Partyflock
 
Profiel · 124865
Deze gebruiker is al geruime tijd niet meer langsgeweest en staat derhalve op non-actief.
Lid sinds21 september 2004 19:03
Statusinactief
Laatst hier19 augustus 2018 18:16
Laatste aanpassingzondag 20 april 2008 om 12:03

Agenda

Laatst bezochte feest was op zaterdag 17 september 2011: Summerlake Outdoor Festival, Molenvliet, Woerden

Statistieken

253043·pagina's bekeken
34·foto's
18Partyflockvrienden
11·favorieten
220·evenementen bezocht
2·oude interessante evenementen
18·winactie deelnemingen
817×geciteerd
385·opmerkingen
10·waarderingen
4·forumonderwerpen
4101·forumberichten (onderwerpenlijst)
18·flockberichten (onderwerpenlijst)
1×positieve karma
1·positieveling
2×negatieve karma
2·negatievelingen
1482·privéberichten verzonden
1714·privéberichten ontvangen

161 opmerkingen

 
Waarschuw beheerder
Zeker wel! Houseqlassics... Party Party!
 
Waarschuw beheerder
c u @ HouseQlassics :cheer:

Dansje maken (y)
Waarschuw beheerder
Pally..

Waar was je nou zaterdag??
Was echt gezellie..
Volgende keer ga je wel mee he..:)

Kus
 
Waarschuw beheerder
donateur
Heeeeeeey Lief!

Dikke kus voor jou :kusje2:

(K) Sannie ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha, hop los vooraan bij de hekken heh :roflol: ;)
 
Waarschuw beheerder
hey paul, alles goed met je?
dikke kus
 
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=244 height=80 cacheid=0000a1f10002e6ddee6cf63c10002a350f]http://pl.funzooi.nl/kerst/kerstbal14.gif[/img]
 
Waarschuw beheerder
donateur
:kusje:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
[img width=321 height=480 cacheid=0002e88b0006d68e7fb2cf2910002a7381]http://i132.photobucket.com/albums/q34/la_femme_leiden/KERST2006.gif[/img]

 
Waarschuw beheerder
[img]https://album.partyflock.nl/3368769.jpg[/img]

:hug:

Waarschuw beheerder
[img width=295 height=258 cacheid=0001e28f000460e7c886805010002c1812]http://pl.funzooi.nl/kerstgroetjes/XMbearsSing.gif[/img]

Fijne kerstdagen (F)
Waarschuw beheerder
donateur
Fijne kerstdagen Paultje!!!
&
Gelukkig nieuw jaar :cheer:

(K)
 
Waarschuw beheerder
__________________I Have
_________________Come Here
________________To Wish You
_______________Merry Christmas
______________And Also, A Happy
_____________New Year To You For
____________2007... I Hope The New
___________Year Brings You Loads Of
__________Happiness And Good Health.
_________I Hope You Have A Nice Day On
________Christmas Day, Filled With Lots Of
_______Family Time.....And Of Course Eating
______Lots Of Nice Foods, And Candys. I Hope
_____That Santa Is Good To You As Well And He
___Brings You Loads Of Presants On Christmas Day
_________________.*(¨`•.•´¨)`•.¸
______________.`•.¸.(¨`•.•´¨) `•.¸.
________. ×`•.¸.•´×. (¨`•.•´¨)`•.¸`•.¸
_________________. .(¨`•.•´¨). .×`•.¸.
_________________,××`•.¸.•´×× .`•.¸
Waarschuw beheerder
Hai lieverd!!!

Jij ook hele fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar..
En dit jaar moeten we zowiezo een keer wat afspreken he!!!

Zie je snel weer Kussss
 
Waarschuw beheerder
donateur
Vriend!

Merry Christmas and also a Happy
New Year To You For 2007... [img width=26 height=24 cacheid=000034a60002b2801a0085c410002db2cd]http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/rudolf.gif[/img]
I Hope The New Year Brings You
Loads Of Happiness And Good Health [img width=34 height=20 cacheid=00013c300002b28181fa53ae10002db2cd]http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/santa2.gif[/img]

Tot snel (Y) Ode
Waarschuw beheerder
donateur
fijne dagen maatje

[img width=761 height=404]http://www.aisedejong.nl/images/lokkich%20nijjier.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=400 height=224]http://www.animaatjes.nl/feestdagen/kerst/plaatjes/wensen/santatr.gif[/img]

and a

[img ]http://www.animaatjes.nl/feestdagen/nieuwjaar/bewegende_plaatjes/wensen_nieuwjaar_oudennieuw/66.gif[/img][img width=217 height=315]http://www.animaatjes.nl/feestdagen/nieuwjaar/bewegende_plaatjes/vuurwerk/aniworks1.gif[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
[img width=284 height=350 cacheid=0000e461000219983692d16110002e63f8]http://www.animaatjes.nl/plaatjes/k/kerstwensen/Animation3.gif[/img]

en een gelukkig nieuwjaar (f)
 
Waarschuw beheerder
Happy newyeaaaaar

(f)
Waarschuw beheerder
donateur
Pally (L)
Lang niet gezien joh!
Wanneer gaan we elkaar weer eens tegenkomen???
(K)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Waar was u zondag? Heb je gemist...
Waarschuw beheerder
Welke groep?......

SPICE GIRLS NATUURLIJK!!!
 
Waarschuw beheerder
donateur
Heeeeej Lieve Paul!

Lang niet gezien :( Hoe is het met je?!

:knuffel:
Waarschuw beheerder
Hey Partyganger,
Hoe is die nu?
Hoop je binnenkort weer eens te zien.
 
Waarschuw beheerder
Kom je weer zondag niet? 7th heaven zonder Paul is niet compleet :flower:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 16 maart 2007 om 10:49:
7th heaven


:nocheer:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Heeey Paul!!!

Hoe is het met je?!
Zit je al lekker in je nieuwe huisje!? ;)

Liefs, xx