Partyflock

Forumonderwerp · 1012118
1 volger · 8111x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Geloven jullie die lui die beweren dat ze met geesten kunnen praten of ze zelfs kunnen zien? :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Carmina op vrijdag 14 november 2008 om 10:25:
in dit huis veel meegemaakt,
kraan die vnzelf ging,geklop snacht op mn deur niemand was verder thuis,schrok en zat meteen recht op in bed, zwarte schimmen voorbij zien gaan, gevriemel aan mn voeten toen k in bed lag, tv die uit sprong, of wanneer ik opstond tv op ander net ging bizar... radio die kuren heeft en soms wazige gesprekken door hoor
nah deuren die open gaan,ken door de wind komen... lampen die knipperen,kan aan de lamp zelf liggen....

Fucking scarry :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Lorenzo :) op vrijdag 23 mei 2008 om 06:42:
Geloven jullie die lui die beweren dat ze met geesten kunnen praten of ze zelfs kunnen zien?

ja
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op zondag 21 december 2008 om 10:34:
Geloven jullie die lui die beweren dat ze met geesten kunnen praten of ze zelfs kunnen zien?

Nee

We zijn anno 2008 toch wel zo ver dat we inmiddels weten, dat wanneer "het lampje" bij iemand uitgaat... Het dan gewoon over en uit is.

Vrijwel alle bevindingen/beweringen van mensen over de hele wereld zijn ongegrond/onbewezen verklaard of hebben na wat onderzoek een (logische) verklaring. Dingen die na onderzoek nog steeds geen verklaring hebben... daar vinden ze over tig jaar als de wetenschap weer verder is vast wel weer een verklaring voor.

The only limit is you're own imagination ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Michael!! op maandag 22 december 2008 om 00:08:
We zijn anno 2008 toch wel zo ver dat we inmiddels weten, dat wanneer "het lampje" bij iemand uitgaat... Het dan gewoon over en uit is.

:roflol: plz je loopt eeuwen achter op de huidige wetenschap.
The only limit is you're own skepticism;)

Waarschuw beheerder
ik weet het niet.. maar vind die knakker die met baby's kan praten wel goed.. :yes:

Waarschuw beheerder
donateur

:yes: teveel gezien en gehoord en meegemaakt om het als onzin te kunnen betitelen.

Artiest Natrion
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op maandag 22 december 2008 om 09:27:
de huidige wetenschap.

Wat is de huidige wetenschap dan?

Waarschuw beheerder

gelukkig ik had al de hoop bijna opgegeven, er bestaan dus nog wel mensen die normaal zijn :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (K)(K)I love angelique for ever(K)(K) op zondag 30 november 2008 om 12:01:
hoe ken jij dat weten eigenlijk want eigenlijk weet dat nog niemand er zijn mensen die er in geloven en er zijn mensen die er niet in geloven dat klan allemaal...

Uitspraak van verwijderd op zondag 30 november 2008 om 13:39:
Wel iedere keer blaten dat je zeker weet dat er iets is na dit leven, maar zodra iemand dan het tegenovergestelde zegt kom je aan met "niemand kan weten of er iets na de dood is".
Zien wat je wil zien.
Overtuigd zijn van wat je wil geloven.
Alle voorargumenten zijn verdieping, alle tegenargumenten trek je in twijfel. Geen logisch nadenken, gewoon zien wat je wil zien.

presies :)

ik geloof trouwens wel dat i love angelique forever....dyslectisch is 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 december 2008 om 14:46:
Wat is de huidige wetenschap dan?

dat energie, de ziel dus, of bewustzijn, oneindig is en nooit vergaat....

Waarschuw beheerder
:aai: tuurlijk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op maandag 22 december 2008 om 17:48:

En heb je daar bronnen van dat zoiets bewezen is?
Ik weet er zo namelijk geen, en heb ook niets gehoord dat zoiets bewezen is, terwijl wetenschap juist over bewijzen gaat (theorieën zijn dus in feite geen wetenschap zolang ze niet bewezen zijn).
Edit: Heb iets te snel gelezen. Energie vergaat inderdaad niet. Maar energie is ook een heel abstract begrip. Als je bijvoorbeeld bedenkt dat een voorwerp dat op een tafel staat meer energie heeft dan wanneer die op de grond ligt.
Enja, of de ziel een soort van energie is weet men niet.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op maandag 22 december 2008 om 17:48:

je hersenen dus, als je sterft krijgen die geen zuurstof meer...geen zuurstof :dood:
dus komop zeg hoe oud ben je? er is geen hiernamaals, geen goden, geen aliens , geen geesten etc...:frusty:

waarom wil de mensheid toch altijd ergens in geloven?:/
-nee dat er niets is accepteer ik niet, dit kan toch niet alles zijn.
ik geloof niet in god, maar er moet wel iets zijn toch? :cry: -

bah.

Ik geloof niet in een ziel. Gewoon wat elektrische stootjes in je hersenen.
Ik beschouw de "ziel" als een benaming voor "het naar binnen gerichte". Je gevoelens, gedachten en het daaruit voortvloeiende karakter is dus je "ziel".
Wij mensen zijn naar mijn mening niks meer dan biologische machines. Als we dood gaan, dan is het over...gebeurd.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

Vrijwel alle bevindingen/beweringen van mensen over de hele wereld zijn ongegrond/onbewezen verklaard of hebben na wat onderzoek een (logische) verklaring. Dingen die na onderzoek nog steeds geen verklaring hebben... daar vinden ze over tig jaar als de wetenschap weer verder is vast wel weer een verklaring voor.

The only limit is you're own imagination

En gelukkig heeft de heer P. van Lommel in zijn boek "eindeloos bewustzijn" een hele andere ervaring waarbij het toch enorm aannemelijk is dat er zoveel meer is en dat het lampje niet uitgaat..
de wetenschap heeft op sommige punten inderdaad geen bewijzen maar dat wilt niet zeggen dat het dan meteen uitgesloten moet worden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 december 2008 om 17:58:
de heer P. van Lommel in zijn boek "eindeloos bewustzijn"

Las laatst in de krant ook over een of ander boek dat ook dat boek heel erg ontkrachtte. O.a. met het argument dat er bij die BDE's nooit gemeten was of er ook echt nog hersenactiviteit was... Wat ik mij ook al afvroeg.
Voor de rest is het vaak ook wel een geval van zien wat je wil zien...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 december 2008 om 17:58:
En gelukkig heeft de heer P. van Lommel in zijn boek "eindeloos bewustzijn" een hele andere ervaring waarbij het toch enorm aannemelijk is dat er zoveel meer is en dat het lampje niet uitgaat..

pfff bijna doodervaringen :/
het lichaam maakt iets aan of mindert juist iets als je op sterven ligt, gewoon trippen dus :S
niets bovennatuurlijks aan :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 december 2008 om 18:04:
Voor de rest is het vaak ook wel een geval van zien wat je wil zien...

Ik heb dat boek hier liggen en heb er verschillende verhalen in gelezen. Ook heb ik filmpjes gekeken waar mensen hun verhaal deden. Wat ze daar vertelde en met zoveel emotie als dat ze het vertelde is het in dit geval in mijn ogen geen zien wat je wilt zien. In een verhaal dat ik me zogauw kan herrineren vertelde iemand het volgende:
Ze zweefde tegen het plafond aan. ze keek naar beneden van bovenaf en zag haar eigen lichaam. het lichaam was de hare en het lag er levenloos bij als het ware. ( let op, dit is niet wat ze vertelde maar een beetje ik de hooflijnen )
Ze zag wat de doktoren deden en welke doktoren wat deden. later toen ze bijkwam kon ze precies vertellen wie wat had gedaan en welke handelingen er waren uitgevoerd. dan denk ik dus van"hoe kan dit, dit kunnen geen hallucinaties zijn en ook geen dromen"..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 december 2008 om 18:08:
het lichaam maakt iets aan of mindert juist iets als je op sterven ligt, gewoon trippen dus :S
niets bovennatuurlijks aan

dat neem jij voor het gemak even aan terwijl er gedegen onderzoek is gedaan naar bijna dood ervaringen die anders uitwijzen dan wat jij beweert, dus als je het niet erg vind stick ik bij de bevindingen van de huidige wetenschap..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 december 2008 om 18:04:
Las laatst in de krant ook over een of ander boek dat ook dat boek heel erg ontkrachtte. O.a. met het argument dat er bij die BDE's nooit gemeten was of er ook echt nog hersenactiviteit was... Wat ik mij ook al afvroeg.

dat klopt niet, want dat is wel gemeten, zowel ecg als egg...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op maandag 22 december 2008 om 21:47:

Hmm...
Dan is dat inderdaad wel raar.
Want als ik het zo hoor zou ik hetzelfde denken als wat Xeno zei, ook een soort trip omdat de hersenen te weinig zuurstof krijgen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 december 2008 om 21:58:
Dan is dat inderdaad wel raar.
Want als ik het zo hoor zou ik hetzelfde denken als wat Xeno zei, ook een soort trip omdat de hersenen te weinig zuurstof krijgen.

als je er echt het fijne van wilt weten, moet je je er wat verder in verdiepen. ZO maar artikeltjes uit de krant just don't cut it, zeker niet als de journalist geen kaas heeft gegeten van gedegen objectief onderzoek....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op dinsdag 23 december 2008 om 08:26:
als je er echt het fijne van wilt weten, moet je je er wat verder in verdiepen. ZO maar artikeltjes uit de krant just don't cut it, zeker niet als de journalist geen kaas heeft gegeten van gedegen objectief onderzoek....

Ja, maar dat is best moeilijk. Het meeste hierover zal te vinden zijn op internet, maar betrouwbaar is het zeker niet. Liefst doe ik over zoiets een 'eigen' onderzoek, maarja, het is mij nog nooit gelukt echt bewust uit te treden en een bijna-dood ervaring kan ik maar beter niet uitlokken.:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 december 2008 om 14:50:
Liefst doe ik over zoiets een 'eigen' onderzoek, maarja, het is mij nog nooit gelukt echt bewust uit te treden en een bijna-dood ervaring kan ik maar beter niet uitlokken.

ik heb het meegemaakt, geloof mij maar dat witte licht die tunnel en al die beelden uit t verleden en toekomst t is allemaal waar...;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SuburbanKnight op dinsdag 23 december 2008 om 15:06:
ik heb het meegemaakt, geloof mij maar dat witte licht die tunnel en al die beelden uit t verleden en toekomst t is allemaal waar...

het lichaam maakt iets aan of mindert juist iets als je op sterven ligt, gewoon trippen dus

Waarschuw beheerder
Zucht..

Waarschuw beheerder
zucht....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 december 2008 om 16:06:
ik heb het meegemaakt, geloof mij maar dat witte licht die tunnel en al die beelden uit t verleden en toekomst t is allemaal waar...

Uitspraak van xeno op maandag 22 december 2008 om 18:08:
het lichaam maakt iets aan of mindert juist iets als je op sterven ligt, gewoon trippen dus

Als dat zo zou zijn, wat ik overigens ten zeerste betwijfel, waarom zou het lichaam dit dan aanmaken?

Waarschuw beheerder
vind jij het dan niet toevallig dat velen hetzelfde zien? ;)
o nee jij bekijkt het van de andere kant :P
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 december 2008 om 17:04:
waarom zou het lichaam dit dan aanmaken?

om de pijn en angst te verzachten misschien?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 december 2008 om 17:17:

er kan nix gevoeld worden als de hersenen niet actief zijn....

Waarschuw beheerder
vind jij het dan niet toevallig dat velen hetzelfde zien?
o nee jij bekijkt het van de andere kant

Nee, dat vind ik niet.

Hmm, waarom zou het lichaam de pijn willen verzachten als het licht toch uitgaat?
En waarom zou het de angst weg willen nemen als er toch niks meer is aangezien je toch niks meer zou voelen of merken..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
waarom moet er aldoor een reden zijn? :/

Waarschuw beheerder
Kom ik nog op terug.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik geloof dat alles een rede heeft. Zonder rede heb je ook geen doel namelijk.

Waarschuw beheerder

Uitspraak van SuburbanKnight op maandag 22 december 2008 om 21:47:

De idee dat je aan het trippen bent verklaart niet de waarnemingen zonder hersenactiviteit. Slechte hypothese, Holmes
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 december 2008 om 11:21:
ik weet het niet.. maar vind die knakker die met baby's kan praten wel goed

WATJE HIER ZEGT HET BETSAAT HE IK GELOOFDE HET EERST NIET MAAR TOCH HIJ BESTAAT ECHT DAT DIE KANKKER WAT JIJ ZEGT MET DE BABY`S KEN PRATEN EN IN GEVAL MET KIDEREN DAT KLOPT....

GROETJES IKKE
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 23 december 2008 om 21:07:
De idee dat je aan het trippen bent verklaart niet de waarnemingen zonder hersenactiviteit. Slechte hypothese, Holmes

are u tokkie 2 me?

Waarschuw beheerder

nee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 december 2008 om 21:28:

ja ik geloof er wel best in dat het bestaat...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (K)(K)I love angelique for ever(K)(K) op woensdag 24 december 2008 om 14:44:
WATJE HIER ZEGT HET BETSAAT HE IK GELOOFDE HET EERST NIET MAAR TOCH HIJ BESTAAT ECHT DAT DIE KANKKER WAT JIJ ZEGT MET DE BABY`S KEN PRATEN EN IN GEVAL MET KIDEREN DAT KLOPT....

GROETJES IKKE

wil je eerst even je post lezen eer je die post, moest het eerst ontcijferen voor ik het deftig kon lezen...
Waarschuw beheerder
donateur
zal best
weet je niet waar je capslock zit ofzo?

*OT*
forum zit vol met spoken hier :O
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (K)(K)I love angelique for ever(K)(K) op donderdag 25 december 2008 om 08:42:
sorry een type foutje het moest zijn knakker

EEN typ fout :lol: het staat vol typfouten.

Niemand nog iets vreemd meegemaakt?:p

Waarschuw beheerder
Nee, ik niet:p

Waarschuw beheerder
Overigens, alles zou voorkomen uit trillingen. Het bewustzijn, de materie, alles. Ik denk zelf dat geesten op een andere frequentie zitten. Een frequentie waar de en gevoeliger voor is als de ander om te kunnen waarnemen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 december 2008 om 10:53:
Overigens, alles zou voorkomen uit trillingen. Het bewustzijn, de materie, alles. Ik denk zelf dat geesten op een andere frequentie zitten. Een frequentie waar de en gevoeliger voor is als de ander om te kunnen waarnemen.

misschien, in elk geval hebben ze geen bessef van tijd of ruimte. Vb overledenen die niet weten dat ze dood zijn, ik denk dat die de wereld zien zoals die was toen ze nog leefden, anders ga je dat toch beseffen dat er iets niet klopt he :) Ik denk dat die in een dimentie zitten die paralel loopt met de onze, misschien lopen ze wel gewoon door elkaar heen. Kan zijn dat je misschien inderdaad bepaalde dingen sneller waarneemt als je op een andere frequentie ofzo zit, het is verder wel vreemd dat het het vaakst voor komt bij kinderen, eens ze hun puberteit naderen gaat dit vaak vanzelf "over" anderen, zoals ik:s blijven er last van hebben.

Waarschuw beheerder
Zoiets denk ik dus ook. Dat ze niet beseffen dat ze dood zijn omdat ze nog alles ervaren zoals ze deden toen ze nog aan het aardse bestaan gebonden waren als het ware. Kinderen schijnen er inderdaad gevoeliger voor te zijn.
Waarschuw beheerder
wij hebben ooit eens een in huis gehaald door een antieken kast te kopen:s was ook niet bepaald aangenaam:p

Waarschuw beheerder
Nee geloof ik best. Negatieve entiteiten kunnen behoorlijk onaangenaam zijn.

Waarschuw beheerder
Ik heb het de laatste tijd dat ik het idee heb dat er een of andere negatieve energie in mijn huis waant. Mischien eens binnenkort een licht behandeling op mijn kamer toepassen, zodat het licht negatieve energieën afwent.
Het kan overigens ook mijn verbeelding zijn, dat ik bepaalde dingen voel die er niet zijn, dat ik mezelf gek loop te maken. Ach ja, een lichtbehandeling kan nooit kwaad :)

Ps: mijn bericht is helemaal niet oud:no: