| Betreft: | evenement: Pandemonium, zaterdag 12 mei 2007 om 21:00 |
Jammer dat het zo verpest wordt. Leek mij wel een leuk feestje. Die Rocco moet naar mijn mening niet zo zeiken, hij kan het gewoon niet hebben dat hij niet meer de enige is die daar een feestje geeft
dat was hij sowieso niet. Zijn al veel meer feesten gegeven in de westergas. Kan het opzich wel begrijpen. Hardcore heeft geen goede naam en iedereen weet dat er gewoon wordt gehakt. Als er overlast komt is er een kans dat er nooit meer feesten worden georganiseerd in de westergas.
En dat zou zonde zijn
laatste aanpassing
Uitspraak van Sebastiaan™ op dinsdag 24 april 2007 om 17:35:dat was hij sowieso niet. Zijn al veel meer feesten gegeven in de westergas. Kan het opzich wel begrijpen. Hardcore heeft geen goede naam en iedereen weet dat er gewoon wordt gehakt. Als er overlast komt is er een kans dat er nooit meer feesten worden georganiseerd in de westergas.
En dat zou zonde zijn
Uitspraak van appeltje voor de dorst op dinsdag 24 april 2007 om 17:38:wat een onzin.. net aslof pandemonium een slechte naam heeft
lezen is ook een vak
Directeur Liesbeth Jansen ... Ik vind het jammer dat Rocco Veenboer het kennelijk moeilijk kan accepteren dat we ook met andere organisaties werken.”
whehehe
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 april 2007 om 15:34:rocco moet lekker z'n bek houden
en zo is dat!!!
Uitspraak van Sebastiaan™ op dinsdag 24 april 2007 om 17:42:lezen is ook een vak
gast.. ik lees heus wel dat er staat
Uitspraak van Sebastiaan™ op dinsdag 24 april 2007 om 17:35:Hardcore heeft geen goede naam
dus jij keurt meteen elke hardcorefeest af..
Uitspraak van Sebastiaan™ op dinsdag 24 april 2007 om 17:35:Als er overlast komt is er een kans dat er nooit meer feesten worden georganiseerd in de westergas.
En dat zou zonde zijn want awakenings is gewoon te dik
Aangezien er tegenwoordig al genoeg gezeik is (N)
altijd weer mooi om te zien hoe "techno"mensne zich weer boven anderen zetten, elke keer weer.
Wat een onzin zeg
laatste aanpassing
Uitspraak van appeltje voor de dorst op dinsdag 24 april 2007 om 17:45:Uitspraak van Snackyman op dinsdag 24 april 2007 om 17:35:
Hardcore heeft geen goede naam
dus jij keurt meteen elke hardcorefeest af..
hardcore heeft toch ook geen goede naam? hij zegt toch niet dat het zijn mening is? vraag een gemiddelde nederlander zijn mening ocver hardcore maar eens..
Jezus, waar maakt die Rocco zich druk om he! 
Precies
Uitspraak van Dat dus... op dinsdag 24 april 2007 om 17:03:Wat maakt die gast zichzelf belachelijk zeg! Zijn feesten lopen prima en hebben geen reet met Pandemonium te maken.
als er 1 organisatie is die juist het "slechte" publiek buiten houd is het Cyndium welzouden andere organisatie's nog een voorbeeld aan kunnen nemen
Precies
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 april 2007 om 18:32:Uitspraak van Stoeipoes op dinsdag 24 april 2007 om 15:46:
Westergas = Awake
Inderdaad.
en daarom worden er ook andere feesten gegeven
ga
Uitspraak van Goudenkimmetje op dinsdag 24 april 2007 om 18:43:Pff wat een gezeik... Als we maar geen gezeik op de nacht van het feest krijgen!
Laten ze het dan ook maar meteen zeggen; voordat we allen massaal op die dag gaan focussen etc.
Vaak genoeg in A'dam gebeurd dat vergunningen plots worden ingetrokken....
Hoor je mij zeggen dat er geen andere feesten worden gegeven?
hoor je mij zeggen dat jij dat zegt?
Er zijn ook nog andere feestjes in de gas hoor, met oud en nieuw was er loveland bijv.
dus die zin westgast = Awake slaat weer nergens op
laatste aanpassing
hoor je mij zeggen dat jij dat zegt?
Oh je had het niet eens tegen mij nou poeh my bad.
dus die zin westgast = Awake slaat weer nergens op
Omdat? Als ik aan de gas denk dan is het eerste feest wat er in me opkomt Awake.
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 april 2007 om 18:56:Ik vind wel dat Pandemonium het enige (harde?)concept is die het verdient zo'n locatie te mogen genieten als de westergas. Verder hoef ik er ook geen feestjes te hebben; afgezien van Awake
Het is wel een fucking mooie locatie
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 april 2007 om 18:57:Nou het slaat er wel enigszins op, aangezien de Westergas over het algemeen altijd in het teken staat van Awakenings (daar staat het om bekend).
Dat bedoel ik.
laatste aanpassing
Uitspraak van appeltje voor de dorst op dinsdag 24 april 2007 om 17:45:dus jij keurt meteen elke hardcorefeest af..
nee want ik ga er zelf ook naar hardcore feesten toe. Maar ik kan de reactie van rocco wel begrijpen en ook wel bepaalde reacties van mensen hier. Het is gewoon een groot risico dat awakenings in de toekomst niet meer door kan gaan als het bij pandemonium mis gaat. Overheid van tegenwoordig en zeker met die figuren die we nu in politiek hebben, daar wil je gewoon niet teveel risico's meenemen.
Kijk cyndium gaat waarschijnlijk na dit feest weer naar een andere lokatie, iig als je naar de afgelopen edities kijkt. Stel dat het misgaat dan is awakenings de dupe. Punt is ook dat awakenings niet zo makkelijk naar een andere lokatie kan gaan. Dus de reactie van rocco is volkomen terecht.
Voorkomen is nog altijd beter als genezen
laatste aanpassing
Uitspraak van Sebastiaan™ op dinsdag 24 april 2007 om 19:24:Trouwens wat ik raar vind is waarom cyndium niet aangeeft wat voor soort muziek er wordt gedraaid. Iig als ik bij het feest kijk staat er geen muziekstijl bij.
Omdat het 'vanzelfsprekend' is gok ik. Althans, ze zullen niet zo snel DJ Booziewoeziewoezie boeken met een jump-act.
Lijkt me vrij duidelijk
Uitspraak van Sebastiaan™ op dinsdag 24 april 2007 om 19:06:Kijk cyndium gaat waarschijnlijk na dit feest weer naar een andere lokatie
hoe weet jij dat nou er is 1 keer veranderd van locatie. Misschien blijft pandemonium daar wel
Uitspraak van Sebastiaan™ op dinsdag 24 april 2007 om 19:06:Het is gewoon een groot risico dat awakenings in de toekomst niet meer door kan gaan als het bij pandemonium mis gaat
Het kan bij hem net zo goed mis gaan (of is helaas al eigelijk gebeurd,kwa media aandacht en overlast en drugs gebruik).
Pandemonium heeft nog nooit in slecht daglicht gestaan kwa overlast of iets in die geest.
Het kan bij hem net zo goed mis gaan (of is helaas al eigelijk gebeurd,kwa media aandacht en overlast en drugs gebruik).
Ik kan me goed die acties van de politie op de Awakeningsfeesten herinneren, volgens mij met Pandemonium nooit
De slikkende jeugd in de Westergas
Doe dat eens ja
zou jij een keer een vb aan kunnen nemen
hoe weet jij dat nou er is 1 keer veranderd van locatie. Misschien blijft pandemonium daar wel
dat is ook niet helemaal waar
volgens mij word dit toch al de vierde locatie
Uitspraak van Sebastiaan™ op dinsdag 24 april 2007 om 19:24:Trouwens wat ik raar vind is waarom cyndium niet aangeeft wat voor soort muziek er wordt gedraaid. Iig als ik bij het feest kijk staat er geen muziekstijl bij.
ben toch benieuwd wat je kan verwachten die avond laatste aanpassing 24 april 2007 19:24
Haha, jouw postst worden echt per keer lachwekkender en ook slaapverwekkender
Ik zie je niks anders doen dan muggeziften over dit feest. Line-up moet genoeg zeggen. En ik lees toch al herhaaldelijk de termen Oldschool en Early Rave, dus waar heb je het over?
Uitspraak van Sebastiaan™ op dinsdag 24 april 2007 om 19:24:Trouwens wat ik raar vind is waarom cyndium niet aangeeft wat voor soort muziek er wordt gedraaid. Iig als ik bij het feest kijk staat er geen muziekstijl bij
heeft er nooit bij gestaan
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 april 2007 om 19:25:Omdat het 'vanzelfsprekend' is gok ik. Althans, ze zullen niet zo snel DJ Booziewoeziewoezie boeken met een jump-act.
Lijkt me vrij duidelijk .
Lijkt mij ook vrij duidelijk. Ik weet ook wel dat er wat wordt gedraaid. En oldschool en early rave vallen helaas voor de overheid en andere instanties gewoon onder hardcore dus ze kunnen nog problemen krijgen zeker als je dit leest
Ons is verzekerd dat het niet om een hardcorefeest gaat.” Volgens haar is het inderdaad niet de bedoeling om gabberfeesten in de Westergasfabriek te plannen. “Dat is niet het publiek dat we graag willen.
Dan kijk je in de line-up en zie je liviathan, toa en omar santana staan. Nou dat is gewoon hardcore voor die mensen. Zeker als ze het die avond horen.
dat weet ik niet ik zeg namelijk ook waarschijnlijk en als je kijkt naar de afgelopen edities. Het blijft moeilijk om te lezen voor bepaalde mensen.
Pandemonium heeft nog nooit in slecht daglicht gestaan kwa overlast of iets in die geest.
Klopt awakenings heeft idd veel in spotlight gestaan qua drugs maarja ga bij een escape, thunderdome, mysteryland of andere feesten of lokatie zulke acties houden en je hebt precies dezelfde situatie. Als de politie bij pandemonium een razia houdt heb je dezelfde situatie
Uitspraak van Dat dus... op dinsdag 24 april 2007 om 19:32:Ik zie je niks anders doen dan muggeziften over dit feest.
Jij ziet het als muggeziften ik zie het als een algemen discussie. Ik zie ook het liefst dat pandemonium doorgaat en het liefst had ik het feest ook bezocht. Wat is er nou vetter als hakken in de westergas. helaas kan ik niet.
Ik reageer trouwens op reacties hier en op het bericht van rocco. Lijkt me dat ik daar wel een oordeel over mag geven en misschien idee dat mensen eerst lezen en doordenken voordat ze een reactie geven
laatste aanpassing
Negatieve publiciteit is ook publiciteit
En ookal is er wel een vergunning aangevraagd voor een hardcore evenement, dan moet men niet zo bekrompen doen.
En waarom zou het op een Pandemonium sneller mis kunnen gaan dan op een awakanings?
Mensen, heb nou al zin in 12 mei
Uitspraak van Sebastiaan™ op dinsdag 24 april 2007 om 19:06:Het is gewoon een groot risico dat awakenings in de toekomst niet meer door kan gaan als het bij pandemonium mis gaat.
En waarom zou het op een Pandemonium sneller mis kunnen gaan dan op een awakanings?
Mensen, heb nou al zin in 12 mei
Uitspraak van Sebastiaan™ op dinsdag 24 april 2007 om 19:43:
Waarom bel je niet meteen de gemeente? Snel vertellen wat ze daar gaan doen
Mischien krijg je wel een lintje