| Betreft: | evenement: Partyraiser 12 1/2 year jubileum, zaterdag 28 januari 2006 om 21:00 |
geen rellen gezien
wazifestijn!
wazifestijn!
wazifestijn!
Het volume stond het ene moment een stuk harder dan een ander moment.
alleen heb ik rond 2 uur in me dronken bui beiden garderobe tickets ingelevert (die van mij en die ik gevonden heb) dus ik heb nu ook de jassen en spullen van een meid uit nijkerk... dusse wilt die persoon zich melden bij mij?
8,80 voor een hamburger??? Ik had wel honger maar die hamburgers zag er te goedkoop en te vies uit dus had ik maar ff gewacht tot het station. Maar 8,80 is echt niet normaal meer
trouwens.. wat ik me afvraag
er beweerde een vriend van mij dat er een paarse limousine door het publiek reed ???
maar dat dit soort volk niet buiten gezet word snap ik niet
Krijg je als je 15 minuten staat te wachten op je eten
Wat lullll je nou,
Deze party was echt super Leip!!
heb me wederom weer een x goed vermaakt in de borhland hal
ik vond um geslaagd!!!!
en die vent die uit die bus is gepleurd die lag er niet zo lekker bij toen we er langs liepen
beetje triest om met ze 40en tegen 1 man te beginnen
maja helaas debielen die heb je er altijd bij zitten
en die vent die uit die bus is gepleurd die lag er niet zo lekker bij toen we er langs liepen
Politie arresteert bus vol jongeren na mishandeling
Uitgegeven: 29 januari 2006 13:13
AMSTERDAM - De politie in Amsterdam heeft zondag veertig jongeren gearresteerd, omdat zij het zwijgen er toe deden na een mishandeling van een man in een bus waarin zij zaten. Het 42-jarige slachtoffer was omstreeks 07.00 uur in elkaar geslagen en uit de bus gegooid. Omdat niemand wat wilde zeggen over de toedracht, heeft de politie alle inzittenden gearresteerd.
De bus met feestgangers uit Nootdorp was na een feest in partycentrum Borchland in Amsterdam Zuid-Oost op weg terug naar huis. Het slachtoffer werd uit de bus gejonast en moest met verwondingen aan zijn hoofd en schouder naar een ziekenhuis worden gebracht.
Het is onduidelijk wat de relatie van de 42-jarige man is ten opzichte van de jongeren die allen niet ouder zijn dan twintig jaar. Volgens de politie vonden sommigen dat hij niet in de bus thuishoorden.
De politie zal in de loop van de dag de jongeren vrijlaten die niets met de mishandeling hebben te maken.
als er 40 man in een bus zitten betekend het niet dat er met 40 man op los is gehakt.
er zijn twee mensen aangehouden die het op hun geweten hadden
5 eetmunten waren € 4,50, dus jou berekening klopt van geen kant.
er stond ook nergens aangegeven dat je aparte eetmuntjes moest halen en waar je die kon halen
5 eetmunten waren € 4,50,
ik vond t echt kut geluid zacht.. garderobe vond ik apart... en die muntjes al helemaal maarja.. ik heb dus en een treinkaartje gevonden (opdam - duivendrecht) en een garderobe ticket... alleen heb ik rond 2 uur in me dronken bui beiden garderobe tickets ingelevert (die van mij en die ik gevonden heb) dus ik heb nu ook de jassen en spullen van een meid uit nijkerk... dusse wilt die persoon zich melden bij mij?
IS wel mooi dat iedereen alleen maar zit te zeiken!
Maar waarom wordt het feest dan toch "zeer goed" gevonden?
IS wel mooi dat iedereen alleen maar zit te zeiken!
Maar waarom wordt het feest dan toch "zeer goed" gevonden?laatste aanpassing 29 januari 2006 16:57
En waarom deden jullie niks????die kerel is helemaal aan gort getrapt!!door een paar ram debielen uit den haag!!dit gaat me echt boven mijn pet!!Op deze manier worden house feesten weer in het kwaad dag licht gezet!!ik vind het echt triest!!
En waarom kan je alleen met voedsel bonnen ijsjes halen??ook een stom idee!!
echt een beetje jammer, Feest was goed te doen zaten we nog ff van 08:00 tot 14:00 vast omdat er iemand ff dach leuk te zijn.
10x beter alleen waarom zo klein zaaltje?
iedereen stond bijna stil joh noem je dat een super sfeer?????
met jou kan ik praten
wat ik al helemaal zielig vind is van die man die ze hebben geslagen..
Ben je dan nog wel wijs of niet..
Flinke jongens die dat gedaan hebben..
wie is er trouwens ook mishandeld door die Toilet-Oma?
Wat een debiel zeg. Blokkeerde ze de ingang dus ik wil er langs want had al betaald. Dus ik probeer ik met pijn en moeite er langs te komen voel ik opeens een vuist van haar in me maag
en dat voor maar 50 cent
Bij die bus? Ik zag em liggen en later toen de ambulance kwam. Was de vader van een gozer uit de bus dacht ik.
Owja wat ik nog ff wilde melden
DIE MC BIJ DIONE VS. D-SPIRIT VS. D-PASSION MOET WETEN WANNEER IE ZN BEK DICHT MOET HOUDEN, ZAT ALLEEN MAAR TE BLEREN!!!
Dat kan echt niet
Dus jij gaat naar de schoenen van iedereen kijken.. ?
D8 dat je wel betere dingen te doen had op een feest..
Wil jij zeggen dat die belachelijke trekpoppendans op kisten niet opvalt(met opgerolde broekspijpen), evenals dat belachelijke houthakkers hemd
Terror zaal was goed te doen... LEKKER STAMPEN!!!!!!!
voel je die bass!!!
met binnen komen en onderkoelingsverschijnselen t niej meer goed ging komen,
Take it easy, take a sisi
ik hoorde juist van iedereen dat ze het warm hadden
stond binne een uur weer naar buitegekenkert....
wazifestijn!
die mc's maar masters lopen bleren
Vond het op zich nog best een leuk feestje, ondanks wat minpuntjes
minpuntje waren ook die marokanen die met iedereen ruzie zaten te zoeken omdat ze lonsdale droegen.... kom dan niet naar zo'n feest!
Hoe meer mensen hoe meer vreugd
Daarom ...maar ik vond het verders best vermakelijk
MC Da Hustla, die wist dus echt NIET wanneer ie zn bek dicht moest houden. Een goede mc weet dat maar ik begon me na een tijdje echt aan hem te ergeren. K snap natuurlijk wel hoe vet het is als je daar staat op dat podium voor zo'n groot publiek, maar laat dat gevoel niet ten koste gaan van je mc kunsten. De muziek werd gewoon overmeestert door z'n geschreeuw, erg zonde...
klopt, dat geld alleen niet voor thunderdome 2004
hoe meer kisten hoe meer vreugd zal je bedoelen
Waarom storen mensen zich daaraan kijk ik vindt het ook geen gezicht maar om me er aan te ergeren Nooit niet want dat willen die gasten juist
Elo kom eens van die nek af wil je?
elo zit jij op een nek???
Waarom storen mensen zich daaraan kijk ik vindt het ook geen gezicht maar om me er aan te ergeren Nooit niet want dat willen die gasten juist
ach, je hebt altijd van die zeikerds he.. ik erger me er ook niet aan, zolang ik er niet mee lastig word gevallen.
als mensen zich er zo aan ergeren, moeten ze niet gaan, dan heb je er ook geen last van
Als je overal op gaat lopen zeiken en op gaat letten dan verziek je je avond voor jezelf.
Zeik toch eens niet zo
idd we moeten allemaal weer wat positiever worden
gvd.. We klagen hier allemaal over die zeikers he..
en ze gaan nog gewoon door ook nog.. this toch erg of niet..
ga zelf een feest organiseren..
en wie heeft die rijbewijzen gewonnen dan ??
en wie heeft die rijbewijzen gewonnen dan ??
het geluid al stond je vooraan was het gewoon goed en hard
een bekende tegenkwam die door 6 man in elkaar gemept was en er een gebroken neus aan over had gehouden
weirdo is die noisekick
MC Da Hustla, die wist dus echt NIET wanneer ie zn bek dicht moest houden. Een goede mc weet dat maar ik begon me na een tijdje echt aan hem te ergeren. K snap natuurlijk wel hoe vet het is als je daar staat op dat podium voor zo'n groot publiek, maar laat dat gevoel niet ten koste gaan van je mc kunsten. De muziek werd gewoon overmeestert door z'n geschreeuw, erg zonde...
Kan het zowieso niet begrijpen dat mensen bij veel feesten alles gaan afkraken.
4 muntjes (€ 8,80) voor een broodje hamburger kan egt niet meer hoor wat tevens het enige eten was wat je kon halen
En een sfeer van lik me kut!Iedereen liep als een gek door elkaar heen je kon geen 1 moment echt ff hakken..
En wat stond iedereen weer stil op JULLIE industrial/darkcore is altijd en altijd zo.
en dan komt bass-d en king matthew met JDA waar iedereen altijd en alles op loopt te zeiken
en dan gaat wel de HELE ZAAL uit hun dak
en dat op een partyraiser (industrial/darkcore) feest JAJA
snap er weinig van!
dit is de laatste x dat ik naar un feessie ga in die neuzenstad!
![[img width=28 height=15]http://images.fok.nl/s/bye.gif[/img]](http://images.fok.nl/s/bye.gif)
Het ging mij dr om als je binnen staat genoeg barren goeie harde muziek en een goeie line-up
serieus?
had je dat niet eerder kunnen melden want ik heb hem niet gezien
of je moet gewoon ff verder rondkijken dan je neus lang is.
het bier was toch wel op aan het eind van de avond?
Kutsfeer ja!
En wat stond iedereen weer stil op JULLIE industrial/darkcore is altijd en altijd zo.
en dan komt bass-d en king matthew met JDA waar iedereen altijd en alles op loopt te zeiken
en dan gaat wel de HELE ZAAL uit hun dak
en dat op een partyraiser (industrial/darkcore) feest JAJA
snap er weinig van!
Hahaha pffff wat een domme opmerking........ de kritiek van mensen berust op persoonlijke ervaringen uit het verleden, dus wat wil jij daar aan doen??
wie is er trouwens ook mishandeld door die Toilet-Oma?
Wat een debiel zeg. Blokkeerde ze de ingang dus ik wil er langs want had al betaald. Dus ik probeer ik met pijn en moeite er langs te komen voel ik opeens een vuist van haar in me maag
en dat voor maar 50 cent
Zegt genoeg hersenloze mongool...
klachten over het geluid mag, je bij de amsterdamse gemeente deponeren.
die waren vrijdags al aan het zeuren dat het te hard was.
er stond een la acoustics V-DOSC system.
neem van mij aan dat als dat open gaat ,het retehard is.
Toilet oma was vet cool!
Er liep er 1 door zonder te betalen.
En ze grijpt hem zo in zen nek, en flikkert hem de wc's uit
alleen jammer van de sfeer veel vechten
JAMMER. EEN BEETJE ZIEK DAT ZE 1 MAN MET 40 MAN SLAAN ZIEK HOOR.
was gewoon kut je moest betallen voor alles .voor dat je na binnen kon was je al 50 euro kwijt.en dan nog je drinken.ma was wel een dik feestje chille locatie.cekker goed gedraaid.alleen jammer van de sfeer veel vechten JAMMER. EEN BEETJE ZIEK DAT ZE 1 MAN MET 40 MAN SLAAN ZIEK HOOR.
Jullie weten geen eens hoe het is gegaan
die man is geen eens geslagen alleen uit de bus gezet waarbij hij ernstig op z´n gezicht valt verder helemaal nix.
jammer dat veel mensen niet gezien hebben dat ik binnen werd gereden in een zeer dikke Lowrider (jump auto van mijn broer) onder het nummer Breath van de Prodigy.
Man uit bus gegooid,40 man opgepakt
Een 42-jarige man is zondagochtend omstreeks 7.00 uur vlakbij Borchland in Zuidoost mishandeld in een bus met zo'n veertig jongeren.
Een bus met feestgangers uit Den Haag was na een feest in partycentrum Borchland op weg terug naar de Hofstad. Het slachtoffer werd uit de bus gejonast en in de berm gegooid. Hij is gewond naar een ziekenhuis overgebracht.
Omdat in de bus niemand wat wilde zeggen over de toedracht, heeft de politie alle veertig jongeren gearresteerd. Zij zitten allemaal nog vast.
k*t feest......
daarom was ik ook binnen een uur weer weg
volgens mij was het trouwens vanaf 12 jaar en ouder?
maar wij liepen maar gewoon door anders krijg je nog gezeik ook!!
aan je favoriete muziekgenres te zien was je naar t verkeerde feestje. Xclusieve was een eindje verderop
was gewoon kut je moest betallen voor alles .voor dat je na binnen kon was je al 50 euro kwijt.
idd.. was vet mooi
Ik weet al wat dat was. Rond half 8 lag hij op de grond buiten naast het busje. Dacht al dat hij inelkaar was geslagen, maar wij liepen maar gewoon door anders krijg je nog gezeik ook!!
WAAROM DE BORCHLAND HALLEN ALS LOCATIE?
Naar mijn mening zijn er weinig of geen locaties met deze capaciteit die zo’n rauw, underground gevoel weten over te brengen. Daar komt bij dat ik erg hoge eisen aan het geluid stel. De Borchland heeft een geluidslimiet van 105db en dat is zo f*cking hard, een max. waar geen enkele locatie aan kan tippen. Voor mij het belangrijkste punt om de geprogrammeerde stijlen pas echt tot hun recht te laten komen.
geluid werd helaas tegen gehouden door de millieu politie soms en gemeente die tot 3 maal toe binnen waren komen lopen om alles te controleren.
Uitspraak van Irritant Rotkind [14]Bier is Fijn op maandag 30 januari 2006 om 15:30:
Ik weet al wat dat was. Rond half 8 lag hij op de grond buiten naast het busje. Dacht al dat hij inelkaar was geslagen, maar wij liepen maar gewoon door anders krijg je nog gezeik ook!!
mzzz /
Wij.. dat betekent al dat je met meerdere bent.. en dan ga je zo iemand niet helpen?
Of was er al hulp bij?
geluid werd helaas tegen gehouden door de millieu politie soms en gemeente die tot 3 maal toe binnen waren komen lopen om alles te controleren.
mzzz /
Wij.. dat betekent al dat je met meerdere bent.. en dan ga je zo iemand niet helpen?
Of was er al hulp bij?
Uitspraak van Irritant Rotkind [14]Bier is Fijn op maandag 30 januari 2006 om 15:30:
ga
Waarom zo ik zo iemand gaan helpen?
Als je derbij gaat staan, denken ze straks nog dat wij het hadden gedaan.
Uitspraak van Deaz op maandag 30 januari 2006 om 15:39:
mzzz /
Of was er al hulp bij?
Waarom zo ik zo iemand gaan helpen?
Uitspraak van A.D.H.Dekker op maandag 30 januari 2006 om 15:38:
Uitspraak van Irritant Rotkind [14] Bier is Fijn op maandag 30 januari 2006 om 15:30:
ga
Als je derbij gaat staan, denken ze straks nog dat wij het hadden gedaan.Er was toch al politie en zulke mensen wil ik niet eens helpen, gadver!
Stel nou dat diej vent was overleden, zou jij je dan niej HEEL erg schuldig voelen dat je niets hebt gedaan om dat te voorkomen??
Whahaha met jou is er echt iets mis gegaan jesus niet normaal
helaas loopt er teveel van dat volk als jouw, wat zich gabber (hardcoreliefhebber) noemt rond
BOEIEND!
Uitspraak van ! Sikkus ! op maandag 30 januari 2006 om 16:08:
Whahaha met jou is er echt iets mis gegaan jesus niet normaal
helaas loopt er teveel van dat volk als jouw, wat zich gabber (hardcoreliefhebber) noemt rond
Ik ben GEEN gabber!Als jij die gast had zien liggen dan had je hem ook zeker niet geholpen.Hij zat helemaal onder het bloed!En als je niet tegen bloed kan (wat ik dus niet kan) ga ik zo iemand dus niet helpen. Wie weet ligt hij daar wel omdat hij te veel drugs op heeft, dan help ik 'm zowiezo niet! Drugs is voor mietjes!
Uitspraak van EVIL- D op maandag 30 januari 2006 om 14:51:
WAAROM DE BORCHLAND HALLEN ALS LOCATIE?
Naar mijn mening zijn er weinig of geen locaties met deze capaciteit die zo’n rauw, underground gevoel weten over te brengen. Daar komt bij dat ik erg hoge eisen aan het geluid stel. De Borchland heeft een geluidslimiet van 105db en dat is zo f*cking hard, een max. waar geen enkele locatie aan kan tippen. Voor mij het belangrijkste punt om de geprogrammeerde stijlen pas echt tot hun recht te laten komen.
Uitspraak van Dj Partyraiser op maandag 30 januari 2006 om 15:14:
Hmzzz klopt iets niet!
nou het spijt me maar als je vooraan kan praten
dit was in vergelijking met andere parties niet harder, zachter whatever... maar ga dan niet lopen roepen dat het het hardste is terwijl al lang op papier staat (hit me if i'm wrong ) dat er een beperking aan zit
het was niet alleen maar kut maar viel gewoon tegen
En waarom deden jullie niks????die kerel is helemaal aan gort getrapt!!door een paar ram debielen uit den haag!!dit gaat me echt boven mijn pet!!Op deze manier worden house feesten weer in het kwaad dag licht gezet!!ik vind het echt triest!!
nou hitten niet, maar wrong zit je zeker!!!
Je moet pas mee gaan in een discussie als je weet waarover je praat, helaas weet je dat niet.
De dag ervoor was er een feest in de Borchland, (Amsterdam live)... door dat feest is er zeer veel geluidsoverlast geweest en wij zijn daar helaas zaterdag de dupe van geworden, het geluidssysteem wat er stond is idd meesterlijk hard, alleen liepen al die irri mannetjes te pijlen met dB metertjes, vandaar dat het de ene keer hard ging en dan weer een stuk lager.
Zo is het en niet anders.
alleen had ik de hele tijd het idee dat ik de enige was die stond te hakken...
het was gewoon een superfeest.. mensen moeten idd altijd wat te zeiken hebben!
Ja en het feest staat op zeer goed
Je moet pas mee gaan in een discussie als je weet waarover je praat, helaas weet je dat niet.
De dag ervoor was er een feest in de Borchland, (Amsterdam live)... door dat feest is er zeer veel geluidsoverlast geweest en wij zijn daar helaas zaterdag de dupe van geworden, het geluidssysteem wat er stond is idd meesterlijk hard, alleen liepen al die irri mannetjes te pijlen met dB metertjes, vandaar dat het de ene keer hard ging en dan weer een stuk lager.
Zo is het en niet anders.
jammer dat veel mensen niet gezien hebben dat ik binnen werd gereden in een zeer dikke Lowrider (jump auto van mijn broer) onder het nummer Breath van de Prodigy.
kreeg ik van Danotje
Ohja wij om 9 uur opstaan om VIP kaartjes te halen die dag dat ze in de verkoop gingen.. Stelt het geen bal voor
geluid was kut
Heb regelmatig van zaal 1 naar zaal 2 en weer terug gelopen.. en links voorin gestaan.. niks gezien hoor.
dat matje is dan ook totaal geen porum...
we moeten allemaal weer wat positiever worden
achtervolgingswaanzin door de drugs ouwe
was je erbij?
en als ze je gaan volgen of zo
achtervolgingswaanzin door de drugs ouwe
Haarlemmerdijkies
petjes de geilsteeeeeeeeeee
wat voor
Dus dan heeft hij het gedaan?
die vrienden van jou hebben aardig pech gehad zo te horen...
ben je scheel of zo ?? kzeg toch niet dat hij het gedaan heeft
agh jah aan de ene kant eigen schuld moe je niet doen met zown petje naar A'dam gaan dan vraag je er om
majah omdat petje te gaan jatten is ook niet nodag
Uitspraak van [D.W.K]Stuitah Bal a.k.a Spook[D.W.K] op maandag 30 januari 2006 om 20:36:
laat me raden die hebbie ckar van iemand zn kop af getrokken he...
ben je scheel of zo ?? kzeg toch niet dat hij het gedaan heeft
Ach gewoon gewerkt ben je minder brak als dat je blijft liggen
zo he wat kunnen jullie allemaal zeuren... betalen voor de wc moet bijna altijd dus als je dat niet wil kan je beter thuis blijven daar is het gratis.. garderobe had ik geen moeite mee, geen rellen gezien, geluid heb ik me ook niet aan gestoord heb me echt geweldig vermaakt
jah is zo maar vrijdag was het ook 5uur en 8uur mn nest weer uit om te werken,
douchen eten en toen om 9uur weer aan de bier en bap,
toen moest ik toch echt ff pitten zondagmorgen voordat ik vanmorgen weer om half6 mn nest uit moest om te werken
Volgens mij geil jij een beetje op PartyRaiser.
We heten niet allemaal "!!..REL_KEL..!! ..Partyraiser.." die een held is en ze verlinkt.
Och jij was er ook bij? Stoere kerel hoor. Mietjes, die hele bus!
Heb leukere feesten gehad
en ze verlinkt
vrienden nooit verraden
om pijn gedaan te worden
zeker niet
wie dat doet verdient het om pijn gedaan te worden
erg jammer, had er echt meer van verwacht
alleen maar rellen gezien
Ligt eraan met wie je bent
vrienden nooit verraden jwt
ik overdrijf niet, waar ik stond was t iedere x raak
En dat was bij de bar
Ik vond het een heel kicken feest
Lonsdale
Bij hoort? Als je al zo gaat beginnen, je hoort er echt bij hoor gast.
Pissen bij -3 is ook niet alles
Maja dan de muziek iets minder industrial de volgende keer.
kunnen discussie's over ajax, amsterdam, lonsdale en al die andere shit ff lekker via de pb uitgevecht worden? danku laatste aanpassing 31 januari 2006 18:49
je snapt dus blijkbaar niet wat ik bedoel he
Al dat gezeik altijd met Lonsdale dit en dat Vooral Die Amsterdammers kunnen er wat van (Alleen maar omdat ze dan denken dat je tegen AFCA bent)!!
Dat moet maar eens afgelopen zijn
(Alleen maar omdat ze dan denken dat je tegen AFCA bent)!
Amsterdam is grotendeels KUT Volk.. en alleen op rellen uit zijn.. Zo is het en niet anders..
Wat kom je dan doen wijf, blijf dan lekker in je eigen kut dorp als het je niet bevalt
Denken.. ?
Is dat niet de waarheid dan hahah..
Maar weet je wat het is..
Amsterdam is grotendeels KUT Volk.. en alleen op rellen uit zijn.. Zo is het en niet anders..
Vooral die marokanen die er rond liepen daar.. BAH
Mensen uitschelden enzovoort omdat ze lonsdale aan hebben.. Kerel blijf dan lekker thuis ofzo..
Amsterdam is grotendeels KUT Volk
pipo
dit heeft totaal geen moer met het feest te maken
YOU GO GIRL!!!!! lekker via pb idd
pfff wat zijn sommige mensen toch zeikerds zeg...
jammer hoor!
OT: van mij mag er snel weer een feestje in de borhclandhallen komen
neuzenstad!
Wat kom je dan doen wijf, blijf dan lekker in je eigen kut dorp als het je niet bevalt
Lonsdale (N)
Lonsdale Amsterdam !!
Ik hoop echt ZO dat je gewoon mensen probeert te fucken!ipv dat je het echt meent allemaal op dit forum!!
Anders ben je echt knoert dom!!!door mensen zoals jij worden feesten echt verpest!!16 jaar en ff de boel verzieken!!
Door mensen zoals jij heb ik een kut feest gehad!!!
Normaal staat A'dam bekend om de goeie sfeer ja op feesten!
Maar dat was idd dit keer wel anders!
Denkt dat die meer bij THE PROPHET te vinden was!
Irritant Rotkind [14] Bier is Fijn
Fuck!n' hard · Screw carnaval 25 februari 2006
Hardcore vs terror · Blinded for life 25 februari 2006
Pure Darkness vs X-tra Hard 25 februari 2006
The Legends 25 februari 2006
jah zo kom ik ook wel op de 3000 feesten in een maand...
wat een flapdrol ben jij
Amsterdam is grotendeels KUT Volk
Vooral die marokanen die er rond liepen daar.. BAH
Mensen uitschelden enzovoort omdat ze lonsdale aan hebben
Vertel jou hele waarheid is dan aub
Dat als je op een feesie in Amsterdam loopt met Lonsdale dat je gelijk commentaar krijgt dat je tegen Ajax bent etc (Lonsdale tegen de joden)
attributen erbij, wazi zijn dus is ander verhaal
Niet elk mens is hetzelfde he
Stoere praat voor een LOSER!Haha, 6 feesten bezocht! Heb der al heel wat meer dan jou gehad. Tjaa, 16 jaar? Hahahaha val toch dood!
Irritant Rotkind [14] Bier is Fijn
Fuck!n' hard · Screw carnaval 25 februari 2006
Hardcore vs terror · Blinded for life 25 februari 2006
Pure Darkness vs X-tra Hard 25 februari 2006
The Legends 25 februari 2006
jah zo kom ik ook wel op de 3000 feesten in een maand
dit is een normale discussie lijkt mij
Whaha ten eerste kan het me geen ruk schelen of iemand veel of weinig naar feesten is geweest!!dus deze discussie is op jou niveau..
Maar als je het echt wilt weten!!DACHT JE NOU ECHT DAT IK MAAR NAAR 6 FEESTJES BEN GEWEEST!!??whaha ik ga al vanaf mijn 12 ff omgerekend ongeveer 10 jaar naar feesten dus ik denk dat ik al f heel wat meer heb gezien dan jij!!dus ik kan wel degelijk een mening hebben over een feest!!
DOM KIND!!
Uitspraak van Ben-Hooligan op dinsdag 31 januari 2006 om 21:58:
OT: van mij mag er snel weer een feestje in de borhclandhallen komen
jaaa idd dan ben ik ook zeker weer van de party
jaaaaaaaaaaaaaaaaa.en gewoon met ze alle los gaan we KOMEN TOCH OM TE FEESTENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN.JATOCH.
wat jij niet dan ?
ik geef aan hoe mijn bedenkingen daar op zijn en ieder geeft zijn mening weer daarop dus antwoordt ik weer netjes terug...
we zijn toch normaal aan het discussieren
Blijf je houden en we zijn toch normaal aan het discussieren?
zoals ik al zei Ieder voor zich
als ik woorden voorbij zie vliegen zoals dom kind, amsterdam kut volk enz vind ik het geen normale discussie.. das in mijn ogen geen normale discussie, maargoed, zal wel aan mij liggen denk?
Dan moet je even het hele forum af lezen!!dan weet je mischien waarom ik rotkind domkind noem!!en idd ieder voor zich!!ik geef gewoon andwoord op haar opmerkingen!!
dussss...
Doe ik ook niet ik geef alleen mijn mening op iemands andere mening
Braincracking van Neophyte uit de speakers te klinken gevolgt door nog een nummer van ze
Vondt dat geen geslaagde actie van hun vanwege het vele Amsterdamse publiek dat er rondliep..
Stel dat er mensen er problemen mee hebben dan breekt de pleuris uit om het netjes te zeggen
Rond een uurtje of half 4 ongeveer met de set van Bass D en King matthew versus JDA begon er opeens Braincracking van Neophyte uit de speakers te klinken gevolgt door nog een nummer van ze
Vondt dat geen geslaagde actie van hun vanwege het vele Amsterdamse publiek dat er rondliep..
Stel dat er mensen er problemen mee hebben dan breekt de pleuris uit om het netjes te zeggen
Whaha ten eerste kan het me geen ruk schelen of iemand veel of weinig naar feesten is geweest!!dus deze discussie is op jou niveau..
Maar als je het echt wilt weten!!DACHT JE NOU ECHT DAT IK MAAR NAAR 6 FEESTJES BEN GEWEEST!!??whaha ik ga al vanaf mijn 12 ff omgerekend ongeveer 10 jaar naar feesten dus ik denk dat ik al f heel wat meer heb gezien dan jij!!dus ik kan wel degelijk een mening hebben over een feest!!
DOM KIND!!
Hij was er geeneens
tot half 3
tot half 3
gezellie man! onze grote junk Daniel (jajaja) en kevin komen ook mee
Uitspraak vanwelle
op woensdag 1 februari 2006 om 21:46:
ja maar je gaat toch niet een half uur op een wc zitten
daan zit er uren op
Lees eens verder dan je neus lang is
Als je dat van die gemeente die langs kwam bedoelt.. Hadden ze van te voren ook kunnen weten...
Lijkt me sterk dat ze een vergunning krijgen voor een bepaald aantal dB en dat het tijdens het feest opeens niet mag.
Als iets niet waargemaakt kan worden moet dat ook niet van te voren worden gepost.
Als jij bovenstaande op een feest heb meegemaakt, dan wil ik wel weten welk feest dat was.
Hangar 1 is trouwens vette locate, very basic and underground
beter geluid dan afgelopen zaterdag??
zag weer aardig wat dingen vliegen, was een geslaagd feest dus
vliegen tering vliegen schrijf je toch zo. op dat feest wist ik t niet meer hoor. nu touwenes ook niet. mo4es jij met je zwerver bek. met jou valt niet meer te lachen jij slaapt altijd rond een uur of 10 daar ij almere. krijg lekker de kolere
moet over 3 uur werken ga maar is slapen snap r niks meer van. maja iedereen die loopt te janken. sterf alleemaal was n gers feesie
de tyfus