Partyflock

Forumonderwerp · 1012118
1 volger · 7454x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Geloven jullie die lui die beweren dat ze met geesten kunnen praten of ze zelfs kunnen zien? :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eibhlin op zondag 1 februari 2009 om 12:59:
trek de stekker uit snachts en zet hem op je salon tafel, doet ie het nog steeds voor je ogen is er wat mis

zal ik jou wat vertellen ik heb alleen de water kker zonder stroom mee naar mijn slaap kamer genomen en naast mijn nacht kasje neer gezet en nog zegt die klik en dan hoor ik het veel dichter bij wel raar.....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (K)(K)I love angelique for ever(K)(K) op maandag 2 februari 2009 om 18:50:
zal ik jou wat vertellen ik heb alleen de water kker zonder stroom mee naar mijn slaap kamer genomen en naast mijn nacht kasje neer gezet en nog zegt die klik en dan hoor ik het veel dichter bij wel raar.....

en euh, heb je die dan een uur ofzo ervoor gebruikt?

daar zitten namelijk ellementen in die opwarmen en afkoelen wat ook een tik geluid kan maken..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eibhlin op maandag 2 februari 2009 om 18:57:
en euh, heb je die dan een uur ofzo ervoor gebruikt?

daar zitten namelijk ellementen in die opwarmen en afkoelen wat ook een tik geluid kan maken..

ik gebruik hem al twee weken niet meer die water koker en staat gewoon van stroom af en echtw aar hij zegt gewoon klik elke avond om 22.00 uur ongeveer.....
Waarschuw beheerder
donateur
bij mij op de kamer is er een keer wat raars gebeurt! mijn spiegeltje en mijn lensenbakje vielen zonder enige reden op de grond.. eerst het spiegeltje. en 5 minuten later mijn lensenbakje! niet dat ik t zelf gezien heb. ik was toen net 5 minuten weg. maar mijn toenmalige vriendin lag toen nog in bed. en die was zich dood geschrokken!
en midden in de nacht was ze wakker geworden en zag ze een vaag gezicht verdwijnen in het niets :| krijg je wel kippevel als ze zoiets zegt :|

Artiest Natrion
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (K)(K)I love angelique for ever(K)(K) op maandag 2 februari 2009 om 19:14:
ik gebruik hem al twee weken niet meer die water koker en staat gewoon van stroom af en echtw aar hij zegt gewoon klik elke avond om 22.00 uur ongeveer.....

Uitspraak van verwijderd op maandag 2 februari 2009 om 14:42:
Het hoeft ook niet per se de waterkoker te zijn die klikt/tikt...

Ik hoor op mijn kamer en andere plekken in huis ook zat tikken en klikken, en we hebben geen waterkoker.;)
Komt bij mij ook van de computer, van de verwarming, van de muren...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 februari 2009 om 18:01:
Komt bij mij ook van de computer, van de verwarming, van de muren...

Ze praten tegen je :X

Waarschuw beheerder
:O
Wat zouden ze zeggen?:P

Waarschuw beheerder
tik tik, kraak kraak? :lol:

Waarschuw beheerder
donateur
ik geloof zeker dat er meer is dan alleen wij mensen, maar heb er zelf geen enkele ervaring mee :no:

Artiest Demon Rage
Waarschuw beheerder
donateur
Pas op hoor, grapjes maken is tegenwoordig verboden.
Mijn opmerking is ook al verwijderd :/
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 februari 2009 om 11:14:
Pas op hoor, grapjes maken is tegenwoordig verboden.
Mijn opmerking is ook al verwijderd

Serieuze topics dienen ook zo behandeld te worden. Het onzin en humor forum is voor nutteloze/grappige en onzinnige replies. In de andere subfora mogen ook serieuze zaken besproken worden op serieuze toon. Ga je evengoed daarin onzin posten dan riskeer je een strafpunt

Waarschuw beheerder
Ik stond een keer onder de douche en toen vielen er ineens 3 shampooflessen van het muurtje.. Muur is gewoon recht en de flessen stonden ver van elkaar en ik stootte ze niet om ofzo.. en heb laatste tijd zovaak dat wanneer ik de lamp aan doe je 'pats' hoort en vervolgens doet ie het niet meer, oke dat gebeurd wel vaker maar ik heb het laatste tijd best vaak bij afzonderlijke lampen in afzonderlijke huizen.. best apart B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 26 januari 2009 om 15:47:
En waar ik al helemaal een keer mezelf helemaal de tyfus schrok was dat ik in bed lag en heel duidelijk m'n kat op bed voelde springen... ik stak zelfs m'n hand uit om de kat te gaan aaien... geen kat te bekennen!!!!

Dit precies hetzelfde heb ik ook eens gehad echt heel bizar.
Heb ook een keer een vaasje met zand van de tv af zien schuiven dat vaasje maakte een paar 'salto's' voor hij op de grond kwam en gewoon geen enkel korreltje zand eruit. Dat ding stond al jaren op dezelfde plek op de tv maar ineens schoof hij er echt af, is daarna ook niet meer gebeurd
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (K)(K)I love angelique for ever(K)(K) op maandag 2 februari 2009 om 19:14:

is niet echt een geestentijdstip 22.00, je zal eerder denken aan 24.00 of 03.00, maar ja wel vreemd

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Neillcee op woensdag 4 februari 2009 om 13:03:
Serieuze topics dienen ook zo behandeld te worden. Het onzin en humor forum is voor nutteloze/grappige en onzinnige replies. In de andere subfora mogen ook serieuze zaken besproken worden op serieuze toon. Ga je evengoed daarin onzin posten dan riskeer je een strafpunt

Goh, wat heb ik een macht.
Een grapje tussendoor is toch wel eens op zijn plaats dacht ik zo ?!
Maar ik zal er over ophouden, dit heeft toch geen zin.

OT:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 februari 2009 om 14:22:
Ik stond een keer onder de douche en toen vielen er ineens 3 shampooflessen van het muurtje.. Muur is gewoon recht en de flessen stonden ver van elkaar en ik stootte ze niet om ofzo.. en heb laatste tijd zovaak dat wanneer ik de lamp aan doe je 'pats' hoort en vervolgens doet ie het niet meer, oke dat gebeurd wel vaker maar ik heb het laatste tijd best vaak bij afzonderlijke lampen in afzonderlijke huizen.. best apart

Die flessen lijkt me best weird ja :o
Maar die lampen zou ik niet te veel over nadenken.
Kan gerust voorkomen dat je lamp stuk gaat als het stroom word ingeschakeld.
Hebben wij hier soms ook.
En sommigen zijn gewoon wat vaker aan de beurt :p

Uitspraak van Princess of the Darkness op woensdag 4 februari 2009 om 14:46:
Dat ding stond al jaren op dezelfde plek op de tv maar ineens schoof hij er echt af, is daarna ook niet meer gebeurd

Freaky :o
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 februari 2009 om 15:00:
Goh, wat heb ik een macht.
Een grapje tussendoor is toch wel eens op zijn plaats dacht ik zo ?!
Maar ik zal er over ophouden, dit heeft toch geen zin.

OT:

Ik ben ook niet vies van een geintje.. maar zit nou niet te zeuren, ik krijg er klachten over en doe het gewoon volgens het beleid.
en die opmerking over macht? Beetje jammer. (F)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk nog steeds dat voor veel, zoniet bijna alle dingen een verklaring is, ik kan me ook niet voorstellen dat ik als geest zijnde lampjes ga laten flikkeren :vaag: dat iemand dan contact zou zoeken via energiebronnen kan ik me nog iets bij indenken, maar dan op andere manieren denk ik

maar goed, vroeger ooit een vriendinnetje gehad, net verhuisd en die had een hele plank vol zeepjes (die spaarde ze) en 1 voor 1 werden ze van de plank gegooid, (plank hing recht dus ze vielen niet volgens haar) toen zij ging kijken legde ze haar leesboek op bed die vervolgens heen en weer begon te bladeren....

Er is toen zop'n vrouw geweest die metingen heeft gedaan ofzo? en tekens heeft opgehangen (mjaaa :rot: ) maar die zei dat er in dat huis eens iemand overleden is...

Tsjah of ik het geloof....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Lorenzo :) op vrijdag 23 mei 2008 om 06:42:
Geloven jullie die lui die beweren dat ze met geesten kunnen praten of ze zelfs kunnen zien?

Ik weet het niet. Er zijn miljoenen mensen die beweren geesten te zien of met ze te kunnen praten. Er zal er toch ééntje gelijk van moeten hebben??? Toch kan ik me gewoon niet voorstellen dat een stuk van je 'geest' ergens blijft ronddwalen nadat je dood bent.
Ik zou het wel graag willen weten ;).
Waarschuw beheerder
En juist dat 'niet weten' maakt het zo fascinerend toch?? Als het hele 'mysterie' rondom geesten zou zijn opgelost was de lol er wel een beetje af...
Waarschuw beheerder
ik heb als kind heel veel van die dingen meegemaakt (geesten of zoiets gezien) ,maar ik twijfel of het echt was wat ik zag .je hersenen zijn dan nog vollop in ontwikkeling dus ik denk nu dat het niet echt was .Maar ik vind het wel vreemd dat ik al die rare dingen onthouden heb het was zo echt .
Waarschuw beheerder
Uitspraak van pekske op woensdag 4 februari 2009 om 17:20:
ik heb als kind heel veel van die dingen meegemaakt (geesten of zoiets gezien) ,maar ik twijfel of het echt was wat ik zag .je hersenen zijn dan nog vollop in ontwikkeling dus ik denk nu dat het niet echt was .Maar ik vind het wel vreemd dat ik al die rare dingen onthouden heb het was zo echt .

ze zeggen dat kinderen wel geesten kunnen zien, omdat zij daar nog open voor staan en niet bevooroordeeld zijn met meningen zoals: geesten bestaan niet, zal het me wel verbeelden enzo, bijna alle kinderen zien die dingen ik heb ook zo ontzettend veel gezien als kind waarvan ik nu soms denk dat sommige dingen wel fantasie moesten zijn (bij mij kwamen er geesten uit de kast en gingen winkelen :S) maar ja als alle kinderen dit soort dingen zien, zal er toch ook wel een kern van waarheid inzitten ?!?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Princess of the Darkness op woensdag 4 februari 2009 om 17:37:
(bij mij kwamen er geesten uit de kast en gingen winkelen )

ik heb een paar keer een vrouw met een spinnewiel gezien ,
ben een paar keer uit bed getild en erlangs gelegd,
en een paar keer een oranje gloed langs zien komen in de vorm van een mens .

maar of het echt was ???
Waarschuw beheerder
Ach ja ,mischien maar goed ook .
Waarschuw beheerder
ik zie het nog steeds:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Princess of the Darkness op woensdag 4 februari 2009 om 14:48:
is niet echt een geestentijdstip 22.00, je zal eerder denken aan 24.00 of 03.00, maar ja wel vreemd

ken wel kloppen dat het meestal zo om 24.00 en later is maar hier is het nog steeds 22.00 uur hoor ik zelf vindt het ook vreemd en ben nog steeds aan kijken op internet waarom en hoe het ken gebeuren wil ik wel graag weten wat het is....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (K)(K)I love angelique for ever(K)(K) op woensdag 4 februari 2009 om 18:26:
ik zelf vindt het ook vreemd en ben nog steeds aan kijken op internet waarom en hoe het ken gebeuren wil ik wel graag weten wat het is....

normaal voel je dat wel als er iets is wat er niet hoort te zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eibhlin op woensdag 4 februari 2009 om 18:28:

bedoel je temperatuurs verschillen ? dus in een keer ijskoud
of gewoon het gevoel dat er iets is wat er niet thuishoort
Waarschuw beheerder
Uitspraak van pekske op woensdag 4 februari 2009 om 18:36:
bedoel je temperatuurs verschillen ? dus in een keer ijskoud
of gewoon het gevoel dat er iets is wat er niet thuishoort

beiden, of soms kan je echt zo een hevig indringend gevoel hebben van "ik ben hier niet alleen" alsof iemand je gade slaat.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zo dan zijn er in de winter veel geesten, koud he :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 4 februari 2009 om 19:01:
zo dan zijn er in de winter veel geesten, koud he

:p wees maar blij dat ze niet voor je neus komen staan en je ze kan zien. Heb onlangs nog wat vreemd meegemaakt dusja:d
Als kind zag ik dat ook heeel erg vaak, en na een tijdje heb je zo iets van heb ik dat allemaal nu werkelijk meegemaakt, bij mij was het niet enkel verschijningen maar ook dingen die verplaatst werden voor je neus, deuren die vanzelf open en toe gaan.

en nu sinds kort is het terug:p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (K)(K)I love angelique for ever(K)(K) op woensdag 4 februari 2009 om 18:26:
ken wel kloppen dat het meestal zo om 24.00 en later is maar hier is het nog steeds 22.00 uur hoor ik zelf vindt het ook vreemd en ben nog steeds aan kijken op internet waarom en hoe het ken gebeuren wil ik wel graag weten wat het is....

Alsof geesten tijdgebonden zijn.

Waarschuw beheerder
Als ik later dood ben dan ga ik dat ook doen hoor. Elke dag om 22.00 de waterkoker laten klikken. Om mensen bang te maken enzo.

Nee man. Als al die minuscule paranoide verschijnseltjes de grote reden zijn dat mensen die geestenshit geloven, dan is dat dus echt bullshit. Een lamp die poef zegt, een waterkoker die tikt, een kaarsje dat omvalt. Asjeblieft zeg...
Denk dat die mensen hier dan nog geen nacht in mijn huis kunnen overleven, ik hoor continu kraken en tikken. Waarom moeten mensen bij dat soort dingen dan gelijk aan geesten denken? Alsof alles wat je niet 1-2-3 kunt verklaren gelijk bovennatuurlijk werk is. Waarom zou je als je dood bent je tijd verdoen met dat soort dingen?
Dit is helemaal geen zesde zintuig of weet ik veel wat, dit is pure paranoide en angst in het donker die nooit overgegaan is.
Of geesten bestaan weet ik niet, maar ik weet toch wel dat die zich met heel andere zaken bezig zouden houden dan tikken, kraken en dingen laten vallen.

Waarschuw beheerder
Een aantal jaar geleden stond ik met een maatje van me een blow te draaien voor de deur van een oud schoolgebouw (we waren nog nuchter) toen we opeens een soort gekraak hoorden. We keken allebei tegelijk naar die deur en toen ging opeens de deurklink naar beneden en weer terug omhoog.

Als ik eraan denk krijg ik weer kippevel.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik geloof er ook niet zo in, al heb ik wel een leuk verhaal, waar ik, naar mijn idee een hele logische verklaring voor heb :)

MIjn vader is jaren geleden overleden. Hij hield erg van honkbal en kwam dan ook veel hier op de plaatselijke club. Toen mijn vader erg ziek was, kreeg hij van de jongens van het 1e team een gesigneerde knuppel. Omdat hij bijna dood ging vroeg hij de jongen die hem bracht, of hij deze knuppel op de kist wou leggen tijdens de crematie ceremonie. Zo gevraagd, zo gedaan.
Die knuppel heeft daarna een 2 visdraadjes naast de muur aan het plafond gehangen. Deze zwiepte er vaak heen en weer. Soms hard, soms zo hard dat hij de muur raakte en soms hing hij stil.
Wij maakte altijd de grap dat pa aan het honkballen was :lol: mensen die hier kwamen vonden dat ook erg freaky en dachten ook dat het niet anders kon, dan dat hij er idd mee speelde.

Ik denk gewoon dat het de luchtcirculatie was in de huiskamer. Warme lucht stijgt op etc etc... :)

Maar het was alsnog leuk om te zien hoe mensen er van schrokken, terwijl wij het altijd heel normaal vonden :lol:
Waarschuw beheerder
ben een vrij nuchter persoon, maar geloof toch zeker wel in geesten!
kan mezelf ook erg bang maken daarvoor.........:)
Waarschuw beheerder
douche en toen vielen er ineens 3 shampooflessen van het muurtje

dit is nog te verklaren de beweging die vrij komt bij het douchen

en heb laatste tijd zovaak dat wanneer ik de lamp aan doe je 'pats' hoort en vervolgens doet ie het niet meer,

dit heb ik ook weleens gehad maar is dat niet een fase met toevallig rotte lampjes in huis?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 februari 2009 om 21:46:
We keken allebei tegelijk naar die deur en toen ging opeens de deurklink naar beneden en weer terug

damn deze is wel freaky.. kracht nodig om die klink naar beneden te douwu

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 februari 2009 om 21:33:
Of geesten bestaan weet ik niet, maar ik weet toch wel dat die zich met heel andere zaken bezig zouden houden dan tikken, kraken en dingen laten vallen.

Volgens mij ligt het er een beetje aan.
Jij hebt het denk ik over gewone entiteiten.
Maar een Poltergeist is niet echt iemand die een bordspelletje komt doen.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 februari 2009 om 21:53:
Ik denk gewoon dat het de luchtcirculatie was in de huiskamer. Warme lucht stijgt op etc etc...

Al is het zo'n echte Amerikaanse 800 Mg knuppel, dan weet ik niet of de circulatie van lucht zo'n ding wel in beweging krijgt ;)
Nu ben ik niet zo goed met gewicht en maten etc, dus corrigeer me als ik fout zit :$

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cr4zyN3z op donderdag 5 februari 2009 om 01:36:
dit is nog te verklaren de beweging die vrij komt bij het douchen

Wat voor bewegingen komen er bij jou vrij bij het douchen dan ? :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eibhlin op woensdag 4 februari 2009 om 18:28:

jha dat klop ook als ik tv zit te kijken op de bank en de verwarmibg staat gewoon aan en is gewoon lekker warm binnen dan komt er wel iets voor bij is net of iemand voor bij loopt dat het ff koud word en dan is het weer er naar gewoon weer warm is best wel eng heb het wel eens vaker gehad terwijl er niemand om me heen liep ik zat alleen op de bank.....

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 5 februari 2009 om 01:57:
Al is het zo'n echte Amerikaanse 800 Mg knuppel, dan weet ik niet of de circulatie van lucht zo'n ding wel in beweging krijgt
Nu ben ik niet zo goed met gewicht en maten etc, dus corrigeer me als ik fout zit

Hij hing aan 2 visdraadjes, volgens mij krijg je met lucht dan alles in beweging en juist de zware dingen. Maar soms ging hij wel erg hard ja.. k weet t niet. T lijkt me iig erg sterk dat m'n vader er aan liep te trekken en duwen :lol:
En het is een officiele houten wedstrijd knuppel ja ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Filmpje ? 8)