Hmm, ik zou vriendelijk vragen aan de man die op haar licht om even te willen stoppen.
ik zou hem bij kop en kont door de vooruit gooien en zorgen dat hij spijt krijgt dat hij mij heeft leren kennen.
dit zou wel eens waar wat bloed gaan kosten, maar spijt zal hij krijgen.
vervolgens pak ik mij (ex) vriendin.ik zou haar naakt vastknopen aan de eerste de beste lantaarnpaal en er een bodje bij zetten.
€ 50 euro per keer
betaling voldoen per brievenbus.
nadat ik voldoende geld heb ontvangen zou ik haar persoonlijk losmaken en vragen of ze spijt heeft.
Zo ja dan zou ik zeggen.
dat is mooi meid, ikke niet.
Toedeledokie.
Hmm, ik zou vriendelijk vragen aan de man die op haar licht om even te willen stoppen.
ik zou hem bij kop en kont door de vooruit gooien en zorgen dat hij spijt krijgt dat hij mij heeft leren kennen.
dit zou wel eens waar wat bloed gaan kosten, maar spijt zal hij krijgen.
vervolgens pak ik mij (ex) vriendin.ik zou haar naakt vastknopen aan de eerste de beste lantaarnpaal en er een bodje bij zetten.
€ 50 euro per keer
betaling voldoen per brievenbus.
nadat ik voldoende geld heb ontvangen zou ik haar persoonlijk losmaken en vragen of ze spijt heeft.
Zo ja dan zou ik zeggen.
dat is mooi meid, ikke niet.
Toedeledokie.
Dit is een makkie, pak zijn auto sleutels portomonee erbij sloop zijn auto, haal zijn rekening leeg, betaal de meid met 25 euro, geef hem zijn sleutels nadat hij bijna niet meer kan lopen, geef hem 3 trappen tussen zijn benen dat die zeker weet dat zijn jongeman 3 maand niet meer werkt! schop ik hem naakt de deur uit!! met zijn auto sleutel en pinpas*leeg dus* ga met die meid een bak koffie drinken en bedankt haar ervoor dat ze me wat liet inzien want als een kerel vreemdgaat is het zijn fout, niet degene die er aan mee deed een vrijgezel kan doen en laten wat die wil! mijn ex op dat moment dan is de fout in gegaan die had er nooit op in mogen gaan!!
Dit is een makkie, pak zijn auto sleutels portomonee erbij sloop zijn auto, haal zijn rekening leeg, betaal de meid met 25 euro, geef hem zijn sleutels nadat hij bijna niet meer kan lopen, geef hem 3 trappen tussen zijn benen dat die zeker weet dat zijn jongeman 3 maand niet meer werkt! schop ik hem naakt de deur uit!! met zijn auto sleutel en pinpas*leeg dus* ga met die meid een bak koffie drinken en bedankt haar ervoor dat ze me wat liet inzien want als een kerel vreemdgaat is het zijn fout, niet degene die er aan mee deed een vrijgezel kan doen en laten wat die wil! mijn ex op dat moment dan is de fout in gegaan die had er nooit op in mogen gaan!!
Dan snij ik zijn ballen & zijn lul eraf. Heel simpel. Denk dat ik haar het raam uit gooi als ik haar niet ken. Als ik haar wel ken, amputeer ik haar tieten
ik zou uit me slof schieten en vooral dat wijf een flinke mep verkopen, gevolgd door een paar trappen....
Uitspraak vanParadochtertjuh
VDZcrew op vrijdag 5 januari 2007 om 02:29:
wrom dat wijf??
Snap ik ook niet... Hoe dan ook is het de je patner die nee moet zeggen, als single vrouw kan je doen en laten wat je wilt en waarom ook niet!! het is niet aan verantwoordelijk dat een ander zijn relatie goed loopt! dat is van je partner en jij!!
Gaat je partner vreemd is het of een zak/of je relatie loopt niet goed.. welke optie dan ook de single/of de ander is nooit schuld!! klaar!!