voor welke bovenstaande dj zouden jullie eerder naar een feest gaan?
Kijk naar feesten ga ik nooit. Lijkt me ook totaal niet verstandig voor mezelf en voor anderen. Ik word aggressief in druktes.
Een drol vergelijken met Kaviaar
Een spreekwoordelijke Drol en spreekwoordelijk Kaviaar
Ehmmz... Toch maar Angerfist Hun optreden op MOH 10 Jaar Dat was onwijs vet, en op Hardcore United eveneens
Vince... enkele keren goed geweest in de Carte vooral op Brothers In Crime Maar verder... Toch is hij de ware scratchmaster .
BTW... Vince op Hardcore United laatste aanpassing 5 juli 2005 15:20
Wat een dieptrieste, inspiratieloze vergelijking tussen iemand die cd'tjes draait en een vinyl-virtuoos
angerfist heeft gwoon een maffe show maar mixt niet vet.
Voor wie zou je eerder naar een feest gaan, op basis van de sfeer
Nou dat is dan wel heel duidelijk he. De sfeer is met Angerfist erbij nooit al te best. Allemaal 16-jarige jochies met Lonsdale, die alleen maar komen om herrie te schoppen en de flinke jongen uit te hangen.
Mensen die komen voor Vince, zijn over het algemeen stukken ouder en hebben nog eens wat meer verstand van muziek. Vince hoeft zijn fans niet te werven door 10 keer een plaat uit te brengen met dezelfde beat erachter. Die heeft in het verleden 3 of 4 platen uitgebracht. Hij werft zijn fans echt door de sfeer en zijn techniek.
Techniek is er bij Angerfist echt niet aanwezig. Plaat afgelopen...geschreeuw...volgende plaat...
ik ben voor patrick als PRESIDENT!!!!
Snap de mense niet dat ze angerfist zo vet vinde!!
angerfist slaat egt totaal op nix..!!!!!
Weet niet waarom : Hij is geweldig...
Raise Your Fist is 1 van de slechtst uitgebrachtste producties van Angerfist
OMFG is dit een serieuze vraag. Ga naar je fucking beetleborg trekpop core luisteren terwijl je op een scooters loopt te schoppen dan.
Wat een geweldige vergelijking weer...
Vince is zowel met draaien als met producen beter.... hij kan echt alle stijlen draaien ik heb zelfs nog een early hardstyle mix van hem ergens op de pc staan.... snel doormixen van allemaal knallers beats het keer op keer troosteloos herhalen van dezelfde verneukte graftracks terwijl je een grafmasker op hebt en de hele zaal denkt dat ze bij een concert van Slayer staan
ik ken zat vrienden die anti nazi zijn en angerfist te gek vinden...
en dat wil toch niet zeggen dat alle wazi figuren van angerfist houden??
ik ken zat vrienden die anti nazi zijn en angerfist te gek vinden...
Lonsdale draagt neem ik sowieso niet serieus, niks persoonlijks
voor welke bovenstaande dj zouden jullie eerder naar een feest gaan?