Partyflock
 
Forumonderwerp · 876759
1 volger · 5435x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Wie doet er wel eens aan extrme sex?
Zoals plassex. Ik bedoel geen sm.
Wie is er ooit wel eens verder gegaan?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:53:
Het brengt een boeiende discussie op gang!!


vind het nogal slappe hap...
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:47:
owjah nog 1 vraag: ben je ook bi? want anders hoor je er niet meer bij tegenwoordig


haha 1 ding scheelt je weet de trends van tegenwoordig..:X
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op maandag 29 mei 2006 om 14:56:
vind het nogal slappe hap...


jah inderdaad lekker happen doen ze hier :P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 29 mei 2006 om 14:53:
Blijft vermakelijk he... ;-)


oh jawel,

respecteer iemand z'n keuze zou ik zeggen.

ongeacht wat,be yourself.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:57:
jah inderdaad lekker happen doen ze hier


mwah, ik ga een discussie niet uit de weg, en 1 voordeel het blijft niks anders dan je mening delen met anderen...
maar luisteren naar wat een ander zegt, blijkt nog wel eens moeilijk te zijn.
welkom in de wondere wereld van de vrijheid van meningsuiting...
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:59:
oh jawel,

respecteer iemand z'n keuze zou ik zeggen.

ongeacht wat,be yourself.


Jep, doe wat voor jou fijn is...

Doe ik ook! :P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:54:
jij bedoelt wanabees..wijven die met hun giechelede beste vriendin gaan en dan "bi" zijn.


juist ;) heb nix tegen bi's hoor.. wel tegen die nepperds :)

Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:56:
haha 1 ding scheelt je weet de trends van tegenwoordig


ik ben gewoon mezelf, zoals ik al zei.. heb ik geen trends voor nodig :) jij bent hier toch degene die aandacht wil? 8)

Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:53:
alleen sommige onder ons gaan vel in de aanval tegen iemand anders zijn/haar mening..

wat daar de reden van is..??


omdaahaat.. ik je een btje triest vind als je je sexleven op pf gaat rondbazuinen.. en dan vooral hoe geil je bent en waar je allemaal wel niet van houdt.. vind ik not done voor een meisje (N)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 15:10:
juist heb nix tegen bi's hoor.. wel tegen die nepperds


anders ik wel..erg deprimerend zulke types :9
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 15:10:
vind ik not done voor een meisje


Wat heeft dat er dan mee te maken...

Laat iedereen lekker zijn/haar gang gaan zeg (F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 15:10:
ik je een btje triest vind als je je sexleven op pf gaat rondbazuinen..


:bloos: doe ik ook altijd


geef dr alleen een subtiele wending zodat het nog geweldiger lijkt 8)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 29 mei 2006 om 15:13:
Wat heeft dat er dan mee te maken...


dat heeft alles met mijn mening te maken :)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 15:15:
dat heeft alles met mijn mening te maken


Het geslacht heeft alles met jou mening te maken...
Okee... Zoals je wil...

(Y)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 29 mei 2006 om 15:16:
Het geslacht heeft alles met jou mening te maken


maak je niet druk.. ik maak geen onderscheid.. voor een jongen vind ik t ook debiel :)
maar ik ben een meisje.. en zij is een meisje.. vandaar dat ik meisje zei :)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 15:19:
maak je niet druk


Ikke? Nooit... ;-)


Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 15:19:
ik maak geen onderscheid.. voor een jongen vind ik t ook debiel
maar ik ben een meisje.. en zij is een meisje.. vandaar dat ik meisje zei


Ik begrijp je, je vindt t gewoon 'not done'...

(F)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 15:19:
maak je niet druk.. ik maak geen onderscheid.. voor een jongen vind ik t ook debiel
maar ik ben een meisje.. en zij is een meisje.. vandaar dat ik meisje zei


moet zeggen zit een kern van waarheid in:yes:
veel dingen zijn bespreekbaar tegenwoordig en dat is goed, maar er zit ook een nadeel aan ja...
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 29 mei 2006 om 15:22:
Ik begrijp je, je vindt t gewoon 'not done'...


ja.. ik vind t gewoon raar om met een stel onbekenden iets prive's te bespreken.. dat doe je toch met je vriendinnen? of vrienden ;)
das t zelfde als ik in de kroeg ga blaten dat ik zo gek ben op trio's en dat ik heel geil ben.. dan denkt iedereen toch ook: jezus moet zij aandacht ofzo? :/
als je ff logisch nadenkt komt het op hetzelfde neer als je dat op pf doet :)
that's my point :)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 15:30:
ja.. ik vind t gewoon raar om met een stel onbekenden iets prive's te bespreken.. dat doe je toch met je vriendinnen? of vrienden
das t zelfde als ik in de kroeg ga blaten dat ik zo gek ben op trio's en dat ik heel geil ben.. dan denkt iedereen toch ook: jezus moet zij aandacht ofzo?
als je ff logisch nadenkt komt het op hetzelfde neer als je dat op pf doet
that's my point


Zelf ben ik nogal open in dat soort dingen, bespreek t gemakkelijk met wie dan ook...
Maar dat ben ik en jij bent jij...

Prima dat jij t voor jezelf houdt, is niks mis mee (F)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Branco38 op maandag 29 mei 2006 om 02:40:
Wie doet er wel eens aan extrme sex?
Zoals plassex. Ik bedoel geen sm.
Wie is er ooit wel eens verder gegaan?


ik niet
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op maandag 29 mei 2006 om 17:15:
geen idee...
moet je ff proeve...


het proeft zoet maar naarmate het op raak word het een beetje zout :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 15:30:
ja.. ik vind t gewoon raar om met een stel onbekenden iets prive's te bespreken..


Ach Daan, ik zeik jou toch regelmatig de bek vol, mag dan niemand dat weten?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Irri :bier: op maandag 29 mei 2006 om 17:36:
Ach Daan, ik zeik jou toch regelmatig de bek vol, mag dan niemand dat weten?


Ga jij maar lekker hakken ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Irri :bier: op maandag 29 mei 2006 om 17:36:
Ach Daan, ik zeik jou toch regelmatig de bek vol, mag dan niemand dat weten?


haha jaja.. grote fantasie heb jij 8)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 15:10:
jij bent hier toch degene die aandacht wil?


Omdat ik zeg waar ik van houd..
(wat tenslotte gevraagd word in dit topic)
en dat dat dan toevallig niet datgene is waar jij van houd


dan vraag ik gelijk om aandacht??

Okey, ergg apart..:/
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 19:21:
Omdat ik zeg waar ik van houd..
(wat tenslotte gevraagd word in dit topic)
en dat dat dan toevallig niet datgene is waar jij van houd


ik snap je wel hoor :)
als je geen vriendinnen hebt waar je dat bij kwijt kunt moet je toch wat he ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 15:10:
ik je een btje triest vind als je je sexleven op pf gaat rondbazuinen..


Tip: houd je lekker bij het Huis, tuin en dieren forum
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 19:26:
als je geen vriendinnen hebt waar je dat bij kwijt kunt moet je toch wat he


Wat een grapjas..je denkt wel heel veel mensen kennis te hebben he...:frusty:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 19:26:
Tip: houd je lekker bij het Huis, tuin en dieren forum


nee

Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 19:28:
Wat een grapjas..je denkt wel heel veel mensen kennis te hebben he...


ja.. als je al 5 jaar dezelfde gozer neukt en je geen relatie met hem hebt en je zo gedraagt op internet zegt dat voor mij wel genoeg 8)
:flower: ciao
 
Waarschuw beheerder
:no: nee dankje..
hoef ik ook echt nooit van me leven bahbah
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 19:32:
zegt dat voor mij wel genoeg


Als het jou dan genoeg zegt..houd dat lekker je mondje dicht..

en al helemaal als je het niet over je seks leven wilt hebben..
het ging namelijk over



Uitspraak van Branco38 op maandag 29 mei 2006 om 02:40:
Wie doet er wel eens aan extrme sex?
Zoals plassex. Ik bedoel geen sm.
Wie is er ooit wel eens verder gegaan?


en niet over mensen die niet verder zijn gegaan/of er niet over willen praten..

:looser:

Fijne avond nog he...:flower:
 
Waarschuw beheerder
Wat een schatjes :9
 
Waarschuw beheerder
echt zoo liefff :aai:
Waarschuw beheerder
geef mij maar liever extreme terror ;)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 21:05:
echt zoo liefff


jaja echt een sweety :P
 
Waarschuw beheerder
Zijn we nog steeds bezig? :O

Poeh, wat dit al niet los maakt zeg...
Zo bijzonder is t toch niet...?
 
Waarschuw beheerder
Nee zoals ik al zei..

niet extreem..;)

(K)je
 
Waarschuw beheerder
:no:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 19:37:
Als het jou dan genoeg zegt..houd dat lekker je mondje dicht..


ik wilde je even wijzen op je eigen triestheid :)
jij mag jouw mening geven.. respecteer de mijne dan ook
:looser:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 22:01:
ik wilde je even wijzen op je eigen triestheid
jij mag jouw mening geven.. respecteer de mijne dan ook


Iedereen mag een mening hebben, wat die ook is...
Maar wanneer je zinnen gaat gebruiken als:


Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 22:01:
ik wilde je even wijzen op je eigen triestheid


dan heb je dus duidelijk geen respect voor wat anderen vinden en denken...
 
Waarschuw beheerder
ach zij doet precies hetzelfde ;)
 
Waarschuw beheerder
:no:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 22:08:
ach zij doet precies hetzelfde


Dus?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 29 mei 2006 om 22:09:
Dus?


wie de bal kaatst...
 
Waarschuw beheerder
als zij in de sloot springt.... :9