Partyflock
 
Forumonderwerp · 876759
1 volger · 5479x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Wie doet er wel eens aan extrme sex?
Zoals plassex. Ik bedoel geen sm.
Wie is er ooit wel eens verder gegaan?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:19:
Precies...en weetje dat andere spul slikken we ook nog eens door..


stront zeker? 8)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 29 mei 2006 om 14:18:
Volgens mij is t andersom...
De wc is gemaakt voor plas...


:respect:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:19:
stront zeker?


Schat, weetje wat pijpen is?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:19:
stront zeker?


Wel het topic blijven volgen he ;)
Waarschuw beheerder
Geboortedatum: 26 oktober 1988

:O heb je je brommercertificaat al?
:X
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:19:
misschien wat ik van plassex vind en overdreven typetjes


Laat dat mij nou helemaal niks boeien wat jij daar van vind..(Y)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op maandag 29 mei 2006 om 14:20:
heb je je brommercertificaat al?


Haha nee moet zelfs mn zwemdiploma nog halen :O
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:19:
Precies...en weetje dat andere spul slikken we ook nog eens door..


;-)


Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:19:
stront zeker?


Behoort tot de mogelijkheden B)

Lekker belangrijk wat t is....
Als je er maar van geniet, geil van wordt en t niet tegen je zin doet!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:16:
plas is gemaakt voor de wc en niet voor je lichaam


Ho ho...er is mij ooit verteld dat over je voeten heen....uuuhhhh...plassen erg goed is tegen zweetvoeten ;P
 
Waarschuw beheerder
Wat een zeikerds :-O
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:23:
o ho...er is mij ooit verteld dat over je voeten heen....uuuhhhh...plassen erg goed is tegen zweetvoeten


ik ben zo blij datk niet naast je in bed hoef te liggen. :P
 
Waarschuw beheerder
ongeacht mijn leeftijd..

geniet ik van seks, net als ieder ander
en laat ik mensen in hun waarde!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:22:
Haha nee moet zelfs mn zwemdiploma nog halen


straks verdrink je tijdens het plassex...
snorkel op doen(Y)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:24:
ik ben zo blij datk niet naast je in bed hoef te liggen.


:roflol: whahahahahahaha.....ik heb GEHOORD he....is wat anders dan doen ;-)

Ps: plas jij of plas ik :bier:
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:24:
ongeacht mijn leeftijd..


Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:24:
en laat ik mensen in hun waarde!!


Dat zouden meer mensen moeten doen!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:24:
ongeacht mijn leeftijd..

geniet ik van seks, net als ieder ander
en laat ik mensen in hun waarde!!


:respect: zouden anderen een voorbeeld aan moeten nemen
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:26:
whahahahahahaha.....ik heb GEHOORD he....is wat anders dan doen

Ps: plas jij of plas ik


Jaaaaaaaaaja, ik geloof er geen ene fuck van. :P
Ik plas niet, jij ook niet en dan is het cool. :P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:24:
ongeacht mijn leeftijd..

geniet ik van seks, net als ieder ander
en laat ik mensen in hun waarde!!laatste aanpassing 29 mei 2006 14:25


op die leeftijd al een sexverslaving? 8) volgens mij kom je net kijken :X

Uitspraak van actief op maandag 29 mei 2006 om 14:18:
Volgens mij is t andersom...
De wc is gemaakt voor plas...


das waar.. je zegt t zelf al.. de wc is gemaakt voor plas :)
 
Waarschuw beheerder
en aan niet zo gauw een oordeel over iemand te hebben als je denkt diegene te kennen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:33:
niet aan de plasseks doos
aan genieten van seks


ja snap ik maar daar heb ik (zoals altijd) een andere mening over...

doos..pffff :P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:33:
volgens mij kom je net kijken


Staat me net iets bij dat ik

Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:22:
Laat dat mij nou helemaal niks boeien wat jij daar van vind..


dat heb gezegd!

Haha ik kom net om het hoekkie kijken..( 5 jaar seks ervaring ) met dezelfde persoon...

en dan al zoveel ervaring..:cheer: happy me..
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:33:
das waar.. je zegt t zelf al.. de wc is gemaakt voor plas


Jep, zoals meerdere dingen gemaakt zijn voor plezier!


Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:34:
en aan niet zo gauw een oordeel over iemand te hebben als je denkt diegene te kennen...


Het is praten tegen een muur he... (F)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op maandag 29 mei 2006 om 14:35:
ja snap ik maar daar heb ik (zoals altijd) een andere mening over...

doos..pffff


vind jij dat je niet moet geneiten van seks dan? :|
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 29 mei 2006 om 14:36:
Het is praten tegen een muur he...


Ja heb je het ook door..;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:36:
vind jij dat je niet moet geneiten van seks dan?


jawel.....

maar op je 17e weet je amper van voren dat je van achteren leeft....
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op maandag 29 mei 2006 om 14:38:
jawel.....

maar op je 17e weet je amper van voren dat je van achteren leeft....


ow..hm..nou..dan tja..ehr.. :x
ik zeg wel niks meer anders doe ik stoer :x

:9 ghehe
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:38:
Ja heb je het ook door..


:yes:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op maandag 29 mei 2006 om 14:38:
maar op je 17e weet je amper van voren dat je van achteren leeft....


Gelukkig zijn niet alle mensen hetzelfde
en dus is de een van 17 ook iets verder ontwikkeld dan de ander van 17..

en soms is iemand van 17 zelfs verder ontwikkeld dan een ....jarigen..sorry heb nog niet op je page gekeken hoe oud je bent..

wil het niet eens weten...want je houding zegt genoeg...ergg jammer hoor!!
Waarschuw beheerder
denderen al die hormoontjes door je lichaam heen...
naarmate je ouder word krijgt het toch allemaal een andere indsteek... maar goed das off topic
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:41:
en soms is iemand van 17 zelfs verder ontwikkeld dan een ....jarigen..sorry heb nog niet op je page gekeken hoe oud je bent..


doe geen moeite dat staat er ook niet...
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:40:
ik zeg wel niks meer anders doe ik stoer


hahah :respect:

wou dat ik oook m'n mond kon houden ben helaas niet zo ingesteld..

ga graag een discussie aan met mensen die denken te weten waar ze het over hebben ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:41:
wil het niet eens weten...want je houding zegt genoeg...ergg jammer hoor!!


tnx(Y) zon reactie zegt meer over jezelf dan over mij....
generatiekloof...
 
Waarschuw beheerder
leuke discussie :lol:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op maandag 29 mei 2006 om 14:41:
doe geen moeite dat staat er ook niet...


zou ik ook maar niet neerzetten..tenzij je natuurlijk zelf 13 bent.. dan komt je gedrag tot z'n recht...:X

ik ga nu mn mond maar houden..wil me niet gaan verlagen..

Mensen ik wens jullie allemaal nog een fijne dag..!!

enuh voor de (EXTREME) mensen onder ons..

hou het een beetje netjes hier :P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:42:
wou dat ik oook m'n mond kon houden ben helaas niet zo ingesteld..


ik ook niet, maar denk dat mensen wel weten dat ik een grapje maak hier :9


Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:42:
ga graag een discussie aan met mensen die denken te weten waar ze het over hebben


ik ook ^^ ook met mensen die het niet denken trouwens


Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op maandag 29 mei 2006 om 14:42:
jah...egwel...


:D
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:36:
Haha ik kom net om het hoekkie kijken..( 5 jaar seks ervaring ) met dezelfde persoon...


ow geen verschillende dus? 8)
zag ik je ook nog wel voor aan O:)
en hoezo moet ik jouw mening respecteren als je dat bij de mijne ook niet doet?
accepteer nou maar gewoon dat ik plassex vies vind en ik niet mijn sexervaringen en weet ik veel wat op pf ga bespreken :) daar heb ik mijn viendinnen voor :flower:
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:44:
Mensen ik wens jullie allemaal nog een fijne dag..!!


(F) Fijne dag (F)


Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:44:
enuh voor de (EXTREME) mensen onder ons..

hou het een beetje netjes hier


;-)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:44:
zou ik ook maar niet neerzetten..tenzij je natuurlijk zelf 13 bent.. dan komt je gedrag tot z'n recht...


zegt er ook 1 wat... laten we het ermaar op houden dat ik wat ouder en wijzer ben..
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:44:
ik ga nu mn mond maar houden..wil me niet gaan verlagen..


je wilt toch een discussie aangaan?
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ---KILLERQUEEN--- op maandag 29 mei 2006 om 14:46:
je wilt toch een discussie aangaan?


nope want ze weet ergens dat ik gelijk heb :) ze is gewoon aandachtsgeil :)

owjah nog 1 vraag: ben je ook bi? want anders hoor je er niet meer bij tegenwoordig O:)
 
Waarschuw beheerder
vrouwen onder elkaar :lol: whaaaaaaaaaaaaaa
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:47:
owjah nog 1 vraag: ben je ook bi? want anders hoor je er niet meer bij tegenwoordig


euh nee...
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:47:
nope want ze weet ergens dat ik gelijk heb ze is gewoon aandachtsgeil


dat zijn jou woorden niet de mijne...
 
Waarschuw beheerder
Ik ben degene die hier gewoon mijn mening geeft net als ieder ander..

alleen sommige onder ons gaan vel in de aanval tegen iemand anders zijn/haar mening..

wat daar de reden van is..??

zou het echt niet weten..

1 ding weet ik wel..Het brengt een boeiende discussie op gang!!

:P
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:49:
vrouwen onder elkaar whaaaaaaaaaaaaaa


Blijft vermakelijk he... ;-)
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 29 mei 2006 om 14:47:
owjah nog 1 vraag: ben je ook bi? want anders hoor je er niet meer bij tegenwoordig


ik ben bi..
jij bedoelt wanabees..wijven die met hun giechelede beste vriendin gaan en dan "bi" zijn.

:/