Bericht afgekeurd
Het eerste bericht van dit onderwerp is verwijderd door de auteur zelf.
Het eerste bericht van dit onderwerp is verwijderd door de auteur zelf.
dat kun je niet vergelijken vind ik hoor....no hard feelings..maar een kinderverkrachter of seriemoordenaar die doet t zelf en is r zelf bij...zo'n hummeltje groeit..kan horen,zien en voelen...alleen heeft geen rechten en kan niets doen....ik heb zelf 2 kids,misschien daarom dat ik dit soort dingen misselijk makend vind..maar wat ik al zei
schandalig...maar wat helenmaal van d gekken is dat er GVD nederlandse artsen die ingreep uitvoeren...
prescies, maak van die 9 maanden maar je hele leven
goed of fout, hmm is nogal lastig kiezen he..
of het een of het ander?
ja idd...maar als je dan toch zo zwak bent om na zoveel maanden het kind niet te houden...laat t ter wereld komen en sta het af aan mensen die t zo graag willen maar geen kids kunnen krijgen!!!!
weet je wat ik dan echt niet snap hoe je jezelf nog in de spiegel aan kunt kijken,of nog respect voor jezelf kunt hebben....of zelfs nog kunnen slapen...pffffkan hier uren over doorpraten,maar ja het gaat gewoon door!!!! wie zijn wij...maar mensen met gevoelens en onbegrip...ben blij dat ik mn kids een goed leven geef en n hoop liefde...ongeacht hoe moeilijk ik het heb gehad in het begin(was vrij jong) heb r voor gestreden en gevochten en ze zijn nooit iets te kort gekomen...maar later als ze groot zijn en zeggen mama ik hou van je en ben trots dat jij mn mams bent...weet ik waarvoor ik heb geleefd hoe ik heb geleefd...voor mn kinderen!!!
Er is niets zo bijzonder als een kind die naar je toereikt en wil zeggen: mama wil je me knuffelen? oh krijg het er gewoon warm van.
idd..... smelt je,die van mij zegen altijd als ze naar bed gaan...welterusten mama ik hou van u..dan geven ze me een grote kroel en slapen ze rustig!!!
( al wil ik ze soms wel ns achter het behang plakken) maar dan zeg ik ook echt "soms"...want soms...pffff..zijn ze echt ondeugend en maken ze ruzie alsof ze aardsvijanden zijn
Ben hier volgens mij 1 van de weinige mannen hier
maar snap alles wat jullie zeggen ( ja ja een zeldzaamheid hier)
heb helaas nog geen kids
maar ben er super gek mee
van een kind kan je zoveel leren
ik sta nog elke dag versteld van hoe snel me neefie van 2 dingen leert
kinderen zijn eerlijk onzschuldig lief eigenwijs
denk dat volwassen hier echt wel een voorbeeld aan kunnen nemen
nogmaals abortus moet in beperkte maten ( dus na verkrachting/ als de moeder zelf in levens bedriegende ziekte heeft en het lichamlijk niet aan kan, of een kindje dus word geboren in een hele verkeerde omgeving zoals al eerder genoemd een zwerfster)
denk dat volwassen hier echt wel een voorbeeld aan kunnen nemen....
Ben hier volgens mij 1 van de weinige mannen hier
en ach..man/vrouw...wat is t verschil...kinderen zijn om van te houden..hoef je geen vrouw voor te zijn om over mee te praten...wat er eerder al gezegd werd...dachten alle mannen die maar wegrennen maar zo!! zou een hoop leed minderen bij opgroeiende kinderen
komen we nog wel ns op terug hahaha ok is echt vervelend soms...maar ja weet hoe ik met me broer was...water en vuur dus ik bereid me maar vast voor!!!
n,maar hou me hart vast.
wat ik hierboven lees vind ik afschuwelijk...van dat kindje bij 37 weken!
Beetje moeilijk om te zeggen goed of fout he?....
Dat ligt geheel aan de situatie!
Ik denk oprecht dat er genoeg kinderen zijn, die beter af waren als ze niet geboren waren uit hun huidige ouders!
Ik denk aan het meisje van nulde en alle kids die ik niet ga noemen, maar die allemaal een verschrikkelijke dood hebben gevonden.
Ik denk aan het meisje van nulde en alle kids die ik niet ga noemen,
beste uitvinding ooit
1 van de redenen dat ik d66 stem
en nu heeft ze weer n baby...schandalig...van zon iemand moeten ze t eruit trekken...niet zo bedoeld maar hoe is t voor zon kindje om later te moeten horen wat zijn/haar moeder met het zusje heeft gedaan!?dan nog niet te spreken over hoe het met dat kindje af zal lopen!!!!!
Ze hadden haar moeten steriliseren!
ls je van deze uitvinding wist, kon je misschien op een echte partij stemmen
Maar dat jij vanwege je overtuigingen het niet eens bent met abortus, dat is prima.. maar respecteer de keuze van een ander.
* trekt knikkende gebaar terug van de quote van Daphne..
**houdt van mensen met een EIGEN redelijk consequente mening**
Ik ben het overigens wel eens met abortus.
heb er zelf allemaal geen ervaring in, maar zou het als onbekende ook niet weten.. misschien dat daar meer informatie over zou moeten komen
maar ja die baby van vorige week met die afgebeten navelstreng dood tussen de bosjes...geen enkel excuus..reden zou t mij een gevoel kunnen geven van begrip!!!! schandalig ook al is zon meisje jong..of ziek...of wat the f...dan ook...onacceptabel en gevoelloos ben je dan!!!
Niemand weet nog wat voor verhaal erachter zit
sorry...absoluut niet mee eens...ziekenhuis...blijf van me lijf huis..en als je negen maanden zwanger bent...en je woont nog thuis(wat het geval moet zijn met eerwraak,mag t huis niet uit eer j getrouwd bent...dus dat is al uitgesloten) maar zeg nou eens zelf...je pasgeborene in de bosjes dumpen en dood laten gaan..als t baby'tje al niet dood was...sorry geen enkel excuus...wat mij door mijn mams altijd is gezegd en wat ze me soms nog steeds zegt...voor elk probleem is een goede en nette oplossing!!! maar je moet t wel goed doen..ze zegt altijd een probleem is begonnen bij jezelf...dus hoor je zelf op te lossen en als e jezelf oud en wijs genoeg vond om te ne....kun je de consequenties ook aanvaarden...ze had t bij t ziekenhuis desnoods in n mandje moeten achterlaten zoals die andere baby enkele jaren terug die nu 2 goede pleegouders heeft....had de baby nog n kansje gehad en zo niet een eervolle begrafenis!!! baby's zijn rein puur en schoon en dat kun je van zoveel mensen/volwassenen niet zeggen....waarom moet zo'n babytje zo eindigen alsof t een hoopje vuil is...nee echt kan hier over door blijven lullen maar de ik niet....t is schandalig!!!!!!!! geen excuus mogenlijk om t te rechtvaardigen!!
heb er zelf allemaal geen ervaring in, maar zou het als onbekende ook niet weten.. misschien dat daar meer informatie over zou moeten komen.
maar ja die baby van vorige week met die afgebeten navelstreng dood tussen de bosjes...geen enkel excuus..reden zou t mij een gevoel kunnen geven van begrip!!!! schandalig ook al is zon meisje jong..of ziek...of wat the f...dan ook...onacceptabel en gevoelloos ben je dan
(wil mezelf niet ophemelen hoor!!! maar doe mn best en meer als dat kan ik niet doen)