| Betreft: | evenement: Pandemonium, zaterdag 12 mei 2007 om 21:00 |
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 mei 2007 om 15:17:Nou, ben benieuwd.
Ik ga niet jumpen in de westergas!!!
Uitspraak van Erwin_1975 op vrijdag 11 mei 2007 om 17:18:Ik ga niet jumpen in de westergas!!!
Ga je niet eens even een showtje weg geven?
Ik heb mn outfit!
Wiehoeeeeeeee lekker gek doen morgen
Ik heb d'r zin in!
Uitspraak van Wackiejacky op vrijdag 11 mei 2007 om 22:37:Ik heb mn outfit
maskertje klaar voor de mass meeting
Uitspraak van Wackiejacky op vrijdag 11 mei 2007 om 22:43:in mn rol blijven
welke rol is dat?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 mei 2007 om 22:43:Morgen overdag nog even wat aan m'n scriptie doen
sterkte ermee
bijna af?
sterkte ermee
bijna af?
Dank je.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 mei 2007 om 22:52:zure appel
die is nog niet rijp
zin zin zin zin zin zin zin zin zin zin zin zin in morgen
als je maar een masker heb, toch
je ben vast niet zo lang bezig als me zus
die deed paar jaar over d'r afstudeer scriptie
uiteraard
eventjes aanwezig zijn
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 mei 2007 om 22:52:Nou nee, tot eind juni ben ik zeker nog druk bezig. Even door de zure appel heen bijten maar
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 mei 2007 om 22:52:Wilde eigenlijk misschien niet eens gaan morgen, maar dat kan natuurlijk niet.
uiteraard
eventjes aanwezig zijn
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 mei 2007 om 22:52:Nou nee, tot eind juni ben ik zeker nog druk bezig.
Idem, kleine 2 weken en mn eerste tentamen staat voor de deur, 3 weken iedere week 1. Ik hoop ZO dat 't me lukt het nu echt te gaan afronden!
Uitspraak van Tha_RaveBeast op vrijdag 11 mei 2007 om 22:54:die is nog niet rijp
Of hij hoort zuur te zijn.
als je maar een masker heb, toch
Da's ook weer waar.
Nooouuuuuu, dit is m'n 7de studiejaar al.
uiteraard
eventjes aanwezig zijn
Zeker doen ja.
Uitspraak van Wackiejacky op vrijdag 11 mei 2007 om 22:58:Zegikniewantdanishetnietmeerspannend
Da's ook niet de bedoeling van een gemaskerd bal natuurlijk Toob!
ja maar
straks sta je voor me en herken ik je niet
of heb je weer een misletoe boven je hoofd?
Uitspraak van Wackiejacky op vrijdag 11 mei 2007 om 22:58:Idem, kleine 2 weken en mn eerste tentamen staat voor de deur, 3 weken iedere week 1. Ik hoop ZO dat 't me lukt het nu echt te gaan afronden!
Tentamens heb ik gelukkig niet meer. Moet jij geen scriptie schrijven dan? Ik ga toch wel zo feest vieren als ik het gehaald heb!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 mei 2007 om 22:59:Nooouuuuuu, dit is m'n 7de studiejaar al. Maar ik ben nog geen jaar met m'n scriptie bezig.
Ik zit in mn 8e en ik heb straks alleen maar een Bachelor
Ik heb mn Bachelor Thesis al 2 jaar af
Bij mijn zijn die tentamens het probleem. mezelf concentreren op die suffe stof, ook nog eens allemaal wiskunde-gedoe...Pjoek! En ieder jaar dus gewoon gaan stappen he en gedacht "ik ga wel voor de her". Maar goed, 't is mooi geweest, ik wil 't afronden want ben er echt klaar mee, neukstudie. Ik wil d'r toch niks mee gaan doen.
laatste aanpassing
heeft indirect wel invloed op mij
weet nog wel dat de hemkade zo`n 3 kwart jaar is gesloten om een gevalletje?
maar genoeg, ik zie je morgen
als AoD iets verkloot in hemkade, dan gaan ze Crazyland niet verbieden om daar een feest te geven
toch
maar genoeg, ik zie je morgen
laatste aanpassing
de westergas zou eerder sluiten vanwege dinge ndie gebeuren op awake dan op pandemonium.
mensen krijgen eerder meer sympatie voor de scene als ze naar pandemonium zijn geweest dan naar awake
Uitspraak van Wackiejacky op vrijdag 11 mei 2007 om 23:19:Ik zit in mn 8e en
is dat ook echt nodig geweest of wilde je dat zelf?
Uitspraak van Wackiejacky op vrijdag 11 mei 2007 om 23:19:Ik zit in mn 8e en ik heb straks alleen maar een Bachelor Hou dat maar in je achterhoofd hehe, dan val jij nog best mee
Ach joh, wat maakt het tegenwoordig nog uit of je Bachelor of Master bent. Qua beroepsperspectieven niks.
Uitspraak van Wackiejacky op vrijdag 11 mei 2007 om 23:19:Ik heb mn Bachelor Thesis al 2 jaar af Ik zou willen dat ik alleen nog mn scriptie moest doen, ik bedoel, schrijven is mn beroep nu Had die Thesis binnen een week op papier staan.
Schrijven is bij mij ook niet het probleem hoor, ik wil hierna ook redactrice worden.
Uitspraak van Wackiejacky op vrijdag 11 mei 2007 om 23:19:Bij mijn zijn die tentamens het probleem. mezelf concentreren op die suffe stof, ook nog eens allemaal wiskunde-gedoe...Pjoek!
Precies, daarom ben ik ook zo blij dat ik dat niet meer heb.
Uitspraak van Wackiejacky op vrijdag 11 mei 2007 om 23:19:Maar goed, 't is mooi geweest, ik wil 't afronden want ben er echt klaar mee, neukstudie.
Tell me about it! Ben het ook meer dan zat.
laatste aanpassing
yep
dat weet ik nog heel goed
zo oud ben ik wel
ik zie je morgen
is goed man
hou je de banken in de chill schoon?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 11 mei 2007 om 23:29:Schrijven is bij mij ook niet het probleem hoor, ik wil hierna ook redactrice worden. Ik zou het allang kunnen (met m'n stage ook gedaan), maar ja, ik moet toch dat papiertje even halen. Het probleem bij mij is dat wetenschappelijke onderzoek en alle toestanden die daar bij horen. Ik moet trouwens ook nog eens alles in het Engels doen, heel fijn
Ja dat had ik idd ook, alles ging goed behalve dat resultaten-gedeelte. En idd ook in het Engels. Nou nog effe doorbijten vandaag meis, vanavond effe los!
Ik moet ook nog vet veel doen vandaag
Uitspraak van Wackiejacky op zaterdag 12 mei 2007 om 10:36:Ja dat had ik idd ook, alles ging goed behalve dat resultaten-gedeelte. En idd ook in het Engels. Nou nog effe doorbijten vandaag meis, vanavond effe los!
Hou op, hou op. Ben nu ook bezig met mijn eindnota! Maar vnv helemaal los ja!!!!
Uitspraak van Tha_RaveBeast op zaterdag 12 mei 2007 om 08:41:guess what it's fucking saturday
party kicking time
zin in
Uitspraak van Tha_RaveBeast op zaterdag 12 mei 2007 om 11:18:ff de jeugd oldstyle hakkuhhh leren
moet je het zelf ook wel kunnen
Uitspraak van Wackiejacky op zaterdag 12 mei 2007 om 10:36:Maar goed, straks nog paar uurtjes slaap inhalen
Ja, hopelijk heb ik daar ook nog ff tijd voor. Mijn buurmeisje kwam vanochtend om 6:00 uur met een groep aangeschoten vriendinnen thuis en die waren behoorlijk luidruchtig.
Uitspraak van Wackiejacky op zaterdag 12 mei 2007 om 10:36:Nou nog effe doorbijten vandaag meis, vanavond effe los!
Jep. Succes ermee!
Uitspraak van Wackiejacky op woensdag 2 mei 2007 om 11:17:D'r wordt bovendien zoveel geld verdiend aan die feesten, da's echt niet anders dan bij andere organisaties hoor. Dus waar die hele Monumental-verering op slaat is mij sowieso een raadsel. Hij zegt het notabene zelf. Waar Patrick die hele Gas dus inricht voor 1 dag laat hij de zooi lekker 2 dagen hangen en kan dan z'n poen opstrijken.
Blij dat er zo ook eens een andere partij is die het mag proberen daar. En ja, daar baalt Rocco van want er zijn genoeg andere organisaties geweest die 't geprobeerd hebben daar maar hij heeft altijd dat alleenrecht weten op te eisen.
Dat 'ie niet goed het verschil snapt tussen Oldschool en Hardcore kan ik 'm niet aanrekenen, hij weet ook niet goed meer wat Tchno betekent is mij de laatste jaren opgevallen. Met zn Minimal op de Main van het festival de hele dag of dat suffe geplingel in de Gas.
Bang om z'n vergunning te verliezen? Flikker toch een eind op man. Ik kan me herinneren dat het Awakenings was waar destijds 2 doden gevallen zijn en niet Pandemonium. En meneer was toch al op zoek naar een andere locatie? Eindhoven moest het toch worden? Hij was de gemeente Amsterdam toch sowieso al zat aan het raken met dat hele zero-tolerance beleid? Neem je eigen vage bezoekers lekker mee ergens anders heen dan. Ik weet zeker dat Cyndium gaat knallen in die Gas.
Uitspraak van Tha_RaveB€ast op zaterdag 12 mei 2007 om 11:18:
hakkuhhh
The passion never stops
laatste aanpassing
Spontane keelontsteking hier
Voel me niet echt ziek ofzo, wel retegaar. En ik slik een beetje moeilijk
Als ik een beetje loop te kwijlen vanavond mon excuses. Want ik ben er uiteraard wel bij. Mocht ik ommieteren dan leggen jullie me maar in de auto
Hakken tot we neervallen!!!
Uitspraak van Wackiejacky op zaterdag 12 mei 2007 om 19:49:Spontane keelontsteking hier
thee met honing
Uitspraak van Wackiejacky op zaterdag 12 mei 2007 om 19:49:Mocht ik ommieteren dan leggen jullie me maar in de auto
maakt 't nog uit welke auto?
niks van gezien...
heb helaas wel 2 keer een aanvaring gehad met het barpersoneel...
die teringlijers hadden troep in me drinke gegooid...
ik blij dat ik het na 1 slokkie al door had...
maar zoals ik het heb gehoord van wat maatjes , was ik niet de enige die dat mee heeft gemaakt afgelopen nacht...
Iemand die deze ervaring deelt?
heb helaas wel 2 keer een aanvaring gehad met het barpersoneel...
die teringlijers hadden troep in me drinke gegooid...
ik blij dat ik het na 1 slokkie al door had...
maar zoals ik het heb gehoord van wat maatjes , was ik niet de enige die dat mee heeft gemaakt afgelopen nacht...
Iemand die deze ervaring deelt?