1 volger · 5196x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
uit betrouwbare bron
wil ik wel eens weten wie
want die betrouwbare bron zal ik dan even duidelijk maken dat ik niet zo ben!!
gatver jullie vinden mij iemand die net om de hoek komt kijken...
maar ondertussen geloven jullie elk verhaal dat er maar verteld word
come on we weten nu toch wel hoe deze wereld in elkaar steekt..
En maar verhaaltjes vertellen in de hoop er zelf beter van te worden..
Maar mij best hoor, denk wat je denken wilt..leg er verder niet wakker van zolang ik zelf beter weet..
en dus wel een leven heb!!
donateur
ik hoef mij hier toch zeker niet te verantwoorden jongedame?
maar andere wel door jou betrouwbare bron?
beetje krom dan weer he?
maar ondertussen geloven jullie elk verhaal dat er maar verteld word
ik geloof alleen mezelf
come on we weten nu toch wel hoe deze wereld in elkaar steekt..
tel daar flock bij op en dan heb je of een hele hoge bloeddruk OF je lacht je rot om de shit die rondgaat
wij hebben het volste recht om hoertjes belachelijk te maken en ze te wijzen op de werkelijkheid. vind ik zelf best vermakelijk.
De meeste beschaafde mensen hebben hele andere ideeën over hoe een meisje van haar leeftijd met haar lichaam om moet gaan. sex op je 17e is doodnormaal. in de rondte neuken is echter een ander verhaal.
wat een gebrekkigheid... poging tot het spelen met de taal maar dan op sjonnie en anitastijl. volgens mij ben jij één pot nat met MG...
jah van zo een lijf kan ik wel nat worden ja
beetje jammer dat je het weer zo persoonlijk maakt alleen maar omdat ik je erop wijs dat je juist helemaal GEEN recht erop hebt om iemand belachelijk te maken om wat dan ook. leven en laten leven, als iedereen dat nou eens zou doen, zou het een stuk gezelliger worden. persoonlijk heb ik meer respect voor mensen die lekker doen waar ze zelf zin in hebben, mits ze er anderen geen pijn mee doen, dan voor mensen die een ander denken te kunnen vertellen wat je wel en niet zou moeten/kunnen doen. gelukkig zijn we niet allemaal uit 1 laken een pak, of is dat volgens jou ook weer gebrekkig nederlands
je lacht je rot om de shit die rondgaat
Daar heb je wel gelijk in jah
Maar oeff de mensjes hier zien een meisje dat haar lichaam laat zien..
en is gelijk een hoer..
Zulke mensen moeten maar gauw hun grot weer eens gaan opzoeken want horen niet in deze tijd..
ik hoef mij hier toch zeker niet te verantwoorden jongedame?
nee maar je vindt wel dat ZIJ zich zou moeten verantwoorden als ze morgen ineens zin zou krijgen om een heel voetbalelftal plat te neuken. beetje kromme gedachtengang is dat dan toch?
donateur
ik speel tenminste niet met andermans gevoelens
speel s met mn gevoelens aub
die van mn pee-pee preferabel
persoonlijk heb ik meer respect voor mensen die lekker doen waar ze zelf zin in hebben
donateur
super slut zelfs
had het eigenlijk niet over jou don mega..
weet ik toch
hahaha you go mega nou snap ik (o.a) waar die mega voor staat haha
je kan mn snikkel zo toch niet zien of wel?
donateur
niet zolang je ut een pee-pee blijft noemuh dan krijg ik eerder de neiging om je een pamper aan te trekkuh (valt dat ook onder extreme sex?)
toen was ik nog op t niveau van enkele vrouwelijke deelnemers waarvan ik niet zal zeggen dat ik Daantie en dat elsie geval bedoel
toen was ik nog op t niveau van enkele vrouwelijke deelnemers waarvan ik niet zal zeggen dat ik Daantie en dat elsie geval bedoel
hahaha kzal ut ook niet verklappen aan ze
slaap je overdag?
moet je slapen om te dromen dan?
donateur
hahaha kzal ut ook niet verklappen aan ze wel ironisch, pampers....plassex....nahjah, kleg vast weer eens een vage link
ik snap m wel
tis allemaal weer helemaal back to basics enzo
moet je slapen om te dromen dan?
de meest vette dromen heb ik vaak als ik wakker ben
ik snap m wel
tis allemaal weer helemaal back to basics enzo
ghehe dat juist JIJ weer muh gedachtuhgang snapt he
de meest vette dromen heb ik vaak als ik wakker ben
ik ook doorgaans ja, alhoewel ik die droom (nachtelijke droom dus
je weet echt pcies wat mijn hartje sneller doet laten kloppen he
je wilt niet weten hoe hard de mijne klopte toen ik wakker werd
droom was: theelepel in anus, en toen wask um op gegevuh moment kwijt, vond ik um terug in de binnuhvoering van muh wang zegmaar
ikke opgezocht op internet waar lepel voor staat in een droom, blijkt voor huiselijkheid te staan, hek dus een behoorlijk huiselijke anus
en de volgende keer als je thee drinkt....denk je aan mij!