trek de stekker uit snachts en zet hem op je salon tafel, doet ie het nog steeds voor je ogen is er wat mis
zal ik jou wat vertellen ik heb alleen de water kker zonder stroom mee naar mijn slaap kamer genomen en naast mijn nacht kasje neer gezet en nog zegt die klik en dan hoor ik het veel dichter bij wel raar.....
en euh, heb je die dan een uur ofzo ervoor gebruikt?
daar zitten namelijk ellementen in die opwarmen en afkoelen wat ook een tik geluid kan maken..
ik gebruik hem al twee weken niet meer die water koker en staat gewoon van stroom af en echtw aar hij zegt gewoon klik elke avond om 22.00 uur ongeveer.....
Het hoeft ook niet per se de waterkoker te zijn die klikt/tikt...

Pas op hoor, grapjes maken is tegenwoordig verboden.
Mijn opmerking is ook al verwijderd
En waar ik al helemaal een keer mezelf helemaal de tyfus schrok was dat ik in bed lag en heel duidelijk m'n kat op bed voelde springen... ik stak zelfs m'n hand uit om de kat te gaan aaien... geen kat te bekennen!!!!
ik gebruik hem al twee weken niet meer die water koker en staat gewoon van stroom af en echtw aar hij zegt gewoon klik elke avond om 22.00 uur ongeveer.....
Serieuze topics dienen ook zo behandeld te worden. Het onzin en humor forum is voor nutteloze/grappige en onzinnige replies. In de andere subfora mogen ook serieuze zaken besproken worden op serieuze toon. Ga je evengoed daarin onzin posten dan riskeer je een strafpunt
Ik stond een keer onder de douche en toen vielen er ineens 3 shampooflessen van het muurtje.. Muur is gewoon recht en de flessen stonden ver van elkaar en ik stootte ze niet om ofzo.. en heb laatste tijd zovaak dat wanneer ik de lamp aan doe je 'pats' hoort en vervolgens doet ie het niet meer, oke dat gebeurd wel vaker maar ik heb het laatste tijd best vaak bij afzonderlijke lampen in afzonderlijke huizen.. best apart
Dat ding stond al jaren op dezelfde plek op de tv maar ineens schoof hij er echt af, is daarna ook niet meer gebeurd

Goh, wat heb ik een macht.
Een grapje tussendoor is toch wel eens op zijn plaats dacht ik zo ?!
Maar ik zal er over ophouden, dit heeft toch geen zin.
OT:
Geloven jullie die lui die beweren dat ze met geesten kunnen praten of ze zelfs kunnen zien?
ik heb als kind heel veel van die dingen meegemaakt (geesten of zoiets gezien) ,maar ik twijfel of het echt was wat ik zag .je hersenen zijn dan nog vollop in ontwikkeling dus ik denk nu dat het niet echt was .Maar ik vind het wel vreemd dat ik al die rare dingen onthouden heb het was zo echt .
(bij mij kwamen er geesten uit de kast en gingen winkelen )
is niet echt een geestentijdstip 22.00, je zal eerder denken aan 24.00 of 03.00, maar ja wel vreemd
ik zelf vindt het ook vreemd en ben nog steeds aan kijken op internet waarom en hoe het ken gebeuren wil ik wel graag weten wat het is....
bedoel je temperatuurs verschillen ? dus in een keer ijskoud
of gewoon het gevoel dat er iets is wat er niet thuishoort
zo dan zijn er in de winter veel geesten, koud he
ken wel kloppen dat het meestal zo om 24.00 en later is maar hier is het nog steeds 22.00 uur hoor ik zelf vindt het ook vreemd en ben nog steeds aan kijken op internet waarom en hoe het ken gebeuren wil ik wel graag weten wat het is....
douche en toen vielen er ineens 3 shampooflessen van het muurtje
en heb laatste tijd zovaak dat wanneer ik de lamp aan doe je 'pats' hoort en vervolgens doet ie het niet meer,
Of geesten bestaan weet ik niet, maar ik weet toch wel dat die zich met heel andere zaken bezig zouden houden dan tikken, kraken en dingen laten vallen.
Ik denk gewoon dat het de luchtcirculatie was in de huiskamer. Warme lucht stijgt op etc etc...
normaal voel je dat wel als er iets is wat er niet hoort te zijn.
Al is het zo'n echte Amerikaanse 800 Mg knuppel, dan weet ik niet of de circulatie van lucht zo'n ding wel in beweging krijgt
Nu ben ik niet zo goed met gewicht en maten etc, dus corrigeer me als ik fout zit