchtbel zat en ze er niet in konden niet dat het hielp denk ik

ja. Als je ook zag hoe die kinderen dat vertelden, op die leeftijd snappen kinderen dat dus niet als je ze dat wijs zou proberen te maken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 januari 2009 om 19:14:
ja. Als je ook zag hoe die kinderen dat vertelden, op die leeftijd snappen kinderen dat dus niet als je ze dat wijs zou proberen te maken.

inderdaad, dat probeer ik sommigen ook duidelijk te maken, maar denk dat de meeste het niet (willen) snappen. ik spreek dus ook niet van, geloof jij in geesten? Heeft niets met geloven in te maken aangezien als je in iets gelooft is het iets wat niet bewezen noch gezien kan worden, aangezien sommigen het zien is het voor hen geen geloven maar realiteit.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eibhlin op dinsdag 20 januari 2009 om 19:29:
inderdaad, dat probeer ik sommigen ook duidelijk te maken, maar denk dat de meeste het niet (willen) snappen. ik spreek dus ook niet van, geloof jij in geesten? Heeft niets met geloven in te maken aangezien als je in iets gelooft is het iets wat niet bewezen noch gezien kan worden, aangezien sommigen het zien is het voor hen geen geloven maar realiteit.

Wat betreft entiteiten heb je een punt.
Als je ergens in gelooft kan het wel bewezen worden, maargoed dat is een ander onderwerp:p
Overigens zat ik net te mediteren, voelde me niet zo op m'n gemak.
Ik heb dat heel af en toe maar daarna gaat het wel weg als ik in meditatie ben.
Was ik eindelijk goed in meditatie, springt m'n msn in een keer aan terwijl ik die afgesloten had. Voor zover ik weet heb ik ook geen hacker..
Ik ws in een x wel uit meditatie :S
laatste aanpassing