Partyflock

Forumonderwerp · 924374
Bericht afgekeurd
Het eerste bericht van dit onderwerp is verwijderd door de auteur zelf.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 februari 2007 om 15:04:
Tja, de eeuwige discussie.

Abortus is moord en mag niet. Had je maar beter op moeten letten. Verantwoordelijkheid nemen. Wie met de benen wijd gaat moet de consequenties dragen. Tja tenzij je verkracht bent natuurlijk, dan is het anders.

Heb een broertje dood aan die argumenten. Ik vind het een goede zaak dat de mogelijkheid er is, en elke vrouw moet voor zichzelf beslissen of zij met die keuze kan leven! En ik vind het niet aan een buitenstaander die de situatie niet kent, om te oordelen of haar redenen wel valide zijn.

:respect:
helemaal mee eens......er is geen goed of fout antwoord op deze vraag.....
het hangt helemaal af van de siuatie en de personen wie voor deze keuze komen te staan!!
in sommige gevallen is het houden een veel slechter iets dan het weghalen!
een kind verdient het beste het mooiste enz enz enz en als je dat niet kan geven en t kind gaat voor galg en rad opgroeien is de keuze abortus humaner al laten leven!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (6)devilsangelO:) op dinsdag 6 februari 2007 om 09:44:
helemaal mee eens......er is geen goed of fout antwoord op deze vraag.....
het hangt helemaal af van de siuatie en de personen wie voor deze keuze komen te staan!!
in sommige gevallen is het houden een veel slechter iets dan het weghalen!
een kind verdient het beste het mooiste enz enz enz en als je dat niet kan geven en t kind gaat voor galg en rad opgroeien is de keuze abortus humaner al laten leven!

:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 januari 2007 om 17:19:
abortus moet blijven!!

wat mij betreft nog in de laatste week!
mag dan al een volgroeid wezentje zijn maar hij weet toch niet dat hij bestaat. (nee daweetieechtnie)

en verder is het leven toch niet veel waard. Alle dieren mogen de tyfus krijgen maar 1 baby hooooooooowwwwwwneee ach en wee!! Afrikanen mogen lekker verotten in hun kuthut maar een baby ohhhww ach wee.

JUIST abortus bij het minste geringste want de wereld is te overbevolkt.

En kom niet met: hij heeft een heel leven voor zich en dat ontmneem je. Want als iemand abortus doet en over een tijd wel een kind neemt dan heeft dat kind een leven. En dat zou je ontnomen hebben als je die ander op aarde had gezet.

Zo is het voor mij ook en niets meer

Waarschuw beheerder
een abortus moet kunnen vind ik....liever geen kind, dan het kind geen goed leven kunnen geven
Waarschuw beheerder
donateur
Als je voor een kind niet kan zorgen is er altijd nog een andere oplossing ookal is het kind niet gewenst.
Ik vind het gewoon moord maarja:(...

Waarschuw beheerder
moet inderdaad blijven ik moet er niet aan denken om nu zwanger te zijn. ik ben zelf 16 dus kan dat kind dan toch geen goed leven bieden?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 februari 2007 om 14:21:
een abortus moet kunnen vind ik....liever geen kind, dan het kind geen goed leven kunnen geven

Ach het kan altijd nog een weeskind worden :X
Waarschuw beheerder
donateur
hebben ze hier niet van die plekken waar je je pasgeboren kind kan afgeven 8)

was laatst bij oprah een meid die haar baby vermoord had :/ en nu zijn daar plekken dat je het kind anoniem kan afgeven..maar dat is eingelijk ook wel hetzelfde als het kind in een pleegezin plaatsen

Waarschuw beheerder
ik vind het heel belangrijk dat je een kind een goed leven kan bieden,
Maar abortus :/ never nooit,
Dat leventje krijgt een keer een kans en ik denk niet dat je het die kans moet afnemen....
En buiten dat stel dat je daarna geen kinderen meer kan krijgen.....

Waarschuw beheerder
abortus kan je niet onderverdelen in goed en fout.
het ligt eraan hoe de situatie is waarin je zwanger wordt of waarin je kind geboren wordt.

Als ik niet voor me kind kan zorgen wil ik ook geen kind.
het kind heeft er niet voor gekozen om in een klotesitautie op te groeien dus in dat opzicht zou ik eerst zorgen dat ik gewoon niet zwanger wordt,
enals dat wel gebeurt kijken of er mogelijkheden zijn om het wel normala op te voeden maar als dat niet gaat zou ik zeggen een abortus.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 februari 2007 om 16:47:
En buiten dat stel dat je daarna geen kinderen meer kan krijgen.....

als je na een abortus geen kinderen zou kunnen krijgen,
dan had je waarschijnlijk toch niet helemaal voldragen kunnen worden en dus zou je een miskrama hebben gehad,
hoe erg dat ook is.