die gast laat ik in ze nakie de straat op rennen en die sla ik zowiezo nog een blauw oog...
Als mn vriendin spijt zou hebben en in huilen uit zou barsten daarna zou ik haar zeker nog een kans geven... wel zou ik haar mee nemen naar relatietherapie.
volgens mij laat jouw vriendin zich dan nemen, en niet andersom...
what the f*ck??? meen je dat nou serieus?!
andersom kan trwns ook.... dr stond laatst ook in de krant een verhaal van een vrouw die in haar eigen huis verkracht was. Als dát het geval was zou ik met een machete op hem in gaan slaan...
jah... en als jij zou weten hoe verlegen ik tov vrouwen ben en hoeveel moeite het me kost om een meisje te versieren zou je dr mss iets meer begrip voor hebben. Als ik verder wel gelukkig met haar was vóór dat ik haar betrapte zou ik mezelf harder naaien door haar te dumpen dan door dat niet te doen.
Als er iets mist in een relatie moet je daar over praten en het niet zo ver laten komen dat je dr betrapt met een andere gozer
Als ik verder wel gelukkig met haar was vóór dat ik haar betrapte zou ik mezelf harder naaien door haar te dumpen dan door dat niet te doen.
maar er zijn diverse redenen dat iemand ergens niet over praat (dissociatieve stoornis, kut jeugd gehad, slaag gekregen van je stiefvader) buiten zijn/haar schuld om.
jah... en als jij zou weten hoe verlegen ik tov vrouwen ben en hoeveel moeite het me kost om een meisje te versieren zou je dr mss iets meer begrip voor hebben. Als ik verder wel gelukkig met haar was vóór dat ik haar betrapte zou ik mezelf harder naaien door haar te dumpen dan door dat niet te doen.
Dan snij ik zijn ballen & zijn lul eraf. Heel simpel. Denk dat ik haar het raam uit gooi als ik haar niet ken. Als ik haar wel ken, amputeer ik haar tieten
snij ik zijn ballen & zijn lul eraf. Heel simpel. Denk dat ik haar het raam uit gooi als ik haar niet ken. Als ik haar wel ken, amputeer ik haar tieten
moet ie ze lul maar in ze broek houden en zij had niet zo dom moeten zijn om in mijn bed te gaan liggen
zozo duidelijke taal...!!)
Uitspraak van the mindhunter op zaterdag 19 augustus 2006 om 18:48:
Ik zou helemaal door het lint gaan en jullie??
ligt eraan wie ik met wat aantref
partnet(man) met buurvrouw...geen probleem doe ik gezellig mee
als ik m betrap met de buurman...dan word het een ander verhaal
het gaat me iniedergeval een aantal jaren gevangenis straf opleveren