echt waar ik dacht over Thunderdome 1
ID&T en geen geld?
Irvan neemt die besluiten
Thunderdome 17 vindt ik de beste
Nee man, de begin van de newstyle was juist GENIAAL!
Staat nu weer alles door elkaar?
Heb liever cd1 met industrial hardcore/darkcore en cd2 mainstream anders luistert t niet lekker weg
CD1:
01 Thunderdome intro
02 Manga Corps // The Hunter (Armageddon Project Remix)
03 Ophidian // Blacklight
04 Mute // Searching For Others Of My Kind
05 Nosferatu // Disease
06 Catscan & Sidewinder // Poisoned Minds
07 Life Runs Red & Tommyknocker // Technoire Overdrive
08 Rude Awakening // Forward Observer
09 The Outside Agency // Black Lectroid
10 Niel & Kristof // A-Social
11 Jappo & Lancinhouse // EXLXAXL (Tieum Remix)
12 Omkara Techichi // Undefiled Wisdom
13 FeroX // Time To Go
14 Unexist // Lias
15 Deathmachine // Duplate Tectonics
16 Solid Rocket Boosters // Bodybag
CD2:
01 Nosferatu & Endymion // Reformation
02 Korsakoff // No Noctophobia
03 Tommyknocker // Overdrive
04 Omar Santana // Moshpit (Evil Activities Remix)
05 Promo // Far From Done
06 Meccano Twins // Breath
07 Dione // Deluge (Dr. Z-Vago Remix)
08 Member 1 // Addiction
09 Tommyknocker // Twist
10 Korsakoff // Stardom
11 Entity & Slam // Time Please
12 Korsakoff & D-Passion // Distorted Reality
13 Drokz & Outblast // Conflict '05
14 Despairful Tomorrow // Mental Erosion
15 Delirium // Tales Of Jealousy (Mad Dog Remix)
16 Thunderdome outro
In de jaren '90 was het vet! Echt heel erg jammer dat het allemaal zo veranderd is. Er zit geen grijntje gevoel meer in. Het is echt herrie geworden, niet om aan te horen!
Thunderdome 2nd Gen Part 2 staat op de release voor 13 november als ik het goed heb (zie Bol)
Het begin van de gabber heb je niet eens meegemaakt dus daar weet je weer helemaal niks van.
Moet je iets perse meemaken om er iets van af te weten ?
Moet je iets perse meemaken om er iets van af te weten ?
Ja
Dus jij wil beweren dat je niets kunt weten zonder het zelf mee gemaakt te hebben en gaat dus de gehele geschiedenis lopen ontkennen?
Niet...Thunderdome vond ik echt een bagger serie...en nog steeds...veel te veel cheesy en happy gabber erop...zonder gevoel...wel voor de cash...nou net vooral toen het op zijn hoogtepunt was...
Die periode van de hardcore vind ik echt serieus een ramp periode wat betreft de hardcore..."dankzij" de gabber en compilaties zoals thunderdome...laten we zeggen haast de gehele Hollandse markt...wat een bagger kwam er toen uit...die gehele periode vind ik toch een lachtertje hoor...
Pleur er je nostalgie allemaal maar tegenaan...denk iets teveel pillen geslikt ofzo want zo mooi was die periode helemaal niet...
Daarom heet het nostalgie,..dan ben je zo verblind door alles dat je de waarheid niet ziet...
Heeft zowieso ertoe geleid dat de (mainstream) hardcore scene nu zo is zoals hij is inclusief de rottigheid eromheen...dat is gekomen dankzij de gabberperiode...toen begon dat geouwehoer met extreem rechts al...
Is niet iets van nu...komt uit jullie tijd...jullie oh zo geliefde vroegah...de gabberperiode...daar deed het zijn intrede...dus daar ligt het blijkbaar het probleem al...niet nu...
Hardcore is sinds de enorme toename van de populariteit van de gabber helemaal tot aan de grond toe afgebouwd...stuk voor stuk voor stuk...die periode is alles behalve goed geweest voor de hardcore...
De periode daarvoor...die was mooi...toen was het nog puur...niet de gabberperiode...dat was het begin van het einde...
Dus hou nou eens op met steeds die periode zo ophemelen...ik ben echt blij dat die voorbij is..
Thunderdome 17 vind ik de beste (van de genummerde dan)
Zeg dan gewoon dat je niet van hardcore houdt met al zijn diversieteiten, en loop dan niet zoveel bullshit te verzinnen!!
Pleur toch op... wat een onzin vertel jij heey Jij hebt het alleen maar over je eigen smaak
Niet voor niks was het toen zo populair t was gewoon goeie muziek!!!!!!!
Wat nou tegenargumenten?Als ik die nog moet geven ben je echt gewoon fucking achterlijk
Je hoeft dus niet goede muziek te maken om populair te zijn als je het mij vraagt...dus dat Thunderdome populair was betekent niet automatisch dat het goede muziek was
dat bedoel ik juis idd dat je ze niet geeft. oftewel de waarheid is zoals jij het ziet. Er zijn geen argumenten voor nodig....vind ik geen goed uitgangspunt
waardoor zijn ze anders populair dan?
Dat komt toch omdat veel mensen het goed vinden
blablabla
heb jij problemen met dj paul?
www.ikbeneenparasiet.nl staat ie ook al...
rot een endje op man.. ik zit in australie dus voor mij staat ie echt nu niet - en nooit - in de winkel
kneus
Nooit gehoord van Online shoppen?
Nerd
maar je bent waarschijnlijk te dom om te realiseren dat je link ook gelezen/gebruikt wordt door mensen in NL
ben je gvd te lui om te WERKEN voor je geld ?
er is als het goed is ook een mid-town in australie..en als ja dan toch zoveel geld heb vlieg je er ff met een prive jet heen
of ben je gvd te lui om te WERKEN voor je geld ?
Dat niet, maar om al m´n zuurverdiende geld uit te geven aan al die cd´s die er zijn.. nee. Heb ook nog geld nodig om uit te geven aan andere dingen. Maar cd´s die ik echt goed vindt van de wat minder bekende producers/dj´s die koop ik gewoon. En ik snap je wel, maar k vindt het gewoon teveel geld om dan ook nog voor die (in mijn geval) thunderdome cd te betalen snap je wel. Dan download ik die toch liever en besteed ik dat geld aan een andere cd. Alhoewel ik hier zo´n rooie thunderdome cd heb liggen.
Heb je die link nog een keer voor me?
Ik wil ook link!!!!!!!!
Ik werk niet nazmelijk
Ach ja...downloaden deden ze zelf ook heus wel voordat ze bij een platenlabeltje zaten die hun heeft opgelegd tegen downloaden te zijn hoor.
Np, voor jou is 't misschien niet zo'n zwaar onderwerp, voor ons is 't ons brood, of iig ons geld. Net als dat je te horen krijgt dat van de 23 dagen dat werkt je er maar 17 betaald krijgt. Ik weet dat deze cd, net als vele andere, door veel mensen illegaal gedownload gaat worden, maar het op deze manier neerzetten van een link hier vond ik te ver gaan
miljoenen zullen het niet worden
maar toch bedankt. Ik snap je probleem daar. Kan zelf ook niet 123 een andere oplossing bedenken dan idd een creditcard te gebruiken.
nooit gehoord van mensen die geen credit card hebben?? Idioot
Daar lul je jezelf er knap onderuit zeg!
Verschil zit 'm denk ik in of iets een tastbaar produkt is of niet. Alles wat tegenwoordig digitaal is is makkelijk "te jatten". Films, muziek, spelletjes. Als het om materiële zooi gaat (brood, benzine, kleding) is het veel duidelijker dat je strafbaar bezig bent. Dat gevoel heb je een stuk minder als je alleen maar een beetje achter je scherm op je muis aan t klikken bent.
ik zelf heb thunderdome gekocht maar die prijzen van die cd's zijn b elachelijk hoog duss ik snap de meeste mensen wel moeten ze die cd's nie zo duur maken
ik zelf heb thunderdome gekocht maar die prijzen van die cd's zijn b elachelijk hoog duss ik snap de meeste mensen wel moeten ze die cd's nie zo duur maken
leuke hoes!
CD's blijven geld kosten.. Er zijn mensen die een fulltime dagtaak eraan hebben om deze CD voor JOU te realiseren. Deze mensen hebben zichzelf en mogelijk een gezin te onderhouden, en moeten ook brood op de plank hebben..
Want als je maar lang genoeg wacht wordt het product opeens goedkoper en dan maken ze echt geen verlies op een verkocht exemplaar!!! Het is puur marketing: Als het product gewild is maakt men het lekker duur.
Daar ben ik het op gebied van muziek absoluut niet mee eens en daarnaast verdient de scene het naar de klote te gaan...
Dit is gewoon BULLSHIT weet ik. Ik kan zo een paar verzamelcd's en platen opnoemen die hun break-even niet eens gehaald hebben, dus daar wordt sowieso verlies gedraaid. Zo gaat dat namelijk in de zakenwereld. Alles wordt zo overdreven positief en winstgevend gezien vanuit de consument z'n oogpunt. Als spul in de uitverkoop gaat is het enige wat men doet het VERLIES beperken. Reken er wel op dat je eerst een dikke investering moet doen voordat de cd's überhaupt in de winkel liggen.
daarnaast verdient de scene het naar de klote te gaan...
Als jij wilt dat de scene naar de klote gaat, flikker dan even een eind op en laat "ons" met rust. Probeer je uitspraken eerst maar eens goed te onderbouwen dan als een kip zonder kop te gaan zitten janken/schreeuwen. Zielige stumperds zoals jij verzieken naar mijn bescheiden mening de boel juist alleenmaar voor de echte liefhebbers.laatste aanpassing 21 november 2005 16:37
Zielige stumperds zoals jij verzieken naar mijn bescheiden mening de boel juist alleenmaar voor de echte liefhebbers.
Als jij wilt dat de scene naar de klote gaat, flikker dan even een eind op en laat "ons" met rust
Als jij de hardcore niks vind, houd het dan lekker bij je eigen stylen.. Ik vind Skihut ook niks, maar om dan meteen te zeggen dat die hele scene uit mag sterven
Beetje cru..
Toch raar dat de breakcore scene heel erg leeft terwijl de artiesten juist zelf ongeveer al hun tracks ter download aanbiened Het is dus wel mogelijk! Misschien moeten de hc artiesten wat minder op het geld letten, en wat meer op het feit dat ze het voor de lol doen Ik bedoel, is het je hobby of je werk?
Toch raar dat de breakcore scene heel erg leeft terwijl de artiesten juist zelf ongeveer al hun tracks ter download aanbiened Het is dus wel mogelijk! Misschien moeten de hc artiesten wat minder op het geld letten, en wat meer op het feit dat ze het voor de lol doen Ik bedoel, is het je hobby of je werk?
CD's blijven geld kosten.. Er zijn mensen die een fulltime dagtaak eraan hebben om deze CD voor JOU te realiseren. Deze mensen hebben zichzelf en mogelijk een gezin te onderhouden, en moeten ook brood op de plank hebben..
Dan kan je wel zeggen dat alles maar op internet gezet moet worden, en niet in de CD winkels, maar waar wil je dan je vinyl vandaan halen? En sorry, maar kwaliteit vind je niet bij een zelf gefikte CD.. Dat heb je wel bij een originele..
Dit is gewoon BULLSHIT weet ik. Ik kan zo een paar verzamelcd's en platen opnoemen die hun break-even niet eens gehaald hebben, dus daar wordt sowieso verlies gedraaid. Zo gaat dat namelijk in de zakenwereld. Alles wordt zo overdreven positief en winstgevend gezien vanuit de consument z'n oogpunt. Als spul in de uitverkoop gaat is het enige wat men doet het VERLIES beperken. Reken er wel op dat je eerst een dikke investering moet doen voordat de cd's überhaupt in de winkel liggen.
Misschien moeten de hc artiesten wat minder op het geld letten, en wat meer op het feit dat ze het voor de lol doen
Maar zeg dan dat je een ondernemer bent, geen muzikant
wat ben jij en aggressieveling.... En dat omdat ik een eigen mening heb. Of wordt je zo fel omdat het om geld uit jouw portemonnee gaat? Kapitalisme?
En nee, ik druk niet op het envelopje ik ga er inhoudelijk op in.
Ik neem aan dat de aanpassing ingaat op de volgende post van mijn kant. Ik vind dat jij in feite geen haar beter bent want het enige wat jij doet is schelden. Als je dan gelijk hebt, of denkt te hebben, ga dan mijn post ontkrachten met steekhoudende beargumentatie ipv dat gescheld.
Noem eens een plaat dan die geen break-even heeft gehaald... Dat ligt m.i. echt niet alleen aan illegaal downloaden.(ik weet niet hoe jij er over denkt) Als je in verzadigde markt iets uitbrengt wat zich niet onderscheidt van andere producten is het toch niet gek dat je er geen winst op maakt.
Als ik dan een post lees "blablbla, expres eerst te duur om winst te maken en daarna met een lagere prijs maken ze nog steeds winst blablabla" kan ik mij niet ontdoen van de gedacht dat diegene echt helemaal geen verstand heeft van hoe alles in de praktijk werkt, zoals de meeste pfers die denken wat te snappen van (muziek)zaken.
Agressief als het gaat om holle kreten van mensen die denk verstand van zaken te hebben en het al slechte beeld van de zakelijke kant van de muziekwereld verder om zeep helpen ja. Je mag op envelopjes drukken wat je wilt, ik zou het nut er niet van weten aangezien we gewoon een felle dicussie aan het voeren zijn.
Waaruit maak je op dat ik "beter ben dan iemand" omdat ik "alleenmaar aan het schelden" ben? Volgens vele ben ik juist de enige die altijd zijn argumenten onderbouw, nu is het de beurt aan jou.
Als jij wilt dat de scene naar de klote gaat, flikker dan even een eind op en laat "ons" met rust. Probeer je uitspraken eerst maar eens goed te onderbouwen dan als een kip zonder kop te gaan zitten janken/schreeuwen. Zielige stumperds zoals jij verzieken naar mijn bescheiden mening de boel juist alleenmaar voor de echte liefhebbers.laatste aanpassing 21 november 2005 16:37
De kunst is juist om in de verzadigde markt zoals jij het noemt WEL je succes te kunnen boeken, omdat je opvalt tussen de platvloerse producties
Beide gaan hand in hand, sterker nog, de belastingdienst verwacht zelfs vaak van je dat je beide bent.
Ik snap niet waarom jij die twee dingen niet samen kan zien, alsof er een keuze gemaakt moet worden. Ik ben ondernemer EN muzikant.
Misschien is een baan zoeken en hardcore maken als hobby een idee?
Maar goed, ik denk dat deze discussie beter beëindigd kan worden, gezien de mensen die geen muziek maken en releasen eigenlijk niet snel inzien wat "wij" als artiest wel inzien..
Downloaden gebeurt nou eenmaal, it's part of the job.
maar je moet ok inzien wat jij zou doen als jij in onze sokken zouden staan ik vind het heel erg leuk als er nieuwe edities zoals project hardcore en thunderdome en moh maar dan moeten ze er geen 21 euro voor gaan vragen al1 om dat het een bekende complicatie is ik hoop dat jullie dat wel begrijpen
Laat het ook maar, ik denk niet dat je het snapt ..
Gast, ook de onbekende CD's zijn zo duur.. Waarom? Omdat er VEEL geld in gestoken word ..
Volgens mij denken de meesten echt dat de artiesten en managers miljoenen verdienen he?
Volgens mij denken de meesten echt dat de artiesten en managers miljoenen verdienen he?
Nee, maar door rood rijden ook niet, en dat gebeurt ook
Gozer, waarom ben jij eigenlijk zo snel omgeslagen hiermee...zolang produceer je toch nog niet voor een label?
Yo dude!!!! alles goed?
Ik zit nu effe op Partyflock vanuit m'n nieuwe zwembad te laptoppen... Heb ik er afgelopen weekend effe bij in laten bouwen, ik hep toch geld zat weet je!!!
Eej, wanneer kom je weer effe een keer langs gezellig kaviaar eten? Dan laat ik je gelijk m'n villa en m'n ferrari zien! Ik heb toch geld teveel, dus ik heb er vorige week weer een bij gekocht... m'n 4e alweer!
Een bakker hoeft dat risico niet in te calculeren omdat het niet zo heel vaak gebeurt, een producer moet er gewoon rekening mee houden.
Ik vindt dat je geen muziek moet maken uit winstoogmerk... Dan raakt je muziek de essentie van muziek toch niet meer. Muziek heeft te maken met je persoonlijke emotie overdracht. Daarvan maak je toch geen massa-productie om maar genoeg geld binnnen te halen. Daarnaast vind ik dat over het algemeen winstoogmerk slechts leidt tot meer en meer hebzucht en het een menselijk 'hart' uiteindelijk niet zal 'vullen'.(dat terzijde)
Ik vind dat jij in feite geen haar beter bent want het enige wat jij doet is schelden. Als je dan gelijk hebt, of denkt te hebben, ga dan mijn post ontkrachten met steekhoudende beargumentatie ipv dat gescheld.
En jij verwijt mij schelden? komop zeg ....
Beargumenteer dit maar eens, waarom maak ik "ongeinspireerde, commerciele, onoriginele bagger"?
Niet gaan zeggen dat je mij niet bedoelt, want je boodschap is duidelijk genoeg, dat snapt een kind van 12 nog wel.
Je uitspraak "ik vind dat de scene naar de kloten moet" is niet iets waar een discussie over mogelijk is, wat valt er te ontkrachten aan jou uitspraak? Mijn antwoord was dan ook dat je houding mij hier nogal in tegenstaat en vond dat jij een eindje op kon ....
Het is tegenwoordig meer een kwestie van mensen kennen dan dingen kunnen als je wilt releasen bij een label of op feesten wilt draaien. Er worden mensen aangetrokken die bij de volgende hype weer overstappen op een andere muzieksoort.
Als er geen winst gemakt mag worden, waar moeten we dan onze boodschappen van doen .... je snapt er echt niks van. Als je ergens tijd/werk instopt, doe jij alles gratis als je ondertussen ook moet eten? En de free record shop mag ondertussen zeker wel geld verdienen met mijn muziek?
Net als het verhaal muzikant/ondernemer kan jij geen koppeling maken tussen muziek-emotie/geld. Heb je er niet eens bij stilgestaan dat heel veel mensen die kunst maken, om het even algemeen te zeggen, hun creatie maken omdat ze dat vanuit emotie doen, en daarna pas zien of iets wel of niet geld opleverd? Er zijn genoeg producers die naar mijn idee wel met commercie op de eerste plaats hun muziek maken maar meer dan genoeg ook niet. Jij scheert ze allemaal over één kam. Die generalisatie werkt alleen maar mee aan de negatieve vooroordelen die mensen met weinig verstand van muzikezaken al hebben. Ik wil je proberen duidelijk te maken dat je verder moet kijken dan de in mijn ogen beperkte realiteitszin die jij hebt van de muziekwereld.
Om nog even mijzelf te herhalen, als ik voor het geld zou gaan en "mijn hart vullen" niet op de eerste plaats zou staan dan had ik wel met de hardhouse hype meegefietst. Dat heb ik bewust niet gedaan omdat ik daar m'n ei niet in kwijtkan.
misschien kwam ik niet helemaal uit mijn woorden. Ik bedoelde niet dat je per definitie geen geld mag verdienen aan muziek. Ik vindt dat je geen muziek moet maken uit winstoogmerk...
Daarnaast vind ik dat over het algemeen winstoogmerk slechts leidt tot meer en meer hebzucht
Heb je er niet eens bij stilgestaan dat heel veel mensen die kunst maken, om het even algemeen te zeggen, hun creatie maken omdat ze dat vanuit emotie doen, en daarna pas zien of iets wel of niet geld opleverd? Er zijn genoeg producers die naar mijn idee wel met commercie op de eerste plaats hun muziek maken maar meer dan genoeg ook niet. Jij scheert ze allemaal over één kam. Die generalisatie werkt alleen maar mee aan de negatieve vooroordelen die mensen met weinig verstand van muzikezaken al hebben. Ik wil je proberen duidelijk te maken dat je verder moet kijken dan de in mijn ogen beperkte realiteitszin die jij hebt van de muziekwereld.
Yo dude!!!! alles goed?
Ik zit nu effe op Partyflock vanuit m'n nieuwe zwembad te laptoppen... Heb ik er afgelopen weekend effe bij in laten bouwen, ik hep toch geld zat weet je!!!
Eej, wanneer kom je weer effe een keer langs gezellig kaviaar eten? Dan laat ik je gelijk m'n villa en m'n ferrari zien! Ik heb toch geld teveel, dus ik heb er vorige week weer een bij gekocht... m'n 4e alweer!
bling bling aiiight
ik ga wel zeggen dat ik jou niet bedoel. Als ik naar jouw muziek luister hoor ik juist de spreekwoordelijk ' bloed, zweet en tranen' die er in gestoken zijn... Sorry als ik beledigend overkwam. Ik had het over de hardcore scene in het algemeen hier in Nederland. Dat mag naar de kloten omdat het tegenwoordig voor een bepaald deel van de artiesten verdacht veel lijkt op het spreekwoordelijke graantje meepikken van de populariteit van hardcore tegenwoordig. Met als resultaat een overkill aan slechte producties. Een slechte sfeer op feesten. Overmatig dom publiek dat wordt aangetrokken. etc...
jawel, over die mensen heb ik het niet en tuurlijk weet ik dat er wel mensen zijn die vanuit de juiste overtuiging muziek maken. Ik heb echter het idee dat dat er voor een groot deel van de artiesten niet meer bij is. Dit baseer ik op mijn constatering dat er weinig creativiteit is, een overkill aan slechte producties en een aantal andere symptomen. Ik generaliseerde als een moederneuker inderdaad omdat ik dacht dat jij wel zou begrijpen dat ik het niet over die mensen heb die nog wel met de juiste instelling muziek maken.laatste aanpassing 22 november 2005 16:09
Omdat je generaliseerde en de uitzonderingen niet noemde dacht ik dat je alle producers op die manier zag. Kleine miscommunicatie. Heb het idee dat we er eigenlijk hetzelfde over denken. Alleen we hebben een andere "oplossing" voor dit probleem. Jij hebt zoiets van "laat alle geldbeluste producers opzouten en alleen de mensen die de muziek op de eerste plaats hebben nog doorgaan, ten gunste van de kwaliteit". Mijn idee is door te gaan met m'n muziek en die kutreleases er uit te spoelen Niet zozeer door kwantiteit maar door goeie ellende uit te brengen. Mede daarom heb ik Zero Tolerance opgericht, want dan heb je de middelen om het publiek op te voeden en de keuze te maken.
Maar wat me nog wel even te binnen schoot: waarom worden CD's etc niet beter beveiligd dan? Want wat bal zei over rekening houden met het feit dat er gestolen wordt is nog helemaal zo gek niet!! Want de reden dat we sloten op onze deuren hebben is toch echt dat we onze dure spullen willen beveiligen tegen inbraak. We zeggen toch ook niet: ik doe geen sloten op mijn deur want het is illegaal wat stelende criminelen doen...laatste aanpassing 22 november 2005 21
Ik sta overal voor open....
ja pciesIk bedoelde meer dat dat per persoon verschillend is, maar dat had je ook al wel door denk ik, want ik ruik een ironisch/sarcastisch, misschien wel cynisch tintje in je post
Niel heeft ook altijd iets open staan voor jongens
de cd is nu uit.. iemand al een link of zo om te downen
zware kut zeedee,
op een PAAR nrs na..
vette kutbass zoiezo..
nog niet vaak geluisterd,
maar tot nu toe...
doe dan nix..
ik ben alleen bang dat dit `de nieuwe stijl` is,
hoop dat ik het fout heb
zware kut zeedee,
op een PAAR nrs na..
vette kutbass zoiezo..
nog niet vaak geluisterd,
maar tot nu toe...
doe dan nix..
ik ben alleen bang dat dit `de nieuwe stijl` is,
hoop dat ik het fout heb
ja ik kan er nix an doen,
maar er zit gewoon geen vette hakbass in zeg maar..
nie eg hakbaar,
of je moetum net geslepen hebben..
omdat ik van hakkehou?
je bent zelf nog een pikkie man
Ik kan er ook niet echt bepaald lekker op hakkuh, geef mij dan maar gewoon lekkere oude Hardcore