SGATJE!
ik had een vergizinkje gemaakt!
hij is namelijk eght nog SUPER SUPER leuk en lief en geil

haha
ik ben vandaag met hem gaan sjoppen ( tijdens school )
haha

hij heeft zulke leuke kleren gekocht ik gah egtt vaker met hem winkelen man das leuk!
en ik heb een niks nieuw maar het was gezellig ! haha!
ik heb zooooooooon zin in de vakantie!
oeeeh het wordt eght super gezellig


ik gah proberen aardig te doen tegen CHAN ME LIEFSTE ZUS! uhum!:Phah
hahah
en die nicola kan de pot op ze heeft namelijk geen zin dat ik kom

best raar ! haha
wij gaan lekker gezellig lesse

en weer een 3dubbele salto maken:Phaha
dat was eght grappug !
en toen ook nog 3uur lopen zoeken naar JOUW skie

of was het de mijne >?haha ikweet niet meer

ohjaa ,.. ik had net gepraat met GUUS die jongen die ik toen leuk vond wist je nog:Phaha
maar hij vond JOUW leuk !:PHahaha
hij gaat gelukkig dit jaar niet naar zwitserland!
hahah!
maar ik spreek je nog wel lieverd!
KUSSS
HVJ

ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER Aller aller liefste zus

!
KUSSSSSSSSSSS LOVEYOU!
KUSS JE ZUSJE !
