1 volger · 5196x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van de verlichter op donderdag 1 juni 2006 om 20:49:
uit betrouwbare bron
wil ik wel eens weten wie
want die betrouwbare bron zal ik dan even duidelijk maken dat ik niet zo ben!!
gatver jullie vinden mij iemand die net om de hoek komt kijken...
maar ondertussen geloven jullie elk verhaal dat er maar verteld word
come on we weten nu toch wel hoe deze wereld in elkaar steekt..
En maar verhaaltjes vertellen in de hoop er zelf beter van te worden..
Maar mij best hoor, denk wat je denken wilt..leg er verder niet wakker van zolang ik zelf beter weet..
en dus wel een leven heb!!
je voor degene die wel respect voor me hebben en niet in die onzin geloven..!!
Je bent niet alleen een enorme aandachtvrager je hebt ook echt een serieus attitude probleem!! Denken dat je goed bezig bent terwijl dat in er in de verste verte niet eens op lijkt.....
Wat ben jij een raar wijf zeg en het feit dat je heilig overtuigd bent van je eigen gelijk maakt je alleen nog maar zieliger.. om van te kotsen!
Anyway, ga lekker verder met waar je mee bezig bent en zet je zelf maar flink voor lul, meer zul je waarschijnlijk in jouw o zo geweldige leventje niet voor elkaar krijgen...
You go girl (in this context girl = nasty weirdo woman specie)
(en kom niet aan met je doet zo omdat ik je heb afgewezen, het enige dat ik vervelend vindt is dat ik de eerste keer dacht dat je ok was, maar ik kwam er al snel achter dat dat absoluut niet het geval was)
Je bent niet alleen een enorme aandachtvrager je hebt ook echt een serieus attitude probleem!! Denken dat je goed bezig bent terwijl dat in er in de verste verte niet eens op lijkt.....
Wat ben jij een raar wijf zeg en het feit dat je heilig overtuigd bent van je eigen gelijk maakt je alleen nog maar zieliger.. om van te kotsen!
Anyway, ga lekker verder met waar je mee bezig bent en zet je zelf maar flink voor lul, meer zul je waarschijnlijk in jouw o zo geweldige leventje niet voor elkaar krijgen...
You go girl (in this context girl = nasty weirdo woman specie)
zie je
(en kom niet aan met je doet zo omdat ik je heb afgewezen, het enige dat ik vervelend vindt is dat ik de eerste keer dacht dat je ok was, maar ik kwam er al snel achter dat dat absoluut niet het geval was)
iemand die spreekt uit ervaring.. i rest my case
tek2reality
was een jongen die mij wilde toevoegen nadat hij een paar woorden over geil etc had gezegd.. zag ik het niet meer zo zitten
en heb niets meer tegen hem gezegd..
jammer voor hem kent hij me niet persoonlijk
en denkt hij doordat ik niets terug zei tegen hem mij persoonlijke te kunnen afkraken..
Gelukkig weten mensen in MIJN omgeving wel beter!
Mensen, prettig weekend allemaal he
was een jongen die mij wilde toevoegen nadat hij een paar woorden over geil etc had gezegd.. zag ik het niet meer zo zitten
en heb niets meer tegen hem gezegd..
jammer voor hem kent hij me niet persoonlijk
en denkt hij doordat ik niets terug zei tegen hem mij persoonlijke te kunnen afkraken..
Gelukkig weten mensen in MIJN omgeving wel beter!
Mensen, prettig weekend allemaal he
Gatverdamme wat ben jij een leugenachtig kind zeg!
Zo is het helemaal niet gegaan, maar ja in jou wereld komt dat natuurlijk beter uit want jij houd jezelf graag voor de gek want dan lijkt je leven tenminste nog wat!
Feit blijft dat je een zielige aandachtvrager bent die echt een serieus persoonlijkheidsprobleem heeft...
Maar inderdaad die mensen in jouw omgeving weten niet beter want ze zijn zelf geen haar beter!!! Dus vindt je het gek!
Loser
leugenachtig
dus wat zeur je dan als je zo aangesproken wordt
lieg ik dus niet want daarmee concludeer je dat je me zo hebt aangesproken!!
bij jou draait ales om geil en sex
Ja man heerlijk!
Maak mij tenminste niet druk om iemand die ik niet ken!!
Vrolijk leven verder he...Ciao
Gatverdamme wat ben jij een leugenachtig kind zeg!
ik weet het niet hoor, volgens mij ben jij hier de aandachtvrager en niet zij!
zij komt er tenminste eerlijk voor uit!
Uitspraak van Tek2reality op vrijdag 2 juni 2006 om 17:00:
leugenachtig
Uitspraak van Tek2reality op vrijdag 2 juni 2006 om 17:02:
dus wat zeur je dan als je zo aangesproken wordt
lieg ik dus niet want daarmee concludeer je dat je me zo hebt aangesproken!!
Uitspraak van Tek2reality op vrijdag 2 juni 2006 om 17:02:
bij jou draait ales om geil en sex
Ja man heerlijk!
Maak mij tenminste niet druk om iemand die ik niet ken!!
Vrolijk leven verder he...Ciao
Hoe sarcastisch wilde je dat bericht hebben dan om het te begrijpen? Je was allang gezonken tot het niveau van drol.
Uit mijn tekst was geen enkel respect op te maken, dat was al verloren gegaan in eerdere berichten waarin ik nog heel normaal met je praatte. Zoals ik al eerder zei kwam ik er achter dat je ongelovelijk nep bent.
Moeilijk te accepteren ik weet het.
Anyway bedankt voor je toewensing, dat ga ik zeker doen.
Uitspraak van Tek2reality op vrijdag 2 juni 2006 om 17:00:
Gatverdamme wat ben jij een leugenachtig kind zeg!
ik weet het niet hoor, volgens mij ben jij hier de aandachtvrager en niet zij!
zij komt er tenminste eerlijk voor uit!
Ik reageer en schreeuw niet overal zoals je wel kunt zien, anders dan sommige anderen hier... dusssssss, misschien zeg ik wel niet zomaar wat!
donateur
*voor de spiegel heel ut weekend gaat oefenuh op dur liefkijkhoofd*
* oefent op nee zeggen aangezien ze daar zo slecht in is*
oja...
uh
NEE !
Positief antwoord op een negatieve vraagstelling
Vrolijk leven verder he
nou door met die extreme sex

Op eigen verzoek gesloten. 







