Partyflock
 
Profiel · 124865
Deze gebruiker is al geruime tijd niet meer langsgeweest en staat derhalve op non-actief.
Lid sinds21 september 2004 19:03
Statusinactief
Laatst hier19 augustus 2018 18:16
Laatste aanpassingzondag 20 april 2008 om 12:03

Agenda

Laatst bezochte feest was op zaterdag 17 september 2011: Summerlake Outdoor Festival, Molenvliet, Woerden

Statistieken

253043·pagina's bekeken
34·foto's
18Partyflockvrienden
11·favorieten
220·evenementen bezocht
2·oude interessante evenementen
18·winactie deelnemingen
817×geciteerd
385·opmerkingen
10·waarderingen
4·forumonderwerpen
4101·forumberichten (onderwerpenlijst)
18·flockberichten (onderwerpenlijst)
1×positieve karma
1·positieveling
2×negatieve karma
2·negatievelingen
1482·privéberichten verzonden
1714·privéberichten ontvangen

161 opmerkingen

Je eerste berichtje in je gastenboek van mij! (k)
 
Je 2e van mij (k)
 
En ga zo maar door ...

pally vond outland super!!! You're Hot !!

Love you, tot snel

liefs kussie
Ik vond het ook supergezelli Paultje ;)
laatste aanpassing
 
Paul, jij was de held van de avond!
En dat op zondag heh :|
Mijn god en ik maar denken dat die fiets van je pa was :x
hansaplast was er niks bij
(Y) (K)
Zo was gezellig!
Snel weer ff bowlen! :cheer:!
Beterschap liefie!
 
Hoop dat je snel weer op de been bent MAAT
beterschap mijn goede vriend!!!
idd zie en hoor roy nog schreeuwen: NEEEEEEEEEEE doe normaal joh met de fiets van je pa!!!!!!

maar ne hoor daar ging die fiets al 2 a 3 meter door de lucht over een muurtje heen :P en daarna weg fietsen en gaat die onderuit!!

stukje door lopen gaat die zitten en begint die op de fiets te springen:P rare jongen paul!!

maar iig heel veel beterschap paul!!!!
Alvast fijne dagen toegewenst! en een heel gelukkig nieuwjaar met veel gezondheid natuurlijk!
(k)
https://partyflock.nl/photo/212274.html

niet rot bedoeld paulus(Y) maar dit had je broertje kunnen zijn vindt hem wel op je lijken!!

maar hij zal vast niet zo held als jouw zijn :D(Y)

gaat het al wat beter met je poot??
Fijne feestdagen he. Ondanx alles:beer:
Nog fijne dagen, fijne jaarwisseling...
En alle geluk in 2006 kerel (F)
Oud en nieuw word leuk lief! :cheer:
mis je :lief:
 
 
Het is tik een eitje i.p.v. tik een ruitje!

tenminste dacht ik paulus!
 
Mijn god :|
in maart 2005 braakt de hel los of niet?

(Y)
Aber natürlich! Wordt weer knallen. Greetz Kwellie
groetjes terug en een kusje (k)
 
Dikke kus voor jou paul :kusje2:
je bent een schat! (L)
Tot snel (K)
Rossen!!!

Wederopstanding van Pally :woep:
 
Paulus is weer op de been.
Enof we dat gaan bezuren.
In de agenda staan zowiezo maar 20 feesten gepland.
En 3 op 1 datum is ook geen probleem :D whehe

Hatjikideee!!!!!! 2 brothers :)
Zo Paultje, dus ik ga je weer tegenkomen binnenkort op een party??? Gezellig :) Nu ga ik wel ff 5 maanden naar Anterpen, maar kom regelmatig over voor een feestje, dus met 5 jaar back 2 school zal ik je wel tegenkomen!!! (K)(K)