1 volger · 10518x bekeken
hmm tja, denk niet dat het in woorden te omschrijven zal zijn wat er dan gaat gebeuren !!!!!!!!!!!laatste aanpassing 16 maart 2007 20:18
maar aan de andere kant.......stel dat ik haar betrap met een andere vrouw in bed
dan word het verhaal net even anders,whahahaha
Ik zou helemaal door het lint gaan en jullie??
Oh nee hoor ik zou niet door het lint gaan,
Ik zou heel cool blijven toekijken dan val ik vanzelf wel op,
Ik zal wel willen zien hoe ze zouden reageren dan,
Als ik dus in de deuropening zou staan, Betrapt!!
Hehehee
En ja daarna zou ik gewoon hem de bons geven
doodknuppelen, allebei!
zozo pittige dame
vast????
Ja zo noemen we dat hier...
Dat betekent dat ik dan in de gevangenis zit....en je mag zelf raden wat ik dan met me vriendin en die gozer heb gedaan
Ik zou ze allebei in de ogen proberen te kijken om zeker te weten dat ze mij gezien hebben en zou dan rustig vertrekken..ik krijg ze nog wel haha Maar wat zijn jullie allemaal snel van in elkaar slaan enzo..je moet zoiets subtiel aanpakken gewoon goed nadenken waar je ze het meest op pakken kunt..
laatste aanpassing
Uitspraak van EL^^PADRINO ^^ op zaterdag 19 augustus 2006 om 18:48:
Ik zou helemaal door het lint gaan en jullie??
ik ook !!
kan veel hebben maar als ie vreemd gaat is ie van mij !!
en zei erbij...
ik zou niet weten hoe ik zal reageren
ikke wel..
word dat aardig zwart voor je ogen als blijkt dat het wat drukker in je eigen bed is als normaal.
en aangezien de slaapkamer alleen bereikbaar is via de badkamer waar een glas staat op de wasbak vond me ex niet zo prettig (glas gepakt en zo in ze gezicht kapot geslagen)en die teef heb ik zo naar buiten getrapt (naakt) en hem ook kort daarna helaas kon hij wel wat aantrekken en voor zijn sletje ook wat mee graaien.. en een uur later lagen al zij spullen 2 verdiepingen lager in het gras!!!
echt een hoop agressie hier zeg..wat bereik je ermee als je ze verrot trapt of verminkt voor t leven? jij krijgt er zelf last mee..je kan voor jaren de bak in..ik heb ze niet gevonden in bed maar wel meegemaakt..tuurlijk was ik gigantisch boos en heb wel veel gedacht om ze het leven zuur te gaan maken maar uiteindelijk alles vergeven (vergeten dat nooit) maar dat komt door mijn grootte van mijn hart haha..
donateur
Heb het zelf meegemaakt, maar betrapte ze niet in bed.. maar in MIJN auto in de garage... Wist van verbazing niet hoe te reageren.. Liep met mijn stomme kop meteen weg.. ze hebben me zelfs niet eens gezien. Achteraf dacht ik van.. ik had dit moeten doen of dat moeten doen.. maarja dat is achteraf 
honkbalknuppel pakke en ze heel hard me huis uitslaan
wie denke ze wel niet dat ze zijn joh
dan ben je het ff kwijt jah tog
ik zal er niet mee kennen leven dat ik over een paar jaar eraan terugdenk en dan bedenk dat ik toen nix heb gedaan
wie denke ze wel niet dat ze zijn joh
echt een hoop agressie hier zeg..wat bereik je ermee als je ze verrot trapt of verminkt voor t leven
dan ben je het ff kwijt jah tog
ik zal er niet mee kennen leven dat ik over een paar jaar eraan terugdenk en dan bedenk dat ik toen nix heb gedaan
kapot slaan.
geloof me, dat helpt.
Dan krijg ik een lange vakantie...
Eerst da wijf de deur uit stampen, en goed hard.
En daarna hem erachter aan.
En daarna hem erachter aan.

![[ NeLiZ ]](/images/user/21454_1303898.jpg)