Partyflock
 
Profiel · 539949

Agenda

Laatst bezochte feest was op vrijdag 29 augustus 2008: Super BlingBling Party, AStA, Den Haag

Statistieken

55743·pagina's bekeken
5Partyflockvrienden
2·evenementen bezocht
1·oude interessante evenementen
1·winactie deelneming
4×geciteerd
227·opmerkingen
1·waardering
208·privéberichten verzonden
259·privéberichten ontvangen

219 opmerkingen

 
felicitteerd (K)
nou pas 16:P:O
gefeliciteerd;)(K)
 
gefeliciteerd he:D(K)
gefeliciteerd ;)(K)
 
gefeliciteerd..(K)
Gefeliciteerd! (K)
gefeliciteerd meis, 16 jaartjes alweer jeeej :D
geniet ervan :P
 
gefeliciteerd again :D(L)(L)
Gefeliciteerd tjickie (K)
 
GefeliciteeerddSchatjeee (L)
 
ey gefeliciteerd(k)
 
gefeliciteerd;)(K)
BILLIEEE(K)
grapje schatje,
gefeliciteerd!!!
ik hou wel van je hoor(L)
tot morgen ster-speelster:respect:
laatste aanpassing
SISTER(L)
alles goed?
ik heb echt super veel zin in de vakantie!!
we gaan kk veel zonnen en super bruin worden!!!!!!!(H)
xxxx houvanjouw! xxxxx
(L)
naatje, wanneer gaan we weer wat doen dan..?

;)
 
Naatje ik mis je!(K)
Bil mis je een beetje wie moet ik nu plagen? :no:
xx love you zin in hockey(L)
Beesttt
we hebbe wel fantastisch de vakantie ingeluid ofniet
whahaha mja ik ben ook aardig bruin :d
ga je doen nog dit laatste weekend?

(L)
 
lieve schat!
ik hou van je.
xxkus
 
helleu was gister wel leuk he?
even serieus ik hoor net van poulli dat je nog geen eens haar huis wist te vinde OMG hoe moet dat verder met jou:P whaha x x
 
schatje(L)
Ik mis je man!
Je moet me bellen als je terug bent
ik heb een heerlijke vakantie gehad
vandaag terug gekomen, in de bus doen we nooit
meer was een kanker hel 22 uur lang!:P
Zie je snel beest!
(K)
 
Haaaaaii
hoe is utt?
beetje leuke vakntie?
ik moet vanaf maandag een maand werken :|
ziek
maar uhm dat mapje lisa in gent
gaat dat ooit nog verwijdert worden
of zeg je van nou nee.. :P
hahaha

Ciaoo xx (L)
 
helloo
ja gaat goed, kep net geluncht op kijkduin :D
zit prop vol met iris ff een uitsmijtertje getemt haha :p
jaa me vakntie was egt fantastsch!
ga volgend jaar gewoon weer!
waar was jij ook al weer heen O:)?
Ga je nog wat doen vanaaf?

xxx (L)
 
haaai

ja good for you! :@
ik wachte gister
ik denk ik zie naatje nog wel ff maar nee :p
ik lag ondertusse al weer in bed!
verdommme!
hmm wat hoor ik van Iris komen we logere volgende
week in spijkernisse?

xxxx
 
Nathalie (K)

met mij goed en met jou ?
ja was wel leuk spanje met je ..
ik spreek je snel weer schat.

kusje (K)
 
jaaa doen we (Y)!

kep er zin an!


xxx <3<3