| Betreft: | evenement: Pandemonium, zaterdag 12 mei 2007 om 21:00 |
Roccc bang dat Pandemonium vetter wordt als zijn eigen feezie
Er zijn ook nog andere feestjes in de gas hoor, met oud en nieuw was er loveland bijv.
is toch helemaal geen concurrentie.
het publiek van pandemonium is juist prima zelfde als de sfeer
12 mei wordt gewoon een top avond!
Mensen voor de duidelijkheid dit Oldschool/Early Rave evenement gaat gewoon op deze locatie door!
Bovendien kun je de Gashouder niet opbouwen voor één dag. Dat is veel te duur.
Early Rave
awakenings zijn strakke feesten
gashouder is niet op te bouwen in 1 dag, tenminste, als je een beetje show wilt laten zien. maar goed, ik geef ze het voordeel van de twijvel. ben benieuwd hoe het eruit komt te zien!
Jammer dat het zo verpest wordt. Leek mij wel een leuk feestje. Die Rocco moet naar mijn mening niet zo zeiken, hij kan het gewoon niet hebben dat hij niet meer de enige is die daar een feestje geeft
dat was hij sowieso niet. Zijn al veel meer feesten gegeven in de westergas. Kan het opzich wel begrijpen. Hardcore heeft geen goede naam en iedereen weet dat er gewoon wordt gehakt. Als er overlast komt is er een kans dat er nooit meer feesten worden georganiseerd in de westergas.
En dat zou zonde zijn
wat een onzin.. net aslof pandemonium een slechte naam heeft
lezen is ook een vak
Hardcore heeft geen goede naam
Als er overlast komt is er een kans dat er nooit meer feesten worden georganiseerd in de westergas.
En dat zou zonde zijn want awakenings is gewoon te dik
altijd weer mooi om te zien hoe "techno"mensne zich weer boven anderen zetten, elke keer weer.
Uitspraak van Snackyman op dinsdag 24 april 2007 om 17:35:
Hardcore heeft geen goede naam
dus jij keurt meteen elke hardcorefeest af..
Wat maakt die gast zichzelf belachelijk zeg! Zijn feesten lopen prima en hebben geen reet met Pandemonium te maken.
als er 1 organisatie is die juist het "slechte" publiek buiten houd is het Cyndium welzouden andere organisatie's nog een voorbeeld aan kunnen nemen
Pff wat een gezeik... Als we maar geen gezeik op de nacht van het feest krijgen!
Hoor je mij zeggen dat er geen andere feesten worden gegeven?
Er zijn ook nog andere feestjes in de gas hoor, met oud en nieuw was er loveland bijv.
hoor je mij zeggen dat jij dat zegt?
dus die zin westgast = Awake slaat weer nergens op
Ik vind wel dat Pandemonium het enige (harde?)concept is die het verdient zo'n locatie te mogen genieten als de westergas. Verder hoef ik er ook geen feestjes te hebben; afgezien van Awake
Nou het slaat er wel enigszins op, aangezien de Westergas over het algemeen altijd in het teken staat van Awakenings (daar staat het om bekend).
dus jij keurt meteen elke hardcorefeest af..
Trouwens wat ik raar vind is waarom cyndium niet aangeeft wat voor soort muziek er wordt gedraaid. Iig als ik bij het feest kijk staat er geen muziekstijl bij.
Kijk cyndium gaat waarschijnlijk na dit feest weer naar een andere lokatie
Het is gewoon een groot risico dat awakenings in de toekomst niet meer door kan gaan als het bij pandemonium mis gaat
Het kan bij hem net zo goed mis gaan (of is helaas al eigelijk gebeurd,kwa media aandacht en overlast en drugs gebruik).
Doe dat eens ja
hoe weet jij dat nou er is 1 keer veranderd van locatie. Misschien blijft pandemonium daar wel
Trouwens wat ik raar vind is waarom cyndium niet aangeeft wat voor soort muziek er wordt gedraaid. Iig als ik bij het feest kijk staat er geen muziekstijl bij.
ben toch benieuwd wat je kan verwachten die avond laatste aanpassing 24 april 2007 19:24
Trouwens wat ik raar vind is waarom cyndium niet aangeeft wat voor soort muziek er wordt gedraaid. Iig als ik bij het feest kijk staat er geen muziekstijl bij
Omdat het 'vanzelfsprekend' is gok ik. Althans, ze zullen niet zo snel DJ Booziewoeziewoezie boeken met een jump-act.
Lijkt me vrij duidelijk .
hoe weet jij dat nou er is 1 keer veranderd van locatie. Misschien blijft pandemonium daar wel
Het kan bij hem net zo goed mis gaan (of is helaas al eigelijk gebeurd,kwa media aandacht en overlast en drugs gebruik).
Pandemonium heeft nog nooit in slecht daglicht gestaan kwa overlast of iets in die geest.
Ik zie je niks anders doen dan muggeziften over dit feest.
Het is gewoon een groot risico dat awakenings in de toekomst niet meer door kan gaan als het bij pandemonium mis gaat.
En ookal is er wel een vergunning aangevraagd voor een hardcore evenement, dan moet men niet zo bekrompen doen.
Waarom bel je niet meteen de gemeente? Snel vertellen wat ze daar gaan doen
Mischien krijg je wel een lintje
Schijnt dus geen vergunning voor een hardcore evenement te zijn aangevraagd. Ik zou het erg kut vinden als ik als bezoeker daar rond zou lopen en het feest wordt om 2 uur gecancelled omdat er teveel geluids overlast of iets muziek komt niet overeen met wat erop de vergunning staat.
Het is gewoon een beetje zieken tussen organisaties onderling
heb je uberhaubt wel mijn reacties gelezen of kan je niet lezen
ik snap het verschil niet?
sinds dat Awake terug is in de Gas komt er precies hetzelfde volk als dat er op dat Pandemonium feest komt.. dus ik snap het probleem niet helemaal...
Mensen voor de duidelijkheid dit Oldschool/Early Rave evenement gaat gewoon op deze locatie door!
zielig gedrag
Rocco het is maar wara je je druk om maakt
Moet je er wezen
dus blijf lekker weg je hebt er toch niks te zoeken heb je er ook geen last van
zielig gedrag
Die Rocco baalt (terecht) gewoon dat hij geen technofeest in het Westergas mag geven
mensen even voor de duidelijkheid voor alle betweters etc.
Er is niks aan de hand het feest gaat gewoon door!!. De gemeente en politie heeft gewoon possitief op het feest gereageerd(als jullie goed het stukje hebben gelezen)
Het is gewoon een beetje zieken tussen organisaties onderling.
Rocco
zielig
LEES IS GOED
Uitspraak van hitmeister op woensdag 25 april 2007 om 09:26:
Er is niks aan de hand het feest gaat gewoon door!!. De gemeente en politie heeft gewoon possitief op het feest gereageerd(als jullie goed het stukje hebben gelezen)
Euhmm mensen dit verteld dan toch al genoeg anders zou het feest echt zijn vergunningen niet krijgen
Zo das ook gelijk uitgelegdlaatste aanpassing 26 april 2007 17:13
LEES IS GOED
Euhmm mensen dit verteld dan toch al genoeg anders zou het feest echt zijn vergunningen niet krijgen
Zo das ook gelijk uitgelegdlaatste aanpassing 26 april 2007 17:13
of het feest ter plekke als het al een paar uur bezig is aflasten. Dat zou een ramp worden
dan breekt de 3e wereld oorlog uit
BPM Meter
Denk
dat
er
weinig
ME-ers voor je neus staan incl politiehonden.
12 mei
Dan vallen er
veel
stukken
drugs
uit
mijn
neus
Denk dat je weinig doet als er 250 ME-ers voor je neus staan incl politiehonden
Als ze verstandig zijn doen ze zoiets niet nee, maar het kan wel
Dus wat mij betreft stukken 'cultureler' dan een Awakenings.
Eigenlijk dus kunst.
Hier willen we het graag bij laten, tot 12 mei
En er komt sowieso ander publiek op af.
rustiger en volwassener publiek daarom zijn de feesten van pandemonium altijd een stuk gezelliger en geen gezeik
dat hou jij niet bij jochie
Beter reageren mensen hun jaloerzie ergens anders op af
Rocco
Voor de mensen die het niet begrijpen early rave en oldskool is HEEEEEL wat anders dan hardcore.
Voor de mensen die het niet begrijpen early rave en oldskool is HEEEEEL wat anders dan hardcore.
En er komt sowieso ander publiek op af.
rustiger en volwassener publiek daarom zijn de feesten van pandemonium altijd een stuk gezelliger en geen gezeik
![[img width=15 height=15]https://static.partyflock.nl/images/light/smileys/yes_new.gif[/img]](https://static.partyflock.nl/images/light/smileys/yes_new.gif)
dat het wel degelijk een hardcore feest is
Kan het opzich wel begrijpen. Hardcore heeft geen goede naam en iedereen weet dat er gewoon wordt gehakt. Als er overlast komt is er een kans dat er nooit meer feesten worden georganiseerd in de westergas.
En dat zou zonde zijnwant awakenings is gewoon te dik
triest zeg hij laat zich wel eff kennen zeg
En niet zo'n klein beetje ook. Wat een pannekoek. Ben benieuwd naar die Westergas. nooit geweest..
Dit is wel een kans om het tegendeel te bewijzen;
dat hardcore niet alleen een stroming is van rellende wazi's & aso's,
maar dat er ook mensen zijn die wél weten hoe ze op een leuke manier los kunnen gaan:
GABBERS UNITE!
en gewoon gezellig met zen allen hakken
Vrees enkel dat de buurtbewoners..de boeren die hun huis aan de overkant hebben gekocht wel over geluidsoverlast gaan zeuren. Ik ga me in ieder geval wel vermaken
geen snotneuzen van 15/16
die een biggop zn bakkes heeft,
dat ze een dagie weg zijn
van hun pap's en mam's
tssssssssss
Zo, daar moet ik toch ook effe op reageren hoor.
Laat Cyndium hem maar een vrijkaartje sturen, kan ie komen kijken wat een sfeer & vet feest je als organisatie neer kan zetten zonder eurotekens in je ogen
Ach Rocco heeft nondeju zelf Rude Awakening en Amok daar gehad. Dus hij spreekt zichzelf nog eens tegen ook.
je spreekt je zelf wel erg tegen he
Volgens mij komt Cyndium ook de Amsterdam Studio`s niet meer in...
Maar als je geen hardcore feesten in de Gashouder mag houden dan moet je dat gewoon niet doen...
Amsterdam Studio`s is nog steeds een optie, maar niet meer voor een Pandemonium.
Amsterdam Studio`s is nog steeds een optie
Pandemonium heeft gelogen voor een vergunning
jawel hoor ik ga dit jaar zeker nog iets doen in de amsterdam studio's
hoe weet jij dat nou. Je kan de vergunning nooit onder ogen hebben gezien.
ik hoop intoxicated!!!
Early rave is sowieso een domme term voor de hardcore van 94 - 98, maar goed dat is weer een andere discussie.
Het lijkt allemaal heel zwart-wit en de kans is ook groot dat er helemaal niets fout zal gaan bij Pandemonium. Ik ben overtuigd dat het een super feest gaat worden! Het is gewoon zoooo gevaarlijk om te liegen voor een vergunning. Voor jezelf als organisatie en voor de bezoekers.
intoxicated!!!
Het lijkt allemaal heel zwart-wit en de kans is ook groot dat er helemaal niets fout zal gaan bij Pandemonium. Ik ben overtuigd dat het een super feest gaat worden!
ik hoop intoxicated!!!
Volgens mij komt Cyndium ook de Amsterdam Studio`s niet meer in... dit zal ook wel een reden hebben?
nou ik denk eerder dat het daar niet meer word gegeven omdat het een slechte locatie was!! gladdevloer! zaal waar je bijna tegen het plafon aan komt! als je staat te beuken!! locatie was zwaar klote majah! dat is mijn menig!
Denk dat jij in de war bent met de Expo vriend Amsterdam Studio's is en blijft zwaar vette locatie
is en blijft de plek voor Pandemonium!
Mwah, vindt het wat overdreven om te zeggen dat het DE plek is
Ik weet zeker dat je nergens meer die sfeer en gevoel terug krijgt als die we daar hadden..
Ben benieuwd of ze dat in de westergas voor elkaar krijgen..
kijk dat lijkt mij nou ook wel een mooie voor Pandemonium
Adam studio's is en blijft de plek voor Pandemonium!
Mwah, vindt het wat overdreven om te zeggen dat het DE plek is
Vind ik niet Ik weet zeker dat je nergens meer die sfeer en gevoel terug krijgt als die we daar hadden.. Dat was het Pandemonium gevoel
Ben benieuwd of ze dat in de westergas voor elkaar krijgen.. Vind het een super locatie Maar toch..
Helemaal met u eens! Amsterdam studio's is echt the place voor PD
een andere lokatie
Er ontploft ergens een vuurwerkfabriek en de vuurwerkverkopers moeten een bunker aanleggen voor de verkoop.
Er komen mensen om bij een brand en de brandweer moet ineens op ieder feest met 2 man aanwezig zijn.
Expo vriend
als het maar doorgaat
Vind de Westergas namelijk denk ik namelijk minstens zo geschikt als de Amsterdam Studio's.
En daar denk je al fout! Het publiek maakt voor het grootste deel de sfeer. Dat lijkt men tegenwoordig echt vergeten te zijn ofzo.
En daar denk je al fout! Het publiek maakt voor het grootste deel de sfeer. Dat lijkt men tegenwoordig echt vergeten te zijn ofzo.
geluid is moeilijker te beheersen in de westergas.
gesfabriek!!!
geluid is moeilijker te beheersen in de westergas.
Dus ben benieuwd
Wat een slappe ouwehoer is die Rocco, hij heeft zelf 17 (zeventien!) keer een Awakenings in de gashouder georganiseerd voor 1 avond.
https://partyflock.nl/location/61/archive.html#archive
Bovendien kun je de Gashouder niet opbouwen voor één dag. Dat is veel te duur. Het wordt gewoon een matige productie.”
die productie die hij doet, met 20 lasers, 30 LCD Schermen, 150 meter LEDbuis en 50 kilo vuurwerk
en wie zegt dat cyndium niet een vette lasershow ner zet in het nieuwe bericht staat dat ze een vernieuwende show gaan neer zetten
Als ze de geluidsvoorziening maar evenaren, dan is 't sowieso al een geslaagd feest.
bbegin er flink zin in te krijgen
hoe laat moet ik met de rest nog even overleggen
iedereen wil toch vanaf 21:01 aanwezig zijn
Maar ik moet eerst werken..
Ja dat moet dan maar na 2en ik heb geen vrij kunnen regel kut hoer dat ze is pfff maar goed!
Ja dat moet dan maar na 2en ik heb geen vrij kunnen regel kut hoer dat ze is pfff maar goed
bijna niet aanspreekbaar
Nou bij deze, haal wat ouwe platen tevoorschijn, die je al jaren hebt maar nooit draait
Nee, van mensen die zich met expressionische bewegingen vermaken op housemuziek
het beste wat er qua Early feestuh te bieden is
Snap niet dat er nog Early liefhebbers zijn die hier niet heen gaan
of is het niet commercieel genoeg
Niet iedereen houd van dit soort early, voor sommigen gaat het toch wat te snel vres ik.
12 mei aanstaande organiseert partyorganisator Cyndium in de Gashouder een nieuwe editie van zijn succesvolle feest Pandemonium
je finger in het stopcontact
een grijns op zijn gezicht
rustig rondje kunnen lopen en rondkijken
Het publiek maakt voor het grootste deel de sfeer.
lekker simpel, duister en underground
Wordt een heerlijk feest denk ik!
enne die Veenboer.....dat is gewoon een overspannen organisator die toe is aan een lange vakantie.
Hier willen we het graag bij laten, tot 12 mei!
mag ik deze dans van u?
goeiemorgen trouwens wel zo netjes
ik kan en ik wil niet jumpen
Heb ik trouwens de spits nog mee gehaald
Dus als iets niet te commercieel is dan is het per definitie meteen ondergronds?
hhmmm apart
Anyway alles wat op flock staat is zwaar commercieel
underground is voor mij feesten in een kraakpand ofzo.
Daar ben ik het niet mee eens, kijk maar eens naar die paar breakcore feestjes die hier op partyflock staan, ok het wordt wel verneukt door dat het hier op pf staat.('gabbertjes' die denken dat ze kunnen gaan hakken op dat soort feestjes)
Laten we d'r gewoon een lekker feestje van gaan bouwen morgen!
Ben gewoon jezelf. En dans zoals je dat lekker vindt, niet omdat het op die manier zo hoort.
Laten we d'r gewoon een lekker feestje van gaan bouwen morgen!
En dans zoals je dat lekker vindt
En dans zoals je dat lekker vindt, niet omdat het op die manier zo hoort.
vind dat jumpen er zelfs wel grappig uitzien. Maar zelf hoef ik het niet te kunnen. Zie mezelf dat niet doen. Dansen is al 'expressie' op zich, hoe je het ook uitvoert.
Pogo is ook een dansje
Maareh.. volgens mij heb ik het jumpen al aardig door.. nu nog de draai...
Ik ga niet jumpen in de westergas!!!
Ik heb mn outfit
sterkte ermee
bijna af?
Nou nee, tot eind juni ben ik zeker nog druk bezig. Even door de zure appel heen bijten maar
Wilde eigenlijk misschien niet eens gaan morgen, maar dat kan natuurlijk niet.
die is nog niet rijp
als je maar een masker heb, toch
je ben vast niet zo lang bezig als me zus
die deed paar jaar over d'r afstudeer scriptie
uiteraard
eventjes aanwezig zijn
Zegikniewantdanishetnietmeerspannend
Da's ook niet de bedoeling van een gemaskerd bal natuurlijk Toob!
Idem, kleine 2 weken en mn eerste tentamen staat voor de deur, 3 weken iedere week 1. Ik hoop ZO dat 't me lukt het nu echt te gaan afronden!
Nooouuuuuu, dit is m'n 7de studiejaar al. Maar ik ben nog geen jaar met m'n scriptie bezig.
als AoD iets verkloot in hemkade, dan gaan ze Crazyland niet verbieden om daar een feest te geven
toch
weet nog wel dat de hemkade zo`n 3 kwart jaar is gesloten om een gevalletje?
Ik zit in mn 8e en
Ik zit in mn 8e en ik heb straks alleen maar een Bachelor Hou dat maar in je achterhoofd hehe, dan val jij nog best mee
Ik heb mn Bachelor Thesis al 2 jaar af Ik zou willen dat ik alleen nog mn scriptie moest doen, ik bedoel, schrijven is mn beroep nu Had die Thesis binnen een week op papier staan.
Bij mijn zijn die tentamens het probleem. mezelf concentreren op die suffe stof, ook nog eens allemaal wiskunde-gedoe...Pjoek!
Maar goed, 't is mooi geweest, ik wil 't afronden want ben er echt klaar mee, neukstudie.
weet nog wel dat de hemkade zo`n 3 kwart jaar is gesloten om een gevalletje?
ik zie je morgen
Schrijven is bij mij ook niet het probleem hoor, ik wil hierna ook redactrice worden. Ik zou het allang kunnen (met m'n stage ook gedaan), maar ja, ik moet toch dat papiertje even halen. Het probleem bij mij is dat wetenschappelijke onderzoek en alle toestanden die daar bij horen. Ik moet trouwens ook nog eens alles in het Engels doen, heel fijn
Ja dat had ik idd ook, alles ging goed behalve dat resultaten-gedeelte. En idd ook in het Engels. Nou nog effe doorbijten vandaag meis, vanavond effe los!
guess what it's fucking saturday
party kicking time
ff de jeugd oldstyle hakkuhhh leren
Maar goed, straks nog paar uurtjes slaap inhalen
Nou nog effe doorbijten vandaag meis, vanavond effe los!
D'r wordt bovendien zoveel geld verdiend aan die feesten, da's echt niet anders dan bij andere organisaties hoor. Dus waar die hele Monumental-verering op slaat is mij sowieso een raadsel. Hij zegt het notabene zelf. Waar Patrick die hele Gas dus inricht voor 1 dag laat hij de zooi lekker 2 dagen hangen en kan dan z'n poen opstrijken.
Blij dat er zo ook eens een andere partij is die het mag proberen daar. En ja, daar baalt Rocco van want er zijn genoeg andere organisaties geweest die 't geprobeerd hebben daar maar hij heeft altijd dat alleenrecht weten op te eisen.
Dat 'ie niet goed het verschil snapt tussen Oldschool en Hardcore kan ik 'm niet aanrekenen, hij weet ook niet goed meer wat Tchno betekent is mij de laatste jaren opgevallen. Met zn Minimal op de Main van het festival de hele dag of dat suffe geplingel in de Gas.
Bang om z'n vergunning te verliezen? Flikker toch een eind op man. Ik kan me herinneren dat het Awakenings was waar destijds 2 doden gevallen zijn en niet Pandemonium. En meneer was toch al op zoek naar een andere locatie? Eindhoven moest het toch worden? Hij was de gemeente Amsterdam toch sowieso al zat aan het raken met dat hele zero-tolerance beleid? Neem je eigen vage bezoekers lekker mee ergens anders heen dan. Ik weet zeker dat Cyndium gaat knallen in die Gas.
Uitspraak van Tha_RaveB€ast op zaterdag 12 mei 2007 om 11:18:
hakkuhhh
Spontane keelontsteking hier
Mocht ik ommieteren dan leggen jullie me maar in de auto
Kan me wel herinneren dat ik een slok van een vrienin nam en dat die cola heeeel raar smaakte Maar ja, wat is hun belang daarbij?
misschien meneer Rocco het personeel omgekocht ofzo (in het uiterste geval dan) om de sfeer te verpesten...
Sorry maar ga je nu niet een beetje erg ver? GHB in je drinken proef je echt wel hoor. En als er eenmaal 1 iemand is die zich zoiets in zn kop haalt, dat weer tegen een ander vertelt en het verhaal zo binnen een half uur die hele Gas rond is dan krijg je ook paniekreacties. Mensen vergeten wel eens dat het meestal gewoon een ordinaire paniekaanval is en ja, als je daar niet mee bekend bent denk je al snel dat het door drugs in je drinken komt ofzo. Als je veel gedronken hebt kan dat ook ineens omslaan. Been there done that, ik weet nu wel beter.
Vergeet effe niet dat hij zelf ook al heeft moeten meemaken hoe er op zijn eigen feest twee doden zijn gevallen op 1 nacht. En dat heeft 'm toen HEEL erg aangegrepen. Dat was ook verschrikkelijk.
Mensen vergeten wel eens dat het meestal gewoon een ordinaire paniekaanval is
Kan me wel herinneren dat ik een slok van een vrienin nam en dat die cola heeeel raar smaakteMaar ja, wat is hun belang daarbij?
Maar om nu meteen aan vergiftiging te denken als iets niet goed smaakt...
beetje paranoïde, niet?
er waren anders wel 8 gevallen, waarvan ik weet, en zelf heb gehoord in t ziekenhuis van een arts , die dus wel degeijk waren vergiftigd!! is da paranoide??? je had t eens moeten zien!!
maar het is nogal een serieus iets als je in het ziekenhuis terecht kom doordat een of andere klootzak wat in je drinke geflikkert heb...
er waren anders wel 8 gevallen, waarvan ik weet, en zelf heb gehoord in t ziekenhuis van een arts , die dus wel degeijk waren vergiftigd!! is da paranoide??? je had t eens moeten zien!!
Daar was ik ook, kwam omdat de stroboscopen een kwartier lang aanstonden wat epilepsie opwekt, als je er gevoelig voor bent.
m.a.w. je hebt helemaal geen bewijs dat er wat in je drinken zat. 'raar smaakje' is nogal een karig feitje om zoiets te veronderstellen.
Uitspraak van MyQué op zondag 13 mei 2007 om 19:49:
Kan me wel herinneren dat ik een slok van een vrienin nam en dat die cola heeeel raar smaakte Maar ja, wat is hun belang daarbij?
Maar om nu meteen aan vergiftiging te denken als iets niet goed smaakt...
beetje paranoïde, niet?
Ik denk helemaal niet aan vergiftiging, zeg alleen dat die cola idd raar smaakte
Sorry, maar ik ben wel klaar met deze discussie, draai wat dat betreft al iets te lang mee om zulke verhalen maar klakkeloos te geloven. Excuses voor mijn wellicht felle reactie.
Het is dat ik niet para ben van het weekend maar zou anders bijna nog gaandenken dat jullie infiltranten van Monumental zijn die dit soort verhalen de wereld in moeten gooien om het Cyndium zo moeilijk te maken
en mensen achter de bar ik denk niet dat ze dat zullen doen.
die hebben daar toch helemaal geen tijd voor?
en je ziet toch dat ze je drinken inschenken?
Niet waar dus!!!
Er zijn na ieder feest ook wel weer mensen overleden namelijk Dat hoor en lees ik ook al 13 jaar. Mensen praten elkaar veel te makkelijk na. En yep, ik geloof zoiets pas als ik het bewezen zie. Hoe vaak ik zelf niet op de EHBO gezeten heb zonder dat er drugs aan te pas waren gekomen...vermoeidheid, lichten, drank of noem het maar op doen ook een hoop met je.
Ook kan je gewoon zwart zien terwijl daar helemaal geen verklaarbare rede voor te bedenken is. Dat heeft mijn vriend namelijk meegemaakt.
maar het wordt gewoon te snel gegooid op "iemand heeft iets in m'n drinken gegooid" terwijl dit volgens mij echt vrijwel nooit voorkomt.
Ook kan je gewoon zwart zien terwijl daar helemaal geen verklaarbare rede voor te bedenken is. Dat heeft mijn vriend namelijk meegemaakt.
Dit is niet verkeerd bedoeld, maar door dit (weer) te herhalen zet je een geslaagd feest in een kwaad daglicht dat het niet verdient. Pandemonium is niet meer dan een lijdend voorwerp, dit had overal kunnen gebeuren.
Of je staat te snel op.
genoeg eten en drinken
Cyndium de schuld geef van die bende in me drinke..
Zelf ook meerdere malen bij de EHBO gezeten, nooit was drugs de reden
Al hoewel ik het wel makkelijk steeds daar op zou kunnen gooien
Maar zwakke excusen doen we niet aan
dus zelf helemaal NIETS gebruikt die nacht
valt alcohol niet onder drugs?
valt alcohol niet onder drugs?
voor sommige ghb ook niet
ik hou altijd me hand boven me glas\beker drinken.
de arts bevestigde zelf dat het harddrugs was...en niet zomaar alcoholvergiftiging was ofzo..dus.. dat was zeker nie de reden nee!!
de arts bevestigde zelf dat het harddrugs was...en niet zomaar alcoholvergiftiging was ofzo..dus.. dat was zeker nie de reden nee
En dan zou er dus ook op papier moeten staan welke drugs er precies gevonden is.
wil je beweren dan dat dat van mij een zwak excuus is?
tuurlijk jij bent altijd nuchter he
wat was wel de rede dat je daar zat dan?
je moet niet gaan roepen dat mensen zwakke excuses gebruiken als je verder van nix weet...
Als ze het niet weten en horen dat je op een houseparty bent geweest dan is de diagnose: drugs!
hij dacht dat het om iets nieuws ging...het was geen ghb zei hij
Toen ik na Impulz naar het ziekenhuis toemoest omdat ik dus ook steeds omviel en echt ziek was. Die kwam uiteindelijk aan met Bella Donna, een of ander plantje dat blijkbaar langs de snelweg groeit.
Bij mij wordt er altijd wat in mijn drinken gegooid, elk feest weer, klootzakken zijn het!
En idd, hoeveel mensen gebruiken er zelf maar durven dat niet toe te geven uit angst voor de consequenties?
Wat die vent alleen maar doet is zeggen wat de techno scene graag hoort.
Maar wat ik nog het ergste vind van deze hele kwestie is dat er meteen gewezen wordt naar het barpersoneel. Zonder gegronde feiten worden mensen hier dus beschuldigd, want niemand heeft het ze zien doen.