Op je horloge kijken, iets mompelen over *syphilis medicijnen vergeten op te halen*, en dan weggaan
kzou helemaal gek worden..
maar ik denk er nooit overna eigenlijk, vertrouw hem heel erg
achussie!
life's a party!
Weet de ander niks van een relatie tussen haar en mij af,geef ik hem een hand en wens hem veel geluk en voorspoed met zijn nieuwe ietwat bewerkte partner...
P.s. Ook die kutsmoezen van "Ik was dronken/stond strak/was vaag" houdt ze maar voor dr.Dat zijn nou echt zielige ondoordachte hersenscheten die me irritatiegrens alleen maar meer stimuleren...
hahaha nee joh doe je tog gewoon mee
pak ook nog me ploertendoder
Ligt aan de situatie. Als mijn vriendin vertelt heeft dat ze een relatie met me heeft wordt het een best zooitje...
Weet de ander niks van een relatie tussen haar en mij af,geef ik hem een hand en wens hem veel geluk en voorspoed met zijn nieuwe ietwat bewerkte partner...
Ik zou zeggen "hey doe eens niet."
Als het een andere lekker mokkeltje is duik ik er wel bij..
Ik zou zeggen "hey doe eens niet."
ik zou hem en haar kas kapot slaan blijf net zo lang slaan tot dat ze het lekker gaan vinden haha en daar zal het echt niet bij blijven
Maar als die man/vrouw niks van jullie relatie afwist?Dan is je partner toch de enige schuldige c.q. levende boksbal?
Ten eerste mijn vent zou dat nooit doen
ik zal kalm reageren,ik zal kalm naar de schuur lopen ,
ik zal kalm me bijl opzoeken,ik zal kalm hun schedel bewerken
Ik zou helemaal door het lint gaan en jullie??
Ja we hebben zoveel meegemaakt... Later echt niet! Gewoon opzouten!
Das vrouw-eigen he....Mijn vriendin dreigt ook altijd mijn motor om te gooien enzo....
maar ik hoop toch echt dat ik dat nooit mee maak!!
Dan zou ik eerst dat andere wijf met haar kop tegen de muur slaan net zolang tot ze sterretjes ziet en ze de sterretjes van even daarvoor is vergeten
Dat ligt eraan of ik mee mag doen dan ja of neehahaha
t bedoel ik
Maar ze belazerd je sowieso toch al door met een ander het bed in te duiken.
Dus dat is niet erg zolang je mee mag neuken.
Typisch gevalletje mannetje-loopt-zijn-lulletje achterna
Als je als vrouw zijnde graag sex wilt hebben met een andere vrouw kan je zoiets gewoon bespreekbaar maken in een relatie en vice versa, en dan hoef je er ook niemand voor te bedonderen...
Uitspraak van the mindhunter op zaterdag 19 augustus 2006 om 18:48:
nee dat is te makkelijk:
ik zou aan hem vragen of die een tientje op het nachtkastje wil leggen, vervolgens zou ik een biertje pakken en in de huiskamer lekker uitgezakt voor de tv gaan zitten,en ik zou er niet over beginnen totdat zij begint, vervolgens ga ik dan gaan ontkennen dat zij lag te neuken net zolang totdat ze totaal doordraait.
Ik denk dat ik eerst alleen maar kan kijken en niks meer kan zeggen...en daarna
in de meeste gevallen kan dat niet als het al je ex is toch???
ja, maar als het al een tijdje je ex is?
dan kan je er vast mee leven...of accepteren
trap tussen zn noten, en een flinke rechtse... und then its OVER...
Grote emmer met ijskoud water vullen..en erover heen gooien..even laten afkoelen en dan beide het huis uit trappen..kleding ritueel verbranden..
Dus dan kan ik haar wel de schuld geven, maar je vriend blijft toch de hoofdschuldige
echt DOODstraf!
loop kalm en geluidloos terug naar de woonkamer wacht tot ze klaar zijn.... geef die gozer een hand.. en zeg erbij..das dan wel 100 euro vriend
hehe...ja toch kijk..dat ie je vrouwtjuh neukt op jou bed oke!! maar wel gewoon netjuhs en beleefd betalen toch
Dan kunnen ze het even afmaken.....
Gewoon laten merken dat je er bent door een hele sarcastische opmerking te maken en vervolgens de deur wijzen omdraaien en weg lopen en mogen zen a 5 minuten nog niet weg zijn slaan de stoppen door.
Knap van je
Nu nog bekijken hoe dat in praktijk gaat
ja en hij kant vergeten om de eerste tijd zijn kinderen te zien
die gast laat ik in ze nakie de straat op rennen en die sla ik zowiezo nog een blauw oog...
Als mn vriendin spijt zou hebben en in huilen uit zou barsten daarna zou ik haar zeker nog een kans geven... wel zou ik haar mee nemen naar relatietherapie.
volgens mij laat jouw vriendin zich dan nemen, en niet andersom...
what the f*ck??? meen je dat nou serieus?!
andersom kan trwns ook.... dr stond laatst ook in de krant een verhaal van een vrouw die in haar eigen huis verkracht was. Als dát het geval was zou ik met een machete op hem in gaan slaan...
jah... en als jij zou weten hoe verlegen ik tov vrouwen ben en hoeveel moeite het me kost om een meisje te versieren zou je dr mss iets meer begrip voor hebben. Als ik verder wel gelukkig met haar was vóór dat ik haar betrapte zou ik mezelf harder naaien door haar te dumpen dan door dat niet te doen.
Als er iets mist in een relatie moet je daar over praten en het niet zo ver laten komen dat je dr betrapt met een andere gozer
Als ik verder wel gelukkig met haar was vóór dat ik haar betrapte zou ik mezelf harder naaien door haar te dumpen dan door dat niet te doen.
maar er zijn diverse redenen dat iemand ergens niet over praat (dissociatieve stoornis, kut jeugd gehad, slaag gekregen van je stiefvader) buiten zijn/haar schuld om.
jah... en als jij zou weten hoe verlegen ik tov vrouwen ben en hoeveel moeite het me kost om een meisje te versieren zou je dr mss iets meer begrip voor hebben. Als ik verder wel gelukkig met haar was vóór dat ik haar betrapte zou ik mezelf harder naaien door haar te dumpen dan door dat niet te doen.
Dan snij ik zijn ballen & zijn lul eraf. Heel simpel. Denk dat ik haar het raam uit gooi als ik haar niet ken. Als ik haar wel ken, amputeer ik haar tieten
snij ik zijn ballen & zijn lul eraf. Heel simpel. Denk dat ik haar het raam uit gooi als ik haar niet ken. Als ik haar wel ken, amputeer ik haar tieten
moet ie ze lul maar in ze broek houden en zij had niet zo dom moeten zijn om in mijn bed te gaan liggen
zozo duidelijke taal...!!)
Uitspraak van the mindhunter op zaterdag 19 augustus 2006 om 18:48:
ligt eraan wie ik met wat aantref
partnet(man) met buurvrouw...geen probleem doe ik gezellig mee
als ik m betrap met de buurman...dan word het een ander verhaal
het gaat me iniedergeval een aantal jaren gevangenis straf opleveren
Hmm, ik zou vriendelijk vragen aan de man die op haar licht om even te willen stoppen.
ik zou hem bij kop en kont door de vooruit gooien en zorgen dat hij spijt krijgt dat hij mij heeft leren kennen.
dit zou wel eens waar wat bloed gaan kosten, maar spijt zal hij krijgen.
vervolgens pak ik mij (ex) vriendin.ik zou haar naakt vastknopen aan de eerste de beste lantaarnpaal en er een bodje bij zetten.
€ 50 euro per keer
betaling voldoen per brievenbus.
nadat ik voldoende geld heb ontvangen zou ik haar persoonlijk losmaken en vragen of ze spijt heeft.
Zo ja dan zou ik zeggen.
dat is mooi meid, ikke niet.
Toedeledokie.
Hmm, ik zou vriendelijk vragen aan de man die op haar licht om even te willen stoppen.
ik zou hem bij kop en kont door de vooruit gooien en zorgen dat hij spijt krijgt dat hij mij heeft leren kennen.
dit zou wel eens waar wat bloed gaan kosten, maar spijt zal hij krijgen.
vervolgens pak ik mij (ex) vriendin.ik zou haar naakt vastknopen aan de eerste de beste lantaarnpaal en er een bodje bij zetten.
€ 50 euro per keer
betaling voldoen per brievenbus.
nadat ik voldoende geld heb ontvangen zou ik haar persoonlijk losmaken en vragen of ze spijt heeft.
Zo ja dan zou ik zeggen.
dat is mooi meid, ikke niet.
Toedeledokie.
Dit is een makkie, pak zijn auto sleutels portomonee erbij sloop zijn auto, haal zijn rekening leeg, betaal de meid met 25 euro, geef hem zijn sleutels nadat hij bijna niet meer kan lopen, geef hem 3 trappen tussen zijn benen dat die zeker weet dat zijn jongeman 3 maand niet meer werkt! schop ik hem naakt de deur uit!! met zijn auto sleutel en pinpas*leeg dus* ga met die meid een bak koffie drinken en bedankt haar ervoor dat ze me wat liet inzien want als een kerel vreemdgaat is het zijn fout, niet degene die er aan mee deed een vrijgezel kan doen en laten wat die wil! mijn ex op dat moment dan is de fout in gegaan die had er nooit op in mogen gaan!!
Dit is een makkie, pak zijn auto sleutels portomonee erbij sloop zijn auto, haal zijn rekening leeg, betaal de meid met 25 euro, geef hem zijn sleutels nadat hij bijna niet meer kan lopen, geef hem 3 trappen tussen zijn benen dat die zeker weet dat zijn jongeman 3 maand niet meer werkt! schop ik hem naakt de deur uit!! met zijn auto sleutel en pinpas*leeg dus* ga met die meid een bak koffie drinken en bedankt haar ervoor dat ze me wat liet inzien want als een kerel vreemdgaat is het zijn fout, niet degene die er aan mee deed een vrijgezel kan doen en laten wat die wil! mijn ex op dat moment dan is de fout in gegaan die had er nooit op in mogen gaan!!
Dan snij ik zijn ballen & zijn lul eraf. Heel simpel. Denk dat ik haar het raam uit gooi als ik haar niet ken. Als ik haar wel ken, amputeer ik haar tieten
ik zou uit me slof schieten en vooral dat wijf een flinke mep verkopen, gevolgd door een paar trappen....
Uitspraak vanParadochtertjuh
VDZcrew op vrijdag 5 januari 2007 om 02:29:
wrom dat wijf??
Snap ik ook niet... Hoe dan ook is het de je patner die nee moet zeggen, als single vrouw kan je doen en laten wat je wilt en waarom ook niet!! het is niet aan verantwoordelijk dat een ander zijn relatie goed loopt! dat is van je partner en jij!!
Gaat je partner vreemd is het of een zak/of je relatie loopt niet goed.. welke optie dan ook de single/of de ander is nooit schuld!! klaar!!
Uitspraak vanParadochtertjuh
VDZcrew op vrijdag 5 januari 2007 om 02:29:
Als ze lekker is, erbij kruipen
Hier ben ik het helemaal mee eens
ze gaan niet levend de deur uit..
dat je niks doet . je bent geschrokken en raakt gevoelloos. stuurt hem weg maar je houdt nogsteeds van je vrouwtje.. dus die wil je vast houden maar ook weer zo hard wegstoten..
Het is 1 grote war boel in je hoofd ..
nou ik heb dan niet meegemaakt dat ze lagen te krikken maar ik kwam aan en meneer had net met een nichtje van mij zitten lebberen..ging al lang met em en was 4 real..maar heb daarna tog echt geen traan om em gelaten hoor..als een baksteen viel ie uit me leven..gevoel is leeg..
gevoel is leeg
ja das's kussen.. dat valt dan nog wel mee dat zou ik dan wel accepoteren
Meestal is het echt.....gevoelloos
It Aint happening to me !!
I keep my Woman satisfied !!!
Geschokt?
Haar beuk ik in elkaar daarna gaat ze door het raam naar buiten hem verkracht ik en dan gaat ie er net zo hard achter aan !!
optie 1: magnum 2.1 half automatisch
optie 2: in haar waarde laten
Optie 3: zeggen dat ik t al wist
optie 3: "welkom bij de aids club"
optie 4: directe castratie
magnum 2.1 half automatisch
Haar beuk ik in elkaar daarna gaat ze door het raam naar buiten hem verkracht ik en dan gaat ie er net zo hard achter aan !!
Wel mooie tekst
Ik schup ze allebei ut huis uit
nee zou zelf nooit vreemdgaan maar vindt wel dat er altijd twee schuld zijn dan. Niet alleen diegene die bij je vriend/vriendin in bed ligt ook je partner zelf dus bij deze zou ik ze allebei de hoeken van de kamer laten zien en weggaan
weggaan,mn spullen pakken en niet meer terugkomen .... respect en liefde is alles in een relatie , en in je fucking eigen bed .... dat is fucked up !
Uitspraak van Horus op maandag 29 januari 2007 om 03:04:
Ik loop dan kalm weer naar beneden pak daar m`n 33-er uit de wapenkast en wacht dan geduldig af tot ze naar beneden komen.
ja toch schieten die handel
ja toch schieten die handel
vind het nogal wat uitmaken of het een bekende is zo ja is ie dood omdat hij wist dat het mijn vriendin was..
is het een onbekende die niet van mijn bestaan afweet ben ik iets milder denk ik ............
ik weet het niet...ik denk dak me om zou draaien, naar beneden lopen, mn jas pakken en naar de kroeg gaan...daar me helemaal lam zuipen, en dan terug naar huis gaan in de hoop dat ze weg zijn (ik ben niet zo agressief)
kzou dr in iedergeval nooit meer willen zien, spreken, of op wat voor manier dan ook contact hebben. (zeg ik nu...voor zelfde geld trip ik wel helemaal)
Ballen er af snijden en ze keihard in haar reet schieten
aanplakn\blijetten maken met fotos van hun en dat ze vreemdgaaan en dat soort dingen en ik zou het natuurlijk gelijk met ze vrienden doen en zorgen dat hij het weet
Ik zou weglopen. Niet tekeer gaan helemaal niks. ik kom later terug en doe net alsof er niks aan de hand is. zodra hij weg is om te werken ofzow pak ik me spullen en trap het hele huis in elkaar en ik ben weg
Gelijk een bezetene.
haha beide zijn ze goed de lul
ik zou met alles wat ik maar kan vinden gaan gooien
goeie vraag, weet het niet want nog nooit mee gemaak~t!
maar denk dat ik die jongen zou vragen of die wist dat ze een vriend had, zo nee laat ik hem gewoon gaan..(denk ik)
Vriendin, die zou netjes klappen geven..
Ze heeft toch dan geen respect meer voor mij, dus waarom ik dan nog wel voor haar...
hmm tja, denk niet dat het in woorden te omschrijven zal zijn wat er dan gaat gebeuren !!!!!!!!!!!laatste aanpassing 16 maart 2007 20:18
doodknuppelen, allebei!
vast????
Uitspraak van EL^^PADRINO ^^ op zaterdag 19 augustus 2006 om 18:48:
ik zou niet weten hoe ik zal reageren
echt een hoop agressie hier zeg..wat bereik je ermee als je ze verrot trapt of verminkt voor t leven
Uitspraak van ...:::MADAME***KANNIBALE:::... op woensdag 28 maart 2007 om 11:53:
Ik zou me omdraaien, weglopen met een big smile, beneden het gas opendraaien en vurig hopen dat ze het welbekende 'peukie na de daad' niet overslaan
kijk das dus heel subtiel erg goed hoor..haha
Ja, deze vind ik verre weg de beste
Als je partner dus vreemd gaat legt het eerder aan jou
k zou em flippen... denk ik
Als jij niet goed voor je partner zorgt heb je GEEN recht van spreken als hij/zij vreemd zou gaan
Mensen geven altijd maar de ander meteen de schuld zonder eerst te gaan nadenken van WAAROM zoiets gebeurd
maak die gast af en me wijf ken het bekijken oprottuh, bij 1x vreemd gaan hoef ik der nooit meer
Me verbazen dat ik een partner heb.
Uitspraak van Ellen30 op woensdag 4 april 2007 om 16:42:
Uitspraak van ...:::MADAME***KANNIBALE:::... op woensdag 28 maart 2007 om 11:53:
Ik zou me omdraaien, weglopen met een big smile, beneden het gas opendraaien en vurig hopen dat ze het welbekende 'peukie na de daad' niet overslaan
Uitspraak van Ellen30 op woensdag 4 april 2007 om 16:42:
Uitgaande dat de woning van mij is, zou ik ze vriendelijk verzoeken om binnen 5 minuten mijn huis te verlaten. Daarna het dekbed verschonen en gezellig doorgaan met mijn eigen leven. Zo iemand verdiend geen enkele emotie...
ja je kan wel je bed verschonen en dan vrolijk met je leven doorgaan..
geen emotie geven maar gevoel is een gevoel en dat is iets waar je gewoon niet de baas over bent hoe hard je het ook beweert, je gevoel zal sterker zijn waardoor je je echt wel kut voelt en goed pissig bent ...
wat zou je doen als de vriend van de meid waar je mee in bed ligt binnen komt whahahahaha...
lariekoek mij bood je een bietje aan
ik ben trouw al heb ik 90 biertjes gedronken want dat is ook geen excuus.
je gaat voor iemand of anders niet.
Uitspraak van GINAAop dinsdag 8 mei 2007 om 11:38:
ik denk dat er 2 ambulances moeten komen..
Of twee lijkwagens Hup met de veeg erdoor...
Nee zo bruut ben ik niet...hou mijn bijl wel buiten handbereik...
Ik sla dat wijf de kenker in trek al der haren uit der kop en ik hak zijn pik der af en dan sla ik em bond en blauw
ik zal hem zo,n schop in zijn ballen geven dat hij nooit meer sex zal kunnen hebben
Kweet niet, helemaal gek worden en heel verdrietig zijn waarschijnlijk.
Frituurpan aanzetten, even wachten tot die goed heet is. Hem proberen te dragen naar de kamer. Het vet over het liefde bedrijvende setje kwakken en het pand verlaten en nooit meer terugkomen.