Bericht afgekeurd
Het eerste bericht van dit onderwerp is verwijderd door de auteur zelf.
Het eerste bericht van dit onderwerp is verwijderd door de auteur zelf.
Ook als een kind van 11 verkracht is en zwanger is ?
JEzus wat een foto op de vroege morgen
JEzus wat een foto op de vroege morgen
Uitspraak van Mr.P op donderdag 11 januari 2007 om 09:46:
kan een kind van 11 zwanger raken dan?
ja dat is soms mogelijk..
![[img width=306 height=490]http://claars-notes.nl/sneue%20kindjes%202/jemig%20113%20abortus%202.jpg[/img]](http://claars-notes.nl/sneue%20kindjes%202/jemig%20113%20abortus%202.jpg)
als ouders mag je beslissen of je abortus wil, als je geen kind wil en je bent tog zwanger(ongelukje ofzo) dan laat je t weghalen
als ouders mag je beslissen of je abortus wil, als je geen kind wil en je bent tog zwanger(ongelukje ofzo) dan laat je t weghalen. is geen moord, de foetus merkt er nix van.
Ook als een kind van 11 verkracht is en zwanger is ?
maar wat vind jij er nu van dan?
Abortion is a bloody bloody crime
Vind ik niet, ongewenst zwanger ben je als je verkracht wordt.
Voor de rest heeft A. Blondy gelijk.
Don't blame the woman, blame society.
Don't you blame the woman, you got
to blame the system ya
Give the women everything they need...
Cause no children, no future, no human race,
No children, no future, no race, no race at all.
Abortion is a crime.
Abortion a crime.
Abortion is a mighty, mighty crime!!
Abortion a crime.
It's a crime!! (bis)
It's a serious crime!!!
jij hebt zeker op de cristenunie gestemd
Idd ja! Wanneer leggen we er ons bij neer dat we geen God zijn?! Abortus is moord!
Als je sex hebt vermoord je ook miljoenen zaadcellen dus kinderen.
Ik geloof dat ik altijd nog bepaal wat er gebeurd in mijn buik en mijn leven
Nee maar kinderen uitschijten en er niet financieel voor kunnen zorgen is veeeeeeeeeel minder erg
Lijkt wel een hype
"Ik hou het maar"
En de rest van de nederlanders betalen.
Uitspraak van Sylviana op donderdag 11 januari 2007 om 12:16:
Een zaadcel is DUS geen kind.
![[img width=203 height=297]http://www.europeannationalfront.org/nl/aborto.jpg[/img]](http://www.europeannationalfront.org/nl/aborto.jpg)
vind ze allebei overdreven , als ik klaarkom op een handdoek
komen er toch geen baby's uit?
maarrr iedereen ze'n mening laat ik daar respect voor hebben
voor het geval we hier een rel gaan schoppen
daarom maar als die bevruchting d'r is
laat hem dan!! als diegene het niet wilt
moet die het ook niet zover laten komen ..mits (zie standpunt)
of check deze artikel dato 30 mei 2006.
stel je ben zwanger en je komt er met 20 weken achter dat t buiten de baarmoeder niet in leven kan blijven..
dan kies je toch ook voor een abortus..
en als je verkracht bent of iets en je raakt dr zwanger van.. snap ik best dat je zo'n kind niet op de wereld kan zetten..
abortus is toelaat wanneer:
het een kind is !! (zie knipsel 9 jarig meisje)
wanneer het ongewilt word toe gebracht , verkrachting e.d.
![[img width=450 height=365]http://www.kamagurka.com/kamArt/cartoons/kamagurkistan/kamagurkistanDeel68/3.gif[/img]](http://www.kamagurka.com/kamArt/cartoons/kamagurkistan/kamagurkistanDeel68/3.gif)
kinderen krijg je, die neem je niet..
daarom maar als die bevruchting d'r is
laat hem dan!! als diegene het niet wilt
moet die het ook niet zover laten komen ..mits (zie standpunt)
en als je verkracht bent of iets en je raakt dr zwanger van.. snap ik best dat je zo'n kind niet op de wereld kan zetten
Da's dan weer een ander verhaal, zijn genoeg meisjes die dit is overkomen, en die zijn vaak beter af met een abortus, stel je eens voor dat je het kind moet baren dat is ontstaan door een verkrachting!! lijkt me geen pretje.....
je de gedachten van mensen toch niet tegen kunt houden.
Toen ik zwangere raakte hadden zowel ik als me vriend beide geen werk en wji maakte er ook geen probleem van want 9 maanden is een lange tijd en tegen die tijd hebben we wel weer werk of hebbie recht op een uitkering.... en nog geen maand later hadden zowel ik als me vriend werk.....
en iedereen denkt er anders over.. daar word je het nooit over eens
gaat me meer om de diegene zegt van: och ik denk dat ik maar een abortus laat doen..
kijk van zulke mensen wil ik weleens weten wat erin hun hoofd speelt
Ik denk dat mensen al gauw denken dat een kindje heel duur is
Maar toch spelen bij veel de financien wel een grote rol, met name de eerste, dan moet je alles aanschaffen
Abortion is a bloody bloody crime
Uitspraak van Rob. op donderdag 11 januari 2007 om 11:11:
Vind ik niet, ongewenst zwanger ben je als je verkracht wordt.
Voor de rest heeft A. Blondy gelijk.
Don't blame the woman, blame society.
Don't you blame the woman, you got
to blame the system ya
Give the women everything they need...
Cause no children, no future, no human race,
No children, no future, no race, no race at all.
Abortion is a crime.
Abortion a crime.
Abortion is a mighty, mighty crime!!
Abortion a crime.
It's a crime!! (bis)
It's a serious crime!!!
Idd ja! Wanneer leggen we er ons bij neer dat we geen God zijn?! Abortus is moord!
kijk dat bedoel ik nou!! sommige doen het om financiele reden maar als ik dit lees knap ik gewoon van op!!
1ste klas moeder ben je!! zorgt eerst voor het welzijn van je (ongeboren) kind en zorgt dan voor jezelf
Met alleen liefde maak je een kind niet groot
Los van alles, moet je bij het krijgen van een baby er beide op vooruit gaan
Met alleen liefde maak je een kind niet groot.
Los van alles, moet je bij het krijgen van een baby er beide op vooruit gaan.
Als je ouder word moet je altijd inleveren ongeacht je oud je ook bent en hoe goed het in je carriere loopt, Heel je leven word op zijn kop gezet en je moet alles gaan plannen je kan nooit meer even zomaar....
Ook zullen er vrienden zijn die je zullen laten vallen omdat je kinderen heb en ze zien je veel liever als stap maatje dan als een thuiszittende vader of moeder....
er komt nu geld in het laadje genoeg om van rond te komen daar gaat het nu om....
zit je bij je vrienden kan je stoer vertellen ik heb net een zwanger meissie in de stek gelaten,,
Wat ik veel erger vind dan abortus is dat dr gewoon gasten zijn die hun vriendin dumpen nadat ze zwanger is geworden
vind trouwens wel dat ze die gasten mogen ophangen
die zodra ze horen dat hun vriendin zwanger is dat ze pleitte zijn
ben je echt stoer zeg
zit je bij je vrienden kan je stoer vertellen ik heb net een zwanger meissie in de stek gelaten,,
Ja nou ik heb tot mijn bevalling wat laten horen, nu dus niet meer. Maar ga over een week die kant weer op ALLEEN. Omdat ik zelf nog wat dingen te zeggen heb, was er nog niet klaar mee. Niet voor mezelf, maar voor mijn zoontje.
Want hij heeft ook rechten.
pakke wat je pakke kan meis!!!
desnoods issut ze'n laatste euro..
of lucht gewoon je hart dat kan ook
Gelukkig dat de liefde van moeder en kind blind is...
Is een medische ingreep voor die artsen. En ze krijgen er erg veel geld voor, zie het als een schnabbel.
Zelfde als de advocaat van een kinder verkrachter of seriemoordenaar...
geef dan die hond aan je kleine ook altijd leuk hahaha
beetje paardje rijden
zat paar weken geleden 4 in het land te kijken..en er was een stuk over abortussen in t buitenland (weet niet meer psies waar) daar werken nederlandse artsen en daar kun je een abortus laten doen voor €4000,- tot 37 weken....heb even zitten spitten op het internet nou kon echt brokken wegslikken toen ik het zat te lezen over hoe het gebeurd..hier kleine samenvatting:
+ ze brengen iets in, daarmee knippen ze het baby'tje (want het is dan al een baby) in stukjes(kindje wordt niet eerst verdoofd of wat dan ook!!!!!)
+ vervolgens wordt het stukje voor stukje verwijderd
+ en uitgezogen
kan hier echt met mn verstand niet bij!!! en denk wel dat er genoeg mensen het hiermee eens zullen zijn dat dit iets is wat niet meer hoort te gebeuren
Kan er wel om janken nu ik dit heb gelezen.
Die hoord voor de rest van haar leven in een celletje weg te rotten, want dit is gewoon moord met voorbedachte raden.
ou toen ik op internet dat stuk aan het lezen was...zat ik letterlijk te janken....zie dan gelijk mn echo foto's voor me van mn kids die toen genomen waren met 38 weken...was zo trots kon alles zien...en ze reageerde echt al op bepaalde dingen in mn buik!!!vooral muziek en dan bepaalde nummers die ik altijd luisterde
dat kun je niet vergelijken vind ik hoor....no hard feelings..maar een kinderverkrachter of seriemoordenaar die doet t zelf en is r zelf bij...zo'n hummeltje groeit..kan horen,zien en voelen...alleen heeft geen rechten en kan niets doen....ik heb zelf 2 kids,misschien daarom dat ik dit soort dingen misselijk makend vind..maar wat ik al zei
schandalig...maar wat helenmaal van d gekken is dat er GVD nederlandse artsen die ingreep uitvoeren...
prescies, maak van die 9 maanden maar je hele leven
goed of fout, hmm is nogal lastig kiezen he..
of het een of het ander?
ja idd...maar als je dan toch zo zwak bent om na zoveel maanden het kind niet te houden...laat t ter wereld komen en sta het af aan mensen die t zo graag willen maar geen kids kunnen krijgen!!!!
weet je wat ik dan echt niet snap hoe je jezelf nog in de spiegel aan kunt kijken,of nog respect voor jezelf kunt hebben....of zelfs nog kunnen slapen...pffffkan hier uren over doorpraten,maar ja het gaat gewoon door!!!! wie zijn wij...maar mensen met gevoelens en onbegrip...ben blij dat ik mn kids een goed leven geef en n hoop liefde...ongeacht hoe moeilijk ik het heb gehad in het begin(was vrij jong) heb r voor gestreden en gevochten en ze zijn nooit iets te kort gekomen...maar later als ze groot zijn en zeggen mama ik hou van je en ben trots dat jij mn mams bent...weet ik waarvoor ik heb geleefd hoe ik heb geleefd...voor mn kinderen!!!
Er is niets zo bijzonder als een kind die naar je toereikt en wil zeggen: mama wil je me knuffelen? oh krijg het er gewoon warm van.
idd..... smelt je,die van mij zegen altijd als ze naar bed gaan...welterusten mama ik hou van u..dan geven ze me een grote kroel en slapen ze rustig!!!
( al wil ik ze soms wel ns achter het behang plakken) maar dan zeg ik ook echt "soms"...want soms...pffff..zijn ze echt ondeugend en maken ze ruzie alsof ze aardsvijanden zijn
Ben hier volgens mij 1 van de weinige mannen hier
maar snap alles wat jullie zeggen ( ja ja een zeldzaamheid hier)
heb helaas nog geen kids
maar ben er super gek mee
van een kind kan je zoveel leren
ik sta nog elke dag versteld van hoe snel me neefie van 2 dingen leert
kinderen zijn eerlijk onzschuldig lief eigenwijs
denk dat volwassen hier echt wel een voorbeeld aan kunnen nemen
nogmaals abortus moet in beperkte maten ( dus na verkrachting/ als de moeder zelf in levens bedriegende ziekte heeft en het lichamlijk niet aan kan, of een kindje dus word geboren in een hele verkeerde omgeving zoals al eerder genoemd een zwerfster)
denk dat volwassen hier echt wel een voorbeeld aan kunnen nemen....
Ben hier volgens mij 1 van de weinige mannen hier
en ach..man/vrouw...wat is t verschil...kinderen zijn om van te houden..hoef je geen vrouw voor te zijn om over mee te praten...wat er eerder al gezegd werd...dachten alle mannen die maar wegrennen maar zo!! zou een hoop leed minderen bij opgroeiende kinderen
komen we nog wel ns op terug hahaha ok is echt vervelend soms...maar ja weet hoe ik met me broer was...water en vuur dus ik bereid me maar vast voor!!!
n,maar hou me hart vast.
wat ik hierboven lees vind ik afschuwelijk...van dat kindje bij 37 weken!
Beetje moeilijk om te zeggen goed of fout he?....
Dat ligt geheel aan de situatie!
Ik denk oprecht dat er genoeg kinderen zijn, die beter af waren als ze niet geboren waren uit hun huidige ouders!
Ik denk aan het meisje van nulde en alle kids die ik niet ga noemen, maar die allemaal een verschrikkelijke dood hebben gevonden.
Ik denk aan het meisje van nulde en alle kids die ik niet ga noemen,
beste uitvinding ooit
1 van de redenen dat ik d66 stem
en nu heeft ze weer n baby...schandalig...van zon iemand moeten ze t eruit trekken...niet zo bedoeld maar hoe is t voor zon kindje om later te moeten horen wat zijn/haar moeder met het zusje heeft gedaan!?dan nog niet te spreken over hoe het met dat kindje af zal lopen!!!!!
Ze hadden haar moeten steriliseren!
ls je van deze uitvinding wist, kon je misschien op een echte partij stemmen
Maar dat jij vanwege je overtuigingen het niet eens bent met abortus, dat is prima.. maar respecteer de keuze van een ander.
* trekt knikkende gebaar terug van de quote van Daphne..
**houdt van mensen met een EIGEN redelijk consequente mening**
Ik ben het overigens wel eens met abortus.
heb er zelf allemaal geen ervaring in, maar zou het als onbekende ook niet weten.. misschien dat daar meer informatie over zou moeten komen
maar ja die baby van vorige week met die afgebeten navelstreng dood tussen de bosjes...geen enkel excuus..reden zou t mij een gevoel kunnen geven van begrip!!!! schandalig ook al is zon meisje jong..of ziek...of wat the f...dan ook...onacceptabel en gevoelloos ben je dan!!!
Niemand weet nog wat voor verhaal erachter zit
sorry...absoluut niet mee eens...ziekenhuis...blijf van me lijf huis..en als je negen maanden zwanger bent...en je woont nog thuis(wat het geval moet zijn met eerwraak,mag t huis niet uit eer j getrouwd bent...dus dat is al uitgesloten) maar zeg nou eens zelf...je pasgeborene in de bosjes dumpen en dood laten gaan..als t baby'tje al niet dood was...sorry geen enkel excuus...wat mij door mijn mams altijd is gezegd en wat ze me soms nog steeds zegt...voor elk probleem is een goede en nette oplossing!!! maar je moet t wel goed doen..ze zegt altijd een probleem is begonnen bij jezelf...dus hoor je zelf op te lossen en als e jezelf oud en wijs genoeg vond om te ne....kun je de consequenties ook aanvaarden...ze had t bij t ziekenhuis desnoods in n mandje moeten achterlaten zoals die andere baby enkele jaren terug die nu 2 goede pleegouders heeft....had de baby nog n kansje gehad en zo niet een eervolle begrafenis!!! baby's zijn rein puur en schoon en dat kun je van zoveel mensen/volwassenen niet zeggen....waarom moet zo'n babytje zo eindigen alsof t een hoopje vuil is...nee echt kan hier over door blijven lullen maar de ik niet....t is schandalig!!!!!!!! geen excuus mogenlijk om t te rechtvaardigen!!
heb er zelf allemaal geen ervaring in, maar zou het als onbekende ook niet weten.. misschien dat daar meer informatie over zou moeten komen.
maar ja die baby van vorige week met die afgebeten navelstreng dood tussen de bosjes...geen enkel excuus..reden zou t mij een gevoel kunnen geven van begrip!!!! schandalig ook al is zon meisje jong..of ziek...of wat the f...dan ook...onacceptabel en gevoelloos ben je dan
(wil mezelf niet ophemelen hoor!!! maar doe mn best en meer als dat kan ik niet doen)
Dan kunnen we volgens jou ook wel stoppen met de discussie over de doodstraf
goed en fout.. ligt er maar helemaal aan om wat voor je redenen dat doet.. als je verkracht bent en dan zwanger raakt is t ander verhaal, maar omdat je onveilig gevreeen heb, moet je ook zelf voor de gevolgen opdraaie je bent er zelf bij (uitzonderingen daargelaten)..maar desondanks geloof ik, dat je pas echt eens of oneens kunt zijn als het jezelf overkomt
Ik denk niet dat je kunt zeggen of abortus goed of fout is... Het ligt er altijd heel erg aan in welke situatie je zo'n beslissing neemt.. Als je verkracht ben of je kunt je kind echt geen goede toekomst bieden ben ik er zeker wel voor... Maar van die 14jarige meisjes die onveilig neuken en zwanger worden is echt te erg
Moet abortus gewoon kunnen, overal!
Tot hoeveel weken? Waar is de norm, en als je 6 weken zegd, mag je dan in een uitzondering 1 dag later, en dan 2 of 4 of 8? Of Bepaal je dat aan de hand van de achtergrond van de moeder
Ik denk oprecht dat er genoeg kinderen zijn, die beter af waren als ze niet geboren waren uit hun huidige ouders!
Ik denk aan het meisje van nulde en alle kids die ik niet ga noemen, maar die allemaal een verschrikkelijke dood hebben gevonden.
ligt ook aan de kinderbescherming als die eerder hadden ingegrepen had het niet gebeurd want met elk kindje die vermoord is door der ouders was toch bijna iedereen bekend bij de kinderbescherming maar die zijn te goedgelovig om in te grijpen denken dat alles wel goed komt
deze snap ik persoonlijk niet omdat je als je verkracht bent niet echt een keuze had lijkt me
hoezo niet? dr zijn ook mensen die het kindje dan ook houde.. klinkt wel luguber, maar heb t het wel eens ergens gelezen, over moeders die na de verkrachting zwanger raakte en het tog houden..
Ligt heel erg aan de situati ..
Dr zijn meisjes die dr zomaar op los neuken en zwanger raken, dat vind ik zo erg & egoischtisch en erg hersenloos.
hoezo niet? dr zijn ook mensen die het kindje dan ook houde.. klinkt wel luguber, maar heb t het wel eens ergens gelezen, over moeders die na de verkrachting zwanger raakte en het tog houden..
maar als je verkracht ben hebbie niet de keuze gehad misschien raakt ik zwanger of niet je had niet de keuze van ik gebruik condoom DUS dan is het niet je eigen schuld dat je zwanger raakt
dan vind je wel dat je de keuze mag maken om het wreg te laten halen
Nee maar kinderen uitschijten en er niet financieel voor kunnen zorgen is veeeeeeeeeel minder erg
Lijkt wel een hype
"Ik hou het maar"
Lijkt wel een hype
"Ik hou het maar"
Als je dat altijd zonder pil/condoom doet is dat zeker dom
Maar dat doen niet veel mensen,bijna elk meisje dat ik ken is wel aan de pil.
En als je aan de pil bent,probeer je het dus te voorkomen,maar dat lukt niet altijd.
Dat jij dat er nou "op los neuken" noemt vind ik wel erg overdreven.
wat zij denk ik bedoelt..is dat veel meisjes die niet zwanger raken en geen abortus kiezen aan alle kanten financieel geholpen moeten worden,bijstand/subsidies voor van alles,(bijna)gratis kinderopvang (terwijl andere mensen wel gewoon moeten betalen ervoor) enz enz
veel meisjes die niet zwanger raken en geen abortus kiezen aan alle kanten financieel geholpen moeten worden,bijstand/subsidies voor van alles,(bijna)gratis kinderopvang (terwijl andere mensen wel gewoon moeten betalen ervoor) enz enzlaatste aanpassing 14 januari 2007 10:44
(dat heet gemeenteplaatsen)
o en wat ik vergeet te zeggen over hoe leuk het wel niet is in de sociale dienst..je moet je eigen altijd verantwoorden..1x in de zoveel tijd moet je al je administatieve zooi daar afgeven en wordt gecontroleerd of je niet iets extra's hebt ontvangen..heb je wel alle benodigde papieren en heb je wel alles bij de belastingdienst aangevraagd wat aangevraagd moest worden. Ze zitten in je nek te hijgen en als er iets niet klopt kun je weer van voorafaan beginnen
als je zo dom bent om onveilig te naaien
moet je ook zo mans/vrouws zijn op voor de consequentie's op te komen.
Persoonlijk vind ik, als dat je al niet alleen kan rondkomen, hoe ga je je kind onderhouden dan?! Van die eeuwige thuisblijvers die soos trekken, vreselijk vind ik dat..
Maar ik vind dat je dan gewoon veilig moet vrijen als je zo graag wilt.. En dan bedoel ik double dutch..
Misschien vind jij het dom dat iemand met weinig geld abortus pleegt,iemand anders vind het misschien weer dom dat je als sloeber een kind op de wereld zet..
deze opmerking zeker wel...wie wil r nou niet dat zn kleine er op en top uit ziet..heb ik ook hoor...vind t ook heerlijk als ik mn kruimeltjes in hun burberry jasje door de stad zie lopen...ben ook blij dat ik t kan veroorloven en de vader van de kleintjes dan!! dus ja de een vind geld en luxe niet belangrijk en laat t kindje geboren worden en anderen die daar wel waarde aan hechten en eerst alles op n rijtje willen hebben die de zwangerschap afbreken, je ziet t heel vaak...ouders op latere leeftijd met kinderen die elk jaar 1 of 2 x op vakantie gaan en ouders /alleenstaande met kids wiens kinderen de gehele schoolvakantie in de speeltuin voor de deur lopen of t maar moet doen met 1x in de week/soms zelf per maand met t zwembad..laatste aanpassing 15 januari 2007 18:22
En sorry hoor.. Ik ben ook niet met luze opgevoed.. wij gingen ook maar 1 keer per jaar op vakantie en gewoon een paar keer per jaar een dagje weg.. Ik ben daar echt niet slechter door geworden.. Ik heb geleerd om met geld om te gaan..
Maar een kind hoeft niet per sé in een burberry jasje te lopen.. Als je dat niet kan betalen vind ik dat zeker geen reden om het dan maar weg te laten halen..
en zeg hiermee ook echt dat je je kind maar moet weg laten halen ivm merk kleding zo ben ik ook niet opgevoed,zei dat ik t leuk vind om te zien!
en sommige mensen raken per ongeluk zwanger en als hun besluiten dat het niet in hun leven past om wat voor reden dan ook, dan is dat hun goed recht!
Persoonlijk vind ik, als dat je al niet alleen kan rondkomen, hoe ga je je kind onderhouden dan?!
,(bijna)gratis kinderopvang
ligt ook aan de kinderbescherming als die eerder hadden ingegrepen had het niet gebeurd want met elk kindje die vermoord is door der ouders
dat zijn wel enkele gevallen, want tegenwoordig hoef je echt niet meer per ongeluk zwanger te raken, al wordt het wel als makkelijke uitvlucht gebruikt.
en worden de mensen waarbij het ECHT per ongeluk gebeurt met de nek aangekeken. als je niet zwanger wilt raken zijn er zat middelen om niet zwanger te hoeven raken, ( uitzonderingen daar gelaten)
ik heb een wao, en ik moet ook gewoon mee betalen als iedere andere werkende gek niks korting
Heel mooi gezegd...maar helaas geldt dit niet voor als de kids ouder worden..dan gaan ze naar de middelbare school en willen ook die duurdere broeken of jassen of schoenen. En je kan je kind wel opvoeden naar jouw normen en waarden maar op school worden die snel weggenomen (uitzonderingen daargelaten). Dus wat ga je doen om jouw kind gelukkig te maken? Die dure broek kopen..kijk, ik doe dat nu ook nog niet..er ligt hele leuke kleding in hun kast die ze met plezier dragen en het ook niet erg is als er een gat in wordt gevallen, wat vaak genoeg gebeurd op die leeftijd, maar mocht de tijd aanbreken...ik weet dat ik alles zou doen om mijn kinderen gelukkig te maken.
Ik ben er niet op tegen..
Slik je wel netjes de pil en gaat het toch fout en je wil geen kind,of je hebt het niks te bieden...dan vind ik abortus een goede keuze
Ligt maar net aan de situatie, niemand kan over een ander oordelen..
Je kan niet voor een ander bepalen wat goed of fout is.
..ik hoef geen eigen bijdrage te betalen omdat ik nog part-time werk...zit net aan de 30 uur per week...dat heet idd gemeenteplaatsen en dat geldt in geheel nederland hoor!!!
Mensen denken dat er bij mensen die jong kinderen krijgen bakken met geld binnen stromen en dat alles maar toegeworpen word..
ik weet dat ik alles zou doen om mijn kinderen gelukkig te maken.
heb destijds de lijst gezien met alle hoogten van inkomensgegevens......zelf de mensen die weinig inkomen hebben moeten op z'n minst een kleine bijdrage van een paar euro doen.
met een vaste baan is al moeilijk
kep zowat een maandloon nodig om vaste lasten te betalen
dan is dat misschien per gemeente verschillend of misschien laatst veranderd,maar ik weet 100% zeker dat toen ik zelf in de kinderopvang werkte (tot een jaar geleden) dat sommige kinderen er gratis zaten en andere voor heel weinig !!
Dan laat ze abortus plegen TEGEN haar wil in.
Ik ben 100% voor de abortus.
Ten eerste als al geconstateerd is dat het kind gehandicapt word, ik zal dat kind geen kutleven gunnen (ikzelf ook niet).
Ten tweede, stel je vriendin is zwanger geworden terwijl er toch voorbehoedsmiddelen zijn gebruikt (een foutje dus). Dan kan je al de vraag stellen of de ouders wel toe zijn aan het opvoeden van een kind.
Misschien staat het er wat grof of gevoelloos maar dit zijn al sowieso twee hele goede redenen in mijn ogen om toch een abortus uit te voeren.
Natuurlijk respecteer ik de mensen die het niet met me eens zijn. Je bent immers ook baas over je eigen lichaam.
ff een keiharde stelling:
als een vrouw zwanger is mag ze alleen een kind baren als de man het daar mee eens is, anders is het niet meer dan logisch (en fatsoenlijk) dat de vrouw een abortus laat fixen!
KOM ER MAAR IN!
lastig onderwerp...
omdat de man het kind nou eenmaal niet baart,dus je kan de vrouw geen abortus opleggen..dus pech voor de mannen
nu geen...
jawel want dat kindje had nog een heel leven voor zich en dat ontneem je hem.
Maar dat is een beetje hetzelfde als:
God weet exact wat je gaat doen. Maar wat nou als ik dan beslis om op het laatste moment iets anders te doen? God wist dat je op het laatste moment iets anders zou doen.
Het maakt niet uit dat je dat kind zn leven ontneemt. Als je het geboren laat worden ontneem je (het vermoedelijk betere) leven van het kind dat nu niet geboren wordt.
En daarbij: dat kind weet helemaal niet dat het bestaat. (nee echt niet, je kan nog geen herinneringen opslaan en dat maakt je bewust) en al was ie bewust van zijn bestaan: hij is zich niet bewust van de wereld.
En het is hypocriet.. leven is oh zo belangrijk.... maar alle kippen in één hok en lamsvlees op mn bord.. en branden met die bossen want ik wil n tafel!!!! Maar een mens... is heilig (en dat terwijl het het ranzigste, vernietigende dier op aarde is )
het enige bezwaar is dat mams een trauma eraan kan overhouden.
Dus dan maar kiezen voor de veilige weg... een eventueel moeilijk leven voor je kind, maar jij voelt je er wel goed bij
En dat je nog steeds geen verantwoordelijkheden kent, knap hoor..
(en maar hopen dat t goed gaat)
Abortus is moord en mag niet
stel: jouw vriend wil geen kind en jij bent per ongeluk zwanger...
het is wat moeilijker als jij je kind weg wilt laten halen en je vriend dat dus niet wilt
je houd dus o,o% rekening met de vader van het kind dat je baart...
waarom laat je het dan niet weghalen
neem je daarna een zaaddonor die WEL achter zijn donatie staat?
nou je mag bes rekening houde met de vader een beetje...
zie je nou wel dat je niet evil bent..
(aangezien ze niet echt tegen abortus is)
Overigens, weet niet hoe jij leest, maar dat abortus moord is en dus niet mag is niet MIJN standpun
Ik volg het ook niet meer zo heel goed, ene discussie gaat over een abortus nemen als de man het kind niet wil en de vrouw wel.
precies hoe jij het zegt: abortus IS moord en MAG dus niet..
dat is jou mening,dat zei je er niet bij..het staat er alsof het een feit is..daar reageerde ik op
Tja, de eeuwige discussie.
Abortus is moord en mag niet. Had je maar beter op moeten letten. Verantwoordelijkheid nemen. Wie met de benen wijd gaat moet de consequenties dragen. Tja tenzij je verkracht bent natuurlijk, dan is het anders.
Heb een broertje dood aan die argumenten. Ik vind het een goede zaak dat de mogelijkheid er is, en elke vrouw moet voor zichzelf beslissen of zij met die keuze kan leven! En ik vind het niet aan een buitenstaander die de situatie niet kent, om te oordelen of haar redenen wel valide zijn.
Please correct me if I'm wrong
beter citeren dus
ff een keiharde stelling:
als een vrouw zwanger is mag ze alleen een kind baren als de man het daar mee eens is, anders is het niet meer dan logisch (en fatsoenlijk) dat de vrouw een abortus laat fixen!
KOM ER MAAR IN!
JUIST abortus bij het minste geringste want de wereld is te overbevolkt
Ik zou zeggen spring voor de trein weer eentje minder.
En de vrouw is trouwens meestal de zak als ze zwanger word, dus zij beslist en het is het kind van 2 maar als de vader het niet wilt heeft hij best pech want zit toch in haar buik
ben je vriend niet
dan moet je het beter neerzetten leek dus net zo alsof dat jou mening was..
korte teentjes?
dat leek zo omdat jij niet goed leest
elke kleuter die het met enige aandacht leest begrijpt wat er mee bedoeld wordt
enige aandacht
lange tenen of een kort lontje bedoel je
wie heeft er hier nu lange tenen,meteen met je gejank beginnen..
heb je goed,intereseerde me ook geen kut wat je zei
mijn idee
moeilijk he, toegeven dat je gewoon niet kan lezen
maar geeft niet, komt wel goed met je
korte teentjes?
maar goed, lamaar hangen
kennelijk niet
HAP
kindje
basket case
als je onder de 25 bent = het goed om abortus te laten doen!
maar sommige meisjes zijn zelf nog een kind
ja er zijn zo veel redenen waarom vrouwen/meisjes een arbortus nemen, daar kan je geen (voor)oordeel over geven.
goed, helpt ook weer beetje tegen de overbevolking, en als het eigelijk toch al ongewenst is, lijkt me dat dat kind anders toch niet de liefdevolle opvoeding krijgt wat het verdient...
Tja, de eeuwige discussie.
Abortus is moord en mag niet. Had je maar beter op moeten letten. Verantwoordelijkheid nemen. Wie met de benen wijd gaat moet de consequenties dragen. Tja tenzij je verkracht bent natuurlijk, dan is het anders.
Heb een broertje dood aan die argumenten. Ik vind het een goede zaak dat de mogelijkheid er is, en elke vrouw moet voor zichzelf beslissen of zij met die keuze kan leven! En ik vind het niet aan een buitenstaander die de situatie niet kent, om te oordelen of haar redenen wel valide zijn.
helemaal mee eens......er is geen goed of fout antwoord op deze vraag.....
het hangt helemaal af van de siuatie en de personen wie voor deze keuze komen te staan!!
in sommige gevallen is het houden een veel slechter iets dan het weghalen!
een kind verdient het beste het mooiste enz enz enz en als je dat niet kan geven en t kind gaat voor galg en rad opgroeien is de keuze abortus humaner al laten leven!
abortus moet blijven!!
wat mij betreft nog in de laatste week!
mag dan al een volgroeid wezentje zijn maar hij weet toch niet dat hij bestaat. (nee daweetieechtnie)
en verder is het leven toch niet veel waard. Alle dieren mogen de tyfus krijgen maar 1 baby hooooooooowwwwwwneee ach en wee!! Afrikanen mogen lekker verotten in hun kuthut maar een baby ohhhww ach wee.
JUIST abortus bij het minste geringste want de wereld is te overbevolkt.
En kom niet met: hij heeft een heel leven voor zich en dat ontmneem je. Want als iemand abortus doet en over een tijd wel een kind neemt dan heeft dat kind een leven. En dat zou je ontnomen hebben als je die ander op aarde had gezet.
En buiten dat stel dat je daarna geen kinderen meer kan krijgen.....