Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
ja.. ik vind t gewoon raar om met een stel onbekenden iets prive's te bespreken.. dat doe je toch met je vriendinnen? of vrienden
das t zelfde als ik in de kroeg ga blaten dat ik zo gek ben op trio's en dat ik heel geil ben.. dan denkt iedereen toch ook: jezus moet zij aandacht ofzo?
als je ff logisch nadenkt komt het op hetzelfde neer als je dat op pf doet
that's my point
en dat shirtje op die foto in je profiel waar je buik te zien is niet een beetje aandachts geil ???
sorry hoor maar laat mg in haar waarde respect voor de mensen die daar voor uit durven komen
als zij in de sloot springt....
ik doe niet aan plassex maar soms gebeurd het wel perongeluk als ik 3 vuisten in mijn partners aars schuif
sjonge jonge wat een gezeik.. ieder zijn ding tog.. dacht dat je hier in nl je mening enzo kon geven en dat die gerespecteerd werden maar valt vies tegen
klopt MG... Maar ja sommige die vinden het vies zonder het geprobeerd te hebben.. is hun keus. maar laat andere in hun waarde.. als iemand geen sex voor het huwelijk heeft.. kraak je die dan ook af? DIe laat je tog ook in hun waarde.. nou dan kunnen jullie dat ook bij ons doen toglaatste aanpassing 30 mei 2006 19:47
Ben het helemaal met je eens..
Vind ook pas dat je je mening over iets kan geven als je het zelf ervaren hebt..
Je kan dan wel iets vinden..maar keur of kraak iemand niet af omdat hij/zij niet hetzelfde denkt/doet als jou..
Je kan dan wel iets vinden..maar keur of kraak iemand niet af omdat hij/zij niet hetzelfde denkt/doet als jou..
Maar ja sommige die vinden het vies zonder het geprobeerd te hebben.. is hun keus.
Vind ook pas dat je je mening over iets kan geven als je het zelf ervaren hebt..
Je kan dan wel iets vinden..maar keur of kraak iemand niet af omdat hij/zij niet hetzelfde denkt/doet als jou..
mijn mening is dat ik t goor vind.. en als jij mijn mening niet accepteert dan ik de jouwe ook niet
Uitspraak van mariaop woensdag 31 mei 2006 om 14:49:
geen ervaring mee, maar ben dan ook nog maar 28
Maar wil het ooit eens proberen dan?
Ik zou het niet zo lekker vinden.
nee mij ook niet maar hij maakt zo een rare zin! ik zou het niet lekker vinden das toch geen zin?? of zie ik dat verkeerd?