rot een endje op man.. ik zit in australie dus voor mij staat ie echt nu niet - en nooit - in de winkel
kneus 
Blij voor je dat je daar zit, beter voor ons allemaal

maar je bent waarschijnlijk te dom om te realiseren dat je link ook gelezen/gebruikt wordt door mensen in NL van wie om de hoek een winkel zit waar ze die cd gewoon legaal kunnen aanschaffen. Natuurlijk wordt het op inet gezet, maar op het op deze manier, notabene in het topic over de release zelf, op een forum waar duizenden mensen dagelijks komen, gelijk aan te bieden nog vòòr de officiele releasedatum gaat echt veel te ver. Kat op t spek binden.
Als je hem zo graag wilt, download hem en hou verder je kk bek dicht, ja ik ben pissed. Artiesten en labels zoals ik moeten hier gewoon ons brood mee verdienen en zitten niet te wachten op dit soort "behulpzame" gebaren jegens je medemuziekliefhebbers.
Wat Xtrecist al zei, internetwinkels zat, of ben je gvd te lui om te WERKEN voor je geld ? Aangezien je er blijkbaar van uitgaat dat ik ook niet werk voor m'n geld, want daar kan ik op deze manier toch naar fluiten ..... kneus.
link is inmiddels weggehaald, dank aan partyflock