Partyflock

Forumonderwerp · 895148

Waarschuw beheerder
Ik zou helemaal door het lint gaan en jullie??
Waarschuw beheerder
Dan sta ik niet voor mezelf in... en maakt niet uit wat de gevolgen zijn .. ik zal diegene dan proberen het gevoel te geven wat ik op dat moment heb... ookal is dat onbeschrijvelijk, zolang ik er maar in de buurt kan komen..

My revenge will be sweet!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 februari 2007 om 00:31:
Misschien ben ik een psychopaat, maar het liefst snij ik ze dan uit elkaar.

word een bloederig zooitje dan:roflol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja en dat maakt vlekken. :'(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 22 februari 2007 om 01:30:
ja en dat maakt vlekken.

idd is zo zonde he:P

Waarschuw beheerder
rustig weglopen, zijn boeltje in zakken pleuren, buiten zetten en hem en haar erbij.
Waarschuw beheerder
nooit gebeurt dus wat ik echt zal doen weet ik pas als het gebeurt maar ik denk dat er 2 opties zijn:

1: heel rustig blijven en beide vertellen dat ze moeten vertrekken maar wel naakt want ze genoten toch zo van elkaar? dan kunnen ze dat ook op straat doen ( liefts overdag midden winter terwijl het regent en vriest)

2: Ze helemaal de tering in beuken en alle spullen van hem slopen en echt valse dingen uithalen zoals aan zijn ouders vertellen hoe hij echt over ze denkt, aanplakn\blijetten maken met fotos van hun en dat ze vreemdgaaan en dat soort dingen en ik zou het natuurlijk gelijk met ze vrienden doen en zorgen dat hij het weet

Waarschuw beheerder
Kan die meteen oprotten!
Waarschuw beheerder
hmz als lekker wijf is wil ik wel mee doen...
en daarna krijgt hij straf
Waarschuw beheerder
sla ik eerst dat hele wijf in mekaar en gooi haar het raam uit.en hij kan het dan ook echt vergeten natuurlijk:d

Waarschuw beheerder
dan komt de duivel in mij los moewaahahhaha!!!
Waarschuw beheerder
ik zou echt gek worden!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 augustus 2006 om 18:48:

Ik ook :jaja:
En hij kan dan ook meteen zijn spullen pakken! Dan mag dat andere wijf hem hebben, bij mij is hij dan niet meer welkom! :P

Waarschuw beheerder
eerste de beste gozer van straa plukke en er naast gaan liggen :D
nee helemaal de t*ring in slaan

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Enzyme-K7-HC-GRUNN op maandag 29 januari 2007 om 12:22:
ja toch schieten die handel

Zoals ik al zei ik loop rustig naar beneden, pak m`n nieuwe speeltje waar ik een jaar op heb moeten wachten (een Glock 26 aka Baby Glock, mèt extra mazagijn voor 33 schoten), en wacht tot ze naar beneden komen :)
Waarschuw beheerder
Hoe zou jij reageren als je thuis komt en je vind je partner met een ander in bed
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 augustus 2006 om 18:48:

Ik zou wel op de bank gaan slapen dan!

Waarschuw beheerder
donateur
Hoe zou jij reageren als je thuis komt en je vind je partner met een ander in bed

Ach als het maar een vrouw is 8)
Waarschuw beheerder
zouw ik door het lint gaan ! omdraaien en hem nooit meer aankijke !

Waarschuw beheerder
ik zou dat wijf helemaal total los slaan en hij kan ook
gelijk opdonderen!! :@ maar gelukkig doet me ventje dat
niet (L)
Waarschuw beheerder
die gene die heeft echt wel een probleem
en zij kan dan ook opdondere
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
vrouw naakt de deur uit flikkeren en die gozer (6)

vind het nogal wat uitmaken of het een bekende is zo ja is ie dood omdat hij wist dat het mijn vriendin was..

is het een onbekende die niet van mijn bestaan afweet ben ik iets milder denk ik ............
Waarschuw beheerder
beide naakt de deur uit :yes:
kleding ritueel verbranding (6)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Helemaal doordraaien en niet meer weten wat ik doe denk k

Waarschuw beheerder
dan heeft ie een dik vet probleem :devil:
Waarschuw beheerder
ik weet het niet...ik denk dak me om zou draaien, naar beneden lopen, mn jas pakken en naar de kroeg gaan...daar me helemaal lam zuipen, en dan terug naar huis gaan in de hoop dat ze weg zijn (ik ben niet zo agressief)

kzou dr in iedergeval nooit meer willen zien, spreken, of op wat voor manier dan ook contact hebben. (zeg ik nu...voor zelfde geld trip ik wel helemaal:$)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van groningen madness op maandag 12 maart 2007 om 15:11:
vind het nogal wat uitmaken of het een bekende is zo ja is ie dood omdat hij wist dat het mijn vriendin was..

is het een onbekende die niet van mijn bestaan afweet ben ik iets milder denk ik ............

Precies ... diegene denkt dat ze alleen woont hehe zonder te zeggen dat ze jou heeft dan zou ik ook anders reageren...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 maart 2007 om 16:51:

zal nooit gebeuren or lieffie (K)

Waarschuw beheerder
Tjee.

Ik denk dat ik te boos, overstuur en hysterisch zou zijn om iets te doen. Ik zou niks zeggen, weglopen en tja....ergens een potje gaan zitten janken.

Hopen dat ze weg zijn als ik terugkom.

Denk niet dat ik ooit nog een normaal gesprek zou kunnen voeren met mijn mijnheer. Zou hem ook nooit meer willen zien.

Waarschuw beheerder
Als ik dr in bed zou vinden met een andere kerel, zou ik cker para worden :yes:. Paar corrigerende tikken voor mn meid, en een paar niet te harde trappen voor die dude waarmee ze ligt te rampetampen. (hij weet waarschijnlijk nie eens dat ze vriendje heb, zou precies hetzelfde doen als hem)En dan lekker naakt het straatje op idd! Maar als ik dr met een vrouw in bed zou betrappen zou het ander verhaal zijn, dan ben ik quashi zielig & hoop stiekem op een uitnodiging haha...trouwens ik EIS een uitnodiging :P
Waarschuw beheerder
ik zou helemaal flippen en ze allerbei het huis uit flikkeren en dat wijf nog een trap na geven

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 13 maart 2007 om 08:35:
zal nooit gebeuren or lieffie

Dat is je geraden ja! ghehe
Waarschuw beheerder
Boeit me niks meer,het is me te vaak voor gekomen denk ik.Ik zou zeggen dat het gewoon is of zo...Het lijkt zo normaal....Hahahaha..!!
Waarschuw beheerder
als ze met een andre chick is meedoen:D en als boi is steke
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van hardcore.lars op maandag 12 maart 2007 om 16:58:
ik weet het niet...ik denk dak me om zou draaien, naar beneden lopen, mn jas pakken en naar de kroeg gaan...daar me helemaal lam zuipen, en dan terug naar huis gaan in de hoop dat ze weg zijn (ik ben niet zo agressief)

kzou dr in iedergeval nooit meer willen zien, spreken, of op wat voor manier dan ook contact hebben. (zeg ik nu...voor zelfde geld trip ik wel helemaal)

Waarschuw beheerder
zie me voorganger....

hoop het niet mee te maken!!

Waarschuw beheerder
K weet niet hoe ik zal zijn .. is me nog niet overkomen..
wel dat me ex vreemdging en dat ik zijn (nieuwe) vriendin aan de tel. kreeg.. maar gelukkig woonde die niet in de buurt :D

K denk dat ik de eer aan mezelf wil houden..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
eelmaal leip, vies hard de beuk dr in
Waarschuw beheerder
Ballen er af snijden en ze keihard in haar reet schieten :D

Waarschuw beheerder
kan het me niet voorstellen ik denk
dat ik volledig in shock zou raken
en helemaal zou doorflippen ...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 12 maart 2007 om 16:51:

ind :[ dan sta ik nie voor me zelf in :[

Waarschuw beheerder
Ze alle twee MIJN huis uittrappen!! en zijn spullen over het balkon achter hem aangooien. Maar dat zal nooit gebeuren :D
Waarschuw beheerder
dan zou ik dus echt niet voor mezelf instaan!!! weet niet wat ik precies zou doe,maar daarna is het een lange verplichte vakantie voor mij zeg maar....
Waarschuw beheerder
Ik zou het niet weten.
Het idee alleen al is té erg.
Waarschuw beheerder
vragen of ik mee mag doen? ik weet niet :P
Waarschuw beheerder
ik zou echt helemaal door flippen en da wijf de tering in slaan en hij kan dan zun spullen ook pakken blijft die maar meteen bij de wijf
Waarschuw beheerder
Dan zou ik zeggen, dat ik hoop dat het de moeite
waard was om mij hiervoor te verliezen ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
rustig weglopen. omdraaien en die gene helemaal kapot schelde, en in de aanval gaan meej een vaas;)