Partyflock

Forumonderwerp · 895148

Waarschuw beheerder
Ik zou helemaal door het lint gaan en jullie??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !! op maandag 2 oktober 2006 om 00:22:
uhmmz....
zijn beste vriend???

Maar stel nou dat zijn vrienden allemaal lelijker dan hem zijn? Ik heb ook geen knappe buurman..alhoewel..
Naja goed dan bel ik wel een gigolo:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 00:25:
Maar stel nou dat zijn vrienden allemaal lelijker dan hem zijn? Ik heb ook geen knappe buurman..alhoewel..
Naja goed dan bel ik wel een gigolo

ach gewoon vuilniszak over die kop heen(Y)
moet lukken toch..

Waarschuw beheerder
die gast laat ik in ze nakie de straat op rennen en die sla ik zowiezo nog een blauw oog...

Als mn vriendin spijt zou hebben en in huilen uit zou barsten daarna zou ik haar zeker nog een kans geven... wel zou ik haar mee nemen naar relatietherapie.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !! op maandag 2 oktober 2006 om 00:26:
ach gewoon vuilniszak over die kop heen
moet lukken toch..

Haha ja das waar!

Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 00:27:
nog een kans geven

Ik niet, bij mij is het gelijk gebeurt
Waarschuw beheerder
die gast laat ik in ze nakie de straat op rennen en die sla ik zowiezo nog een blauw oog...

Als mn vriendin spijt zou hebben en in huilen uit zou barsten daarna zou ik haar zeker nog een kans geven... wel zou ik haar mee nemen naar relatietherapie.

:vaag: volgens mij laat jouw vriendin zich dan nemen, en niet andersom...en het gebeurd bij jou thuis ook nog(Y)

Waarschuw beheerder
ik stamp die kankergozer dan helemaal in elkaar.. dan word ik gek.. en die slet (mn vriendin dan) hoef ik nooit meer te zien!

Waarschuw beheerder
alsof dr geen mensen zijn die ooit ontrouw zijn geweest en toch nog een goeie relatie met elkaar hebben.

Alsof iemand die een keer vreemdgaat een slecht mens is.. belangrijk is om de reden ervan te weten. Want voor hetzelfde geld mist ze wat bij mij, en dan ben ik net zo schuldig als zij....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !! op maandag 2 oktober 2006 om 00:30:

??? what the f*ck??? meen je dat nou serieus?!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van !! op maandag 2 oktober 2006 om 00:30:
volgens mij laat jouw vriendin zich dan nemen, en niet andersom...

andersom kan trwns ook.... dr stond laatst ook in de krant een verhaal van een vrouw die in haar eigen huis verkracht was. Als dát het geval was zou ik met een machete op hem in gaan slaan...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 00:35:
Want voor hetzelfde geld mist ze wat bij mij

Naja ik vind het dan wel erg dat je het dan zo ver laat komen! Als er iets mist in een relatie moet je daar over praten en het niet zo ver laten komen dat je dr betrapt met een andere gozer

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 00:36:
what the f*ck??? meen je dat nou serieus?!

jah... en als jij zou weten hoe verlegen ik tov vrouwen ben en hoeveel moeite het me kost om een meisje te versieren zou je dr mss iets meer begrip voor hebben. Als ik verder wel gelukkig met haar was vóór dat ik haar betrapte zou ik mezelf harder naaien door haar te dumpen dan door dat niet te doen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 00:37:
andersom kan trwns ook.... dr stond laatst ook in de krant een verhaal van een vrouw die in haar eigen huis verkracht was. Als dát het geval was zou ik met een machete op hem in gaan slaan...

ja maar daar gaat t hier natuurlijk niet om he...
logisch:s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 00:39:
jah... en als jij zou weten hoe verlegen ik tov vrouwen ben en hoeveel moeite het me kost om een meisje te versieren zou je dr mss iets meer begrip voor hebben. Als ik verder wel gelukkig met haar was vóór dat ik haar betrapte zou ik mezelf harder naaien door haar te dumpen dan door dat niet te doen.

eerlijk antwoord(y)
maar ik had d'r een paar trappen na gegeven8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 00:38:
Als er iets mist in een relatie moet je daar over praten en het niet zo ver laten komen dat je dr betrapt met een andere gozer

ben ik met je eens... maar er zijn diverse redenen dat iemand ergens niet over praat (dissociatieve stoornis, kut jeugd gehad, slaag gekregen van je stiefvader) buiten zijn/haar schuld om.

Ik zou echt niet zeker weten dat ik mn vriendin zou dumpen als ze een keer is vreemd gegaan, zoals jullie allemaal.

Waarschuw beheerder
Als ik verder wel gelukkig met haar was vóór dat ik haar betrapte zou ik mezelf harder naaien door haar te dumpen dan door dat niet te doen.

Dat denk ik eerlijk gezegd niet.
Kun je haar nog 100% vertrouwen dan? Durf te wedden dat als ze alleen op stap gaat, jezelf de hele tijd afvraagt wat ze nou precies aan het doen is...

Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 00:42:
maar er zijn diverse redenen dat iemand ergens niet over praat (dissociatieve stoornis, kut jeugd gehad, slaag gekregen van je stiefvader) buiten zijn/haar schuld om.

Ja dat kan inderdaad wel zo zijn ja.
Maar goed ik kan met zo'n persoon niet leven.. maar goed dat is ieder zn eigen ik ben daar vrij hard in
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

top (y) dat je het zo toegeeft, maar het moet wel eerlijk blijven. Heb je genoeg zelfvertrouwen dan vind je de juiste meid wel ook al doet het een tijd zeer...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 00:43:
Durf te wedden dat als ze alleen op stap gaat, jezelf de hele tijd afvraagt wat ze nou precies aan het doen is...

zit wat in, maar ik vind eenzaamheid een erger gevoel....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 01:22:
zit wat in, maar ik vind eenzaamheid een erger gevoel....

Serieus?? Nou ik niet, ik zou gek worden en dat wil ik mezelf echt niet aan doen!

Waarschuw beheerder
op dit moment zou ik hem uitlachen en zeggen: zo zo kon je niet beter krijgen dan dat geval?

maar normaal gesprokken zou ik zwaar agressief reageren en op flikkeren kan ie dan zeker
Waarschuw beheerder
Zou die gast een moeilijk voortbestaan bezorgen,
en me dan ex vriendin zo harde trap ik dr doos geve dat ze de eerste 15 jaar nie meer van sex geniet.

Waarschuw beheerder
door het raam naar buiten!!!

Waarschuw beheerder
Ik zou niets doen en niets zeggen.
Loop gewoon weg en kom nooit meer terug.
De rest kost allemaal veel te veel moeite en dat heeft hij dan toch bewezen niet waard te zijn.
Waarschuw beheerder
Dan snij ik zijn ballen & zijn lul eraf. Heel simpel. Denk dat ik haar het raam uit gooi als ik haar niet ken. Als ik haar wel ken, amputeer ik haar tieten :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L)Deziebellebeezt(L) op dinsdag 10 oktober 2006 om 16:25:
Dan snij ik zijn ballen & zijn lul eraf. Heel simpel. Denk dat ik haar het raam uit gooi als ik haar niet ken. Als ik haar wel ken, amputeer ik haar tieten

:| dat klinkt wel aardig pijnlijk :/
Waarschuw beheerder
moet ie ze lul maar in ze broek houden en zij had niet zo dom moeten zijn om in mijn bed te gaan liggen :)

Waarschuw beheerder
Haha, die gedachten hebben we allemaal wel denk, maar ik weet in ieder geval zeker dat ik niks doe dan weglopen en kwaad worden op mezelf. Vervolgens zou het er aan liggen hoe zij zich 'verdedigd' of ik alsnog uit mijn plaat gaat tegen haar of op haar gezicht.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 oktober 2006 om 17:01:
Haha, die gedachten hebben we allemaal wel denk, maar ik weet in ieder geval zeker dat ik niks doe dan weglopen en kwaad worden op mezelf.

ehh... op jezelf?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L)Deziebellebeezt(L) op dinsdag 10 oktober 2006 om 16:25:
snij ik zijn ballen & zijn lul eraf. Heel simpel. Denk dat ik haar het raam uit gooi als ik haar niet ken. Als ik haar wel ken, amputeer ik haar tieten

zozo duidelijke taal...!!):P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (L)Deziebellebeezt(L) op dinsdag 10 oktober 2006 om 16:46:
moet ie ze lul maar in ze broek houden en zij had niet zo dom moeten zijn om in mijn bed te gaan liggen

Correct :jaja: maar toch..Auw :dood:

Uitspraak van Zustertje op dinsdag 10 oktober 2006 om 17:05:
zozo duidelijke taal...!!)

Ja he? :O ik krijg de rillingen als ik het lees :|

Waarschuw beheerder
tja doe je niks aan denk ff rustig zitte en 2 keer met me ogen knipperen vervolgens dan ex vriendin en bilmaat vriendelijk verzoeken het huis te verlaten binnen 3 seconden.
Waarschuw beheerder
Zou het niet weten wat ik dan zal doen..

Maar weet wel als ik boos ben dat ik alleen wil zijn en hem nooit meer wil zien.. En dan net doen of je het niks kan schelen daar heb je zulk soort mensen het hardst mee..

Waarschuw beheerder
:nee: Vraag wie zei is..
Als ze op wil donderen,, of als ik haar
nog een handje moet helpen... & Dan zal ik
mijn vriend is ff duidelijk maken,, hoe ik erover
denk ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dan pak ik me messen set even kijken welke het scherpste is hehe:[
Waarschuw beheerder
k denk dat ik eerst dat wijf wegstuur en vervolgens tekeer ga tegen hem... en dan kan hij waarschijnlijk ook oprotten...
Waarschuw beheerder
ik weet niet wat ik zou doen

ik weet wel dat ik hem nooit meer wil zien
ben dan helemaal klaar met hem

Waarschuw beheerder
Ik zou hem echt slaan,schoppen, en dat wijf er naakt uit trappen!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 oktober 2006 om 17:04:
ehh... op jezelf?

Tuurlijk, dat had je allang al aan moeten zien komen!

Maar ik denk dat ik ze totaal zou vernederen uiteindelijk... Lichamelijk als geestelijk...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 10 oktober 2006 om 13:43:
Ik zou niets doen en niets zeggen.
Loop gewoon weg en kom nooit meer terug.
De rest kost allemaal veel te veel moeite en dat heeft hij dan toch bewezen niet waard te zijn.

Idd.. ik ook
Waarschuw beheerder
tja dat is zijn probleem dan is ie mij dus mooi kwijt voor altijd
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik zou ze vriendelijk verzoeken dat ergens anders te gaan doen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 23:57:
Uitspraak van the mindhunter op zaterdag 19 augustus 2006 om 18:48:
Ik zou helemaal door het lint gaan en jullie??

ligt eraan wie ik met wat aantref

partnet(man) met buurvrouw...geen probleem doe ik gezellig mee
als ik m betrap met de buurman...dan word het een ander verhaal

:jaja:

Waarschuw beheerder
Ik ga dan compleet door het lint, Hij en zij waren niet veilig voor mij want ik ga ze dat te lijf.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MCBS!!! krijgt een kleine op woensdag 11 oktober 2006 om 14:21:
het gaat me iniedergeval een aantal jaren gevangenis straf opleveren

ja idd, ik zou worden aangeklaagd voor zware mishandeling
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GEUX op woensdag 11 oktober 2006 om 14:33:
ja idd, ik zou worden aangeklaagd voor zware mishandeling

daar krijg je hooguit 6 maanden voor.
Waarschuw beheerder
hatze, zo van me balkon af(die gast dan) me dan ex zou ik noooooooooooit meer aankijken, de bitch

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 19 augustus 2006 om 18:48:
Ik zou helemaal door het lint gaan

Waarschuw beheerder

:roflol: Dit is humor O:)

Okay ontopic : ze zouden nog maar 5 min te leven hebben 8)