Partyflock

Forumonderwerp · 924374
Bericht afgekeurd
Het eerste bericht van dit onderwerp is verwijderd door de auteur zelf.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 12:25:
Een zaadcel is DUS geen kind

dat zijn altijd van die opmerkingen..!! :X

als je door het bos loopt en eikels kapot trap
kap je toch ook nog geen boom!!

Uitspraak van -olMr.P op donderdag 11 januari 2007 om 12:28:
dat zijn altijd van die opmerkingen..!!

als je door het bos loopt en eikels kapot trap
kap je toch ook nog geen boom!!

Sorry... ik snap niet wat je bedoeld? Vind je mijn opmerking :x
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 12:25:
Uitspraak van Sylviana op donderdag 11 januari 2007 om 12:16:
Als je sex hebt vermoord je ook miljoenen zaadcellen dus kinderen.

Een zaadcel is DUS geen kind.

vind ze allebei overdreven , als ik klaarkom op een handdoek
komen er toch geen baby's uit?

of zoals Syl. met miljoenen zaadcellen vermoorden
das toch je reinste flauwekul?

maarrr iedereen ze'n mening laat ik daar respect voor hebben
voor het geval we hier een rel gaan schoppen ;)

Uitspraak van -olMr.P op donderdag 11 januari 2007 om 12:34:
vind ze allebei overdreven , als ik klaarkom op een handdoek
komen er toch geen baby's uit?

Nee schat, omdat een zaadcel geen kind is. Bevruchting ooit van gehoord? (f) Maar je hebt gelijk:

Uitspraak van -olMr.P op donderdag 11 januari 2007 om 12:34:
maarrr iedereen ze'n mening laat ik daar respect voor hebben
voor het geval we hier een rel gaan schoppen

kinderen krijg je, die neem je niet..

Mensen denken, denk ik, te makkelijk over een abortus..
Misschien krijg je daarna wel nooit geen kinderen meer..
daarom maar als die bevruchting d'r is
laat hem dan!! als diegene het niet wilt
moet die het ook niet zover laten komen ..mits (zie standpunt)

of check deze artikel dato 30 mei 2006.

Uitspraak van -olMr.P op donderdag 11 januari 2007 om 12:39:

of check deze artikel dato 30 mei 2006.

ik vind dat er wel een verschil in zit om het weghalen van een vruchtje of een kindje die een klopvoet of hazenlip heeft..

stel je ben zwanger en je komt er met 20 weken achter dat t buiten de baarmoeder niet in leven kan blijven..
dan kies je toch ook voor een abortus..
en als je verkracht bent of iets en je raakt dr zwanger van.. snap ik best dat je zo'n kind niet op de wereld kan zetten..
Uitspraak van miss. baksel op donderdag 11 januari 2007 om 12:45:
stel je ben zwanger en je komt er met 20 weken achter dat t buiten de baarmoeder niet in leven kan blijven..
dan kies je toch ook voor een abortus..
en als je verkracht bent of iets en je raakt dr zwanger van.. snap ik best dat je zo'n kind niet op de wereld kan zetten..

dat waren ook mijn standpunten , behalve die eerste daar kon ik zo snel niet opkomen :P

Uitspraak van -olMr.P op donderdag 11 januari 2007 om 12:20:
abortus is toelaat wanneer:

het een kind is !! (zie knipsel 9 jarig meisje)
wanneer het ongewilt word toe gebracht , verkrachting e.d.

laatste aanpassing

Uitspraak van M.arlon (F) op donderdag 11 januari 2007 om 12:38:
kinderen krijg je, die neem je niet..

:jaja:

Uitspraak van -olMr.P op donderdag 11 januari 2007 om 12:39:

Eigenlijk zijn we het wel met elkaar eens he? (f)

Weghalen om een klompvoetje of hazenlip? :frusty: Ik vind het echt onmenselijk... QUOTE "al deze abortussen werden laat in de zwangerschap, na 20 wkn uitgevoerd"
laatste aanpassing

Wat een discussie weer, iedereen heeft er zo z'n mening over, maar ik ben van mening dat je de gedachten van mensen toch niet tegen kunt houden. Als mensen een abortus willen plegen omdat het kindje een handicap heeft of iets dergelijks, wie ben jij om dat te stoppen?!?!
Ik zou het niet doen, maar da's mijn mening.....

Uitspraak van miss. baksel op donderdag 11 januari 2007 om 12:45:
en als je verkracht bent of iets en je raakt dr zwanger van.. snap ik best dat je zo'n kind niet op de wereld kan zetten

Da's dan weer een ander verhaal, zijn genoeg meisjes die dit is overkomen, en die zijn vaak beter af met een abortus, stel je eens voor dat je het kind moet baren dat is ontstaan door een verkrachting!! :-O lijkt me geen pretje.....

ik vind dat mensen tegenwoordig steeds meer aan carriere denken en dan pas kinderen...das jammer

Iedereen denk dat kinderen opvoeden erg duur is maar dat valt ook allemaal wel mee hoor...zoiezo is de bassisschool gratis allen kan je beslissen om mee te betalen aan de oudercommisie die er voor zorgt dat die kinderen uitstapjes kunnen krijgen maar het grote geld kom pas als ze naar de middelbare gaan en dat is op het moment dat je zwanger raakt uhmmmzzz zo'n 12 jaar verder dus tijd zat om te sparen dacht ik zo...

Abortus vind ik dat je die idd alleen moet doen op het moment dat je verkracht bent nog onder de 15 bent (dan ben je zelf ook nog kind en ben je nog niet instaat om een kindje op de voeden) of als het kindje ernstige medische afwijkingen heeft.....

Toen ik zwangere raakte hadden zowel ik als me vriend beide geen werk en wji maakte er ook geen probleem van want 9 maanden is een lange tijd en tegen die tijd hebben we wel weer werk of hebbie recht op een uitkering.... en nog geen maand later hadden zowel ik als me vriend werk.....

in principe tegen abortus, dus fout!

(natuurlijk zijn er altijd gevallen dat het zeer begrijpelijk is dat iemand abortus wil)

maar bedenk wel goed als je een abortus laat doen terwijl het kindje gezond het en niks mankeerd....

Je bent gezegend als je kinderen kan krijgen en hoor steeds vaker van mensen die een abortus hebben laten plegen dat die daarna nooit meer een kind hebben kunnen krijgen en daar nu eeuwig spijt van hebben dat ze hun enige kans op een kind in de vuilnisbak hebben zien eindigen :S
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 12:52:
Da's dan weer een ander verhaal, zijn genoeg meisjes die dit is overkomen, en die zijn vaak beter af met een abortus, stel je eens voor dat je het kind moet baren dat is ontstaan door een verkrachting!! lijkt me geen pretje.....

precies.

en ik denk dat je hier nooit over uitgesproken raakt
want er zit zoveel verschil in..
en iedereen denkt er anders over.. daar word je het nooit over eens.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 12:52:
je de gedachten van mensen toch niet tegen kunt houden.

dat klopt en we kunnen er ook niks aandoen
maar over discuseren/debateren :P wel

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 12:54:
Toen ik zwangere raakte hadden zowel ik als me vriend beide geen werk en wji maakte er ook geen probleem van want 9 maanden is een lange tijd en tegen die tijd hebben we wel weer werk of hebbie recht op een uitkering.... en nog geen maand later hadden zowel ik als me vriend werk.....

kijk dat bedoel ik nou!! sommige doen het om financiele reden maar als ik dit lees knap ik gewoon van op!!

1ste klas moeder ben je!! zorgt eerst voor het welzijn van je (ongeboren) kind en zorgt dan voor jezelf(Y)
Uitspraak van miss. baksel op donderdag 11 januari 2007 om 12:57:
en iedereen denkt er anders over.. daar word je het nooit over eens

karin daar heb je gelijk in!!

in alle standpunten die iedereen stelt met de reden waarom
het niet kan is ook iedereen mee eens..

gaat me meer om de diegene zegt van: och ik denk dat ik maar een abortus laat doen..

kijk van zulke mensen wil ik weleens weten wat erin hun hoofd speelt

Uitspraak van -olMr.P op donderdag 11 januari 2007 om 13:04:
gaat me meer om de diegene zegt van: och ik denk dat ik maar een abortus laat doen..

kijk van zulke mensen wil ik weleens weten wat erin hun hoofd speelt

Ik denk dat mensen al gauw denken dat een kindje heel duur is maar ik heb een pracht dochtertje van bijna 5 maanden en zou haar voor geen goud meer kwijt willen en zo duur is ze niet want veel dingen krijg je al en het hoeft niet eens allemaal het nieuwste van het nieuwste te zijn mijn dochtertje ligt nu ook in een 2dehandskamertje van markplaats maar heeft zij er last van nee heeft de omgeving er last van nee maar mensen kunnen er meestal zelf niet meeleven....En die goedkope kleding van de hans textiel staan haar net zo leuk als dat dure merkkleding dus dan zie ik het probleem niet.....

Maar als mensen ze zeggen dat een kindje DUUR is dan zijn ze gek want het valt allemaal best mee en als je daarom een abortus laat plegen vind ik dat een weggegooid leven....

Ik zeg altijd wat je maakt ga je ook voor zorgen, het kindje kan er niks aan doen dat ik zo stom was om me zelf zwanger te laten worden....(teveel ubiprofen in een week en 9 maanden later koekoek een kindje haha)
Ik vind dat elk kind recht heeft op een leven ook al moet het nog geboren worden...

Deze dingen zijn uitsluitend mijn mening bedoel er niemand kwaad mee te doen....

Me nicht is verkracht geweest en heeft daardoor een kindje gekregen en naar goede therapie is ze helemaal opgeknapt en zelf instaat om te kindje op te voeden.....

Een vriendin van me heeft abortus laten plegen op aandringen van der schoonfamilie, heeft en nu soms spijt van omdat ze graag kinderen wil maar is blij dat het niet met die gozer was omdat hij vreemd bleek te gaan en die relatie is stuk gelopen( dan was ze alleenstaande moeder geweest) maar toch wie weet zijn ik en me vriend over een paar jaar ook niet meer samen dat weet je nooit van te voren vind dat dus ook geen reden om geen kinderen te nemen of voor een abortus
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 13:15:
....(teveel ubiprofen in een week en 9 maanden later koekoek een kindje haha)

:roflol:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 13:15:
Ik denk dat mensen al gauw denken dat een kindje heel duur is

Maar toch spelen bij veel de financien wel een grote rol, met name de eerste, dan moet je alles aanschaffen :D Ik wacht er bewust nog even mee, totdat mijn vriend klaar is met school, dan zien we daarna wel weer verder!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 13:21:
Maar toch spelen bij veel de financien wel een grote rol, met name de eerste, dan moet je alles aanschaffen

echt wel..
ik wist ook niet hoe ik het hebben moest toen ik erachter kwam dat ik zwanger was..
maar ja.. eigen huis vaste relatie..
kan ook eten voor mijn huisdieren kopen dus dan kan een kind er ook nog wel bij..

maar t is niet makkelijk

maar toch valt het allemaal wel mee dat zeg ik het hoeft niet allemaal nieuw te zijn en veel spullen ga je gewoon van vrienden en familie krijgen....

Ik en me vriend hadden beide geen werk dat heeft ons er ook niet van weerhouden om de zwangerschap gewoon door te zetten terwijl we geen cent hadden om van te leven haha moet nu telkens zelf me moeder opbellen als ik wat voor me dochter wil kopen of me moeder het al niet heeft liggen voor der haha
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 12:01:
Abortion is a bloody bloody crime

Uitspraak van Rob. op donderdag 11 januari 2007 om 11:11:
Vind ik niet, ongewenst zwanger ben je als je verkracht wordt.

Voor de rest heeft A. Blondy gelijk.

Don't blame the woman, blame society.
Don't you blame the woman, you got
to blame the system ya
Give the women everything they need...
Cause no children, no future, no human race,
No children, no future, no race, no race at all.

Abortion is a crime.
Abortion a crime.
Abortion is a mighty, mighty crime!!
Abortion a crime.
It's a crime!! (bis)
It's a serious crime!!!

Idd ja! Wanneer leggen we er ons bij neer dat we geen God zijn?! Abortus is moord!

:respect:

In mijn ogen is het fout, mocht ik weer zwanger worden dan zou ik het met alle liefde voor zorgen.

Maar goed dat is mijn mening.

Uitspraak van -olMr.P op donderdag 11 januari 2007 om 13:01:
kijk dat bedoel ik nou!! sommige doen het om financiele reden maar als ik dit lees knap ik gewoon van op!!

1ste klas moeder ben je!! zorgt eerst voor het welzijn van je (ongeboren) kind en zorgt dan voor jezelf

prescies.
Zo zaten ik en mijn vriend ook.
Ik heb dan ook wel de geluk gehad dat me ouders dolgraag opa en oma wouden worden voor de 2e keer.
Ik heb elke euro om moeten draaien. En doen we nog steeds, maar ik kan bij me ouders eten de hele week bij wijze van spreken, maar zorg zelf voor mijn zoontje. :D
Ik vind dat sommige vrouwen verplicht een abortus moeten krijgen en periodieke sterilisatie. Die zijn nog zo de weg kwijt en zo onbekwaam om een baby op te voeden.
Met alleen liefde maak je een kind niet groot.
Los van alles, moet je bij het krijgen van een baby er beide op vooruit gaan.

Uitspraak van Dalgliesh op donderdag 11 januari 2007 om 14:35:
Met alleen liefde maak je een kind niet groot

klopt daar vul je een maagje niet mee.

Los van alles, moet je bij het krijgen van een baby er beide op vooruit gaan

Als je een goede ouder bent, ga je er al op vooruit op het moment dat hij of zei geboren word.
ik was aan de pil we zouden net gaan emigreren en een hele toekomst daar opbouwen
en toen op vakantie pats boem zwanger ineens terwijl ik net 20 geworden was en dan???
Ja houden dus en die toekomstdroom even laten vervagen alles gaat toppie nu (y)
hoewel we veel hebben gecancelled ervoor heb ik er geen spijt van :nee:
voor ons geen abortus ivm. carriere (y)
laatste aanpassing

Met alleen liefde maak je een kind niet groot.
Los van alles, moet je bij het krijgen van een baby er beide op vooruit gaan.

Als je ouder word moet je altijd inleveren ongeacht je oud je ook bent en hoe goed het in je carriere loopt, Heel je leven word op zijn kop gezet en je moet alles gaan plannen je kan nooit meer even zomaar....
Ook zullen er vrienden zijn die je zullen laten vallen omdat je kinderen heb en ze zien je veel liever als stap maatje dan als een thuiszittende vader of moeder....

Maar als je voor de eerste keer je kindje ziet en hem/haar vast houd ben je dat allemaal zo vergeten....
Die eerste glimlach eerste tandje eerste keer staan of zitten, als ze je vragend aankijken als je even weg moet dan realiseer je je dat het allemaal waard is geweest....

Als straks me kindje naar school ga kan ik ook weer fulltime gaan werken dan kan ik weer nadenken over eventuele carriere er komt nu geld in het laadje genoeg om van rond te komen daar gaat het nu om....
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 15:02:
Als je ouder word moet je altijd inleveren ongeacht je oud je ook bent en hoe goed het in je carriere loopt, Heel je leven word op zijn kop gezet en je moet alles gaan plannen je kan nooit meer even zomaar....
Ook zullen er vrienden zijn die je zullen laten vallen omdat je kinderen heb en ze zien je veel liever als stap maatje dan als een thuiszittende vader of moeder....

Dat geld dan voor jou, ik ken genoeg mensen die een kind zien als verrijking. Die hoeven helemaal nisk in te leveren en in de tijd van nu is het geen straf om iets te plannen maar de normaalste zaak van de wereld.
Het is maar net waar je prioriteiten liggen. Ik vind uitgaan helemaal niks en als je financieel gen zorgen heb, lijkt het mij heerlijk om met mijn kind op de fiets te stappen of te spelen.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 15:02:
er komt nu geld in het laadje genoeg om van rond te komen daar gaat het nu om....

Dat bedoel ik, maar je heb meer nodig dan alleen rond te komen.

Uitspraak van -olMr.P op donderdag 11 januari 2007 om 11:10:
wrom zorg je er niet voor dan dat je niet zwanger raakt?

dat doe ik nu toch door de pil te gaan slikken..
laatste aanpassing
Ik vind in bepaalde maten dat abortus moet kunnen

Ik vind dat het moet kunnen als je bv verkracht bent, of dat er echt geen moglijkheid voor bestaat dat je het kind niet kan laten over leven ( als je dus zweverster bent)

Wanneer moet het niet kunnen.
*Als het kind niet gezond is,,, gehandicapten kinderen zijn op bepaalde vlakken niet gezond maar wie zegtd at ze niet gelukkig kunnen worden.
*Als het niet gepland is nou dan had je maar beter op moeten letten tijdens de sex
*als je niet voor het kind kunt zorgen terwijl je zelf wel normaal onderdak hebt... er bestaan zat instaties die je hierbij hulp bieden..

en verders elk kind heeft recht op een leven.....

De pil werkt niet 100% en condooms kunnen scheuren. Morning afterpil is wel een optie maar dan heb je geen bedenktijd. Ik ben van mening dat zowel abortus als niet aborteren een weloverwogen besluit moeten zijn.

Wat ik veel erger vind dan abortus is dat dr gewoon gasten zijn die hun vriendin dumpen nadat ze zwanger is geworden.

Een goeie vriendin van mij was na een maand de pil te hebben geslikt ongewenst zwanger geworden en bij de abortuskliniek keken ze echt mega verbaasd op toen haar vriend gewoon bij haar was terwijl ze dat klusje aant doen waren. De meeste meiden die het laten doen doen het omdat het ze niet uit komt om een kind te krijgen en zijn vaak al in de steek gelaten door de verwekker. En die gasten mogen ze van mij echt neer knuppelen...

En dat gedoe van geen god mogen spelen is onzin. Immers is iedereen zn eigen god als ie dat wil, dat is de kern van het humanisme (waar al onze democratische waarden op zijn gebaseerd)
laatste aanpassing
vind trouwens wel dat ze die gasten mogen ophangen
die zodra ze horen dat hun vriendin zwanger is dat ze pleitte zijn

ben je echt stoer zeg

zit je bij je vrienden kan je stoer vertellen ik heb net een zwanger meissie in de stek gelaten,,
Uitspraak van SPAIL op donderdag 11 januari 2007 om 19:23:
zit je bij je vrienden kan je stoer vertellen ik heb net een zwanger meissie in de stek gelaten,,

daar score je idd punten mee!!
tegenwoordig heb je heel veel alleenstaande moeders!!
tussen de 20 / 30 jaar ...

eerst neuken , vader worden en dan pleite gaan!!
castreren die lui (mits het met een goeie reden is)
heb al 2 keer een relatie gehad met een vrouw met kind en 1 keertje een zwangere

echt als je van iemand houd accepteer je alles en zn kind geeft je meestal nog wel eens een extra boost.

want de eerste stapjes de eerste woordjes zijn gewoon supers stoer

en als je dan als vader gewoon je meissie blijft verzorgen heb je in mijn ogen meer ballen en vind ik je een stuk stoerder dan dat je je meissie in de steek laat

Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 11 januari 2007 om 19:16:
Wat ik veel erger vind dan abortus is dat dr gewoon gasten zijn die hun vriendin dumpen nadat ze zwanger is geworden

Kan ik over mee praten, maar ik heb nog geen sec er over nagedacht om mijn zoontje weg te laten halen.
Ik ben super trots op mezelf, want ik weet hoe moeilijk het is om voor je kindje te zorgen alleen. Nu heb ik dan wel een vriend en helpt mij met mijn zoontje, wat helemaal niet hoeft hoor.

Uitspraak van SPAIL op donderdag 11 januari 2007 om 19:23:
vind trouwens wel dat ze die gasten mogen ophangen
die zodra ze horen dat hun vriendin zwanger is dat ze pleitte zijn

ben je echt stoer zeg

Ja nou ik heb tot mijn bevalling wat laten horen, nu dus niet meer. Maar ga over een week die kant weer op ALLEEN. Omdat ik zelf nog wat dingen te zeggen heb, was er nog niet klaar mee. Niet voor mezelf, maar voor mijn zoontje.

Want hij heeft ook rechten. :jaja:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 19:32:
Ja nou ik heb tot mijn bevalling wat laten horen, nu dus niet meer. Maar ga over een week die kant weer op ALLEEN. Omdat ik zelf nog wat dingen te zeggen heb, was er nog niet klaar mee. Niet voor mezelf, maar voor mijn zoontje.

Want hij heeft ook rechten.

pakke wat je pakke kan meis!!!
desnoods issut ze'n laatste euro..
of lucht gewoon je hart dat kan ook:yes: (Y)
Gelukkig dat de liefde van moeder en kind blind is...

Uitspraak van -olMr.P op donderdag 11 januari 2007 om 19:35:
pakke wat je pakke kan meis!!!
desnoods issut ze'n laatste euro..
of lucht gewoon je hart dat kan ook

me hart luchten zeker weten,
maar zijn centen hoef ik niet :no:
Die mag hij daar stoppen waar de zon niet schijnt.

Uitspraak van Dalgliesh op donderdag 11 januari 2007 om 20:14:
Gelukkig dat de liefde van moeder en kind blind is...

stekenblind :lol:
heb wel een lieve blinde geleide hond voor je misschien helpt die je een ander betrouwbaar maatje te vinden

Uitspraak van SPAIL op donderdag 11 januari 2007 om 20:21:
heb wel een lieve blinde geleide hond voor je misschien helpt die je een ander betrouwbaar maatje te vinden

:lol: nee hoor dank je
Hoop dat ik nu een betrouwbaar iemand heb gevonden.
geef dan die hond aan je kleine ook altijd leuk hahaha

beetje paardje rijden

zat paar weken geleden 4 in het land te kijken..en er was een stuk over abortussen in t buitenland (weet niet meer psies waar) daar werken nederlandse artsen en daar kun je een abortus laten doen voor €4000,- tot 37 weken....heb even zitten spitten op het internet nou kon echt brokken wegslikken toen ik het zat te lezen over hoe het gebeurd..hier kleine samenvatting:
+ ze brengen iets in, daarmee knippen ze het baby'tje (want het is dan al een baby) in stukjes(kindje wordt niet eerst verdoofd of wat dan ook!!!!!)
+ vervolgens wordt het stukje voor stukje verwijderd
+ en uitgezogen:rot:

schandalig...maar wat helenmaal van d gekken is dat er GVD nederlandse artsen die ingreep uitvoeren...
kan me echt opvreten als ik zoiets hoor.....mens beval dan gewoon en sta het kindje af aan mensen die heel graag kinderen willen,al jaren bezig zijn om het te krijgen en leef verder..
vind dat ze dat echt eens goed moeten aanpakken echt schandalig

denk dat je op internet via : 4 in het land...het nog wel ergens terug kan vinden!!!!!
Is een medische ingreep voor die artsen. En ze krijgen er erg veel geld voor, zie het als een schnabbel.
Zelfde als de advocaat van een kinder verkrachter of seriemoordenaar...

Uitspraak van Dalgliesh op donderdag 11 januari 2007 om 21:17:
Is een medische ingreep voor die artsen. En ze krijgen er erg veel geld voor, zie het als een schnabbel.
Zelfde als de advocaat van een kinder verkrachter of seriemoordenaar...

dat kun je niet vergelijken vind ik hoor....no hard feelings..maar een kinderverkrachter of seriemoordenaar die doet t zelf en is r zelf bij...zo'n hummeltje groeit..kan horen,zien en voelen...alleen heeft geen rechten en kan niets doen....ik heb zelf 2 kids,misschien daarom dat ik dit soort dingen misselijk makend vind..maar wat ik al zei...laat ze bevallen geef HUN (de moeders) er €4000,- voor en laat ze oppleuren.....maar ontneem zo'n ukkie het leven niet....een baby wordt je geschonken....en dat hoort niet net voor de geboorte op een afschuwelijke manier van het leven weggenomen te worden!!!! wat ik al zei..genoeg mensen die geen kids kunnen krijgen..geloof me die betalen daar goudgeld voor!!!! laat hun zo'n kleintje liefdevol opvoeden en grootbrengen...kan hier echt met mn verstand niet bij!!! en denk wel dat er genoeg mensen het hiermee eens zullen zijn dat dit iets is wat niet meer hoort te gebeuren!!
laatste aanpassing

Uitspraak van SPAIL op donderdag 11 januari 2007 om 20:33:
geef dan die hond aan je kleine ook altijd leuk hahaha

beetje paardje rijden

heb al 6 katten

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 20:51:
zat paar weken geleden 4 in het land te kijken..en er was een stuk over abortussen in t buitenland (weet niet meer psies waar) daar werken nederlandse artsen en daar kun je een abortus laten doen voor €4000,- tot 37 weken....heb even zitten spitten op het internet nou kon echt brokken wegslikken toen ik het zat te lezen over hoe het gebeurd..hier kleine samenvatting:
+ ze brengen iets in, daarmee knippen ze het baby'tje (want het is dan al een baby) in stukjes(kindje wordt niet eerst verdoofd of wat dan ook!!!!!)
+ vervolgens wordt het stukje voor stukje verwijderd
+ en uitgezogen

Nou ik zal maar niet zeggen wat ik nu op dit moment zit te vloeken. Dat is gewoon moord.
Tuurlijk voeld dat kindje dat, me neefje is met 30 weken geboren vorige maand en huild constant van de pijn.

Kan er wel om janken nu ik dit heb gelezen.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 21:25:
kan hier echt met mn verstand niet bij!!! en denk wel dat er genoeg mensen het hiermee eens zullen zijn dat dit iets is wat niet meer hoort te gebeuren

anders ik wel.
Als a.s moeder zijnde voel je je kind bewegen, dat kan zo iemand toch niet ontgaan zijn. waar haal zo mens, want die is de naam moeder niet eens waard.
Het gore lef vandaan om een moord te plegen. En nog wel een ziekelijke ook?

Die hoord voor de rest van haar leven in een celletje weg te rotten, want dit is gewoon moord met voorbedachte raden.

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 21:27:
Kan er wel om janken nu ik dit heb gelezen.

nou toen ik op internet dat stuk aan het lezen was...zat ik letterlijk te janken....zie dan gelijk mn echo foto's voor me van mn kids die toen genomen waren met 38 weken...was zo trots kon alles zien...en ze reageerde echt al op bepaalde dingen in mn buik!!!vooral muziek en dan bepaalde nummers die ik altijd luisterde

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 21:30:
Die hoord voor de rest van haar leven in een celletje weg te rotten, want dit is gewoon moord met voorbedachte raden.

idd...maar ja geld he? doen sommige zieke mensen alles voor!! maar ja...zo'n arts zal zn straf krijgen hoor..zeg ik altijd maar..ik ben best gelovig en geloof dat er voor dat soort mensen echt wel een harde straf aan zit te komen....misschien niet nu maar ooit!!!!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 11 januari 2007 om 21:31:
ou toen ik op internet dat stuk aan het lezen was...zat ik letterlijk te janken....zie dan gelijk mn echo foto's voor me van mn kids die toen genomen waren met 38 weken...was zo trots kon alles zien...en ze reageerde echt al op bepaalde dingen in mn buik!!!vooral muziek en dan bepaalde nummers die ik altijd luisterde

prescies, ik kan er echt met me kop niet bij dat iemand dat kan doen.