Jij bent t levende bewijs er zelf van Ricar ik zal nooit je reactie vergeten.. zo blij als een kind,,,,
Je kunt er geen exacte leeftijd op vast pinnen, want al ben je er klaar voor het kan zomaar 1 jaar duren voordat je zwanger raakt
70% wordt namelijk binnen 12 maanden zwanger en van de 30% die overblijven wordt 70% het 2e jaar zwanger.
wat is dit voor iets raars, ik kan hier echt boos om worden kinderen neem je niet je hoopt dat je ze kan krijgen en dat ze gezond op de wereld komen!!!
wat is dit voor iets raars, ik kan hier echt boos om worden kinderen neem je niet je hoopt dat je ze kan krijgen en dat ze gezond op de wereld komen!!!
goeie werk hebben, eigen huisje of woning enzo en ntuurlijk en lange vaste relatie... anders is het onveraantwordelijk om een kind te krijgen vind ik...
ik stop op m'n 23e met de pil
iedereen wil wel ongeveer met dezelfde leeftijd kinderen..
Ben nu 18 ... minimaal over een jaar of 5..
anders ben ik denk k me vriendje kwijt
beetje leven opbouwen is wel goed denk k voordat je begint aan kinderen!
Hoezo ben je anders je vriendje kwijt? omdat hij t te laat of te vroeg vind worden voor een kind dan?
Als ik klaar ben met mijn studie en mijn vriendin ook klaar is met haar studie, we een eigen huis hebben en een goede basis hebben gecreëerd voor ons zelf en voor het kindje. Want wat is er beter dan een goede basis voor een kind?
Nou volgens mij heb ik geen keuze meer .. dus 25ste
Later als ik groot ben
soms heb je nix te kieze hihi mijne was op mn 20ste
op wat voor leeftijd ongeveer wil jij een kind?
dat kan mij niet zo veel schelen.
alleen weet wel dat het voor mijn dertigste is.
Maar als die nog komt in ieder geval voor mijn 30
Als ik een jaar of 24 of 25 ben
in ieder geval zeker voor mijn 30e
maarja....eerst eens mijn studie afronden, kijken hoe het loopt in de relatie en ervoor zorgen dat financieel alles haalbaar is natuurlijk. Wil mijn kindje wel iets moois kunnen bieden