Partyflock

Forumonderwerp · 924374
Bericht afgekeurd
Het eerste bericht van dit onderwerp is verwijderd door de auteur zelf.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 21:33:
ik ben best gelovig en geloof dat er voor dat soort mensen echt wel een harde straf aan zit te komen....misschien niet nu maar ooit!!!!

Dat ben ik ook, krijgt hij nu geen straf dan komt zijn straf er nog aan.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 21:25:
dat kun je niet vergelijken vind ik hoor....no hard feelings..maar een kinderverkrachter of seriemoordenaar die doet t zelf en is r zelf bij...zo'n hummeltje groeit..kan horen,zien en voelen...alleen heeft geen rechten en kan niets doen....ik heb zelf 2 kids,misschien daarom dat ik dit soort dingen misselijk makend vind..maar wat ik al zei

Wacht even, het gaat in jou geval in je vorige bericht ook niet omhet kind, je had het over de arts!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 20:51:
schandalig...maar wat helenmaal van d gekken is dat er GVD nederlandse artsen die ingreep uitvoeren...

Daar heb jij het over, en ik ook. Ik vergelijk de arts met de advocaat, die beroepsmatig te werk gaan en op het randje zitten van wat de meerderheid van de bevolking niet toelaatbaar vinden.
Ik heb het niet over het ongeboren kind, en de nasleep van de ouders.
Waarschuw beheerder
eindelijk mensne nog met een hart hier

goede antwoorden mijn complimenten...

het is gewoon ziek hoe het gebeurt

geef een kind een leven....
als je plezier willen hebben in bed
accepteer dan ook na 9 maanden geluk van een kind want die geeft je liefde en pret

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op donderdag 11 januari 2007 om 21:40:
meerderheid van de bevolking niet toelaatbaar vinden.
Ik heb het niet over het ongeboren kind, en de nasleep van de ouders.

sorry schat...verkeerd gelezen:d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SPAIL op donderdag 11 januari 2007 om 21:41:
geef een kind een leven....
als je plezier willen hebben in bed
accepteer dan ook na 9 maanden geluk van een kind want die geeft je liefde en pret

prescies, maak van die 9 maanden maar je hele leven

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 21:42:
prescies, maak van die 9 maanden maar je hele leven

ja idd...maar als je dan toch zo zwak bent om na zoveel maanden het kind niet te houden...laat t ter wereld komen en sta het af aan mensen die t zo graag willen maar geen kids kunnen krijgen!!!!

weet je wat ik dan echt niet snap hoe je jezelf nog in de spiegel aan kunt kijken,of nog respect voor jezelf kunt hebben....of zelfs nog kunnen slapen...pffffkan hier uren over doorpraten,maar ja het gaat gewoon door!!!! wie zijn wij...maar mensen met gevoelens en onbegrip...ben blij dat ik mn kids een goed leven geef en n hoop liefde...ongeacht hoe moeilijk ik het heb gehad in het begin(was vrij jong) heb r voor gestreden en gevochten en ze zijn nooit iets te kort gekomen...maar later als ze groot zijn en zeggen mama ik hou van je en ben trots dat jij mn mams bent...weet ik waarvoor ik heb geleefd hoe ik heb geleefd...voor mn kinderen!!!

Waarschuw beheerder
goed of fout, hmm is nogal lastig kiezen he..
of het een of het ander?

Ik kan niet zeggen dat een abortus persé goed is of
persé fout is.. Ligt wat mij betreft beetje aan het
leefmilieu van de ouders, de financiele situatie
en ga zo maar door..

Waarschuw beheerder
hey n naamgenootje

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 21:49:
goed of fout, hmm is nogal lastig kiezen he..
of het een of het ander?

dat zeker..als er een junkie (om ff een voorbeeldje te noemen)loopt die zwanger is (wat je zelden maar toch wel ns ziet) denk ik ook waarom hebben ze t niet weggehaald zo'n kind krijgt geen leven!!!
maar waar we t nu over hebben is schandalig...(als je terugleest)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 21:49:
ja idd...maar als je dan toch zo zwak bent om na zoveel maanden het kind niet te houden...laat t ter wereld komen en sta het af aan mensen die t zo graag willen maar geen kids kunnen krijgen!!!!

weet je wat ik dan echt niet snap hoe je jezelf nog in de spiegel aan kunt kijken,of nog respect voor jezelf kunt hebben....of zelfs nog kunnen slapen...pffffkan hier uren over doorpraten,maar ja het gaat gewoon door!!!! wie zijn wij...maar mensen met gevoelens en onbegrip...ben blij dat ik mn kids een goed leven geef en n hoop liefde...ongeacht hoe moeilijk ik het heb gehad in het begin(was vrij jong) heb r voor gestreden en gevochten en ze zijn nooit iets te kort gekomen...maar later als ze groot zijn en zeggen mama ik hou van je en ben trots dat jij mn mams bent...weet ik waarvoor ik heb geleefd hoe ik heb geleefd...voor mn kinderen!!!

Ja prescies, zijn zoveel stellen die dolgraag kinderen willen, maar ze niet kunnen krijgen. Ik kan hier ook uren over praten,maar het gebeurd nou eenmaal.

Mijn knulletje heeft ook een goed,liefdevol en gelukkig leven,als hij me alleen al met die lieve ondeugende oogjes aankijkt en naar me lacht, denk ik dat heb ik toch maar even voor mekaar. Kind van 6 maanden zegt al (ik denk niet dat hij weet wat ie zegt hoor) mammmmmmma nou geloof me als moeder zijnde biggelen de tranen over je wangen.

Er is niets zo bijzonder als een kind die naar je toereikt en wil zeggen: mama wil je me knuffelen? oh krijg het er gewoon warm van.:$

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 21:54:
Er is niets zo bijzonder als een kind die naar je toereikt en wil zeggen: mama wil je me knuffelen? oh krijg het er gewoon warm van.:$

idd.....:lief: smelt je,die van mij zeggen altijd als ze naar bed gaan...welterusten mama ik hou van u..dan geven ze me een grote kroel en slapen ze rustig!!!
(:lol: al wil ik ze soms wel ns achter het behang plakken) :lol:maar dan zeg ik ook echt "soms"...want soms...pffff..zijn ze echt ondeugend en maken ze ruzie alsof ze aardsvijanden zijn:lol:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben hier volgens mij 1 van de weinige mannen hier

maar snap alles wat jullie zeggen ( ja ja een zeldzaamheid hier)

heb helaas nog geen kids
maar ben er super gek mee
van een kind kan je zoveel leren
ik sta nog elke dag versteld van hoe snel me neefie van 2 dingen leert

kinderen zijn eerlijk onzschuldig lief eigenwijs

denk dat volwassen hier echt wel een voorbeeld aan kunnen nemen....

nogmaals abortus moet in beperkte maten ( dus na verkrachting/ als de moeder zelf in levens bedriegende ziekte heeft en het lichamlijk niet aan kan, of een kindje dus word geboren in een hele verkeerde omgeving zoals al eerder genoemd een zwerfster)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 22:11:
idd..... smelt je,die van mij zegen altijd als ze naar bed gaan...welterusten mama ik hou van u..dan geven ze me een grote kroel en slapen ze rustig!!!
( al wil ik ze soms wel ns achter het behang plakken) maar dan zeg ik ook echt "soms"...want soms...pffff..zijn ze echt ondeugend en maken ze ruzie alsof ze aardsvijanden zijn

oh geweldig, kan niet wachten tot hij praat :lol:

lekker he ruzie makende kinderen :S

Uitspraak van SPAIL op donderdag 11 januari 2007 om 22:12:

maar snap alles wat jullie zeggen ( ja ja een zeldzaamheid hier)

heb helaas nog geen kids
maar ben er super gek mee
van een kind kan je zoveel leren
ik sta nog elke dag versteld van hoe snel me neefie van 2 dingen leert

kinderen zijn eerlijk onzschuldig lief eigenwijs

denk dat volwassen hier echt wel een voorbeeld aan kunnen nemen

dat ben je zeker.Ik heb ook enorm veel respect voor jou :d Daar kunnen sommige mannen een puntje aanzuigen Eerlijk zijn ze zeker, merk het aan me neefje van 3 ook als hem iets niet aanstaat of hij mag je niet zegt hij het ook. :lol:

nogmaals abortus moet in beperkte maten ( dus na verkrachting/ als de moeder zelf in levens bedriegende ziekte heeft en het lichamlijk niet aan kan, of een kindje dus word geboren in een hele verkeerde omgeving zoals al eerder genoemd een zwerfster)

hier ben ik het ook wel mee eens hoor.
Maar ik zelf ken ook meiden die een abonoment hebben bij een abortus kliniek, mijn schoonzus bijvoorbeeld. Daar kom ik persoonlijk ook niet meer binnen. Omdat ik zo iets heb van, nou is het je al 6 keer over komen en je doet er zelf ook geen hol aan.

Waarschuw beheerder
denk dat volwassen hier echt wel een voorbeeld aan kunnen nemen....

idd...genieten van het leven...hoeven geen luxe...dure kleding(al is het wel leuk voor ons ouders om het te kopen voor ze) leven met de dag ...zonder zorgen..en houden van alles en iedereen(helaas te veel kinderen in slechte situaties vnl..arme landen etc..die nu niet meegerekend) maar t belangrijkste...zien geen verschil tussen mensen..iedereen is gelijk...zouden de volwassenen idd voorbeeld aan moeten nemen
maar ja zijn dan idd nog te klein bepaalde dingen te snappen maar toch..zeg wel ns...wou dat ik nog zo klein was en de wereld er nog zo rooskleurig uit vind zien

en ach..man/vrouw...wat is t verschil...kinderen zijn om van te houden..hoef je geen vrouw voor te zijn om over mee te praten...wat er eerder al gezegd werd...dachten alle mannen die maar wegrennen maar zo!! zou een hoop leed minderen bij opgroeiende kinderen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 22:17:
oh geweldig, kan niet wachten tot hij praat :lol:

lekker he ruzie makende kinderen :S

:roflol: komen we nog wel ns op terug hahaha ok:lol: is echt vervelend soms...maar ja weet hoe ik met me broer was...water en vuur:lol: dus ik bereid me maar vast voor!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 22:26:
en ach..man/vrouw...wat is t verschil...kinderen zijn om van te houden..hoef je geen vrouw voor te zijn om over mee te praten...wat er eerder al gezegd werd...dachten alle mannen die maar wegrennen maar zo!! zou een hoop leed minderen bij opgroeiende kinderen

heb er niks meer aan toe te voegen :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 22:28:
komen we nog wel ns op terug hahaha ok is echt vervelend soms...maar ja weet hoe ik met me broer was...water en vuur dus ik bereid me maar vast voor!!!

ja prescies ik en me broertje en me zusjes prescies hetzelfde, nu is charley nog alleen,maar hou me hart vast.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 22:29:
n,maar hou me hart vast.

hahaha...komt goed hoor!!! beetje hoofdpijn soms en dan vooral als je lekker ligt te slapen en je wordt wakker van ruzie makende en schreeuwende kids om 7 uur s'ochtends op n zondag morgen...en je bent gelijk chago...maar als ze s'avonds samen dvdtje aan t kijken zijn in hun pyama op de bank en liggen zowat op elkaar en in elkaars armen vol liefde tv te kijken....zie je dat ze toch ook errug van elkaar houden en toch liefdevol samen zijn....is alle stress van de dag (meestal door hun getier) weer weg en ga ik r lekker bij liggen en samen kroelend filmpie kijken..heeeerlijk!!!
Waarschuw beheerder
Het hebben van de keuze is goed! Zeker als je nog erg jong bent is het goed dat de keuze er is. Want wanneer je nog op school zit moet je een keuze maken. En als je voor een kind kiest zul je je kans op een carriere tot een minimum terug brengen. Wat weer een niet al te hoog salaris in de meeste gevallen tot gevolg heeft. Waardoor er geldzorgen ontstaan. Waardoor ik denk dat wanneer je een carriere hebt opgebouwd, je je kind een "leukere" kindertijd kunt bezorgen.

Maar dat is mijn mening, en ik vind dat iedereen de keuze ZELF/SAMEN moet kunnen maken. En niet een dat een ander die keuze voor jou maakt!
Waarschuw beheerder
ik vind het ook niet altijd per se goed of per se fout...ligt aan de situatie...wel vind ik dat je er dan echt een super goede reden voor moet hebben, want als je het eigenlijk niet wil kun je het ook afstaan voor adoptie...er zijn genoeg mensen die heel graag een kindje willen

en wat ik hierboven lees vind ik afschuwelijk...van dat kindje bij 37 weken! dat is echt niet in woorden te omschrijven gewoon! dan ben je echt ziek als je da laat doen en die artsen ook...zo'n kindje voelt dat echt wel...word al misselijk als ik eraan denk en de haren gaan me rechtovereind staan...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stefanie(L)Fikret op vrijdag 12 januari 2007 om 00:56:
wat ik hierboven lees vind ik afschuwelijk...van dat kindje bij 37 weken!

Was het maar één kindje...ze helpen daar minimaal 35 vrouwen per week met zwangerschappen tussen de 30-38 weken!!!!!!
vrouwen vliegen vanover de gehele wereld om voor n begragJE!!! met de nadruk op JE...--als t meer als 25000 euro(noem maar wat)zouden al veeeeeeel minder vrouwen het kunnen laten doen en zouden de baby's gewoon geboren kunnen worden en kunnen worden afgestaan en geadopteerd kunnen worden--....hun kinderen te laten vermoordden,laat ik t zo maar omschrijven in dit geval(heb t nu even niet over zwangerschappen van een paar weekjes)niet dat dat zo goed is maar kunnen redenen genoeg voor zijn om t te laten doen!!!kan t wel 1000x zeggen om misselijk van te worden en schandalig die nederlandse artsen!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Beetje moeilijk om te zeggen goed of fout he?....
Dat ligt geheel aan de situatie!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Liesjegaatlos:yes: op vrijdag 12 januari 2007 om 01:20:
Beetje moeilijk om te zeggen goed of fout he?....
Dat ligt geheel aan de situatie!

zeker weten...sommige personen/vrouwen kan ik t echt wel van begrijpen hoor maar lees mn tekst ergens in t midden denk ook niet dat jij dat weg kan slikken!!! is gewoon echt n moord begaan!!! of niet
Waarschuw beheerder
Ik denk oprecht dat er genoeg kinderen zijn, die beter af waren als ze niet geboren waren uit hun huidige ouders!
Ik denk aan het meisje van nulde en alle kids die ik niet ga noemen, maar die allemaal een verschrikkelijke dood hebben gevonden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op vrijdag 12 januari 2007 om 01:40:
Ik denk oprecht dat er genoeg kinderen zijn, die beter af waren als ze niet geboren waren uit hun huidige ouders!
Ik denk aan het meisje van nulde en alle kids die ik niet ga noemen, maar die allemaal een verschrikkelijke dood hebben gevonden.

idd!!! zijn tevee; en tegenwoordig hoor je t steeds vaker ook...moeder die hun kids vermoordden of vaders die t hele gezin afslachtten!!!
maar ja kan en wil ik niet begrijpen,zo zijn de zieke geestes van sommige wezens(zijn t woord mensen niet waard) nou eenmaal!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op vrijdag 12 januari 2007 om 01:40:
Ik denk aan het meisje van nulde en alle kids die ik niet ga noemen,

en over deze moeder of wat dan ook te spreken weet je dat ze zwanger was na dat ze dr dochter had vermoord en in stukjes heeft gehakt om t maar letterlijk te formuleren....en nu heeft ze weer n baby...schandalig...van zon iemand moeten ze t eruit trekken...niet zo bedoeld maar hoe is t voor zon kindje om later te moeten horen wat zijn/haar moeder met het zusje heeft gedaan!?dan nog niet te spreken over hoe het met dat kindje af zal lopen!!!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
beste uitvinding ooit (y)

1 van de redenen dat ik d66 stem

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 januari 2007 om 01:51:
beste uitvinding ooit (y)

vind idd dat je die keus moet hebben...zeker weten..soms gaat/wil of kan het gewoon niet...en sommige vrouwen/meisjes hebben die moeder gevoelens niet dus ja die keus moet r voor hun zijn/blijven maar na de 20 weken zwanger te zijn geweest vind ik niet dat je nog n keus mag hebben en zou t verboden moeten worden!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 januari 2007 om 01:48:
en nu heeft ze weer n baby...schandalig...van zon iemand moeten ze t eruit trekken...niet zo bedoeld maar hoe is t voor zon kindje om later te moeten horen wat zijn/haar moeder met het zusje heeft gedaan!?dan nog niet te spreken over hoe het met dat kindje af zal lopen!!!!!

Ze hadden haar moeten steriliseren!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 januari 2007 om 01:51:
beste uitvinding ooit

[img width=250 height=200]http://upload.wikimedia.org/wikipedia/nl/thumb/5/51/Condoom.jpg/250px-Condoom.jpg[/img] Als je van deze uitvinding wist, kon je misschien op een echte partij stemmen (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op vrijdag 12 januari 2007 om 02:00:
Ze hadden haar moeten steriliseren!

idd!!! te erg...medelijden met die baby/of kindje inmiddels denk ik

Uitspraak van Dalgliesh op vrijdag 12 januari 2007 om 02:01:
ls je van deze uitvinding wist, kon je misschien op een echte partij stemmen (y)

hahahaha:roflol: duidelijke opmerking :lol:
goeie van je!!!

Waarschuw beheerder
vind idd dat je die keus moet hebben

:yes:

als je van deze uitvinding wist, kon je misschien op een echte partij stemmen

geert wilders zal daarin tegen ook wel jou keuze niet zijn geweest..

Maar dat jij vanwege je overtuigingen het niet eens bent met abortus, dat is prima.. maar respecteer de keuze van een ander.

* trekt knikkende gebaar terug van de quote van Daphne..
**houdt van mensen met een EIGEN redelijk consequente mening**
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 januari 2007 om 02:08:
Maar dat jij vanwege je overtuigingen het niet eens bent met abortus, dat is prima.. maar respecteer de keuze van een ander.

ho ho...hij is t r wel mee eens maar in mijn stukje hieboven of nu alweer pagina terug hebben wij t over abortussen na 30 weken en tot38 weken die je in n nederlandse kliniek in t buitenland kunt laten uitvoeren voor 4000€ denk niet dat jij t r ook mee eens zal zijn...mijn zoontje is met 39 weken gezond en wel geboren ...nou dat kan toch niet...vind jij zelf ook zeker weten!!

Waarschuw beheerder
* trekt knikkende gebaar terug van de quote van Daphne..
**houdt van mensen met een EIGEN redelijk consequente mening**

sorry wat bedoel je hiermee...dat iedereen een eigen mening mag hebben?...zeker weten....maar wat ik al zei hebben t nu al n tijdje over abortussen na 30 weken.....niet over enkele weken zwangerschap.....geef ik jou gelijk in iedereen moet die keuze hebben..absoluut:yes:
Waarschuw beheerder
geert wilders zal daarin tegen ook wel jou keuze niet zijn geweest..

Whahaha, dat heb je fout, want ik stemde WEL op Wilders.
Ik ben het overigens wel eens met abortus.

Waarschuw beheerder
...nou dat kan toch niet...vind jij zelf ook zeker weten!!

had het gelezen in de kranten toendertijd dat dat een optie was in voornamelijk andere landen, zou inderdaad verboden moeten worden.

wat me wel brengt op het feit dat er steeds vaker in het nieuws komt dat er weer een baby gevonden is: ik vind dat er meer duidelijkheid voor meiden moet komen wat eventuele opties zijn voor als je het kind niet wil houden en geen abortus wou uitlaten voeren, of niet meer hebt kunnen laten uitvoeren.

heb er zelf allemaal geen ervaring in, maar zou het als onbekende ook niet weten.. misschien dat daar meer informatie over zou moeten komen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op vrijdag 12 januari 2007 om 02:18:
Ik ben het overigens wel eens met abortus.

had ik geplaatst....dat we t over de in verre stadium zwangrschappen hadden,daar is volgens mij niemand het ermee eens!!! en jij vind ook dat mensen die keus moeten hebben...ik ook hoor abortus verbieden zou n foute zaak zijn!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 januari 2007 om 02:20:
misschien dat daar meer informatie over zou moeten komen.

Misschien een keer een lezing bijwonen van Alexander P.

Waarschuw beheerder
heb er zelf allemaal geen ervaring in, maar zou het als onbekende ook niet weten.. misschien dat daar meer informatie over zou moeten komen

dat is er hoor!!! hele goede zelfs..je wordt van a naar z begeleid..welke stap je ook neemt...echt waar...heb t zelf ook n keer(wat ik toch ergens heel erg vond) moeten doen dit omdat ik al 2 engeltjes heb die ik nu nog alles kan geven en an niet meer en mn studie+nieuwe baan op zou moeten zeggen(leg t maar even kort uit,voordat ik weer de boevrouw ben) en de begeleiding en info is top...tot in de details geregeld welke keus dan ook hoor!!! maar ja die baby van vorige week met die afgebeten navelstreng dood tussen de bosjes...geen enkel excuus..reden zou t mij een gevoel kunnen geven van begrip!!!! schandalig ook al is zon meisje jong..of ziek...of wat the f...dan ook...onacceptabel en gevoelloos ben je dan!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 januari 2007 om 02:27:
maar ja die baby van vorige week met die afgebeten navelstreng dood tussen de bosjes...geen enkel excuus..reden zou t mij een gevoel kunnen geven van begrip!!!! schandalig ook al is zon meisje jong..of ziek...of wat the f...dan ook...onacceptabel en gevoelloos ben je dan!!!

Niemand weet nog wat voor verhaal erachter zit (ik vind het verschrikkelijk wat er is gebeurt) maar wie weet kon ze niet anders, in sommige culturen komen die meiden in het ergste geval niet levend weg, en dan is er eerwraak, zodat de "vader", verwekker is het juiste woord, ook nog aangepakt kan worden. Is zit dus wel een verhaal achter, hoe erg ook.

Waarschuw beheerder
Misschien een keer een lezing bijwonen van Alexander P.

eerder geert wilders aka jou stem.. want dat valt wel meer in zijn straatje onder mom van: nederland is vol :loser:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dalgliesh op vrijdag 12 januari 2007 om 02:36:
Niemand weet nog wat voor verhaal erachter zit

sorry...absoluut niet mee eens...ziekenhuis...blijf van me lijf huis..en als je negen maanden zwanger bent...en je woont nog thuis(wat het geval moet zijn met eerwraak,mag t huis niet uit eer j getrouwd bent...dus dat is al uitgesloten) maar zeg nou eens zelf...je pasgeborene in de bosjes dumpen en dood laten gaan..als t baby'tje al niet dood was...sorry geen enkel excuus...wat mij door mijn mams altijd is gezegd en wat ze me soms nog steeds zegt...voor elk probleem is een goede en nette oplossing!!! maar je moet t wel goed doen..ze zegt altijd een probleem is begonnen bij jezelf...dus hoor je zelf op te lossen en als e jezelf oud en wijs genoeg vond om te ne....kun je de consequenties ook aanvaarden...ze had t bij t ziekenhuis desnoods in n mandje moeten achterlaten zoals die andere baby enkele jaren terug die nu 2 goede pleegouders heeft....had de baby nog n kansje gehad en zo niet een eervolle begrafenis!!! baby's zijn rein puur en schoon en dat kun je van zoveel mensen/volwassenen niet zeggen....waarom moet zo'n babytje zo eindigen alsof t een hoopje vuil is...nee echt kan hier over door blijven praten maar doe ik niet....t is schandalig!!!!!!!! geen excuus mogenlijk om t te rechtvaardigen!! kan r met mn pet niet bij!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 januari 2007 om 02:43:
sorry...absoluut niet mee eens...ziekenhuis...blijf van me lijf huis..en als je negen maanden zwanger bent...en je woont nog thuis(wat het geval moet zijn met eerwraak,mag t huis niet uit eer j getrouwd bent...dus dat is al uitgesloten) maar zeg nou eens zelf...je pasgeborene in de bosjes dumpen en dood laten gaan..als t baby'tje al niet dood was...sorry geen enkel excuus...wat mij door mijn mams altijd is gezegd en wat ze me soms nog steeds zegt...voor elk probleem is een goede en nette oplossing!!! maar je moet t wel goed doen..ze zegt altijd een probleem is begonnen bij jezelf...dus hoor je zelf op te lossen en als e jezelf oud en wijs genoeg vond om te ne....kun je de consequenties ook aanvaarden...ze had t bij t ziekenhuis desnoods in n mandje moeten achterlaten zoals die andere baby enkele jaren terug die nu 2 goede pleegouders heeft....had de baby nog n kansje gehad en zo niet een eervolle begrafenis!!! baby's zijn rein puur en schoon en dat kun je van zoveel mensen/volwassenen niet zeggen....waarom moet zo'n babytje zo eindigen alsof t een hoopje vuil is...nee echt kan hier over door blijven lullen maar de ik niet....t is schandalig!!!!!!!! geen excuus mogenlijk om t te rechtvaardigen!!

Ik rechtvaardig het ook niet, ik vraag mij alleen af wat er achter zit, en ik kom uit op WANHOOP. Ik probeer mij wel in te leven in verschillende scenario's. Thuis wonen wil nog niks zeggen, en er zijn genoeg mensen die niet weten wat ze moeten doen. Een meid van 15 is ook nog maar een kind.
heb er zelf allemaal geen ervaring in, maar zou het als onbekende ook niet weten.. misschien dat daar meer informatie over zou moeten komen.

Zij weet het ook niet, is dan ook niet de slimste.

Waarschuw beheerder
nou ik ga mn bedje in..kan hier uren door gaan met discussiëren maar iedereen denkt t zelfde...zijn zielige mensjen en ja idd een kat in t nauw maakt rare sprongen en juist de mensen om je heen waarvan je vaak denkt..so die hebben een goed leven..zien r gelukkig uit bla bla bla...elk huisje heeft zn kruisje..alleen is die van mij gezegend en wordt er geloofd in t goede door mn kruimeltjes(zo noem ik mn kids) en mij...en zal voor alles de juiste beslissing proberen te nemen..een waarmee ik niemand en dan vooral mn kruimeltjes verdriet zal doen/ hun schaden...kinderen zijn puur...rein...hebben een schoon geweten(ook al vreten ze stiekum wel ns dingen uit) en horen zo te blijven...wij volwassen moeten zorgen dat dat zo blijft en hun beschermen tegen alle rottigheid(zolang het toe wordt gestaan..pubertijd..pff maak me nu al zorgen) en als ik dit soort dingen op tv/nieuws zie. kijk ik altijd naar mn kids en..denk ik altijd...zo zal w8 op de dag dat mn kids groot zijn en zullen zeggen..mama je bent de beste en de liefste!!! daar doe je t voor....je leeft voor je kids!!!!! wou dat alle mama's zo d8en!!! (wil mezelf niet ophemelen hoor!!! maar doe mn best en meer als dat kan ik niet doen)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 januari 2007 om 02:27:
maar ja die baby van vorige week met die afgebeten navelstreng dood tussen de bosjes...geen enkel excuus..reden zou t mij een gevoel kunnen geven van begrip!!!! schandalig ook al is zon meisje jong..of ziek...of wat the f...dan ook...onacceptabel en gevoelloos ben je dan

ik vind het ook verschrikkelijk toen ik dat hoorde, maar goed media he!!
Ik kan de achtergrond en de situatie niet van die vrouw, waarom doet iemand zo iets? wat is de rede erachter?

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 12 januari 2007 om 02:56:
(wil mezelf niet ophemelen hoor!!! maar doe mn best en meer als dat kan ik niet doen)

En daar gaat het om, je kan niet meer doen als je best. :d
Kinderen moeten ook fouten kunnen maken en daar zijn wij ouders voor om ze uit te leggen waarom het fout is. En ook wij kunnen het bij het verkeerde eind hebben.

Daar zijn we mensen voor
Waarschuw beheerder
zo ik wou ff kijken wat ik gemist hebt!!

maar als ik alles moet na lezen ben ik morgen nog bezig:P

ben blij dat er zoveel mensen zijn die er in principe op tegen zijn (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van -olMr.P op vrijdag 12 januari 2007 om 08:12:
ben blij dat er zoveel mensen zijn die er in principe op tegen zijn

logisch toch ;) het gaat niet om een oude boterham die je de vuilnisbak ingooit.

(er zijn idd uitzonderingen, zal het er maar bij zetten aangezien de meeste niet lezen :lol: )
Waarschuw beheerder
WANHOOP.

Wanhoop doet rare dingen met mensen..ik kan niet geloven dat als je de keus hebt om de foetus in een vroeg stadium weg te halen, dan toch nog besluit om het vol te dragen en vervolgens weg te gooien. Er zit hier waarschijnlijk een vreselijk verhaal achter. Abortus doe je alleen maar als je echt geen andere uitweg ziet. Ik ken situaties bij anderen die het kindje werkelijk helemaal niets te bieden hadden, of een meisje wat ziek was en niet oud zou worden..gun je je kind dan een leven zonder moeder? Er zijn helaas mensen die abortussen plegen en gewoon verder kunnen gaan met leven maar een abortus is voor veel mensen ook een aanslag op hun leven..een schuldgevoel houden en zich altijd blijven afvragen wat de situatie nu zou zijn..dat is ook een straf voor het leven. Niet iedereen doet het zomaar..er zijn echt mensen die zich er vreselijk bij voelen en er doodongelukkig van zijn. Ik snap alle standpunten hier maar vind ook dat niet iedereen dezelfde keuzes kan maken of denkt het aan te kunnen. Iedereen is anders...
Maar abortussen die tussen de 30 en 38 weken worden gegeven zijn natuurlijk moorden..het kindje is levensvatbaar en als je dat bewust op je geweten hebt is er iets gruwelijks mis met je
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
goed en fout.. ligt er maar helemaal aan om wat voor je redenen dat doet.. als je verkracht bent en dan zwanger raakt is t ander verhaal, maar omdat je onveilig gevreeen heb, moet je ook zelf voor de gevolgen opdraaie (Y)je bent er zelf bij (uitzonderingen daargelaten)..maar desondanks geloof ik, dat je pas echt eens of oneens kunt zijn als het jezelf overkomt :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: DaSanniej :bounce: op vrijdag 12 januari 2007 om 11:50:
maar desondanks geloof ik, dat je pas echt eens of oneens kunt zijn als het jezelf overkomt

hmm ben ik het persoonlijk niet mee eens.