Partyflock

Forumonderwerp · 895148

Waarschuw beheerder
Ik zou helemaal door het lint gaan en jullie??

Waarschuw beheerder
Hmm, ik zou vriendelijk vragen aan de man die op haar licht om even te willen stoppen.

ik zou hem bij kop en kont door de vooruit gooien en zorgen dat hij spijt krijgt dat hij mij heeft leren kennen.

dit zou wel eens waar wat bloed gaan kosten, maar spijt zal hij krijgen.:P

vervolgens pak ik mij (ex) vriendin.ik zou haar naakt vastknopen aan de eerste de beste lantaarnpaal en er een bodje bij zetten.

€ 50 euro per keer
betaling voldoen per brievenbus.

nadat ik voldoende geld heb ontvangen zou ik haar persoonlijk losmaken en vragen of ze spijt heeft.

Zo ja dan zou ik zeggen.

dat is mooi meid, ikke niet.

Toedeledokie.:D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 oktober 2006 om 15:39:
Hmm, ik zou vriendelijk vragen aan de man die op haar licht om even te willen stoppen.

ik zou hem bij kop en kont door de vooruit gooien en zorgen dat hij spijt krijgt dat hij mij heeft leren kennen.

dit zou wel eens waar wat bloed gaan kosten, maar spijt zal hij krijgen.

vervolgens pak ik mij (ex) vriendin.ik zou haar naakt vastknopen aan de eerste de beste lantaarnpaal en er een bodje bij zetten.

€ 50 euro per keer

nadat ik voldoende geld heb ontvangen zou ik haar persoonlijk losmaken en vragen of ze spijt heeft.

Zo ja dan zou ik zeggen.

Toedeledokie.

:roflol: ik sluit me er bij aan hahahaha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 11 oktober 2006 om 15:29:
Ik zou helemaal door het lint gaan

Waarschuw beheerder
Hij zou willen dat ie kon vliegen want drie verdiepingen naar beneden vallen is best pijnlijk:p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik denk dak zou flippe ofso,, ma ut was dan wel gebeurd,,

Waarschuw beheerder
donateur
Ligt eraan hoe hij/zij eruit ziet, aan de hand hiervan erbij gaan liggen of diegene ontzettend hard de deur uit schoppen en daarna zonder wat te zeggen weggaan en voorlopig niet weer komen.
Waarschuw beheerder
ligt er aan als het een vrouw moet ze het zelf weten als het een kerel is moet hij haar maar meenemen. geen sperma vlekken van een ander in me nest
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 11 oktober 2006 om 15:39:

dit zou wel eens waar wat bloed gaan kosten, maar spijt zal hij krijgen.

€ 50 euro per keer

Zo ja dan zou ik zeggen.

Toedeledokie.

hij is wel goed !!!

Waarschuw beheerder
Dit is een makkie, pak zijn auto sleutels portomonee erbij sloop zijn auto, haal zijn rekening leeg, betaal de meid met 25 euro, geef hem zijn sleutels nadat hij bijna niet meer kan lopen, geef hem 3 trappen tussen zijn benen dat die zeker weet dat zijn jongeman 3 maand niet meer werkt! schop ik hem naakt de deur uit!! met zijn auto sleutel en pinpas*leeg dus* ga met die meid een bak koffie drinken en bedankt haar ervoor dat ze me wat liet inzien want als een kerel vreemdgaat is het zijn fout, niet degene die er aan mee deed een vrijgezel kan doen en laten wat die wil! mijn ex op dat moment dan is de fout in gegaan die had er nooit op in mogen gaan!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 januari 2007 om 02:29:
Dit is een makkie, pak zijn auto sleutels portomonee erbij sloop zijn auto, haal zijn rekening leeg, betaal de meid met 25 euro, geef hem zijn sleutels nadat hij bijna niet meer kan lopen, geef hem 3 trappen tussen zijn benen dat die zeker weet dat zijn jongeman 3 maand niet meer werkt! schop ik hem naakt de deur uit!! met zijn auto sleutel en pinpas*leeg dus* ga met die meid een bak koffie drinken en bedankt haar ervoor dat ze me wat liet inzien want als een kerel vreemdgaat is het zijn fout, niet degene die er aan mee deed een vrijgezel kan doen en laten wat die wil! mijn ex op dat moment dan is de fout in gegaan die had er nooit op in mogen gaan!!

niks meer aan toe tevoegen ..:)

Waarschuw beheerder

:respect: :lol:

ik zou neit weten hoe ik zou reageren eigenlijk..ik zou kapot gaan..dat wel
Waarschuw beheerder
ik hoop dat zei snel reageren en maken dat ze weg komen
want ik denk dat ik ze alle 2 uit het raam gooi
Waarschuw beheerder
Dat ligt er aan:

ligt ze met een vent: sla ik die vent helemaal de pleuris en gaan al haar spullen het raam uit.

ligt ze met een vrouw: "mag ik meedoen"?

haha :p

Waarschuw beheerder
donateur
ik zou mijn broek omlaag trekken en die vent helemaal onderschijten

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van P@S op vrijdag 5 januari 2007 om 08:26:
ligt ze met een vrouw: "mag ik meedoen"?

:jaja:

Waarschuw beheerder
de kamer binnen lopen kleren uittrekken en lekker meedoen!

of effe bakkie kofie zetten voor als ze klaar zijn ... Koekje erbij!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 augustus 2006 om 18:48:
Ik zou helemaal door het lint gaan en jullie??

Als ze lekker is, erbij kruipen :P :lol: ;)

Waarschuw beheerder

:D Niets aan toe te voegen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik zo met me mond vol tanden staan : vragen of het lekker is! Weglopen, en dan thuis fijn bedenken hoe je hem terug gaat pakken....

Waarschuw beheerder
ik zou uit me slof schieten en vooral dat wijf een flinke mep verkopen, gevolgd door een paar trappen :Yes:....
Waarschuw beheerder
donateur
Waarschijnlijk een cliche antwoord:

Maar dat word echt hakken en zaggen :jaja:
Waarschuw beheerder
Ik denk dat ik me vrij onsportief zou opstellen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L)Deziebellebeezt(L) op dinsdag 10 oktober 2006 om 16:25:
Dan snij ik zijn ballen & zijn lul eraf. Heel simpel. Denk dat ik haar het raam uit gooi als ik haar niet ken. Als ik haar wel ken, amputeer ik haar tieten

ditto:d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JaapieB12 op woensdag 11 oktober 2006 om 12:06:
Ik zou ze vriendelijk verzoeken dat ergens anders te gaan doen.

inderdaad ik zou hetzelfde gezegt hebben ;)

Waarschuw beheerder
allebei bud naked op straat zetten.. :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 januari 2007 om 12:26:
ik zou uit me slof schieten en vooral dat wijf een flinke mep verkopen, gevolgd door een paar trappen :Yes:....

wrom dat wijf??

Zou me vent eerder un lamme zak trappen :yes:

verder houd ik me deze optie (Y)

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 januari 2007 om 10:21:
Uitspraak van (L)Paradochtertjuh(L)VDZcrew op vrijdag 5 januari 2007 om 02:29:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! ~>> MaNu Le MaLiZZJuH <<~ ! op vrijdag 5 januari 2007 om 14:18:
wrom dat wijf??

Snap ik ook niet... Hoe dan ook is het de je patner die nee moet zeggen, als single vrouw kan je doen en laten wat je wilt en waarom ook niet!! het is niet aan verantwoordelijk dat een ander zijn relatie goed loopt! dat is van je partner en jij!!

Gaat je partner vreemd is het of een zak/of je relatie loopt niet goed.. welke optie dan ook de single/of de ander is nooit schuld!! klaar!!

Waarschuw beheerder
uuuuhh met een andere vent of met een vrouw? hahaha

Waarschuw beheerder
bij een vrouw.. duik ik er bij
Bij een kerel.. dan is het grote oorlog in de slaapkamer :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 januari 2007 om 15:29:
Snap ik ook niet... Hoe dan ook is het de je patner die nee moet zeggen, als single vrouw kan je doen en laten wat je wilt en waarom ook niet!! het is niet aan verantwoordelijk dat een ander zijn relatie goed loopt! dat is van je partner en jij!!

Gaat je partner vreemd is het of een zak/of je relatie loopt niet goed.. welke optie dan ook de single/of de ander is nooit schuld!! klaar!!

Wij begrijpen mekaar :) :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op vrijdag 5 januari 2007 om 08:31:
ik zou mijn broek omlaag trekken en die vent helemaal onderschijten

tenzij ze daar al mee bezig waren je weet maar nooit

Waarschuw beheerder
flippen:s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 augustus 2006 om 18:48:
Ik zou helemaal door het lint gaan

:yes:

Waarschuw beheerder
Ik zou dat wijf Naar de Kanker slaan En daarna begin ik met Hem....:@

Waarschuw beheerder
Dan hoop ik in ieder geval dat mijn meisje met een ander lekkere meid in bed lig zodat ik er lekker bij kan springen om mee te doen.:-)

Waarschuw beheerder
donateur
Allebei uit huis schoppen en het bed er achteraan (Y)
Waarschuw beheerder
denk dat ik helemaal doorflip en hem een dreun verkoop en hem eruit gooi en zijn spullen er achter aan en exit sta ook zeker niet voor me zelf in denk ik!
Waarschuw beheerder
helemaal door het lint gaan, die gast zal zich meer dood dan levend voelen. tegen vriendin niks zeggen niet aankijken of zo en gewoon weggaan. kijken of ze je op durft op te zoeken.

na het goedmaken zelf vreemd gaan waar ze bij is...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
t licht uit zn ogen slaan!

Waarschuw beheerder
"Waar is mn S&W :@ !"

Waarschuw beheerder
beste tik gegeven en ook dat wijf dr kop verbouwt

Waarschuw beheerder
eerst stom verbaast kijken
dan flink woest worden
Waarschuw beheerder
alle 2 kaskapot schieten _0_
Waarschuw beheerder
ik zou denk ik eerst echt me doodschrikke

maar die gastjes kwame denk ik niet levend uit huis(6)
dat flik je toch niet man!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Schrikken en het goed uitpraten waarom zij met een andere man naar bed is geweest!

Daarna dumpen dat wijf! (6)
Waarschuw beheerder
ik zou me spullen pakken... :yes: