Partyflock
 
Forumonderwerp · 876759
1 volger · 5435x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Wie doet er wel eens aan extrme sex?
Zoals plassex. Ik bedoel geen sm.
Wie is er ooit wel eens verder gegaan?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 22:17:
wie de bal kaatst...


Karma...

Geloof dat ik wel klaar ben voor vandaag!
Fijne avond (F)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 15:30:
ja.. ik vind t gewoon raar om met een stel onbekenden iets prive's te bespreken.. dat doe je toch met je vriendinnen? of vrienden
das t zelfde als ik in de kroeg ga blaten dat ik zo gek ben op trio's en dat ik heel geil ben.. dan denkt iedereen toch ook: jezus moet zij aandacht ofzo?
als je ff logisch nadenkt komt het op hetzelfde neer als je dat op pf doet
that's my point


en dat shirtje op die foto in je profiel waar je buik te zien is niet een beetje aandachts geil ???

sorry hoor maar laat mg in haar waarde respect voor de mensen die daar voor uit durven komen
 
Waarschuw beheerder
Er is voor ieder wat Wils :vaag:
Waarschuw beheerder
ik doe ook aan plasseks en ben bi... maar wat heeft dat met een trend te maken.. slaat gewoon nergens op
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Branco38 op maandag 29 mei 2006 om 02:40:
Zoals plassex. Ik bedoel geen sm.
Wie is er ooit wel eens verder gegaan?


das normaal toch
 
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (F)Alicha(F) op maandag 29 mei 2006 om 23:06:
ik doe ook aan plasseks en ben bi...


hahaha schitterend antwoord (l)
Waarschuw beheerder
haha de waarheid he;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 22:57:
en dat shirtje op die foto in je profiel waar je buik te zien is niet een beetje aandachts geil ???

sorry hoor maar laat mg in haar waarde respect voor de mensen die daar voor uit durven komen


hahaha ja ik draag wel echte blote kleren niet? :D
wat! ik draag amper kleren.. 8)

Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 22:21:
als zij in de sloot springt....


zal ze iig natter worden als dat er iemand over der heen zeikt B)
 
Waarschuw beheerder
gaat dit nu nog steeds door ?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 09:29:
gaat dit nu nog steeds door ?


nee
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 09:40:
nee


o.k. EINDE topic.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 09:24:
wat! ik draag amper kleren..


Dacht dat jij t not done vond om zo in je prive te laten kijken B)

Ik vind t wel done... Dus... You go girl!!
Nu willen we alles zien! :woop:
 
Waarschuw beheerder
En dat allemaal om een beetje zeik over je heen. :')
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 30 mei 2006 om 09:49:
Nu willen we alles zien!


haha je mag eraan ruiken B)
Waarschuw beheerder
ik heb weleens mijn ex onder gepist onder de douche, maar dat was meer lollig bedoeld dan erotisch:) zij kon er naar een uur of wat ook wel om lachen:D
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 09:55:
haha je mag eraan ruiken


Ha! Erg aardig van je...

Ik zal me in de loop van de dag melden ;-)
Waarschuw beheerder
ik doe niet aan plassex maar soms gebeurd het wel perongeluk als ik 3 vuisten in mijn partners aars schuif :Vaag:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 13:43:
plassex is juist lekker onder de douche..
heerlijk die warme straal tegen je clitje aan


:|

gatverdamme :/
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Berbs Tha Guido op dinsdag 30 mei 2006 om 11:21:
ik doe niet aan plassex maar soms gebeurd het wel perongeluk als ik 3 vuisten in mijn partners aars schuif


lekker 1 is wel genoeg!
Waarschuw beheerder
sjonge jonge wat een gezeik.. ieder zijn ding tog.. dacht dat je hier in nl je mening enzo kon geven en dat die gerespecteerd werden maar valt vies tegen
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (F)Alicha(F) op dinsdag 30 mei 2006 om 16:16:
sjonge jonge wat een gezeik.. ieder zijn ding tog.. dacht dat je hier in nl je mening enzo kon geven en dat die gerespecteerd werden maar valt vies tegen


Ben het helemaal met je eens..

Vind ook pas dat je je mening over iets kan geven als je het zelf ervaren hebt..

Je kan dan wel iets vinden..maar keur of kraak iemand niet af omdat hij/zij niet hetzelfde denkt/doet als jou..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 17:48:
Vind ook pas dat je je mening over iets kan geven als je het zelf ervaren hebt..


Ik heb het nog nooit gedaan,extreme sex of plassex.
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Branco38 op dinsdag 30 mei 2006 om 17:55:
Ik heb het nog nooit gedaan,extreme sex of plassex.


Dus kun je ook niet zeggen of het vies/lekker is..;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 17:58:
Dus kun je ook niet zeggen of het vies/lekker is..


Nee klopt,ik weet het niet of het lekker is.
Maar heeft een jongen bij wel eens plassex gedaan?
Ook in jou mondje?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 17:48:
Vind ook pas dat je je mening over iets kan geven als je het zelf ervaren hebt..


ik gaf mijn mening er toch over, dus kun je de conclusie trekken dat ik er ervaring mee heb..

maar nee niet in mn mondje..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 18:05:
ik gaf mijn mening er toch over, dus kun je de conclusie trekken dat ik er ervaring mee heb..


Ik had je een pb gestuurd.
Maar nog geen reactie.Ik moet nu even weg
Waarschuw beheerder
klopt MG... Maar ja sommige die vinden het vies zonder het geprobeerd te hebben.. is hun keus. maar laat andere in hun waarde.. als iemand geen sex voor het huwelijk heeft.. kraak je die dan ook af? DIe laat je tog ook in hun waarde.. nou dan kunnen jullie dat ook bij ons doen tog
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (F)Alicha(F) op dinsdag 30 mei 2006 om 19:45:
klopt MG... Maar ja sommige die vinden het vies zonder het geprobeerd te hebben.. is hun keus. maar laat andere in hun waarde.. als iemand geen sex voor het huwelijk heeft.. kraak je die dan ook af? DIe laat je tog ook in hun waarde.. nou dan kunnen jullie dat ook bij ons doen toglaatste aanpassing 30 mei 2006 19:47


Ik zeg.... Daar sluit ik me bij aan! (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 17:48:
Ben het helemaal met je eens..

Vind ook pas dat je je mening over iets kan geven als je het zelf ervaren hebt..

Je kan dan wel iets vinden..maar keur of kraak iemand niet af omdat hij/zij niet hetzelfde denkt/doet als jou..


nee ik ben het helemaal met je eens... moet iemand helemaal zelf weten wat hij/zij lekker vind!!!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 17:48:
Je kan dan wel iets vinden..maar keur of kraak iemand niet af omdat hij/zij niet hetzelfde denkt/doet als jou..


is wat ik zei

Uitspraak van (F)Alicha(F) op dinsdag 30 mei 2006 om 19:45:
Maar ja sommige die vinden het vies zonder het geprobeerd te hebben.. is hun keus.


ben ik het daar dan ook zeker mee eens..(Y)
 
Waarschuw beheerder
Jonina, :kusje: voor jou!!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 17:48:
Vind ook pas dat je je mening over iets kan geven als je het zelf ervaren hebt..


owjah.. want zoiets als mensen die seks hebben met dieren mag ik geen mening over hebben want ik heb dat zelf nog nooit gedaan? :/

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 17:48:
Je kan dan wel iets vinden..maar keur of kraak iemand niet af omdat hij/zij niet hetzelfde denkt/doet als jou..


mijn mening is dat ik t goor vind.. en als jij mijn mening niet accepteert dan ik de jouwe ook niet...
 
Waarschuw beheerder
en maar blijven happen :gaap:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 30 mei 2006 om 21:14:
mijn mening is dat ik t goor vind.. en als jij mijn mening niet accepteert dan ik de jouwe ook niet


Nou sorry hoor.. maar je kraakt zelf iedereen af en dan moet jou mening gerespecteerd worden.. Als je wil dat hij gerespecteerd wordt.. kan je hem ook normaal uiten in plaats van meteen mensen af te kraken
 
Waarschuw beheerder
daan, wat is dit voor smerig onderwerp!!!! uhl laat die smerige wijfen toch lekker! moet jeje tijd niet eens insteken!
 
Waarschuw beheerder
donateur
:no: geen ervaring mee, maar ben dan ook nog maar 28 ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 14:49:
geen ervaring mee, maar ben dan ook nog maar 28


Maar wil het ooit eens proberen dan?
Ik zou het niet zo lekker vinden.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Branco38 op woensdag 31 mei 2006 om 15:09:
Uitspraak van maria :lief: op woensdag 31 mei 2006 om 14:49:
geen ervaring mee, maar ben dan ook nog maar 28

Maar wil het ooit eens proberen dan?
Ik zou het niet zo lekker vinden.


Maar wil je wel het eens proberen.
Schrijffoutje
Ik zou het niet lekker vinden
 
Waarschuw beheerder
ik zou het niet lekker vinden? wat is dat voor antwoord:9

vind je het niet lekker of lijkt het je niet lekker?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 15:22:
vind je het niet lekker of lijkt het je niet lekker?


mij lijkt het niet lekker als er iemand tegen me aan staat te zeiken!!
Waarschuw beheerder
nou nee zeiken en scheiten doe je maar op de plee ! :S
 
Waarschuw beheerder
nee mij ook niet maar hij maakt zo een rare zin! ik zou het niet lekker vinden das toch geen zin?? of zie ik dat verkeerd?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 16:27:
nee mij ook niet maar hij maakt zo een rare zin! ik zou het niet lekker vinden das toch geen zin?? of zie ik dat verkeerd?


dat zie jij verkeerd want das wel een normale zin O:)
ik zou het niet lekker vinden als er iemand over me heen zou zeiken..
ik zou het niet lekker vinden als iemand mij een slag voor me hasses geeft met een baksteen..
get it Els? B)
 
Waarschuw beheerder
Ehm nee o:)
 
Waarschuw beheerder
ja:bloos:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 14:43:
daan, wat is dit voor smerig onderwerp!!!! uhl laat die smerige wijfen toch lekker! moet jeje tijd niet eens insteken!


smerige wijven... omdat wij iets anders lekker vinden als jullie?? zoo laag
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (F)Alicha(F) op woensdag 31 mei 2006 om 18:48:
smerige wijven... omdat wij iets anders lekker vinden als jullie?? zoo laag


en dan hebben ze het over meningen accpeteren...hahaaa zooooo grappig..