Partyflock

Forumonderwerp · 815402
4969x bekeken
Waarschuw beheerder
Waar blijft ie ?
id t is zoals normaal weer vaag met de release :(

Werkzaam bij Noisj
Artiest {SHOWLIST artist 2089, 84361}
Waarschuw beheerder
proto x zuigt zelf ook heb ik betrouwbare bron vernomen (6)

Artiest Jay Steel
Waarschuw beheerder
donateur
Maar ik voel me te goed voor jou :D

Waarschuw beheerder
hey...mond dicht als ik in je bek klaarkom (6)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Sinds wanneer kunnen mensen met allerlei ziektes dat dan? (6)

Waarschuw beheerder
sinds wanneer slik je t door als je weet dat die mensen alle soorten ziektes hebben?

Waarschuw beheerder
donateur
En bedankt hè, tering parasiet. Cd is pas net in de winkel.
Waarschuw beheerder
www.ikbeneenparasiet.nl staat ie ook al...

Waarschuw beheerder
donateur
envelopje ...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 12:40:
En bedankt hè, tering parasiet. Cd is pas net in de winkel.

rot een endje op man.. ik zit in australie dus voor mij staat ie echt nu niet - en nooit - in de winkel

kneus (Y)

Werkzaam bij KraakPiep
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cataclysm op donderdag 17 november 2005 om 14:04:
rot een endje op man.. ik zit in australie dus voor mij staat ie echt nu niet - en nooit - in de winkel

Nooit gehoord van Online shoppen?

Nerd (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cataclysm op donderdag 17 november 2005 om 14:04:

kneus (Y)

Blij voor je dat je daar zit, beter voor ons allemaal (y):) maar je bent waarschijnlijk te dom om te realiseren dat je link ook gelezen/gebruikt wordt door mensen in NL van wie om de hoek een winkel zit waar ze die cd gewoon legaal kunnen aanschaffen. Natuurlijk wordt het op inet gezet, maar op het op deze manier, notabene in het topic over de release zelf, op een forum waar duizenden mensen dagelijks komen, gelijk aan te bieden nog vòòr de officiele releasedatum gaat echt veel te ver. Kat op t spek binden.

Als je hem zo graag wilt, download hem en hou verder je kk bek dicht, ja ik ben pissed. Artiesten en labels zoals ik moeten hier gewoon ons brood mee verdienen en zitten niet te wachten op dit soort "behulpzame" gebaren jegens je medemuziekliefhebbers.
Wat Xtrecist al zei, internetwinkels zat, of ben je gvd te lui om te WERKEN voor je geld ? Aangezien je er blijkbaar van uitgaat dat ik ook niet werk voor m'n geld, want daar kan ik op deze manier toch naar fluiten ..... kneus.

link is inmiddels weggehaald, dank aan partyflock :flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Niel, niet op reageren man ..

Mensen met het verstand van een plat gereden mol blijf je natuurlijk houden....

Ze snappen niet dat op deze manier de muziek industrie naar de tering gaat.. Dus laat ze maar lekker..

Goed goed, ik zal niet ontkennen dat ik het niet erg vind als er een dikke truck over hun en hun computertje heenrijd.. O:)
Waarschuw beheerder
k heb um binnuuuh ;D

vette cd! :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 14:24:
Nooit gehoord van Online shoppen?

Nerd

nooit gehoord van mensen die geen credit card hebben?? Idioot (y)

Uitspraak van verwijderd op donderdag 17 november 2005 om 14:36:
maar je bent waarschijnlijk te dom om te realiseren dat je link ook gelezen/gebruikt wordt door mensen in NL

staat er niet bij dat je verplicht ben om erop te klikken toch?? Ik denk dat mensen hier op PF hun eigen keus kunnen maken, of vind je dat hun te dom zijn ofzo om hun eigen beslissingen te maken??

ben je gvd te lui om te WERKEN voor je geld ?

medisch onderzoek gozer (Y) ik heb genoeg geld, maar als er geen maneer is om te betalen dan houdt het op als je op zo'n afstand zit :)

Waarschuw beheerder
donateur
Nah, heeft niet zo veel met happen te maken dit geloof ik. ;)
Waarschuw beheerder
ff naar nuclear winter...

er is als het goed is ook een mid-town in australie..en als ja dan toch zoveel geld heb vlieg je er ff met een prive jet heen :[
Waarschuw beheerder
heb het ff voor je opgezocht

Nowadays, Mid-Town owns 8 record stores, of which 6 can be found in every big city in The Netherlands, one in Dortmund (Germany) and one in Adelaide (Australia), employing over 45 music-fanatics. Eight different stores, but all with the same "living-room atmosphere" and same attitude: "Customer first!".

alsjeblieft Urkel !! :)
Waarschuw beheerder
Cool, wist ik nie over die midtown (Y)

Uitspraak van Vlugge Jaapie VLD op donderdag 17 november 2005 om 21:55:
er is als het goed is ook een mid-town in australie..en als ja dan toch zoveel geld heb vlieg je er ff met een prive jet heen :[

k heb genoeg geld voor CDs als ze PLAATSELIJK VERKRIJGBAAR zijn.. maar ik ga niet speciaal een credit card nemen om online te kunnen bestellen... in ben namelijk Anti :)

En uhm, een prive jet kan ik echt nie betalen, kost namelijk meer dan een cdtje kopen, of wist de dat niet?

Urkel whhahah grapjanus jij :vaag:
Waarschuw beheerder
of ben je gvd te lui om te WERKEN voor je geld ?

Dat niet, maar om al m´n zuurverdiende geld uit te geven aan al die cd´s die er zijn.. nee. Heb ook nog geld nodig om uit te geven aan andere dingen. Maar cd´s die ik echt goed vindt van de wat minder bekende producers/dj´s die koop ik gewoon. En ik snap je wel, maar k vindt het gewoon teveel geld om dan ook nog voor die (in mijn geval) thunderdome cd te betalen snap je wel. Dan download ik die toch liever en besteed ik dat geld aan een andere cd. Alhoewel ik hier zo´n rooie thunderdome cd heb liggen ;).

Staat overigens een lekker nr´tje van je op :).
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Problem Child op vrijdag 18 november 2005 om 00:07:
Dat niet, maar om al m´n zuurverdiende geld uit te geven aan al die cd´s die er zijn.. nee. Heb ook nog geld nodig om uit te geven aan andere dingen. Maar cd´s die ik echt goed vindt van de wat minder bekende producers/dj´s die koop ik gewoon. En ik snap je wel, maar k vindt het gewoon teveel geld om dan ook nog voor die (in mijn geval) thunderdome cd te betalen snap je wel. Dan download ik die toch liever en besteed ik dat geld aan een andere cd. Alhoewel ik hier zo´n rooie thunderdome cd heb liggen ;).

tja.. ik heb ALLE thunderdomes, origineel, heb ik allemaal in Nederland gekocht, dus zo'n piraat ben ik niet. Maarhet is veel te omhandig hier vandaan om CDs te kopen. Credit cards enzo doe ik niet omdat ik geen schuld wil hebben. Ken niet zomaar een winkel binnenlopen want ze zijn niet verkrijgbaar hier. Dus ja, als ik het op het internet zie dan is het een honderd keer makkelijker om gewoon te klikken dan een credit card halen, formulieren invullen, wachten, en uiteraard een credit card schuld af te betalen met rente.
En die link.. mijn excuses, wist niet dan mensen hier zulke lange tenen zouden hebben. Ik deed het om mensen te helpen, want zelf maakt het me nix uit of mensen het op PF kunnen downloaden of niet. Voor mij zit er nix in. En ze hebben de keus. Voor degene die het willen downloaden, klik dan maar, en degene die het niet willen downloaden ga dan GVD naar de winkel toe, maar zit niet aan mijn kop te zeuren, want of ik nou een link neerzet of niet, duizenden mensen zullen het in de komende paar maanden gaan downloaden.
Hier reageer ik nie meer op. Zoek het maar uit. Zeikerds.

Waarschuw beheerder
donateur
Heb je die link nog een keer voor me?:$

:9

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik wil ook link!!!!!!!!

Ik werk niet nazmelijk
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 01:32:
Heb je die link nog een keer voor me?:$

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 18 november 2005 om 01:38:
Ik wil ook link!!!!!!!!

Ik werk niet nazmelijk

daarlijk krijg ik de doodstraf ofzo dus beter van niet :S Je moet al je cds kopen ofzo :S

Waarschuw beheerder
hehe ik vind t ook n btje overdreven hoe men hier met downloaden omgaat...
goede cd's koop ik, cd's die ik wel n keertje wil luisteren misschien of iig een paar nummers ervan die download ik, pass m misschien op mn ipod, en na n tijdje pleur ik ze weer weg, omdat ze diskspace in beslag nemen.
k denk dat meer mensen hier tzelfde over denken. toch?
volgens enkelen hier zou ik dan die cd toch moeten kopen om hem vervolgens na 2 dagen voor de rest van zn leven te laten stofhappen...
nee dankje, dan besteed ik liever mn geld aan cd's die ik altijd zal blijven luisteren...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ach ja...downloaden deden ze zelf ook heus wel voordat ze bij een platenlabeltje zaten die hun heeft opgelegd tegen downloaden te zijn hoor. :9

Waarschuw beheerder
er is toch ook nix mis mee??:S
het verbreed je horizon immers enorm...
en ik kan je zeggen dat het bij mij persoonlijk ertoe heeft geleid dat ik veel meer originele cd's ben gaan kopen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 02:23:
Ach ja...downloaden deden ze zelf ook heus wel voordat ze bij een platenlabeltje zaten die hun heeft opgelegd tegen downloaden te zijn hoor.

Ik had niet eens internet toen ik m'n eerste plaat in de winkels lag hehe.

En die link.. mijn excuses, wist niet dan mensen hier zulke lange tenen zouden hebben. Ik deed het om mensen te helpen, want zelf maakt het me nix uit of mensen het op PF kunnen downloaden of niet. Voor mij zit er nix in. En ze hebben de keus.

Np, voor jou is 't misschien niet zo'n zwaar onderwerp, voor ons is 't ons brood, of iig ons geld. Net als dat je te horen krijgt dat van de 23 dagen dat werkt je er maar 17 betaald krijgt. Ik weet dat deze cd, net als vele andere, door veel mensen illegaal gedownload gaat worden, maar het op deze manier neerzetten van een link hier vond ik te ver gaan :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 02:54:
Np, voor jou is 't misschien niet zo'n zwaar onderwerp, voor ons is 't ons brood, of iig ons geld. Net als dat je te horen krijgt dat van de 23 dagen dat werkt je er maar 17 betaald krijgt. Ik weet dat deze cd, net als vele andere, door veel mensen illegaal gedownload gaat worden, maar het op deze manier neerzetten van een link hier vond ik te ver gaan :)

nouja goed, het is weg en opgelosd (Y) Ik heb het helaas moeten downloaden maar ik hoop voor je dat het miljoenen verkoopt en eventueel op nr 1 staat (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
(y) miljoenen zullen het niet worden ;p maar toch bedankt. Ik snap je probleem daar. Kan zelf ook niet 123 een andere oplossing bedenken dan idd een creditcard te gebruiken.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 03:02:
(y) miljoenen zullen het niet worden ;p maar toch bedankt. Ik snap je probleem daar. Kan zelf ook niet 123 een andere oplossing bedenken dan idd een creditcard te gebruiken.

tja.. dat is het nou.. zelfs zou ik de echte willen hebben, vooral als ik allemaal origineel TD heb staan, van 1 t/m die groene/zwarte/rode/witte van een paar jaar geleden... mijn verzameling is niet compleet als ik een heb moeten branden..

En ik snap het voor jullie ook wel hoor.. natuurlijk is het jatten, en jullie verdienen je brood daarmee. Ik zou het ook irritant vinden. Maar ik denk ook dat djs meer kunnnen verdienen met draaien dan platen verkopen, of vergis ik me?? Daar zit het meeste geld in, of id&t betalen een idioot gedeelte aan de artiesten die op hun verzamelaars zitten..
Maar helaas, is de hele house-scene kapot hier.. vroeger ging het nog wel, en blijkbaar in Adelaide ook nog, maar als je hier hardcore fan ben in plaats van Robbie Williams of U2, dan heb je een probleem om je CDs te vinden
En begin dan maar niet over platen vinden... dat is helemaal ommogelijk hier tegenwoordig :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik had niet eens internet toen ik m'n eerste plaat in de winkels lag hehe.

Daar lul je jezelf er knap onderuit zeg! ;d

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Cataclysm op donderdag 17 november 2005 om 21:03:
nooit gehoord van mensen die geen credit card hebben?? Idioot

En toch vind ik dit een beetje een raar verhaal...

Er zijn erg veel sites waar je gewoon met een bank transfer betalen kan. Zelfs op de site van de Free Recordshop (waar ALLE grote CD's te koop zijn) kan je d.m.v. een bank transfer betalen..

Ik snap ook wel dat er gedownload word.. Als je maandelijks €20,- moet uitgeven voor muziek is dat best veel (althans, als je geen werk hebt). Maar als je zo makkelijk een CD download, dan kan je net zo goed bij de kassa van een supermarkt doorlopen met je karretje vol spullen, waar de helft ook te duur van is.. KAn je bij een benzinepomp tanken, en ook doorrijden, want de prijzen zijn ook erg hoog. Of kan je die o zo mooie ferrari openbreken, en meenemen.. Want die is VEEL te duur voor de meesten van ons..

Diefstal is diefstal, ongeacht het product of de situatie..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 03:42:
Daar lul je jezelf er knap onderuit zeg!

We praten over 1998, heb pas inet sinds 2000 ;)

Diefstal is diefstal, ongeacht het product of de situatie..

Verschil zit 'm denk ik in of iets een tastbaar produkt is of niet. Alles wat tegenwoordig digitaal is is makkelijk "te jatten". Films, muziek, spelletjes. Als het om materiële zooi gaat (brood, benzine, kleding) is het veel duidelijker dat je strafbaar bezig bent. Dat gevoel heb je een stuk minder als je alleen maar een beetje achter je scherm op je muis aan t klikken bent.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 11:52:
Verschil zit 'm denk ik in of iets een tastbaar produkt is of niet. Alles wat tegenwoordig digitaal is is makkelijk "te jatten". Films, muziek, spelletjes. Als het om materiële zooi gaat (brood, benzine, kleding) is het veel duidelijker dat je strafbaar bezig bent. Dat gevoel heb je een stuk minder als je alleen maar een beetje achter je scherm op je muis aan t klikken bent.

True true..

Maar alsnog, stelen is en blijft stelen ..

Maar weinig mensen die dat realiseren..

Waarschuw beheerder
maar zijn er ondertussen al mensen die de cd hebben gekocht?? en wat vinden die mensen ervan?

Waarschuw beheerder
donateur
Dit vind ik nou echt te schoftig voor woorden .........

Gatverdamme!

Waarschuw beheerder
donateur
Plus dat die link t voor geen meter doet, want die springt steeds op lycos.. :/

Waarschuw beheerder
donateur
De link werkt wel.. En heb al heel snel op het envelopje geklikt .. :/

Waarschuw beheerder
donateur
ik was je al voor ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Hmm ik zie steeds heel even die site en dan springt die op lycos ofzo.. :/

Kan ik 'm nog niet downloaden :$

:P

Waarschuw beheerder
donateur
Het lijkt wel een sport zo.. Zoveel mogelijk CD's uploaden :/

Waarschuw beheerder
:D bedankt voor de cd... Sommige mensen moeten wel downloaden (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Ja bij mij lukt dus niet! :frusty:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 18 november 2005 om 18:03:
Ja bij mij lukt dus niet!

Ik heb em al :P

Waarschuw beheerder
Aangeschaft, leuke cd, vind m beter dan die van vorig jaar (y)

Waarschuw beheerder
dikke kut cd, vooral de 2e,
cd 1 heeft wel wat leuke nummers maar veel bekend (moh20)