Partyflock

Forumonderwerp · 845106

Waarschuw beheerder
Nou vertel, wat vond jij van het feest? :D

Kleine update: 2 foto's die ik gemaakt heb :)

[img width=640 height=480]http://groups.msn.com/_Secure/0WgD*An8aN7eZetXZgKFv!DNYgZWYzhRliBgUqZdYuHH2mW!Hxbl2dCzZcDUAwgnLqUJGA*UEmhmocnvAP5fw7KiggvNEZ1JuPwggRn!LV!uVb161Zdj06HMbvmFYnkMazyFpj1GbDm8/Partyraiser%2012,5%20jaar%20049.jpg?dc=4675558216918507883[/img]

[img width=640 height=480]http://groups.msn.com/_Secure/0WgCvG30awraZetXZgKFv!DNYgZWYzhRliBgUqZdYuHEJYgcQg7qxGIuANb56InqDar3uKnBhlcVUisXWUCW!owpyvcojxlCBeWIlkDaPNU2AeUC8s7abURp1HOdrZvquMDDJE!z4Kek/Partyraiser%2012,5%20jaar%20038.jpg?dc=4675558217182288867[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ben er niet geweest. maar ben benieuwd hoe het is geweest?? meeste mensen zullen wel op hun terug weg zijn dus laat horen die verhalen??
Waarschuw beheerder
was het een wazifestijn?? pogo action !! 8)

Artiest Da Hustla
Waarschuw beheerder
donateur
ik vond et cool... ik had graag tot het einde willen blijven :jaja:
Waarschuw beheerder
maar is niet gebeurd omdat??
Waarschuw beheerder
Mja beetje rommelig feest...veels tedruk.

En dat wazifestijn viel wel mee...dat handjevol debielen zal je altijd houden.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
vond het wel een beetje tegenvallen. we werden eerst verkeerd gestuurd(vip) helemaal om het gebouw heen lopen zijn we binnen is het alleen de gastenlijst. mpesten we weer terug lopen:S gardarobe was echt 10 x niets, stond op de site dat er een apparte gardarobe....dus niet.

het geluid viel ook erg tegen behalve dan het terror zaaltje daar werd echt oorverdovend gedraait(Y)

mainstage was ene x goed geluid en de andere x weer niet.
en een beetje jammer dat elke dj rustig begon(bpm)
als ze het nou hadden opgebouwd van rustig naar hard in de loop van de avond/nacht.

conclussie: organisatie was kut, en geluid kon beter. sfeer was goed, geen rellen gezien:nee:

Waarschuw beheerder
donateur
Heb me wel vermaakt ;)

waren rond 22.30 binnen.... en ineens was 't 03:00 uur :vaag:
Vanaf dat moment had ik niet veel zin meer, en heb dus veeeeeeeel gezeten :O :$

Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2006 om 08:39:
geen rellen gezien

Nou... ik heb er wel een aantal voorbij zien komen hoor...
Maar dat zit tegenwoordig bij 't kaartje inbegrepen! :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2006 om 08:39:
mainstage was ene x goed geluid en de andere x weer niet

hoe ken dat dan :vaag: ??

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van MEO MEDO op zondag 29 januari 2006 om 08:46:
hoe ken dat dan :vaag: ??

misschien waren er 2 mainstages :P

Waarschuw beheerder
donateur
eentje was verborgen :yes: 8)
Waarschuw beheerder
hoe ken dat dan ??

Dj's die de verkeerde knoppen betasten?

En die zogenaamde rellen waren gewoon de uitsmijters die met 8 man door de zaal ploegde als er een gerucht van een vechtpartij ging.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Bruuut!

kan ervan houden!

ode
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2006 om 08:50:
misschien waren er 2 mainstages

ja dat ken ook ja :p

Waarschuw beheerder
Was wel vet jah. :)
Waarschuw beheerder
ja ik heb me prima vermaakt hoor!!
voel je die bass!!!

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Kut.

Waarschuw beheerder
was wel gezzzelig, alleen de gaberobe jah probleem

Waarschuw beheerder
was zeker wel een gek feessie alleen voor muntjes ston je te lang in de rij :S
Waarschuw beheerder
donateur
gadarobe,muntjes halen waren klote.
geluid kon zeker beter.
en het eerste uurtje dat ik er was was de sfeer niet top (ongeveer half 12 tot half 1) daarna moet ik zeggen dat hij erg goed werd.
geen rellen gezien mensen die aanstoten netjes sorry zeggen en een hoop lachende gezichten :yes:
ben me ei dus wel kwijt :P
Waarschuw beheerder
ik vond het een lekker feesje iedereen wous :D
geen rellen gezien... muziek vond ik naar mij mening best goed(maar ik stond ook voor de boxen.. da voelde je de bass)
garderobe kut
en dat je met je drank muntjes geen ijsje kan halen is helemaal kut:P
ik duik me nest in
Waarschuw beheerder
geluid was echt zwaar ondewr de maat tering wat zacht stond t zeg :(

Waarschuw beheerder
donateur
Was leuk :)
Werkzaam bij Tryfecta Events
Waarschuw beheerder
Heb me zeker wel vermaakt, maar het viel tegen met wat ik had verwacht!
Waarschuw beheerder
donateur
ja, wat moet je er van zeggen

standaard... neeee, was niet standaard!
het was buitengewoon anders dan standaard..
niet verkeerd over t algemeen.. goed vermaakt :)

lekker
Waarschuw beheerder
Kutfeest!
Waarschuw beheerder
Man uit bus gegooid,40 man opgepakt

Een 42-jarige man is zondagochtend omstreeks 7.00 uur vlakbij Borchland in Zuidoost mishandeld in een bus met zo'n veertig jongeren.
Een bus met feestgangers uit Den Haag was na een feest in partycentrum Borchland op weg terug naar de Hofstad. Het slachtoffer werd uit de bus gejonast en in de berm gegooid. Hij is gewond naar een ziekenhuis overgebracht.
Omdat in de bus niemand wat wilde zeggen over de toedracht, heeft de politie alle veertig jongeren gearresteerd. Zij zitten allemaal nog vast.

Waarschuw beheerder
donateur
Bron?
Waarschuw beheerder
at5.nl natuulek.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kssie op zondag 29 januari 2006 om 11:52:

Een 42-jarige man is zondagochtend omstreeks.....

Losers.

Artiest Deaz
Waarschuw beheerder
goed vermaakt
Waarschuw beheerder
donateur
hopsa net thuis knallen met die hap

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Supervet! b)

:respect:
Waarschuw beheerder
Ik had me er eigenlijk wat meer van voor gesteld..
Maar ik ging wel naar huis met een Tshirt van partyraiser en een mooie plaat.. Aangezien ik geen draaitafel heb hang ik die plaat aan me muur.
Ennee t geluid mocht ook wel wat harder..
Kon vooraan een best telefoongesprek voeren.
Maar weer genoeg leuke mensen ontmoet op dit feest..!
Het was erg gezellig !!!
Tot t volgende feessie
Waarschuw beheerder
supervet feesie! bijna het hele feest in de terror zaal geweest het geluid knalde aardig en de sfeer zat er daar ook goed in:D superfeesie dus:D
Waarschuw beheerder
super!!! Heb me erg goed vermaakt :)

Waarschuw beheerder
heb er weinig van meegekregen, half uurtje binnen ­geweest, moest eruit :@ kutbeveiling maarja ken ge­beuren:) maar de rest was klote :yes: uur in de rij g­estaan voor je naar binnen kon in de kou en de gard­erobe was helemaal een DRAMA!!!!!!! eerst een hang­ertje kopen en dan verderop de jas inleveren WTF, ­wat een kutzooi was dat zeg!! maar goed het zal we­l een vetfeest geweest zijn:d next time (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2006 om 13:01:
wazifestijn!

nix van meegekrege:S misschien waren ze dan allemaal in zaal 1 in de terrorzaal viel het allemaal reuze mee:)
Waarschuw beheerder
donateur
was wel ok.
had mij vorige week op Mindcontroller toch wel beter vermaakt.
Het volume stond het ene moment een stuk harder dan een ander moment.
In de Terror zaal werd naar mijn mening beter gedraait, maar daar kon ik niet te lang blijven anders raak ik te snel door mijn energie heen

Waarschuw beheerder
was wel geinig jah
Waarschuw beheerder
viel beetje tegen

de time-table hadden ze anders moeten indelen want er was een op en een afbouw:S

verder vaag sfeertje

maarr lekker bier :P
Waarschuw beheerder
ik vondt de garderobe KUT
wc KLOTE
feest was super goed en prima sfeer
heb me prima vermaakt
volgende keer weer
Waarschuw beheerder
in de terror zaal stonden anders een hoop van die wazi figuren waaraan ik me kapot heb lopen ergeren, heb veel houthakkende trekpoppen gezien met opgerolde broekspijpen, die vrolijk stonden te pogo'en, ze gebruike vrolijk de halve zaal voor hun trieste pogo plezier, zodat de rest op elkaar gepropt stond, heb me hier vreselijk aan lopen irriteren, je kon niet eens fatsoenlijk voorin een foto maken of je kreeg gelijk 20 man tegen je aangegooid met de nodige elleboog stoten, :nee: ik heb het niet naar mijn zin gehad, de muziek was natuurlijk super, maar dat dit soort volk niet buiten gezet word snap ik niet.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik vond t echt kut :S geluid zacht.. garderobe vond ik apart... en die muntjes al helemaal :) maarja.. ik heb dus en een treinkaartje gevonden (opdam - duivendrecht) en een garderobe ticket... alleen heb ik rond 2 uur in me dronken bui beiden garderobe tickets ingelevert :S (die van mij en die ik gevonden heb) dus ik heb nu ook de jassen en spullen van een meid uit nijkerk... dusse wilt die persoon zich melden bij mij? ;)

Waarschuw beheerder
Net ontwaakt van een vette nacht in de borchland.
Ronduit geweldig was het(y)

Uitspraak van sportfriek op zondag 29 januari 2006 om 13:19:
Het volume stond het ene moment een stuk harder dan een ander moment.

Wekte nog al de nodige irritaties:@
Waarschuw beheerder
Oooohoh, ben nu alweer wakker joh :o
Was echt een goed feest, nuchter als een aap en toch de hele avond stampen :D
Sfeer was wel goed, met veel mensen lopen ouwehoeren maar ook veel rare figuren, niet veel ruzie gezien en echt heel veel mooie vrouwen

:respect: Partyraiser :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Politie arresteert bus vol jongeren na mishandeling

Uitgegeven: 29 januari 2006 13:13
AMSTERDAM - De politie in Amsterdam heeft zondag veertig jongeren gearresteerd, omdat zij het zwijgen er toe deden na een mishandeling van een man in een bus waarin zij zaten. Het 42-jarige slachtoffer was omstreeks 07.00 uur in elkaar geslagen en uit de bus gegooid. Omdat niemand wat wilde zeggen over de toedracht, heeft de politie alle inzittenden gearresteerd.

De bus met feestgangers uit Nootdorp was na een feest in partycentrum Borchland in Amsterdam Zuid-Oost op weg terug naar huis. Het slachtoffer werd uit de bus gejonast en moest met verwondingen aan zijn hoofd en schouder naar een ziekenhuis worden gebracht.

Het is onduidelijk wat de relatie van de 42-jarige man is ten opzichte van de jongeren die allen niet ouder zijn dan twintig jaar. Volgens de politie vonden sommigen dat hij niet in de bus thuishoorden.

De politie zal in de loop van de dag de jongeren vrijlaten die niets met de mishandeling hebben te maken.

lekker hoor :S
Waarschuw beheerder
donateur
was wel lekker feesie :yes: de sfeer was goed en er werd wel lekker gedraaid. minpunten waren dat je nergens kon pinnen, de garderobe was beetje vaag geregeld, aparte muntjes voor eten of ijsje, 4 muntjes (€ 8,80) voor een broodje hamburger kan egt niet meer hoor :/ wat tevens het enige eten was wat je kon halen:S

edit: 8,80 voor broodje hamburger klopt niet, de eetmuntjes waren geen 2,20 per stuk hoor ik nu pas :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van SteeZ op zondag 29 januari 2006 om 13:55:
alleen heb ik rond 2 uur in me dronken bui beiden garderobe tickets ingelevert (die van mij en die ik gevonden heb) dus ik heb nu ook de jassen en spullen van een meid uit nijkerk... dusse wilt die persoon zich melden bij mij?

Nieuwe versiertruc steef :p ?

Waarschuw beheerder
lekker feesie!
begin was al goed knallen !!
einde vond ik wat minder..
en de wc's vond ik echt smerig :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zattejan:bier: op zondag 29 januari 2006 om 14:14:
(€ 8,80) voor een broodje hamburger kan egt niet meer hoor

heheh daar wil ik een menu voor:jaja:
Waarschuw beheerder

8,80 voor een hamburger??? Ik had wel honger maar die hamburgers zag er te goedkoop en te vies uit dus had ik maar ff gewacht tot het station. Maar 8,80 is echt niet normaal meer :no:
Waarschuw beheerder
Terror zaal was VET gezellig (Y)

1 rondje gelopen in de main :x

hehehe dat is nou geen ruk aan he :S
Was ook snel weer weg :cheer:

Waarschuw beheerder
trouwens.. wat ik me afvraag
er beweerde een vriend van mij dat er een paarse limousine door het publiek reed ???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2006 om 14:33:
er beweerde een vriend van mij dat er een paarse limousine door het publiek reed ???

:S

Waarschuw beheerder
hahaha ja dat dacht ik dus ook... :P
vandaar dat ik het even navraag ;)

Waarschuw beheerder
Weet je wel zeker dat hij op de juiste plaats was:p, wellicht was hij in de hmh:)
Waarschuw beheerder
donateur
er beweerde een vriend van mij dat er een paarse limousine door het publiek reed

Dat heb ik ook gehoord...

Maar al met al overweldgind mooi feest! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hardbass87 op zondag 29 januari 2006 om 14:30:
8,80 voor een hamburger??? Ik had wel honger maar die hamburgers zag er te goedkoop en te vies uit dus had ik maar ff gewacht tot het station. Maar 8,80 is echt niet normaal meer

ja jo ik had ook super honger maar ik ga tog zeker geen 8,80 voor een broodje hamburger betalen :S

edit: eetmuntjes waren stuk goedkoper hoor ik nu :o maar waar je die kon halen? stond maar beetje slecht aangegeven allemaal.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

was geen limo maar een low ryder..whaha dat was wel grappig maar tja!!!
De rest was echt gaar!!in de terror(terwijl ik niet van terror hou)werd beter gedraait dan in de main...en heeeeel veeeeel wazi,s die het leuk vinden om de klompen dans te doen!!nou doe dat voortaan maar lekker thuis in de plaatselijke kroeg!!!
En een sfeer van lik me kut!Iedereen liep als een gek door elkaar heen je kon geen 1 moment echt ff hakken..
Op een gegeven moment stonden er meer mensen in de chill out dan in de zaal!!Geluid was redelijk maar niet genoeg om de zaal te vullen!!En de aankleding was weer is lekker standaard!!
HOE MOEILIJK KAN HET ZIJN OM EEN FEEST VET AAN TE KLEDEN!!!!!???
En waarom kan je alleen met voedsel bonnen ijsjes halen??ook een stom idee!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

dat was ook zo vooraan in de grote zaal, was wel irritand want die gaste van de beveiliging smeten iedreen opzij :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rubenV op zondag 29 januari 2006 om 14:48:
was geen limo maar een low ryder..whaha dat was wel grappig maar tja!!!

Ben zowat de hele avond in zaal 1 geweest, hoe laat was dat?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2006 om 14:50:
Ben zowat de hele avond in zaal 1 geweest, hoe laat was dat?

Bij de eerste act van partyraiser!zie time tabel;)

Waarschuw beheerder
Krijg je als je 15 minuten staat te wachten op je eten:@

Waarschuw beheerder
wat een kut feest, heb me prima vermaakt hoor maar verder was het kut :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van || Dennis || op zondag 29 januari 2006 om 13:49:
maar dat dit soort volk niet buiten gezet word snap ik niet

Dan kan Partyraiser wel inpakken....

dan is zn 15 jarige jubileum in zn schuurtje

:x
Waarschuw beheerder
donateur
4 muntjes (€ 8,80)

5 eetmunten waren € 4,50, dus jou berekening klopt van geen kant.
Waarschuw beheerder
Wat lullll je nou,
Deze party was echt super Leip!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2006 om 14:54:
Krijg je als je 15 minuten staat te wachten op je eten

Ja echt belachelijk!!wou ik lekker een ijsje halen moet ik ineens een voedsel bon halen!!wat een onzin..ijs is echt belangrijkk op een feest!:) en ik had echt geen trek om 3 pleuro voor een raket te betalen!
Waarschuw beheerder
heb me wederom weer een x goed vermaakt in de borhland hal
ik vond um geslaagd!!!!:P
en die vent die uit die bus is gepleurd die lag er niet zo lekker bij toen we er langs liepen
beetje triest om met ze 40en tegen 1 man te beginnen
maja helaas debielen die heb je er altijd bij zitten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :|Snelle Jelle:| op zondag 29 januari 2006 om 15:01:
Wat lullll je nou,
Deze party was echt super Leip!!

Ieder zijn mening!ik vond het maar niks
Waarschuw beheerder
donateur
Minpunten:

- geluid stond te zacht
- sommige dj's draaien echt slecht
- er stond niet vermeld dat je aparte drink en eetmunten had
- gardarobe was klote geregeld, vooral aan het eind
- wc was één grote puinhoop
- waar was de aankleding?

Pluspunten:

- vip 'deck' + eigen barretje
- :respect: voor JDA, Bass D & King Matthew
Waarschuw beheerder
donateur
Die lowrider was al vrij vroeg, zag er wel grappig uit :D
Verders was het gewoon weer gaan hoor :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van michael doet geen moesje meer:D op zondag 29 januari 2006 om 15:03:
heb me wederom weer een x goed vermaakt in de borhland hal
ik vond um geslaagd!!!!
en die vent die uit die bus is gepleurd die lag er niet zo lekker bij toen we er langs liepen

En waarom deden jullie niks????die kerel is helemaal aan gort getrapt!!door een paar ram debielen uit den haag!!dit gaat me echt boven mijn pet!!Op deze manier worden house feesten weer in het kwaad dag licht gezet!!ik vind het echt triest!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van michael doet geen moesje meer:D op zondag 29 januari 2006 om 15:03:

nee cker niet

lekker de hele avond in de terrorzaal gestaan en goed vermaakt :D
Waarschuw beheerder

als er 40 man in een bus zitten betekend het niet dat er met 40 man op los is gehakt.
er zijn twee mensen aangehouden die het op hun geweten hadden ;)

Waarschuw beheerder
Super naar me zin gehad lekker rond gestuiterd Hahaha ga nog ff door.
Waarschuw beheerder
donateur
Inderdaad zeer leuk feessie! Weet iemand of er nog flyers zijn uitgedeeld?:S:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tom™ op zondag 29 januari 2006 om 13:59:
Politie arresteert bus vol jongeren na mishandeling

Uitgegeven: 29 januari 2006 13:13
AMSTERDAM - De politie in Amsterdam heeft zondag veertig jongeren gearresteerd, omdat zij het zwijgen er toe deden na een mishandeling van een man in een bus waarin zij zaten. Het 42-jarige slachtoffer was omstreeks 07.00 uur in elkaar geslagen en uit de bus gegooid. Omdat niemand wat wilde zeggen over de toedracht, heeft de politie alle inzittenden gearresteerd.

De bus met feestgangers uit Nootdorp was na een feest in partycentrum Borchland in Amsterdam Zuid-Oost op weg terug naar huis. Het slachtoffer werd uit de bus gejonast en moest met verwondingen aan zijn hoofd en schouder naar een ziekenhuis worden gebracht.

Het is onduidelijk wat de relatie van de 42-jarige man is ten opzichte van de jongeren die allen niet ouder zijn dan twintig jaar. Volgens de politie vonden sommigen dat hij niet in de bus thuishoorden.

De politie zal in de loop van de dag de jongeren vrijlaten die niets met de mishandeling hebben te maken.

echt een beetje jammer, Feest was goed te doen zaten we nog ff van 08:00 tot 14:00 vast omdat er iemand ff dach leuk te zijn.

:No:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tito op zondag 29 januari 2006 om 15:19:
als er 40 man in een bus zitten betekend het niet dat er met 40 man op los is gehakt.
er zijn twee mensen aangehouden die het op hun geweten hadden

idd het waren er maar 2 de rest had er niks mee te maken wist niet eens dat die gozer in de bus was
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Axel Foley op zondag 29 januari 2006 om 15:01:
5 eetmunten waren € 4,50, dus jou berekening klopt van geen kant.

ooooo wagt je moest natuurlijk aparte munten daarvan halen haha ik dagt eerst dat je met de gewone muntjes moest betalen :S er stond ook nergens aangegeven dat je aparte eetmuntjes moest halen en waar je die kon halen..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Dik vet feest, geluid was goed, maar was wel eens beter.
Weinig / niet wachten bij de ingang.

WC veels te druk, muntjes ook. Dat moest echt beter.

Tot het volgende Hardcore feest in Borchland.

Waarschuw beheerder
Zozo poeh net thuis van 2 afterparty's ;)
zeer goed vermaakt!!
Idd er waren wat minpunten, maar ach tja...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Zattejan:bier: op zondag 29 januari 2006 om 15:39:
er stond ook nergens aangegeven dat je aparte eetmuntjes moest halen en waar je die kon halen

Gewoon waar je ook de normale munten haalt maar dan vragen naar de eetmunten, die waren namelijk goud van kleur en kosten € 0,90. Het is dat ik er achter kwam, want het stond idd nergens aangegeven. Als je met de blauwe muntjes betaalde dan kostte je het inderdaad € 8,80 :S.

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Axel Foley op zondag 29 januari 2006 om 15:01:
5 eetmunten waren € 4,50,

Zou me zoooo voor lul voelen staan met eet munten GAST
Waarschuw beheerder
vond het errug rommelig allemaal....maar t was zeker wel GEZELLIE!!!!! wesley bedankt!!!(K)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
dit is de laatste x dat ik naar un feessie ga in die neuzenstad!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2006 om 16:15:
Zou me zoooo voor lul voelen staan met eet munten GAST

Whahahahahaha... :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Was (Y).

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
was echt een topfeest :RESPECT: To Partyraiser :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van SteeZ op zondag 29 januari 2006 om 13:55:
ik vond t echt kut geluid zacht.. garderobe vond ik apart... en die muntjes al helemaal maarja.. ik heb dus en een treinkaartje gevonden (opdam - duivendrecht) en een garderobe ticket... alleen heb ik rond 2 uur in me dronken bui beiden garderobe tickets ingelevert (die van mij en die ik gevonden heb) dus ik heb nu ook de jassen en spullen van een meid uit nijkerk... dusse wilt die persoon zich melden bij mij?

wel zo aardig als je er een forum onderwerpje van maakt voor haar :yes:

wel eerlijk dat je dat zegt :respect:
Waarschuw beheerder
Nog nooit zo`n beroerd geregeld feest meegemaakt. :yes:
Was echt Kut met de hoofdletter K

Heel af en toe kwam er nog s een lekker nummer voorbij maar voor de rest was het Kut

Waarschuw beheerder

ben je er alleen langs gelopen ????????
niet ff kijken hoe het met hem is of helpen miss????/
Waarschuw beheerder
de snelheid zat er weer lekker in!!!
mare hebben we nog bier hier ik mag er nog wel 1

Waarschuw beheerder
donateur
Pogo?niets gezien:no:
gezeur altijd net of dat het hakkende
volk niet irritant ken zijn:devil:
op je tenen te staan hakkeh
lekker met de armpjes tig keer
tegen je aan stoten:frusty:
neee maak geen onderscheid:no:

werd lekker gedraaid geluid was goed,
en met die paarse auto was echt wel ff mooi
om te zien alleen jammer dat er een hoop niets
van meegekegen hebben je hoor er maar bar
weinig over beetje jammer:yes:

alleen garderobe,wc's,en de munten waren slecht
geregeld:yes:
en het sfeertje kon ook veel beter:x
Waarschuw beheerder
IS wel mooi dat iedereen alleen maar zit te zeiken!
Maar waarom wordt het feest dan toch "zeer goed" gevonden?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Feest zelf was gewoon goed, tenminste ik heb echt niks te klagen. Er zijn altijd wel dingetjes waar je je aan kunt ergeren, maar dat is niet een reden om het feest kut te noemen.

Uitspraak van :|Snelle Jelle:| op zondag 29 januari 2006 om 16:57:
Maar waarom wordt het feest dan toch "zeer goed" gevonden?

Goed punt :)
Waarschuw beheerder
T begin was niet zo, maar later op de avond werd het dus echt wel bruut.

Wazifestijn is gelul.

Die beveiliging stond wel vet te beuken, met dat vechtpartijtje bij de ingang
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2006 om 16:45:
wel zo aardig als je er een forum onderwerpje van maakt voor haar

gedaan ;0
Waarschuw beheerder
zeer vage locatie... had nooit gedacht dat ik ooit eens een feesiej zou meemaken in een diepvriezer :O maar buiten dat was het een en al terreur en vaagheid. Terreur area ging lekkah hard :devil: en wat konden die meiden raggen en beuken :respect:
Van de rest weinig meegekregen :O

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :|Snelle Jelle:| op zondag 29 januari 2006 om 16:57:
Maar waarom wordt het feest dan toch "zeer goed" gevonden?laatste aanpassing 29 januari 2006 16:57

Ja inderdaad wel vaag :O
maar net alsof ze er zullen neerzetten onvoldoende, dat doen ze echt niet :no:
Waarschuw beheerder
vond et wel een goed feessie alleen jammer van die kutsfeer die er hing.jammer dat sommige gasten et moeten verpesten.
Waarschuw beheerder
zoooo´n lekker feessie!!! heb echt goed vermaakt!! top;)

Waarschuw beheerder
BUT feest :S
totaal geen sfeer :no:
bijna iedereen stond stil :yes:
alleen maar van die rauwe shit werd er gedraaid :O
garderobe was ook slecht geregeld :yes:
wc's :O tering wat koud :S

achja keertje vroeg na huis is ook wel lekker :P
Waarschuw beheerder
kut sfeer?? ik von het echt wel mee vallen en pogo, heb er geen last van als ze een beetje op hun plek blijven staan.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rubenV op zondag 29 januari 2006 om 15:06:
En waarom deden jullie niks????die kerel is helemaal aan gort getrapt!!door een paar ram debielen uit den haag!!dit gaat me echt boven mijn pet!!Op deze manier worden house feesten weer in het kwaad dag licht gezet!!ik vind het echt triest!!

Was ook al in het Radio 1 Journaal. Maw. house feesten zijn idd weer in een kwaad daglicht gezet. :S
Waarschuw beheerder
En waarom kan je alleen met voedsel bonnen ijsjes halen??ook een stom idee!!

Je kan ze ook gewoon Pakken :P :$

Zooooooooooooowww Wat een Masterlijk feessiej.. :D
Echt super naar me zin gehad..
Veel leuke mensen leren kennen..
Echt super..

Uitspraak van B.B op zondag 29 januari 2006 om 15:29:
echt een beetje jammer, Feest was goed te doen zaten we nog ff van 08:00 tot 14:00 vast omdat er iemand ff dach leuk te zijn.

Had je de mond los moeten trekken toen de wouten wat zeiden..! en ook niet schijnheilig niks zeggen..
Beetje jammer..

Die paarse auto door het publiek..zal misschien wel van zun broer zijn...
Weet heel toevallig dat hij zulke auto`s rijd..
Hint: Kijk Foto`s Van wesley`s FlocK :P

Zoooww Het was echt Uber!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2006 om 17:31:
bijna iedereen stond stil

Ik moet helaas zeggen, dat mij dat ook opviel :O :/

Waarschuw beheerder
donateur
Mwah, was te doen :) Kut sfeer in de main, in de terror-zaal was de sfeer 10x beter alleen waarom zo klein zaaltje? :S:S:S Geluid was goed in orde (y):yes: Parkeren, jassen en plee slecht geregeld ! :S:/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2006 om 17:54:
Ik moet helaas zeggen, dat mij dat ook opviel

miuj ook maar dan is er maar 1 oplossing zelf harder hakkuh:P:P:P:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2006 om 17:31:
wc's tering wat koud

Had je een verwarmde wc willen hebben??

Wat een gezeik over dit feest het was gewoon lekker beuken

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2006 om 17:59:
Had je een verwarmde wc willen hebben??

Nou liever wel, want met -6 buiten staan zeiken in je t-shirtje is toch niet dat je zegt je van het !
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2006 om 17:54:
10x beter alleen waarom zo klein zaaltje?

Oow echt superklein was het niet hoor, als je binnenkwam liep het rechts achterin ook nog redelijk ver door, alleen hadden een paar klote wazipogo'ers die plek ingenomen met hun groep om even lekker te kunnen pogo'en, en de rest hun avond te vergallen, zoek toch een leven man kut volk

Waarschuw beheerder
zo he he.. ik ben lekker bijgekomen van het feest. ondanks dak nog een beetje ziek was, ben ik toch tot 5 gebleven :d
heb me prima vermaakt met de gezellige mensen :)

heb hele woeste filmpjes gemaakt van het feest etc.. :bounce:

voor de rest was de muziek wel lekker, heb er alleen niet heel veel van meegekregen omdat ik druk bezig was met fotograferen :p

wes, keep up the good work (F)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kelly!. op zondag 29 januari 2006 om 17:37:
Die paarse auto door het publiek

ja cool he, daar heb ik ook een filmpje van!!! :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2006 om 18:04:
Nou liever wel, want met -6 buiten staan zeiken in je t-shirtje is toch niet dat je zegt je van het !

je hoeft toch niet uren op die plee rond te hangen :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2006 om 17:59:

Juist..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kelly!. op zondag 29 januari 2006 om 18:14:
Juist..

met jou kan ik praten :yes:
Waarschuw beheerder
wie is er trouwens ook mishandeld door die Toilet-Oma?

Wat een debiel zeg. Blokkeerde ze de ingang dus ik wil er langs want had al betaald. Dus ik probeer ik met pijn en moeite er langs te komen voel ik opeens een vuist van haar in me maag:S:S

en dat voor maar 50 cent:P
Waarschuw beheerder
lol allemaal huilen

was zeker wel vet en respect voor die bouncers hhehe

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Zalig feestje :D, super vermaakt. Geluid in de main was relaxed, vooral als je vooraan stond :respect:. Werd lekker gedraaid en t zag er allemaal goed verzorgd uit. Mijn complimenten daarvoor. Tevens voor de vloerbedekking :jaja: zo zou t overal moeten zijn.

Terrorzaaltje was ook dik, geluid iets minder maar dat maakte der sfeer niet minder om.

Had verwacht dat er aardig wat wazi's zouden zijn maar ik vond dit hardstikke meevallen. Percentage kisten viel gelukkig dan ook mee.

Respect aan de set van the vizotor, zalig dat ie agression en oxygen draaide :respect:

Aan het eind alleen beetje pissig geworden op een gozer van de garderobe. Ik gaf hem netjes me tickets, komt ie zeggen dat ie mijn jas niet kan vinden. Gelukkig was er een ander meisje zo netjes om te vragen hoe ie eruit zag en vond hem alsnog. Zulk soort dingetjes kunnen er altijd nog net voor zorgen dat je een feest verneukt afsluit, gelukkig verder allemaal goed gegaan.

Kortom, geweldig feest met een super sfeer. Ben duidelijk 28 april aanwezig in borchland :jaja:

Respect aan de set van D-passion, Dione en D-Spirit. In geen tijden zo'n goede set gehoord, bijna aan 1 stuk door lopen ragge :devil:

Lenny Dee & Partyraiser :respect: Bitch Sexuality!!!!!

Set van Stortrooper en Rapist ook uitermate zalig! Jammergenoeg snapt het grote deel van t publiek die muziek (nog) niet echt
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
jah was een magtag feest :D
alleen jammah dan die amsterdammers de sfeer voor sommige goed weten te vergallen echt triest(Y)
maah wel tot 7 uur vol knalluh :bounce: :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 29 januari 2006 om 18:24:
Kortom, geweldig feest met een super sfeer

Waar ben jij geweest dan???????????

iedereen stond bijna stil joh noem je dat een super sfeer?????

Waarschuw beheerder
Vloerbedekking :respect:

Vond qua muziek nog mee vallen heb veel vette platen gehoord en ook aan een stuk staan hakkuh dus de muziek was echt geweldig!!! Alleen jammer van de opstootjes.

Partyraiser :respect: bedankt !!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2006 om 18:37:

Je bedoeld de main? Kan ik ook niet veel aan doen. Had je in de terror moeten staan, daar ging t vaak goed los.

En als er weinig wazi's zijn betekent dat voor mij al een relaxte sfeer

Waarschuw beheerder
donateur
borchland heb ik wel eens harder en gezelliger meegemaakt
ik vroeg me toch echt af waarom vooraan de mensjes stilstonden
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2006 om 18:15:
met jou kan ik praten

:O Danke..

Vind het zo jammer he dat ze op ieder dingetje zo gaan Letten..
Ze hadden het hartstikke goed voor elkaar..
Nou en die 3minuten naar de wc schijt aan.. btw er stonden wel Kachels daar!!!

wat ik al helemaal zielig vind is van die man die ze hebben geslagen..
Ben je dan nog wel wijs of niet..
Flinke jongens die dat gedaan hebben..

Waarschuw beheerder
heb me best vermaakt

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Kelly!. op zondag 29 januari 2006 om 18:41:
wat ik al helemaal zielig vind is van die man die ze hebben geslagen..
Ben je dan nog wel wijs of niet..
Flinke jongens die dat gedaan hebben..

Bij die bus? Ik zag em liggen en later toen de ambulance kwam. Was de vader van een gozer uit de bus dacht ik.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 29 januari 2006 om 18:24:
Percentage kisten viel gelukkig dan ook mee.

Dus jij gaat naar de schoenen van iedereen kijken.. ?
D8 dat je wel betere dingen te doen had op een feest..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op zondag 29 januari 2006 om 18:17:

Wat een debiel zeg. Blokkeerde ze de ingang dus ik wil er langs want had al betaald. Dus ik probeer ik met pijn en moeite er langs te komen voel ik opeens een vuist van haar in me maag:S:S

en dat voor maar 50 cent:P

whaha ik ook, om 6:30 ging ik pissen, komt ze achter me aan rennen dat ik niet in de achterste toiletten mocht (stond niks aangegeven ofzoiets :)), maar toen ze zag dat ik een biertje in me handen had begon ze helemaal te flippen en probeerde ze me terug te trekken. Vet wazig maar ik kon er wel om lachen :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Owja wat ik nog ff wilde melden

DIE MC BIJ DIONE VS. D-SPIRIT VS. D-PASSION MOET WETEN WANNEER IE ZN BEK DICHT MOET HOUDEN, ZAT ALLEEN MAAR TE BLEREN!!!

Dat kan echt niet :nee:

edit: dat was MC Da Hustla
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
goed geamuseert :yes: zullen foto's op www.rage-online.be komen, ook altijd leuk om reacties te krijgen ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2006 om 18:39:
Vloerbedekking

moeten ze vaker doen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 29 januari 2006 om 18:42:
Bij die bus? Ik zag em liggen en later toen de ambulance kwam. Was de vader van een gozer uit de bus dacht ik.

Ja maakt niet uit wie het was.. al was het een voorbij ganger..
Dan ben je Triest Bezig..
en de rest van de bus die de bek niet open durft te trekken..
Nee voor die flinke vrienden van je de bak in.. Laatste wat ik zou doen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2006 om 18:44:
moeten ze vaker doen

Altijd..!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Kelly!. op zondag 29 januari 2006 om 18:45:
Ja maakt niet uit wie het was.. al was het een voorbij ganger..

ik geef alleen aan wie het was.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 29 januari 2006 om 18:43:
Owja wat ik nog ff wilde melden

DIE MC BIJ DIONE VS. D-SPIRIT VS. D-PASSION MOET WETEN WANNEER IE ZN BEK DICHT MOET HOUDEN, ZAT ALLEEN MAAR TE BLEREN!!!

Dat kan echt niet :nee:

zelfde in Terror/speedcore zaal mc mental D was zwaar irri. maar goed muziek was te dik!

main zuigde zwaar.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kelly!. op zondag 29 januari 2006 om 18:43:
Dus jij gaat naar de schoenen van iedereen kijken.. ?
D8 dat je wel betere dingen te doen had op een feest..

Wil jij zeggen dat die belachelijke trekpoppendans op kisten niet opvalt(met opgerolde broekspijpen), evenals dat belachelijke houthakkers hemd

Never mind, iedereen moet dragen wat hij/zij wilt maar loop dan ook niet te zeiken als mensen je erop aanspreken want dan vraag je er zelf om,

Het punt is normaal let ik helemaal niet op dat wazi volk maar gisteren zag je ze overal waar je keek, en zeker na 10 elleboog stoten in je maag van pogo'ers krijg je er toch wel genoeg van.

De muziek etc vond ik gisteren helemaal top werd lekker gedraaid maar dit soort volk heeft mijn dag goed bedorven
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Hoe heette dat nummer dat aan het einde van de avond rond half 7 werdt gedraaidt met de vocals van Flodder erin Vondt dat nummer zwaar bruut :)

Ze zoude weer meer van dit soort feesten in A'Dam moeten geven
Topsfeertje en geen Rellen (tenminste ik heb ze niet gezien)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 29 januari 2006 om 18:58:
Hoe heette dat nummer dat aan het einde van de avond rond half 7 werdt gedraaidt met de vocals van Flodder erin Vondt dat nummer zwaar bruut

denk dat je Bonehead - From the netherlands bedoeld.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
I'm Sjonny, this is my family and we're from holland...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2006 om 18:37:

niks van gemerkt dat iedereen stil stond :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van || Dennis || op zondag 29 januari 2006 om 18:55:
Wil jij zeggen dat die belachelijke trekpoppendans op kisten niet opvalt(met opgerolde broekspijpen), evenals dat belachelijke houthakkers hemd

mensen laten we nou niet gaan zeiken over schoenen of terror helga's en shit, gewoon over hoe het feest was!!

Waarschuw beheerder
Ik vond het wel echt een lekker feest alleen die prijzen waren nogal hoog.. Maarja tis feest dus dan moet je daar niet op letten ;) Trouwens op een gegeven moment werd rond een uurtje of 1 een nummer gedraaid met zo'n stem dr in die zei "And the beat keeps going" en dan weer reng deng deng deng. Weet iemand hoe die heet?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2006 om 19:05:
denk dat je Bonehead - From the netherlands bedoeld

Dank je (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2006 om 19:18:
And the beat keeps going" en dan weer reng deng deng deng. Weet iemand hoe die heet?

Schaam je...

Partyraiser & Triax - Assassins
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van :lijn: Terror Holland :lijn: op zondag 29 januari 2006 om 19:22:
Terror zaal was goed te doen... LEKKER STAMPEN!!!!!!!

Hakkuh :jaja:

Waarschuw beheerder
ach de entree was niet zo duur, dus dat scheelt weer

enige kutte vond ik, dat ik dus 8 euro moest betalen voor het parkeren terwijl ik gratis kon parkeren omdat ik op de gastenlijst stond.. daarvoor hadden ze wel ff een bordje mogen neerzetten :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van kbm_ op zondag 29 januari 2006 om 15:00:
Dan kan Partyraiser wel inpakken....

dan is zn 15 jarige jubileum in zn schuurtje

whehe ja hoor tuurlijk net alsof hij stuk voor stuk kiest wie dr op zn feest mogen komen...:S
zijn 15 jarige jubileum komt er wel hoor...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 29 januari 2006 om 19:22:
Uitspraak van terreur aan het eur op zondag 29 januari 2006 om 19:18:
And the beat keeps going" en dan weer reng deng deng deng. Weet iemand hoe die heet?

Schaam je...Assassins

Idd, als je dat nog niet eens weet :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer:welle:cheer: op zondag 29 januari 2006 om 19:25:
zijn 15 jarige jubileum komt er wel hoor...

haha idd, van Wes zijn we nog niej af hoor :d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
en ik zoek nog de remix van intellactial Killer van de viper (maar niet die van Endymion en Nosferatu) Werdt ook een aantal keer gedraaidt gister

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 29 januari 2006 om 19:27:
en ik zoek nog de remix van intellactial Killer van de viper (maar niet die van Endymion en Nosferatu) Werdt ook een aantal keer gedraaidt gister

Noisekick - Koffie met een steen :gaap:

Waarschuw beheerder
zeg mensen, als je wilt weten welk nummer er
werd gedraaid, ga dan ff naar het topic "hoe heet dit nummer"

heb geen zin dat dit topic gesloten word omdat iedereen OFF topic aant lullen is :[
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2006 om 19:30:
Noisekick - Koffie met een steen

Nou dat is hem zeker niet :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 29 januari 2006 om 19:22:
Schaam je...

Partyraiser & Triax - Assassinslaatste aanpassing 29 januari 2006 19:23

sorry :$ dank u :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Vond t een (y) feestje, had eigelijk ged8 dat na alle ellende met binnen komen en onderkoelingsverschijnselen t niej meer goed ging komen, maar t feest heeft alles goedgemaakt :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van QMaster op zondag 29 januari 2006 om 09:34:
voel je die bass!!!

nou die voelde k helaas nie :(
geluid kon egt wel harder en vooral zuiverder vond k ..

verder vond k de sfeer egt goed, veel leuke mense ontmoet :D iedereen lekker gek..
alleen errug jammer weer dat r veel mense stilstonde :/
komop mense HAKKUH dan! :p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zondag 29 januari 2006 om 19:34:
heb geen zin dat dit topic gesloten word omdat iedereen OFF topic aant lullen is

Take it easy, take a sisi :P.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Axel Foley op zondag 29 januari 2006 om 19:36:
Take it easy, take a sisi .

:bier:

Waarschuw beheerder
Was weer een gezellig feestje! Hoop mooie dames ook!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *RisS* op zondag 29 januari 2006 om 19:35:
met binnen komen en onderkoelingsverschijnselen t niej meer goed ging komen,

ik hoorde juist van iedereen dat ze het warm hadden :o

ik vond het wel lekker :d

Uitspraak van Axel Foley op zondag 29 januari 2006 om 19:36:
Take it easy, take a sisi

naa, doe mij maar een sappie O:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van actief op zondag 29 januari 2006 om 19:35:
alleen errug jammer weer dat r veel mense stilstonde

Geen moment stilgestaan Ja alleen om drank te halen o:)
Waarschuw beheerder
Ben blij dat ik mijn kaartje gratis had gekregen! Heb me wel vermaakt maar vergeleken de hellbound edities in Borchland was dit ECHT een tegenvaller. Geluid slecht en vond dat de muziek de hele avond niet echt Partyraiser style was zeg maar (alleen laatste 3 uurtjes dan)

Maar sfeer was goed in main :yes:

Waarschuw beheerder
Zeikballen heb je altijd wil wel eens een feest meemaken waar iedereen (maar dan ook geen een uitzonderingen) tevreden over is. Of organiseer zelf eens helemaal perfect feest voor al je bezoekers.

Daarna kan en mag je klagen!!!

Multigroove bedankt (Y)
Wesley bedankt :respect:
Dj's en Mc's bedankt!!!
Waarschuw beheerder
Ik heb ook 2 gigabyte aan filmpjes geschoten....zitten vette beelden bij :D

Vond het op zich nog best een leuk feestje, ondanks wat minpuntjes :)
Waarschuw beheerder
Ik vond het toch geslaagd, op de paar minpunten na.. Iedereen (de meesten dan) was vrolijk en er hing een chille sfeer!! Verder lekker :bounce:

:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van ~Moontje~ op zondag 29 januari 2006 om 19:43:
vond dat de muziek de hele avond niet echt Partyraiser style was zeg maar (alleen laatste 3 uurtjes dan)

moet dat dan? zou een beetje eentonig worden denk ik, hoe vet zn stijl ook is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 29 januari 2006 om 19:26:
haha idd, van Wes zijn we nog niej af hoor

nee gelukkig niet :D hij is een TOPPER!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zondag 29 januari 2006 om 19:40:
ik hoorde juist van iedereen dat ze het warm hadden

Dat had ik later, maar als jij in je t-shirtje een halfuur op n kleerhanger staat te w88 en dan nog n een kwartier op n bonnetje omdat ze op zijn, krijg je t wel koud hoor. Gelukkig was t later wel fijn om fftjes in de kou te staan

Waarschuw beheerder
donateur
die mc's maar masters lopen bleren fuck masters!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zondag 29 januari 2006 om 19:26:
haha idd, van Wes zijn we nog niej af hoor

Die goeie oude tijd in de Fonteyn. Lekker privé optreden leek het wel.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Knaller :bier: op zondag 29 januari 2006 om 19:50:
Versta je onder wazi soms halfkale mensen

Ik heb een aantal wazi´s gezien, maar het worden er steeds minder en minder.

(y).

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2006 om 19:50:
die mc's maar masters lopen bleren

MC Da Hustla, die wist dus echt NIET wanneer ie zn bek dicht moest houden. Een goede mc weet dat maar ik begon me na een tijdje echt aan hem te ergeren. K snap natuurlijk wel hoe vet het is als je daar staat op dat podium voor zo'n groot publiek, maar laat dat gevoel niet ten koste gaan van je mc kunsten. De muziek werd gewoon overmeestert door z'n geschreeuw, erg zonde...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2006 om 19:50:
fuck masters!!!!

NIET ZO HE :[
Waarschuw beheerder
donateur
MC da Syndrome, die heeft zich kapot lopen hakken op de podium daar. Op elke feest als ik hem tegenkom, loopt ie voluit te stampen.

:respect: voor deze MC.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Die gozer deed t ook goed, ging flink los :jaja: Ook in de terrorzaal ging ie lekker :D.

idd, zeer relaxte mc

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ILoveHardStyle op zondag 29 januari 2006 om 19:43:
Vond het op zich nog best een leuk feestje, ondanks wat minpuntjes

elk feest heeft zo z'n minpuntjes dus ja.. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer:welle:cheer: op zondag 29 januari 2006 om 19:49:
nee gelukkig niet hij is een TOPPER!!!!

you said it girl! :woep:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 29 januari 2006 om 19:53:
MC Da Hustla, die wist dus echt NIET wanneer ie zn bek dicht moest houden

juistem ben dus schijnbaar niet de enige die dacht hou ff je muil aub :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
MC SYCO was ook weer goed op dreef :d

Waarschuw beheerder
donateur
NIET ZO HE

wel zo :)
masters vind ik over het algemeen 1 van de grootste commerciële kut feesten
Waarschuw beheerder
donateur
minpuntje waren ook die marokanen die met iedereen ruzie zaten te zoeken omdat ze lonsdale droegen.... kom dan niet naar zo'n feest!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
en dat gedoe dan met die hangertjes dat vondt ik helemaal verschrikkelijk Wat een gekut was dat zeg :x

Waarschuw beheerder
en masters is een kinder feest O:)

maar daar gaat het nu niet over he ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :lijn: Terror Holland :lijn: op zondag 29 januari 2006 om 20:01:
minpuntje waren ook die marokanen die met iedereen ruzie zaten te zoeken omdat ze lonsdale droegen.... kom dan niet naar zo'n feest!

zulke mensen hou je altijd, gewoon negeren :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 januari 2006 om 20:00:
masters vind ik over het algemeen 1 van de grootste commerciële kut feesten

Elk feest dat een reclame laat maken voor tv is commercieel Niet alleen M.O.H :nee:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van actief op zondag 29 januari 2006 om 20:02:
kinder feest

Hoe meer mensen hoe meer vreugd :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 29 januari 2006 om 19:57:
elk feest heeft zo z'n minpuntjes dus ja..

Daarom :)...maar ik vond het verders best vermakelijk

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 29 januari 2006 om 20:03:
Hoe meer mensen hoe meer vreugd

ze zeggen het he :p

Uitspraak van ILoveHardStyle op zondag 29 januari 2006 om 20:04:
Daarom ...maar ik vond het verders best vermakelijk

idd :d

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zondag 29 januari 2006 om 20:02:
en masters is een kinder feest O:)

maar daar gaat het nu niet over he

jawel ging over die mc die ze bek nie kon houden met zn masters gebler ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van actief op zondag 29 januari 2006 om 19:57:
elk feest heeft zo z'n minpuntjes dus ja..

klopt, dat geld alleen niet voor thunderdome 2004 :p

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 29 januari 2006 om 20:03:
Hoe meer mensen hoe meer vreugd

hoe meer kisten hoe meer vreugd zal je bedoelen

:frusty:
Waarschuw beheerder
K heb me goed vermaakt:) Lekker uit me dak gegaan. Partyraiser, Angerfist, JDA, Lenny Dee, Bass D & King Matthew!! Plee was kut, jas ophale was ook zwaar klote, maar t feest was super!!

Waarschuw beheerder
uhm dione, zullen we het ff normaal houden?
Waarschuw beheerder
MC Da Hustla, die wist dus echt NIET wanneer ie zn bek dicht moest houden. Een goede mc weet dat maar ik begon me na een tijdje echt aan hem te ergeren. K snap natuurlijk wel hoe vet het is als je daar staat op dat podium voor zo'n groot publiek, maar laat dat gevoel niet ten koste gaan van je mc kunsten. De muziek werd gewoon overmeestert door z'n geschreeuw, erg zonde...

en ik vond MC DA HUSTLA ook erg goed O:)

niet zo klagen allemaal hoor...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 29 januari 2006 om 20:05:
klopt, dat geld alleen niet voor thunderdome 2004

Dat is zeker waar :jaja:
maar de laatste M.O.H in beursgebouw Maart 2004 was ook 1 van de beste Hardcore feesten van de laatste tijd :d

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 29 januari 2006 om 20:06:
hoe meer kisten hoe meer vreugd zal je bedoelen

Waarom storen mensen zich daaraan kijk ik vindt het ook geen gezicht maar om me er aan te ergeren Nooit niet want dat willen die gasten juist

Waarschuw beheerder
donateur
Elo kom eens van die nek af wil je?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 29 januari 2006 om 20:14:

elo zit jij op een nek??? :O:O:O
Waarschuw beheerder
gvd heey.. al dat gezeik hier he..
Word er echt niet goed van..
wc`s hier wc`s daar..
jassen idem..

Kerel of je nou half uur moet wachten tot je een x kan zeiken of ff 3minuten in de kou zeiken..

Jassen is overal een gedoe gek of niet.. als een zaal vol de jas allemaal wil hebben.. ?
Vind niet gek hoor..
Maarja alles klaagt hier..beetje jammer..

als het warm is is het niet goed. als het koud is is het niet goed..
als het druk is is het niet goed
als het rustig is is het niet goed..
HET IS NOOIT GOED bij de meeste mensen :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 29 januari 2006 om 20:14:
Waarom storen mensen zich daaraan kijk ik vindt het ook geen gezicht maar om me er aan te ergeren Nooit niet want dat willen die gasten juist

Tja,,je moet de hele avond maar naar de schoenen willen kijken van ander volk..

Laat mensen ff in hun waarde..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 29 januari 2006 om 20:14:

:$:$

Uitspraak van :cheer:welle:cheer: op zondag 29 januari 2006 om 20:21:
elo zit jij op een nek???

zo af en toe O:)

ik heb eerlijk gezegd nooit last van mc's..
alleen toen ik probeerde te filmen gister, hij stond er de hele tijd voor :[

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 29 januari 2006 om 20:14:

ach, je hebt altijd van die zeikerds he.. ik erger me er ook niet aan, zolang ik er niet mee lastig word gevallen.
als mensen zich er zo aan ergeren, moeten ze niet gaan, dan heb je er ook geen last van ;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kelly!. op zondag 29 januari 2006 om 20:22:

zeker jammer :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zondag 29 januari 2006 om 20:23:
ach, je hebt altijd van die zeikerds he.. ik erger me er ook niet aan, zolang ik er niet mee lastig word gevallen.
als mensen zich er zo aan ergeren, moeten ze niet gaan, dan heb je er ook geen last van ;p

Precies.

Als je overal op gaat lopen zeiken en op gaat letten dan verziek je je avond voor jezelf.

Zeik toch eens niet zo :[
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 29 januari 2006 om 20:24:
Uitspraak van !!..REL_KEL..!! ..Partyraiser:9.. op zondag 29 januari 2006 om 20:22:

zeker jammer

idd erg jammer...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 'Lauwz' op zondag 29 januari 2006 om 20:29:
Als je overal op gaat lopen zeiken en op gaat letten dan verziek je je avond voor jezelf.

Zeik toch eens niet zo

vind ik ook.. sfeer word door een deel door het feest bepaald, maar ook door jezelf. als je over alles gaat zeiken, dan is het ook niet leuk meer :no:

idd we moeten allemaal weer wat positiever worden O:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Kelly!. op zondag 29 januari 2006 om 20:23:
Tja,,je moet de hele avond maar naar de schoenen willen kijken van ander volk..

Laat mensen ff in hun waarde..

indd. :d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
was gewoon top vannacht :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zondag 29 januari 2006 om 20:34:
idd we moeten allemaal weer wat positiever worden O:)

Kan het zowieso niet begrijpen dat mensen bij veel feesten alles gaan afkraken.

Waarom niet gewoon schijt hebben aan wat anderen aan hebben, of wat ze doen of hoe ze hun dansje doen. Mensen die pogo'en en tegen je aanbotsen kan je nog altijd vriendelijk verzoeken om met een bloedgang op te tieven naar een andere plek in de zaal.

Ga dan de volgende keer lekker een kroeg in vol met lamballen i.p.v naar een HCfeest.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
nee ik ook niet hoor.

kijk als ik op een feest ben, tuurlijk heb ik dan van sommige dingen zoiets van, jezus dat kon wel beter! maar das puur omdat ik er direct mee te maken heb.

en idd, mensen zouden eens schijt moeten hebben. en daarvan is pogo een goed voorbeeld. ik vind het ook niet mooi eruit zien, maar zolang ik er geenlast van heb, heb ik niks te klagen hoor :d

haha idd :p
Waarschuw beheerder
donateur
Maar even ontopic 8).. Ik vind het nogsteeds een (Y) feestje B).
Artiest The Jackal
Waarschuw beheerder
donateur
hele vieze tegenvaller!
- gardarobe begon al kut
- wc's bij min 10 buiten
- een vip van lik mn reet
- nog nooit zoveel vechten op een feest gezien
- iedereen wilde door je heen lopen
- geluid ook niet zo goed als voorheen

conclusie.. echte multigroove

werd wel lekker gedraaid gelukkig en kwam promo nog tegen in de main dus dat was wel leuk! verder wel gezellig gehad met alle vele bekenden!

owja :respect: MC DA SYNDROME wat gaat hij uit zn dak (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
haha idd ff ontopic ;p

feest was best te doen :)
Waarschuw beheerder
donateur
De eerste 500 tickets worden automatisch als VIP-ticket uitgegeven en bieden de trouwe aanhang een eigen deck in Dome I met een indrukwekkende stage-overview. Parkeren doe je met een VIP-kaart voor de deur en ook de lange rij omzeil je door gebruik te maken van de VIP-Ingang. Kortom; Reden in overvloed om 14 december direct je kaart te scoren. Kaarten kosten € 25,- [ex. fee].

VIP ingang???
stage overvieuw? 2 tuinstoelen en een barretje bedoelen ze zeker :S:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb me wel vermaakt, er waren veel bekenden..

Het viel me wel op dat er weinig gedanst werd..
Verder was het niet echt mijn feestje, ik ging er ook zonder hoge verwachtingen heen. Kan het alleen maar meevallen ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Gratis parkeren met VIP-kaart?

:nee:

Welke vip ingang, een mannetje die roept vip iemand?

Klinkt alsof hij kaartjes wil kopen of verkopen.

Indrukkenwekkende stage-overview :S.
Waarschuw beheerder
gvd.. We klagen hier allemaal over die zeikers he..
en ze gaan nog gewoon door ook nog.. this toch erg of niet..
ga zelf een feest organiseren..
Waarschuw beheerder
Ik vond t een wreed feestje! vette muziek...overal vrolijke mensen...:bounce:! ben goed uit m'n dak gegeaan O:)...

op de terugweg nog bij de shell op de a2 met gasten staan ouwehoeren die naar x-qlusive geweest waren...als ik nu weer opnieuw had mogen kiezen was ik zeker alsnog naar partyraiser geweest :respect:!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kelly!. op zondag 29 januari 2006 om 21:00:
gvd.. We klagen hier allemaal over die zeikers he..
en ze gaan nog gewoon door ook nog.. this toch erg of niet..
ga zelf een feest organiseren..

als ik het kut vond dan zeg ik dat gewoon als ik het goed vond ook! al die loze beloftes van multigroove :s
Waarschuw beheerder
en wie heeft die rijbewijzen gewonnen dan ??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Schizo-Maniac op zondag 29 januari 2006 om 21:03:
en wie heeft die rijbewijzen gewonnen dan ??

hehehe wou net t zelfde gaan vragen :D
Waarschuw beheerder
Ik blijf erbij dat ik het een goed feest vond ik zelf heb heel de avond staan stampen geen gezeik gehad geen ruzie ofzo de wc was af en toe wel lekker zo koud want je bent er toch maar 1 minuutj ofzo, en dan de jassen was iets minder maarja... het geluid al stond je vooraan was het gewoon goed en hard dusja ik vind het een toppertje
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CyPruZz op zondag 29 januari 2006 om 21:16:
het geluid al stond je vooraan was het gewoon goed en hard

maar niet hard genoeg, normaal versta ik mensen (die me bellen) voorin niet.. nu echt wel en dat terwijl je allemaal verhalen hoort dat het geluid in die hallen zo goed is, dan doen ze toch iets verkeerd ;)

Waarschuw beheerder
geluid kon veeeeeeel harder...
maar had r wel genoegen mee eerlijk gezegt

vanaf 1-2 uur was t echt t dak r af in de main, heerlijk

lekker feessie
Waarschuw beheerder
Kauwgomwater: Ik kan die boute naam niet meer horen. Wel 300keer heb ik the P-word gehoord en vond het echt NIET leuk.

Spijt me geweldig maar het feest draait toch om PARTYRAISER!!!!

De man van de Avond.. :)
Waarschuw beheerder
donateur
wat voor mij het feest een stuk minder maakte is dat ik een bekende tegenkwam die door 6 man in elkaar gemept was en er een gebroken neus aan over had gehouden :(
Waarschuw beheerder
vond t wel gezellig :D
wat een weirdo is die noisekick :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van m-? op zondag 29 januari 2006 om 21:36:
een bekende tegenkwam die door 6 man in elkaar gemept was en er een gebroken neus aan over had gehouden

Wat had ie gedaan dan?

Uitspraak van Paul-T b) op zondag 29 januari 2006 om 21:44:
weirdo is die noisekick

Die MC anders ook.
Noisefucker was ook geil. Rammen was dat.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Noizefucker was troep. Alleen maar extratone :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 29 januari 2006 om 21:59:
Alleen maar extratone

uh neej hoor

ok venetian snares en hellz army etc...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
was er ook niet de hele tijd, maar je ging ff te snel op dat moment. Alleen maar machine gun madness. Jammer dat k die venetian snares niet heb mee kunnen pakken
Waarschuw beheerder
:respect: Partyraiser :respect:

Was weer een lekker feesje...er werd zeer lekker gedraaid...door de vele verhalen viel het geluid me tegen maar af en toe ging het er toch aardig hard aan toe...In de Terror zaal vond ik het geluid prima...Hoogte punt was toch wel de vele mooie dames...
hoop dat de organisatoren wat van de minpuntjes opsteekt...;)

Waarschuw beheerder
Dikke Pret dit feesie =).. flink lope space, kortom geweldig.. wc waren idd zwaar minpunt.. maja shit happens :) muziek was wel lekker!!

Werkzaam bij KraakPiep
Waarschuw beheerder
donateur
poing?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Noizefucker was troep. Alleen maar extratone

zei de kenner :x

Werkzaam bij D.C. Productions
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het zeker weten een goed feestje :cheer:
Waarschuw beheerder
Noizefucker was troep

Noizefucker knalde em gewoon snoeihard:D
Waarschuw beheerder

idd erg irri:S:/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 'Lauwz' op zondag 29 januari 2006 om 20:37:
Kan het zowieso niet begrijpen dat mensen bij veel feesten alles gaan afkraken.

Nou t spijt me dan zeer, maar bij Multigroove stel ik me wel iets beters voor dan zoiets van gister. Ik vind t schandalig dat ik er meer dan 3 kwartier op heb meten w88 om eens n x naar binnen te kunnen.
En dan de mededeling dat de hangers op zijn (om kwart over 12!) Het feest was niej uitverkocht, dachten ze dat al diej mensen zonder jas zouden komen met -3?!
Mijn feestje was eigelijk n btje verpest, gelukkig was t een (y) feestje zodat mijn avond niej meer stuk kon :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
stel je niet aan.
je moest die brulaap in zaal 2 eens horen, dan piep je wel anders

Waarschuw beheerder
:beer:

Waarschuw beheerder
Noizefucker vond ik juist de beste van de avond...als we Akira niet mee rekenen

je moest die brulaap in zaal 2 eens horen, dan piep je wel anders

Kk, die vent was irritant...en gewoon niet luisteren als ik zeg dattie z'n bek moet houden :P
Waarschuw beheerder
donateur
vet feestje :cheer:

minpunten zijn al genoemd, dus daar begin ik niet meer aan :P

ik vond de sfeer toppie, geluid stond lekker, werden vette platen gedraaid..... het was gewoon vet :respect:

Catscan vs Partyraiser :D
Stormtrooper vs The Rapist :respect:
D-Spirit vs D-Passion vs Dione :respect:
Endymion vs Ophidian (vs Foutblast) :D

kortom, geweldig genoten :yes:
Artiest {SHOWLIST artist 45171, 39934}
Waarschuw beheerder
Ja het was weer lekker in de borchland hal :) vet hard geluid, niet te druk niet te rustig, en gewoon ff dat stukkie van auto naar ingang zonder jas gelopen, scheelt weer garderobe perikelen he ;)
tot hellbound queensnight :)
Waarschuw beheerder
4 muntjes (€ 8,80) voor een broodje hamburger kan egt niet meer hoor wat tevens het enige eten was wat je kon halen

de eetmunten waren 5 voor 4,5 euri maar je kon wel fruit met yoghurt halen voor 2 munten! dat had ik nou nog nooit gegeten op een party :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En een sfeer van lik me kut!Iedereen liep als een gek door elkaar heen je kon geen 1 moment echt ff hakken..

hele avond kon je links vooraan naar hartelust losgaan. beetje meer rondlopen volgende keer ;)

Wat een hoop zeikerds trouwens hier.
'de wc was te koud'

sjongejonge zijn jullie nou hardcore?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zielige mensen dat.. en al helemaal de gene die de bek niet los durven te trekken in de bus..!
Waarschuw beheerder
hahha nou blijkbaar loopt hier fucking de helft te zeiken over et feest , maar ik vond et kkgruwelijk, ben goed uit me plaat gegaanj en heb hard lopen ragge... en ik ging nie VIP en dat ben ik ook niet van plan bij andere feesten om GEZEIK te voorkomen ;) laters
Waarschuw beheerder
donateur
wat was die garderobe waardeloos geregeld zeg!!

was ik eindelijk binnen.. was die garderobe vol.. nog een uur moeten wachten daarzo :@

verder was t wel een leuk feestje.. speedcorezaaltje was (Y)(Y)

Waarschuw beheerder
vond ut echt zwaar klote..:@
kom daar binnen garderobe vol..
terug weer naar de auto en op me shirtje
door de kou naar binnen..
door die koude vieze kut wc's heb ik nu
blaasontsteking..:@:@
en er werd idioot veel gevochten..:no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bier: Maik :bier: op zondag 29 januari 2006 om 23:11:
Noizefucker knalde em gewoon snoeihard

zeer goed :bier:
Waarschuw beheerder
Kutsfeer ja!
En wat stond iedereen weer stil op JULLIE industrial/darkcore is altijd en altijd zo.
en dan komt bass-d en king matthew met JDA waar iedereen altijd en alles op loopt te zeiken
en dan gaat wel de HELE ZAAL uit hun dak
en dat op een partyraiser (industrial/darkcore) feest JAJA
snap er weinig van!

Waarschuw beheerder
Ik snap echt niet wat jullie allemaal te zeuren hebben!
Ja de garderobe duurde wat lang, en muntjes halen was rond 1 uur ook niet echt een goede tijd.
Maar het geluid was echt niet slecht.
Zeker vooraan niet!
Heb geen enkel opstootje gezien! Er werd best lekker gedraaid..
Sfeer in de 2de zaal viel me ook best mee.
Wel een groepje dat aan het pogo-en was maar heb er geen last van gehad.
Wc's waren wel vies.. maar daar heb je als jongen niet zo veel last van.
Oo en het was nog goed gezellig ook!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! Kaaaas ! op maandag 30 januari 2006 om 09:52:
En wat stond iedereen weer stil op JULLIE industrial/darkcore is altijd en altijd zo.
en dan komt bass-d en king matthew met JDA waar iedereen altijd en alles op loopt te zeiken
snap er weinig van!

Op industrial hak ik ook niet echt. Wil niet zo goed eigenlijk.
Maar een uurtje industrial er tussen door kan van mij geen kwaad

Waarschuw beheerder
ik had ook een vip kaart waar ik dus niks aan had maar ja je betaalde er toch niet meer voor. En ik was toch met vrienden zonder vip. Om met de auto het parkeer terrein op te komen duurde lang. En de jassen was een gekloot omdat er meer kleding hangers dan kaartjes waren. Het ging mij dr om als je binnen staat genoeg barren goeie harde muziek en een goeie line-up. En dat voor een kaartje die gemiddeld een stuk goedkoper is.
Waarschuw beheerder
Industrial/darkcore is ook gewoon zon HYPE
tis bruut om te zeggen dat je dat bruut vind ofzo
net zoals dat eerst met terror was!
maar uit hun dak gaan als het gedraaid word. HO MAAR!

Waarschuw beheerder
Darkcore is gewoon harde donkere hardcore dat is nog wel hakbaar.
Maar industrial niet echt.
Maar best leuk om af en toe te luisteren.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 10:16:

Waarschuw beheerder
ik vond het een top feesie..:) Heb me ook zeker vermaakt daaro.. Ik ben ook op de foto geweest en toen kreeg ik een kaartje waar outblast op stond.. Alleen die ben ik kwijt geraakt.. Weet iemand die site mischien voor me? Thanks alvast:D

(K)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 30 januari 2006 om 10:30:

Wat wou je er over zeggen?

Waarschuw beheerder
feestje was gewoon top

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 10:16:

Weet je wel wat je zegt???

darkcore staat voor rauw donker geluid en meestal ook goed versneld richting Terror.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 10:02:
Om met de auto het parkeer terrein op te komen duurde lang

lang? gewoon de linkerbaan pakken en het hele rijtje voorbij rijden :D:P

Waarschuw beheerder
hard donker of rauw donker
Volgens mij bedoelen we toch echt hetzelfde.
En tja wel wat meer snelheid, maar met wat meer snelheid is het nog wel hakbaar toch :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 11:00:
hard donker of rauw donker
Volgens mij bedoelen we toch echt hetzelfde.

rauw is dan weer eerder industrial :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 10:02:
Het ging mij dr om als je binnen staat genoeg barren goeie harde muziek en een goeie line-up

genoeg barren? er waren er 2:S 1 in de grote en 1 in de kleine en ik miste toch erg een 2e bar in de grote zaal aangezien je de hele zaal door moest lopen met je bier en als je dan op de plek was waar de rest stond was je glas en jij had 1 slok genomen:S

Waarschuw beheerder
Die was er wel hoor!
Bij de muntjes tegenover de ingang was ook een bar!
Waarschuw beheerder
serieus?

had je dat niet eerder kunnen melden want ik heb hem niet gezien:S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op maandag 30 januari 2006 om 11:22:
serieus?

had je dat niet eerder kunnen melden want ik heb hem niet gezien

of je moet gewoon ff verder rondkijken dan je neus lang is.
Waarschuw beheerder
donateur
het bier was toch wel op aan het eind van de avond?

Waarschuw beheerder
Bier op?
Niks van gemerkt?
Waarschuw beheerder
donateur
dat zeiden veel lui..
Ik weet het ook niet ik was bob O:)

Waarschuw beheerder
Volgens mij was het niet op hoor.
Misschien dat ze vaten moesten verwisselen ofzo.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 11:25:
of je moet gewoon ff verder rondkijken dan je neus lang is.

nou ik heb minstens 6 keer de nijmeegse vierdaagse gelopen en niks gezien, maar als ik ga nadenken wat ik gedaan heb dit weekend snap ik het best:P

Uitspraak van m-? op maandag 30 januari 2006 om 11:26:

nou ik heb van half 12 tot 7 nonstop aan het bier gezeten dus nee was niet op

de sprite trouwens wel hoorde ik toevallig:P

Waarschuw beheerder
vond het verder wel leuk feestjuh, alleen geluid viel echt tegen!
als ik t vergelijk met Hellbound in borchlandhalluh!!
had me er echt op verheugd, maar heb me verder best vermaakt:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van m-? op maandag 30 januari 2006 om 11:26:

Geen ideej, maar t water was iig wel op :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ! Kaaaas ! op maandag 30 januari 2006 om 09:52:
Kutsfeer ja!
snap er weinig van!

precies! de hele avond stond 90% stil en 2keer komt killing scum de hardstyle remix voor bij en de hele zaal uit zn dak :/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 10:55:
Weet je wel wat je zegt???

darkcore staat voor rauw donker geluid en meestal ook goed versneld richting Terror.

Hey michel nog gefeliciteerd jonge!!! MAar Utrecht was ook vet je hebt wat gemist!
Waarschuw beheerder
De garderobe, w.c., munten, en het drinken halen was idd kut :S

Maar toch was het een gezellig feestje :cheer:
De sfeer waar wij stonden was iig goed en er waren een hoop gezellige mensen aanwezig :D
Al met al een goed feestje voor mij dus (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TB op maandag 30 januari 2006 om 12:05:
precies! de hele avond stond 90% stil en 2keer komt killing scum de hardstyle remix voor bij en de hele zaal uit zn dak

Amsterdam he ;)
Waarschuw beheerder
donateur
ik vond het echt een lekker feestje :yes:
supergezellig gehad :)
vette lokatie met die tribunes overal
vloerbedekking :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 12:23:
Amsterdam he

nou dat is het zeker niet! het viel me ook al op bij mania en x-factor laatst :S
Waarschuw beheerder
Was wel ff knalle maar die terror zaal :( vond ik echt troep hoor iedereen met een gespannen arm in de lucht...
Verder wel oké had meer verwacht van het feest met name van Angerfist...

Waarschuw beheerder
Angerfist heb ik niet gezien toen waren wij er nog niet.
En ik vond het in de 2de zaal wel mee vallen.
Was 1 groepje dat aan het pogo-en was.
Maar de rest van de mensen was gewoon relaxed :D

Waarschuw beheerder
was wel ok hoor!

heb lekker gedanst, sfeer was wel ok, geluid was behoorlijk zacht en we waren om half 5 al weg, mn vriend was ziek :S nog nooit zo vroeg weggegaan maar als ik dit zo lees hierboven vind ik het helemaal prima :)

tribunes idd wel goed en vooraan ben ik lekker uit mn dak gegaan :D
Waarschuw beheerder
donateur
goed feesje alleen n klein beetje jammer dat er ongeveer 2uur minder goed gedraaid werd (geloof rond n uur of4)industrial met n wat vreemde bass ofzo.
wel vermaakt verder en idd vloerbedekking was geen slechte optie
Waarschuw beheerder
Outblast stonk echt te erg omg hij werd dood gemaakt door ophidian gewoon!

Waarschuw beheerder
Ja maar wat had je dan verwacht?
Outblast, ophidian en endymion
Lijkt me duidelijk toch
Waarschuw beheerder
donateur
G.­I.­T.­ Terrorgek citeer 29 januari 2006 19:43
Zeikballen heb je altijd wil wel eens een feest meemaken waar iedereen (maar dan ook geen een uitzonderingen) tevreden over is. Of organiseer zelf eens helemaal perfect feest voor al je bezoekers.

Daarna kan en mag je klagen!!!

Hahaha pffff wat een domme opmerking........ de kritiek van mensen berust op persoonlijke ervaringen uit het verleden, dus wat wil jij daar aan doen??:p
Waarschuw beheerder
Alleen de Terrorzaal was (Y)
super sfeertje

En de main :frusty: tja.... snap niet dat mensen dat leuke muziek vinden :|

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ome Bertuz :X op maandag 30 januari 2006 om 13:01:
Hahaha pffff wat een domme opmerking........ de kritiek van mensen berust op persoonlijke ervaringen uit het verleden, dus wat wil jij daar aan doen??

klopt..
maar toch heeft iedereen wel wat te zeiken altijd.
- Het geluid is niet goed
- ik stont zo lang in de rij
- strenge controle
- de muntjes waren zo duur
- keb dit en dat nummer wel 3 x gehoord
En dit is maar een kleine greep die je altijd hoort bij bijna elk feest :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op zondag 29 januari 2006 om 18:17:

Wat een debiel zeg. Blokkeerde ze de ingang dus ik wil er langs want had al betaald. Dus ik probeer ik met pijn en moeite er langs te komen voel ik opeens een vuist van haar in me maag

en dat voor maar 50 cent

Jij heb ook altijd mazzel Snoep!
op de wallen betaal je minimaal 50 euries

Waarschuw beheerder
Toilet oma was vet cool!
Er liep er 1 door zonder te betalen.
En ze grijpt hem zo in zen nek, en flikkert hem de wc's uit :D

Waarschuw beheerder
donateur
was wel gezellig, maar voortaan beter in de hemkade.. hij kan een voorbeeld nemen aan Noize suppressor!
Geluid stond zacht. evengoed wel vermaakt
Waarschuw beheerder
donateur
en dr mag idd best n keer n coole toiletoma staan die wat durft te zeggen en/of doen

Waarschuw beheerder
Was een gezellig feestje. Had weinig te klagen, want was gratis binnen. Alleen een beetje lang gewacht bij de munten. Ben niet tot het einde gebleven, vond het rond 4.00u wel genoeg eigenlijk.
Waarschuw beheerder
leuk avondje gehad, toppiej gedraaid.

alleen moesten wat jongere hageneze de sfeer wat verpesten voor de oudere..... oudere voor de rest geen problemen gehad :d
Waarschuw beheerder
klachten over het geluid mag, je bij de amsterdamse gemeente deponeren.

die waren vrijdags al aan het zeuren dat het te hard was.

er stond een la acoustics V-DOSC system.
neem van mij aan dat als dat open gaat ,het retehard is.

Waarschuw beheerder
Hoezo klachten
Geluid stond redelijk hard hoor!
Uitspraak van targetsound op maandag 30 januari 2006 om 13:45:
klachten over het geluid mag, je bij de amsterdamse gemeente deponeren.

die waren vrijdags al aan het zeuren dat het te hard was.

er stond een la acoustics V-DOSC system.
neem van mij aan dat als dat open gaat ,het retehard is.

was niet alleen het volume

Ik miste alleen een heel stuk van de middentonen waardoor ik heel veel geluidjes niet goed hoorde

alleen aantal dj waren zo slim om de midden tone en hogetonen ff wat verder open te gooien om hun mengpaneel wat eigelijk al van te voren goed moest worden ingesteld

Waarschuw beheerder
kvond een kkfeest! kwas nog nooit geweest in de borchland hallen maar wat een kloteschuur, of krot eigenlijk en mn jas is door iemand anders meegenomen verdomme met inhoud :S , aan het begin was het te koud , aan het eind te warm en op partyflock had ik gelezen dat er stond geen geluidslimiet , het geluid kon zeker harder!!! :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kssie op maandag 30 januari 2006 om 10:23:
dit is de laatste x dat ik naar un feessie ga in die neuzenstad

ga :cry:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 13:14:
Toilet oma was vet cool!
En ze grijpt hem zo in zen nek, en flikkert hem de wc's uit

was gewoon kut je moest betallen voor alles .voor dat je na binnen kon was je al 50 euro kwijt.en dan nog je drinken.ma was wel een dik feestje chille locatie.cekker goed gedraaid.alleen jammer van de sfeer veel vechten JAMMER. EEN BEETJE ZIEK DAT ZE 1 MAN MET 40 MAN SLAAN ZIEK HOOR.

Waarschuw beheerder
was meesterlijk :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 14:30:
alleen jammer van de sfeer veel vechten

Heb geen enkele vechtpartij gezien eerlijk gezegd.

JAMMER. EEN BEETJE ZIEK DAT ZE 1 MAN MET 40 MAN SLAAN ZIEK HOOR.

Hebben ze echt alle 40 op 'm ingeslagen dan?

Waarschuw beheerder
alleen jammer van de sfeer veel vechten JAMMER. EEN BEETJE ZIEK DAT ZE 1 MAN MET 40 MAN SLAAN ZIEK HOOR.

hmm, heb ik gelukkig niet meegekregen!
was gewoon kut je moest betallen voor alles .voor dat je na binnen kon was je al 50 euro kwijt.en dan nog je drinken.ma was wel een dik feestje chille locatie.cekker goed gedraaid.alleen jammer van de sfeer veel vechten JAMMER. EEN BEETJE ZIEK DAT ZE 1 MAN MET 40 MAN SLAAN ZIEK HOOR.

Jullie weten geen eens hoe het is gegaan

die man is geen eens geslagen alleen uit de bus gezet waarbij hij ernstig op z´n gezicht valt verder helemaal nix.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 13:14:
Toilet oma was vet cool!
En ze grijpt hem zo in zen nek, en flikkert hem de wc's uit :D

idd.. was vet mooi :D:D
Waarschuw beheerder
donateur
ik vraag me af waar dat vechten dan allemaal is geweest, want ik heb helemaal niks gezien zelfs geen opstootjes ofso :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Zattejan:bier: op maandag 30 januari 2006 om 14:43:
ik vraag me af waar dat vechten dan allemaal is geweest, want ik heb helemaal niks gezien zelfs geen opstootjes ofso

in de main....vooraan o:) bij de dj ,af en toe groeppie tegen groeppie :D

was een geweldig feest B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ FireCore 50% of ELIMINATION PROJECT op maandag 30 januari 2006 om 14:39:
Jullie weten geen eens hoe het is gegaan

Idd Ed. Als je niet weet hoe het is gegaan, kun je beter je mening voor je houden.

Verder was het feest een zware tegenvaller!!!!!
Waarschuw beheerder
Heb het echt naar me zin gehad..
Had alleen me oren en me staart maar afgedaan iedereen vroeg of ik ook kon krabben& en miauw kon roepen en andere trokken steeds aan me staart:S.. Mjaaa never mind heb t na me zin gehad behalve op de wc dan..
De hellbound's in borchland waren alleen 10000x beter.. maar bederft de pret niet voor me hoor..:)

xx
Waarschuw beheerder
donateur
Super feestje daar valt niks over te klagen!!!Super sfeertje er werd super gedraaid, respect for Parytraiser en de andere dj s!!!

Maar dit snap ik dan niet??Van die uitspraken,
DJ Partyraiser - One Man // Half Machine - His Vision & Time Schedule:

WAAROM DE BORCHLAND HALLEN ALS LOCATIE?
Naar mijn mening zijn er weinig of geen locaties met deze capaciteit die zo’n rauw, underground gevoel weten over te brengen. Daar komt bij dat ik erg hoge eisen aan het geluid stel. De Borchland heeft een geluidslimiet van 105db en dat is zo f*cking hard, een max. waar geen enkele locatie aan kan tippen. Voor mij het belangrijkste punt om de geprogrammeerde stijlen pas echt tot hun recht te laten komen.

NOU Hellbound 28-4-04 Was zeker harder!!!
En dan dit:
DJ Partyraiser - 12 1/2 Year Jubileum Project - One Man // Half Machine

De eerste 500 tickets worden automatisch als VIP-ticket uitgegeven en bieden de trouwe aanhang een eigen deck in Dome I met een indrukwekkende stage-overview. Parkeren doe je met een VIP-kaart voor de deur en ook de lange rij omzeil je door gebruik te maken van de VIP-Ingang. Kortom; Reden in overvloed om 14 december direct je kaart te scoren.

Nou gewoon in de rij gestaan!!En Indrukwekkende stage-overview jaa Tegen 4 hekken met zwart pastic!! Met drie picknick tafels..:d

Jaa zeg dat dan niet...

Maar we zijn wel lekker los gegaan ondanks alles, DAAR GAAT HET OM!!! :d :s :d :s
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ FireCore 50% of ELIMINATION PROJECT op maandag 30 januari 2006 om 14:39:
die man is geen eens geslagen alleen uit de bus gezet waarbij hij ernstig op z´n gezicht valt verder helemaal nix.

daar gaat het helemaal niet over :x
Waarschuw beheerder
donateur
vet feestje :jaja:
enige nadeel waren de wc vond ik. wat een kou!!! niet normaal, en een kutwijf dat daar stond. pff zoek ff een ander baantje of doe een beetje gezellig zeg!
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een ontzettend mega feest zeg! Ik wil nogmaals­ iedereen bedanken die dit feest zo goed voor mij ­konden maken...jammer dat veel mensen niet gezien ­hebben dat ik binnen werd gereden in een zeer dikk­e Lowrider (jump auto van mijn broer) onder het nu­mmer Breath van de Prodigy. Wat een top feest, vet­te decoratie, tv schermen, vlammen en vuurwerk, lasers en danseressen, een dikke auto, tv en video beelden, rookmachines, vette mooie tonnen, allemaal dik :D dikke bassen...en een super sfeer, ik heb zelf geen 1x een vechtpartij gezien, voor mijn neus stonden een paar 1000 man los te gaan, was gewoon op en top...geluid werd helaas tegen gehouden door de millieu politie soms en gemeente die tot 3 maal toe binnen waren komen lopen om alles te controleren.
Helaas maar waar, verder was ik zelf tevreden over de bassen hoor :jaja:... iedereen respect en n­ogmaals thanks. grtz...Wes

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb niets van de rotte sfeer gemerkt behalve dat iedereen er over praatte. En de ambulances na afloop van het feest. Verder erg genoten, en hopelijk is Hellbound weer in de borchland!
Auto heb ik wel voorbij zien rijden vooraan alleen zag er niemand in zitten. Of kwam die auto 2x voorbij?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Jij ook bedankt, Wes ;)

Artiest {SHOWLIST artist 83211, 11369}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dj Partyraiser op maandag 30 januari 2006 om 15:14:
jammer dat veel mensen niet gezien ­hebben dat ik binnen werd gereden in een zeer dikk­e Lowrider (jump auto van mijn broer) onder het nu­mmer Breath van de Prodigy.

Damn, dat vind ik wel jammer dat ik niet gezien heb Wes. Maar mijn complimenten voor je feest, was echt geslaagd (Y) Je hebt het ook wel verdiend moet ik zeggen :respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Ik hoor ook iedereen zeiken over de sfeer maar kvond t juist super relaxed. Geen ruzie gehad ofzo, niks dat kut was. Enige minpuntje alleen hoe de garderobe geregelt was en Mc Da Hustla.

Voorderest alles :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 30 januari 2006 om 15:19:
Ik hoor ook iedereen zeiken over de sfeer maar kvond t juist super relaxed.

Ik eigelijk ook. Maar t ligt denk ik maar net aan wat je gewend bent en waar je stond :)
Artiest {SHOWLIST artist 56391, 2037}
Waarschuw beheerder
donateur
ik vond het een zeer geslaagd feest :)

Waarschuw beheerder
donateur
Was wel leuk feestje.Het geluid kon echt wel harder in de hardcore zaal! Heb meer in de Speedcore/Terror zaal gestaan.Dat was zeker wel bruut!Dikke pogo :bier:.
Maar voor de rest was der niet veel aan.Het was ijs en ijskoud in het begin van de avond. En rond een uur of 3 was het er zo benauwt dat je bijna geen adem kreeg. Slecht geregeld maarja. TERROR!!!! :bier:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Kssie op zondag 29 januari 2006 om 11:52:

Een 42-jarige man is zondagochtend omstreeks 7.00 uur vlakbij Borchland in Zuidoost mishandeld in een bus met zo'n veertig jongeren.
Een bus met feestgangers uit Den Haag was na een feest in partycentrum Borchland op weg terug naar de Hofstad. Het slachtoffer werd uit de bus gejonast en in de berm gegooid. Hij is gewond naar een ziekenhuis overgebracht.
Omdat in de bus niemand wat wilde zeggen over de toedracht, heeft de politie alle veertig jongeren gearresteerd. Zij zitten allemaal nog vast.

Ik weet al wat dat was. Rond half 8 lag hij op de grond buiten naast het busje. Dacht al dat hij inelkaar was geslagen, maar wij liepen maar gewoon door anders krijg je nog gezeik ook!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 15:28:
Ik weet al wat dat was. Rond half 8 lag hij op de grond buiten naast het busje. Dacht al dat hij inelkaar was geslagen, maar wij liepen maar gewoon door anders krijg je nog gezeik ook!!

?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 15:30:
maar wij liepen maar gewoon door anders krijg je nog gezeik ook!!

:/

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Was een vader van iemand uit die bus. Ik liep er langs en heb een tijdje bij gestaan totdat de politie en ambulance kwam. HIj scheen in de bus gevraagd te hebben of ie mee mocht, waarna hij door wat mensen uit de bus in elkaar is gfeslagen en eruit gegooit. Die gozer lag letterlijk in zn eigen bloed op de stoep en niemand uit de bus deed wat. De hele bus is ook meegenomen naar t bureau omdat niemand wilde verklaren wat er gebeurd was. Laffe actie ook.

Mijn pa wilt ook misschien een keer mee naar een feest en ik kan me echt niets vetters voorstellen dan dat me pa mee gaat naar een feest.
Waarschuw beheerder
k*t feest......
daarom was ik ook binnen een uur weer weg

(y)

volgens mij was het trouwens vanaf 12 jaar en ouder? :x

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van !?! op maandag 30 januari 2006 om 15:34:
k*t feest......
daarom was ik ook binnen een uur weer weg

volgens mij was het trouwens vanaf 12 jaar en ouder?

Favoriete muziekgenres: drum & bass, hardstyle, hardtrance, jump, lounge, minimal, oldschool, progressive, schranz, techno, trance

aan je favoriete muziekgenres te zien was je naar t verkeerde feestje. Xclusieve was een eindje verderop

:gaap:

Waarschuw beheerder

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 30 januari 2006 om 15:35:
aan je favoriete muziekgenres te zien was je naar t verkeerde feestje. Xclusieve was een eindje verderop

inderdaad (Y)

Waarschuw beheerder
was gewoon kut je moest betallen voor alles .voor dat je na binnen kon was je al 50 euro kwijt.

En op welk feestje is alles gratis dan?
Wc's moet je bijna altijd betalen
net zo als parkeren en de garderobe
Viel allemaal best mee

Uitspraak van Auke :bier: op maandag 30 januari 2006 om 14:39:
idd.. was vet mooi

Ook zien gebeuren?
Best een sterke oma!

mzzz /
Wij.. dat betekent al dat je met meerdere bent.. en dan ga je zo iemand niet helpen?
Of was er al hulp bij?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Evil-D op maandag 30 januari 2006 om 14:51:
Naar mijn mening zijn er weinig of geen locaties met deze capaciteit die zo’n rauw, underground gevoel weten over te brengen. Daar komt bij dat ik erg hoge eisen aan het geluid stel. De Borchland heeft een geluidslimiet van 105db en dat is zo f*cking hard, een max. waar geen enkele locatie aan kan tippen. Voor mij het belangrijkste punt om de geprogrammeerde stijlen pas echt tot hun recht te laten komen.

geluid werd helaas tegen gehouden door de millieu politie soms en gemeente die tot 3 maal toe binnen waren komen lopen om alles te controleren.

Hmzzz klopt iets niet!
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 15:39:
Uitspraak van Irritant Rotkind [14] :bier:Bier is Fijn op maandag 30 januari 2006 om 15:30:

mzzz /
Wij.. dat betekent al dat je met meerdere bent.. en dan ga je zo iemand niet helpen?
Of was er al hulp bij?

Whehe kijk er profiel dan weet je genoeg!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! Kaaaas ! op maandag 30 januari 2006 om 15:43:
geluid werd helaas tegen gehouden door de millieu politie soms en gemeente die tot 3 maal toe binnen waren komen lopen om alles te controleren.

en dit was van tevoren niet bekend? :/ my ass

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Kvond t geluid wel relaxed eerlijk gezegd. Je kan mij niet vertellen dat t te zacht staat als je de dag erna nog een piep in je oren heb

Waarschuw beheerder
nou het spijt me maar als je vooraan kan praten :no:

dit was in vergelijking met andere parties niet harder, zachter whatever... maar ga dan niet lopen roepen dat het het hardste is terwijl al lang op papier staat (hit me if i'm wrong 8) ;)) dat er een beperking aan zit

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 15:39:
mzzz /
Of was er al hulp bij?

Waarom zo ik zo iemand gaan helpen? :x
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 15:38:
Uitspraak van Irritant Rotkind [14] :bier:Bier is Fijn op maandag 30 januari 2006 om 15:30:

Als je derbij gaat staan, denken ze straks nog dat wij het hadden gedaan.Er was toch al politie en zulke mensen wil ik niet eens helpen, gadver!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 16:00:
Waarom zo ik zo iemand gaan helpen?

Jah waarom?! Echt, dit is nou de maatschappij van nu :(

Als je derbij gaat staan, denken ze straks nog dat wij het hadden gedaan.

Stel nou dat diej vent was overleden, zou jij je dan niej HEEL erg schuldig voelen dat je niets hebt gedaan om dat te voorkomen??

Waarschuw beheerder

waarom zou jij geholpen willen worden als het JOU overkomt?
Waarschuw beheerder
zeker gezellig feestje
sfeer was ook goed
geluid was ook goed
geen ruzie gezien
alleen de wc was kut
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Deaz op maandag 30 januari 2006 om 15:39:
mzzz /
Of was er al hulp bij?

Uitspraak van A.D.H.Dekker op maandag 30 januari 2006 om 15:38:
Uitspraak van Irritant Rotkind [14] Bier is Fijn op maandag 30 januari 2006 om 15:30:

ga

Als je derbij gaat staan, denken ze straks nog dat wij het hadden gedaan.Er was toch al politie en zulke mensen wil ik niet eens helpen, gadver!

Whahaha met jou is er echt iets mis gegaan jesus niet normaal
helaas loopt er teveel van dat volk als jouw, wat zich gabber (hardcoreliefhebber) noemt rond
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *RisS* op maandag 30 januari 2006 om 16:01:
Stel nou dat diej vent was overleden, zou jij je dan niej HEEL erg schuldig voelen dat je niets hebt gedaan om dat te voorkomen??

BOEIEND!

Uitspraak van ! Kaaaas ! op maandag 30 januari 2006 om 16:08:
helaas loopt er teveel van dat volk als jouw, wat zich gabber (hardcoreliefhebber) noemt rond

Ik ben GEEN gabber!Als jij die gast had zien liggen dan had je hem ook zeker niet geholpen.Hij zat helemaal onder het bloed!En als je niet tegen bloed kan (wat ik dus niet kan) ga ik zo iemand dus niet helpen. Wie weet ligt hij daar wel omdat hij te veel drugs op heeft, dan help ik 'm zowiezo niet! Drugs is voor mietjes!

Waarschuw beheerder
donateur
het wqs zeker wel een dik feest

Waarschuw beheerder
donateur
Bruut feest vette lokatie
Zeker voor herhaling vatbaar!
had ik zeker niet verwacht!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 16:18:
BOEIEND!

Vind t jammer dat dit soort mensen als jij weer overduidelijk laten zien wat heel veel mensen over ons (jongeren en de hele maatschappij) ih algemeen denken.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 30 januari 2006 om 15:32:
niemand uit de bus deed wat

in en in triest

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 16:18:
BOEIEND!

Uitspraak van ! Sikkus ! op maandag 30 januari 2006 om 16:08:

Ik ben GEEN gabber!Als jij die gast had zien liggen dan had je hem ook zeker niet geholpen.Hij zat helemaal onder het bloed!En als je niet tegen bloed kan (wat ik dus niet kan) ga ik zo iemand dus niet helpen. Wie weet ligt hij daar wel omdat hij te veel drugs op heeft, dan help ik 'm zowiezo niet! Drugs is voor mietjes!

zullen we het er maar op houden dat je iig genoeg zelfinzicht hebt om jezelf een goede bijnaam te geven? 8)
Waarschuw beheerder
Heb het echt naar me zin gehad..
Had alleen me oren en me staart maar afgedaan iedereen vroeg of ik ook kon krabben& en miauw kon roepen en andere trokken steeds aan me staart.. Mjaaa never mind heb t na me zin gehad behalve op de wc dan..
De hellbound's in borchland waren alleen 10000x beter.. maar bederft de pret niet voor me hoor..

xx

Waarschuw beheerder
Was vet een kutfeest, Aggresiefe kutsfeer & steeds dat rellen echt sneu! :@:@

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 16:26:
zullen we het er maar op houden dat je iig genoeg zelfinzicht hebt om jezelf een goede bijnaam te geven? 8)

:jaja:
Waarschuw beheerder
ja wel kikken feest alleen mog geluit wel wat harder
veder wel goed vermaakt
zekker een feest om over te doen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 16:29:
Was vet een kutfeest, Aggresiefe kutsfeer & steeds dat rellen echt sneu!

wees blij dat ze je binnen lieten.. ik had je niet binnen gelaten;) 17 jaar..
Waarschuw beheerder
donateur
aantal maanden naar toe geleeft had er egt zwaar veel zin in..toen was t de grote dag en ik was vreselijk ziek hele dag overgeven maar ik MOEST gaan :[
nah uiteindelijk zo goed als nix gedaan btje hange en zitte totaal geen energie erges voor...baalde egt zo vreselijk was onwijze dikke terror :/ maja maar weggeblevenbij de terror toen anders zou ik zeker gek worde omdak nie kon bewegen...toen maah btje gaan zitte...maah die main vonnik nah niet egt denderend :vaag:
geluid kon ook wel wat harder :jaja:
was wel leuk ingericht en lang leve t tapijt :9
en die wc's in de kou was ook geen doen :vaag:
maah had er zeker meer van verwacht...en resultaat was dus al om kwart voor 6 in me bedje
en NOOIT meer ziek naar een feest :/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
irritant rotkind :dood:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 16:43:
irritant rotkind

jij ja;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ! Kaaaas ! op maandag 30 januari 2006 om 15:43:
Uitspraak van EVIL- D op maandag 30 januari 2006 om 14:51:

Hmzzz klopt iets niet!

Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 15:50:
nou het spijt me maar als je vooraan kan praten

dit was in vergelijking met andere parties niet harder, zachter whatever... maar ga dan niet lopen roepen dat het het hardste is terwijl al lang op papier staat (hit me if i'm wrong ) dat er een beperking aan zit

nou hitten niet, maar wrong zit je zeker!!!

Je moet pas mee gaan in een discussie als je weet waarover je praat, helaas weet je dat niet.
De dag ervoor was er een feest in de Borchland, (Amsterdam live)... door dat feest is er zeer veel geluidsoverlast geweest en wij zijn daar helaas zaterdag de dupe van geworden, het geluidssysteem wat er stond is idd meesterlijk hard, alleen liepen al die irri mannetjes te pijlen met dB metertjes, vandaar dat het de ene keer hard ging en dan weer een stuk lager.
Zo is het en niet anders.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 16:52:
ik?

Jaa toch? dacht ik tenminste.. ik ben t zeker niet..;) wie dan als jij t ook niet bent..;)
Waarschuw beheerder
ben ik de enige die genoten heeft B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B*kx op maandag 30 januari 2006 om 16:53:
ben ik de enige die genoten heeft

Nee ik ook..
met oren en een staart

Waarschuw beheerder
waarom ben ik een irritant rotkind :/
Waarschuw beheerder
Wat een kutset van Bass D & King Matthew vs JDA...
ook een paar hele brute sets gehoord van Catscan vs Partyraiser , Lenny Dee vs Partyraiser en Stormtrooper vs The Rapist.
alleen had ik de hele tijd het idee dat ik de enige was die stond te hakken...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 16:55:
waarom ben ik een irritant rotkind

omdat je uit hoofddorp komt..;)

Waarschuw beheerder
donateur
Wat loopt iedereen toch te zeiken over het geluid, ik vond het geluid gewoon goed (y) de sfeer in de main zoog! Gespannen sfeertje, teveel heen en weer geloop...kortom gewoon vaag sfeertje :S Sfeer/geluid in de terrorzaal was gewoon uitstekend alleen jammer dat het zo klein was...voor de rest heb ik me wel vermaakt :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B*kx op maandag 30 januari 2006 om 16:53:
ben ik de enige die genoten heeft

Neej hoor, ik vond t ook n (y) feestje uiteindelijk
Waarschuw beheerder
in de terrorzaal stond het geluid de hele avond door hard te knalle:D

Waarschuw beheerder
Waar heb je het over :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eierdop.. op maandag 30 januari 2006 om 16:56:
omdat je uit hoofddorp komt..

waar heb je het over? :/
Waarschuw beheerder
ond het ook een slecht feest...sommige nummers zijn wel 5 keer gedraaid...veel mensen die alleen maar ruzie liepen te zoeken....garderobe was slecht geregeld evenals de muntenbalie...(veel te lange rijen) maar het geluid vond ik op zich wel goed en het was niet alleen maar kut maar viel gewoon tegen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 16:58:
waar heb je het over?

weet ik ook nie..(a)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van -=KLADBLOK=- op maandag 30 januari 2006 om 16:58:
het was niet alleen maar kut maar viel gewoon tegen

Men verwacht tegenwoordig te veel van feesten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eierdop.. op maandag 30 januari 2006 om 17:00:
weet ik ook nie..(a)

:vaag:
Waarschuw beheerder
je ging er zo lekker opin;P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van rubenV op zondag 29 januari 2006 om 15:06:

waarom wij niks deden???? omdat ie er al lach en de politie er al naast stond.....
als die geile garderobe misch een beetje beter geregeld was dan had hadden er waarschijnlijk meer mensen langs gelopen

en erg naar voor ze zoon als die erbij was

en wat loopt iedereen nou te zeiken dat het niet vet was
want mijn avond was geslaagd hoor gewoon met de juiste mensen met de juiste dosis zin in een feest, dan komt het helemaal goed.
en wie er dan draait of dat helga en wazi henk voor me staan te trekpop dansen dat intresseert me geen 1ne flikker

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dj Partyraiser op maandag 30 januari 2006 om 16:52:
nou hitten niet, maar wrong zit je zeker!!!

Je moet pas mee gaan in een discussie als je weet waarover je praat, helaas weet je dat niet.
De dag ervoor was er een feest in de Borchland, (Amsterdam live)... door dat feest is er zeer veel geluidsoverlast geweest en wij zijn daar helaas zaterdag de dupe van geworden, het geluidssysteem wat er stond is idd meesterlijk hard, alleen liepen al die irri mannetjes te pijlen met dB metertjes, vandaar dat het de ene keer hard ging en dan weer een stuk lager.

oke als dit waar is dan heb ik niks gezegd...

nu we het toch over de party hebben enzo... kan je maybe uitleg geven over hoe en wanneer de rijbewijzen zijn verloot? :)

Waarschuw beheerder
donateur
het was gewoon een superfeest.. mensen moeten idd altijd wat te zeiken hebben!
Waarschuw beheerder
volgens mij heeft iedereen die gemist..;)
Waarschuw beheerder
Was koud, kut wc's, geluid was kut
maar smirnof ice voor een muntje en gezellige mensen om me heen heeft de avond toch (y) gemaakt :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Teunertios op maandag 30 januari 2006 om 16:55:
alleen had ik de hele tijd het idee dat ik de enige was die stond te hakken...

Ja en het feest staat op zeer goed :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 17:13:
het was gewoon een superfeest.. mensen moeten idd altijd wat te zeiken hebben!

iedereen beleeft een feest anders! en als altijd alleen de goede dingen naar voren komen klopt er ook iets niet!

werd gewoon goed gedraaid, maar organisatorisch was het gewoon een bende en die sfeer was gewoon kut met al die vechtpartijen! en het geluid was gewoon minder dan voorheen, maar zeer zeker goed te doen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ohja wij om 9 uur opstaan om VIP kaartjes te halen die dag dat ze in de verkoop gingen.. Stelt het geen bal voor :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Goudenkimmetje op maandag 30 januari 2006 om 17:40:
Ja en het feest staat op zeer goed

dus alleen de mensen die iets te zeiken hebben reageren hiero.

:bloem:
Waarschuw beheerder
ik vond het feest op zich wel wreed alleen
zwaar kut die controles al die wc's werden om de zo veel tijd opengetikt door uitsmijters
in de zaal moest een maat van mij alles laten zien omdat hij een joint rookte
het geluid was op zich wel goed
en ik vond dat de sfeer wel goed was
ander publiek dan bij bv megarave
dat was veel agressiever volk
wc's echt kut
ook dat er niet gewoon drinkwater te krijgen is
maar weet iemand welke site's er foto's hebben gemaakt
sta op een hoop maar weet er geen een meer ???????
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TB op maandag 30 januari 2006 om 17:41:
werd gewoon goed gedraaid, maar organisatorisch was het gewoon een bende en die sfeer was gewoon kut met al die vechtpartijen!

je moet er zelf een leuk feesje van maken he ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B*kx op maandag 30 januari 2006 om 17:43:
je moet er zelf een leuk feesje van maken he

je kent me dus je weet dat ik dat meestal wel doe ;) en dat heb ik ook zeker gedaan hhe
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 17:13:
was gewoon een superfeest.. mensen moeten idd altijd wat te zeiken hebben!

Whaha als ik op jouw plekkie stond, had ik ook wel een super gruwelijk feesie gehad!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TB op maandag 30 januari 2006 om 17:43:
je kent me dus je weet dat ik dat meestal wel doe en dat heb ik ook zeker gedaan hhe

mooi zo ;)
Waarschuw beheerder
Goed fuifje! Heb me prima vermaakt!
Waarschuw beheerder
Heb het zeer goed naar mn zin gehad daar! Geluid was niet altijd goed(beetje schel)

Ik vond qua muziek het eerste gedeelte van Partyraiser vs. Catscan het vetst (Revolting against :lief: ) Het laatste gedeelte van stormtrooper en de rapist was voor mij ook echt genieten.

Voor de rest was het qua muziek niet iets wat ik thuis gauw zou opzetten, maar over het algemeen was het wel lekker rauw ;D Sfeer was naar mijn mening ook goed.

Tsja, en garderobes en wc's is niet iets waar ik een feest op afreken :s

Thanks voor een geslaagd feest partyraiser !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dj Partyraiser op maandag 30 januari 2006 om 16:52:

Zag ik zown ouwe kerl nog mee lopen.. d8 al waar issie mee bezig.. MAar nu weet k het..

Waarschuw beheerder
jammer dat veel mensen niet gezien ­hebben dat ik binnen werd gereden in een zeer dikk­e Lowrider (jump auto van mijn broer) onder het nu­mmer Breath van de Prodigy.

nee idd jammer, maar ik wel :D

en een filmpje van gemaakt B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Grill-D op maandag 30 januari 2006 om 17:48:
Goed fuifje!

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb me goed vermaakt 8)

En backstage gratis zuipen, heeeeeeeeeerlijk

8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op maandag 30 januari 2006 om 18:03:
backstage gratis zuipen

djhoer ;-)

Waarschuw beheerder
:beer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 18:07:
djhoer

:no: kreeg ik van Danotje :lief:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op maandag 30 januari 2006 om 18:11:
kreeg ik van Danotje

jaja nog een beetje onschuldige mensen erbij betrekken he :-)

handig hoor, je moet me eens bij gelegenheid je techniek verklappen
Waarschuw beheerder
:/ stond al op de lijst bij een vriend via partyraiser zelf en Dano gaf mij ons bandjes voor backstage, dus?

Waarschuw beheerder

Aha
En dat Boeiend..
mmzz
Zal ik maar niks meer zeggen :x

En wat heeft iedereen toch met rellen en vechtpartijen?
Waar waren die dan?
Heb regelmatig van zaal 1 naar zaal 2 en weer terug gelopen.. en links voorin gestaan.. niks gezien hoor.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Goudenkimmetje op maandag 30 januari 2006 om 17:41:
Ohja wij om 9 uur opstaan om VIP kaartjes te halen die dag dat ze in de verkoop gingen.. Stelt het geen bal voor :(

we mogen niet klagen, we hebben er immers nix meer voor hoefen te betalen;)

Uitspraak van PrOtOtyPe™ op maandag 30 januari 2006 om 17:22:
geluid was kut

Hij mag bij mij thuis toch niet zo hard;)
en in de kleine zaal was het geluid egt super(Y)
maar ja daar was het weer te druk:(

Als er weer een partyraiser feest komt kan ik je vertellen dat ik weer heen ga:yes:
partyraiser :respect:
Waarschuw beheerder
sta op een hoop maar weet er geen een meer ???????

weet alleen van idc-quest, maar verder zou ik ut ook nie weten :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 18:17:
Heb regelmatig van zaal 1 naar zaal 2 en weer terug gelopen.. en links voorin gestaan.. niks gezien hoor.

Achterin waren er meerdere irritante groepjes bezig, de hele avond door.
En verschillende keren zag je de beveiliging naar het chill gedeelte rennuh maar of daar wat was weet ik nie.

Waarschuw beheerder
heb zelf geen vechtpartijen gezien, zie ze eigenlijk nooit.

ik zag wel dat 2 mensen mot kregen, maar stond naast een security, dus die heb ik gelijk erop gestuurd :)
Waarschuw beheerder
wat zeer cker triest is dat je al klappen krijgt als je een matje hebt :S egt kansloze figuren..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van conair op maandag 30 januari 2006 om 17:42:

www.dhhardcore.nl foto's komen morgen online:)

Waarschuw beheerder
ik ga ff 2 woeste foto's van mij bovenaan zetten

zo jammer dak me filmpje niej online kan zetten, die is ook zo gaaf!!
Waarschuw beheerder
donateur
Wat zit iedereen te zeiken zeg :S ?!

Alleen de muntjes en garderobe was beetje kut maargoed...
Voorderest hoe komen mensen erbij dat het een wazifeest was ? Heel veel mensen zien hakken , en als je je al eraan stoort als je een handjevol van die mensen ziet blijf dan gewoon lekker thuis ofzo :S

Wes het was toppie :respect: versnelde demons versie was echt super vet :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Danny4G63 op maandag 30 januari 2006 om 18:42:
Uitspraak van conair op maandag 30 januari 2006 om 17:42:

> www.tw-magazine.com
Waarschuw beheerder
donateur
foto's partyraiser staan online ;):p www.rage-online.be
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het een geslaagd feest :D Lekker rond gestuiterd :yes: Met veel mensen lopen ouwehoeren en Partyraiser ook nog ontmoet :respect:

Uitspraak van actief op zondag 29 januari 2006 om 20:34:
we moeten allemaal weer wat positiever worden

Ben ik het helemaal mee eens Elo (y)

Sfeer moet je ook grotendeels zelf maken! Als je met de juiste mensen bent, heb je altijd plezier :D

Mocht je toch last hebben van anderen, negeer je ze toch lekker of zoek je een ander plekje in de zaal! Ik laat mn feest daar absoluut niet door verpesten!
‘De wc was te koud' => Had je maar continu in beweging moeten blijven :bounce:
Ik had het de hele avond/nacht bloedjeheet :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van - # * op maandag 30 januari 2006 om 18:58:
Als je last hebt van andere mensen, negeer je ze toch lekker of zoek je een ander plaatsje in de zaal!

en als ze je gaan volgen of zo :/

Waarschuw beheerder
Ben ik het helemaal mee eens Elo

haha gelukkig maar!! :D:D

en Partyraiser ook nog ontmoet

ben heel blij voor je ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Danny4G63 op maandag 30 januari 2006 om 19:03:
en als ze je gaan volgen of zo

denk jij er over na als je op een feest bent dan?
Waarschuw beheerder

achtervolgingswaanzin door de drugs ouwe :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op maandag 30 januari 2006 om 19:03:
waar heb je het over dan

omdat een vriend van mij die klappen heeft gehad dr over

Uitspraak van actief op maandag 30 januari 2006 om 19:03:
denk jij er over na als je op een feest bent dan?

als ze steeds opduiken wel :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op maandag 30 januari 2006 om 19:07:
achtervolgingswaanzin door de drugs ouwe

nee daar heb k nooit last van :P
Waarschuw beheerder
donateur

Dan laat ik ze gewoon een poepie ruiken toch... O:) :[

Ik sta daar dus echt niet bij stil tijdens een feest!
Heb het te druk met andere dingen :bier: :bounce: B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ik te druk met mensen volgen 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Danny4G63 op maandag 30 januari 2006 om 19:14:
nee was er niet maah zn halve oog is blauw

beter als een heel blauw ook toch :D

was het vast geen Amsterdammer want die leveren geen Haarlemmerdijkies :D

Waarschuw beheerder
donateur
Wes, Bedankt man!! Top feest! het was erg gezellig backstage.. op de stoel haha!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op maandag 30 januari 2006 om 19:07:

achtervolgingswaanzin door de drugs ouwe

Uitspraak van Ouwehoeren op maandag 30 januari 2006 om 19:18:
Haarlemmerdijkies

alleen vakwerk ouwe

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
8)

petjes de geilsteeeeeeeeeee

Waarschuw beheerder
nogmaals :x

Waarschuw beheerder
foto's dat ik weet=> www.rage-online.be

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
nogmaals was gewoon bruut feest en geen rellen gezien TOPSFEER :d (y)
Waarschuw beheerder
The Visitor was zeker Knalluh!!!! heb me best vermaakt..
Waarschuw beheerder
het was gewoon een vet feest
maar op die rage-online.be daar heb ik 2x kaartj van gehad maar ik staat er niet op :S

Wesley Bedankt !
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CyPruZz op maandag 30 januari 2006 om 19:48:
maar op die rage-online.be daar heb ik 2x kaartj van gehad maar ik staat er niet op

Je moet begrijpen dat er ook bepaalde dingen niet kunnen op de foto's, de selectie daarvan kan soms enkele mensen teleurstellen, sorry daarvoor!
Waarschuw beheerder
donateur
uitverkocht?? zag dat er aan de deur gewoon nog kaarten gekocht konden worden. Misschen later op de avond.

Het was echt een goed feestje. Niks mis mee. Beter dan thunderdome.

Sommige mensen zijn echt te kritisch.
Waarschuw beheerder
donateur
* Eén of meerdere feestgangers zijn duidelijk onder invloed van overdadig alcoholische dranken of drugs;
* Rascistische kenmerken onder elke vorm of hoedanigheid dan ook;
* Foto’s waarvan de fotokwaliteit te slecht is;
* Personen die meerdere maal op een foto terug te vinden is zonder enige toevoeging van anderen, sfeerbeeld of het moment
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op maandag 30 januari 2006 om 19:33:
petjes de geilsteeeeeeeeeee

B)
ik heb nog een mooie in de aanbieding :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Stijn op maandag 30 januari 2006 om 19:53:
Je moet begrijpen dat er ook bepaalde dingen niet kunnen op de foto's, de selectie daarvan kan soms enkele mensen teleurstellen, sorry daarvoor!

hmmm ik weet niet dat ik wat geks gedaan heb of iets dergelijks
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B*kx op maandag 30 januari 2006 om 20:01:
ik heb nog een mooie in de aanbieding

wat voor 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op maandag 30 januari 2006 om 20:03:
wat voor

zwart met heel mooi een ooievaar dr op geborduurd 8)
Waarschuw beheerder
whahaha 8) ikke een Butberry

Waarschuw beheerder
:x geef er een knaak voor :P
Waarschuw beheerder
welke wil je hebben uhhh kopen bedoel ik ;)
Waarschuw beheerder
ja die van mij kopen :P

Waarschuw beheerder
op www.trancewillneverdie.com (lekkere naams :P) komen ook foto's, ik heb er een kaartje van gekregen
Waarschuw beheerder
Partyraiser Mocht zun gezicht niet laten zien voor de opkomst..
Maaruh heb ik toch weer ff geluk gehad;) haha..

Wes, Je bent de beste echt zeker weten..!!
Ben trots op je.. :D
Maarja euhmm Jij = een held;)
(K) en Spreek je snel weer.. :)
18mrt kom je lekker hier in de buurt draaien.. Word gezellig.. en Vroeg komen he :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 20:25:
www.trancewillneverdie.com

Toepasselijk bij het feest moet ik zeggen..

www.worldofhardcore.nl
Die Foto`s heeft Roy gemaakt.. (terreur op wielen..)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van CyPruZz op maandag 30 januari 2006 om 20:02:
hmmm ik weet niet dat ik wat geks gedaan heb of iets dergelijks

ken je nagaan....:P

Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 20:25:
lekkere naams

en jezus wat is dit voor woord dan???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B*kx op maandag 30 januari 2006 om 20:08:
zwart met heel mooi een ooievaar dr op geborduurd

laat me raden die hebbie ckar van iemand zn kop af getrokken he...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op maandag 30 januari 2006 om 19:03:
ben heel blij voor je

Elo, thanks :cheer:

Jij hebt ook leuke foto's gemaakt zie ik :D

Hier is 'ie dan:

[img width=433 height=325 cacheid=000000450021577505333ebe1a013442d1]http://www.mijnalbum.nl/Foto=EUT4UDR8[/img]

:respect: :kots: :respect: :kots: :respect: :kots: :respect: :kots: :respect: :kots: :respect: :kots: :respect: :kots: :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Danny4G63 op maandag 30 januari 2006 om 20:36:

gevonden :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Danny4G63 op maandag 30 januari 2006 om 20:36:
laat me raden die hebbie ckar van iemand zn kop af getrokken he

Waarschuw beheerder
Trieste figuren hoor majah die moeten er ook zijn hè
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Danny4G63 op maandag 30 januari 2006 om 20:51:

over wie heb je het nou gast
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Danny4G63 op maandag 30 januari 2006 om 20:51:

heb je het over :/
Waarschuw beheerder
Helaas geen foto met Wesley kunnen maken..
Maar die heb ik al genoeg duz.. :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B*kx op maandag 30 januari 2006 om 20:08:
zwart met heel mooi een ooievaar dr op geborduurd

nah omdat ie van een vriend van mij is en zn petje is van zn hoofd af getrokken :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Danny4G63 op maandag 30 januari 2006 om 20:58:
nah omdat ie van een vriend van mij en zn petje is van zn hoofd af getrokken

:aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Danny4G63 op maandag 30 januari 2006 om 20:58:
nah omdat ie van een vriend van mij is en zn petje is van zn hoofd af getrokken

Dus dan heeft hij het gedaan? heb ook een pet gevonden eppo

8)
Waarschuw beheerder
Kut voor hem.
Zegmaar tegen hem dat als het zo een soort petje: [img width=177 height=227]http://us.a1.yahoofs.com/auc/FMbyXhQmJuBA/purple19046-img177x227-mickey.jpg?auAmqsLBFw1f8zCw[/img] was geweest hij hem nog steeds had.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op maandag 30 januari 2006 om 21:00:
Dus dan heeft hij het gedaan?

ben je scheel of zo ?? kzeg toch niet dat hij het gedaan heeft :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van michael doet geen moesje meer:D op maandag 30 januari 2006 om 21:00:
die vrienden van jou hebben aardig pech gehad zo te horen...

agh jah aan de ene kant eigen schuld moe je niet doen met zown petje naar A'dam gaan dan vraag je er om
majah omdat petje te gaan jatten is ook niet nodag :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Danny4G63 op maandag 30 januari 2006 om 21:04:
agh jah aan de ene kant eigen schuld moe je niet doen met zown petje naar A'dam gaan dan vraag je er om

discussie gesloten ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Danny4G63 op maandag 30 januari 2006 om 21:03:
ben je scheel of zo ?? kzeg toch niet dat hij het gedaan heeft

jank dan niet

Uitspraak van Danny4G63 op maandag 30 januari 2006 om 21:04:
majah omdat petje te gaan jatten is ook niet nodag

precies we zijn nu bij het punt waar ik net heen wou gaan :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op maandag 30 januari 2006 om 20:45:
Uitspraak van [D.W.K]Stuitah Bal a.k.a Spook[D.W.K] op maandag 30 januari 2006 om 20:36:

Uitspraak van Danny4G63 op maandag 30 januari 2006 om 21:03:
ben je scheel of zo ?? kzeg toch niet dat hij het gedaan heeft

lijkt er anders aardig op
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B*kx op maandag 30 januari 2006 om 21:07:
lijkt

Lijkt jah maah is niet zo.
Uitspraak van B*kx op maandag 30 januari 2006 om 21:04:
discussie gesloten

(Y)

maah was wel leuk feest hoor 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Danny4G63 op maandag 30 januari 2006 om 21:10:
maah was wel leuk feest hoor

Klopt dat dan weer wel, alleen toen ik buiten kwam niet :[
Waarschuw beheerder
hoezo was het koud? 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Danny4G63 op maandag 30 januari 2006 om 21:10:
maah was wel leuk feest hoor

was cker wel lagge..

Uitspraak van Ouwehoeren op maandag 30 januari 2006 om 21:11:
Klopt dat dan weer wel, alleen toen ik buiten kwam niet

bedoel je het honk??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hehe koud nee hoor helemaal niet :P

spijkerbroek en trainingsbroek aan polo,vest jas en handschoenen b)

Waarschuw beheerder
zo he wat kunnen jullie allemaal zeuren... betalen voor de wc moet bijna altijd dus als je dat niet wil kan je beter thuis blijven daar is het gratis.. garderobe had ik geen moeite mee, geen rellen gezien, geluid heb ik me ook niet aan gestoord heb me echt geweldig vermaakt :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B*kx op maandag 30 januari 2006 om 21:30:
had wel eerst ff gepit was kk kapot

de zondag maakte mn mooie weekend weer kapot.

sliep vannacht om 0100 pas :/
Waarschuw beheerder
Nou :P

Ach gewoon gewerkt ben je minder brak als dat je blijft liggen :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op maandag 30 januari 2006 om 21:36:
Ach gewoon gewerkt ben je minder brak als dat je blijft liggen

jah is zo maar vrijdag was het ook 5uur en 8uur mn nest weer uit om te werken,
douchen eten en toen om 9uur weer aan de bier en bap,
toen moest ik toch echt ff pitten zondagmorgen voordat ik vanmorgen weer om half6 mn nest uit moest om te werken :no:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 21:30:
zo he wat kunnen jullie allemaal zeuren... betalen voor de wc moet bijna altijd dus als je dat niet wil kan je beter thuis blijven daar is het gratis.. garderobe had ik geen moeite mee, geen rellen gezien, geluid heb ik me ook niet aan gestoord heb me echt geweldig vermaakt

Of je trekt de ouwe koeien uit de sloot.. ?
D8 dat we het daar allang niet meer over hadden..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B*kx op maandag 30 januari 2006 om 21:41:
jah is zo maar vrijdag was het ook 5uur en 8uur mn nest weer uit om te werken,
douchen eten en toen om 9uur weer aan de bier en bap,
toen moest ik toch echt ff pitten zondagmorgen voordat ik vanmorgen weer om half6 mn nest uit moest om te werken

goed weekend weer dus :D
Waarschuw beheerder
:no:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 januari 2006 om 21:30:
zo he wat kunnen jullie allemaal zeuren

Inderdaad... ;p
Waarschuw beheerder
Ik vond het gewoon MACHTIG MOOI.. :D:D

Heerlijk om te zien hou wesley zich vermaakt.. :)
Waarschuw beheerder
Volgens mij geil jij een beetje op PartyRaiser.
Al je posts druipt het kwijl eraf
:kots:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kssie op maandag 30 januari 2006 om 22:17:
Al je posts druipt het kwijl eraf

8)

Waarschuw beheerder
gezocht!! wendy uit culemborg!!! wie kan my helpen?

ze was ook op partyraiser!
Waarschuw beheerder
Super feest gehad:D

Waarschuw beheerder
donateur
Ja de foto`s zijn er :P!
Waarschuw beheerder
donateur
owja :D

hoe vet is het als je complimenten krijgt als je staat te hakken van 'n leuke jongedame :D (L)

blijf erbij: was dik feest :respect:

Waarschuw beheerder
Het was inderdaad erg vet :woep:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kssie op maandag 30 januari 2006 om 22:17:

Nee hoor.. :)

Hij is gewoon de beste kan hij ook niks aan doen.. :P
Ken um al zown vijf jaar en nu breekt hij eindelijk door en dat vind ik gewoon geweldig..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kelly!. op dinsdag 31 januari 2006 om 07:33:

Volgens mij ook, je kan hem best een goede dj vinden zoals ik dat ook vind, maar overdrijf alsjeblieft niet zo. Je doet net of hij een of andere god is... Het is een goede dj maar hij is niets meer dan ieder ander. Dus doe even gewoon normaal.

Die posts van jou kome mijn strot uit, ondanks dat ik ook een partyraiser fan ben, maar je kan het ook zwaar overdrijven!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kelly!. op zondag 29 januari 2006 om 17:37:
Had je de mond los moeten trekken toen de wouten wat zeiden..! en ook niet schijnheilig niks zeggen..
Beetje jammer..

We heten niet allemaal "!!.­.­REL_­KEL.­.­!! .­.­Partyraise­r.­.­" die een held is en ze verlinkt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vinnie(L)Andrea op dinsdag 31 januari 2006 om 09:37:
We heten niet allemaal "!!.­.­REL_­KEL.­.­!! .­.­Partyraise­r.­.­" die een held is en ze verlinkt.

Och jij was er ook bij? Stoere kerel hoor. Mietjes, die hele bus!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ooo op dinsdag 31 januari 2006 om 09:49:
Och jij was er ook bij? Stoere kerel hoor. Mietjes, die hele bus!

Jonge jij weet net als vele andere niet eens waar je over praat. Ik was er niet bij. Ik had wel meegekunt maar vond het een beetje klote dat die bus pas om 7 uur sochtend's vertrok waardoor je dus afhankelijk bent van de bus. Dus ben ik niet gegaan!

Dus begin niet tegen me te ouwehoeren. Ik was er niet eens bij.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vond het super. Heb me donders goed vermaakt :bounce: Een (Y) feest. Het was alleen een beetje warm, vooral bovenin. Je zweette je de tering, maar als je dan naar de wc moest zou je gewoon vast vriezen, omdat het daar extreem koud was. Verder vond ik het geluid, de sfeer (machtig gezellig) en de muziek helemaal top!! Ik zou het zo over doen...
Waarschuw beheerder
Zoals ik al eerder had vermeld, ik vond het een leuk feestje, alleen te druk, te veel geruzie, raar geluidsniveau! (bij wat ik me er had voorgesteld)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van m-? op dinsdag 31 januari 2006 om 11:04:
we zijn te verwend

Dan moeten we maar nog meer verwend worden!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van m-? op dinsdag 31 januari 2006 om 11:04:
we zijn te verwend

Nee dat was het niet, het was gewoon een vreemde avond en voelde me zelf ook niet echt top ofzo dus lag niet alleen aan het feest, maar wel deels.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vinnie(L)Andrea op dinsdag 31 januari 2006 om 09:37:
en ze verlinkt

Dus jij zou liever niets zggn en n dagje zitten voor niets??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *RisS* op dinsdag 31 januari 2006 om 11:23:
Dus jij zou liever niets zggn en n dagje zitten voor niets??

Ligt eraan met wie je bent

vrienden nooit verraden jwt :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op dinsdag 31 januari 2006 om 11:34:
vrienden nooit verraden

:respect: zeker niet

wie dat doet verdient het om pijn gedaan te worden :@
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 31 januari 2006 om 11:36:
zeker niet

wie dat doet verdient het om pijn gedaan te worden

Vandaar dat ik altijd zoveel pijn heb!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van P P op dinsdag 31 januari 2006 om 11:38:
Vandaar dat ik altijd zoveel pijn heb!

arme jij :aai:
Waarschuw beheerder
donateur
wat aan **** feest :@
als je een aantal kaarten verkoopt voor een feest, dan weet je dondersgoed hoeveel mensen er komen en ook dat t errug koud is dus dan had je kunnen weten hoeveel plek je in de garderobe moet hebben (n) heel slecht :(
munten waren op ... ?!? :| hoe kan dat nou weer ?
cola op ...?? geinproviceerde cola :S bah !
en de muziek..... jezusss :| :S wat is dat voor bagger herrie (n) ik zag niemand dansen. als de MC riep 'doe de handen in de lucht' waren er 3 mensen die dat ook daadwerklijk deden :/

erg rommelig was t...
erg jammer, had er echt meer van verwacht :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Precies.

Ligt eraan wie het is idd. Zou jij niet een dag willen zitten voor een vriend die je daarmee erg veel uit de problemen haalt?

Ik heb het nu niet over het akkefietje wat er afgelopen Zaterdag is gebeurd maar gewoon over het algemeen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van C'est la vie (l) op dinsdag 31 januari 2006 om 11:42:
erg jammer, had er echt meer van verwacht

jammer voor jou heb me goed vermaakt 8)
Waarschuw beheerder
donateur
jij blij :)
ik baal er nog steeds van :( ik had er nog wel zo'n zin in :/
Waarschuw beheerder
donateur
ow jah , ik was nog niet eens begonnen over de agresieve sfeer :S alleen maar rellen gezien :/
en heb er ook behoorlijk wat neer zien gaan van de drugs en drank :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ouwehoeren op dinsdag 31 januari 2006 om 11:34:
Ligt eraan met wie je bent

vrienden nooit verraden jwt

Neej okeej daar heb iej gelijk in. Maar jah mijn vrienden zouden ook iemand niej uit n bus gooien omdat iej 'er niej tssn zou horen'
Waarschuw beheerder
donateur
ik overdrijf niet, waar ik stond was t iedere x raak :yes:
Waarschuw beheerder
Was vet feest goed vermaakt.

Enig minpuntje was het geluid. Vorig jaar oktober op Hellbound was het zeker veel harder.

En de haagies moeten niet zo janken.

Waarschuw beheerder
donateur
mooie foto's elo

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op dinsdag 31 januari 2006 om 12:06:
En dat was bij de bar

en daar tegenover aan de andere kant van de zaal :D

Waarschuw beheerder
donateur
Was vet :jaja: :bounce:
Artiest {SHOWLIST artist 32777, 23031}
Waarschuw beheerder
Ik vond het een heel kicken feest:yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Language Of Rhythm op dinsdag 31 januari 2006 om 17:09:
Ik vond het een heel kicken feest

en ik ook :d

Nog meer foto's van de week op tw-Magazine.com

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 31 januari 2006 om 18:10:
Nog meer foto's van de week op tw-Magazine.com

Tenminste daar ga ik van uit :jaja:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van :yes: M.T. :yes: op dinsdag 31 januari 2006 om 12:22:
En de haagies moeten niet zo janken.

en die Amsterdammers ook niet als ze Lonsdale zien :o:x
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Marcus Decks op dinsdag 31 januari 2006 om 18:19:
Lonsdale

Heb het maar te accepteren dat dat er tegenwoordig bij hoort :jaja: (l) Lonsdale London (l)
Waarschuw beheerder
donateur
Bij hoort? :X Als je al zo gaat beginnen, je hoort er echt bij hoor gast. (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Marcus Decks op dinsdag 31 januari 2006 om 18:31:
Bij hoort? Als je al zo gaat beginnen, je hoort er echt bij hoor gast.

je snapt dus blijkbaar niet wat ik bedoel he :frusty:
Al dat gezeik altijd met Lonsdale dit en dat Vooral Die Amsterdammers kunnen er wat van (Alleen maar omdat ze dan denken dat je tegen AFCA bent)!! :s

Dat moet maar eens afgelopen zijn o:)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 31 januari 2006 om 18:17:
en die Amsterdammers ook niet als ze Lonsdale zien

idd erg triest :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 31 januari 2006 om 18:36:
Vooral Die Amsterdammers kunnen er wat van (Alleen maar omdat ze dan denken dat je tegen AFCA bent

huh waarom ben je dan volgens hun tege ajax als je lonsdale draag? :/

Waarschuw beheerder
foto's die op pf staan zijn cool :D

kunnen discussie's over ajax, amsterdam, lonsdale en al die andere shit ff lekker via de pb uitgevecht worden? danku (F)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Zattejan:bier: op dinsdag 31 januari 2006 om 18:46:
huh waarom ben je dan volgens hun tege ajax als je lonsdale draag

NSDA(p)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 31 januari 2006 om 18:47:
kunnen discussie's over ajax, amsterdam, lonsdale en al die andere shit ff lekker via de pb uitgevecht worden? danku laatste aanpassing 31 januari 2006 18:49

Zal me best doen Maar moet natuurlijk wel ff reageren he :p

Waarschuw beheerder
dat kan ook via pb :[
Waarschuw beheerder
was echt een vet feest!
vond alleen dat VIP echt nergens op slaan :S
geen andere parkeerplaats, geen andere rij, geen andere garderobe en ook geen andere wc's :S
en dat podium daar kon je vanaf de achterkant alleen als VIP op maar vanaf de andere kant kon iedereen er op!
sloeg nergens op dus :S

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 31 januari 2006 om 18:57:
dat kan ook via pb

Nou niet zo HE :s
Kan wel wat vrolijker :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 31 januari 2006 om 18:50:
NSDA(p)

wat heb dit dan met ajax te maken??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Zattejan:bier: op dinsdag 31 januari 2006 om 19:14:
wat heb dit dan met ajax te maken

das toch logisch
:p
Ga er maar niet op in anders wordt de topic eigenaar weer boos (f)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 31 januari 2006 om 19:18:
das toch logisch

Ga er maar niet op in anders wordt de topic eigenaar weer boos

oooo wagt ik vat hem al haha
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Kijk heel goed :d ;)
Waarschuw beheerder
ff ontopic: Vond het maar matig. Eerst die kk garderobe vol :[ Ruim een half uur moeten wachten en toen nog munten halen. Pissen bij -3 is ook niet alles :s

Maja dan de muziek iets minder industrial de volgende keer.

Maar verder super vermaakt (f)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van :bier:Bartjuh:bier: op dinsdag 31 januari 2006 om 19:25:
Pissen bij -3 is ook niet alles

indd.

Uitspraak van :bier:Bartjuh:bier: op dinsdag 31 januari 2006 om 19:25:
Maja dan de muziek iets minder industrial de volgende keer.

tsja das toch echt de stijl van Dj Partyraiser :jaja:
Over een paar weekjes M.O.H daar is genoeg Main Hardcore :bounce:
Waarschuw beheerder
tsja das toch echt de stijl van Dj Partyraiser

dat weet ik maar tussen 2 en 4 vond ik het ongeinspireerde bagger. heb veel beter gehoord. Maar vanaf Bass-D kwam ik weer op dreef :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van *LadyDi* op dinsdag 31 januari 2006 om 19:09:
dat podium daar kon je vanaf de achterkant alleen als VIP op maar vanaf de andere kant kon iedereen er op!

ja maar niet iedereen kon bij de bar.. en daar waren we blij mee :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 31 januari 2006 om 18:47:
kunnen discussie's over ajax, amsterdam, lonsdale en al die andere shit ff lekker via de pb uitgevecht worden? danku laatste aanpassing 31 januari 2006 18:49

YOU GO GIRL!!!!! lekker via pb idd

pfff wat zijn sommige mensen toch zeikerds zeg...:(

jammer hoor!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
je snapt dus blijkbaar niet wat ik bedoel he
Al dat gezeik altijd met Lonsdale dit en dat Vooral Die Amsterdammers kunnen er wat van (Alleen maar omdat ze dan denken dat je tegen AFCA bent)!!

Dat moet maar eens afgelopen zijn

wat een flapdrol ben jij
Waarschuw beheerder
donateur
*ontopic*: wat een héérlijk feestje... vloog bijna door et dak met die superrr muziek :bounce:

:9
Waarschuw beheerder
(Alleen maar omdat ze dan denken dat je tegen AFCA bent)!

Denken.. ?
Is dat niet de waarheid dan hahah..
Maar weet je wat het is..
Amsterdam is grotendeels KUT Volk.. en alleen op rellen uit zijn.. Zo is het en niet anders..
Vooral die marokanen die er rond liepen daar.. BAH :(
Mensen uitschelden enzovoort omdat ze lonsdale aan hebben.. Kerel blijf dan lekker thuis ofzo..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Kelly!. op dinsdag 31 januari 2006 om 21:00:
Amsterdam is grotendeels KUT Volk

Wat kom je dan doen wijf, blijf dan lekker in je eigen kut dorp als het je niet bevalt
Waarschuw beheerder
Amsterdam is grotendeels KUT Volk.. en alleen op rellen uit zijn..

Dat gevoel heb ik nou als ik zuidelijker kom of meer naar het oosten ga ;)

Amsterdam totaal geen problemen, nog nooit gehad ook ... altijd eigenlijk wel chill
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Amsterdam is grotendeels KUT Volk.. en alleen op rellen uit zijn.. Zo is het en niet anders..

Uitspraak van Ouwehoeren op dinsdag 31 januari 2006 om 21:03:
Wat kom je dan doen wijf, blijf dan lekker in je eigen kut dorp als het je niet bevalt

haha jullie laten zo wel zien hoe de sfeer op het feest was..

(y) ga zo door
Waarschuw beheerder
Uitspraak van m-? op dinsdag 31 januari 2006 om 21:19:
haha jullie laten zo wel zien hoe de sfeer op het feest was..

dit heeft totaal geen moer met het feest te maken pipo :)

Waarschuw beheerder
Denken.. ?
Is dat niet de waarheid dan hahah..
Maar weet je wat het is..
Vooral die marokanen die er rond liepen daar.. BAH
Mensen uitschelden enzovoort omdat ze lonsdale aan hebben.. Kerel blijf dan lekker thuis ofzo..

Ik heb geen marokkaan gezien en ook geen rel/vechtpartij.

Heb je dat ook afgelopen zaterdag in de Borchland geroepen?
Waarschuw beheerder
nee want hier is ze stoeeeeeeeeeeeeer
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ouwehoeren op dinsdag 31 januari 2006 om 21:21:
pipo

da's mijn hond

Uitspraak van Ouwehoeren op dinsdag 31 januari 2006 om 21:21:
dit heeft totaal geen moer met het feest te maken

Dan zit je hier verkeerd..
Ondanks dat jij denkt dat het er niks mee te maken heeft vind ik dit topic wel een lollige sfeerimpressie geven :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van m-? op dinsdag 31 januari 2006 om 21:36:
Dan zit je hier verkeerd..
Ondanks dat jij denkt dat het er niks mee te maken heeft vind ik dit topic wel een lollige sfeerimpressie geven

in jouw leefwereld misschien :)

PIPO :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 31 januari 2006 om 21:33:
Heb je dat ook afgelopen zaterdag in de Borchland geroepen?

Precies... :respect:
Waarschuw beheerder
Damn wat een gezeik allemaal hier alleen maar over amsterdammers laat ze lekker waar maak je je druk over effe serieus het gaat hier om wat je er van vind niet van wat je van amsterdammers vind... en ik weet ckr dat ik het een bizar feest vond
Waarschuw beheerder
zullen we het nu over hoe vet feessie het wel niet was hebbe.. en niet verder zeike over hoe kut iedereen wel niet is hebbe..
want het was cker hard stampe:bounce:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer:welle:cheer: op dinsdag 31 januari 2006 om 20:26:
YOU GO GIRL!!!!! lekker via pb idd

pfff wat zijn sommige mensen toch zeikerds zeg...

jammer hoor!

hahaha :woep:

idd gezeik iedere keer!!

pff was te verwachten dat het kansloze gezeik over amsterdam zou komen..

kom op mensen!!! hou het topic normaal.. door onzinnige teksten word het topic gesloten :(

Waarschuw beheerder
OT: van mij mag er snel weer een feestje in de borhclandhallen komen :9
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 31 januari 2006 om 21:56:
OT: van mij mag er snel weer een feestje in de borhclandhallen komen

jaaa idd dan ben ik ook zeker weer van de party:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Leuke foto Elo, vooral de tweede met de neuspeuteraar :P.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 31 januari 2006 om 21:56:

Daar sluit ik me bij aan.. :D

Wat denk je van: Hellbound Queensnight?
Vrijdag 28 april in Amsterdam
De exacte locatie is nog niet bekend
Wie weet weer in de Borchlandhallen.. B)

https://vip.partyflock.nl/party/57102
Waarschuw beheerder

en jij weet alles zoooo goed. :x

Waarschuw beheerder
:woep:
Waarschuw beheerder
MENSEN HEB EEN GOED FEEST GEHAD... SNAP DE RELATIE S TUSSEN VOETBAL EN FEESTEN NIET! geen last van mensen waar dan ook !
who care s where your from???

ik zeg......

MUIL HOUWE JOINT VOUWE EN FEEST BOUWE !!!!
Waarschuw beheerder
Buiten al het gezeik om!HET WAS GEWOON EEN KUT FEEST!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van SODOMY & LUST!!! op zondag 29 januari 2006 om 16:21:
neuzenstad!

En wat bedoel je daarmee???gaan we racistisch doen??kijk blijf dan idd maar weg!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rubenV op woensdag 1 februari 2006 om 00:57:
kijk blijf dan idd maar weg

of kom het gerust vertellen :) mag ook ..
Waarschuw beheerder
Normaal staat A'dam bekend om de goeie sfeer ja op feesten!
Maar dat was idd dit keer wel anders!
Denkt dat die meer bij THE PROPHET te vinden was!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op dinsdag 31 januari 2006 om 21:03:

Voor partyraiser heb ik dat wel over..

MAar wil niet zeggen dat heel amsterdam daar is of wel dan..?
kom voor dat feest niet zo amsterdams volk..
als je er n paar van die gasten heb lopen die je niet met rust laten kan ik me daar flink aan ergeren
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van - # * op dinsdag 31 januari 2006 om 22:45:
Wat denk je van: Hellbound Queensnight?
Vrijdag 28 april in Amsterdam
De exacte locatie is nog niet bekend
Wie weet weer in de Borchlandhallen..

eerst stond er borchland bij..nu niet meer :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Marcus Decks op dinsdag 31 januari 2006 om 18:19:
Lonsdale (N)

Lonsdale (N) Amsterdam (N)!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 13:00:
Lonsdale Amsterdam !!

Ik hoop echt ZO dat je gewoon mensen probeert te fucken!ipv dat je het echt meent allemaal op dit forum!!
Anders ben je echt knoert dom!!!door mensen zoals jij worden feesten echt verpest!!16 jaar en ff de boel verzieken!!
Door mensen zoals jij heb ik een kut feest gehad!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TB op woensdag 1 februari 2006 om 12:11:
eerst stond er borchland bij..nu niet meer

Gelukkig!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rubenV op woensdag 1 februari 2006 om 13:41:
Ik hoop echt ZO dat je gewoon mensen probeert te fucken!ipv dat je het echt meent allemaal op dit forum!!
Anders ben je echt knoert dom!!!door mensen zoals jij worden feesten echt verpest!!16 jaar en ff de boel verzieken!!
Door mensen zoals jij heb ik een kut feest gehad!!!

Stoere praat voor een LOSER!Haha, 6 feesten bezocht(Y)! Heb der al heel wat meer dan jou gehad. Tjaa, 16 jaar? Hahahaha val toch dood!
Waarschuw beheerder
donateur
Heeeey Paul Elstak :D:D

Waarschuw beheerder
donateur
wat mot je nou ouwe? Whahaha nee sorry, dat is geen taal voor mij ! Wat moet je nou he ?
Offensive :jaja:

Vrijdag bukbuk?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Stoere praat voor een LOSER!Haha, 6 feesten bezocht! Heb der al heel wat meer dan jou gehad. Tjaa, 16 jaar? Hahahaha val toch dood!

Irritant Rotkind [14] Bier is Fijn
Fuck!n' hard · Screw carnaval 25 februari 2006
Hardcore vs terror · Blinded for life 25 februari 2006
Pure Darkness vs X-tra Hard 25 februari 2006
The Legends 25 februari 2006

jah zo kom ik ook wel op de 3000 feesten in een maand...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ! Kaaaas ! op woensdag 1 februari 2006 om 09:33:
Normaal staat A'dam bekend om de goeie sfeer ja op feesten!
Maar dat was idd dit keer wel anders!
Denkt dat die meer bij THE PROPHET te vinden was!

Heel erg gezellig gehad in de HMH :P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Professionele hulp..:smoke: op woensdag 1 februari 2006 om 16:01:

jah zo kom ik ook wel op de 3000 feesten in een maand...

Wil toch niet zeggen dat ik naar ze allemaal ga.Zo zie ik welk feest er op welke dag is.Ik moet nog kiezen!Eerst nadenken voordat je wat zegt:x.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bennytje op dinsdag 31 januari 2006 om 21:58:

jaaa idd dan ben ik ook zeker weer van de party

jaaaaaaaaaaaaaaaaa.en gewoon met ze alle los gaan we KOMEN TOCH OM TE FEESTENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN.JATOCH.

Waarschuw beheerder
ja toch gewoon lekker los gaan .
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het 1 van de beste lokaties van NL
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 17:26:
ja toch gewoon lekker los gaan .laatste aanpassing 1 februari 2006 17:28

Waarschuw beheerder
:cheer:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Ouwehoeren op dinsdag 31 januari 2006 om 20:45:
wat een flapdrol ben jij

Je kan dus blijkbaar niet tegen de waarheid.. :x

Das onzin :s
Vooral die marokanen die er rond liepen daar.. BAH
Mensen uitschelden enzovoort omdat ze lonsdale aan hebben

Daar zijn ze indd Goed in :dood:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 1 februari 2006 om 17:50:
Je kan dus blijkbaar niet tegen de waarheid..

Vertel jou hele waarheid is dan aub :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Ouwehoeren op woensdag 1 februari 2006 om 17:54:
Vertel jou hele waarheid is dan aub

Dat als je op een feesie in Amsterdam loopt met Lonsdale dat je gelijk commentaar krijgt dat je tegen Ajax bent etc (Lonsdale tegen de joden) :frusty:

Waarschuw beheerder
donateur
Het is hier net een kleuterklas :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 1 februari 2006 om 18:00:
Dat als je op een feesie in Amsterdam loopt met Lonsdale dat je gelijk commentaar krijgt dat je tegen Ajax bent etc (Lonsdale tegen de joden)

Weet niet waar je die onzin vandaan haalt pipo :)
Waarschuw beheerder
Dat als je op een feesie in Amsterdam loopt met Lonsdale dat je gelijk commentaar krijgt dat je tegen Ajax bent etc (Lonsdale tegen de joden)

o is dat zo,

is maar net hoe je je gedraagt!
of je moet er je witte bretels erbij aanhebben n dergelijke

hou niet van wazi's :D
Waarschuw beheerder
Wazi's zijn lief hoor (L)

en ze dansen leuk..

dragen mooie kleding..

wazi :$

:X
Waarschuw beheerder
Uitspraak van B*kx op woensdag 1 februari 2006 om 18:07:
o is dat zo,

is maar net hoe je je gedraagt!

hou niet van wazi's

kan mij dat Lonsdale verrotten :s

attributen erbij, wazi zijn dus is ander verhaal

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Ouwehoeren op woensdag 1 februari 2006 om 18:10:

Aha Logica :d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van B*kx op woensdag 1 februari 2006 om 18:07:

Heb daar ook een hekel aan
Maar zal me er niet aan ergeren das zinloos :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op woensdag 1 februari 2006 om 18:10:

snap je m

dus niet :no:
Lonsdale tegen de joden

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 1 februari 2006 om 18:12:
Heb daar ook een hekel aan
Maar zal me er niet aan ergeren das zinloos

Niet elk mens is hetzelfde he :)

Waarschuw beheerder
godverdomme!!! rot nou eens op met die kut discussie over lonsdale of amsterdam ofzo!!

ga die kinderachtige ruzie's van jullie ff lekker ergens anders uitvechten of hou het op een normale discussie!

zou zonde zijn als een topic WEER gesloten moet worden omdat kinderen weer eens moeten zeiken over de meest domste dingen!

laat staan dat je misschien een waarschuwing oploopt

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van B*kx op woensdag 1 februari 2006 om 18:13:
snap je m

Yep :d

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Ouwehoeren op woensdag 1 februari 2006 om 18:15:
Niet elk mens is hetzelfde he

precies Ieder voor zich (f)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 1 februari 2006 om 18:16:
ga die kinderachtige ruzie's van jullie ff lekker ergens anders uitvechten of hou het op een normale discussie!

dit is een normale discussie lijkt mij :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 13:44:
Stoere praat voor een LOSER!Haha, 6 feesten bezocht! Heb der al heel wat meer dan jou gehad. Tjaa, 16 jaar? Hahahaha val toch dood!

Whaha ten eerste kan het me geen ruk schelen of iemand veel of weinig naar feesten is geweest!!dus deze discussie is op jou niveau..
Maar als je het echt wilt weten!!DACHT JE NOU ECHT DAT IK MAAR NAAR 6 FEESTJES BEN GEWEEST!!??whaha ik ga al vanaf mijn 12 ff omgerekend ongeveer 10 jaar naar feesten dus ik denk dat ik al f heel wat meer heb gezien dan jij!!dus ik kan wel degelijk een mening hebben over een feest!!
DOM KIND!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 1 februari 2006 om 18:17:
precies Ieder voor zich

precies :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 1 februari 2006 om 18:16:
laat staan dat je misschien een waarschuwing oploopt

:o
maarja hij snap hem...
einde discussie :bloem:

gezellig feesje hoor dat partyraiser ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Professionele hulp..:smoke: op woensdag 1 februari 2006 om 16:01:

jah zo kom ik ook wel op de 3000 feesten in een maand

haha haha haha haha haha domkind ipv rotkind!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 1 februari 2006 om 18:18:
dit is een normale discussie lijkt mij

wat vind jij er normaal aan?

Uitspraak van rubenV op woensdag 1 februari 2006 om 18:18:
Whaha ten eerste kan het me geen ruk schelen of iemand veel of weinig naar feesten is geweest!!dus deze discussie is op jou niveau..
Maar als je het echt wilt weten!!DACHT JE NOU ECHT DAT IK MAAR NAAR 6 FEESTJES BEN GEWEEST!!??whaha ik ga al vanaf mijn 12 ff omgerekend ongeveer 10 jaar naar feesten dus ik denk dat ik al f heel wat meer heb gezien dan jij!!dus ik kan wel degelijk een mening hebben over een feest!!
DOM KIND!!

kap nou es joh :/ negeer lekker iedereen (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 1 februari 2006 om 18:17:
precies Ieder voor zich

en allen voor 1 :D

of was dat iets anders 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 1 februari 2006 om 18:19:

wat jij niet dan ?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 1 februari 2006 om 18:19:

ik geef aan hoe mijn bedenkingen daar op zijn en ieder geeft zijn mening weer daarop dus antwoordt ik weer netjes terug...:jaja:

Waarschuw beheerder
donateur
wat echt een knalparty lekker zagen !!!!!!
alleen had vip maar stelde nix voor :S
een of ander klein vip hokje ! en geen gratis garderobe en wc :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 17:16:
Uitspraak van Ben-Hooligan op dinsdag 31 januari 2006 om 21:58:

jaaa idd dan ben ik ook zeker weer van de party

jaaaaaaaaaaaaaaaaa.en gewoon met ze alle los gaan we KOMEN TOCH OM TE FEESTENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN.JATOCH.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rossie B) op woensdag 1 februari 2006 om 18:21:
wat jij niet dan ?

het gezeik over lonsdale en volk van amsterdam enzo

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 1 februari 2006 om 18:24:
ik geef aan hoe mijn bedenkingen daar op zijn en ieder geeft zijn mening weer daarop dus antwoordt ik weer netjes terug...

jij misschien, maar andere niet

Waarschuw beheerder
filmpje die ik heb gemaakt op partyraiser!!!!!

http://rapidshare.de/files/12320481/Partyraiser_12_5_jaar_075.MOV.html

*klik op link

*scroll ff naar beneden en klik rechts onder op "free"

*even 25 sec wachten..

*schrijf de 3letters/cijfers over

*klik op download from net-mirror 'omega'

en je kan em opslaan of openen! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 1 februari 2006 om 18:25:
het gezeik over lonsdale en volk van amsterdam enzo

Blijf je houden en we zijn toch normaal aan het discussieren?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 1 februari 2006 om 18:25:
jij misschien, maar andere niet

zoals ik al zei Ieder voor zich :jaja: ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Ouwehoeren op woensdag 1 februari 2006 om 18:27:
we zijn toch normaal aan het discussieren

Over het feest van Dj Partyraiser :p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op woensdag 1 februari 2006 om 18:27:
Blijf je houden en we zijn toch normaal aan het discussieren?

als ik woorden voorbij zie vliegen zoals dom kind, amsterdam kut volk enz vind ik het geen normale discussie.. das in mijn ogen geen normale discussie, maargoed, zal wel aan mij liggen denk? :[

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 1 februari 2006 om 18:28:
zoals ik al zei Ieder voor zich

true, maar verziek het niet voor anderen ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 1 februari 2006 om 18:32:
true, maar verziek het niet voor anderen

Doe ik ook niet ik geef alleen mijn mening op iemands andere mening :devil:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 1 februari 2006 om 18:32:
als ik woorden voorbij zie vliegen zoals dom kind, amsterdam kut volk enz vind ik het geen normale discussie.. das in mijn ogen geen normale discussie, maargoed, zal wel aan mij liggen denk?

Dan moet je even het hele forum af lezen!!dan weet je mischien waarom ik rotkind domkind noem!!en idd ieder voor zich!!ik geef gewoon andwoord op haar opmerkingen!!
dussss...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 1 februari 2006 om 18:35:
Doe ik ook niet ik geef alleen mijn mening op iemands andere mening

Ik ook:)
Waarschuw beheerder
8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van rubenV op woensdag 1 februari 2006 om 18:37:
Dan moet je even het hele forum af lezen!!dan weet je mischien waarom ik rotkind domkind noem!!en idd ieder voor zich!!ik geef gewoon andwoord op haar opmerkingen!!
dussss...

zeg ik dan dat ik het JOUW kwalijk neem dan?
ik noem voorbeelden..

Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 1 februari 2006 om 18:35:
Doe ik ook niet ik geef alleen mijn mening op iemands andere mening

ik zeg ook niet jou, maar in z'n algemeenheid

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
nou ff over het feest :d

Rond een uurtje of half 4 ongeveer met de set van Bass D en King matthew versus JDA begon er opeens Braincracking van Neophyte uit de speakers te klinken gevolgt door nog een nummer van ze
Vondt dat geen geslaagde actie van hun vanwege het vele Amsterdamse publiek dat er rondliep..:nee:
Stel dat er mensen er problemen mee hebben dan breekt de pleuris uit om het netjes te zeggen :x

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 1 februari 2006 om 18:57:
Braincracking van Neophyte uit de speakers te klinken gevolgt door nog een nummer van ze
Vondt dat geen geslaagde actie van hun vanwege het vele Amsterdamse publiek dat er rondliep..
Stel dat er mensen er problemen mee hebben dan breekt de pleuris uit om het netjes te zeggen

Slaat helemaal nergens op wat je nu zegt. Er werd zelfs bodylotion - wattedan gedraaid en verschillende nummers van rtc. Toen gebeurde er ook niets:nee: Echt niet dat om zoiets de pleuris uitbreekt. Pas als de dj daar in een ado-shirt gaat draaien of "hand in hand" gaat zingen, dan breekt de pleuris uit.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 1 februari 2006 om 18:29:
Over het feest van Dj Partyraiser

ff offtopic :D

Uitspraak van actief op woensdag 1 februari 2006 om 19:14:
Pas als de dj daar in een ado-shirt gaat draaien of "hand in hand" gaat zingen, dan breekt de pleuris uit.

zou het 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 1 februari 2006 om 18:57:
Rond een uurtje of half 4 ongeveer met de set van Bass D en King matthew versus JDA begon er opeens Braincracking van Neophyte uit de speakers te klinken gevolgt door nog een nummer van ze
Vondt dat geen geslaagde actie van hun vanwege het vele Amsterdamse publiek dat er rondliep..
Stel dat er mensen er problemen mee hebben dan breekt de pleuris uit om het netjes te zeggen

tja dit slaat echt nergens op.

probeerde je weer een nieuw discussiepunt aan te knopen ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 1 februari 2006 om 19:14:
Slaat helemaal nergens op wat je nu zegt. Er werd zelfs bodylotion - wattedan gedraaid en verschillende nummers van rtc. Toen gebeurde er ook niets

RTC heb ik niet gehoordt was zeker al in het begin ofzo :s

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van B*kx op woensdag 1 februari 2006 om 19:17:
tja dit slaat echt nergens op.

ik vondt het niet bepaald slim van ze ik heb namelijk al een paar keer evaren wat er dan kan gebeuren :x
Namelijk RELLEN (waar neem ik aan niemandop zit te wachten ;) )
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 1 februari 2006 om 19:23:
RELLEN (

mooi woord toch :D
Waarschuw beheerder
waar neem ik aan niemandop zit te wachten )

:o

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van Ouwehoeren op woensdag 1 februari 2006 om 19:24:
mooi woord toch

vind je :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op woensdag 1 februari 2006 om 19:25:
vind je

ja mang b)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
ok :|

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
(f)

Waarschuw beheerder
Kefje :D

Waarschuw beheerder
Namelijk RELLEN

Welk feest was dat dan? Onder rellen versta ik overigens: een groep die zich massaal tegen iets of een andere groep keert.
Een vechtpartijtje noem ik geen rel.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rubenV op woensdag 1 februari 2006 om 18:18:
DOM KIND!!

Ga je moeder lekker pesten dom geval! Stoer hoor, al 10 jaar(Y)!Lekker veel drugs gebruiken zeker, loser :x.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 1 februari 2006 om 19:41:

Het is nauwelijks leedvermaak te noemen hahah zo zie je maar weer hoe mensen van een mug een olifant maken, zal wel door de drugs en of alcohol komen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 1 februari 2006 om 19:41:
Welk feest was dat dan? Onder rellen versta ik overigens: een groep die zich massaal tegen iets of een andere groep keert.

ja welke :/

Waarschuw beheerder
Dit is een rel:
[img width=471 height=366 cacheid=0008ca4f0018aa762191c40d1a013561ee]http://indymedia.nl/img/2005/06/28702.png[/img]
Als jij bovenstaande op een feest heb meegemaakt, dan wil ik wel weten welk feest dat was.

En dit is een vechtpartij:
[img width=400 height=329]http://www.plein.nl/~anp2/ANP/SPORT/vechtpartij-41122.onlineBild.jpg[/img]

;P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 1 februari 2006 om 20:17:
Dit is een rel

mooi he :D

Waarschuw beheerder
Partyraiser was kut!!!

Waarschuw beheerder
Ja k vond er ook niks aan, er hing een rare sfeer en had het om half 3 wel weer gezien met ze industrial :frusty:

Waarschuw beheerder
volgende keer beter meid

Waarschuw beheerder
en ik dan kef?

Waarschuw beheerder
:bloos:

Waarschuw beheerder
whahah

Waarschuw beheerder
lkkr stel jullie
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 20:40:
lkkr stel jullie

Valt het op :bloos:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op woensdag 1 februari 2006 om 20:39:
ouwe poeperd

lekkere junk van me
Waarschuw beheerder
lekekr hangbuikzwijntje :lief:

Waarschuw beheerder
:lief:

Waarschuw beheerder
(K)
Waarschuw beheerder
maar goed was leuk feesie 8)

Waarschuw beheerder
behoolijk

Waarschuw beheerder
nee was ook behoolijk de weg kwijt
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 20:25:
Partyraiser was kut!!!

hoe kon je dat dan weten als je behoorlijk de weg kwijt was?
Waarschuw beheerder
Hij was er geeneens ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer:welle:cheer: op woensdag 1 februari 2006 om 21:17:
hoe kon je dat dan weten als je behoorlijk de weg kwijt was?

dat weet je gewoon, ben blij dat ik bij the prophet was ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer:welle:cheer: op woensdag 1 februari 2006 om 21:30:
had ie toch beter naar partyraiser kunnen gaan

ik was er tot

????

geeeeeeen ideeeeeeeeeee

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op woensdag 1 februari 2006 om 21:25:
tot half 3

tja helaas, had ik niet in de hand...

wel weer wat anders die nacht :X
Waarschuw beheerder
ik zeg het toch nog maar even een keer,
ik vond het een goed feessie en heb eerlijk gezegd geen vechtpartijen mee gemaakt..

en bij de wc's was het misschien koud maar je kon wel direct doorlopen en dat is op veel feesten wel anders ;)

Waarschuw beheerder
kouwe wc is kut :nocheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 21:45:
kouwe wc is kut

ja maar je gaat toch niet een half uur op een wc zitten??
das toch een kwestie van een paar minuten?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :cheer:welle:cheer: op woensdag 1 februari 2006 om 21:46:
das toch een kwestie van een paar minuten?

meestal seconden werk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 22:08:
meestal seconden werk

nou dan...is niet zo erg toch beetje koud...

Waarschuw beheerder
heb toch liever potverwarming
Waarschuw beheerder
was gewoon een gezellig feesie!
B)

Waarschuw beheerder
:no:

;)
Waarschuw beheerder

:9

Waarschuw beheerder
morgen maar weer leuk feessie op rembrandts

Ajax kijken! :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 22:48:
morgen maar weer leuk feessie op rembrandts

Ajax kijken!

waar??

monico??

Waarschuw beheerder
ja man!

wordt gezellig morgen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 22:56:
ja man!

wordt gezellig morgen

kom wel denk ik :D

Waarschuw beheerder
gezellie man! onze grote junk Daniel (jajaja) en kevin komen ook mee
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 23:00:

is goed man kijk wel ff, laat het wel weten

Waarschuw beheerder
is goed man!

Waarschuw beheerder
ja maar je gaat toch niet een half uur op een wc zitten

daan zit er uren op :D

Waarschuw beheerder
whahahahahah je malle!

Waarschuw beheerder
:s

als je maar wat neer kan zetten he :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 19:46:
Ga je moeder lekker pesten dom geval! Stoer hoor, al 10 jaar!Lekker veel drugs gebruiken zeker, loser .

whaha dan heb je pech ik gebruik niet!!
wat heb ik een medelijde met jou ouders zeg!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 23:50:
als je maar wat neer kan zetten he

Ook jouw malle Dekker! :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 23:00:

ik ga niet :x

Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 februari 2006 om 23:19:
ja maar je gaat toch niet een half uur op een wc zitten

daan zit er uren op

Waarschuw beheerder
Gewoon de hele nacht lekker lopen stuiteren zoals het hoort :D:D:D
Waarschuw beheerder
was gezellig veel bekenden geluid in de kleine zaal was suuuuuper daar werd ook het best gedraaid :D voor de rest geslaagde avond gehad :D

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het echt een matig feest. Irritante mc's geen sfeer etc. etc..

Hardste lokatie van Nederland? 8)

Dus niet he.. :no:

Ook lekker geregeld met gastenlijst. Wordt me naam weggestreept voor een ander en zelfs na legitimeren wordt me verteld dat ik maar een kaartje moet gaan kopen of iets anders moet gaan doen.. Beetje jammer.

Heb er al een mail over naar multigroove gestuurd maar zoals verwacht niets teruggekregen. :\

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 februari 2006 om 16:17:
Hardste lokatie van Nederland?

Dus niet he..

Lees eens verder dan je neus lang is :gaap:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ouwehoeren op donderdag 2 februari 2006 om 12:57:
ik ga niet

echt wel!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 februari 2006 om 16:32:
Lees eens verder dan je neus lang is

Als je dat van die gemeente die langs kwam bedoelt.. Hadden ze van te voren ook kunnen weten...

Lijkt me sterk dat ze een vergunning krijgen voor een bepaald aantal dB en dat het tijdens het feest opeens niet mag.

Als iets niet waargemaakt kan worden moet dat ook niet van te voren worden gepost.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 februari 2006 om 16:39:
Als je dat van die gemeente die langs kwam bedoelt.. Hadden ze van te voren ook kunnen weten...

Lijkt me sterk dat ze een vergunning krijgen voor een bepaald aantal dB en dat het tijdens het feest opeens niet mag.

Als iets niet waargemaakt kan worden moet dat ook niet van te voren worden gepost.

Het ging dr om dat er die avond daarvoor ook een feestje was geweest daar, en toen zijn er veel klachten binnen gekomen. Waren die klachten er nou niet geweest dan waren er afgelopen zaterdag ook niet van die scherpe controle's geweest.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 1 februari 2006 om 20:17:
Als jij bovenstaande op een feest heb meegemaakt, dan wil ik wel weten welk feest dat was.

Geen feest maar gewoon een avondje in de stamkroeg in Amsterdam :p
Toen begonnen ze ook Rotterdamse Hardcore te draaien Nou de glazen vlogen we om de oren :DEVIL:
Waarschuw beheerder
was cker een goed feesje...vrijdag weer partyraiser @supreme hardcore in brunssum:yes::d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op donderdag 2 februari 2006 om 17:04:
Geen feest maar gewoon een avondje in de stamkroeg in Amsterdam
Toen begonnen ze ook Rotterdamse Hardcore te draaien Nou de glazen vlogen we om de oren

het is allemaal wat

Waarschuw beheerder
:D:D:D

Waarschuw beheerder
vond er weinig aan :)

was alleen wel super gezellig met de bekenden die er waren :bier:
Waarschuw beheerder
toch wel een tegenvaller,heb betere feesten meegemaakt daar!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van M1EKSTE op vrijdag 3 februari 2006 om 11:35:
vond er weinig aan

was alleen wel super gezellig met de bekenden die er waren

vond ik ook..
Dat wordt dit weekend wel weer goed gemaakt :D
Even een feestje bij onze onderburen..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van m-? op vrijdag 3 februari 2006 om 15:06:
feestje bij onze onderburen.

:bounce: Oostende is mijn geboortestad :bounce:

sociale lui hoor daaro :yes: Hangar 1 is trouwens vette locate, very basic and underground
Waarschuw beheerder
donateur
beter, het moet ook wel de moeite waard zijn. Anders komen we voor niks helemaal uit Friesland rijden, maar met zo'n line-up moet dat helemaal goedkomen :D

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 februari 2006 om 15:33:
Hangar 1 is trouwens vette locate, very basic and underground

beter geluid dan afgelopen zaterdag??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van m-? op vrijdag 3 februari 2006 om 15:44:
beter geluid dan afgelopen zaterdag??

Is afhankelijk van het geluidssysteem, maar die keer ik er was, ramde de bass zich wel een baan doorheen de zaal ja.
(Moesten ze je wijs gemaakt hebben dat het 15min-20min stappen is v station, :no: don't believe them, ze doen dat wel vaker, het is 5min met Unexist in je euren en anders 10min).
Waarschuw beheerder
donateur
ik rij zelf dus hoef niet te lopen van het station.

Met de trein is t niet te doen.. nu is het ongeveel 3,45 uur rijden als mijn passagiers zich een beetje gedragen :p
Het begint al om 8 uur, lekker vroeg :D

Waarschuw beheerder
tja het is dan ook: industrial hardcore, schranz, techno, tekno dus moet het wel vroeg beginnen, wil je KAPOT zijn op het einde.

Uitspraak van m-? op vrijdag 3 februari 2006 om 16:25:
nu is het ongeveel 3,45 uur rijden

met de trein zou het waarschijnlijk tussen 5en 6u zijn
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
11 uurtjes is goed te doen hoor ;P
gelukkig moet ik rijden, hoef ik tenminste niet te drinken..

Waarschuw beheerder
heb jij ff massol

Waarschuw beheerder
Uitspraak van m-? op vrijdag 3 februari 2006 om 17:39:
gelukkig moet ik rijden, hoef ik tenminste niet te drinken..

ja maar dan zit je nog met de verplichting om je op andere manieren duchtig te misdragen he ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
wat moet dat moet ;)
ik moet mijn naam toch waarmaken..

Waarschuw beheerder
the pressure of image het is me wat :-)
Waarschuw beheerder
donateur
ja 'k heb het zwaar..
maar heb afgelopen weken belangrijke tentamens gehaald dus ik heb het verdiend :)

Waarschuw beheerder
Know the feeling.

Stamp ze daaro
Werkzaam bij Storm
Artiest Kevv
Waarschuw beheerder
borgland vind ik zeker leuke locatie :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van KevV op zaterdag 4 februari 2006 om 12:49:
borgland vind ik zeker leuke locatie

en een goede :d met topgeluid :jaja:
Waarschuw beheerder
erg goed vermaakt, lang leve de smoezige banaan :D
Waarschuw beheerder
heerlijk lkkr feessie!!!!
maar btje jammer dat VIP niet veel voor stelde... en respect voor de OPPERSTAMPERS van alphen aan den rijn die met meer als 50 mensen kwamen stampen :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Leiden, rechts boven op de stellingen...

Waarschuw beheerder
ik stond int midden, dus niet alle leienaren op de stellingen ;)

Waarschuw beheerder
jawel joh ;)

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
sietse vliegen? :vaag:

Waarschuw beheerder
Schijnt ook iemand uit een bus te zijn gevlogen 8)
vliegen tering vliegen schrijf je toch zo. op dat feest wist ik t niet meer hoor. nu touwenes ook niet. mo4es jij met je zwerver bek. met jou valt niet meer te lachen jij slaapt altijd rond een uur of 10 daar ij almere. krijg lekker de kolere

Waarschuw beheerder
Baal toch best wel dat ik net ziek was!
Heb wat goeds gemist geloof ik. :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op zaterdag 11 februari 2006 om 04:14:
vliegen tering vliegen schrijf je toch zo. op dat feest wist ik t niet meer hoor. nu touwenes ook niet. mo4es jij met je zwerver bek. met jou valt niet meer te lachen jij slaapt altijd rond een uur of 10 daar ij almere. krijg lekker de kolere

Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op zaterdag 11 februari 2006 om 04:14:
moet over 3 uur werken ga maar is slapen snap r niks meer van. maja iedereen die loopt te janken. sterf alleemaal was n gers feesie

Uitspraak van Flesh is the Fever, yehudim ha kadholim op zaterdag 11 februari 2006 om 04:15:
de tyfus

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 februari 2006 om 21:41:
Baal toch best wel dat ik net ziek was!
Heb wat goeds gemist geloof ik.

Aaaaaaaach man, ik was ook ziek, en ben ook gegaan.
Ken je alles lekker uitzweten ;)
Thuis een beetje dood liggen gaan is ook niet alles ;)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van KevV op zaterdag 4 februari 2006 om 12:49:
borgland vind ik zeker leuke locatie

je bent er alleen nog nooit geweest :P

Waarschuw beheerder
whhahahahahahah Dekker! :D (Y)

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
donateur
HARD
gezellig
echt vet feest :D :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Toon (f) op dinsdag 14 maart 2006 om 00:39:
HARD
gezellig
echt vet feest

lekk0r

zekor lekkor :kwijl:
Waarschuw beheerder
nog steeds kippenvel als ik er weer aan terug denk :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Knaller :bier: op zaterdag 18 maart 2006 om 17:30:
nog steeds kippenvel als ik er weer aan terug denk

ik vind het nog steeds tegenvallen als ik er weer aan terug denk:P

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ook. Wat een zuigend feest was dat.