Bericht afgekeurd
Het eerste bericht van dit onderwerp is verwijderd door de auteur zelf.
Het eerste bericht van dit onderwerp is verwijderd door de auteur zelf.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 12:25:Uitspraak van Sylviana op donderdag 11 januari 2007 om 12:16:
Als je sex hebt vermoord je ook miljoenen zaadcellen dus kinderen.
Een zaadcel is DUS geen kind.

vind ze allebei overdreven , als ik klaarkom op een handdoek
komen er toch geen baby's uit?
maarrr iedereen ze'n mening laat ik daar respect voor hebben
voor het geval we hier een rel gaan schoppen
daarom maar als die bevruchting d'r is
laat hem dan!! als diegene het niet wilt
moet die het ook niet zover laten komen ..mits (zie standpunt)
of check deze artikel dato 30 mei 2006.
Uitspraak van miss. baksel op donderdag 11 januari 2007 om 12:45:stel je ben zwanger en je komt er met 20 weken achter dat t buiten de baarmoeder niet in leven kan blijven..
dan kies je toch ook voor een abortus..
en als je verkracht bent of iets en je raakt dr zwanger van.. snap ik best dat je zo'n kind niet op de wereld kan zetten..
abortus is toelaat wanneer:
het een kind is !! (zie knipsel 9 jarig meisje)
wanneer het ongewilt word toe gebracht , verkrachting e.d.

kinderen krijg je, die neem je niet..
daarom maar als die bevruchting d'r is
laat hem dan!! als diegene het niet wilt
moet die het ook niet zover laten komen ..mits (zie standpunt)
Uitspraak van miss. baksel op donderdag 11 januari 2007 om 12:45:en als je verkracht bent of iets en je raakt dr zwanger van.. snap ik best dat je zo'n kind niet op de wereld kan zetten
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 12:52:Da's dan weer een ander verhaal, zijn genoeg meisjes die dit is overkomen, en die zijn vaak beter af met een abortus, stel je eens voor dat je het kind moet baren dat is ontstaan door een verkrachting!! lijkt me geen pretje.....
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 12:52:je de gedachten van mensen toch niet tegen kunt houden.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 12:54:Toen ik zwangere raakte hadden zowel ik als me vriend beide geen werk en wji maakte er ook geen probleem van want 9 maanden is een lange tijd en tegen die tijd hebben we wel weer werk of hebbie recht op een uitkering.... en nog geen maand later hadden zowel ik als me vriend werk.....
Uitspraak van miss. baksel op donderdag 11 januari 2007 om 12:57:en iedereen denkt er anders over.. daar word je het nooit over eens
gaat me meer om de diegene zegt van: och ik denk dat ik maar een abortus laat doen..
kijk van zulke mensen wil ik weleens weten wat erin hun hoofd speelt
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 13:15:Ik denk dat mensen al gauw denken dat een kindje heel duur is
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 13:21:Maar toch spelen bij veel de financien wel een grote rol, met name de eerste, dan moet je alles aanschaffen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 12:01:Abortion is a bloody bloody crime
Uitspraak van Rob. op donderdag 11 januari 2007 om 11:11:
Vind ik niet, ongewenst zwanger ben je als je verkracht wordt.
Voor de rest heeft A. Blondy gelijk.
Don't blame the woman, blame society.
Don't you blame the woman, you got
to blame the system ya
Give the women everything they need...
Cause no children, no future, no human race,
No children, no future, no race, no race at all.
Abortion is a crime.
Abortion a crime.
Abortion is a mighty, mighty crime!!
Abortion a crime.
It's a crime!! (bis)
It's a serious crime!!!
Idd ja! Wanneer leggen we er ons bij neer dat we geen God zijn?! Abortus is moord!
kijk dat bedoel ik nou!! sommige doen het om financiele reden maar als ik dit lees knap ik gewoon van op!!
1ste klas moeder ben je!! zorgt eerst voor het welzijn van je (ongeboren) kind en zorgt dan voor jezelf
Met alleen liefde maak je een kind niet groot
Los van alles, moet je bij het krijgen van een baby er beide op vooruit gaan
Met alleen liefde maak je een kind niet groot.
Los van alles, moet je bij het krijgen van een baby er beide op vooruit gaan.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 15:02:Als je ouder word moet je altijd inleveren ongeacht je oud je ook bent en hoe goed het in je carriere loopt, Heel je leven word op zijn kop gezet en je moet alles gaan plannen je kan nooit meer even zomaar....
Ook zullen er vrienden zijn die je zullen laten vallen omdat je kinderen heb en ze zien je veel liever als stap maatje dan als een thuiszittende vader of moeder....
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 15:02:er komt nu geld in het laadje genoeg om van rond te komen daar gaat het nu om....
zit je bij je vrienden kan je stoer vertellen ik heb net een zwanger meissie in de stek gelaten,,
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 11 januari 2007 om 19:16:Wat ik veel erger vind dan abortus is dat dr gewoon gasten zijn die hun vriendin dumpen nadat ze zwanger is geworden
vind trouwens wel dat ze die gasten mogen ophangen
die zodra ze horen dat hun vriendin zwanger is dat ze pleitte zijn
ben je echt stoer zeg
zit je bij je vrienden kan je stoer vertellen ik heb net een zwanger meissie in de stek gelaten,,
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 19:32:Ja nou ik heb tot mijn bevalling wat laten horen, nu dus niet meer. Maar ga over een week die kant weer op ALLEEN. Omdat ik zelf nog wat dingen te zeggen heb, was er nog niet klaar mee. Niet voor mezelf, maar voor mijn zoontje.
Want hij heeft ook rechten.
pakke wat je pakke kan meis!!!
desnoods issut ze'n laatste euro..
of lucht gewoon je hart dat kan ook
Gelukkig dat de liefde van moeder en kind blind is...
Is een medische ingreep voor die artsen. En ze krijgen er erg veel geld voor, zie het als een schnabbel.
Zelfde als de advocaat van een kinder verkrachter of seriemoordenaar...
geef dan die hond aan je kleine ook altijd leuk hahaha
beetje paardje rijden
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 20:51:zat paar weken geleden 4 in het land te kijken..en er was een stuk over abortussen in t buitenland (weet niet meer psies waar) daar werken nederlandse artsen en daar kun je een abortus laten doen voor €4000,- tot 37 weken....heb even zitten spitten op het internet nou kon echt brokken wegslikken toen ik het zat te lezen over hoe het gebeurd..hier kleine samenvatting:
+ ze brengen iets in, daarmee knippen ze het baby'tje (want het is dan al een baby) in stukjes(kindje wordt niet eerst verdoofd of wat dan ook!!!!!)
+ vervolgens wordt het stukje voor stukje verwijderd
+ en uitgezogen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 21:25:kan hier echt met mn verstand niet bij!!! en denk wel dat er genoeg mensen het hiermee eens zullen zijn dat dit iets is wat niet meer hoort te gebeuren
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 21:27:Kan er wel om janken nu ik dit heb gelezen.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 21:30:Die hoord voor de rest van haar leven in een celletje weg te rotten, want dit is gewoon moord met voorbedachte raden.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 21:31:ou toen ik op internet dat stuk aan het lezen was...zat ik letterlijk te janken....zie dan gelijk mn echo foto's voor me van mn kids die toen genomen waren met 38 weken...was zo trots kon alles zien...en ze reageerde echt al op bepaalde dingen in mn buik!!!vooral muziek en dan bepaalde nummers die ik altijd luisterde