1 volger · 9936x bekeken
als ze mooi is, kruip ik er bij 
ik zou ze veel succes wensen
als je vriend dat doet is ie het niet waard!
ik zou trouwens denk ik misschien zijn pinpas nog ff een keer meestelen om ff een keer helemaal uit me dak te gaan
hahaha en daarna als er niks meer op staat netjes door de brievenbus gooien
met een briefje erbij
BEDANKT VOOR DE NIEUWE SCHOENEN ROK JURK TRUI ENZ ENZ
oja en bedankt dat je me hebt laten zien wat voor een klootzak je bent toedels!!
als je vriend dat doet is ie het niet waard!
ik zou trouwens denk ik misschien zijn pinpas nog ff een keer meestelen om ff een keer helemaal uit me dak te gaan
hahaha en daarna als er niks meer op staat netjes door de brievenbus gooien
met een briefje erbij
BEDANKT VOOR DE NIEUWE SCHOENEN ROK JURK TRUI ENZ ENZ
oja en bedankt dat je me hebt laten zien wat voor een klootzak je bent toedels!!
ik spreek (helaas ) uit ervaring , ik zie hier veel mensen die zo zouden reageren , ik weet zeker dat als iemand het ECHT mee maakt , dat je niks doet . je bent geschrokken en raakt gevoelloos. stuurt hem weg maar je houdt nogsteeds van je vrouwtje.. dus die wil je vast houden maar ook weer zo hard wegstoten..
Het is 1 grote war boel in je hoofd ..
dat je niks doet . je bent geschrokken en raakt gevoelloos. stuurt hem weg maar je houdt nogsteeds van je vrouwtje.. dus die wil je vast houden maar ook weer zo hard wegstoten..
nou ik heb dan niet meegemaakt dat ze lagen te krikken maar ik kwam aan en meneer had net met een nichtje van mij zitten lebberen..ging al lang met em en was 4 real..maar heb daarna tog echt geen traan om em gelaten hoor..als een baksteen viel ie uit me leven..gevoel is leeg..
nou ik heb dan niet meegemaakt dat ze lagen te krikken maar ik kwam aan en meneer had net met een nichtje van mij zitten lebberen..ging al lang met em en was 4 real..maar heb daarna tog echt geen traan om em gelaten hoor..als een baksteen viel ie uit me leven..gevoel is leeg..
ja das's kussen.. dat valt dan nog wel mee dat zou ik dan wel accepoteren , maar ze had.heeft echt gevoelens voor hem en ik ga er al 6 jaar mee .
Stel je voor je komt thuis je ziet niemand en de slaapkamer deur is op slot.
de deur gaat open zij met een warrige haardos en je ziet hem de douch in schieten.
Da's geen prettig gezicht ..
Maar hoe iemand daar ook op zegt te reageren , op dat moment reageer je nooit zoals je van jezelf dacht .
Meestal is het echt.....gevoelloos
gevoel is leeg
ja das's kussen.. dat valt dan nog wel mee dat zou ik dan wel accepoteren
Accepteren??? Met me nichtje?? nooit! dat zegt toch al genoeg over hoe belangrijk jij voor diegene bent..niet dus..ze waren niet eens verliefd op elkaar
Meestal is het echt.....gevoelloos
Het gevoelloze kwam achteraf, nadat ik geflipt was..khad geen verdriet..nix, alsof ik nooit wat voor em gevoeld had..
Als het een vrouw is geen enkel probleem is het een man dan kan ie beter vluchten.
Ik zou helemaal door het lint gaan en jullie??
mij dus over komen een 5 jaar geleden!
ben dus ook door t lint gegaan!
vervolgens een black out gehad hier en daar wat klappen uit gedeeld huis in de fik gestoken met commentaar jullie branden maar in hell! 24 uur vast gezeten en da vas t!
It Aint happening to me !!
I keep my Woman satisfied !!!
It Aint happening to me !!
hahha dat zeg je nu..*nee joh geintj