Partyflock
 
Forumonderwerp · 876759
1 volger · 5300x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Wie doet er wel eens aan extrme sex?
Zoals plassex. Ik bedoel geen sm.
Wie is er ooit wel eens verder gegaan?
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 22:25:
hahaha kzal ut ook niet verklappen aan ze wel ironisch, pampers....plassex....nahjah, kleg vast weer eens een vage link


ik snap m wel
tis allemaal weer helemaal back to basics enzo
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 22:25:
moet je slapen om te dromen dan?


de meest vette dromen heb ik vaak als ik wakker ben
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 22:29:
ik snap m wel
tis allemaal weer helemaal back to basics enzo


ghehe dat juist JIJ weer muh gedachtuhgang snapt he;-)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 22:29:
de meest vette dromen heb ik vaak als ik wakker ben


ik ook doorgaans ja, alhoewel ik die droom (nachtelijke droom dus;-)) over die theelepel in muh anus toch ook wel geniaal vond;-)
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 22:33:
over die theelepel in muh anus toch ook wel geniaal vond


je weet echt pcies wat mijn hartje sneller doet laten kloppen he
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 22:35:
je weet echt pcies wat mijn hartje sneller doet laten kloppen he


je wilt niet weten hoe hard de mijne klopte toen ik wakker werd;)

droom was: theelepel in anus, en toen wask um op gegevuh moment kwijt, vond ik um terug in de binnuhvoering van muh wang zegmaar;-)

ikke opgezocht op internet waar lepel voor staat in een droom, blijkt voor huiselijkheid te staan, hek dus een behoorlijk huiselijke anus;-)

en de volgende keer als je thee drinkt....denk je aan mij!;-):p (eerst aant lepeltjuh snuffuh ghehe)
Waarschuw beheerder
Ik had vannacht ook gedroomd,dat ik aan het behangen was.
Werd vanochtend wakker met de roller in mijn hand en het plaksel op mijn buik.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 22:35:
je weet echt pcies wat mijn hartje sneller doet laten kloppen he


jij bent niet zo moeilijk :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Branco38 op vrijdag 2 juni 2006 om 00:50:
Ik had vannacht ook gedroomd,dat ik aan het behangen was.
Werd vanochtend wakker met de roller in mijn hand en het plaksel op mijn buik.


ghehehehe en nu heb je een mooie (be)hangbuik?
 
Waarschuw beheerder
wie moet ik in ze mondje schijten?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 01:11:
ghehehehe en nu heb je een mooie (be)hangbuik?


Wil je dan mijn buik komen behangen?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Branco38 op vrijdag 2 juni 2006 om 01:19:
Wil je dan mijn buik komen behangen?


kben geen klusjesman
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 01:25:
kben geen klusjesman


Jij snapt hem zeker niet.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Branco38 op vrijdag 2 juni 2006 om 01:30:
Jij snapt hem zeker niet.


blijkbaar niet dan nee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 01:34:
blijkbaar niet dan nee


Mijn buik moet weer opnieuw behangen worden.
Valt het kwartje al?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Branco38 op vrijdag 2 juni 2006 om 01:41:
Valt het kwartje al?


mij de euro
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 01:42:
mij de euro


Jij snapt hem denk ik
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Branco38 op vrijdag 2 juni 2006 om 01:46:
Jij snapt hem denk ik


ik ben altijd erg goed in hints :D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Branco38 op vrijdag 2 juni 2006 om 01:41:
Mijn buik moet weer opnieuw behangen worden.
Valt het kwartje al?


jah en daarom zeg IK op mijn beurt: kben geen klusjesman.....valt bij jou het kwartje dan ook?:p
Waarschuw beheerder
Hij heeft geen kwartjes meer,joh!!! :d:d:d
 
Waarschuw beheerder
donateur
ik zeg dames een weltrusten :d
en tot morgen!
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van :bounce: LEO :bier: op vrijdag 2 juni 2006 om 02:12:
Hij heeft geen kwartjes meer,joh!!!


idd ,opgebeld naar t fake-headquarter ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 02:13:
ik zeg dames een weltrusten
en tot morgen!


sweet dreams en (k) op je snoet
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 02:23:
sweet dreams en op je toeter


:O:O:O

:p






b)
 
Waarschuw beheerder
hahaha moet je nou ech alles verneukuh?:p maargoed, jij je zin, op je toeter:p alleen alsk dur eens goed op mag blazuh:p
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 04:07:
alleen alsk dur eens goed op mag blazuh


en tis nie eens carnaval :cheer:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 04:14:
en tis nie eens carnaval


ken je nagaan wak durmee zou doen als dat ut wel was:p

maarre, je hebt geluk dak rook, anders hak je binnuh no time een klapzak;-)
 
Waarschuw beheerder
donateur
maar ik rook ook hoor....
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 04:17:
maar ik rook ook hoor....


maar ik heb geen zak....
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 04:19:
maar ik heb geen zak....


die neem ik wel mee dan
beschouw t toch als handbagage
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 04:21:
die neem ik wel mee dan
beschouw t toch als handbagage


hahahaha kun je beter een buideltasjuh nemen, heb je je handuh vrij
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 04:07:
alleen alsk dur eens goed op mag blazuh


alleen als je t heel lief vraagt :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 20:59:
Uitspraak van de verlichter op donderdag 1 juni 2006 om 20:49:
uit betrouwbare bron

wil ik wel eens weten wie

want die betrouwbare bron zal ik dan even duidelijk maken dat ik niet zo ben!!

gatver jullie vinden mij iemand die net om de hoek komt kijken...

maar ondertussen geloven jullie elk verhaal dat er maar verteld word

come on we weten nu toch wel hoe deze wereld in elkaar steekt..

En maar verhaaltjes vertellen in de hoop er zelf beter van te worden..

Maar mij best hoor, denk wat je denken wilt..leg er verder niet wakker van zolang ik zelf beter weet..

en dus wel een leven heb!!

je voor degene die wel respect voor me hebben en niet in die onzin geloven..!!


Je bent niet alleen een enorme aandachtvrager je hebt ook echt een serieus attitude probleem!! Denken dat je goed bezig bent terwijl dat in er in de verste verte niet eens op lijkt.....
Wat ben jij een raar wijf zeg en het feit dat je heilig overtuigd bent van je eigen gelijk maakt je alleen nog maar zieliger.. om van te kotsen!

Anyway, ga lekker verder met waar je mee bezig bent en zet je zelf maar flink voor lul, meer zul je waarschijnlijk in jouw o zo geweldige leventje niet voor elkaar krijgen...

You go girl (in this context girl = nasty weirdo woman specie)

(en kom niet aan met je doet zo omdat ik je heb afgewezen, het enige dat ik vervelend vindt is dat ik de eerste keer dacht dat je ok was, maar ik kwam er al snel achter dat dat absoluut niet het geval was)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tek2reality op vrijdag 2 juni 2006 om 10:18:
Je bent niet alleen een enorme aandachtvrager je hebt ook echt een serieus attitude probleem!! Denken dat je goed bezig bent terwijl dat in er in de verste verte niet eens op lijkt.....
Wat ben jij een raar wijf zeg en het feit dat je heilig overtuigd bent van je eigen gelijk maakt je alleen nog maar zieliger.. om van te kotsen!

Anyway, ga lekker verder met waar je mee bezig bent en zet je zelf maar flink voor lul, meer zul je waarschijnlijk in jouw o zo geweldige leventje niet voor elkaar krijgen...

You go girl (in this context girl = nasty weirdo woman specie)


zie je O:) had ik toch gelijk 8)

Uitspraak van Tek2reality op vrijdag 2 juni 2006 om 10:18:
(en kom niet aan met je doet zo omdat ik je heb afgewezen, het enige dat ik vervelend vindt is dat ik de eerste keer dacht dat je ok was, maar ik kwam er al snel achter dat dat absoluut niet het geval was)


iemand die spreekt uit ervaring.. i rest my case B)
:bye:
 
Waarschuw beheerder
:O zozo aan tek2reality is wel te merken dat ze dus echt wel een *utwijf is jah... aiai
 
Waarschuw beheerder
Nee dankje ieuw :S
Waarschuw beheerder
Zullen we deze topic maar sluiten?
Want het gaat nergens meer over.
Waarschuw beheerder
ja ik probeerde t te volgen maar helaas...draad kwijt
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 09:19:
alleen als je t heel lief vraagt


*voor de spiegel heel ut weekend gaat oefenuh op dur liefkijkhoofd*;-)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 14:01:
tek2reality


was een jongen die mij wilde toevoegen nadat hij een paar woorden over geil etc had gezegd.. zag ik het niet meer zo zitten

en heb niets meer tegen hem gezegd..

jammer voor hem kent hij me niet persoonlijk
en denkt hij doordat ik niets terug zei tegen hem mij persoonlijke te kunnen afkraken..

Gelukkig weten mensen in MIJN omgeving wel beter!

Mensen, prettig weekend allemaal he :bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 16:51:
was een jongen die mij wilde toevoegen nadat hij een paar woorden over geil etc had gezegd.. zag ik het niet meer zo zitten

en heb niets meer tegen hem gezegd..

jammer voor hem kent hij me niet persoonlijk
en denkt hij doordat ik niets terug zei tegen hem mij persoonlijke te kunnen afkraken..

Gelukkig weten mensen in MIJN omgeving wel beter!

Mensen, prettig weekend allemaal he


Gatverdamme wat ben jij een leugenachtig kind zeg!
Zo is het helemaal niet gegaan, maar ja in jou wereld komt dat natuurlijk beter uit want jij houd jezelf graag voor de gek want dan lijkt je leven tenminste nog wat!
Feit blijft dat je een zielige aandachtvrager bent die echt een serieus persoonlijkheidsprobleem heeft...

Maar inderdaad die mensen in jouw omgeving weten niet beter want ze zijn zelf geen haar beter!!! Dus vindt je het gek!
Loser
Waarschuw beheerder
btw, bij jou draait ales om geil en sex, dus wat zeur je dan als je zo aangesproken wordt, daar vraag je toch om!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tek2reality op vrijdag 2 juni 2006 om 17:00:
leugenachtig


Uitspraak van Tek2reality op vrijdag 2 juni 2006 om 17:02:
dus wat zeur je dan als je zo aangesproken wordt


lieg ik dus niet want daarmee concludeer je dat je me zo hebt aangesproken!!



Uitspraak van Tek2reality op vrijdag 2 juni 2006 om 17:02:
bij jou draait ales om geil en sex


Ja man heerlijk!

Maak mij tenminste niet druk om iemand die ik niet ken!!

Vrolijk leven verder he...Ciao :bye:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tek2reality op vrijdag 2 juni 2006 om 17:00:
Gatverdamme wat ben jij een leugenachtig kind zeg!


ik weet het niet hoor, volgens mij ben jij hier de aandachtvrager en niet zij!
zij komt er tenminste eerlijk voor uit!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 17:41:
Uitspraak van Tek2reality op vrijdag 2 juni 2006 om 17:00:
leugenachtig


Uitspraak van Tek2reality op vrijdag 2 juni 2006 om 17:02:
dus wat zeur je dan als je zo aangesproken wordt

lieg ik dus niet want daarmee concludeer je dat je me zo hebt aangesproken!!




Uitspraak van Tek2reality op vrijdag 2 juni 2006 om 17:02:
bij jou draait ales om geil en sex

Ja man heerlijk!

Maak mij tenminste niet druk om iemand die ik niet ken!!

Vrolijk leven verder he...Ciao


Hoe sarcastisch wilde je dat bericht hebben dan om het te begrijpen? Je was allang gezonken tot het niveau van drol.

Uit mijn tekst was geen enkel respect op te maken, dat was al verloren gegaan in eerdere berichten waarin ik nog heel normaal met je praatte. Zoals ik al eerder zei kwam ik er achter dat je ongelovelijk nep bent.
Moeilijk te accepteren ik weet het.

Anyway bedankt voor je toewensing, dat ga ik zeker doen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Miss Lobbi op vrijdag 2 juni 2006 om 18:32:
Uitspraak van Tek2reality op vrijdag 2 juni 2006 om 17:00:
Gatverdamme wat ben jij een leugenachtig kind zeg!

ik weet het niet hoor, volgens mij ben jij hier de aandachtvrager en niet zij!
zij komt er tenminste eerlijk voor uit!


Ik reageer en schreeuw niet overal zoals je wel kunt zien, anders dan sommige anderen hier... dusssssss, misschien zeg ik wel niet zomaar wat!
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 14:01:
zozo aan tek2reality is wel te merken dat ze dus echt wel een *utwijf is jah... aiai


zozo,nog een klein stukkie en je zit tot je ellebogen erin (y)
nieuw eigen record?
''*ukkel''
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 16:25:
*voor de spiegel heel ut weekend gaat oefenuh op dur liefkijkhoofd*


* oefent op nee zeggen aangezien ze daar zo slecht in is*
oja...
uh

NEE !
Positief antwoord op een negatieve vraagstelling :yes:


Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 17:41:
Vrolijk leven verder he


(L) eindelijk...je gunt het me :cheer:

nou door met die extreme sex ;D
O:) please
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Branco38 op maandag 29 mei 2006 om 02:40:
Wie doet er wel eens aan extrme sex?


tja was is nou echt extreem....doe geen plas/poep/dierensex en harde sm...dus tja:/
maar hou wel van hardcore sex
 
Waarschuw beheerder
bietje pissen haha :D zal ik jou is lekker in je bek schijten!!!!!
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Op eigen verzoek gesloten. :flower: