Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
geitenkaas zeker
bah
wij willen het niet eens weten
wij willen het niet eens weten
als jij plassex niet echt extreem vind mag ik hopen dat jij jezelf vaak doucht..
of ze wil graag overkomen als een of ander sexjunky..
plassex is juist lekker onder de douche..
heerlijk die warme straal tegen je clitje aan..
Ben inderdaad verslaafd aan seks..problemen mee?
Ja duhhhh....
wat is er stoer aan gewoon typen wat je vind..daar is een forum voor toch?
echt niet..
als je zo stoer bent om te zeggen dat je zogezegd "sexverslaafd" bent moet je ook zo stoer zijn om er hulp voor te zoeken aangezien een sexverslaving een soort van verslaving is en dus niet goed voor je
hoewel ik haar woorden niet zo serieus neem
gatverdamme vies wijf
wat is er stoer aan gewoon typen wat je vind..daar is een forum voor toch?
dan moet je hulp zoeken
vrijheid
Trust me, ik heb ook geen plassex en mijn leven is alles behalve saai.
Als je dat al vies vind, dan wens ik je veel sterkte met je saaie leventje
noemt ze mij gelijk een vieswijf
Ze snapt iederdaad het nut van een forum niet..
Ze denkt dat ik me stoer voor doe..
maar ondertussen vertel ik gewoon mijn ervaringen
Jep, maar toch zeg ik.... Probeer t eens
Als je dat al vies vind, dan wens ik je veel sterkte met je saaie leventje..
welke gedeelte snap je nou niet!!!!
plas is gemaakt voor de wc en niet voor je lichaam
heb je je brommercertificaat al?
Precies...en weetje dat andere spul slikken we ook nog eens door..
stront zeker?
ongeacht mijn leeftijd..
geniet ik van seks, net als ieder ander
en laat ik mensen in hun waarde!!laatste aanpassing 29 mei 2006 14:25
Volgens mij is t andersom...
De wc is gemaakt voor plas...
volgens mij kom je net kijken
Laat dat mij nou helemaal niks boeien wat jij daar van vind..
das waar.. je zegt t zelf al.. de wc is gemaakt voor plas
en aan niet zo gauw een oordeel over iemand te hebben als je denkt diegene te kennen...
ja snap ik maar daar heb ik (zoals altijd) een andere mening over...
doos..pffff
jawel.....
maar op je 17e weet je amper van voren dat je van achteren leeft....
maar op je 17e weet je amper van voren dat je van achteren leeft....
maar goed das off topic
doe geen moeite dat staat er ook niet...
wou dat ik oook m'n mond kon houden ben helaas niet zo ingesteld..
ga graag een discussie aan met mensen die denken te weten waar ze het over hebben
jah...egwel...
Haha ik kom net om het hoekkie kijken..( 5 jaar seks ervaring ) met dezelfde persoon...
zou ik ook maar niet neerzetten..tenzij je natuurlijk zelf 13 bent.. dan komt je gedrag tot z'n recht...
ik ga nu mn mond maar houden..wil me niet gaan verlagen..
je wilt toch een discussie aangaan?
owjah nog 1 vraag: ben je ook bi? want anders hoor je er niet meer bij tegenwoordig
nope want ze weet ergens dat ik gelijk heb ze is gewoon aandachtsgeil
vind het nogal slappe hap...
jah inderdaad lekker happen doen ze hier
jij bedoelt wanabees..wijven die met hun giechelede beste vriendin gaan en dan "bi" zijn.
haha 1 ding scheelt je weet de trends van tegenwoordig
alleen sommige onder ons gaan vel in de aanval tegen iemand anders zijn/haar mening..
wat daar de reden van is..??
maak je niet druk
ik maak geen onderscheid.. voor een jongen vind ik t ook debiel
maar ik ben een meisje.. en zij is een meisje.. vandaar dat ik meisje zei
maak je niet druk.. ik maak geen onderscheid.. voor een jongen vind ik t ook debiel
maar ik ben een meisje.. en zij is een meisje.. vandaar dat ik meisje zei
Ik begrijp je, je vindt t gewoon 'not done'...
ja.. ik vind t gewoon raar om met een stel onbekenden iets prive's te bespreken.. dat doe je toch met je vriendinnen? of vrienden
das t zelfde als ik in de kroeg ga blaten dat ik zo gek ben op trio's en dat ik heel geil ben.. dan denkt iedereen toch ook: jezus moet zij aandacht ofzo?
als je ff logisch nadenkt komt het op hetzelfde neer als je dat op pf doet
that's my point
eet je niet zo??
is dat nou zoute of zoete popcorn ?
geen idee...
moet je ff proeve...
het proeft zoet maar naarmate het op raak word het een beetje zout
is dat nou zoute of zoete popcorn ?
Tip: houd je lekker bij het Huis, tuin en dieren forum
Wat een grapjas..je denkt wel heel veel mensen kennis te hebben he...
zegt dat voor mij wel genoeg
Wie doet er wel eens aan extrme sex?
Zoals plassex. Ik bedoel geen sm.
Wie is er ooit wel eens verder gegaan?
ik wilde je even wijzen op je eigen triestheid
jij mag jouw mening geven.. respecteer de mijne dan ook
ik wilde je even wijzen op je eigen triestheid
ja.. ik vind t gewoon raar om met een stel onbekenden iets prive's te bespreken.. dat doe je toch met je vriendinnen? of vrienden
das t zelfde als ik in de kroeg ga blaten dat ik zo gek ben op trio's en dat ik heel geil ben.. dan denkt iedereen toch ook: jezus moet zij aandacht ofzo?
als je ff logisch nadenkt komt het op hetzelfde neer als je dat op pf doet
that's my point
en dat shirtje op die foto in je profiel waar je buik te zien is niet een beetje aandachts geil ???
sorry hoor maar laat mg in haar waarde respect voor de mensen die daar voor uit durven komen
als zij in de sloot springt....
ik doe niet aan plassex maar soms gebeurd het wel perongeluk als ik 3 vuisten in mijn partners aars schuif
sjonge jonge wat een gezeik.. ieder zijn ding tog.. dacht dat je hier in nl je mening enzo kon geven en dat die gerespecteerd werden maar valt vies tegen
klopt MG... Maar ja sommige die vinden het vies zonder het geprobeerd te hebben.. is hun keus. maar laat andere in hun waarde.. als iemand geen sex voor het huwelijk heeft.. kraak je die dan ook af? DIe laat je tog ook in hun waarde.. nou dan kunnen jullie dat ook bij ons doen toglaatste aanpassing 30 mei 2006 19:47
Ben het helemaal met je eens..
Vind ook pas dat je je mening over iets kan geven als je het zelf ervaren hebt..
Je kan dan wel iets vinden..maar keur of kraak iemand niet af omdat hij/zij niet hetzelfde denkt/doet als jou..
Je kan dan wel iets vinden..maar keur of kraak iemand niet af omdat hij/zij niet hetzelfde denkt/doet als jou..
Maar ja sommige die vinden het vies zonder het geprobeerd te hebben.. is hun keus.
Vind ook pas dat je je mening over iets kan geven als je het zelf ervaren hebt..
Je kan dan wel iets vinden..maar keur of kraak iemand niet af omdat hij/zij niet hetzelfde denkt/doet als jou..
mijn mening is dat ik t goor vind.. en als jij mijn mening niet accepteert dan ik de jouwe ook niet
Uitspraak van mariaop woensdag 31 mei 2006 om 14:49:
geen ervaring mee, maar ben dan ook nog maar 28
Maar wil het ooit eens proberen dan?
Ik zou het niet zo lekker vinden.
nee mij ook niet maar hij maakt zo een rare zin! ik zou het niet lekker vinden das toch geen zin?? of zie ik dat verkeerd?
omdat wij iets anders lekker vinden als jullie?? zoo laag
en dan hebben ze het over meningen accpeteren...
ow my god..
wat zullen je ouders wel niet van je denken dat jij je op het internet als een geil sletje gedraagt?
of sporen ze geen van alle bij jouw thuis?
het is een forum mag je neerzetten wat je wil geloof ik ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies,ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies,ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies,ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies,ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies,ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies,ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies,ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies,ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies,ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies,ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies,ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies,ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies,ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies,
omdat plas niet is gemaakt om iemand geil te krijgen en het gewoon een te goor idee is om geil te worden als iemand over je heen zeikt.. voor mij ben je dan idd vies
mjah zijn tenen dan wel gemaakt om iemand geil te krijgen, of een anus of als je het dan toch zo zegt: borsten. aangezien die toch in 1e instantie bedoeld zijn om je kind mee te voeden.
kvind het altijd zo een onzin he, mensen afkraken om hun sexuele voorkeur als ze er niemand kwaad mee doen. een homo vindt beffen waarschijnlijk vies, een lesbo vindt pijpen waarschijnlijk vies, maar daarom ZIJN de mensen die het wel doen toch nog niet vies?
ow my god..
wat zullen je ouders wel niet van je denken dat jij je op het internet als een geil sletje gedraagt?
of sporen ze geen van alle bij jouw thuis?
sex voor het huwelijk is wel heel wat anders dan plassex vind je ook niet?
owh jaaa tuurlijk.. jij bent zo`n braaf meisje dan he.. geen sex voor het huwelijk... recht toe recht aan sex.. niks uit proberen.. sja.. das ieder zijn ding.. maarja..
ik kap ermee.. tog alleen gezeik
ik zeg al de hele tijd dat ik mijn sexleven niet op internet ga verkondigen omdat ik geen klein kind meer ben
dat zegt niet dat ik saai ben.. t gaat jullie alleen geen donder aan
dat is je eigen keus..maar het is ook mijn keus om het wel te vertellen
omdat ik zeg wat ik lekker vind ben ik een geilsletje..??
uit welke grot kom jij???
zelf maak je geen lompe opmerkingen??.. eerst bij jezelf kijken dan bij een ander.. en me opmerking was idd lomp.. excuses daarvoor
He verdomme dacht ik vrienden hier te gaan maken..
weer mislukt
DAMN!!
hier hetzelfde
doe jij je mondje maar ff open, nieuwsgierig aagje...
Ik vertel misschien veel maar ga niet in de herhaling vallen..
mmm nee dank je als je iets lekker vind kan je toch ook wel vertellen waarom?????
doe jij hem is open.. zal ik er ff in zeiken
2 jaar ouder als mij.. en inderdaad veel meer levenservaring..
weinig plassen maar meer gezeik zeg
als ik zo'n zeikwijf zou hebben die zou ik echt hoeken
zou ik ook zeggen als je geil ben en zin heb in iets makkelijk
waarom ga je dr dan op in?? omdat het je niets doet
ik heb t over hoeken..
weinig plassen maar meer gezeik zeg
als ik zo'n zeikwijf zou hebben die zou ik echt hoeken
denk et wel, want hij is echt niet de enige.. ( believe me )
'geeft DeEsJe_ een lekker glaasje drinken erbij en heet haar welkom'
he
ik ben geen bitch ja!
ik ben een dame
deel ik hem met jou goed?
ow ja het ging over het geweldige onderwerp...... plassex!!!
en nog een geile ook
hoe voelt het nou om compleet overgeslagen te worden ??
, stelletjuh hiero. doe mij ook maar een bakkie popcorn
ow ja het ging over het geweldige onderwerp...... plassex!!!
om ff in te haken...ik ruik jaloezie...iedereen ziet toch dat MG een mooi lichaam heeft...waarom meteen opmerkingen erover geven...wat je mooi vind mag je showen en ik geef haar zeker geen ongelijk...als ik een vent was wist ik ook wel wie mijn eerste keus werd
Maar om ff in te haken...ik ruik jaloezie...iedereen ziet toch dat MG een mooi lichaam heeft...waarom meteen opmerkingen erover geven...wat je mooi vind mag je showen en ik geef haar zeker geen ongelijk...als ik een vent was wist ik ook wel wie mijn eerste keus werd
oeehwww we gaan proberen een gevoelige snaar te raken..
hahah helaaaaas niet gelukt..
niet zo slijmen trutje... en mijnes toch lekker veel mooier
elemaal mee eens! kvind het trouwens eerlijk gezegt zelfs een kuise foto, opt strand zien ze doorgaans meer van je en dat zou dan ineens niet slutty zijn
volgens mij wel... je hangt hier echt wel het interessante sletje uit. en als je in de rondte neukt, waarvan ik niet weet of dat waar is of niet, ben je toch echt heel slecht terechtgekomen op je 17e!
halleluja
wat zal jou het aan je anus oxideren wat zij in dur vrije tijd uitspookt? ook al draait ze voor dur halve stad een mooie drol en steekt dur nog een vlaggetjuh in ook, zal jij toch niet wakker van liggen?
jaaa de spijker op zn kop! had mijn vriendin ook gedaan... keihard afstraffen die aanstellerij.
wat zal jou het aan je anus oxideren wat zij in dur vrije tijd uitspookt? ook al draait ze voor dur halve stad een mooie drol en steekt dur nog een vlaggetjuh in ook, zal jij toch niet wakker van liggen?
uit betrouwbare bron
ik hoef mij hier toch zeker niet te verantwoorden jongedame?
maar ondertussen geloven jullie elk verhaal dat er maar verteld word
come on we weten nu toch wel hoe deze wereld in elkaar steekt..
wij hebben het volste recht om hoertjes belachelijk te maken en ze te wijzen op de werkelijkheid. vind ik zelf best vermakelijk.
De meeste beschaafde mensen hebben hele andere ideeën over hoe een meisje van haar leeftijd met haar lichaam om moet gaan. sex op je 17e is doodnormaal. in de rondte neuken is echter een ander verhaal.
wat een gebrekkigheid... poging tot het spelen met de taal maar dan op sjonnie en anitastijl. volgens mij ben jij één pot nat met MG...
je lacht je rot om de shit die rondgaat
ik hoef mij hier toch zeker niet te verantwoorden jongedame?
ik speel tenminste niet met andermans gevoelens
persoonlijk heb ik meer respect voor mensen die lekker doen waar ze zelf zin in hebben
super slut zelfs
had het eigenlijk niet over jou don mega..
hahaha you go mega nou snap ik (o.a) waar die mega voor staat haha
niet zolang je ut een pee-pee blijft noemuh dan krijg ik eerder de neiging om je een pamper aan te trekkuh (valt dat ook onder extreme sex?)
toen was ik nog op t niveau van enkele vrouwelijke deelnemers waarvan ik niet zal zeggen dat ik Daantie en dat elsie geval bedoel
slaap je overdag?
hahaha kzal ut ook niet verklappen aan ze wel ironisch, pampers....plassex....nahjah, kleg vast weer eens een vage link
moet je slapen om te dromen dan?
ik snap m wel
tis allemaal weer helemaal back to basics enzo
de meest vette dromen heb ik vaak als ik wakker ben
je weet echt pcies wat mijn hartje sneller doet laten kloppen he
Uitspraak van de verlichter op donderdag 1 juni 2006 om 20:49:
uit betrouwbare bron
wil ik wel eens weten wie
want die betrouwbare bron zal ik dan even duidelijk maken dat ik niet zo ben!!
gatver jullie vinden mij iemand die net om de hoek komt kijken...
maar ondertussen geloven jullie elk verhaal dat er maar verteld word
come on we weten nu toch wel hoe deze wereld in elkaar steekt..
En maar verhaaltjes vertellen in de hoop er zelf beter van te worden..
Maar mij best hoor, denk wat je denken wilt..leg er verder niet wakker van zolang ik zelf beter weet..
en dus wel een leven heb!!
je voor degene die wel respect voor me hebben en niet in die onzin geloven..!!
Je bent niet alleen een enorme aandachtvrager je hebt ook echt een serieus attitude probleem!! Denken dat je goed bezig bent terwijl dat in er in de verste verte niet eens op lijkt.....
Wat ben jij een raar wijf zeg en het feit dat je heilig overtuigd bent van je eigen gelijk maakt je alleen nog maar zieliger.. om van te kotsen!
Anyway, ga lekker verder met waar je mee bezig bent en zet je zelf maar flink voor lul, meer zul je waarschijnlijk in jouw o zo geweldige leventje niet voor elkaar krijgen...
You go girl (in this context girl = nasty weirdo woman specie)
(en kom niet aan met je doet zo omdat ik je heb afgewezen, het enige dat ik vervelend vindt is dat ik de eerste keer dacht dat je ok was, maar ik kwam er al snel achter dat dat absoluut niet het geval was)
tek2reality
was een jongen die mij wilde toevoegen nadat hij een paar woorden over geil etc had gezegd.. zag ik het niet meer zo zitten
en heb niets meer tegen hem gezegd..
jammer voor hem kent hij me niet persoonlijk
en denkt hij doordat ik niets terug zei tegen hem mij persoonlijke te kunnen afkraken..
Gelukkig weten mensen in MIJN omgeving wel beter!
Mensen, prettig weekend allemaal he
leugenachtig
dus wat zeur je dan als je zo aangesproken wordt
bij jou draait ales om geil en sex
Gatverdamme wat ben jij een leugenachtig kind zeg!
Uitspraak van Tek2reality op vrijdag 2 juni 2006 om 17:00:
leugenachtig
Uitspraak van Tek2reality op vrijdag 2 juni 2006 om 17:02:
dus wat zeur je dan als je zo aangesproken wordt
lieg ik dus niet want daarmee concludeer je dat je me zo hebt aangesproken!!
Uitspraak van Tek2reality op vrijdag 2 juni 2006 om 17:02:
bij jou draait ales om geil en sex
Ja man heerlijk!
Maak mij tenminste niet druk om iemand die ik niet ken!!
Vrolijk leven verder he...Ciao
Uitspraak van Tek2reality op vrijdag 2 juni 2006 om 17:00:
Gatverdamme wat ben jij een leugenachtig kind zeg!
ik weet het niet hoor, volgens mij ben jij hier de aandachtvrager en niet zij!
zij komt er tenminste eerlijk voor uit!
*voor de spiegel heel ut weekend gaat oefenuh op dur liefkijkhoofd*
Vrolijk leven verder he
