Partyflock
 
Profiel · 539949

Agenda

Laatst bezochte feest was op vrijdag 29 augustus 2008: Super BlingBling Party, AStA, Den Haag

Statistieken

55743·pagina's bekeken
5Partyflockvrienden
2·evenementen bezocht
1·oude interessante evenementen
1·winactie deelneming
4×geciteerd
227·opmerkingen
1·waardering
208·privéberichten verzonden
259·privéberichten ontvangen

219 opmerkingen

 
 
Haaai
Nee volgends mij niet hoor
ik ga een zwart halterding met glitters met een blouseje der over heen en zwarte broek..
en dan in de wc ff snel ander shirt aan en dan naar asta :D:D
maar trouwens
ga jij met de fiets of niet?
ikke niet horo veel te koud :p

xxx<3
laatste aanpassing
 
ik ga de fotos der op knalle!
haaii
DE foto staat erop hoor haha :P
die van ons moet ik nog eff bewerke want die is kk lelijk haha
en k heb je fietssleutel niet..!
xx(K)
haha ja leuk he k ben echt blij dat ik der maar k x op sta k had een kk kop staan niet normaal
maja spreek je wel weer als je trug benn veel plezier:P
xxxxx

love you chickkkie
 


De orgineelste kerstkaart die je tot nu toe gekregen hebt jaja !
laatste aanpassing door een beheerder
 
Wanneer kom je nou is thuis!!
(K)
 
YOURE BACK :D??
 
haha
lekker gezellig weer :p
xxx
wanneer gaan we weer wat doen dan?:S
NATTEEEE ALIEEEEEEEEEEE(l)

MIS JE HOR:(
SNEL CHIIILLLEEEEE:D
TOG:D



XXXXX(K)XXXXX
schat!!!
hebben we lekker gewonne he :D
en heb eigenlijk wel gescoord he uit strafcorner mag die was toen afgekeurd :( maar het was 1-5 dus ik zeg gewoon lekker dat hij is goed gekeurd:9 hahah kom je vanaaf naar cursus?
en anders zie ik je gwn woensdag op training :cheer:
Kus:kusje2:
 
HAHAHAHA
morgen ga ik gymen chickaaa
hebben wy altijd in ockenburg :O ?

(L)loveyaaaaaaaa
 
Hahaha was zeker wel leuk :D
Hahaha ..
en volgende week valt et uit.. en dan zijn we om kwrt over 2 vry !
Dat is nog leukerrrr

(L)
 
en jy bent nog iets geiler !
 
Hahaha jaa mooi dat wij daar heen gaan!
Ik heb eve dat verslag van engels van internet gehaald
en alles in elkaar geknalt! Zie je morge
(K)
Natuurlijk, dat doen we wel eve he,
Eve naar dordrecht ook geen probleem! :p
haha nahja zoweiso zaterdag word het leuk:D
Tot meurgenn

xx(L)
kanker waar hang jij uit? (K)
 
NAAAT!<33
Kaaanker he!
belde alsemgeest jou ook net?
k moet morge om 8 uur kome omdat we stonde te roke op het bordes
:@:@:@:@
xx(L)
ahaha ja dat zei ze al
ze zei ja en nathalie kan ik niet bereike maar die moet ook kome.
dus ik: ja die heeft morge een begravenis die gaat egt niet kome
toen was het dan moet die een andere keer.
dus ik o oke:S
duss zorg dat je je tel niet opneemt haha
&
sterkte morge (L)
xx(K)
laatste aanpassing
Haai Moppie!!

Training was wel leuk!
Heb alleen fucking Spierpijn:O:O

Uhm ja zaterdag spelen we om 13:00!
Verzamelen tussen 12:00 & 12:30;)
En we gaan minuutje stilte doen etc.
Maar dat hoor je zaterdag wel!!
Omkleden gaan we doen in de kleedkamers!


Wrom was je der niet tan??

Loveyaaa<3 (L)

laatste aanpassing
Sister!(L)

Wil je ook evv die vrage beantwoorde in mijn gastenboek?:D

ik hou van jouw!
KUS JE KLEINE grote ZUSJE!(L)
NIEUWE RONDE IS WEER BEGONNEN PEEPZ EN DROM WILK FF VRAGEN OF JULLIE WILLEN STEMMEN DOE FF AUB JE HOEF ALLEEN MAAR TE KLIKKEN & STEM

http://www.ikwileenfotoshoot.nl/page.asp?page=profiel&subpage=bekijkprofiel&profielID=d31d69b10814548f6457c6f5b269fb20&categorieID=1

THNXX ALVAST (L)
stuur dit naar 10 mensen waar je van houd.
Of vrienden diee je nooit meer kwijt wil!
Krijg je er 0-3 terug ben word je erg gehaat
Krijg je er 3-6 terug ben je normaal aardig mens
Krijg je er 6-10 terug dan willen die mensen je nooit meer kwijt
 
Gefeliciteeerd ! (K):)
schat <3
Gefeliciteerd !
(L)