| Betreft: | evenement: Pandemonium, zaterdag 12 mei 2007 om 21:00 |
En ookal is er wel een vergunning aangevraagd voor een hardcore evenement, dan moet men niet zo bekrompen doen.
Waarom bel je niet meteen de gemeente? Snel vertellen wat ze daar gaan doen
Mischien krijg je wel een lintje
Schijnt dus geen vergunning voor een hardcore evenement te zijn aangevraagd. Ik zou het erg kut vinden als ik als bezoeker daar rond zou lopen en het feest wordt om 2 uur gecancelled omdat er teveel geluids overlast of iets muziek komt niet overeen met wat erop de vergunning staat.
Het is gewoon een beetje zieken tussen organisaties onderling
heb je uberhaubt wel mijn reacties gelezen of kan je niet lezen
ik snap het verschil niet?
sinds dat Awake terug is in de Gas komt er precies hetzelfde volk als dat er op dat Pandemonium feest komt.. dus ik snap het probleem niet helemaal...
Mensen voor de duidelijkheid dit Oldschool/Early Rave evenement gaat gewoon op deze locatie door!
zielig gedrag
Rocco het is maar wara je je druk om maakt
Moet je er wezen
dus blijf lekker weg je hebt er toch niks te zoeken heb je er ook geen last van
zielig gedrag
Die Rocco baalt (terecht) gewoon dat hij geen technofeest in het Westergas mag geven
mensen even voor de duidelijkheid voor alle betweters etc.
Er is niks aan de hand het feest gaat gewoon door!!. De gemeente en politie heeft gewoon possitief op het feest gereageerd(als jullie goed het stukje hebben gelezen)
Het is gewoon een beetje zieken tussen organisaties onderling.
Rocco
zielig
LEES IS GOED
Uitspraak van hitmeister op woensdag 25 april 2007 om 09:26:
Er is niks aan de hand het feest gaat gewoon door!!. De gemeente en politie heeft gewoon possitief op het feest gereageerd(als jullie goed het stukje hebben gelezen)
Euhmm mensen dit verteld dan toch al genoeg anders zou het feest echt zijn vergunningen niet krijgen
Zo das ook gelijk uitgelegdlaatste aanpassing 26 april 2007 17:13
LEES IS GOED
Euhmm mensen dit verteld dan toch al genoeg anders zou het feest echt zijn vergunningen niet krijgen
Zo das ook gelijk uitgelegdlaatste aanpassing 26 april 2007 17:13
of het feest ter plekke als het al een paar uur bezig is aflasten. Dat zou een ramp worden
dan breekt de 3e wereld oorlog uit
BPM Meter
Denk
dat
er
weinig
ME-ers voor je neus staan incl politiehonden.