Partyflock
 
Profiel · 539949

Agenda

Laatst bezochte feest was op vrijdag 29 augustus 2008: Super BlingBling Party, AStA, Den Haag

Statistieken

55743·pagina's bekeken
5Partyflockvrienden
2·evenementen bezocht
1·oude interessante evenementen
1·winactie deelneming
4×geciteerd
227·opmerkingen
1·waardering
208·privéberichten verzonden
259·privéberichten ontvangen

219 opmerkingen

 
I know :yes:

:D

&ndd I (L) you twee :$

:D
HaaaaIII Lievert , hoe gaat tie ?? XXX (F)
heyhey

donderdag avond moet ik werken!
haha ja kheb werk ja:P
x
haha ja i know k heb slecht geleerd :(
k ga het wel herkanse :D
tot strax op school (K)
 
haaaaaaaai!
was je nog lang bij Kev ze party!?
xxx
 
iloveyouiloveyouiloveyouiloveyou

jwz !
 
haha ja hoor :P
was je nog gaan staken ik had je helemaal niet gezien!
verdomme
het was egt leuk :D
kokke zei dat iedreen gewoon vrij naar huis mogt

xx(K)
 
Jaaaaaa heeeeeeeeel snel..
mis jou ook :(
 
je was vandaag niet op school..
wat was dat nou, geschiedenis zonder nathalie :(
 
omdatikmellheetmisiknaatjeheeeelergveeeelll :(
hoe is utt chick :)?
Kusje(L)
 
Nouuuuu, je was er vandaag weer niet :(



Loveyouuuuuuuuuuuu x
 
AAAAAAAAAAAAAAAHHHH

BETERSCHAP MIJN LEKKERE CHICKAAAAAAAAAA (L)



houvanjouuuuuuuuuuuu x
 
NATHALIE(l)
WE MOETEN WEER DATE.!
HEEL SNEL.
ILOVEYOU(l)
EN IK MIS JOU.
 
schatje.!

je was omgeroepen hè.!
Tess had je nog gesmst, heb je je gemeld ?


(L)loveyouuuuuuuuu x
 
Oooohhhh.!

Jaa wel verrot dat je je moet meldenn :p
Jaa, maar schat, je kan wel zeggen zie je morgen, maar je weet toch dat ik op rabarber ben :loser:
Hahaha..


Loveyouuuuuuuuu darling (L)
 
yeah baby !

Zie je woensdag, ik ga maar slapen !


(L)LOVE MY BILNAAT !
 
schatje, moesten we wat maken voor geschiedenis !?


loveeeeeeeeeeeeeeeeee nathalie (L)
 
lekkerding.!

Haha, hoe was het bowlen..?
Zo knker, by geschiedenis ging t ff niet meer goed meeeer, haha!
Ik spreeeek je.!


LOVEYOUUUUUUUUUUUUUUUU !!
 
ik wil snel weer wat doen met mijn maat,
jaja, ze heet naat !
dus gaan we snel even wat afspreken..
vrienden voor t leven, nee niet te breken.
Ik moet strax naar een toneelstuk,
nee, das is ech niet leuk, dus ik zeg fuck !
Okee, en ik ben nu aan het leren,
hadden jullie nooit verwacht he dames en heren.
maar ik moet morgen ak inhalen,
en dat is zeker wel balen!

En dit gaat over die lul,
en nee het is geen flauwekul.!

Ik wil je loslaten, mijn herinneringen legen.
Jou kunnen haten, maar iets houd mij tegen.
:(



hahah oke, genoeg.

loveyouuuuuuuuuuuuu (L)
 
Naaaaaat,

was jij zaterdag nog naar bar en boos gegaan ofnoh !?


(L)loveyouuuuuu x
 
Hahaha, ja hy had me nog uitgenodigd :p
maarjaa,, ik dacht ook latahhh !
Jaa ik ging bij tess drinkenn, want haar ouders waren looooooos.!



(L)loveyouuuuu !!
 
Zo, en zijn wij bruin ofno?!
(K)
 
nee, zo keek ik naar iemand anders.. alleen me gezicht stond nog steeds zo .. hahahahaha:D

hahah (L)
naaaaaaaaaatt chickie/sletje/BF van me:P
zaterdag helemaal loosssssss!!!
xx
 

xxx(L)
SGATJE!
ik had een vergizinkje gemaakt!
hij is namelijk eght nog SUPER SUPER leuk en lief en geil:D
haha
ik ben vandaag met hem gaan sjoppen ( tijdens school )
haha:P
hij heeft zulke leuke kleren gekocht ik gah egtt vaker met hem winkelen man das leuk!
en ik heb een niks nieuw maar het was gezellig ! haha!
ik heb zooooooooon zin in de vakantie!
oeeeh het wordt eght super gezellig:D:D
ik gah proberen aardig te doen tegen CHAN ME LIEFSTE ZUS! uhum!:Phah
hahah
en die nicola kan de pot op ze heeft namelijk geen zin dat ik kom :P best raar ! haha
wij gaan lekker gezellig lesse:P
en weer een 3dubbele salto maken:Phaha
dat was eght grappug !
en toen ook nog 3uur lopen zoeken naar JOUW skie:P
of was het de mijne >?haha ikweet niet meer:P
ohjaa ,.. ik had net gepraat met GUUS die jongen die ik toen leuk vond wist je nog:Phaha
maar hij vond JOUW leuk !:PHahaha
hij gaat gelukkig dit jaar niet naar zwitserland!
hahah!
maar ik spreek je nog wel lieverd!
KUSSS
HVJ:D
ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER ALLER Aller aller liefste zus:d!
KUSSSSSSSSSSS LOVEYOU!
KUSS JE ZUSJE !(l)
ZOZO WAS DIE NIET LANG NAATJE!:d(l)HHAHA


Fijne kerstdagen & Gelukkig nieuw jaar!
Veel liefs, Maxime:kusje2:



 
MORGE KNALLE :CHEER:

ik heb kleding crsis
ga jij nou in een jurk of noh?

xx
naaaaaaaatje
hoe is het met jou?
zin in het kerstdiner morgen :P
en daarna lekker helemaal los in asta:D haha
maaaarja ik zie je morgen
xx (L)(L)