Korte rokjes is uitdagend!!
maar op bijv. hardcore feesten je ziet vele in gabberstyle en dan komen er een paar uitdagen met een kort rokje en ze gaan uitdagend dansen!
De meeste die aangerand worden komt door de gene die emt korte rokjes lopen
Nou als ze bijv aangerand worden vinden ze het raar maar vaak lokken ze het zelf uit'!
Nou als ze bijv aangerand worden vinden ze het raar maar vaak lokken ze het zelf uit'!
Ik word ook dagelijks aangerand
Dus als ik in mijn bikini op het strand lig dan lok ik het uit om aangerand te worden omdat ik zo weinig aan heb??
Beetje domme opmerking van je!
Al loopt een vrouw naakt rond dan geeft dat niemand het recht om aan haar te zitten!
Dus als ik in mijn bikini op het strand lig dan lok ik het uit om aangerand te worden omdat ik zo weinig aan heb???
Beetje domme opmerking van je!
heb je dan ook gelezen dat ik heel hard kan trappen!
iig voldoende om een leuk gesprek te beginnen ja
heb je dan ook gelezen dat ik heel hard kan trappen!
En dat is ... niet goed? Fout.. uhm... of hoort dat juist op een forum... een gesprek beginnen
niet lullig bedoeld maar op bijv. hardcore feesten je ziet vele in gabberstyle en dan komen er een paar uitdagen met een kort rokje en ze gaan uitdagend dansen!
nee we zullen met z'n allen burka's gaan dragen
van die dingen die moslims dragen , bedekken je van kop tot teen, met alleen een rastertje voor je gezicht
En : Damn it, waar ga jij stappen. Ik ga volgende keer met je mee (tenzij je naar b.v. zoiets als de "IT" gaat. Dan sla ik ff over )laatste aanpassing 6 juli 2005 01:03
niet lullig bedoeld maar op bijv. hardcore feesten je ziet vele in gabberstyle en dan komen er een paar uitdagen met een kort rokje en ze gaan uitdagend dansen!
Die gasten moeten ze volledige castratie geven joh!
maar je laat met een kort rokje wel veel meer zien van je lijf dan als met een spijkerbroek
mannen zijn gewoon nieuwschierig , wat er onder dat rokkie zit..
Ben ik het deels mee eens. Stel je hebt een rokje aan met laarzen die tot boven je knie komen, dan zie je misschien niet eens wat.
Eigenlijk moeten mannen dan gewoon behandeld worden als kleine kindjes: kijken doe je met je ogen, niet met je handjes
hey ik heb een rokkie aan en pak me maar even lekker vast bij mijn kont..of wat dan ook "
maar dat geld ook voor de dames die hun handjes niet thuis kunnen houden omdat je dan weer een iets strakkere broek aan heb....
Vind het juist leuker dat iedereen lekker aantrekt wat hij/zij wilt
geen uitzonderingen!
oh god krijgen we dat weer, hier is al een keer een topic over geweest en conclusie was: niemand vraagt erom om aangerand te worden...hoe uitdagend je er ook uitziet, ze moeten hun poten kunnen thuis houden!!!
Of iemand t sexy of mooi vindt moet ie zelf weten, maar uitdagend ligt geheel aan de klojo die je voor je hebt staan, die was toch al niks goeds van plan dan waarschijnlijk..
En daar kun je met je korte rokje niks aan doen!
Bovendien zal t jullie verbazen ( ), maar er worden ook meiden aangerand/verkracht in winterjassen hè!
Denk maar niet dat aanrandingen alleen bij meiden met korte rokjes voorkomen..
Grappig, de jongens die ik ken absoluut nietzDie vinden een vetrolletje uit een heupbroek (wat je toch al veel ziet bij jonge meiden) echt niet aantrekkelijk
Ik draag geen rokjes eigenlijk..en al helemaal geen korte..
Dank je Lady_Yce,maar ik voel me er ook niet echt gemakkelijk in..ja raar he..op vakantie wil ik het uit noodzaak nog wel eens dragen,maar hier in NL niet
Vind babyvet uit een heupbroek ook niet staan...tegenwoordig zie je meer jonge meiden met babyvet....gaan ze zitten zie je echt buikie
Nee ok maar als je sommige meisjes ziet die amper 15 zijn. Supermooi figuurtje maar een enorme buik, vraag me dan echt af hoe dat kan.
dun (slank) is anders dan anorexia Dan zie je "echt" alles zitten...(botten)
Ken je niks aandoen...sommige komen helemaal niet aan wat ze ook eten Misschien een super snelle verbranding ?
Zou best goed kunnen hoor, maar het hoeft niet Ik heb zelf een zoontje van 6½ en mensen geloven dat vaak niet..want waar heeft t in godsnaam gezeten dan?? (in mijn grote teen nou goed !)
Als jezelf lekker bijvoelt en tevreden bent hoe je eruit ziet, is er ook geen probleem
en dan er niks onder aan
wel nikies eronder dan?
en dan zo'n mooi strak topje erop
ja
lekker luchtig
hihihi jij begrijpt me meis
je ziet er trouwens goed uit!
dat probleem heb ik ook met mijn 165
je kan haar hopeloos om foto's vragen, want die heeft ze toch niet! dussss
is mss ni van ni aandurven, maar als je weet dat ze me geregeld ondersteboven houden
hoor ook vaak roepen: 'moet je die slet zien' blabla'
'wat een hoertje'
1x trok ik gewoon me rokje van me reet gehehe
lik me reet schreeuwde ik..
Zag deze foto ergens... Ik vind dit net wat te kort eerlijk gezegd. Ziet er wel leuk, uitdagend, sexy uit, maar toch...laatste aanpassing 16 juli 2005 19:35
ja ik werd ech schijtziek van die wyven,ik liep in de stad toen,en ze achervolgde me de hele tyd! en maar blyven schreeuwen enzo,dus trok ik me rokje van me reet en schreeuwde dus dat ze 1 voor 1 me reet konden likken
ze waren daarna wel weg
ja ik werd ech schijtziek van die wyven,ik liep in de stad toen,en ze achervolgde me de hele tyd! en maar blyven schreeuwen enzo,dus trok ik me rokje van me reet en schreeuwde dus dat ze 1 voor 1 me reet konden likken
ze waren daarna wel weg
die waren echt jaloers gewoon
ken me ech geen ene moer schelen! ik draag watk wil
Korte rokjes zijn uitdagend.
TE kort is sletterig.
daar ga je toch niet expres met je benen wijd zitten pff
zeg moet je luisteren ook bij het zitten is er niks aan de hand zolang je jezelf maar onder controle hebt tjeeh we leven in 2005 wist je dat?!
kort korter kortst
trouwens, wat je hebt mag je best laten zien
Weet je wat t is...vaak denken de meiden dat die gasten zoiets hebben van hoe korter hoe beter, terwijl de meeste gasten met wie ik om ga (en dat zijn er nogal wat van verschillende soorten en maten) t juist mooier vinden als t iets meer bedekt blijft. Dat houdt t spannend. Ze vinden t ook vaak hoerig staan
ik alleen niet voorover buigen
Ik weet dat ik niet over wil komen als een slet, dus dan gedraag ik me ook niet zo.
absurd kort is meestal aand8 tekort
Dit is er ook zo één. die kan ik eigenlijk alleen maar aan met een shortje
Anders kijkt echt iedereen me naad in
een kort rokje moet bij je staan vind ik
ik zie in stad ook af entoe wel eens van die vrouwen
die op een rolade lijken en dan een kort rokje aan hebben
dan loop ik er gauw voorbij want dan wordt ik gewoon een beetje misselijk en dan hebben ze zon strakke bh aan
dan lijkt ut echt een rolade gatver sorry hoor maar dat is gewoon echt vies
omdat ik vrij stevig ben en ik heb nog best wel een buikiej van mn zwangerschap over dus zie mij niet in een kort rokkiej
eerst nog meer afvallen!! is echt nodig
nooit van de sportschool/fitness gehoord
Iedereen moet het zelf weten.. Maar sommige rokjes maken mensen wel zó hoerig..