Partyflock

Forumonderwerp · 815402
4968x bekeken
Waarschuw beheerder
Waar blijft ie ?
id t is zoals normaal weer vaag met de release :(

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 19:40:
Misschien is een baan zoeken en hardcore maken als hobby een idee?

Nee :)
Dit is wat ik kan en doe. Ik ga niet een parttime baan erbij nemen omdat mensen zoals jij vinden dat muziek maken een hobby moet zijn waar geen geld/brood mee verdient mag worden. Met alle respect, maar je opmerking vind ik nogal naief.

Artiest Balbasaur
Waarschuw beheerder
Ik ben ook naief. :) En als je geen baan wilt zoeken moet je niet zeiken. Downloaden gebeurt nou eenmaal, it's part of the job. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 20 november 2005 om 21:14:
Maar goed, ik denk dat deze discussie beter beëindigd kan worden, gezien de mensen die geen muziek maken en releasen eigenlijk niet snel inzien wat "wij" als artiest wel inzien..

ik begrijp hardstikke goed wat jullie inzien ;) maar je moet ok inzien wat jij zou doen als jij in onze sokken zouden staan ik vind het heel erg leuk als er nieuwe edities zoals project hardcore en thunderdome en moh maar dan moeten ze er geen 21 euro voor gaan vragen al1 om dat het een bekende complicatie is ik hoop dat jullie dat wel begrijpen :)(tis niets negatiefs)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 21:50:
Downloaden gebeurt nou eenmaal, it's part of the job.

das een beetje gelul je gaat nie na je werk gelijk 8ter je pc zitten en gelijk downloaden zulke mensen vind ik nou triest mensen kunnen wel downloaden maar eigelijk zouden ze wel eens wat moeten kopen ipv al dat gedownload (ik zelf heb vroeger veel gedownload maar laatste 2 jaren zie ik tog in wat voor moeite de producers doen om tracks te maken duss vind ik downloaden eigelijk dom maarja dat is mijn mening:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
das een beetje gelul je gaat nie na je werk gelijk 8ter je pc zitten en gelijk downloaden zulke mensen vind ik nou triest

gelukkig is niet iedereen het zelfde he

Artiest Jay Steel
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 21:50:
En als je geen baan wilt zoeken moet je niet zeiken. Downloaden gebeurt nou eenmaal, it's part of the job.

Hij heeft al een fulltime baan dooie .. En dat is zn MUZIEK :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 22:04:
maar je moet ok inzien wat jij zou doen als jij in onze sokken zouden staan ik vind het heel erg leuk als er nieuwe edities zoals project hardcore en thunderdome en moh maar dan moeten ze er geen 21 euro voor gaan vragen al1 om dat het een bekende complicatie is ik hoop dat jullie dat wel begrijpen

Gast, ook de onbekende CD's zijn zo duur.. Waarom? Omdat er VEEL geld in gestoken word ..

Volgens mij denken de meesten echt dat de artiesten en managers miljoenen verdienen he? :D

Sorry, wij produceren Hardcore, geen R&B met een naakte vrouwen TV clip en een ringtone special etc etc .....
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 22:11:
Sorry, wij produceren Hardcore, geen R&B met een naakte vrouwen TV clip en een ringtone special etc etc .....

Moet jij maar eens opletten dan:P haha

Waarschuw beheerder
donateur
No thanx, ik kijk en luister liever niet naar die rommel .. (Y)

;p

Waarschuw beheerder
Volgens mij denken de meesten echt dat de artiesten en managers miljoenen verdienen he?

had gekund tog

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 22:15:
had gekund tog

Als dat zo was, dan was ik DIRECT gestopt met mijn fulltime baan als CV monteur ;)

Waarschuw beheerder
jah maar kijk naar dj paul:P die verdient aardig wat voor 1 uurtje draaien

Waarschuw beheerder
Hij heeft al een fulltime baan dooie .. En dat is zn MUZIEK :/

Volgens mij zeg ik juist dat als dat downloaden echt zo'n probleem is hij beter een andere baan kan zoeken en z;n muziek als hobby er bij nemen, zoals jij volgens mij doet :)

Waarschuw beheerder
donateur
Gozer, als jij de kans zou krijgen om van je hobby je werk te maken, dan zou jij dat ook doen.... Dat zou iedereen doen...

Laat het ook maar, ik denk niet dat je het snapt ..

Waarschuw beheerder
Gozer, als jij de kans zou krijgen om van je hobby je werk te maken, dan zou jij dat ook doen.... Dat zou iedereen doen...

Zeker, maar ik weet dat downloaden nou eenmaal gebeurt, en dat je daar rekening mee moet houden als je daadwerkelijk besluit van je hobby je werk te maken

Waarschuw beheerder
donateur
Je praat nu net alsof downloaden legaal is :D

Waarschuw beheerder
donateur
idd ..... we hebben het hier nog steeds over "diefstal" ... en stelen is verboden.

Als er veel broden worden gestolen ga je zeker ook tegen mensen zeggen "had je maar geen bakker moeten worden, want je weet dat 't gebeurt".

(y):vaag:

Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 22:29:
Laat het ook maar, ik denk niet dat je het snapt ..

Denk 't ook niet, oogklepjes ruleren, zullen we maar zeggen :bier:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 23:13:
Als er veel broden worden gestolen ga je zeker ook tegen mensen zeggen "had je maar geen bakker moeten worden, want je weet dat 't gebeurt".

Muhahaha!!! :respect:

Waarschuw beheerder
Je praat nu net alsof downloaden legaal is :D

Nee, maar door rood rijden ook niet, en dat gebeurt ook

Het is diefstal ja, maar volgens mij is het algemeen dat er minder vaak broden worden gestolen bij de bakker dan dat er mp3's worden gedownload. Een bakker hoeft dat risico niet in te calculeren omdat het niet zo heel vaak gebeurt, een producer moet er gewoon rekening mee houden.

Waarschuw beheerder
donateur
Laat maar :x
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 22:07:
das een beetje gelul je gaat nie na je werk gelijk 8ter je pc zitten en gelijk downloaden

Nee idd man. Dat doe ik pas nadat ik m'n tanden heb gepoetst hoor..

Waarschuw beheerder
ach gut, nog steeds aan t rellen hier?
ipv dat gebitch hier over downloaden kunnen jullie ook nuttigere dingen doen; ga de straat op cd's verkopen...;)

Waarschuw beheerder
donateur
Gast, ook de onbekende CD's zijn zo duur.. Waarom? Omdat er VEEL geld in gestoken word ..

Volgens mij denken de meesten echt dat de artiesten en managers miljoenen verdienen he?

Gozer, waarom ben jij eigenlijk zo snel omgeslagen hiermee...zolang produceer je toch nog niet voor een label?:d

Waarschuw beheerder
tsja ach, proto x...

Waarschuw beheerder
donateur
Volgens mij denken de meesten echt dat de artiesten en managers miljoenen verdienen he? :D

Yo dude!!!! alles goed?

Ik zit nu effe op Partyflock vanuit m'n nieuwe zwembad te laptoppen... Heb ik er afgelopen weekend effe bij in laten bouwen, ik hep toch geld zat weet je!!!

Eej, wanneer kom je weer effe een keer langs gezellig kaviaar eten? Dan laat ik je gelijk m'n villa en m'n ferrari zien! Ik heb toch geld teveel, dus ik heb er vorige week weer een bij gekocht... m'n 4e alweer!
(y)

bling bling aiiight
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
joh!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 november 2005 om 00:03:
Nee, maar door rood rijden ook niet, en dat gebeurt ook

En ook dat word bestraft.............. Omdat het niet mag :/

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 november 2005 om 00:14:
Gozer, waarom ben jij eigenlijk zo snel omgeslagen hiermee...zolang produceer je toch nog niet voor een label?

Omgeslagen? Kerel, ik download sowieso bijna nooit.. Hoogstens eens een vinyltje om te horen of ik het goed genoeg vind om te kopen of niet..

En wat je zegt is gelul, want ik ben ook geen filmster of producer of whatever, maar ik vind DVD's downloaden ook FOUT..

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 november 2005 om 00:49:
Yo dude!!!! alles goed?

Ik zit nu effe op Partyflock vanuit m'n nieuwe zwembad te laptoppen... Heb ik er afgelopen weekend effe bij in laten bouwen, ik hep toch geld zat weet je!!!

Eej, wanneer kom je weer effe een keer langs gezellig kaviaar eten? Dan laat ik je gelijk m'n villa en m'n ferrari zien! Ik heb toch geld teveel, dus ik heb er vorige week weer een bij gekocht... m'n 4e alweer!

Heb je weer een R&B hit gescoord? Word tijd dat ik ook een goedkope halfnaakte TV clip op ga nemen met een track dat steeds het zelfde is..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 november 2005 om 00:11:
Nee idd man. Dat doe ik pas nadat ik m'n tanden heb gepoetst hoor..

sukkel :/:|

Werkzaam bij Noisj
Artiest {SHOWLIST artist 2089, 84361}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 november 2005 om 07:13:
Heb je weer een R&B hit gescoord? Word tijd dat ik ook een goedkope halfnaakte TV clip op ga nemen met een track dat steeds het zelfde is..

die tracks heb je al dan :P (6) ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 november 2005 om 00:03:
Een bakker hoeft dat risico niet in te calculeren omdat het niet zo heel vaak gebeurt, een producer moet er gewoon rekening mee houden.

Wat jij wilt vanachter je oogkleppen :gaap: Je noemt jezelf een muziekliefhebber maar je denkt absoluut niet aan de mensen die ervoor zorgen dat jij die muziek kan luisteren. Ik heb niks op kunnen vangen in je posts wat ten gunste is aan de makers/producenten. Uitspraken zoals dit zorgen ervoor dat ik af en toe denk, waar doe ik het nog voor. Ik heb het dan niet persé over de verdiensten maar puur over het misgunnen van iemand zijn werk of passie zoals je wilt. Zoals Proto als zei, iedereen zou de kans benutten om van zijn hobby zijn werk te maken, dat is mij gelukt na vele jaren hard werken, je hebt geen flauw idee hoeveel moeite dat mij heeft gekost om te komen waar ik nu ben. Vervolgens kom jij even langs en weet jij mij te vertellen dat ik maar een andere "baan" moet gaan zoeken omdat stelen toch normaal is :vaag:
De meeste mensen die dat soort uitspraken doen zijn jaloers en/of weten bar weinig van hoe de wereld in elkaar steekt. Ik gok in jouw geval op het laatste. Doe mij en een paar andere hobbyisten een plezier en hou gewoon je bek voortaan dicht als je niet weet waar je over praat :) Die mening van jouw slaat nergens op omdat het een nogal eenzijdige uitlichting is van je eigen-(finaciele)belang zonder rekening te houden met wat er achter het proces van muziek uitbrengen schuilgaat.

Gelukkig zijn er nu nog genoeg liefhebbers die, net als ik vroeger als feestganger en luisteraar, wel gewoon de support geven die hoort bij de toewijding tot de muziek (y) hulde aan jullie :flower:

Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 19:39:
Ik vindt dat je geen muziek moet maken uit winstoogmerk... Dan raakt je muziek de essentie van muziek toch niet meer. Muziek heeft te maken met je persoonlijke emotie overdracht. Daarvan maak je toch geen massa-productie om maar genoeg geld binnnen te halen. Daarnaast vind ik dat over het algemeen winstoogmerk slechts leidt tot meer en meer hebzucht en het een menselijk 'hart' uiteindelijk niet zal 'vullen'.(dat terzijde)

Als er geen winst gemakt mag worden, waar moeten we dan onze boodschappen van doen .... je snapt er echt niks van. Als je ergens tijd/werk instopt, doe jij alles gratis als je ondertussen ook moet eten? En de free record shop mag ondertussen zeker wel geld verdienen met mijn muziek?
Net als het verhaal muzikant/ondernemer kan jij geen koppeling maken tussen muziek-emotie/geld. Heb je er niet eens bij stilgestaan dat heel veel mensen die kunst maken, om het even algemeen te zeggen, hun creatie maken omdat ze dat vanuit emotie doen, en daarna pas zien of iets wel of niet geld opleverd? Er zijn genoeg producers die naar mijn idee wel met commercie op de eerste plaats hun muziek maken maar meer dan genoeg ook niet. Jij scheert ze allemaal over één kam. Die generalisatie werkt alleen maar mee aan de negatieve vooroordelen die mensen met weinig verstand van muzikezaken al hebben. Ik wil je proberen duidelijk te maken dat je verder moet kijken dan de in mijn ogen beperkte realiteitszin die jij hebt van de muziekwereld.
Om nog even mijzelf te herhalen, als ik voor het geld zou gaan en "mijn hart vullen" niet op de eerste plaats zou staan dan had ik wel met de hardhouse hype meegefietst. Dat heb ik bewust niet gedaan omdat ik daar m'n ei niet in kwijtkan.

Ik lees in jouw posts dat mensen die denken dat er in de muziekscene heel veel geldwolven zijn per definitie idioot zijn en geen verstan van zaken hebben.

Niet per definitie idioot, wel als ze hoog van de toren gaan blazen zonder hun info gechecked te hebben. Dat vind ik gewoon dom. Als ik ergens niet zeker van ben of weet dat ik niet alle info heb hou ik mij er afzijdig van.

Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 17:46:
Ik vind dat jij in feite geen haar beter bent want het enige wat jij doet is schelden. Als je dan gelijk hebt, of denkt te hebben, ga dan mijn post ontkrachten met steekhoudende beargumentatie ipv dat gescheld.

Je uitspraak "ik vind dat de scene naar de kloten moet" is niet iets waar een discussie over mogelijk is, wat valt er te ontkrachten aan jou uitspraak? Mijn antwoord was dan ook dat je houding mij hier nogal in tegenstaat en vond dat jij een eindje op kon .... lopen :) Probeer nu niet net te doen alsof er een situatie is ontstaan waarin ik met mijn mond vol tanden sta, zorg eerst maar eens dat er wat te discuseren valt (y)

Uitspraak van Niel op maandag 21 november 2005 om 16:33:
Als jij wilt dat de scene naar de klote gaat, flikker dan even een eind op en laat "ons" met rust

Dus wees maar gerust ik luister niet naar ongeinspireerde, commerciele, onoriginele bagger! (f)

En jij verwijt mij schelden? komop zeg ....
Beargumenteer dit maar eens, waarom maak ik "ongeinspireerde, commerciele, onoriginele bagger"?
Niet gaan zeggen dat je mij niet bedoelt, want je boodschap is duidelijk genoeg, dat snapt een kind van 12 nog wel.

Ik wacht rustig af, ben even m'n Murcielago stofzuigen b)

Waarschuw beheerder
En ook dat word bestraft.............. Omdat het niet mag

Als je gepakt wordt wel ja. En dat gebeurt niet vaak. Net als bij het downloaden van MP3's.

Je noemt jezelf een muziekliefhebber maar je denkt absoluut niet aan de mensen die ervoor zorgen dat jij die muziek kan luisteren.

Ik vind het alleen A heel raar dat jij zeikt op downloaden, terwijl je WEET dat dat gebeurt (wie dat ontkent is gewoon naief of gigantisch stom), en B dat het blijkbaar wel kan, een levendige scene waar alles gedownload wordt en toch iedereen happy is (breakcore scene). En waar dat aan ligt? Misschien moet je jezelf dat eens afvragen...
Waarschuw beheerder
Ik snap niet niet waarom mensen het een artiest niet gunnen dat hij geld verdient met hetgene waar hij zich full- of parttime voor inzet :no: En ik snap al helemaal niet waarom mensen denken dat veel geld verdienen (waar in de hardcore-scene tegewoordig blijkbaar geen sprake van is) niet kan worden gecombineerd met liefde voor de muziek.
Dus als ik nou eens een emotionele track heb gemaakt(en dat heb ik :D)waar ik veel moeite, zweet en tranen in heb gestopt en het wordt toevallig een hit en ik verdien er goed geld mee, dan wordt het mij dus niet gegund :S Dat is toch ongeveer waar het op neerkomt.

Dat downloaden kun je niet stoppen en dat zal zolang er internet bestaat altijd doorgaan, daar doe je niks aan.
Helemaal niet als je weet om wat voor naieve doelgroep het gaat. Echte liefhebbers zijn schaars en daar moet je het dus van hebben. Of van de leken die niet weten hoe een computer werkt :D Het neemt vast en zeker een heel groot deel van de verkoop weg en vooral voor mensen als Niel en andere mensen die experimenteren en een niet voor de hand liggende stijl hebben zal het moeilijk zijn om die break-even afzet te halen met hun producten. Dit juist omdat de grote meerderheid alleen voor de simpele, bekende muziek gaat. Dit vind ik persoonlijk heel jammer, want ik merk zelf vaak genoeg dat de mensen tegenwoordig veelal alleen los kunnen gaan op platen die ze kennen.. Terwijl ik toch vaak supervette platen draai uit de periode dat de hardcore niet zo populair meer was en zelf helemaal los zou gaan als ik op de dansvloer zou staan. En ik vertik het gewoon om de hitjes die ik geen reet aan vind en zij wel te gaan draaien..
Dus wanneer je echt goed geld wilt verdienen, moet je je wel op het publiek richten en simpele muziek gaan maken. Of je moet de grote meerderheid weten te overtuigen dat er veel beter spul op de markt is en ze eigenlijk een beetje heropvoeden. Maar dat zal een hele grote klus zijn.

En wat betreft de prijs van een cd; daar moet je niet over zeuren, want die is nagenoeg nog hetzelfde als een jaar of acht geleden in tegenstelling tot tal van andere producten die fors in prijs zijn gestegen.
Tuurlijk kan je met prijsverlaging het downloaden proberen te laten stagneren, maar dan moet je weer meer verkopen om tot je break-even-afzet te komen en volgens mij maakt het echt geen reet uit of je dat doet of niet, want gratis is natuurlijk altijd nog goedkoper dan 5 euro.

Ik snap de artiesten wel, maar ik DENK wel dat je je als hardcoreproducer/-dj wel moet realiseren dat het zomaar gebeurd kan zijn en dat je je niet voor de volle 100% daarmee bezig moet blijven, want dan kun je nog wel eens van een koude kermis thuis komen vrees ik... Of je moet het natuurlijk goed van tevoren allemaal(heel goed) uitgedacht hebben

Tering, dat was me t verhaaltje wel en ik denk dat er later nog wel wat bij komt :)
Waarschuw beheerder
indd, BAL ... wat verder hierboven staat,... uhm te veel letters :|
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ja, leuk verhaaltje, jammer dat het niet echt veel toevoegd ofzo
Waarschuw beheerder
Tsja,leuke reactie, jammer dat jij altijd het laatste woord moet hebben ofzo

Edit: o ja, sorry, zeg het maar..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 november 2005 om 11:20:
En jij verwijt mij schelden? komop zeg ....
Beargumenteer dit maar eens, waarom maak ik "ongeinspireerde, commerciele, onoriginele bagger"?
Niet gaan zeggen dat je mij niet bedoelt, want je boodschap is duidelijk genoeg, dat snapt een kind van 12 nog wel.

ik ga wel zeggen dat ik jou niet bedoel. Als ik naar jouw muziek luister hoor ik juist de spreekwoordelijk ' bloed, zweet en tranen' die er in gestoken zijn... Sorry als ik beledigend overkwam. Ik had het over de hardcore scene in het algemeen hier in Nederland. Dat mag naar de kloten omdat het tegenwoordig voor een bepaald deel van de artiesten verdacht veel lijkt op het spreekwoordelijke graantje meepikken van de populariteit van hardcore tegenwoordig. Met als resultaat een overkill aan slechte producties. Een slechte sfeer op feesten. Overmatig dom publiek dat wordt aangetrokken. etc...

Je uitspraak "ik vind dat de scene naar de kloten moet" is niet iets waar een discussie over mogelijk is, wat valt er te ontkrachten aan jou uitspraak? Mijn antwoord was dan ook dat je houding mij hier nogal in tegenstaat en vond dat jij een eindje op kon ....

Nouja dat is meer mijn stelling, met als misschien wat incomplete beargumentatie:
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 16:34:
Het is tegenwoordig meer een kwestie van mensen kennen dan dingen kunnen als je wilt releasen bij een label of op feesten wilt draaien. Er worden mensen aangetrokken die bij de volgende hype weer overstappen op een andere muzieksoort.

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als er geen winst gemakt mag worden, waar moeten we dan onze boodschappen van doen .... je snapt er echt niks van. Als je ergens tijd/werk instopt, doe jij alles gratis als je ondertussen ook moet eten? En de free record shop mag ondertussen zeker wel geld verdienen met mijn muziek?
Net als het verhaal muzikant/ondernemer kan jij geen koppeling maken tussen muziek-emotie/geld. Heb je er niet eens bij stilgestaan dat heel veel mensen die kunst maken, om het even algemeen te zeggen, hun creatie maken omdat ze dat vanuit emotie doen, en daarna pas zien of iets wel of niet geld opleverd? Er zijn genoeg producers die naar mijn idee wel met commercie op de eerste plaats hun muziek maken maar meer dan genoeg ook niet. Jij scheert ze allemaal over één kam. Die generalisatie werkt alleen maar mee aan de negatieve vooroordelen die mensen met weinig verstand van muzikezaken al hebben. Ik wil je proberen duidelijk te maken dat je verder moet kijken dan de in mijn ogen beperkte realiteitszin die jij hebt van de muziekwereld.
Om nog even mijzelf te herhalen, als ik voor het geld zou gaan en "mijn hart vullen" niet op de eerste plaats zou staan dan had ik wel met de hardhouse hype meegefietst. Dat heb ik bewust niet gedaan omdat ik daar m'n ei niet in kwijtkan.

misschien kwam ik niet helemaal uit mijn woorden. Ik bedoelde niet dat je per definitie geen geld mag verdienen aan muziek. Ik vindt dat je geen muziek moet maken uit winstoogmerk...

want:
Daarnaast vind ik dat over het algemeen winstoogmerk slechts leidt tot meer en meer hebzucht

Waarschuw beheerder
Heb je er niet eens bij stilgestaan dat heel veel mensen die kunst maken, om het even algemeen te zeggen, hun creatie maken omdat ze dat vanuit emotie doen, en daarna pas zien of iets wel of niet geld opleverd? Er zijn genoeg producers die naar mijn idee wel met commercie op de eerste plaats hun muziek maken maar meer dan genoeg ook niet. Jij scheert ze allemaal over één kam. Die generalisatie werkt alleen maar mee aan de negatieve vooroordelen die mensen met weinig verstand van muzikezaken al hebben. Ik wil je proberen duidelijk te maken dat je verder moet kijken dan de in mijn ogen beperkte realiteitszin die jij hebt van de muziekwereld.

jawel, over die mensen heb ik het niet en tuurlijk weet ik dat er wel mensen zijn die vanuit de juiste overtuiging muziek maken. Ik heb echter het idee dat dat er voor een groot deel van de artiesten niet meer bij is. Dit baseer ik op mijn constatering dat er weinig creativiteit is, een overkill aan slechte producties en een aantal andere symptomen. Ik generaliseerde als een moederneuker inderdaad omdat ik dacht dat jij wel zou begrijpen dat ik het niet over die mensen heb die nog wel met de juiste instelling muziek maken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
t wordt nou wel een beetje ingewikkeld zo :)

Ik heb trouwens nog steeds die cd niet gehoord

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 november 2005 om 00:49:
Yo dude!!!! alles goed?

bling bling aiiight

:respect:
Beste opmerking in dit topic! :P

Verder alleen nutteloos geblaat.
De mensen die er serieus op in gaan: verspil je moeite niet aan mensen met oogkleppen op.
Die zien het nu niet in, en na al die uitleg zullen ze het ook niet inzien.

Blijkbaar is het fout om geld te verdienen met iets wat je leuk vind.
Oh ja.. het moet underground blijven :vaag:
Lul toch niet zo stom.

Zo nu heb ik er genoeg woorden aan vuil gemaakt ;P

Waarschuw beheerder
donateur
:/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 november 2005 om 16:02:
ik ga wel zeggen dat ik jou niet bedoel. Als ik naar jouw muziek luister hoor ik juist de spreekwoordelijk ' bloed, zweet en tranen' die er in gestoken zijn... Sorry als ik beledigend overkwam. Ik had het over de hardcore scene in het algemeen hier in Nederland. Dat mag naar de kloten omdat het tegenwoordig voor een bepaald deel van de artiesten verdacht veel lijkt op het spreekwoordelijke graantje meepikken van de populariteit van hardcore tegenwoordig. Met als resultaat een overkill aan slechte producties. Een slechte sfeer op feesten. Overmatig dom publiek dat wordt aangetrokken. etc...

Ben ik het zeer mee eens.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 22 november 2005 om 16:08:
jawel, over die mensen heb ik het niet en tuurlijk weet ik dat er wel mensen zijn die vanuit de juiste overtuiging muziek maken. Ik heb echter het idee dat dat er voor een groot deel van de artiesten niet meer bij is. Dit baseer ik op mijn constatering dat er weinig creativiteit is, een overkill aan slechte producties en een aantal andere symptomen. Ik generaliseerde als een moederneuker inderdaad omdat ik dacht dat jij wel zou begrijpen dat ik het niet over die mensen heb die nog wel met de juiste instelling muziek maken.laatste aanpassing 22 november 2005 16:09

Omdat je generaliseerde en de uitzonderingen niet noemde dacht ik dat je alle producers op die manier zag. Kleine miscommunicatie. Heb het idee dat we er eigenlijk hetzelfde over denken. Alleen we hebben een andere "oplossing" voor dit probleem. Jij hebt zoiets van "laat alle geldbeluste producers opzouten en alleen de mensen die de muziek op de eerste plaats hebben nog doorgaan, ten gunste van de kwaliteit". Mijn idee is door te gaan met m'n muziek en die kutreleases er uit te spoelen :p Niet zozeer door kwantiteit maar door goeie ellende uit te brengen. Mede daarom heb ik Zero Tolerance opgericht, want dan heb je de middelen om het publiek op te voeden en de keuze te maken.

Dus, :bier: ?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb de cd voor de verzameling en Los Niellos,
jammer van het hoesje alleen ;):s

Ik heb betaald iig!

:flower:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hoesje is vaag qua fomaat idd.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 21 november 2005 om 18:20:
Niel slikt alles...
Vuil loeder dat het is

8) slikken nog wel :vaag:

Likke ok :devil:

Waarschuw beheerder
donateur
ooooh, er is zoveel dat je nog niet van em weet........
:)