Partyflock
 
Forumonderwerp · 876759
1 volger · 5196x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Wie doet er wel eens aan extrme sex?
Zoals plassex. Ik bedoel geen sm.
Wie is er ooit wel eens verder gegaan?
 
Waarschuw beheerder
bedankt voor het verstoren van mijn fijne gedachte :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 02:42:
bedankt voor het verstoren van mijn fijne gedachte


idd bah bah :s :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik doe niet aan extreme sex.
Dat is vies.

Wel aan keiharde extreme ranzige SM :kwijl: :jaja: B)
Waarschuw beheerder
Daisy waar dacht jij aan dan?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Branco38 op maandag 29 mei 2006 om 02:40:
Zoals plassex.


wat een gezeik zo vroeg in de morgen.. :O :/
Waarschuw beheerder
Stefanie ik wil wel sm uitproberen,maar ik wil geen slaaf zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 02:53:
wat een gezeik


Als je het gezeik vindt ga dan naar bed
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Branco38 op maandag 29 mei 2006 om 02:53:
Stefanie ik wil wel sm uitproberen,maar ik wil geen slaaf zijn.


Iedereen moet de klappen van de zweep kennen...

Ook jij!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Satanica op maandag 29 mei 2006 om 02:57:
Uitspraak van Branco37 op maandag 29 mei 2006 om 02:53:
Stefanie ik wil wel sm uitproberen,maar ik wil geen slaaf zijn.

Iedereen moet de klappen van de zweep kennen...

Ook jij!


Oke dan ik wil jou slaaf zijn Stefanie
 
Waarschuw beheerder
donateur
Wurgsex :kwijl:
 
Waarschuw beheerder
:lol:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Branco38 op maandag 29 mei 2006 om 02:40:
Wie is er ooit wel eens verder gegaan?


[img width=468 height=340]http://sit.photos.wanadoo.fr/sitdriver?cid=e24573a3e3a28e60&width=500&height=500&app=foto.wanadoo.nl:8080[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb wel eens sex gehad met een homp kaas :bloos:

Is dat extreem?
Waarschuw beheerder
nog laat wakker "c'est la vie!!!
Waarschuw beheerder
donateur
voor mij is het nu 11 uur .. bijna normale bedtijd ;)
 
Waarschuw beheerder
donateur
zeiktopic
 
Waarschuw beheerder
uhm ik niet..
bah..
lijkt me echt goor..
hoe verzinnen mensen het :\
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Branco38 op maandag 29 mei 2006 om 02:40:
Zoals plassex.


Vind je dat al extreem????
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 09:17:
Vind je dat al extreem????


gatverdamme :/
als jij plassex niet echt extreem vind mag ik hopen dat jij jezelf vaak doucht..
iewl!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 09:17:
Vind je dat al extreem????


wat vind jij extreem dan ?

leg ons op PF dat eens uit.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 09:33:
wat vind jij extreem dan ?


nou idd :/ voor haar misschien poepsex ofzo..
of ze wil graag overkomen als een of ander sexjunky..
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 09:17:
Vind je dat al extreem????


Dit is extreem: www.scat.tk :X
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 09:39:
Dit is extreem


RANZIG !!!


Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 09:39:
ze wil graag overkomen als een of ander sexjunky..


haha dat mag natuurlijk altijd ;-)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 09:40:
haha dat mag natuurlijk altijd


owjah want dan ben je cool B)
:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Branco38 op maandag 29 mei 2006 om 02:40:
Zoals plassex


:yes:
plas en poep sex met me wc..

vraag hem wat ie er van vind dagelijks vernederd te worden...
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 10:00:
owjah want dan ben je cool


nee dat niet.
je bent pas cool als je echt jezelf bent.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Branco38 op maandag 29 mei 2006 om 02:40:
Zoals plassex.


Nee, daar ligt zo ongeveer mijn grens.
Zulke dingen doe ik niet aan en dat wind me ook echt niet op :no:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Branco38 op maandag 29 mei 2006 om 02:40:
Wie doet er wel eens aan extrme sex?
Zoals plassex. Ik bedoel geen sm.
Wie is er ooit wel eens verder gegaan?


:no: bah
Waarschuw beheerder
Sex met jou lijkt me extreem...











































niet te doen :S
 
Waarschuw beheerder
jaja dat ga ik hiet niet vertellen haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 10:57:
jaja dat ga ik hiet niet vertellen haha


wij willen het niet eens weten ;)
 
Waarschuw beheerder
ik doe niet aan plassex maar vind het ook niet echt extreem ofzo
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 11:02:
ik doe niet aan plassex maar vind het ook niet echt extreem ofzo


plassex bah haha daar begin ik niet aan
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op maandag 29 mei 2006 om 11:02:
wij willen het niet eens weten ;)


haha had die plassex niet gelezen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 11:16:
haha had die plassex niet gelezen


jajahhh zou ik ook zeggen....

ik heb je door jij nasty vlegel ;)
 
Waarschuw beheerder
hahaha jee queenie is goed helder vanmorgen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 11:18:
hahaha jee queenie is goed helder vanmorgen


ja en dat na een paar uur slaap...
 
Waarschuw beheerder
haha ja idd pff maakt je borst maar nat als queenie een hele nacht door slaapt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Linda-X- B) op maandag 29 mei 2006 om 10:32:
Sex met jou lijkt me extreem...


Ik vind het ook niet lekker hoor.
Wilde alleen maar vragen of iemand hieraan doet.
Waarschuw beheerder
vertel ons jouw ervarig maar :lol:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 02:42:
bedankt voor het verstoren van mijn fijne gedachte


:bah:
 
Waarschuw beheerder
Wat voor de één extreem is, is voor de ander zo normaal als een plasje doen ;-)

Ik vind iets niet zo snel extreem, eerder erg interessant om uit te proberen B)

(Kindjes, diertjes en waarschijnlijk nog wel iets daargelaten.)
 
Waarschuw beheerder
plas, poep, kots en andere mogenlijke uitwerpselen seks is aan mij neit besteed.

ruige seks en/of sm daarintegen :kwijl: :9
 
Waarschuw beheerder
Ik heb iedere ochtend ook plas sex. Om maar ff op te noemen.
Alleen vind mijn vriend het niets, dus die moetk eerst altijd vastbinden. Extra kinky.
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 13:16:
ruige seks en/of sm daarintegen :kwijl: :-P


precies !!
:respect:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 13:29:
precies !!


:cheer:
 
Waarschuw beheerder
hoever ga jij marleen ?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 13:34:
hoever ga jij marleen ?


denk je serieus dat ik dat op intenret ga vertellen aan een onbekende?

think again
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 09:23:
als jij plassex niet echt extreem vind mag ik hopen dat jij jezelf vaak doucht..


plassex is juist lekker onder de douche..
heerlijk die warme straal tegen je clitje aan..;)


Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 09:39:
of ze wil graag overkomen als een of ander sexjunky..


Ben inderdaad verslaafd aan seks..problemen mee?

iedereen denkt er anders over...

maar mijn gedachten over plassex is niet extreem..
keihard door bv. een riem geslagen worden tot er rode/bloed strepen op je rug zitten..dat vind ik extreem..
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 13:43:
plassex is juist lekker onder de douche..
heerlijk die warme straal tegen je clitje aan..


Ha! Iemand die weet wat lekker is :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 13:43:
plassex is juist lekker onder de douche..
heerlijk die warme straal tegen je clitje aan


:S

*barf*
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 13:43:
plassex is juist lekker onder de douche..
heerlijk die warme straal tegen je clitje aan..


gebruik ik liever de douchekop voor :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 13:50:
gebruik ik liever de douchekop voor


:bloos: :yes:
is ook warm en geen pies
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 13:50:
gebruik ik liever de douchekop voor


Is toch anders....

Ook lekker, maar anders...
 
Waarschuw beheerder
Ik laat me dus echt niet onder zeiken, om het maar ff zo te zeggen, want het gebeurt toch zo.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 13:43:
plassex is juist lekker onder de douche..
heerlijk die warme straal tegen je clitje aan..


gatverdamme vies wijf :/

Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 13:43:
Ben inderdaad verslaafd aan seks..problemen mee?


hahaha :D dan moet je hulp zoeken :looser: en niet zo stoer lopen doen op pf B)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 29 mei 2006 om 13:52:
Ook lekker, maar anders


dat geloof ik :)


Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 13:54:
en niet zo stoer lopen doen op pf


wat is er stoer aan gewoon typen wat je vind..daar is een forum voor toch? :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 13:51:
precies


8)
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 13:54:
gatverdamme vies wijf


:O:X


Uitspraak van actief op maandag 29 mei 2006 om 13:52:
Is toch anders....

Ook lekker, maar anders...


Ja duhhhh....
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 13:55:
wat is er stoer aan gewoon typen wat je vind..daar is een forum voor toch?


als je zo stoer bent om te zeggen dat je zogezegd "sexverslaafd" bent moet je ook zo stoer zijn om er hulp voor te zoeken :yes: aangezien een sexverslaving een soort van verslaving is en dus niet goed voor je :)
hoewel ik haar woorden niet zo serieus neem :nee:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op maandag 29 mei 2006 om 13:57:
echt niet..


Hehe, gelukkig is dit een vrij land en is t niet verplicht ;-)

Maar yum yum en jammie is t zeker! B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 29 mei 2006 om 14:00:
Hehe, gelukkig is dit een vrij land en is t niet verplicht


vrijheid:respect:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 13:59:
als je zo stoer bent om te zeggen dat je zogezegd "sexverslaafd" bent moet je ook zo stoer zijn om er hulp voor te zoeken aangezien een sexverslaving een soort van verslaving is en dus niet goed voor je
hoewel ik haar woorden niet zo serieus neem


vind er weinig stoers aan, maar das mijn mening. En als ze echt seksverslaafd is en ze kan ermee leven..waarom zou ze dan hulp zoeken.

al is een echte seksverslaving wel lastig, want dan controleerd het je hele dagelijkse leven ook..lijkt me knap lastig.

Maja..je hebt ookmensen die graag en veel seksen en zichzelf dan seksverslaafd noemen natuurlijk :)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 13:54:
gatverdamme vies wijf


Als je dat al vies vind, dan wens ik je veel sterkte met je saaie leventje..:aai:


Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 13:55:
wat is er stoer aan gewoon typen wat je vind..daar is een forum voor toch?


Dat meissie moet zelf hulp gaan zoeken,laat haar maar lekker gaan..

Ze snapt iederdaad het nut van een forum niet..
Ze denkt dat ik me stoer voor doe..

maar ondertussen vertel ik gewoon mijn ervaringen en noemt ze mij gelijk een vieswijf :/




Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 13:54:
dan moet je hulp zoeken


Zoek liever geen hulp..bevalt me prima...(Y)

En het woord seksverslaafd, nemen wij pf'ers toch hopelijk niet te letterlijk op he..;)
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 13:39:
denk je serieus dat ik dat op intenret ga vertellen aan een onbekende?


hmzz sorry, zo serieus was ut niet eens bedoeld :/
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op maandag 29 mei 2006 om 14:01:
vrijheid


Jep, maar toch zeg ik.... Probeer t eens :P

Je weet niet wat je mist ;-)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:03:
Als je dat al vies vind, dan wens ik je veel sterkte met je saaie leventje..


Trust me, ik heb ook geen plassex en mijn leven is alles behalve saai.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 29 mei 2006 om 14:04:
Jep, maar toch zeg ik.... Probeer t eens


Precies, iemand die spreekt met ervaring..Klasse!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:03:
hmzz sorry, zo serieus was ut niet eens bedoeld


mijne ook niet was een smiley vergeten toe te voegen :P
foutje.. ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:08:
Trust me, ik heb ook geen plassex en mijn leven is alles behalve saai.


Gelukkig (Y) Tuurlijk wil ik best geloven.. was een beetje een Hypo van me..

Zijn genoeg anderen dingen om het leven niet zo saai te maken..

Maar vind dat je niet over plassex kan oordelen als je er nog geen ervaringen mee hebt..tuurlijk je kan het niet willen maar ga iemand die er wel van houd

niet gelijk beoordelen als een vieswijf!!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Branco38 op maandag 29 mei 2006 om 02:40:
Zoals plassex. Ik bedoel geen sm.
Wie is er ooit wel eens verder gegaan?


Ik heb weleens tegen een boom aan staan pissen en het meest gewaagde vond ik toch wel de politie-auto (Y)

Brrrrrrrr......wordt weer geil als ik eraan denk!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:08:
foutje..


ok tis al goed :-D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:11:
Ik heb weleens tegen een boom aan staan pissen en het meest gewaagde vond ik toch wel de politie-auto

Brrrrrrrr......wordt weer geil als ik eraan denk!


:lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:14:
ok tis al goed


pfieuw gelukkig :9
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:03:
Als je dat al vies vind, dan wens ik je veel sterkte met je saaie leventje


hoezo saai? :D ik ben alleen niet zo aandachtsgeil dat ik mijn sexleven met heel pf ga bespreken ofzo ;)


Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:03:
noemt ze mij gelijk een vieswijf


ja.. als jij tegen je aan laat zeiken vind ik je smerig.. plas is gemaakt voor de wc en niet voor over je lichaam :S
en waarom zou ik hulp zoeken? ik ben niet degene die hulp nodig heeft :nee:
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:03:
Ze snapt iederdaad het nut van een forum niet..
Ze denkt dat ik me stoer voor doe..

maar ondertussen vertel ik gewoon mijn ervaringen


ik vind je een btje overdreven.. als ik kijk in wat voor topics je reageert enz.. ik vind je een btje aandachtsgeil :) mijn mening.. en daarvoor hoef ik niet naar een psychiater hoor :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 29 mei 2006 om 14:04:
Jep, maar toch zeg ik.... Probeer t eens


neeeheee
welke gedeelte snap je nou niet!!!!
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:03:
Als je dat al vies vind, dan wens ik je veel sterkte met je saaie leventje..


niks saais aan.. sjips ik moet pieze MG kom es hier pies ik over je koppie heen 8) :devil:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:15:
ja.. als jij tegen je aan laat zeiken vind ik je smerig.. plas is gemaakt voor de wc en niet voor je lichaam


of voor buiten he as je nodig moet
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:10:
niet gelijk beoordelen als een vieswijf!!


Juist!

Ik bedoel, 'we' kliederen en knoeien toch ook met ander
spul wat uit t lichaam komt?
Niks vies aan... Dat zit tussen de oortjes...
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:15:
plas is gemaakt voor de wc en niet voor je lichaam


je hebt ook mensen die over hun voet zeiken tegen zwemmerexeem :x

hoorde ik vandaag :P
 
Waarschuw beheerder
Jij klikt net als mij dit topic aan..!!

jij zegt jou mening ik die van mij!!

Dus weet deels ook wat van jou seksleven

;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:10:
Gelukkig Tuurlijk wil ik best geloven.. was een beetje een Hypo van me..


Goedzo. (Y) Ik ga er ook niet over oordelen, maar het idee vind ik wel vies, niet bepaald iets wat ik zal gaan doen. Zolang jij er maar van kan genieten vind ik het chill.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:16:
je hebt ook mensen die over hun voet zeiken tegen zwemmerexeem


daar heb je ook zalf voor ;) gelukkig heb ik daar geen last van.. maar als ik t zou hebben zou ik echt niet over me voet heen zeiken.. zoals ik al zei.. plas is voor in de wc :[
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kinky :[
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op maandag 29 mei 2006 om 14:15:
welke gedeelte snap je nou niet!!!!


Ik snap t heus wel, zeg toch ook niet dat t MOET... ;-)


Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:15:
plas is gemaakt voor de wc en niet voor je lichaam


Volgens mij is t andersom...
De wc is gemaakt voor plas... B)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 29 mei 2006 om 14:16:
Juist!

Ik bedoel, 'we' kliederen en knoeien toch ook met ander
spul wat uit t lichaam komt?
Niks vies aan... Dat zit tussen de oortjes...


Precies...en weetje dat andere spul slikken we ook nog eens door..;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:17:
Jij klikt net als mij dit topic aan..!!

jij zegt jou mening ik die van mij!!

Dus weet deels ook wat van jou seksleven


je weet helemaal nix qua ervaringen over mijn (sex)leven :)
misschien wat ik van plassex vind en overdreven typetjes :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:16:
je hebt ook mensen die over hun voet zeiken tegen zwemmerexeem


of over hun wratten :S
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:19:
Precies...en weetje dat andere spul slikken we ook nog eens door..


stront zeker? 8)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 29 mei 2006 om 14:18:
Volgens mij is t andersom...
De wc is gemaakt voor plas...


:respect:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:19:
stront zeker?


Schat, weetje wat pijpen is?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:19:
stront zeker?


Wel het topic blijven volgen he ;)
Waarschuw beheerder
Geboortedatum: 26 oktober 1988

:O heb je je brommercertificaat al?
:X
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:19:
misschien wat ik van plassex vind en overdreven typetjes


Laat dat mij nou helemaal niks boeien wat jij daar van vind..(Y)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op maandag 29 mei 2006 om 14:20:
heb je je brommercertificaat al?


Haha nee moet zelfs mn zwemdiploma nog halen :O
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:19:
Precies...en weetje dat andere spul slikken we ook nog eens door..


;-)


Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:19:
stront zeker?


Behoort tot de mogelijkheden B)

Lekker belangrijk wat t is....
Als je er maar van geniet, geil van wordt en t niet tegen je zin doet!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:16:
plas is gemaakt voor de wc en niet voor je lichaam


Ho ho...er is mij ooit verteld dat over je voeten heen....uuuhhhh...plassen erg goed is tegen zweetvoeten ;P
 
Waarschuw beheerder
Wat een zeikerds :-O
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:23:
o ho...er is mij ooit verteld dat over je voeten heen....uuuhhhh...plassen erg goed is tegen zweetvoeten


ik ben zo blij datk niet naast je in bed hoef te liggen. :P
 
Waarschuw beheerder
ongeacht mijn leeftijd..

geniet ik van seks, net als ieder ander
en laat ik mensen in hun waarde!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:22:
Haha nee moet zelfs mn zwemdiploma nog halen


straks verdrink je tijdens het plassex...
snorkel op doen(Y)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:24:
ik ben zo blij datk niet naast je in bed hoef te liggen.


:roflol: whahahahahahaha.....ik heb GEHOORD he....is wat anders dan doen ;-)

Ps: plas jij of plas ik :bier:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:24:
ongeacht mijn leeftijd..


Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:24:
en laat ik mensen in hun waarde!!


Dat zouden meer mensen moeten doen!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:24:
ongeacht mijn leeftijd..

geniet ik van seks, net als ieder ander
en laat ik mensen in hun waarde!!


:respect: zouden anderen een voorbeeld aan moeten nemen
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:26:
whahahahahahaha.....ik heb GEHOORD he....is wat anders dan doen

Ps: plas jij of plas ik


Jaaaaaaaaaja, ik geloof er geen ene fuck van. :P
Ik plas niet, jij ook niet en dan is het cool. :P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:24:
ongeacht mijn leeftijd..

geniet ik van seks, net als ieder ander
en laat ik mensen in hun waarde!!laatste aanpassing 29 mei 2006 14:25


op die leeftijd al een sexverslaving? 8) volgens mij kom je net kijken :X

Uitspraak van actief op maandag 29 mei 2006 om 14:18:
Volgens mij is t andersom...
De wc is gemaakt voor plas...


das waar.. je zegt t zelf al.. de wc is gemaakt voor plas :)
 
Waarschuw beheerder
en aan niet zo gauw een oordeel over iemand te hebben als je denkt diegene te kennen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:33:
niet aan de plasseks doos
aan genieten van seks


ja snap ik maar daar heb ik (zoals altijd) een andere mening over...

doos..pffff :P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:33:
volgens mij kom je net kijken


Staat me net iets bij dat ik

Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:22:
Laat dat mij nou helemaal niks boeien wat jij daar van vind..


dat heb gezegd!

Haha ik kom net om het hoekkie kijken..( 5 jaar seks ervaring ) met dezelfde persoon...

en dan al zoveel ervaring..:cheer: happy me..
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:33:
das waar.. je zegt t zelf al.. de wc is gemaakt voor plas


Jep, zoals meerdere dingen gemaakt zijn voor plezier!


Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:34:
en aan niet zo gauw een oordeel over iemand te hebben als je denkt diegene te kennen...


Het is praten tegen een muur he... (F)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op maandag 29 mei 2006 om 14:35:
ja snap ik maar daar heb ik (zoals altijd) een andere mening over...

doos..pffff


vind jij dat je niet moet geneiten van seks dan? :|
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 29 mei 2006 om 14:36:
Het is praten tegen een muur he...


Ja heb je het ook door..;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:36:
vind jij dat je niet moet geneiten van seks dan?


jawel.....

maar op je 17e weet je amper van voren dat je van achteren leeft....
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op maandag 29 mei 2006 om 14:38:
jawel.....

maar op je 17e weet je amper van voren dat je van achteren leeft....


ow..hm..nou..dan tja..ehr.. :x
ik zeg wel niks meer anders doe ik stoer :x

:9 ghehe
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:38:
Ja heb je het ook door..


:yes:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op maandag 29 mei 2006 om 14:38:
maar op je 17e weet je amper van voren dat je van achteren leeft....


Gelukkig zijn niet alle mensen hetzelfde
en dus is de een van 17 ook iets verder ontwikkeld dan de ander van 17..

en soms is iemand van 17 zelfs verder ontwikkeld dan een ....jarigen..sorry heb nog niet op je page gekeken hoe oud je bent..

wil het niet eens weten...want je houding zegt genoeg...ergg jammer hoor!!
Waarschuw beheerder
denderen al die hormoontjes door je lichaam heen...
naarmate je ouder word krijgt het toch allemaal een andere indsteek... maar goed das off topic
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:41:
en soms is iemand van 17 zelfs verder ontwikkeld dan een ....jarigen..sorry heb nog niet op je page gekeken hoe oud je bent..


doe geen moeite dat staat er ook niet...
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:40:
ik zeg wel niks meer anders doe ik stoer


hahah :respect:

wou dat ik oook m'n mond kon houden ben helaas niet zo ingesteld..

ga graag een discussie aan met mensen die denken te weten waar ze het over hebben ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:41:
wil het niet eens weten...want je houding zegt genoeg...ergg jammer hoor!!


tnx(Y) zon reactie zegt meer over jezelf dan over mij....
generatiekloof...
 
Waarschuw beheerder
leuke discussie :lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op maandag 29 mei 2006 om 14:41:
doe geen moeite dat staat er ook niet...


zou ik ook maar niet neerzetten..tenzij je natuurlijk zelf 13 bent.. dan komt je gedrag tot z'n recht...:X

ik ga nu mn mond maar houden..wil me niet gaan verlagen..

Mensen ik wens jullie allemaal nog een fijne dag..!!

enuh voor de (EXTREME) mensen onder ons..

hou het een beetje netjes hier :P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:42:
wou dat ik oook m'n mond kon houden ben helaas niet zo ingesteld..


ik ook niet, maar denk dat mensen wel weten dat ik een grapje maak hier :9


Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:42:
ga graag een discussie aan met mensen die denken te weten waar ze het over hebben


ik ook ^^ ook met mensen die het niet denken trouwens


Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op maandag 29 mei 2006 om 14:42:
jah...egwel...


:D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:36:
Haha ik kom net om het hoekkie kijken..( 5 jaar seks ervaring ) met dezelfde persoon...


ow geen verschillende dus? 8)
zag ik je ook nog wel voor aan O:)
en hoezo moet ik jouw mening respecteren als je dat bij de mijne ook niet doet?
accepteer nou maar gewoon dat ik plassex vies vind en ik niet mijn sexervaringen en weet ik veel wat op pf ga bespreken :) daar heb ik mijn viendinnen voor :flower:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:44:
Mensen ik wens jullie allemaal nog een fijne dag..!!


(F) Fijne dag (F)


Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:44:
enuh voor de (EXTREME) mensen onder ons..

hou het een beetje netjes hier


;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:44:
zou ik ook maar niet neerzetten..tenzij je natuurlijk zelf 13 bent.. dan komt je gedrag tot z'n recht...


zegt er ook 1 wat... laten we het ermaar op houden dat ik wat ouder en wijzer ben..
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:44:
ik ga nu mn mond maar houden..wil me niet gaan verlagen..


je wilt toch een discussie aangaan?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op maandag 29 mei 2006 om 14:46:
je wilt toch een discussie aangaan?


nope want ze weet ergens dat ik gelijk heb :) ze is gewoon aandachtsgeil :)

owjah nog 1 vraag: ben je ook bi? want anders hoor je er niet meer bij tegenwoordig O:)
 
Waarschuw beheerder
vrouwen onder elkaar :lol: whaaaaaaaaaaaaaa
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:47:
owjah nog 1 vraag: ben je ook bi? want anders hoor je er niet meer bij tegenwoordig


euh nee...
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:47:
nope want ze weet ergens dat ik gelijk heb ze is gewoon aandachtsgeil


dat zijn jou woorden niet de mijne...
 
Waarschuw beheerder
Ik ben degene die hier gewoon mijn mening geeft net als ieder ander..

alleen sommige onder ons gaan vel in de aanval tegen iemand anders zijn/haar mening..

wat daar de reden van is..??

zou het echt niet weten..

1 ding weet ik wel..Het brengt een boeiende discussie op gang!!

:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:49:
vrouwen onder elkaar whaaaaaaaaaaaaaa


Blijft vermakelijk he... ;-)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:47:
owjah nog 1 vraag: ben je ook bi? want anders hoor je er niet meer bij tegenwoordig


ik ben bi..
jij bedoelt wanabees..wijven die met hun giechelede beste vriendin gaan en dan "bi" zijn.

:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:53:
Het brengt een boeiende discussie op gang!!


vind het nogal slappe hap...
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:47:
owjah nog 1 vraag: ben je ook bi? want anders hoor je er niet meer bij tegenwoordig


haha 1 ding scheelt je weet de trends van tegenwoordig..:X
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op maandag 29 mei 2006 om 14:56:
vind het nogal slappe hap...


jah inderdaad lekker happen doen ze hier :P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 29 mei 2006 om 14:53:
Blijft vermakelijk he... ;-)


oh jawel,

respecteer iemand z'n keuze zou ik zeggen.

ongeacht wat,be yourself.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:57:
jah inderdaad lekker happen doen ze hier


mwah, ik ga een discussie niet uit de weg, en 1 voordeel het blijft niks anders dan je mening delen met anderen...
maar luisteren naar wat een ander zegt, blijkt nog wel eens moeilijk te zijn.
welkom in de wondere wereld van de vrijheid van meningsuiting...
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:59:
oh jawel,

respecteer iemand z'n keuze zou ik zeggen.

ongeacht wat,be yourself.


Jep, doe wat voor jou fijn is...

Doe ik ook! :P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:54:
jij bedoelt wanabees..wijven die met hun giechelede beste vriendin gaan en dan "bi" zijn.


juist ;) heb nix tegen bi's hoor.. wel tegen die nepperds :)

Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:56:
haha 1 ding scheelt je weet de trends van tegenwoordig


ik ben gewoon mezelf, zoals ik al zei.. heb ik geen trends voor nodig :) jij bent hier toch degene die aandacht wil? 8)

Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:53:
alleen sommige onder ons gaan vel in de aanval tegen iemand anders zijn/haar mening..

wat daar de reden van is..??


omdaahaat.. ik je een btje triest vind als je je sexleven op pf gaat rondbazuinen.. en dan vooral hoe geil je bent en waar je allemaal wel niet van houdt.. vind ik not done voor een meisje (N)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 15:10:
juist heb nix tegen bi's hoor.. wel tegen die nepperds


anders ik wel..erg deprimerend zulke types :9
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 15:10:
vind ik not done voor een meisje


Wat heeft dat er dan mee te maken...

Laat iedereen lekker zijn/haar gang gaan zeg (F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 15:10:
ik je een btje triest vind als je je sexleven op pf gaat rondbazuinen..


:bloos: doe ik ook altijd


geef dr alleen een subtiele wending zodat het nog geweldiger lijkt 8)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 29 mei 2006 om 15:13:
Wat heeft dat er dan mee te maken...


dat heeft alles met mijn mening te maken :)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 15:15:
dat heeft alles met mijn mening te maken


Het geslacht heeft alles met jou mening te maken...
Okee... Zoals je wil...

(Y)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 29 mei 2006 om 15:16:
Het geslacht heeft alles met jou mening te maken


maak je niet druk.. ik maak geen onderscheid.. voor een jongen vind ik t ook debiel :)
maar ik ben een meisje.. en zij is een meisje.. vandaar dat ik meisje zei :)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 15:19:
maak je niet druk


Ikke? Nooit... ;-)


Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 15:19:
ik maak geen onderscheid.. voor een jongen vind ik t ook debiel
maar ik ben een meisje.. en zij is een meisje.. vandaar dat ik meisje zei


Ik begrijp je, je vindt t gewoon 'not done'...

(F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 15:19:
maak je niet druk.. ik maak geen onderscheid.. voor een jongen vind ik t ook debiel
maar ik ben een meisje.. en zij is een meisje.. vandaar dat ik meisje zei


moet zeggen zit een kern van waarheid in:yes:
veel dingen zijn bespreekbaar tegenwoordig en dat is goed, maar er zit ook een nadeel aan ja...
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 29 mei 2006 om 15:22:
Ik begrijp je, je vindt t gewoon 'not done'...


ja.. ik vind t gewoon raar om met een stel onbekenden iets prive's te bespreken.. dat doe je toch met je vriendinnen? of vrienden ;)
das t zelfde als ik in de kroeg ga blaten dat ik zo gek ben op trio's en dat ik heel geil ben.. dan denkt iedereen toch ook: jezus moet zij aandacht ofzo? :/
als je ff logisch nadenkt komt het op hetzelfde neer als je dat op pf doet :)
that's my point :)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 15:30:
ja.. ik vind t gewoon raar om met een stel onbekenden iets prive's te bespreken.. dat doe je toch met je vriendinnen? of vrienden
das t zelfde als ik in de kroeg ga blaten dat ik zo gek ben op trio's en dat ik heel geil ben.. dan denkt iedereen toch ook: jezus moet zij aandacht ofzo?
als je ff logisch nadenkt komt het op hetzelfde neer als je dat op pf doet
that's my point


Zelf ben ik nogal open in dat soort dingen, bespreek t gemakkelijk met wie dan ook...
Maar dat ben ik en jij bent jij...

Prima dat jij t voor jezelf houdt, is niks mis mee (F)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Branco38 op maandag 29 mei 2006 om 02:40:
Wie doet er wel eens aan extrme sex?
Zoals plassex. Ik bedoel geen sm.
Wie is er ooit wel eens verder gegaan?


ik niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op maandag 29 mei 2006 om 17:15:
geen idee...
moet je ff proeve...


het proeft zoet maar naarmate het op raak word het een beetje zout :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 15:30:
ja.. ik vind t gewoon raar om met een stel onbekenden iets prive's te bespreken..


Ach Daan, ik zeik jou toch regelmatig de bek vol, mag dan niemand dat weten?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Irri :bier: op maandag 29 mei 2006 om 17:36:
Ach Daan, ik zeik jou toch regelmatig de bek vol, mag dan niemand dat weten?


Ga jij maar lekker hakken ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Irri :bier: op maandag 29 mei 2006 om 17:36:
Ach Daan, ik zeik jou toch regelmatig de bek vol, mag dan niemand dat weten?


haha jaja.. grote fantasie heb jij 8)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 15:10:
jij bent hier toch degene die aandacht wil?


Omdat ik zeg waar ik van houd..
(wat tenslotte gevraagd word in dit topic)
en dat dat dan toevallig niet datgene is waar jij van houd


dan vraag ik gelijk om aandacht??

Okey, ergg apart..:/
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 19:21:
Omdat ik zeg waar ik van houd..
(wat tenslotte gevraagd word in dit topic)
en dat dat dan toevallig niet datgene is waar jij van houd


ik snap je wel hoor :)
als je geen vriendinnen hebt waar je dat bij kwijt kunt moet je toch wat he ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 15:10:
ik je een btje triest vind als je je sexleven op pf gaat rondbazuinen..


Tip: houd je lekker bij het Huis, tuin en dieren forum
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 19:26:
als je geen vriendinnen hebt waar je dat bij kwijt kunt moet je toch wat he


Wat een grapjas..je denkt wel heel veel mensen kennis te hebben he...:frusty:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 19:26:
Tip: houd je lekker bij het Huis, tuin en dieren forum


nee

Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 19:28:
Wat een grapjas..je denkt wel heel veel mensen kennis te hebben he...


ja.. als je al 5 jaar dezelfde gozer neukt en je geen relatie met hem hebt en je zo gedraagt op internet zegt dat voor mij wel genoeg 8)
:flower: ciao
 
Waarschuw beheerder
:no: nee dankje..
hoef ik ook echt nooit van me leven bahbah
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 19:32:
zegt dat voor mij wel genoeg


Als het jou dan genoeg zegt..houd dat lekker je mondje dicht..

en al helemaal als je het niet over je seks leven wilt hebben..
het ging namelijk over



Uitspraak van Branco38 op maandag 29 mei 2006 om 02:40:
Wie doet er wel eens aan extrme sex?
Zoals plassex. Ik bedoel geen sm.
Wie is er ooit wel eens verder gegaan?


en niet over mensen die niet verder zijn gegaan/of er niet over willen praten..

:looser:

Fijne avond nog he...:flower:
 
Waarschuw beheerder
Wat een schatjes :9
 
Waarschuw beheerder
echt zoo liefff :aai:
Waarschuw beheerder
geef mij maar liever extreme terror ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 21:05:
echt zoo liefff


jaja echt een sweety :P
 
Waarschuw beheerder
Zijn we nog steeds bezig? :O

Poeh, wat dit al niet los maakt zeg...
Zo bijzonder is t toch niet...?
 
Waarschuw beheerder
Nee zoals ik al zei..

niet extreem..;)

(K)je
 
Waarschuw beheerder
:no:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 19:37:
Als het jou dan genoeg zegt..houd dat lekker je mondje dicht..


ik wilde je even wijzen op je eigen triestheid :)
jij mag jouw mening geven.. respecteer de mijne dan ook
:looser:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 22:01:
ik wilde je even wijzen op je eigen triestheid
jij mag jouw mening geven.. respecteer de mijne dan ook


Iedereen mag een mening hebben, wat die ook is...
Maar wanneer je zinnen gaat gebruiken als:


Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 22:01:
ik wilde je even wijzen op je eigen triestheid


dan heb je dus duidelijk geen respect voor wat anderen vinden en denken...
 
Waarschuw beheerder
ach zij doet precies hetzelfde ;)
 
Waarschuw beheerder
:no:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 22:08:
ach zij doet precies hetzelfde


Dus?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 29 mei 2006 om 22:09:
Dus?


wie de bal kaatst...
 
Waarschuw beheerder
als zij in de sloot springt.... :9
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 22:17:
wie de bal kaatst...


Karma...

Geloof dat ik wel klaar ben voor vandaag!
Fijne avond (F)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 15:30:
ja.. ik vind t gewoon raar om met een stel onbekenden iets prive's te bespreken.. dat doe je toch met je vriendinnen? of vrienden
das t zelfde als ik in de kroeg ga blaten dat ik zo gek ben op trio's en dat ik heel geil ben.. dan denkt iedereen toch ook: jezus moet zij aandacht ofzo?
als je ff logisch nadenkt komt het op hetzelfde neer als je dat op pf doet
that's my point


en dat shirtje op die foto in je profiel waar je buik te zien is niet een beetje aandachts geil ???

sorry hoor maar laat mg in haar waarde respect voor de mensen die daar voor uit durven komen
 
Waarschuw beheerder
Er is voor ieder wat Wils :vaag:
Waarschuw beheerder
ik doe ook aan plasseks en ben bi... maar wat heeft dat met een trend te maken.. slaat gewoon nergens op
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Branco38 op maandag 29 mei 2006 om 02:40:
Zoals plassex. Ik bedoel geen sm.
Wie is er ooit wel eens verder gegaan?


das normaal toch
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (F)Alicha(F) op maandag 29 mei 2006 om 23:06:
ik doe ook aan plasseks en ben bi...


hahaha schitterend antwoord (l)
Waarschuw beheerder
haha de waarheid he;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 22:57:
en dat shirtje op die foto in je profiel waar je buik te zien is niet een beetje aandachts geil ???

sorry hoor maar laat mg in haar waarde respect voor de mensen die daar voor uit durven komen


hahaha ja ik draag wel echte blote kleren niet? :D
wat! ik draag amper kleren.. 8)

Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 22:21:
als zij in de sloot springt....


zal ze iig natter worden als dat er iemand over der heen zeikt B)
 
Waarschuw beheerder
gaat dit nu nog steeds door ?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 09:29:
gaat dit nu nog steeds door ?


nee
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 09:40:
nee


o.k. EINDE topic.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 09:24:
wat! ik draag amper kleren..


Dacht dat jij t not done vond om zo in je prive te laten kijken B)

Ik vind t wel done... Dus... You go girl!!
Nu willen we alles zien! :woop:
 
Waarschuw beheerder
En dat allemaal om een beetje zeik over je heen. :')
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 30 mei 2006 om 09:49:
Nu willen we alles zien!


haha je mag eraan ruiken B)
Waarschuw beheerder
ik heb weleens mijn ex onder gepist onder de douche, maar dat was meer lollig bedoeld dan erotisch:) zij kon er naar een uur of wat ook wel om lachen:D
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 09:55:
haha je mag eraan ruiken


Ha! Erg aardig van je...

Ik zal me in de loop van de dag melden ;-)
Waarschuw beheerder
ik doe niet aan plassex maar soms gebeurd het wel perongeluk als ik 3 vuisten in mijn partners aars schuif :Vaag:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 13:43:
plassex is juist lekker onder de douche..
heerlijk die warme straal tegen je clitje aan


:|

gatverdamme :/
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Berbs Tha Guido op dinsdag 30 mei 2006 om 11:21:
ik doe niet aan plassex maar soms gebeurd het wel perongeluk als ik 3 vuisten in mijn partners aars schuif


lekker 1 is wel genoeg!
Waarschuw beheerder
sjonge jonge wat een gezeik.. ieder zijn ding tog.. dacht dat je hier in nl je mening enzo kon geven en dat die gerespecteerd werden maar valt vies tegen
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (F)Alicha(F) op dinsdag 30 mei 2006 om 16:16:
sjonge jonge wat een gezeik.. ieder zijn ding tog.. dacht dat je hier in nl je mening enzo kon geven en dat die gerespecteerd werden maar valt vies tegen


Ben het helemaal met je eens..

Vind ook pas dat je je mening over iets kan geven als je het zelf ervaren hebt..

Je kan dan wel iets vinden..maar keur of kraak iemand niet af omdat hij/zij niet hetzelfde denkt/doet als jou..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 17:48:
Vind ook pas dat je je mening over iets kan geven als je het zelf ervaren hebt..


Ik heb het nog nooit gedaan,extreme sex of plassex.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Branco38 op dinsdag 30 mei 2006 om 17:55:
Ik heb het nog nooit gedaan,extreme sex of plassex.


Dus kun je ook niet zeggen of het vies/lekker is..;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 17:58:
Dus kun je ook niet zeggen of het vies/lekker is..


Nee klopt,ik weet het niet of het lekker is.
Maar heeft een jongen bij wel eens plassex gedaan?
Ook in jou mondje?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 17:48:
Vind ook pas dat je je mening over iets kan geven als je het zelf ervaren hebt..


ik gaf mijn mening er toch over, dus kun je de conclusie trekken dat ik er ervaring mee heb..

maar nee niet in mn mondje..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 18:05:
ik gaf mijn mening er toch over, dus kun je de conclusie trekken dat ik er ervaring mee heb..


Ik had je een pb gestuurd.
Maar nog geen reactie.Ik moet nu even weg
Waarschuw beheerder
klopt MG... Maar ja sommige die vinden het vies zonder het geprobeerd te hebben.. is hun keus. maar laat andere in hun waarde.. als iemand geen sex voor het huwelijk heeft.. kraak je die dan ook af? DIe laat je tog ook in hun waarde.. nou dan kunnen jullie dat ook bij ons doen tog
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (F)Alicha(F) op dinsdag 30 mei 2006 om 19:45:
klopt MG... Maar ja sommige die vinden het vies zonder het geprobeerd te hebben.. is hun keus. maar laat andere in hun waarde.. als iemand geen sex voor het huwelijk heeft.. kraak je die dan ook af? DIe laat je tog ook in hun waarde.. nou dan kunnen jullie dat ook bij ons doen toglaatste aanpassing 30 mei 2006 19:47


Ik zeg.... Daar sluit ik me bij aan! (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 17:48:
Ben het helemaal met je eens..

Vind ook pas dat je je mening over iets kan geven als je het zelf ervaren hebt..

Je kan dan wel iets vinden..maar keur of kraak iemand niet af omdat hij/zij niet hetzelfde denkt/doet als jou..


nee ik ben het helemaal met je eens... moet iemand helemaal zelf weten wat hij/zij lekker vind!!!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 17:48:
Je kan dan wel iets vinden..maar keur of kraak iemand niet af omdat hij/zij niet hetzelfde denkt/doet als jou..


is wat ik zei

Uitspraak van (F)Alicha(F) op dinsdag 30 mei 2006 om 19:45:
Maar ja sommige die vinden het vies zonder het geprobeerd te hebben.. is hun keus.


ben ik het daar dan ook zeker mee eens..(Y)
 
Waarschuw beheerder
Jonina, :kusje: voor jou!!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 17:48:
Vind ook pas dat je je mening over iets kan geven als je het zelf ervaren hebt..


owjah.. want zoiets als mensen die seks hebben met dieren mag ik geen mening over hebben want ik heb dat zelf nog nooit gedaan? :/

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 17:48:
Je kan dan wel iets vinden..maar keur of kraak iemand niet af omdat hij/zij niet hetzelfde denkt/doet als jou..


mijn mening is dat ik t goor vind.. en als jij mijn mening niet accepteert dan ik de jouwe ook niet...
 
Waarschuw beheerder
en maar blijven happen :gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 21:14:
mijn mening is dat ik t goor vind.. en als jij mijn mening niet accepteert dan ik de jouwe ook niet


Nou sorry hoor.. maar je kraakt zelf iedereen af en dan moet jou mening gerespecteerd worden.. Als je wil dat hij gerespecteerd wordt.. kan je hem ook normaal uiten in plaats van meteen mensen af te kraken
 
Waarschuw beheerder
daan, wat is dit voor smerig onderwerp!!!! uhl laat die smerige wijfen toch lekker! moet jeje tijd niet eens insteken!
 
Waarschuw beheerder
donateur
:no: geen ervaring mee, maar ben dan ook nog maar 28 ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 14:49:
geen ervaring mee, maar ben dan ook nog maar 28


Maar wil het ooit eens proberen dan?
Ik zou het niet zo lekker vinden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Branco38 op woensdag 31 mei 2006 om 15:09:
Uitspraak van maria :lief: op woensdag 31 mei 2006 om 14:49:
geen ervaring mee, maar ben dan ook nog maar 28

Maar wil het ooit eens proberen dan?
Ik zou het niet zo lekker vinden.


Maar wil je wel het eens proberen.
Schrijffoutje
Ik zou het niet lekker vinden
 
Waarschuw beheerder
ik zou het niet lekker vinden? wat is dat voor antwoord:9

vind je het niet lekker of lijkt het je niet lekker?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 15:22:
vind je het niet lekker of lijkt het je niet lekker?


mij lijkt het niet lekker als er iemand tegen me aan staat te zeiken!!
Waarschuw beheerder
nou nee zeiken en scheiten doe je maar op de plee ! :S
 
Waarschuw beheerder
nee mij ook niet maar hij maakt zo een rare zin! ik zou het niet lekker vinden das toch geen zin?? of zie ik dat verkeerd?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 16:27:
nee mij ook niet maar hij maakt zo een rare zin! ik zou het niet lekker vinden das toch geen zin?? of zie ik dat verkeerd?


dat zie jij verkeerd want das wel een normale zin O:)
ik zou het niet lekker vinden als er iemand over me heen zou zeiken..
ik zou het niet lekker vinden als iemand mij een slag voor me hasses geeft met een baksteen..
get it Els? B)
 
Waarschuw beheerder
Ehm nee o:)
 
Waarschuw beheerder
ja:bloos:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 14:43:
daan, wat is dit voor smerig onderwerp!!!! uhl laat die smerige wijfen toch lekker! moet jeje tijd niet eens insteken!


smerige wijven... omdat wij iets anders lekker vinden als jullie?? zoo laag
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (F)Alicha(F) op woensdag 31 mei 2006 om 18:48:
smerige wijven... omdat wij iets anders lekker vinden als jullie?? zoo laag


en dan hebben ze het over meningen accpeteren...hahaaa zooooo grappig..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 19:27:
en dan hebben ze het over meningen accpeteren...hahaaa zooooo grappig..


ja gaat nergens over!!
 
Waarschuw beheerder
dat is best wel leuk om te doen

ken het hebben :P:P
 
Waarschuw beheerder
on and on it goes..
moeten jullie niet gewoon ff gaan sexxen?..lijkt me een stuk nuttiger dan elkaar afbekken in dit forum.

of kicken jullie daar soms op 8)
Waarschuw beheerder
meld mij aan :P
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Branco38 op woensdag 31 mei 2006 om 15:09:
Maar wil het ooit eens proberen dan


ja wie weet :)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (F)Alicha(F) op woensdag 31 mei 2006 om 18:48:
omdat wij iets anders lekker vinden als jullie?? zoo laag


omdat plas niet is gemaakt om iemand geil te krijgen en het gewoon een te goor idee is om geil te worden als iemand over je heen zeikt.. voor mij ben je dan idd vies :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 19:27:
en dan hebben ze het over meningen accpeteren...


feit blijft dat pis niet gemaakt is om te seksen :) en accepteer jij dat ik het gewoon goor vind? uuhhh nee.. zijn we der toch? :[
misschien dat jij erop kickt om je onder te laten zeiken, maar ik vind zulke mensen vies! punt.
Waarschuw beheerder
omdat plas niet is gemaakt om iemand geil te krijgen en het gewoon een te goor idee is om geil te worden als iemand over je heen zeikt.. voor mij ben je dan idd vies

staat dat ergens geschreven dat het niet voor sex is?? Nee
maar je mag vinden wat je vind.. al krijg ik nu wel de neiging om over je kop heen te pissen
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (F)Alicha(F) op donderdag 1 juni 2006 om 15:51:
al krijg ik nu wel de neiging om over je kop heen te pissen


Whahaha YOU GO GIRL :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (F)Alicha(F) op donderdag 1 juni 2006 om 15:51:
al krijg ik nu wel de neiging om over je kop heen te pissen


krijgt ie toch nog zijn zin 8)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (F)Alicha(F) op donderdag 1 juni 2006 om 15:51:
al krijg ik nu wel de neiging om over je kop heen te pissen


moet je doen (Y) al denk ik dat er dan van jouw kop nix overblijft :)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 16:46:
al denk ik dat er dan van jouw kop nix overblijft


:doetiewoep:
 
Waarschuw beheerder
ik vind jullie vieze wijfen!! mijn mening ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 17:04:
ik vind jullie vieze wijfen!! mijn mening


Inderdaad lekker DIRTY!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 17:21:
Inderdaad lekker DIRTY!


ow my god..
wat zullen je ouders wel niet van je denken dat jij je op het internet als een geil sletje gedraagt?
of sporen ze geen van alle bij jouw thuis? :vaag:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 17:04:
ik vind jullie vieze wijfen!! mijn mening


zit is niet zo te zeiken..:lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 17:31:
zit is niet zo te zeiken..:lol:


8) hehehehe
 
Waarschuw beheerder
wat een zeikwijven hier :S

de een houd ervan..de ander niet

Get over it!!!

damn :/
 
Waarschuw beheerder
het is een forum;) mag je neerzetten wat je wil geloof ik :S ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies,ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies,ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies,ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies,ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies,ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies,ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies,ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies,ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies,ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies,ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies,ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies,ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies,ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies,
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 17:27:
ow my god..
wat zullen je ouders wel niet van je denken dat jij je op het internet als een geil sletje gedraagt?
of sporen ze geen van alle bij jouw thuis?


owh jaaa tuurlijk.. jij bent zo`n braaf meisje dan he.. geen sex voor het huwelijk... recht toe recht aan sex.. niks uit proberen.. sja.. das ieder zijn ding.. maarja..
ik kap ermee.. tog alleen gezeik
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 17:55:
het is een forum mag je neerzetten wat je wil geloof ik ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies,ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies,ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies,ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies,ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies,ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies,ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies,ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies,ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies,ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies,ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies,ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies,ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies,ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies, ik vind jullie vies,


zow verveel je je ofzow:S.. dacht dat je laatst zei tegen daantie: je gaat tog geen tijd verspillen aan die vieze wijven.. maar wat doe jij nu dan?
 
Waarschuw beheerder
sex voor het huwelijk is wel heel wat anders dan plassex:S vind je ook niet?
 
Waarschuw beheerder
nee ik laat me niks vertellen ;) over wat je hier wel of niet neer mag zetten;) jullie hebben het alleen maar over meningen blabla
Waarschuw beheerder
ik zeg ook niet dat je hier niks neer mag zetten.. maar klopte niet echt met wat je der voor tegen haar zei
 
Waarschuw beheerder
nee precies ;) jij mag neerzette wat je wilt en ik ook:D

ja ik verspil me tijd
 
Waarschuw beheerder
kleuterklas is weer open :/

- welles - nietes - welles - nietes- welles - nietes - welles - nietes- welles - nietes - welles - nietes- welles - nietes - welles - nietes- welles - nietes - welles - nietes- welles - nietes - welles - nietes- welles - nietes - welles - nietes- welles - nietes - welles - nietes- welles - nietes - welles - nietes

:gaap:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 18:07:
kleuterklas is weer open


ben jij onze lerares?;).. hahaha ik kap ermee
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (F)Alicha(F) op donderdag 1 juni 2006 om 18:09:
ben jij onze lerares?


nee hou meer van school girl pakjes :9


Uitspraak van (F)Alicha(F) op donderdag 1 juni 2006 om 18:09:
hahaha ik kap ermee


werd tijd hehe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 18:10:
nee hou meer van school girl pakjes


ben ik het helemaal mee eens:P!!
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (F)Alicha(F) op donderdag 1 juni 2006 om 18:09:
hahaha ik kap ermee


neeee!!!
niet net nu ik intresse in dit topic krijg dmv t van voor af aan te lezen!
 
Waarschuw beheerder
donateur
ontopic......







[img width=378 height=54]http://groups.msn.com/_Secure/0SQA0A0QWQEBculEa7sFSQz6sxy2Lc*sym3YFwISpPpBeY1a3AhxN0LKqLtmLFm*B0Ygb13fHlSeEtJEzmDJ9COHNTSoyrn9!*qCJNolkkrjQxhn76II0IA/manneke%20pis.gif?dc=4675510345598348862[/img]
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (F)Alicha(F) op donderdag 1 juni 2006 om 18:12:
ben ik het helemaal mee eens!!


:D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 09:25:
omdat plas niet is gemaakt om iemand geil te krijgen en het gewoon een te goor idee is om geil te worden als iemand over je heen zeikt.. voor mij ben je dan idd vies


mjah zijn tenen dan wel gemaakt om iemand geil te krijgen, of een anus of als je het dan toch zo zegt: borsten. aangezien die toch in 1e instantie bedoeld zijn om je kind mee te voeden.

kvind het altijd zo een onzin he, mensen afkraken om hun sexuele voorkeur als ze er niemand kwaad mee doen. een homo vindt beffen waarschijnlijk vies, een lesbo vindt pijpen waarschijnlijk vies, maar daarom ZIJN de mensen die het wel doen toch nog niet vies?
 
Waarschuw beheerder
donateur
joh
toen ik 19 was dacht ik ook heeel anders dan nu
 
Waarschuw beheerder
ik zal het niet weten
 
Waarschuw beheerder
nog niet gedaan en lijkt me ook niks
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 18:18:
mjah zijn tenen dan wel gemaakt om iemand geil te krijgen, of een anus of als je het dan toch zo zegt: borsten. aangezien die toch in 1e instantie bedoeld zijn om je kind mee te voeden.

kvind het altijd zo een onzin he, mensen afkraken om hun sexuele voorkeur als ze er niemand kwaad mee doen. een homo vindt beffen waarschijnlijk vies, een lesbo vindt pijpen waarschijnlijk vies, maar daarom ZIJN de mensen die het wel doen toch nog niet vies?


helemaal mee eens
 
Waarschuw beheerder
donateur
net als bier....



moet je leren drinken (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 18:19:
joh
toen ik 19 was dacht ik ook heeel anders dan nu


sja das ieder voor zich he
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 17:27:
ow my god..
wat zullen je ouders wel niet van je denken dat jij je op het internet als een geil sletje gedraagt?
of sporen ze geen van alle bij jouw thuis?


Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 17:57:
sex voor het huwelijk is wel heel wat anders dan plassex vind je ook niet?


gaan jullie ff lekker in de kerk zitten!! :x
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (F)Alicha(F) op donderdag 1 juni 2006 om 18:25:
sja das ieder voor zich he


bedoelde eeeeeeigenlijk niet jou hoor,of naar jou toe


(l)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (F)Alicha(F) op donderdag 1 juni 2006 om 17:55:
owh jaaa tuurlijk.. jij bent zo`n braaf meisje dan he.. geen sex voor het huwelijk... recht toe recht aan sex.. niks uit proberen.. sja.. das ieder zijn ding.. maarja..
ik kap ermee.. tog alleen gezeik


ik zeg al de hele tijd dat ik mijn sexleven niet op internet ga verkondigen omdat ik geen klein kind meer ben :)
dat zegt niet dat ik saai ben.. t gaat jullie alleen geen donder aan (Y)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 18:45:
dat zegt niet dat ik saai ben.. t gaat jullie alleen geen donder aan


:o
alsof ik ooit geroepen heb dat ik dat wil weten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 18:45:
bedoelde eeeeeeigenlijk niet jou hoor,of naar jou toe


hahaah nouuu okee dan;)

(K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 18:45:
ik zeg al de hele tijd dat ik mijn sexleven niet op internet ga verkondigen omdat ik geen klein kind meer ben
dat zegt niet dat ik saai ben.. t gaat jullie alleen geen donder aan


dat is je eigen keus..maar het is ook mijn keus om het wel te vertellen
 
Waarschuw beheerder
wat een poepvolk hier zeg...:lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 17:27:
ow my god..
wat zullen je ouders wel niet van je denken dat jij je op het internet als een geil sletje gedraagt?


omdat ik zeg wat ik lekker vind ben ik een geilsletje..??
uit welke grot kom jij???
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (F)Alicha(F) op donderdag 1 juni 2006 om 18:50:
dat is je eigen keus..maar het is ook mijn keus om het wel te vertellen


en tis ook mijn keus om die lompe uitspraken van jou niet te pikken..
MOET IK JOU FF IN JE BEK PISSEN OFZO?

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 18:54:
omdat ik zeg wat ik lekker vind ben ik een geilsletje..??
uit welke grot kom jij???


Jij bent 17 jaar.. heb al 5 jaar sex met dezelfde gast maar geen relatie.. dan ben je in mijn ogen goedkoop jah :) en zeker als je op internet alleen maar over sex kan praten :) grow up :looser:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 18:45:
dat zegt niet dat ik saai ben.. t gaat jullie alleen geen donder aan


Hoepel dan ook lekker op uit dit forum

gaat dan ver boven jou grens,

gaat namelijk zelfs over 'EXTREME SEKS'
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 18:55:
en tis ook mijn keus om die lompe uitspraken van jou niet te pikken..
MOET IK JOU FF IN JE BEK PISSEN OFZO?


zelf maak je geen lompe opmerkingen??.. eerst bij jezelf kijken dan bij een ander.. en me opmerking was idd lomp.. excuses daarvoor
 
Waarschuw beheerder
sjonge.. die wijfen zijn echt niet goed!!!!!!!!!:O
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (F)Alicha(F) op donderdag 1 juni 2006 om 18:56:
zelf maak je geen lompe opmerkingen??.. eerst bij jezelf kijken dan bij een ander.. en me opmerking was idd lomp.. excuses daarvoor


als jij zulke dingen gaat brullen krijg je een opmerking terug jah :)
das uitdagen wat jij doet.. dus krijg je een opmerking terug
 
Waarschuw beheerder
vooral die van 17:D :looser:
 
Waarschuw beheerder
ben benieuwd hoeveel mensen meteen dit forum bombarderen met berichtjes omdat ik dat zeg:D
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 18:58:
vooral die van 17


ja kom op zeg :/ je gaat toch niet je sexleven op internet bespreken?
heb je geen vrienden ofzo? :looser:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 18:59:
heb je geen vrienden ofzo?


He verdomme dacht ik vrienden hier te gaan maken..

weer mislukt

DAMN!!
 
Waarschuw beheerder
maarre waarom vind jij dat zo lekker dan? heb je daar zoooooooo veel ervaring mee?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:02:
maarre waarom vind jij dat zo lekker dan? heb je daar zoooooooo veel ervaring mee?


Ik vertel misschien veel maar ga niet in de herhaling vallen..:looser:
 
Waarschuw beheerder
hahaha okee dan weet ik genoeg! :D

zijn gewoon praatjes dus
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:00:
He verdomme dacht ik vrienden hier te gaan maken..

weer mislukt

DAMN!!


hier hetzelfde;):d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:02:
maarre waarom vind jij dat zo lekker dan? heb je daar zoooooooo veel ervaring mee?


doe jij je mondje maar ff open, nieuwsgierig aagje...
 
Waarschuw beheerder
Pfffffffffff,wat kunnen wijven zwetsen zeg..:nocheer:
 
Waarschuw beheerder
mmm nee dank je;) als je iets lekker vind kan je toch ook wel vertellen waarom????? :S
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:03:
zijn gewoon praatjes dus


Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:04:
Pfffffffffff,wat kunnen wijven zwetsen zeg..


 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:00:
He verdomme dacht ik vrienden hier te gaan maken..

weer mislukt

DAMN!!


Uitspraak van (F)Alicha(F) op donderdag 1 juni 2006 om 19:04:
hier hetzelfde


Ik vind dat het heel lekker kan zijn. Het moet wil in de moment zijn maar op zich niets mis mee je moet doen wat je wil. gelukkig wonen wat dat betreft in nederland
 
Waarschuw beheerder
17:looser:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jezus. op donderdag 1 juni 2006 om 19:04:
doe jij je mondje maar ff open, nieuwsgierig aagje...


doe jij hem is open.. zal ik er ff in zeiken 8)


Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:03:
Ik vertel misschien veel maar ga niet in de herhaling vallen..


dat ze op die leeftijd al een heus sexleven heeft :D kind komt net kijken
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:05:
als je iets lekker vind kan je toch ook wel vertellen waarom?????


Zoals ik al zei dat heb ik al een tijdje terug vermeld in dit topic..:looser:
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:04:
Pfffffffffff,wat kunnen wijven zwetsen zeg..


* zet zware stem op *

Ja inderdaad B)
 
Waarschuw beheerder
ja daan , heb je denk ik wel gelijk in..:D hahah op je 17 al ervaring. wat? dan kom je net kijken
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:06:
dat ze op die leeftijd al een heus sexleven heeft kind komt net kijken


en dan al zo een seksleven..happy me!
 
Waarschuw beheerder
je valt in herhaling :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:05:
mmm nee dank je als je iets lekker vind kan je toch ook wel vertellen waarom?????


om jouw gezichtje dan te zien!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:06:
doe jij hem is open.. zal ik er ff in zeiken


jij doet niks anders dan zeiken momenteel.. doe jij je mondje maar ff een tijdje dicht!!
 
Waarschuw beheerder
wat nou zeiken???
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:08:
en dan al zo een seksleven..happy me!


hahahaha :D
uitgewoond op je 17e.. stoer B)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:09:
je valt in herhaling


je meent het..
begon er over te twijfelen word ook zo vaak dezelfde onzin uitgekraampt in dit topic..
 
Waarschuw beheerder
pffff moet jeje nog bewijzen ofzo???? moet jejezelf is horen, oud wijf ;)
 
Waarschuw beheerder
echo echo echo.. :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:11:
uitgewoond op je 17e.. stoer


Weet gewoon wat lekker is..;)

Dames van het goede leven, fijne avond nog :flower:
 
Waarschuw beheerder
hahahahahaha
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:12:
hahahahahaha


dat is alles...:X
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:12:
Weet gewoon wat lekker is..


weet ook dat er een boomstam in jouw muts past als je 25 ben.. en das niet aantrekkelijk 8)
 
Waarschuw beheerder
ja ik kan alleen maar lachen om jou.. ik kan ermaar niet over uit, 17 hahaha
Waarschuw beheerder
proef ik hier een sfeertje van jaloezie ??


ghehe
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:14:
ja ik kan alleen maar lachen om jou.. ik kan ermaar niet over uit, 17 hahaha


hoi
ik ben 17 en ik heb al een sexleven
yeah ik ben cool :vaag:
 
Waarschuw beheerder
mmm nee;) gelukkig ben ik niet zo als zij is :D happy me
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jezus. op donderdag 1 juni 2006 om 19:15:
proef ik hier een sfeertje van jaloezie ??


[img width=300 height=225]https://partyflock.nl/images/user/242645_large.jpg[/img]


2 jaar ouder als mij.. en inderdaad veel meer levenservaring..:respect:
 
Waarschuw beheerder
ohw daan kijk onze foto!!!! vet!
Waarschuw beheerder
idd, MG .. *pleurt van stoel van het lachen*
Waarschuw beheerder
donateur
ik houd niet zo van al die poespas
 
Waarschuw beheerder
donateur
weinig plassen maar meer gezeik zeg
als ik zo'n zeikwijf zou hebben die zou ik echt hoeken

al ben ik tegen geweld
maar dit blijft duren zeg
vin je t vies dan vin je t vies
maar blijf niet steeds mekkeren,en vin je t niet vies ....


pb me dan


nee das een geintje ,maar djieeez,live and let live
 
Waarschuw beheerder
(Y)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:16:
2 jaar ouder als mij.. en inderdaad veel meer levenservaring..


ik ga iig niet half naakt op de foto B)
heb zelfrespect :D


Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:18:
weinig plassen maar meer gezeik zeg
als ik zo'n zeikwijf zou hebben die zou ik echt hoeken


bring it on!
 
Waarschuw beheerder
precies geldt dus ook voor die huppelkut;)
 
Waarschuw beheerder
Zelfrespect..??? en dan zo op de foto gaan whahahahahahahaha :aai:
 
Waarschuw beheerder
kijk jou dan;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:20:
Zelfrespect..??? en dan zo op de foto gaan whahahahahahahaha


eens
en ja ik heb mij foto nog niet online staan dit weekend pas
 
Waarschuw beheerder
[img width=640 height=427 cacheid=000c709f0023d187764dc4c41a016e86f5]http://i38.photobucket.com/albums/e118/MirjamG/MirjamAnnekeenJoke.jpg[/img] normaal gesproken heb ik niet zo een kutkop
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:20:
kijk jou dan


Inderdaad heel veel respect voor mezelf...(Y)
 
Waarschuw beheerder
geel haar?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:20:
Zelfrespect..??? en dan zo op de foto gaan whahahahahahahaha


das lol hebben :)
ik laat me iig niet neuken door een gast die me niet moet en me alleen heeft om te neuken (Y)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:21:
normaal gesproken heb ik niet zo een kutkop


1 ding scheelt, door mensen zo als jou voel ik me niet geïntimideerd..;)
 
Waarschuw beheerder
ik kijk niet alleen meissie als we toch met fotos gaan strooien
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:21:
Inderdaad heel veel respect voor mezelf...


zeker.. als je je laat neuken door een gast die zijn kwakkie alleen maar kwijt moet :X
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:22:
ik laat me iig niet neuken door een gast die me niet moet en me alleen heeft om te neuken


oeehwww we gaan proberen een gevoelige snaar te raken..

hahah helaaaaas niet gelukt..

:bye:
Waarschuw beheerder
hé wat proberen jullie nou?? MG heeft t dus eg wel beter voor elkaar dan jullie :X maja, keep on dreamin' !!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:23:
oeehwww we gaan proberen een gevoelige snaar te raken..

hahah helaaaaas niet gelukt..


niet? dacht t wel :D
denk nou niet dat ik achterlijk ben B)
ik weet namelijk alles!
 
Waarschuw beheerder
ohwwww jij bent echt zo dom! :looser:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jezus. op donderdag 1 juni 2006 om 19:24:
hé wat proberen jullie nou?? MG heeft t dus eg wel beter voor elkaar dan jullie maja, keep on dreamin' !!


zou ik ook zeggen als je geil ben en zin heb in iets makkelijk :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:24:
ik weet namelijk alles!


waauw en vet trots zeker...pffff

alleen jammer voor jou denk je alles te weten whaha :looser:
 
Waarschuw beheerder
enne hardstyle freak.. is je karakter net zo lelijk als dat je eruit ziet??
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:19:
bring it on!


as u wish..



[img width=63 height=54]http://groups.msn.com/_Secure/0SQA0A0QWQEBculEa7sFSQz6sxy2Lc*sym3YFwISpPpBeY1a3AhxN0LKqLtmLFm*B0Ygb13fHlSeEtJEzmDJ9COHNTSoyrn9!*qCJNolkkrjQxhn76II0IA/manneke%20pis.gif?dc=4675510345598348862[/img][img width=63 height=54 cacheid=000c70a40023d18c6d75711b1a016e87a8]http://img234.imageshack.us/img234/6153/daan20naat20els200098co.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
haha en dat zeg jij!?
 
Waarschuw beheerder
waarom ga je dr dan op in?? omdat het je niets doet;) en ze geen gevoelige snaar te pakke heeft??
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:26:
waauw en vet trots zeker...pffff

alleen jammer voor jou denk je alles te weten whaha


geef mij ongelijk ;)
5 jaar lang dezelfde gast.. en maar hopen dat hij ooit de jouwe word, terwijl er ook andere vrouwen in t spel zijn? 8)
yeah whatever B)
 
Waarschuw beheerder
don mega , hoelang ben je met die foto van daan bezig geweest????? die van mij staat al kant en klaar op in me pers tekst. kopieer em ff;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:27:
as u wish..


ik heb t over hoeken.. niet over triest foto's van elkaar hier neerzetten :)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:26:
zou ik ook zeggen als je geil ben en zin heb in iets makkelijk


al ben je moeilijk meid,ik zou niet eens geil van je worden al zou ik t nog zo hard proberen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:27:
waarom ga je dr dan op in?? omdat het je niets doet


en waarom zit jij dan steeds te antwoorden?
beetje retorisch niet?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:28:
triest


perfecte benaming voor jullie 2
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:29:
al ben je moeilijk meid,ik zou niet eens geil van je worden al zou ik t nog zo hard proberen


hahahaha net of mij dat een donder boeit :D
 
Waarschuw beheerder
is toch een ouwe lul;)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:28:
ik heb t over hoeken..


das nou grappig he
want
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:18:
weinig plassen maar meer gezeik zeg
als ik zo'n zeikwijf zou hebben die zou ik echt hoeken


ik heb geen namen of wat dan ook genoemd
en toch neem je klakkeloos de rol van kutwijf op je ?
stukkie zelfkennis?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:30:
hahahaha net of mij dat een donder boeit


denk et wel, want hij is echt niet de enige.. ( believe me )
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:31:
is toch een ouwe lul


hahahaha :bloos:
je hebt wel gelijk hoor,zit hier mn tijd te verdoen met kleuters
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:31:
en toch neem je klakkeloos de rol van kutwijf op je ?


haha omdat ik al dacht dat jij op mij doelde ;)
vind t niet erg.. ben idd een bitch, yeah! B)
 
Waarschuw beheerder
alsof het haar zou boeien wat jullie denken?! jullie zijn te lelijk om te aanschouwe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:33:
ben idd een bitch, yeah


je bent zielig, das heel wat anders ;) (F)
 
Waarschuw beheerder
ja jij bent een ouwe lul:D
 
Waarschuw beheerder
:s dit is geen discussie meer maar nutteloos zitten pikken naar elkaar..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:34:
alsof het haar zou boeien wat jullie denken?! jullie zijn te lelijk om te aanschouwe


miss nederland heeft gesproken *lol*
 
Waarschuw beheerder
je vind het maar wat mooi want je blijft reageren ;) wij zijn goed daan!!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Jezus. op donderdag 1 juni 2006 om 19:32:
denk et wel, want hij is echt niet de enige.. ( believe me )


tering he.. kijk eens naar die hasses van jou :/
maar goed.. heel triest iemand op het uiterlijk pakken omdat ik plassex goor vind!
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Jezus. op donderdag 1 juni 2006 om 19:32:
denk et wel, want hij is echt niet de enige.. ( believe me )


i believe
maar toch,ik zit liever met een potje humor op forum dan dit eindeloze gekibbel
dus ik zeg to pie or not to pie

oja ,op verzoek
een anonieme quote van een eerder gekregen pb :bloos:


die schijtwijven weten nix joh....
lullen als een kip zonder kop en horen zichzelf graag babbelen vermoed ik....















en ze zijn nog fokking lelijk ook
wil ik niet eens op gezien worden al kreeg ik geld bij haha
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:35:
wij zijn goed daan!!


uhu B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:35:
maar goed.. heel triest iemand op het uiterlijk pakken omdat ik plassex goor vind!


haha lees eens terug meis, je bent nog dom ook!! oef.. jammer joh!!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:27:
as u wish..


whahaha, mafketel
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:34:
alsof het haar zou boeien wat jullie denken?! jullie zijn te lelijk om te aanschouwe


al moet mijn foto toch nog aardig beshopt worden ,en daar heb jij weer een voorsprong
want die van jou is bij afdrukken al verpest (f)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:35:
wij zijn goed daan!!


in wat pcies eigenlijk?
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:38:
whahaha, mafketel


he anaal mopje
 
Waarschuw beheerder
wat zijn meiden kattekoppen zeg onder elkaar


bah bah bah
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:38:
al moet mijn foto toch nog aardig beshopt worden ,en daar heb jij weer een voorsprong
want die van jou is bij afdrukken al verpest


:O

:X

whahahahaha :respect:
 
Waarschuw beheerder
jij heb niet eens fotos! zegt genoeg..
 
Waarschuw beheerder
8) ik zie ik zie een BITCHFIGHT...*pakt de popcorn erbij* bring it on babes
 
Waarschuw beheerder
MG hoe voelt t nou om 2e keus te zijn?
 
Waarschuw beheerder
Gaat al helemaal nergens over, echt te triest voor woorden dit :/
Totaal geen respect voor een ander zijn sexleven of wat hij/zij erover wilt vertellen..
Erg jammer weer :gaap:
 
Waarschuw beheerder
ja hoe voelt dat nou?? :(
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:39:
he anaal mopje


hahaha stil nou, anders ben ik straks ook nog vies en lelijk;-):p
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:40:
ik zie ik zie een BITCHFIGHT...*pakt de popcorn erbij* bring it on babes


'geeft DeEsJe_­ een lekker glaasje drinken erbij en heet haar welkom'
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:39:
jij heb niet eens fotos! zegt genoeg..


ja pcies
die heb ik net snel verwijderd omdat ik bang was voor je verpletterende keuring
en trouwens
al was ik t knapste model op flock
dan zou je nu toch zeggen dat ik lelijk ben
das solidair
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:41:
ja hoe voelt dat nou??


:cry: 8)

:bye:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:40:
ik zie ik zie een BITCHFIGHT...*pakt de popcorn erbij* bring it on babes


he
ik ben geen bitch ja!


ik ben een dame
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:42:
ik ben een dame


en nog een geile ook :kwijl:
 
Waarschuw beheerder
Voor een 2e keus heb ik het anders goed voor elkaar..

Je weet niet waar je het over hebt..:bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:40:
MG hoe voelt t nou om 2e keus te zijn?


hoe voelt het nou om compleet overgeslagen te worden ??
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op donderdag 1 juni 2006 om 19:42:
en nog een geile ook


hahahaha, stelletjuh hiero. doe mij ook maar een bakkie popcorn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:44:
doe mij ook maar een bakkie popcorn


deel ik hem met jou goed?
Waarschuw beheerder
mg een prachtige foto hoor! proficiat
 
Waarschuw beheerder
ow ja het ging over het geweldige onderwerp...... plassex!!!
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:38:
al moet mijn foto toch nog aardig beshopt worden ,en daar heb jij weer een voorsprong
want die van jou is bij afdrukken al verpest


:X :X :X
Tzop

*pakt popcorn*
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:43:
Voor een 2e keus heb ik het anders goed voor elkaar..

Je weet niet waar je het over hebt..


tis maar met hoeveel je genoegen neemt :)

en ik weet WEL waar ik t over heb ;)
waar denk je dat deze reactie vandaan komt?
normaal ben ik best aardig :)

:bye:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:41:
'geeft DeEsJe_­ een lekker glaasje drinken erbij en heet haar welkom'


dank U *proost* 8)


Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:42:
he
ik ben geen bitch ja!


ik ben een dame


sorry schat :aai:

Maar om ff in te haken...ik ruik jaloezie...iedereen ziet toch dat MG een mooi lichaam heeft...waarom meteen opmerkingen erover geven...wat je mooi vind mag je showen en ik geef haar zeker geen ongelijk...als ik een vent was wist ik ook wel wie mijn eerste keus werd (F)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:54:
jij bedoelt wanabees..wijven die met hun giechelede beste vriendin gaan en dan "bi" zijn.


:respect::respect::respect: jaaa de spijker op zn kop! had mijn vriendin ook gedaan... keihard afstraffen die aanstellerij.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marielle13 op donderdag 1 juni 2006 om 19:44:
deel ik hem met jou goed?


*gaat naast dur zittuh met bakkie en knabbelt*

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:45:
ow ja het ging over het geweldige onderwerp...... plassex!!!


ghe nou om precies te zijn ging het over extreme sex, kdenk dat we inmiddels wel weten dat je plassex goor vindt, dusssss volgende extreme onderwerp dan maar?;-)
 
Waarschuw beheerder
:bloos:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op donderdag 1 juni 2006 om 19:42:
en nog een geile ook


:bloos:
dat zeg je ook alleen maar omdat ik lik als een lesbo
Uitspraak van Jezus. op donderdag 1 juni 2006 om 19:44:
hoe voelt het nou om compleet overgeslagen te worden ??


hahaha
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:44:
, stelletjuh hiero. doe mij ook maar een bakkie popcorn


zoute mag ik hopen? 8)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:45:
ow ja het ging over het geweldige onderwerp...... plassex!!!


zeg s
t wor te moeilijk he
waar was je zo goed in eigenlijk ?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:46:
om ff in te haken...ik ruik jaloezie...iedereen ziet toch dat MG een mooi lichaam heeft...waarom meteen opmerkingen erover geven...wat je mooi vind mag je showen en ik geef haar zeker geen ongelijk...als ik een vent was wist ik ook wel wie mijn eerste keus werd


niet zo slijmen trutje... en mijnes toch lekker veel mooier :)
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:48:
dusssss volgende extreme onderwerp dan maar?


ik stem : poepsex :yes:

want van dit gekibbel word ik echt schijtziek
wie biedt zich aan? O:)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:46:
Maar om ff in te haken...ik ruik jaloezie...iedereen ziet toch dat MG een mooi lichaam heeft...waarom meteen opmerkingen erover geven...wat je mooi vind mag je showen en ik geef haar zeker geen ongelijk...als ik een vent was wist ik ook wel wie mijn eerste keus werd


helemaal mee eens! kvind het trouwens eerlijk gezegt zelfs een kuise foto, opt strand zien ze doorgaans meer van je en dat zou dan ineens niet slutty zijn:s
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:48:
zoute mag ik hopen?


zoete! in de hoop dat muh pis dur zoeter van gaat smakuh:p
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 1 juni 2006 om 19:49:
ik stem : poepsex

want van dit gekibbel word ik echt schijtziek
wie biedt zich aan?


opper me wel weer op
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:23:
oeehwww we gaan proberen een gevoelige snaar te raken..

hahah helaaaaas niet gelukt..


volgens mij wel... je hangt hier echt wel het interessante sletje uit. en als je in de rondte neukt, waarvan ik niet weet of dat waar is of niet, ben je toch echt heel slecht terechtgekomen op je 17e!

halleluja
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 1 juni 2006 om 19:49:
ik stem : poepsex

want van dit gekibbel word ik echt schijtziek
wie biedt zich aan?


maar als ik poep moek ook altijd drect plassuh, of bennik daar weer de enige gek mee:p
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:51:
opper me wel weer op


wel doorzeiken dan he?
daar kick ik dan weer op :bah:


Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:51:
in de hoop dat muh pis dur zoeter van gaat smakuh


kom je erbij dan?
knusjes hoor
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:49:
niet zo slijmen trutje... en mijnes toch lekker veel mooier


ik slijm niet jong...tis de waarheid...en de jouwe? so what...het gaat niet om de jouwe...
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:50:
elemaal mee eens! kvind het trouwens eerlijk gezegt zelfs een kuise foto, opt strand zien ze doorgaans meer van je en dat zou dan ineens niet slutty zijn


inderdaad ik heb ergere fotows dus ik ben zeker nog meer slet dan MG :[ BOEIEND ik heb tenminste iets om mee te sletten...net als MG...8) O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:48:
*gaat naast dur zittuh met bakkie en knabbelt*


Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:51:
zoete! in de hoop dat muh pis dur zoeter van gaat smakuh


hehehehehe wel beter zoete aangezien we denlen hihihihi":x
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:52:
maar als ik poep moek ook altijd drect plassuh, of bennik daar weer de enige gek mee


zit me niet zo lekker te maken joh
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:52:
volgens mij wel... je hangt hier echt wel het interessante sletje uit. en als je in de rondte neukt, waarvan ik niet weet of dat waar is of niet, ben je toch echt heel slecht terechtgekomen op je 17e!

halleluja


wat zal jou het aan je anus oxideren wat zij in dur vrije tijd uitspookt? ook al draait ze voor dur halve stad een mooie drol en steekt dur nog een vlaggetjuh in ook, zal jij toch niet wakker van liggen?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:54:
wat zal jou het aan je anus oxideren wat zij in dur vrije tijd uitspookt? ook al draait ze voor dur halve stad een mooie drol en steekt dur nog een vlaggetjuh in ook, zal jij toch niet wakker van liggen?


Geweldiggg!! :respect:
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:54:
wat zal jou het aan je anus oxideren wat zij in dur vrije tijd uitspookt? ook al draait ze voor dur halve stad een mooie drol en steekt dur nog een vlaggetjuh in ook, zal jij toch niet wakker van liggen?


weer s heerlijk geformuleerd cheri....
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:54:
zit me niet zo lekker te maken joh


ghehehe kzou nie durvuh. maar helaas moek inmiddels gaan kokuh, dus enjoy hier mensuh;-)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:52:
volgens mij wel... je hangt hier echt wel het interessante sletje uit. en als je in de rondte neukt, waarvan ik niet weet of dat waar is of niet, ben je toch echt heel slecht terechtgekomen op je 17e!

halleluja


:respect:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:56:
weer s heerlijk geformuleerd cheri....


jij ook 1 met een vlaggetjuh dus hoor ik?;-):p
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 20:00:
jij ook 1 met een vlaggetjuh dus hoor ik


en een glaasje om t weg te spoelen
Waarschuw beheerder
mg.. je mag trots op je lichaam zijn.. en dat mag je best showen..

Wat ik eigenlijk nog steeds niet snap.. als je alles zo vies vind Daantie om te bespreken.. wat doe je dan in het topic extreme sex?.. dan kom je tog gewoon om mensen af te zeike:s
 
Waarschuw beheerder
waar mensen zich al niet druk om maken :S foto's van anderen, het sexleven van anderen...als je eigen leven zo interessant was had je misschien ook iets 'eigens' om over te praten
 
Waarschuw beheerder
donateur
persoonlijk vin ik dit veeeele malen smeriger dan welk pisfeestje ook

[img width=640 height=480]http://serv3.imagehigh.com/imgs/03/2110_juanniecamboy.gif[/img]
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gheeeeeeehehhehehhe :cheer: here we go again :rofloL:
 
Waarschuw beheerder
donateur
hahaha
jij mag vanavond weer toch
 
Waarschuw beheerder
gadverdamme das toch L...uuu...naaaaaaaaaaaaaaaaaaa
 
Waarschuw beheerder
donateur
yep
the one + ugly
 
Waarschuw beheerder
8) lol

dan ben je uiteindelijk toch genaaid :p hahaha
 
Waarschuw beheerder
daar is onze juan weer:D
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 20:27:
dan ben je uiteindelijk toch genaaid hahaha


hahahaha
hij dacht dat ik een naief meisje was


de sukkel!
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 20:22:
hahaha
jij mag vanavond weer toch


op zekers :cheer:
en nou maar hopen dat dat langer duurt dan een uur :[
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:47:
jaaa de spijker op zn kop! had mijn vriendin ook gedaan... keihard afstraffen die aanstellerij.


hard schoppen tot ze toegeven :[ O:)

wat een zeikwijvugh hierrrr
zou er haast hetero van worden..tis dat MG zo'n lekker lijf heeft :9

:x hnn..ik verveel me zo..
Waarschuw beheerder
hehe..nou ik doe ut nie maar heb wel extreme shit gezien.
Een (kalende) kerel die zijn hoofd - ahum - ergens in steekt...

zal maar geen link naar dat filmpje doorgeven hier..:)
 
Waarschuw beheerder
:bloos:

(K)je voor jou Marleen

Aaaah verveel je je..
kan daar wat op zeggen maar dan ben ik vast en zeker gelijk weer een sletje :9
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:54:
wat zal jou het aan je anus oxideren wat zij in dur vrije tijd uitspookt? ook al draait ze voor dur halve stad een mooie drol en steekt dur nog een vlaggetjuh in ook, zal jij toch niet wakker van liggen?


wij hebben het volste recht om hoertjes belachelijk te maken en ze te wijzen op de werkelijkheid. vind ik zelf best vermakelijk.

De meeste beschaafde mensen hebben hele andere ideeën over hoe een meisje van haar leeftijd met haar lichaam om moet gaan. sex op je 17e is doodnormaal. in de rondte neuken is echter een ander verhaal.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 19:54:
wat zal jou het aan je anus oxideren


wat een gebrekkigheid... poging tot het spelen met de taal maar dan op sjonnie en anitastijl. volgens mij ben jij één pot nat met MG...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 20:42:
in de rondte neuken is echter een ander verhaal.


hoe weet jij of zij dat doet
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (F)Alicha(F) op donderdag 1 juni 2006 om 20:46:
hoe weet jij of zij dat doet


uit betrouwbare bron :[
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 20:49:
uit betrouwbare bron :saber:laatste aanpassing 1 juni 2006 20:49


uhuh... heb je het zelf gezien of mee gemaakt??
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (F)Alicha(F) op donderdag 1 juni 2006 om 20:52:
uhuh... heb je het zelf gezien of mee gemaakt??


ik hoef mij hier toch zeker niet te verantwoorden jongedame?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 20:55:
ik hoef mij hier toch zeker niet te verantwoorden jongedame?


nee.. maar als je het niet mee gemaakt heb.. waarom laat je haar dan niet met rust
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 20:49:
uit betrouwbare bron


wil ik wel eens weten wie

want die betrouwbare bron zal ik dan even duidelijk maken dat ik niet zo ben!!

gatver jullie vinden mij iemand die net om de hoek komt kijken...

maar ondertussen geloven jullie elk verhaal dat er maar verteld word

come on we weten nu toch wel hoe deze wereld in elkaar steekt..

En maar verhaaltjes vertellen in de hoop er zelf beter van te worden..

Maar mij best hoor, denk wat je denken wilt..leg er verder niet wakker van zolang ik zelf beter weet..

en dus wel een leven heb!!

(K)je voor degene die wel respect voor me hebben en niet in die onzin geloven..!!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 20:36:
je voor jou Marleen

Aaaah verveel je je..
kan daar wat op zeggen maar dan ben ik vast en zeker gelijk weer een sletje


vertel het maar hoor :P haha (K)

en je niet laten raken door roddels..
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 20:55:
ik hoef mij hier toch zeker niet te verantwoorden jongedame?


maar andere wel door jou betrouwbare bron?
beetje krom dan weer he?
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 20:59:
maar ondertussen geloven jullie elk verhaal dat er maar verteld word


ik geloof alleen mezelf
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 20:59:
come on we weten nu toch wel hoe deze wereld in elkaar steekt..


tel daar flock bij op en dan heb je of een hele hoge bloeddruk OF je lacht je rot om de shit die rondgaat
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 21:04:
en je niet laten raken door klodders


behave!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 20:42:
wij hebben het volste recht om hoertjes belachelijk te maken en ze te wijzen op de werkelijkheid. vind ik zelf best vermakelijk.

De meeste beschaafde mensen hebben hele andere ideeën over hoe een meisje van haar leeftijd met haar lichaam om moet gaan. sex op je 17e is doodnormaal. in de rondte neuken is echter een ander verhaal.


Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 20:45:
wat een gebrekkigheid... poging tot het spelen met de taal maar dan op sjonnie en anitastijl. volgens mij ben jij één pot nat met MG...


jah van zo een lijf kan ik wel nat worden ja:p

beetje jammer dat je het weer zo persoonlijk maakt alleen maar omdat ik je erop wijs dat je juist helemaal GEEN recht erop hebt om iemand belachelijk te maken om wat dan ook. leven en laten leven, als iedereen dat nou eens zou doen, zou het een stuk gezelliger worden. persoonlijk heb ik meer respect voor mensen die lekker doen waar ze zelf zin in hebben, mits ze er anderen geen pijn mee doen, dan voor mensen die een ander denken te kunnen vertellen wat je wel en niet zou moeten/kunnen doen. gelukkig zijn we niet allemaal uit 1 laken een pak, of is dat volgens jou ook weer gebrekkig nederlands;-) laat mij maar met taal spelen, ik speel tenminste niet met andermans gevoelens.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 21:10:
behave!


:$ ja maar...
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 21:09:
je lacht je rot om de shit die rondgaat


Daar heb je wel gelijk in jah

Maar oeff de mensjes hier zien een meisje dat haar lichaam laat zien..

en is gelijk een hoer..

Zulke mensen moeten maar gauw hun grot weer eens gaan opzoeken want horen niet in deze tijd..
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 20:55:
ik hoef mij hier toch zeker niet te verantwoorden jongedame?


nee maar je vindt wel dat ZIJ zich zou moeten verantwoorden als ze morgen ineens zin zou krijgen om een heel voetbalelftal plat te neuken. beetje kromme gedachtengang is dat dan toch?
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 21:10:
ik speel tenminste niet met andermans gevoelens


speel s met mn gevoelens aub
die van mn pee-pee preferabel
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 21:10:
persoonlijk heb ik meer respect voor mensen die lekker doen waar ze zelf zin in hebben


b) thanks (y)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 21:09:
beetje krom dan weer he?


haha wij weten wat krom is he, goed voor je g-spot;-)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 21:12:
Maar oeff de mensjes hier zien een meisje dat haar lichaam laat zien..

en is gelijk een hoer..


in mijn dorp noemen we mensen die dat denken ** lamaar..mag niet bedacht ik me 8)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 21:10:
jah van zo een lijf kan ik wel nat worden ja


helemaal mee eens.. en niet alleen van haar lijf
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 21:12:
Maar oeff de mensjes hier zien een meisje dat haar lichaam laat zien..

en is gelijk een hoer..


[img width=500 height=371 cacheid=0013a20a0018eb74029867191a016e9237]http://www.mijnalbum.nl/Foto=IALK7FEG[/img]

dan sletten we nu wel samen
wel gezellig
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (F)Alicha(F) op donderdag 1 juni 2006 om 21:15:
en niet alleen van haar lijf


:bloos:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 21:17:
dan sletten we nu wel samen
wel gezellig


super slut zelfs 8)
Waarschuw beheerder
had het eigenlijk niet over jou don mega.. maar vooruit een leugentje om best wil:.. van jou lichaam ook;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 21:17:
dan sletten we nu wel samen
wel gezellig


hahaha you go mega;-) nou snap ik (o.a:p) waar die mega voor staat haha
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 21:20:
super slut zelfs


:yes:
Uitspraak van (F)Alicha(F) op donderdag 1 juni 2006 om 21:20:
had het eigenlijk niet over jou don mega..


weet ik toch :p
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 21:21:
hahaha you go mega nou snap ik (o.a) waar die mega voor staat haha


:o
je kan mn snikkel zo toch niet zien of wel?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 21:24:
je kan mn snikkel zo toch niet zien of wel?


in mijn dromen wel, dat weet je toch:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 21:24:
weet ik toch


snapte ik ook wel hoor;)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 21:26:
in mijn dromen wel, dat weet je toch


haha daarom ben je haast altijd wakker ;)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (F)Alicha(F) op donderdag 1 juni 2006 om 21:29:
snapte ik ook wel hoor


weet ik toch
:p
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 21:31:
haha daarom ben je haast altijd wakker


haha kdoe ook aan dagdromen hoor;-)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 21:13:
speel s met mn gevoelens aub
die van mn pee-pee preferabel


niet zolang je ut een pee-pee blijft noemuh:p dan krijg ik eerder de neiging om je een pamper aan te trekkuh;-) (valt dat ook onder extreme sex?)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 21:33:
haha kdoe ook aan dagdromen hoor


slaap je overdag? :O
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 22:16:
niet zolang je ut een pee-pee blijft noemuh dan krijg ik eerder de neiging om je een pamper aan te trekkuh (valt dat ook onder extreme sex?)


toen was ik nog op t niveau van enkele vrouwelijke deelnemers waarvan ik niet zal zeggen dat ik Daantie en dat elsie geval bedoel
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 22:22:
toen was ik nog op t niveau van enkele vrouwelijke deelnemers waarvan ik niet zal zeggen dat ik Daantie en dat elsie geval bedoel


hahaha kzal ut ook niet verklappen aan ze;-) wel ironisch, pampers....plassex....nahjah, kleg vast weer eens een vage link;-)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 22:18:
slaap je overdag?


moet je slapen om te dromen dan?:p
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 22:25:
hahaha kzal ut ook niet verklappen aan ze wel ironisch, pampers....plassex....nahjah, kleg vast weer eens een vage link


ik snap m wel
tis allemaal weer helemaal back to basics enzo
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 22:25:
moet je slapen om te dromen dan?


de meest vette dromen heb ik vaak als ik wakker ben
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 22:29:
ik snap m wel
tis allemaal weer helemaal back to basics enzo


ghehe dat juist JIJ weer muh gedachtuhgang snapt he;-)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 22:29:
de meest vette dromen heb ik vaak als ik wakker ben


ik ook doorgaans ja, alhoewel ik die droom (nachtelijke droom dus;-)) over die theelepel in muh anus toch ook wel geniaal vond;-)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 22:33:
over die theelepel in muh anus toch ook wel geniaal vond


je weet echt pcies wat mijn hartje sneller doet laten kloppen he
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 22:35:
je weet echt pcies wat mijn hartje sneller doet laten kloppen he


je wilt niet weten hoe hard de mijne klopte toen ik wakker werd;)

droom was: theelepel in anus, en toen wask um op gegevuh moment kwijt, vond ik um terug in de binnuhvoering van muh wang zegmaar;-)

ikke opgezocht op internet waar lepel voor staat in een droom, blijkt voor huiselijkheid te staan, hek dus een behoorlijk huiselijke anus;-)

en de volgende keer als je thee drinkt....denk je aan mij!;-):p (eerst aant lepeltjuh snuffuh ghehe)
Waarschuw beheerder
Ik had vannacht ook gedroomd,dat ik aan het behangen was.
Werd vanochtend wakker met de roller in mijn hand en het plaksel op mijn buik.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 22:35:
je weet echt pcies wat mijn hartje sneller doet laten kloppen he


jij bent niet zo moeilijk :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Branco38 op vrijdag 2 juni 2006 om 00:50:
Ik had vannacht ook gedroomd,dat ik aan het behangen was.
Werd vanochtend wakker met de roller in mijn hand en het plaksel op mijn buik.


ghehehehe en nu heb je een mooie (be)hangbuik?
 
Waarschuw beheerder
wie moet ik in ze mondje schijten?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 01:11:
ghehehehe en nu heb je een mooie (be)hangbuik?


Wil je dan mijn buik komen behangen?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Branco38 op vrijdag 2 juni 2006 om 01:19:
Wil je dan mijn buik komen behangen?


kben geen klusjesman
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 01:25:
kben geen klusjesman


Jij snapt hem zeker niet.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Branco38 op vrijdag 2 juni 2006 om 01:30:
Jij snapt hem zeker niet.


blijkbaar niet dan nee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 01:34:
blijkbaar niet dan nee


Mijn buik moet weer opnieuw behangen worden.
Valt het kwartje al?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Branco38 op vrijdag 2 juni 2006 om 01:41:
Valt het kwartje al?


mij de euro
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 01:42:
mij de euro


Jij snapt hem denk ik
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Branco38 op vrijdag 2 juni 2006 om 01:46:
Jij snapt hem denk ik


ik ben altijd erg goed in hints :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Branco38 op vrijdag 2 juni 2006 om 01:41:
Mijn buik moet weer opnieuw behangen worden.
Valt het kwartje al?


jah en daarom zeg IK op mijn beurt: kben geen klusjesman.....valt bij jou het kwartje dan ook?:p
Waarschuw beheerder
Hij heeft geen kwartjes meer,joh!!! :d:d:d
 
Waarschuw beheerder
donateur
ik zeg dames een weltrusten :d
en tot morgen!
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :bounce: LEO :bier: op vrijdag 2 juni 2006 om 02:12:
Hij heeft geen kwartjes meer,joh!!!


idd ,opgebeld naar t fake-headquarter ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 02:13:
ik zeg dames een weltrusten
en tot morgen!


sweet dreams en (k) op je snoet
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 02:23:
sweet dreams en op je toeter


:O:O:O

:p






b)
 
Waarschuw beheerder
hahaha moet je nou ech alles verneukuh?:p maargoed, jij je zin, op je toeter:p alleen alsk dur eens goed op mag blazuh:p
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 04:07:
alleen alsk dur eens goed op mag blazuh


en tis nie eens carnaval :cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 04:14:
en tis nie eens carnaval


ken je nagaan wak durmee zou doen als dat ut wel was:p

maarre, je hebt geluk dak rook, anders hak je binnuh no time een klapzak;-)
 
Waarschuw beheerder
donateur
maar ik rook ook hoor....
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 04:17:
maar ik rook ook hoor....


maar ik heb geen zak....
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 04:19:
maar ik heb geen zak....


die neem ik wel mee dan
beschouw t toch als handbagage
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 04:21:
die neem ik wel mee dan
beschouw t toch als handbagage


hahahaha kun je beter een buideltasjuh nemen, heb je je handuh vrij
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 04:07:
alleen alsk dur eens goed op mag blazuh


alleen als je t heel lief vraagt :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 20:59:
Uitspraak van de verlichter op donderdag 1 juni 2006 om 20:49:
uit betrouwbare bron

wil ik wel eens weten wie

want die betrouwbare bron zal ik dan even duidelijk maken dat ik niet zo ben!!

gatver jullie vinden mij iemand die net om de hoek komt kijken...

maar ondertussen geloven jullie elk verhaal dat er maar verteld word

come on we weten nu toch wel hoe deze wereld in elkaar steekt..

En maar verhaaltjes vertellen in de hoop er zelf beter van te worden..

Maar mij best hoor, denk wat je denken wilt..leg er verder niet wakker van zolang ik zelf beter weet..

en dus wel een leven heb!!

je voor degene die wel respect voor me hebben en niet in die onzin geloven..!!


Je bent niet alleen een enorme aandachtvrager je hebt ook echt een serieus attitude probleem!! Denken dat je goed bezig bent terwijl dat in er in de verste verte niet eens op lijkt.....
Wat ben jij een raar wijf zeg en het feit dat je heilig overtuigd bent van je eigen gelijk maakt je alleen nog maar zieliger.. om van te kotsen!

Anyway, ga lekker verder met waar je mee bezig bent en zet je zelf maar flink voor lul, meer zul je waarschijnlijk in jouw o zo geweldige leventje niet voor elkaar krijgen...

You go girl (in this context girl = nasty weirdo woman specie)

(en kom niet aan met je doet zo omdat ik je heb afgewezen, het enige dat ik vervelend vindt is dat ik de eerste keer dacht dat je ok was, maar ik kwam er al snel achter dat dat absoluut niet het geval was)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tek2reality op vrijdag 2 juni 2006 om 10:18:
Je bent niet alleen een enorme aandachtvrager je hebt ook echt een serieus attitude probleem!! Denken dat je goed bezig bent terwijl dat in er in de verste verte niet eens op lijkt.....
Wat ben jij een raar wijf zeg en het feit dat je heilig overtuigd bent van je eigen gelijk maakt je alleen nog maar zieliger.. om van te kotsen!

Anyway, ga lekker verder met waar je mee bezig bent en zet je zelf maar flink voor lul, meer zul je waarschijnlijk in jouw o zo geweldige leventje niet voor elkaar krijgen...

You go girl (in this context girl = nasty weirdo woman specie)


zie je O:) had ik toch gelijk 8)

Uitspraak van Tek2reality op vrijdag 2 juni 2006 om 10:18:
(en kom niet aan met je doet zo omdat ik je heb afgewezen, het enige dat ik vervelend vindt is dat ik de eerste keer dacht dat je ok was, maar ik kwam er al snel achter dat dat absoluut niet het geval was)


iemand die spreekt uit ervaring.. i rest my case B)
:bye:
 
Waarschuw beheerder
:O zozo aan tek2reality is wel te merken dat ze dus echt wel een *utwijf is jah... aiai
 
Waarschuw beheerder
Nee dankje ieuw :S
Waarschuw beheerder
Zullen we deze topic maar sluiten?
Want het gaat nergens meer over.
Waarschuw beheerder
ja ik probeerde t te volgen maar helaas...draad kwijt
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 09:19:
alleen als je t heel lief vraagt


*voor de spiegel heel ut weekend gaat oefenuh op dur liefkijkhoofd*;-)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 14:01:
tek2reality


was een jongen die mij wilde toevoegen nadat hij een paar woorden over geil etc had gezegd.. zag ik het niet meer zo zitten

en heb niets meer tegen hem gezegd..

jammer voor hem kent hij me niet persoonlijk
en denkt hij doordat ik niets terug zei tegen hem mij persoonlijke te kunnen afkraken..

Gelukkig weten mensen in MIJN omgeving wel beter!

Mensen, prettig weekend allemaal he :bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 16:51:
was een jongen die mij wilde toevoegen nadat hij een paar woorden over geil etc had gezegd.. zag ik het niet meer zo zitten

en heb niets meer tegen hem gezegd..

jammer voor hem kent hij me niet persoonlijk
en denkt hij doordat ik niets terug zei tegen hem mij persoonlijke te kunnen afkraken..

Gelukkig weten mensen in MIJN omgeving wel beter!

Mensen, prettig weekend allemaal he


Gatverdamme wat ben jij een leugenachtig kind zeg!
Zo is het helemaal niet gegaan, maar ja in jou wereld komt dat natuurlijk beter uit want jij houd jezelf graag voor de gek want dan lijkt je leven tenminste nog wat!
Feit blijft dat je een zielige aandachtvrager bent die echt een serieus persoonlijkheidsprobleem heeft...

Maar inderdaad die mensen in jouw omgeving weten niet beter want ze zijn zelf geen haar beter!!! Dus vindt je het gek!
Loser
Waarschuw beheerder
btw, bij jou draait ales om geil en sex, dus wat zeur je dan als je zo aangesproken wordt, daar vraag je toch om!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tek2reality op vrijdag 2 juni 2006 om 17:00:
leugenachtig


Uitspraak van Tek2reality op vrijdag 2 juni 2006 om 17:02:
dus wat zeur je dan als je zo aangesproken wordt


lieg ik dus niet want daarmee concludeer je dat je me zo hebt aangesproken!!



Uitspraak van Tek2reality op vrijdag 2 juni 2006 om 17:02:
bij jou draait ales om geil en sex


Ja man heerlijk!

Maak mij tenminste niet druk om iemand die ik niet ken!!

Vrolijk leven verder he...Ciao :bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tek2reality op vrijdag 2 juni 2006 om 17:00:
Gatverdamme wat ben jij een leugenachtig kind zeg!


ik weet het niet hoor, volgens mij ben jij hier de aandachtvrager en niet zij!
zij komt er tenminste eerlijk voor uit!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 17:41:
Uitspraak van Tek2reality op vrijdag 2 juni 2006 om 17:00:
leugenachtig


Uitspraak van Tek2reality op vrijdag 2 juni 2006 om 17:02:
dus wat zeur je dan als je zo aangesproken wordt

lieg ik dus niet want daarmee concludeer je dat je me zo hebt aangesproken!!




Uitspraak van Tek2reality op vrijdag 2 juni 2006 om 17:02:
bij jou draait ales om geil en sex

Ja man heerlijk!

Maak mij tenminste niet druk om iemand die ik niet ken!!

Vrolijk leven verder he...Ciao


Hoe sarcastisch wilde je dat bericht hebben dan om het te begrijpen? Je was allang gezonken tot het niveau van drol.

Uit mijn tekst was geen enkel respect op te maken, dat was al verloren gegaan in eerdere berichten waarin ik nog heel normaal met je praatte. Zoals ik al eerder zei kwam ik er achter dat je ongelovelijk nep bent.
Moeilijk te accepteren ik weet het.

Anyway bedankt voor je toewensing, dat ga ik zeker doen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Lobbi op vrijdag 2 juni 2006 om 18:32:
Uitspraak van Tek2reality op vrijdag 2 juni 2006 om 17:00:
Gatverdamme wat ben jij een leugenachtig kind zeg!

ik weet het niet hoor, volgens mij ben jij hier de aandachtvrager en niet zij!
zij komt er tenminste eerlijk voor uit!


Ik reageer en schreeuw niet overal zoals je wel kunt zien, anders dan sommige anderen hier... dusssssss, misschien zeg ik wel niet zomaar wat!
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 14:01:
zozo aan tek2reality is wel te merken dat ze dus echt wel een *utwijf is jah... aiai


zozo,nog een klein stukkie en je zit tot je ellebogen erin (y)
nieuw eigen record?
''*ukkel''
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 16:25:
*voor de spiegel heel ut weekend gaat oefenuh op dur liefkijkhoofd*


* oefent op nee zeggen aangezien ze daar zo slecht in is*
oja...
uh

NEE !
Positief antwoord op een negatieve vraagstelling :yes:


Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 17:41:
Vrolijk leven verder he


(L) eindelijk...je gunt het me :cheer:

nou door met die extreme sex ;D
O:) please
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Branco38 op maandag 29 mei 2006 om 02:40:
Wie doet er wel eens aan extrme sex?


tja was is nou echt extreem....doe geen plas/poep/dierensex en harde sm...dus tja:/
maar hou wel van hardcore sex
 
Waarschuw beheerder
bietje pissen haha :D zal ik jou is lekker in je bek schijten!!!!!
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Op eigen verzoek gesloten. :flower: