Met het feit dat je nog nooit een set van Vince gehoord hebt wordt ook al meteen aangegeven hoe betrokken je met de muziek bent als ware liefhebber.
Kijk naar feesten ga ik nooit. Lijkt me ook totaal niet verstandig voor mezelf en voor anderen. Ik word aggressief in druktes.
Daarnaast heb ik lange tijd geen interesse getoond in setjes, alleen in losse muziek. Ik down ze nu wel, maar hoofdzakelijk oud spul. Vele nieuwe setjes vind ik geen reet aan. Het is 1 x luisteren, en daarna nooit meer (sowieso trekt mij de nieuwe hardcore al niet, dus daarom ga ik daarvan nog steeds geen sets downloaden). Daarnaast is lezen waarschijnlijk een gigantisch zwaar karwei voor sommige. Ik vond de set op Houseqlassics en amateuristisch klinken. Iedere DJ draait wel eens minder. Ik heb nergens gezegd, dat ik meneer Vince een enorme dikke prutser vind, ik heb hem alleen afgerekent op die set. Maar ik weet al waarom er commentaar wordt gegeven. Men kan niet meer tegen kritiek tegenwoordig (en met name al niet als het tegen een 'bekend' persoon gericht is). Ik ben nu eenmaal iemand die veel kritiek levert (dat zit in het aard van het beestje).
Het beestje moet toch een naam hebben.
Jup en die naam is House of Hardcore. In 1993 noemde niemand B.O.T.T.R.O.P. van DJ Hooligan oldschool. Toen heette het hardcore, en zo heet het nu nog (in mijn ogen). Maarja ik kan goed begrijpen, dat personen, die toen nog niet naar housemuziek luisteren het oldschool noemen. Echter die naam is alleen om aan te geven dat iets oud is (dat doet men ook bij bepaalde andere producten, die niks met muziek te maken hebben). Maar tegenwoordig schijnt het een stijl te zijn, waar ik mezelf over kan opwinden. Een oude track van Blake Baxter zou dan ook oldschool moeten heten....maarnee hoor, dan denken een paar ventjes, die pas sinds 1995 de house ontdekt hebben, dat ze er meer verstand van hebben dan iemand die sinds de jaren 80 al naar de electronische muziek luistert. Ik schijt op de namen oldschool en early rave, en dat mag de gehele wereld weten.