Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
vind het nogal slappe hap...
jah inderdaad lekker happen doen ze hier
jij bedoelt wanabees..wijven die met hun giechelede beste vriendin gaan en dan "bi" zijn.
haha 1 ding scheelt je weet de trends van tegenwoordig
alleen sommige onder ons gaan vel in de aanval tegen iemand anders zijn/haar mening..
wat daar de reden van is..??
maak je niet druk
ik maak geen onderscheid.. voor een jongen vind ik t ook debiel
maar ik ben een meisje.. en zij is een meisje.. vandaar dat ik meisje zei
maak je niet druk.. ik maak geen onderscheid.. voor een jongen vind ik t ook debiel
maar ik ben een meisje.. en zij is een meisje.. vandaar dat ik meisje zei
Ik begrijp je, je vindt t gewoon 'not done'...
ja.. ik vind t gewoon raar om met een stel onbekenden iets prive's te bespreken.. dat doe je toch met je vriendinnen? of vrienden
das t zelfde als ik in de kroeg ga blaten dat ik zo gek ben op trio's en dat ik heel geil ben.. dan denkt iedereen toch ook: jezus moet zij aandacht ofzo?
als je ff logisch nadenkt komt het op hetzelfde neer als je dat op pf doet
that's my point
eet je niet zo??
is dat nou zoute of zoete popcorn ?
geen idee...
moet je ff proeve...
het proeft zoet maar naarmate het op raak word het een beetje zout
is dat nou zoute of zoete popcorn ?
Tip: houd je lekker bij het Huis, tuin en dieren forum
Wat een grapjas..je denkt wel heel veel mensen kennis te hebben he...
zegt dat voor mij wel genoeg
Wie doet er wel eens aan extrme sex?
Zoals plassex. Ik bedoel geen sm.
Wie is er ooit wel eens verder gegaan?
ik wilde je even wijzen op je eigen triestheid
jij mag jouw mening geven.. respecteer de mijne dan ook
ik wilde je even wijzen op je eigen triestheid