Partyflock
 
Profiel · 539949

Agenda

Laatst bezochte feest was op vrijdag 29 augustus 2008: Super BlingBling Party, AStA, Den Haag

Statistieken

55743·pagina's bekeken
5Partyflockvrienden
2·evenementen bezocht
1·oude interessante evenementen
1·winactie deelneming
4×geciteerd
227·opmerkingen
1·waardering
208·privéberichten verzonden
259·privéberichten ontvangen

219 opmerkingen

 
NAATJEEE:D(L)
als eerste in je gastenboek:D wat een eer;)
alles goed verder?
nou spreek je gauw weer!
& een hele fijna VAKANTIEE:D
xx lOveeyOUu
2e is veel beter:P ik ben nu ook vakantie:D maar gellukig hebbe se hier comp anderss sou ik gekk worde is kapot saai hierso morge pas skienn jeweetog:D

ps waar is mijn foto:( :P

(K) (L) kuss
laatste aanpassing
 
(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L­)(L)(L)(L)(L)
laatste aanpassing
 
CHICKKK(L)
jij o0k hierr ;)?
hy0e was je wintersport n0u dan ?!
nog jonges geplayed :D?
nja spreek je morge wel tog!
kusjeeee
HOUSOVEELVANJOUU:D(L)
Uitspraak van Nathalie<3 op maandag 5 maart 2007 om 22:31:
LEKKERWIJF!
waarom ben je nou nooit op school?
saai zonder jouu:P
zie je snel hoop ik,
kus loveeyouuuu(L)!


Wijfiej !! (K)
ik ben dese week op school :P
jaa ik weet ht je mis me he je ken nie zondr me geef ma toe ;)
ik ben wel leukw..hahaha

(K)Kus (L)!
 
hahahahah niet eens EEN jongen geneukt ho0r der dan haha (K) nja dat hebbik wel weer ingehaald ja tog ;)
wat heb je dan :((K)? ik ben o0k ziek :(
al de hele week!
maar dan zie ik j0u volgende week..

Ciao0w chickerdd
(K)(K)
LHOOOOVE YOUU(L)
Heeey Nathalie!
Alles goed?
haha ik ben verder die week wel naar school gegaan, k was tog nie ziek.
Aah wel beter dan tog haha
ja k zie je op school
Ciaoo x
nathaliee(L)

wanneer sie ik jou weer op sgool dannn je sit tog nog wel segbroek:D?

(K)
 
GEFELICITEERD(L)
LOVEYOUSOMUCH(L)
 
Gefeliciteerd tuttjee(K)(L)
Gefeliciteerd liefferd(K)

xxxxxx
kanker wrom schrijf je bij je album overal naat of nathalie en niet gwn ik:lol:
ja ckerrr:P
Heej Nathalie

Khad ff zin om wat in je GB te schrijven ;)
Was je vant weekend nog ergens naartoe geweest??

(K) xxx
laatste aanpassing
hahaha ja togg liefrt(K) stuk beter xD :lol:


(K) (l)
 
TIETLOOSSS :D(L)

jij ben veel kk lekkerderderderrr (H)

HOUVANJOUUU (K)(L)(K)
:o NOG 1 EENTJEE! en waar is mijn foto:(

(l)
laatste aanpassing
heey hoi
Heeeejjj JIJ!
Jah JIJ daar...
Wat ben je zonder vrienden...
Welles over nagedacht???
Niet leuk he?
Maar maak je geen zorgen...
Je hebt er in ieder geval 1,
Op wie je kunt bouwen,
Die je kunt vertrouwen,
Die je door dik en dun sleept...

Stuur dit bericht door aan al je ECHTE vrienden !!!

Heb je meer dan 1 ontvangen???

Gefeliciteerd...

()"" ') (' ""()
( ,'o') ('o', )
(,,)(",(" (,,)

Er is iemand die echt om je geeft..

Love You (L)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 20 maart 2007 om 22:30:
jij ben veel kk lekkerderderderrr (H)


ik ben ht lekkerstt :D
 
Nathaliee!(L)
schatje,hoe gaat het met je?
Openpodium was gezellig he!?
ik ziee je morgen weer op school he knappert!
xx Ikhouvanjee!(L)
laatste aanpassing
lIEFRT(L)

Ik hou van jouw:D en ksie je lekker dinsdag:D

sal aan je denke hoor vnaaf(K)

(l) kuss
 
NATHALIEE SCHATJEE!!(l)
IK HOU OOK VAN JOUU HOOO­­RR:hug::d
wee gaan weer sneel datee hee;)
haha ­ikh­ouvanjouuuheeelergveeellchick!!(L)
(L)(L)(L)(­L)(L­)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)(L)
laatste aanpassing
Hou ook heeeel veeel van jou liefe nathalie:D bel me vnaaf he ik heb je so lang nie gesien/gesproke

(l):D
so jij was ook lekker aardig opsgool pff:P je siet me je negeert me volop kgeef je kus en je rent naar emile

nie lief hoor
 
NATHALIEEEEEEEEE (L)(L)(L)(L)(L)
 
GEILERDDD :D:D:D

(L) HOUVANJOUUU (K)
 
MAARIK HOU VEEL MEER VAN JOUUUU:D(L)
LekkkRrrdiiinggggg :D kvon t weer is gesselug vandaag egt grappug dat k ook egt jou tege kom:P haha was wel dood joh :| mrjaa komt wel goed:)

kuss hou van jou!
laatste aanpassing