Partyflock

Forumonderwerp · 741401
Betreft: evenement: Mindcontroller, zaterdag 22 januari 2005 om 22:00

Waarschuw beheerder
Aangezien ik benieuwd ben naar hoe dit feest was, en aangezien de feestgangers over enkele uurtjes alweer achter de comp zitten, open ik het topic maar, dus bij deze

HOE WAS MINDCONTROLLER????
Waarschuw beheerder
heb gehoord dat het veel te druk was en teveel happy hardcore maja....

Waarschuw beheerder
tiefus bruut !

Jammer dat ik nu al thuis ben maar mn lichaam trol et echt niet na 3 dagen geen eten.
Het was wel wat druk.
Maar de sfeer was oppie toppie en de muziek was al helemaal superrrrrr

Waarschuw beheerder
Errug druk jah, wel gezellig :bier:

Wat een mafkees die ramirez :vaag: En het regende binnen, volgende keer maar een plu mee :P
Waarschuw beheerder
Ik was helaas te laat, kwam om 4:00 niet meer binnen:S Trouwens al de tweede keer MC dak te laat ben.......in Eindhoven ook al, alleen toen was t erger!:P

Nu ff w88 tot iedereen weer thuis is:D

Lexion was wel ok:jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
lekker feest! beetje druk maar goed te doen
goed vermaakt iig!
Waarschuw beheerder
Was weer een top-feest. Ben zwaar uit me dakkie gegaan, nu ff lekker afteren :)

Waarschuw beheerder
Ik vond het een beetje tegenvallen, en dat kwam voornamelijk door de verschrikkelijke drukte :)
Waarschuw beheerder
donateur
Matig, maar wel gezellig! :bier:

Waarschuw beheerder
donateur
Het was weer lekker. :-D

Wel mega druk. Goede sfeer.

Waarschuw beheerder
donateur
Was een geslaagd feest! Was niet in de stemming in het begin van de avond, vanwege de drukte, maar dat werd gauw anders.

De DJ's draaiden goeie sets: weinig herhaling (IMHO) en voornamelijk early rave. Chosen Few en Tellurian vond ik het vetst. Jammer dat Predator niet af sloot, want die beukte echt vet in het begin. Maar Vince & Darkreever deden het niet slecht hoor! Echt een 'koningkoppel' is dat! :respect:

De security verdient ook een pluim. Die waren in grote getalen aanwezig, maar nooit vervelend en zeer vriendelijk en beleefd. Proffesionals! :respect:
Waarschuw beheerder
Gruwelijk feessie inderdaad erg druk maar heb me echt goed vermaakt!! Sfeer was (Y)!! Geluid was echt hard :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Druk, maar echt wel weer een lekker feestje :D
Waarschuw beheerder
Heerlijk genoten van weer een topfeest..... :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
mega druk ... maar tering wat een sfeer :respect:

en gizmo :-O wat een set !!! :D:D:D
Waarschuw beheerder
Egt super gewoon, heb nog een piep in m'n oren!!

Dj Vince ging weer eens helemaal los op het einde!!

vetvetvetvetvetvetvetevet!!!

Waarschuw beheerder
Gizmo? was die dr ok dan?

kan ze hebben zien vliegen hoor :-O ... maar volgens mij wel in de achterste zaal :/ ... toch :vaag:
Waarschuw beheerder
Oja, je hebt gelijk..

Heb hier de timetable ng leggen..

In Area 2 ja, van 01.00 tot 02.00,

Stond ik bij Chosen Few vs Tellurian, hehehe...

Waarschuw beheerder
chosen few heb ik ook nog wel een redelijk deel van gezien :D .. had het heen en weer :D:D:D
Van de ene zaal naar de andere
Waarschuw beheerder
donateur
Nance, vertel eens!

Kan het ook aan me broer vragen maar ja, die kan toch alleen maar zeggen: Het was goed, Ja leuk.

Dusse!!

Gegroet een WYNN
Waarschuw beheerder
Piep in m,n oor enzo... :vaag:
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Waarschuw beheerder
Mo$chino666 23 januari 2005 06:59
was zelf veelste lam
heel veel zeggen dat t softi was

In ieder geval veel te snel voor de huidige generatie stampertjes en springertjes. :)

maar vond de ouwe zweer weer op de zweer
van sporthallen=zuid lijken

Gelukkig geen zweren meegemaakt. Wel vond ik het gezellig.... Weer een aantal bekenden tegen gekomen die ik al ongeveer 6 jaar niet meer had gezien (sommigen langer). Verder opvallend dat ook de bezoekers, die een aantal jaren minder hebben geleefd, meegingen in de sfeer die ontstaan was. Dat is onze goede hoop voor de toekomst. :)

Geen wazi tegen gekomen en veel hakkende mensen. Zie je wel dat men het nog altijd kan!!!

veel trippers en weinig mooie dames
maar de whisky maakte dat weer goed

Vond ik wel meevallen. De gebruikers waren over het algemeen alsnog helder en bijna niemand was echt compleet van de kaart. Het mooie vrouwen-gehalte lag overigens stukken hoger dan op de andere Hardcore feesten het geval is. Geen Helga gezien, wat dames die ik van vroeger ken wel, en een heel aantal dames, welke het aanzien meer dan waard waren, maakten het feest tot wederom een unicum in deze jaren.

Overigens wil ik oude bekende van de Gate, DJ Bernd, en Rudi (Dr. Rude) even bedanken voor het tentoonspreiden (:P:S:D) van platen die ik graag hoor maar nooit meer aan bod komen in sets van anderen tegenwoordig. Ik zeg: meer van die shit!!!

Ten slotte wil ik alle aanwezigen met wie ik oude herinneringen heb opgehaald (over de vroegere clubs en feesten) bedanken voor de gezellige tijd en de extra gevoelens die dit feest daardoor meekreeg.

NB. De dames die de definitie 'hakken' goed begrepen hebben en dit ook lieten zien: GA ZO DOOR!!! :);)
Waarschuw beheerder
Vond het ok trouwens vreselijk druk!!

Echt gewoon teveel van het goeie, en ook veel te weinig dames!! hehehe..

Meer mensen mee eens?
laatste aanpassing

Artiest Phenom
Waarschuw beheerder
Was wel gezellig :)

Waarschuw beheerder
:D
Waarschuw beheerder
Esther en Ime, was dat een staaltje "elkaar van de computer aftrappen"??? :D

Ime, inderdaad... Security ben ik normaal niet echt over te spreken (enkele uitzonderingen daar gelaten) maar dit keer op correcte wijze aanwezig en geen enkele keer gezeik gezien of meegemaakt. (Y)

Waarschuw beheerder
Volgens mij heb ik jou zien lopen Jetje...
Waarschuw beheerder
Piep in m,n oor enzo...

ng steeds? hehehe, dan is het een goed feest geweest!!!
Waarschuw beheerder
Ik vond et toch wel weer HARTSTIKKE gezellie :jaja:
Helemaal leip...

Waarschuw beheerder
ben lam!!!!!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
@ Turntablejunky: Nogmaals, niet mee eens! het aantal mooie dames was 1000 keer groter dan normaal het geval is op hardcore feesten tegenwoordig.
Waarschuw beheerder
Dj Sequence: iedereen zijn mening over mooie vrouwen toch?

Waarschuw beheerder
wel of geen mooie vrouwen .. was een vet feest :D
Waarschuw beheerder
Het was druk ja, maar wel een geslaagt feest :bounce: Heerlijk uit mijn dak gegaan!
Waarschuw beheerder
Daar heb je gelijk in... in dit geval gaat get gezegde "over smaak valt niet te twisten" wel op. was allang al blij dat niet alle vrouwen met kisten, stropdassen, vestjes en overhemden liepen. Normaal 100%, nu 0%. Da's nog eens rendement. ;)
Waarschuw beheerder
ng steeds? hehehe, dan is het een goed feest geweest!!!

:jaja: Was het ook zeker weten!!
Tijd om te gaan slapen...:vaag: truste mensjes :flower:
Waarschuw beheerder
Maar er liepen ook veel Mannen in redelijk normale kleren rond. Ik moest zoeken naar lonsdale.
Waarschuw beheerder
das waar, was egt een topfeest, ok een relaxte sfeer trouwens, soms heb je egt van die Pogolullen of andere gasten die ruzie zoeken..

Deze x niet gezien, toppie!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Inderdaad weinig wazi's en dan is de sfeer ook meteen "anders"...

Waarschuw beheerder
Normaal 100%, nu 0%. Da's nog eens rendement.

was mij ook opgevallen idd .. had ze wel verwacht .. maar vond ook veel mensen hakkuh :D grappig :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
*pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep* doet me oor ;p

(Y)(Y) feessie.. heb me prima vermaakt en een perfecte sfeer.. hier moeten andere feesten een voorbeeld aan nemen..
Waarschuw beheerder
donateur
Ja was een lekker feesie, toch is die Rob Gee maar een mafkees, maar hij draaide wel lekker :)

alleen de afsluiting was een beetje traag (het begin van de set liep niet in het zelfde tempo als de set er voor, beetje jammer maar niet echt een probleem ofzo)

De sfeer was echt goed te noemen, 1 opstootje gezien bij de ingang en verder niet eigenlijk.

Waarschuw beheerder
perfecte sfeer.. hier moeten andere feesten een voorbeeld aan nemen..

da's niet de feesten die dat voorbeeld moeten nemen hoor :no:

publiek maak een feest af :yes:

Waarschuw beheerder
Inderdaad het publiek is de grootste factor...
Waarschuw beheerder
donateur
da's niet de feesten die dat voorbeeld moeten nemen hoor

publiek maak een feest af

daar heb je ook gelijk in :)

laten we dan zeggen.. daar moet het publiek van andere feesten een voorbeeld aan nemen ;)

Waarschuw beheerder
daar moet het publiek van andere feesten een voorbeeld aan nemen

wij dus met ze alle ;)
Waarschuw beheerder
Rob Gee draaide lekker? daar ben ik het dus egt NIET
mee eens!! die gozer ken nie eens draaien,

Hij stond meer op het podium tof te doen..
Artiest Taurus
Waarschuw beheerder
het was erg druk :S
maar het was wel erg leuk... maar erg gezellig :yes:

SHADOWLAMDS TERRORISTS :respect: beste van de avond :D:D

ok it's party kick'in time :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
wij dus met ze alle

:yes:

Waarschuw beheerder
was volgens mij echt de jongste daar
Waarschuw beheerder
donateur
Turntablejunkie => als het maar lekker klinkt,de "show" er om heen maakt me verder weinig uit
Waarschuw beheerder
donateur
was jij dr ook dan? :o

:p

nou ik zag een ventje voorbij lopen die leek wel 11 .. echt niet normaal :s
Waarschuw beheerder
Just sex, drugs and gabbahouse!! :)

Waarschuw beheerder
was dr ook :D
maar was ckr n lekker zweertje geen gezeik iedereen was aardig voormwkaar :D
alleen de whisky niet voor mij :[
Waarschuw beheerder
Phant0m: Ok, iedereen zijn muzieksmaak toch?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Just sex, drugs and gabbahouse!!

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Turntablejunkie => inderdaad :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
mja voor mij ook alleen maar water hoor Mo$chino666 :p
Waarschuw beheerder
VageJetje>>> whahahaha!!!!!!!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Was me t feessie wel:D:D

Shadowlands Terrorist :respect:
Rob Gee :respect:
En uiteraard Vince :respect:
Waarschuw beheerder
Van mij verdienen ze allemaal een pluim hoor. De één wat meer dan de ander uiteraard, maar ik ben allang blij dat op Mindcontroller tenminste echt de oudere plaatjes tevoorschijn komen. Daar valt tenminste op te hakken. Dat kun je bij de tegenwoordige tempo wel schudden, helaas. :(
Waarschuw beheerder
Ach mietje:p
Ik Jappo
Jij Jappo'd
Wij Jappo'en

Best bij te houden..
Als je maar wil:p
Waarschuw beheerder
Stoney: ja, als ik naar jou foto kyk ken jy alles wel bijhouden volgens mij hehehehehe.....
Waarschuw beheerder
donateur
of alles houdt hem bij :D
Waarschuw beheerder
donateur
ey niet fokke met jappert zn nickname he :[
Waarschuw beheerder
Turntablejunkie 23 januari 2005 08:55
Stoney: ja, als ik naar jou foto kyk ken jy alles wel bijhouden volgens mij hehehehehe.....

Niet al te lang meer denk ik hoor. :D;) ---->>>>
[img]http://stoney171.mypicgallery.com/stoneyhardcore/hellraiser_large.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
donateur
hij houdt in elk geval zijn zonnebank kleurtje bij
Waarschuw beheerder
Super feestje:respect:

ben zeker helemaal uit mijn dak gegaan :bounce:

Waarschuw beheerder
bn net pas thuis jonge

twas te druk :no:
verdr wel :bounce:

en wat mij opviel was dat heel veel mensen voor de deur geweigerd werden omdat ze geen id hadden..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Sequence>> Het was niet lullig bedoelt hoor!! hehehe
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Vanavond weer?
Waarschuw beheerder
Dat van mij ook niet hoor. :)
Waarschuw beheerder
ik zet niet gelijk zo'n grote foto neer hoor....
Waarschuw beheerder
Was erg druk :S Verder wel gezellig, veel bekenden! Echt weer ouderwets staan hakkuh :P
Waarschuw beheerder
Hakkuh, hakkuh.... ciao! rete tetetetetete :P
Waarschuw beheerder
Mindcontroller

Timetable was ruk gedaan. Predator :respect: was de man van de avond en had gewoon later moeten draaien.
Bass-D en King M ook lekker. De muziek bouwde meer af als op gedurende de avond. beetje jammer.
Het was ook weer eens veel te druk ;(

Sfeer was wel ok. Geluid lekker hard!!
Al met al een geslaagd feestje.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Oh jah en Rob Gee is een prutser!!!
Waarschuw beheerder
donateur
en wat mij opviel was dat heel veel mensen voor de deur geweigerd werden omdat ze geen id hadden..

Beetje onzin om hem niet bij te hebben, per 1 januari 2005 dien je zo'n ding gewoon op zak te hebben ;)

Ik vond het een geweldig feest, tch weer 1 van de betere mindcontrollers.Maar de vorige 2 vond ik ook goed!
Moelijk kiezen welke de beste is van de laatste 3 :$

Ik had 1 ding meegemaakt :(
Ik stootte bij iemand een glas cola of bier om, en dat glas viel toen over een meidjuh heen (Linda heette ze d8 ik met van die kleurlenzen met een zwart kruis erin) :(
Dat vond ik wel zow KUT!
Heb ze wel alle 2 een muntje gegeven maar goed is toch kut als je zo'n glas over je heen krijgt :[
Bij deze nogmaals mijn excuses :$ :yes:
Al hoewel ik niet weet of ze op partyflock zit ;)
Artiest Dylan
Waarschuw beheerder
Nou ik vond in de grote zaal dat het veels te druk was. En naar mijn idee leek het net of iedereen continu rondjes aan het lopen was. Iedereen liep dwars door elkaar heen. Duizend keer werd er drank over me heen gekankerd. Maar ja. Al met al vond ik het toch wel leuk.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het echt 'n ontzettend gezellig en goed feest!

Leuke mensen, weinig "Lonsdale-volk"... Goed geluid... etc. Alles was goed...

En ik vond het ook eerlijk gezegt niet té druk, wat anderen wél vonden. (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Het was voor mij een lekker feest! Lekkere muziek en een zeer goede sfeer. Biertjes smaakten lekker alleen dr was in de grote zaal vooraan weinig bewegingsruimte:s Daardoor ging je wel vaak mensen op de tenen staan. Gelukkig kreeg je door het 'feestpubliek' geen ruzie of zo.

Ik vond de setjes van Rob Gee (show) Shadowlands live, Predator het beste. In de andere zalen ben ik amper geweest, daarvoor was de grote zaal gewoon te mooi:)

De terug reis was wat minder, telkens net de trein gemist (naar amsterdam, naar zwolle en richting emmen), maar ja was toch nog blji in me kop:D
Waarschuw beheerder
super!!! :bounce:

gezellige mensen, toppie sfeer. jammer dat het zo druk wasz in de main, mjah ben wel iemand die een beetje ruimte nodig heeft om te hakkeh ;)

Volgende :xtc: Mind :xtc: controller zeker van de partij :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zo hehehe....ben ook eindelijk thuis..
Ik vond het echt een topfeesie....de sfeer,de oude platen,de mensen..
It was good to be back!!
xxxx
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
alleen wie had die lul van een ramirez gevraagd te komen draaien, jesus wat was die gast in en in triest

Waarschuw beheerder
donateur
Zo te lezen ga ik er volgende keer toch maar heen :)

Waarschuw beheerder
donateur
Jaman, die Ramirez :O !! Wat een typisch gevalletje italiaanse vergane glorie was dat zeg :S Zag em staan in z'n hippe spijkerbroek, whahahaa! Wat een aanfluiting idd, maar ja...ze boeken wel eens wat anders. Eenmalig :D !!
Waarschuw beheerder
vet feestje Predator was gruwelijk :d

iemand enig idee hoe die foto site heet van Narit ofzo hij had geen kaartjes meer dat was het enige woordje dat ik onthouden heb
Waarschuw beheerder
Ik vond de sweer wel goed dat zeker veel mooie vrouwen :kwijl:. En tja kheb enkel in de grote zaal gestaan de 3 andere zalen ben ik niet geweest... Ja alle zalen waren open! Die met die ronddraaitafel was vooral nieuwe hardcore happy liep ik naar binnen en meteen weer naar buiten :P

Maarja heb maar € 4.40 uitgegeven een persoonlijk record :D

Voor de rest vond niet megabijzonder maar Shadowland terrorist en bass D & King matthew (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, ik weet wie je bedoelt! Ik dacht iets van nimal.net maar die site blijkt iets anders te zijn. Hij had ook geen kaartjes alleen een kartonnen dingetje wat ie liet zien. Btje jammer.
Waarschuw beheerder
donateur
r_AW Activator dat is Limo die foto's heeft gemaakt :)
www.partyarea.nl

Enniewee voor die 30 min dat ik binnen was was het wel gezellig :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Wat een vet feest!!: Shadowlands Terrorists , Vince, Chosen Few vs. Tellurian, Predator [img]http://party.snt.utwente.nl/~party/images/light/smileys/worshippy.gif[/img]

En happy hardcore zaal [img]http://party.snt.utwente.nl/~party/images/light/smileys/thumbup.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
leuk feest
shadowlands terrorists :jaja: geweldig :P

Waarschuw beheerder
heb de hele tijd in t early rave zaaltje gestaan :D
en daar had ik toch wel de ruimte B)
en dj bernd en rude draaide echt lekker met ze 2e :respect:
en t was daar gewoon gezellig :D

Waarschuw beheerder
Vet feest!!! Shadowlands Terrorists!! gruwlijk gewoon!!
bass D & King matthew ook Top!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Heb me primah vermaakt :yes: :bounce:
Alleen jammer van die drukte :/
Waarschuw beheerder
Ramirez was super; helaas niet geschikt voor al die kinderen die er rond liepen. afsluiten met Baraonda (Plastificate remix) :respect:

Waarschuw beheerder
Super feest!
Predator draaide super! :respect:
Ramirez mag van mij volgende keer thuisblijven, en ik denk voor 99% van de mensen die in de main stond ook..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Leuk feestje

coolste vond ik ramirez, leuk om al die shit eens te horen
alleen beetje logisch ingepland na predator, erg coole set weer
Alleen beetje jammer dat gastjes zoveel moeite hebben met de muziek......ga dan ff naar een andere zaal als ze ff geen thrillseeka draaien :S

En het geluid.......met veel hoog lijkt het misschien hard
maar het ontbreekt echt aan laag :S
je moet de kicks voelen, niet de hoge toontjes
Waarschuw beheerder
oh ja :D

heldin van de avond was dat meisje (volgens mij WJ)
die die knuppel met ze middelvingertjes te kakken zette :D

Waarschuw beheerder
Begin was kut, mn zusje werd geweigerd geen ID, toen zei ik dat ze 19 is, zoo ga jij er ook maar uit :/
Stelletje pipoo's daar.
Nou alsnog even ID gehaald....
Hup naar binnen en...gaan. :D
Feest was super :respect:
De onderlinge sfeer en gedoe binnen de vriendengroep was klote, dus dat was een beetje jammer !!!

Artiest {SHOWLIST artist 83211, 11369}
Waarschuw beheerder
donateur
Heb bijna voortdurend in Area 3 gestaan waar Dr. Rude en Bernd echt een waardige mindcontroller set draaide. :respect voor die 2 :yes: Was weer een topfeessie!
Waarschuw beheerder
Vet feestje!!

Op het begin vond ik er een beetje een rare sfeer hangen. Veel mensen waren ook door elkaar aan het lopen, en veel mensen leker daardoor geirriteerd te raken.

Maar vanaf het moment dat Bass-D & King Matthew begonnen met draaien sloeg de sfeer gelijk om naar de goede kant.

Vanaf dat moment ook aan een stuk door staan feesten! Whoppa ouderwets hakku!

Wel vervelend als je zelf de hele avond lekker nuchter blijft en netjes en fris achter het stuur kruipt, en dan mensen moeten ontwijken die totaal van de wereld zijn en denken te kunnen auto rijden. Losers met een hoofdletter L
Waarschuw beheerder
was echt wel vet :D
wat een feessie
alleen wat te druk!
Waarschuw beheerder
Leuk feestje, was weer te druk zoals gewoonlijk, tevens was het in de zalen ook iets te koud echt helemaal aan het begin. Maarja gewoon voor zo'n heater bij de jassen gaan zitten tot zaal vol was en dus opgewarmt was ;) Aardig wat bekenden gezien maar had er meer verwacht als ik eerlijk ben. Maarja dat mocht de gezelligheid niet in de weg staan. Toen was er 2/3de van de avond gepasseerd en sloeg mijn stemming op van verscheidene [img]http://home.planet.nl/~tol00141/pics/icons/huh.gif[/img] momenten die langzaam veranderden in :| blikken die goed geaccentueerd werden door me nieuwe bril :$ terwijl ik in me hoofd alleen maar :vaag:'r werd.

Ben blij dat ik mensen heb kunnen laten lachen met mijn vertoning, valt me wel op dat ik stukken meer zie nu ik bril opheb :yes:

Maar overall gesproken : leuke gezellige avond op de 'kijkers' na en de drukte. Mooie lichshow en dat doek achter de dj's met die projecties was ook (y)
Waarschuw beheerder
Jah of alles houd hem bij

Denk dat dat t is:):)
Waarschuw beheerder
wowww, ja heb me eigen ook wel vermaakt. Lekker de hele avond staan stuiteren :bounce:. Die set van Bass d & King Matheww was cker wel mooi voor de rest heb ik me uitstekend vermaakt, vooral op die Terror op het eind, echt super! :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
2erixs als je ramirez super vond dan hou je vast ook van K3, die gast zette gewoon een of ander zielig bandje of cd'tje op en ging een beetje ranzig staan geilen. En dat moest een live-set voorstellen?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Nu je het over bekenden hebt...werd echt wel een stuk of 4 keer voor iemand anders aangezien door verschillende personen,hahaha..eerst helemaal enthousiast en dan die blik als iemand er achter komt dat je niet diegene ben die ze in eerste instantie dachten...
erg grappig..vooral omdat ik zelf ook telkens bekende zag lopen die er echt niet waren..
Maar ach dat geeft dan wel weer gelijk een vertrouwd gevoel..allemaal bekenden om je heen!!

Waarschuw beheerder
:x

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Wel ontzettend druk maar evegoed zalig feestje :D.

Rob Gee :respect:

Vince :respect:

Shadowlands :respect:

Zalig
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vond Gizmo echt de man van de avond. Echte hele vette oldschool set! Sowieso werd er area 2 echt heel relaxt gedraait.
Waarschuw beheerder
vond het maar een matige Mindcontroller dit keer :(

heb me wel prima vermaakt :bier:

Ramirez vond ik goed (Y) lekker om zijn nummers te horen, was alleen weer erg sneu dat veel kneuzen weer met hun middelvingertje moesten lopen :no:

chosen few en tellurian waren ook goed daarna heb ik nix meer van de muziek meegemaakt :)

Waarschuw beheerder
Ik vond het echt super! Heerlijk uit m'n naat gegaan, Rob Gee :respect: Vince :respect:

Ramirez had ik toch meer van verwacht, had liever wat andere nummers van hem gehoord en geen 10 minuten lang durend trancedeuntje waarop die strech oefeningen gaat lopen doen :S

En ben op de foto gegaan met mijn held Rob Gee :D

[IMG]http://home.planet.nl/~wiel0475/rob_gee_mindcontroller.jpg[/IMG]

Echt een relaxte gast (y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wieri! :smoke:

Waarschuw beheerder
Vond het een super feestje.
Mindcontroller :respect:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
rickey...!! vertel??? :)

Waarschuw beheerder
te druk verder wel ok
Waarschuw beheerder
Ja, het was inderdaad zeker druk :|
Waarschuw beheerder
Was goed feestje gezellig druk, goede muziek!
Waarschuw beheerder
Allereerst effe iedereen bedankt voor een topavond!
Veel leuke mensen ontmoet (he jennyflower! Gold pm me nog, stuur ik die cd wel toe) en oude bekenden weer eens gezien. Erg gelachen om Ramirez, ik kan de humor er wel van inzien en idd zoals iemand hier al schreef, vergane glorie, hoop dat die een mooi leven heeft gehad. Echt geen goed idee trouwens om ramirez na predator te doen...
Rob Gee helemaal te gek, besef de atlantische oceaan over vliegen om een half uur te draaien. topplaten die hij draaide (fuck mental theo, fuck charlie lownoise, mindcontroller, get the fuck up, just sex, drugs and gabbahouse). Set van chosen few (was toch je vader die bij je stond?) & tellurian erg relaxed; veel oude mokums, o.a. die pizza track/
Predator ook zeer relaxte set, ook goed om te zien dat die de hele avond bleef!

Happy hardcore zaal was erg relaxed, kon wel merken dat ze niet veel oud uk hardcore spul hadden maar respect voor bernd & dr. rude, valt niet mee lijkt me om met een in eerste instante kapot mengpaneel je ding te doen.

Old school, was ook top, de echte oude sound, perfect dus.

Dan nog een aantal wensen voor de volgende MC!
-graag in zaandam blijven, geen grappen door naar eindhoven enzo te gaan
-wat beter nadenken door de organisatie over de timetable, dwz opbouwend
-500 kaarten minder verkopen, zo houd je de sfeer goed en dat is op lange termijn altijd beter dan effe extra kaarten verkopen
-happy hardcore zaal laten terugkeren, dan met engelse djs als brisk, luna c, marc smith of djs die oude duitse rave draaien- > wat meer afwisseling qua happy zeg maar.
-djs die ik graag zie draaien in de main: flamman & abraxas, dano, lenny dee

peace

Waarschuw beheerder
rickey...!! vertel???

Niet tegen jou ;)
meneer boven je ;)

Mooie dingen mee gemaakt hor.
In de chillout was een gozer helemaal van de kaart, had ie een hellbound poster van de muur gerukt, probeerde die eerst in de fik te steken. Maar hij was zo van de kaart dat ie zn aansteker er zo'n 20cm vanaf hield, en maar blijven proberen.
Toen ie door had dat dat niet lukte rolde die hem maar op en ging ie em proberen te verkopen voor 50 euro :P

Ook 1 wazi gezien :P die eerst heel irritant maar stil stond, toen beetje ging bewegen, probeerde te hakken. Toen lukte het hem eindelijk om te hakken, en de rest van de avond heb ik hem alleen maar keihard op het podium ziek hakken (Y)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het setje van Champeon en Vos op het eind een btje banaal worden. 5 minuten lang "LAAT JE KUT ZIEN" door de mic bleren kon de rest van het publiek ook niet echt waarderen. Dat was een btje jammer, want daarvoor draaiden ze echt heel erg vet.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hahahaha..,erg grappig!!en dan die glazen wand,voor zo ver ik weet kan de mens niet door glas lopen...maar ze blijven het proberen!! ben daar gewoon ff blijven staan..we hebben ons rot gelachen...weet zeker dat er op zo'n avondje tientallen het glas gewoon niet zien en dan toch best hard tot stilstand komen... Gelukkig kunnen ze er dan zelf ook wel om lachen...evt pijn word de dag daarna toch pas gevoeld!!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het echt een erg goede party. De muziek was echt wel lekker en de sfeer was heel goed. Alleen jammer dat het zo belachelijk druk was zeg... Lekkere set gehoord van Rob G. Vince was ook goed bezig en dan ook nog Bass D en King Mattew natuurlijk.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
De drukte was idd erg irritant. Khad vaak niet genoeg ruimte om echt voor 100 % uit me dak te kunnen gaan en dat vind ik toch wel jammer.

Muziek was top, en er hing een lekkere sfeer maar als het iets minder druk was geweest had ik pas echt een top aovnd gehad...
Waarschuw beheerder
was weer een lekker feessie

Publiek was goed

De wazi Qneusen zaten waarschijnlijk allemaal bij Sledgehammer. en dat kwam de sfeer cker ten goede

wel gelachen om paar sukkeltjes met rotterdam records trui aan. Laten zich gewoon slaan en bier over hun kop gooien :nee:

maargoed

volgende MC in de fun ben ik er cker weer
Waarschuw beheerder
Goed feestje met een goede sfeer!!!!
Had ook niet anders verw8, want feestjes in de hemkade zijn altijd goed!!!!
Goeie locatie!!!!
:yes: Ik heb cker schik gehad!!!!

Waarschuw beheerder
ik vond t kut!
maar dat zal denk dan wel aan mij liggen
Waarschuw beheerder
donateur
Ondanks dat ik lees dat het vrij druk was:( vind ik het tog jammer dat ik MC heb moeten missen......

En komend weekend is er ook niets goeds te doen qua uitgaan :(

Waarschuw beheerder
donateur
~MANIAC-KILLA~ 23 januari 2005 17:14
ik vond t kut!

:X

Waarschuw beheerder

Lag aan jou :yes:
Vraag me af wat voor kleren je aan had als ik zo in je profiel kijk :x
Waarschuw beheerder
nee ik vond het ook niet leuk, vooral die drukte....
Waarschuw beheerder
Ach jah was behoorlijk druk
En er werd weer is veel gelopen...

Als je duidelijk genoeg aan t hakken ben gaan ze wel om je heen:)

Er werd top gedraaid..
Geen geknok gezien..
Alleen maar ouwerwets hakkuh..

Waarschuw beheerder
Int begin had ik ook geen ruimte idd :/
Maar als je eenmaal goed met je benen bezig bent hou je wel ruimte hor ;)

En alle ruimte die je ziet moet je ook gewoon meteen benutten :9

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
tja dat kan...ligt er maar net aan wat je leuk en niet leuk vind..
Vond het ook wel wat druk...20 min om van het podium naar de bar te komen..weinig dansruimte..
Maar daarom vond ik het feest niet minder..was echt super!
Beetje rondkijken tijdens het lopen,lekker op het gemakje, beetje dansende mensen ontwijken en daarna met dezelfde een rondje meespringen..Ik vind het allemaal niet zo'n probleem..bij de bar een drankje in je hand en hup je bent er al weer overheen!! :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
ja vind ik ook...dansruimte kan je maken..Gezelligheid maak je zelf...

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond het super VET :D :bounce:
Maar ben niet anders gewend van mc's :respect:
Sfeer weer ouderwets gezellig, eindelijk allemaal mensen die LOS gaan.. Zo hoort dat!
Predator en chosen few en tellurian :kwijl:
Bass d ook een super setje!

En aan het eind een terror nummertje voor m'n mop :respect: for Vince!
Waarschuw beheerder
Ik vond het setje van Champeon en Vos op het eind een btje banaal worden. 5 minuten lang "LAAT JE KUT ZIEN"

:respect: dat is juist vet ouwe :D
Waarschuw beheerder
Zoooow dat was me een feestje :D :D

:bow: geluid:
:bow: Rob Gee :bow:
:bow: PREDATOR :D

en natuurlijk op het laatst

DJ Vince :bow: Was het 6 uur, ging meneer nog even beatboxen. Daarna nog even Six million ways to die, Tiroler kaboemsch erachteraan. Toen wilde die At war eringooien, legde de organisatie het stil...

Met drukte viel het wel mee, je moet gewoon de goeie plekken opzoeken :) Rechtsmidden bij de shirtjes stand was goed te doen
Waarschuw beheerder
heb me heerlijk vermaakt :respect: Bass-d & King Matthew :respect:

Waarschuw beheerder
achteraf n beetje veel besteed aan beteed aan de whisky-cola:s
Waarschuw beheerder
donateur
ben aan de ene kant ook wel blij geweest dat ik Toch niet gegaan ben... erg druk zo te horen :no: hou ik echt nie van :no:
gelukkig komt trip to dreamland eraan :yes: (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ondanks de drukte echt super! Hoog hakgehalte :-D

:respect: Rob Gee echt geweldig!!

en Vince helemaal te gek

Waarschuw beheerder
somige mense die voorbij liepen stonken na de sweet niet normaal :s
heb wel gelache heb de grootste lol gehad!

Waarschuw beheerder
Wat een heerlijk feest :respect:

Goeie sfeer, geen vechtpartij gezien. Dj's ook goed bezig, SHADOWLANDS :respect: En Champ-e-on & Buzz Fuzz ook geinig setje. Afsluite met H.A.P. :D:D Geluid viel me ook alles mee. En drukte...tja niet echt op gelet. Tijd vloog voorbij :/ maar da's teke da je je vermaakt :|
Waarschuw beheerder
Zoals ik vanacht al heb gezegd: Van mij mag die Ramirez nog eerder blijven dan Rob Gee!!

En Vince was gewoon egt de BOM!!

Ben blij dat tenminste meer mensen dat Breakbeaten
en dat scrachen van hem kunnen waarderen!!

Toppie!!

Waarschuw beheerder
donateur
heeeeeel goed vermaakt!

vondt zelf Bass D en king Mathew / Vince & Darkraver het beste draaien!

viel ook reuze mee met de warmte deze keer!
en het geluid was ook goed

Waarschuw beheerder
donateur
@ :D dat dan weer wel :D : tuuluk, een paar keer wel ja. Maar dit ging echt nergens meer over. Staan bleren op de melodie van 'Killing Scum'... :nee: En wat was dat nou in ene met al die moppen? Nou ja, ik zal wel weer aan het zeiken zijn, maar kon dat niet waarderen. Ben toen van Vince gaan genieten :D
Waarschuw beheerder
Wat een topfeessie zeg!!!
De muziek was echt gruwelijk lekker. Geluid oke (helaas voelde ik die bas niet echt). Goeie sfeer, echt kei gezellig. Volgende keer opzkrs weer.
Waarschuw beheerder
oeps dubbel :bloos:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Mindcontroller was zeker vet! :respect:

alleen het gezeik erna was KUT,
hadden ze gewoon de jassen van 2 mensen waar ik mee was aan de verkeerde mensen meegegeven :S
jassen t.w.v 250 euro en dan zat er nog een paspoort in ook :/

En toen ze tot de conclusie kwamen dat ze maar ff moesten bellen maandag zodat het geregeld kon worden wouden ze hen gewoon zo naar buiten laten gaan zonder jas in hun t-shirt :no:

gelukkig dat er toch nog iemand kwam met 2 oude jassen,
maar die hielpen eigenlijk ook bijna niet.

Waarschuw beheerder
donateur
was wel ok...

maar niets vergeleken met de editie van 5 juni '04 :no:
Waarschuw beheerder
ik vond het geweldig , vanaf 2 uur werd de sfeer steeds beter :D :BOUNCE:

M1EKSTE 23 januari 2005 15:16
Ramirez vond ik goed lekker om zijn nummers te horen, was alleen weer erg sneu dat veel kneuzen weer met hun middelvingertje moesten lopen

zeker minder zag zelfs mensen bier op het poidium, gooien

:respect: to rob gee , shadowlands terrorist , vince , super gewoon :D

maarja ik heb geen bananen :P:P(Y)
Waarschuw beheerder
Ik snap echt nie da ze niet zoiets gedaan hebben:
Shadowlands, dan predator en dan chosen Few vs Tellurian!
Dan was't wel FF 2,5u knallen!
Die gatsen draaien echt een lekker stijltje (Y)

Ik stond 's middags nog bij de ticketbox om kaarten te halen voor Sledgehammer, zag ik een flyer van MC.
Begon toch wel weer FF te twijfelen...
Toch voor Sledgehammer gekozen en dat is goed bevallen :D
Waarschuw beheerder
donateur
alleen het gezeik erna was KUT,
hadden ze gewoon de jassen van 2 mensen waar ik mee was aan de verkeerde mensen meegegeven
jassen t.w.v 250 euro en dan zat er nog een paspoort in ook

Jezus zeg :(:@
Die kut lijers kunnen echt NIX bij de garderobe, ze namen van iedereen nummers aan en alles ging door de war.
Ik kreeg gelukkig die jas van een maat van mij, terwijl hij die eigenlijk moest kregen.Mijn jas hing daar nog, zegt die vent jah je hebt geen nr gegeven ;) ik :@ Dat heb ik wel, moest ik zeggen wat er in me jas zat.Zo krijg je dus deze acties dat iemand anders er met jou jas vandoor gaat.
Dit moet niet kunnen!!! Dit heb ik nog nooit bij de hemkade meegemaakt of was dit personeel van het tempo team???
laatste aanpassing

Artiest Menazor
Waarschuw beheerder
donateur
vet feest

rob gee
vince
shadowlands live gruwelijk
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zwaar relaxed feest :D

Heb me vet vermaakt :):):bier::bier:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Tijd vloog voorbij

Had ik nou ook last van :(

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Die kut lijers kunnen echt NIX bij de garderobe, ze namen van iedereen nummers aan en alles ging door de war.

IDD!!! Vooral dat kutventje bij garderobe A. Die snapte der geen ene flikker van. Staat ie daar met een jas in zn handen:"eeeh owja wat moet ik nu doen, er staat heus geen lange rij ofzo".
Waarschuw beheerder
Gezellie feestje!! :yes:
Kwam binnen bij Predator :respect: damn dat was een lekker inkomertje! :) Alleen vanaf dat moment werd het alleen maar rustiger qua muziek.. jammer :( Geluidsnivea ging ook iets naar beneden zo leek het. Vond het ook veel te druk! :S
Overall toch een goed feest :D
Waarschuw beheerder
Geweldig feesie (y)!
Alleen het was op een gegeven moment veel te druk en ze hadden Ramirez thuis mogen laten :no:
:respect: Predator, Vince en Bass-D & King Matthew!
Waarschuw beheerder
donateur
Dit heb ik nog nooit bij de hemkade meegemaakt of was dit personeel van het tempo team???laatste aanpassing 23 januari 2005 18:35

ze zeiden dat ze nieuwe mensen hadden voor de garderobe en dat dat dus het probleem was,
maar ja je zet toch ook geen mensen daar neer die geen ervaring hebben met zo'n drukte?
Waarschuw beheerder
donateur
t lag er maar net aan waar je stond.. ik heb veel in t achterzaaltje van de grote zaal gestaan en daar was t echt wel te doen hoor :) en ook nog goed geluid.. beste plek vind ik :)

Waarschuw beheerder
was wel een lekker feesie.. alleen een beetje druk :S

maar zeker wel vermaakt (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Topfeesie :D

Waarschuw beheerder
was wel gezellig!
Waarschuw beheerder
Was echt een vet feest alleen veels te druk idd...ze moeten echt eens minder kaarten gaan verkopen in de hemkade , tis echt irritant als iedereen hele tijd voor je poten gaat staan en je niet eens lekker ken hakkuh omdat t te druk is :s

Werd ook lekker gedraaid....Predator was t beste B)

Chosen Few vs. Tellurian en Shadowlands Terrorist waren ook vet :P en was ook wel leuk om Ramirez een keer te zien :)

Voordeel was dat t nou ook niet zo warm was vergeleke met andere keren in de Hemkade :)

Vond alleen de MC van 5 juni echt veel beter :)

Waarschuw beheerder
Was wel goed :yes:

Alleen te druk :yes:

Maar was voor de rest wel een toppie avond O:)

Darkraver vond ik erg slecht niet verwacht maarja :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Weet dat ik me aan de topic moet houden,beloof bij deze gelijk dat ik dit nooooit meer zal doen. :kwijl: :k:-k
maar dus...kent er iemand of ben je ene LUDO uit een dorpje vlak bij leiden?? was gister in de Hemkade,samen met een paar vrienden.. 1 daarvan was Chris uit Leiden...
Moet hem dringend wat vragen...
Had alleen een naam zonder telnum opgeslagen in mn tel,dat belt zo moeilijk.. :S:-S
Thanksss alvast

Waarschuw beheerder
Ik vond het geweldig gister. :D Geen wazi gezien, goede sfeer, echt top. (y) Jammer dat de tijd zo snel voorbij vloog. :( Voor ik het wist, stond ik alweer buiten te klappertanden. :S Damn, wat was het koud! :|
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vond het een zeer geslaagd feest. Pluspunten van de avond waren voor mij:

* Scott Brown. Lekker setje met (happy) plaatjes die je niet zo vaak hoort. "And jesus said, get down on your knees..."

* Predator. DE man, absoluut DE man van de avond. HEERLIJKE set, dus als iemand die toevallig heeft opgenomen ofzo hoor ik het graag. Ruffneck (y) Cenobite (y)

* Chosen Few vs. Tellurian vs. de pa van Chosen Few ;) Ook een heerlijke set, lekker hoor die oude Mokum plaatjes (y)

* Dr. Rude en Bernd in de happy hardcore zaal. Hele tijd daar gestaan en het ging heerlijk los daarzo. Leuke sfeer en er werd veel gedansd, en hier had je tenminste ook wat ruimte :)

* Leuk publiek. Veel gabbers, weinig wazi's.

Nadelen:

* VEEL te druk, echt niet leuk zo druk. Je moet wel wat ruimte hebben om te hakken en dat had je hier niet altijd helaas...

* Het feit dat (voor mij althans) de beste Dj's allemaal in het begin stonden. Predator had bijvoorbeeld duidelijk veel later op de avond gemoeten (had qua snelheid er ook beter bij gepast).

Wat is die Ramirez vaag trouwens :S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Lekker feestje!! Jammer dat het echt TE druk was... loopt gewoon 500 man teveel binnen.

Volgende keer voor mij geen Hemkade meer als de capaciteit niet omlaag gaat.

Werkzaam bij Rage-Online
Waarschuw beheerder
was een leuk feestje

al vind ik dat het in eindhoven beter was dan in de hemkade

ramirez was echt top :D
Waarschuw beheerder
@ dat dan weer wel : tuuluk, een paar keer wel ja. Maar dit ging echt nergens meer over. Staan bleren op de melodie van 'Killing Scum'... En wat was dat nou in ene met al die moppen? Nou ja, ik zal wel weer aan het zeiken zijn, maar kon dat niet waarderen. Ben toen van Vince gaan genieten

ja ok, misschien als je daar staat en ze blijven het doen en door allerlei nummers heen schreeuwen. Dat je dan gek wordt en naar een ander zaal gaat.

Maar als je het zo leest dat, buzz fuzz weer helemaal lam gaat staan schreeuwen van LAAT JE KUT zien, dan vind ik dat wel humor.
Waarschuw beheerder
Ik stond er bij, de laatste paar minuten in de oldschoolzaal. Heb geen woord verstaan van wat ie allemaal aan het schreeuwen was door de microfoon. Weet eigenlijk niet of het aan Vos lag of aan mij :P

Waarschuw beheerder
heb dat niet gehoort zal wel weer aan de bar gestaan hebben :D
Waarschuw beheerder
Wat draaide darkraver trouwens weer kut zeg, dat ze zoiemand laten afsluiten.

Aan het einde moet er juist vol gas gegaan worden!

Waarschuw beheerder
donateur
hemkade is wel knus ;)
ietsjes te druk maah was zeker een top feesiej
kben wel geroosterd door al die sigaretten die tegen me aankwamen maar (Y) helemaal top.
:D:D op naar de volgende mind :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zie hier mijn verslag:

https://partyflock.nl/SECTION/report/ACTION/single/REPORTID/5509

Zoals ik daar ook al vermeld, GEWELDIG feest maar wel met een nare bijsmaak.

Want wat stonden dr een hoop zielige mongooltjes vooran tijdens de set van ramirez zeg!

Dat die snotapen deze legende van welleer niet kennen is al tot daar aan toe. Als je zn muziek niet trekt (en dat had je van tevoren kunnen bedenken want als je een beetje weet wat Ramirez doet dan had je dit kunnen weten) ok, maar move 'm dan leker.

Echt zulk asociaal zielig kinderachtig puberaal KUTgedrag! Gatverdamme, ik schaamde me de oren van de kop af.

Ik vond Rob Gee ook takeherrie maar dan ga ik niet vooraan staan en m bier naar zn gezicht smijten.

Tja, dat maakte dat ik toch wel merkte dat, hoe oldschool je feest er ook is, er toch teveel jonkies rondlopen die niet begrijpen waar het vroeger allemaal om draaiden.

ben gewoon blij dat er voor ieder wat wils is en als je t niet trekt ga dan ergens anders heen. Heel sim-pel.

verder heb ik op t feest niets aan te merken, lees mn verslag maar voor verder commentaar en een paar fotootjes. :)

(k) en tot de volgende M.C!!!

Waarschuw beheerder
M.T. 23 januari 2005 20:17
Lekker feestje!! Jammer dat het echt TE druk was... loopt gewoon 500 man teveel binnen.

Volgende keer voor mij geen Hemkade meer als de capaciteit niet omlaag gaat.

Mooi, dat scheelt er dan alweer 1. :devil: :P

Waarschuw beheerder
donateur
Wat draaide darkraver trouwens weer kut zeg, dat ze zoiemand laten afsluiten.

Aan het einde moet er juist vol gas gegaan worden!

Dat was idd wel jammer ja.
Waarschuw beheerder
Shadow 23 januari 2005 14:15
oh ja

die die knuppel met ze middelvingertjes te kakken zette :respect:

:D :D :D

Ja sorry hoor maar ik werd echt effe misselijk van die lui. Dat doe je toch gewoon niet? Haha achteraf dacht ik "Jack, denk toch eens na", voor hetzelfde geldt worden diegastjes kwaad.

Moest wel zeggen dat ik die gozer wel relaxed vond reageren, hij hield dr toch mooi gelijk mee op!

Ik denk dat heel veel mensen gewoon niet zo goed wisten wat ze moetsen verwachten van Ramirez. Denk dat je die gast beter kunt neerzetten op een echte early rave party met alleen maar volk wat zijn muziek ook gewoon kent. Blij dat julliedaar ook vooraan stonden, is erg lullig voor een artiest als je daar staat en je publiek reageert zo sneu.

Moest gelijk denken aan die verhalen van hoe mensen tekeer gingen tegen Mauro Picotto op Sensation Black. Echt hokjesgedrag, zeer narrow-minded.

Denk dat we Ramirez niet snel terug zullen zien, ik hoop dat de organisatie zn excuses heeft gemaakt voor het gedrag van de bezoekers tijdens zijn set, da's dan tenminste nog iets!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Jammer dat de tijd zo snel voorbij vloog

Had iedereen dit toevallig ofzo :S? Vloog echt voorbij idd
Waarschuw beheerder
Mooi, dat scheelt er dan alweer 1. :devil: :P

Komt er toch wel iemand anders voor in de plaats, dus aan de drukte zal je het niet merken dat ik er niet ben ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Lekker feestje ja :D

Laatste stukje predator was top.
Ramirez was ook super lekker om die nummertjes weer eens te horen :D
En op het eind was vince toch wel master :bounce:

Waarschuw beheerder
Ze meoten een betere verdeling over de zalen maken ;)
Waarschuw beheerder
Denk dat we Ramirez niet snel terug zullen zien, ik hoop dat de organisatie zn excuses heeft gemaakt voor het gedrag van de bezoekers tijdens zijn set, da's dan tenminste nog iets!

Wat was er toen gebeurd dan ?...want ik stond hele avond vooraan en ik heb nix gezien :)

Waarschuw beheerder
vond het redelijke vallen onder de cattogorie bagger ...

alleen dat ene nummer van hem is wel oke ...

Waarschuw beheerder
het was echte oude shit, ik vond het wel leuk om te horen, maar meer ook niet. En het was ook wel te verwachten dat het overgrote deel het niet zou waarderen
Snap eigenlijk niet waarom ze zulke artiesten niet gewoon in het kleine zaaltje zetten, dan kunnen alle liefhebbers tenminste bij elkaar er dik van genieten ;)
Waarschuw beheerder
Had behoorlijk last van mijn strot maar gewoon gegaan, lekker feestje en er werd top gedraaid alleen de drukte was wat minder
Artiest {SHOWLIST artist 10866, 80488}
Waarschuw beheerder
geweldig feessie erg gelachuh met big boss mathijs om me dronke nichie;)
Waarschuw beheerder
donateur
Top feest.

Scott Brown opende lekker met zijn eigen Evolution en Twisted Vinyl platen.(y)

Met Predator weet je wat je kunt verwachten.:respect:Een uur lang helemaal los.

Ramizez live was ook te gek. Die gast maakte er een show van en zijn muziek is gewoon super.(y) Vooral dat eerste nummer.:D Iemand enig idee welke dat was?

die die knuppel met ze middelvingertjes te kakken zette

Super actie van wackiejacky.:respect:

Chosen Few en Tellurian gingen ook bruut tekeer. Zij draaiden ook de echte ouwe gabber.:yes: Ore slope!!!!!

Vanaf 2 uur vond ik er weinig meer aan. Op een enkele track na dan. Live act van Rob Gee helaas niet gezien. Vond het om 4 uur wel mooi geweest.

Waarschuw beheerder
donateur

Had iedereen dit toevallig ofzo ? Vloog echt voorbij idd

Ik had ook echt het gevoel dat het voorbij vloog :S
Waarschuw beheerder
DieHakker: Dr werden bekertjes bier naar hem gegooid (de halve lading kwam op mijn harses terecht maar ik was toch al zeiknat van het zweet hehe! :P ) en mensne stonden hun middelvingers op te steken en echt vet negatief te doen. :(

Hoe zat 't nou met Vince dan? Draaide die pas op het laatst samen met Darkraver? Ik heb in mijn verslag nog staan dat hij solo draide in de grote zaal rond 04.00....was dat dan Vince wel? Want wat ik toen hoorde viel me erg tegen.

Ik heb Darkraver dus gemist, trok het echt niet meer.
Waarschuw beheerder
Overigens word ik echt ene oud vel zeg! :D Ben gestopt met roken dus je zou verwachten dat ik wat meer lucht en energie had...pfff stobnd ik een minuut te gaan en dan kon ik weer naar lucht staan happen! :D Hehe en echt alles deed me pijn op het einde...ik moet maarw eer eens gaan sporten ofzo, mn conditie is echt waardeloos.

Maar t toch maar mooi volgehouden op alleen maar water en een paar red Bulletjes. :)

Ruffed: Jij was er dus ook vanaf het begin! :) Beviel me ook wel zo, vond het op het einde ook echt minder worden. Ik weet niet meer precies met welk nummer Ramirez nu opende...volgens mij hoorde je eerst die intro die ook op zn cd staat (un minuto para evacuar) en daarna kwam geloof ik Orgasmico. Anders zou je zn cd eens moeten luisteren, weet zeker dat dat openingsnummer daarop staat, ik weet alleen niet meer zeker welke 't nu was. Kan ook El Ritmo Barbaro geweest zijn namelijk. :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
DieHakker: Dr werden bekertjes bier naar hem gegooid (de halve lading kwam op mijn harses terecht maar ik was toch al zeiknat van het zweet hehe! ) en mensne stonden hun middelvingers op te steken en echt vet negatief te doen.

Zo triest :s zielige mensen , zulke figuren kennen beter helemaal niet naar zulke feesten gaan :)
Waarschuw beheerder
volgens mij el ritmo barbaro

maar zeker weten doe ik het niet

maar ramirez vond ik echt te cool

eindelijk eens iets anders ipv voor de 250e keer thrillseeka door bass-d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja he? El Ritmo Barbaro...denk ik idd ook. En daarna kwam Orgasmico volgens mij. :)

Dr waren idd een aantal platen gisteren die ik vaker dan 3x gehoordheb. Thrillseeka bijvoorbeeld ja. Maar toch ook wel veel ouwe shit.

Daarom vond ik Dano zo cool. Hij flikte het op DV Winter ook al...ouwe techno hoor je namelijk echt nooit ergens! Super. :)

Hoe zat het nou trouwens met dat kleine zaaltje voorin zeg maar...met die draaistoeltjes? Wat was atvoor zaal dan? En wie draaide daar? Ik neem tenminste aan dat t zaaltje waar ik zo veel gestaan heb de Happy Hardcore Stage was toch? :)
Waarschuw beheerder
en daarna therepia toch :P

Ik vind het wel grappig
je weet in principe al alles wat bass-d/K-matthew draaien
terwijl vince, predator, darkraver er soms platen uitpaken, dat je denkt van oh jaaa :D :D :D

zaaltje rechts was happy hardcore
zaal erachter was oldschool
zaaltje links (met draaistoelen) was van te voren volgens mij ook nietbekend
geen idee hoe/wat/wie
Waarschuw beheerder
Ah ok, toch goed gezien dan. Was echt bloed- en bloedheet in dat Happy Hardcore Zaaltje, hehe, maar iedereen stond ook lekker los te gaan. Het zweet droop ouderwets van het plafond!:D

Ik vind zulke kleine zaaltjes altijd wel cool, heb je wat meer contact met de DJ en de sfeer is wat gemoedelijker. :) Geloof wel dat het van die boxen is daar (want t geluid klonk echt ruk) dat ik zo'n last van mn ore had. Het piept nu nog...en volgens mij komt dat nooit omdat de muziek te hard staat maar omdat t geluid verkeerd staat afgesteld ofzo.

Ach ja, ouderwetse piep is ook wel weer ns lekker!:)
Waarschuw beheerder
vind het geluid in de fun niet veel meer tegenwoordig eigenlijk :-/

klinkt wel hard door de afstelling (veel hoog)
maar heb liever wat meer laag

Waarschuw beheerder
Zo triest zielige mensen , zulke figuren kennen beter helemaal niet naar zulke feesten gaan

Ja voor zulke mensen heb ik ook echt geen woorden...
Waarschuw beheerder
vond het ook echt een GEWELDIG feest

toppers van de avond waren voor mij :

predator
tellurian vs chosen few
shadowlands terrorsists(alleen vet balen dat het toen echt TE druk was zodat je niet kon bewegen
bass d en king matthew en vooral
VINCE :respect:

Ramirez en Ro Gee vond ik
het minste van de avond

De show die ramirez eraan gaf vond ik wel tof tenminste es wat anders dan enkel mc die wa meebrullen

In de oldschool zaal heb ik tijdens de set van gizmo en nog iem waar ik de naam niet van weet vertoefd en dat was ook echt vet relaxt

Eindoordeel:heb zeer veel mensen met een aus gezien wat alleen maar een tof gezicht is en naar mijn mening de sfer bevordert wat ook wel te merken was;overal blije gezichten bijna geen wazi'figuur te bekennen en geenenkel opstootje gezien, verder veel bekenden gezien,het geluid was goed
Garderobe was op het einde niet het van het maar dat mocht de pret niet drukken want ik heb sinds tijden weer een echt vet feest gehad wat weer een waardig plaatsje in me geheugen zal krijgen :-)
Nog een minpuntje was dat we pas tegen half negen een trein in a'dam hadden richting Antwerpen en ik zodoende pas tegen half 12 thuis was maar achteraf gezien is dat niets in tegenoverstelling wat voor een nacht ik heb gehad

Op naar de volgende Mindcontroller

Ps : Naar mijn idee is het concept mc de hemkade wat ontgroeid want het was echt TE druk of ze hebben teveel kaarten verkocht mc mag dan wel in hemkade thuis horen dat was als er dan al iets te zeiken valt het enige puntje

Waarschuw beheerder
heb me wel weer vermaakt hoor...:P
Waarschuw beheerder
donateur
Ik weet niet meer precies met welk nummer Ramirez nu opende...volgens mij hoorde je eerst die intro die ook op zn cd staat (un minuto para evacuar) en daarna kwam geloof ik Orgasmico.

Thanks voor de info.(y) Ik zal 's naar die CD opzoek gaan.
Waarschuw beheerder
Idd ja, wel echt typisch. Op MC in het Beursgebouw heb ik flink wat rellen gezien, nu echt he-le-maal niks! :D Super! Zo hoort het ook gewoon!

Misschien idd wat midner mensen binnenlaten volgende keer, maar ik vind de Hemkade een toplocatie voor dit feest. Doet toch gewoon denken aan de goeie ouwe Fun...als je dit feest in een grote hal gaat douwen dan is dat hele idee van al die verschillende zaaltjes weg. In het beursgebouw vond ik dit feest echt veel minder! :(
Waarschuw beheerder
Nou , in Beursgebouw vond ik C ook zwaar bruut (hoop dat het 1x in het jaar daar gehouden word)maar je hebt wel gelijk MC hoort echt in de hemkade heb je iig meerdere zaaltjes

de reacties hierro gaan tevens veelal over de hoofdzaal maar ik vond die 'housemuziek' achter de hoofdzaal ook echt ZWAAR ok !!
Waarschuw beheerder
Geweldig Geknettert...:YES: :YES: :YES:

Alleen de locatie was KUT, maar verder (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dit was mijn eerste mindcontroller en heb het zeker wel naar me zin gehad, hoewel ik er wel wat meer van verwacht had.

Heb jammer genoeg niet zo heel veel in de zalen gestaan maar vond het echt te druk in de main, relaxt los gaan was er niet bij..
Wist niet zo goed wat ik van het happy hardcore zaaltje moest verwachten maar zeker gezellig daar:jaja:

Beter hadden ze gewoon minder kaarten verkocht, had iedereen waarschijnlijk een leukere avond gehad:)

Chosen Few vs. Tellurian vond ik de beste van wat ik gehoort heb. En Vince op het einde was ook meesterlijk:respect:

Weet iemand of er een dvd van uitkomt? (vanwege die camera de hele avond)
Waarschuw beheerder
donateur

Dit viel mij ook al zo op, dat heb ik eigenlijk nog nooti zo erg meegemaakt :(
Maar ook weer goed, dat betekent dat het kei goed was :D
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 22184, 47884}
Waarschuw beheerder
Tijd ging zeker snel voorbij... heb me prima vermaakt vooral in de happy zaal werd lekker gedraaid door Bern & Dr.Rude...
Verder natuurlijk ook in main geweest!
Was zeker lekker feestje!

Waarschuw beheerder
In het Happy Hardcore zaaltje werd veel beter gedraaid als ik van te voren had verwacht. Ben daar ook wel een tijd goed uit me naat gegaan en daar had je er idd ook goed de ruimte voor.
Waarschuw beheerder
Vet feest, het was alleen iets te druk om lekker los te gaan
Verder heb ik het goed naar m'n zin gehad :)

Waarschuw beheerder
donateur
Ging lekker

Artiest {SHOWLIST artist 13438, 76468}
Waarschuw beheerder
ramirez orrrgasmicoooo :respect:
jonge jonge jonge wat een feest een aanrader voor iedereen op wazis na dan voelde mij even terug 1992 1998
geweldig gewoon en jacky vet respect voor jou ivb die klote kneuze :yes: tot op

motherfuckin mindcontrollerrrrrrr

out

Artiest Confider
Waarschuw beheerder
Lekker feestje ma idd veel te druk :S
Art of dance toch echt minder kaartjes gaan verkopen hoor.
Waarschuw beheerder
Grote zaal was, vet vet vet vet vet vet vet vet vet vet vet vet vet vet vet vet vet :bounce: heb me gruwlijk vermaakt!! alleen idd DR was weer eens heel fout bezig!! En er was er nog 1 die veel te traag draaide!! maar verder was het zeker weer een lekker feesie!! :D
Waarschuw beheerder
Vond het echt een lekker feestje. Ik heb geen relletje gezien en ik vond de sfeer goed. Het was idd, alleen te druk. Ik verheugde me erg op Ramirez maar ik vond hem eigenlijk een beetje tegevallen.
Waarschuw beheerder
donateur
Het was mijn eerste Hardcore feestje.
Vond het wel te gek.
Zoveel mensen zo snel tegelijk te zien hakken.
Elke zaal had wel iets leuks.
Alleen in die oldskool zaaltje had je een DJ.. (Vos heet hij geloof ik?) Hij ouwehoert teveel onzin. En onderbreekt net een goed plaatje (omdat ie die waarschijlijk al gedraait had..)
Denk dat ik nog wel een keertje ga.
Maar dan wel mijn energie beter verdelen, want nu had ik de laatste 2 uurtjes alleen maar gestaan en gekeken.
8 uur hakken staat gelijk aan een marathon rennen denk ik
Waarschuw beheerder
donateur
was een super feestje ......heel de avobd rond gelopen ....super gezellige mensen overal......gewoon een sfeervol feestje

maar zeker veelste druk

Waarschuw beheerder
Uiteraard weer een topfeest.:jaja:

Vince weer heer en meester.(y)
Waarschuw beheerder
paulo31 24 januari 2005 09:14
Elke zaal had wel iets leuks.
Alleen in die oldskool zaaltje had je een DJ.. (Vos heet hij geloof ik?) Hij ouwehoert teveel onzin

:D:D:D Vos voor bekenden, Buzz Fuzz voor de overigen. :D
Waarschuw beheerder
Ik heb Ramirez niet meegemaakt maar is het niet toevallig zo dat het de wat meer trancie-versies ten gehore bracht? De bekendere mixen komen o.a. van Ricci en die worden ook het meest gedraaid. Kan niet het geval zijn geweest hoor... Draai ze zelf ook nog regelmatig en dan gaat iedereen er wel op los.
Waarschuw beheerder
Zoals ik daar ook al vermeld, GEWELDIG feest maar wel met een nare bijsmaak.

Want wat stonden dr een hoop zielige mongooltjes vooran tijdens de set van ramirez zeg!

Dat die snotapen deze legende van welleer niet kennen is al tot daar aan toe. Als je zn muziek niet trekt (en dat had je van tevoren kunnen bedenken want als je een beetje weet wat Ramirez doet dan had je dit kunnen weten) ok, maar move 'm dan leker.

Echt zulk asociaal zielig kinderachtig puberaal KUTgedrag! Gatverdamme, ik schaamde me de oren van de kop af.

jah wacky ben het helemaal met je eens :yes:
achterlijke mongolen waren dat :@
mooi dat jij naar de voorste liep en hem ff op zijn vingers tikte :D (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Vond t wel weer een gruwelijk feesie hoor...mss een beetje drukkies,maarja das tegenwoordig op bijna elk goed feesie..

Werd over t algemeen lekker gedraait in de grote zaal,alleen Ramirez is niet echt mijn ding en vond Darkraver zwaar tegenvallen....mijn toppers van de avond waren Rob Gee,Shadowland Terrorists en :respect: Predator :respect:
Sfeer was ook errug goed vond ik,veel slap geouwehoerd :9 en gehakt met mensen....en uiteraard ook weer genoeg lekkere mokkels voorbij zien komen :kwijl:

Kortom t was weer gezellie :D:D:D:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
heb ook veel geouwehoerd :bier:

vond het later veelste druk om een beetje leuk uit me dakt te kunnen gaan :(
Waarschuw beheerder
donateur
jah ik heb t nar mn zin gehad....nog veel mensen tegen gekomen......

was super
Waarschuw beheerder
nog veel mensen tegen gekomen......

ghehhehe kwam omdat het ook zo druk was :P
liep gewoon iedereen tegen het lijf op :)

Waarschuw beheerder
Security:
Iedereen kent hem vast wel. Die securitykerel met dat donkere haar en een staartje in. Denkend dat hij god is, onnodig hardhandig is en mensen weert omdat ze zeggen: Hee, dat is mijn zusje en ze is 19! ID's vraagt aan mensen van 25 en 26 :no:
Vanwege die ID's ben ik dus meegegaan weer terug naar Wormer op ze op te halen. Kostte weer 40 euro taxikosten voor JAN LUL! Het is prima die controle met ID's maar je kan ook overdrijven en misbruik van je "macht" maken! Nou ik wil dus even melden dat hij van mij echt de touwtyfus ken krijgen! Mij zal je nooit meer zien in de Hemkade..Elke keer weer het zelfde gezeik!

Muziek:
Ik heb me prima vermaakt binnen. Heb meest van de avond helemaal achterin gestaan bij de Happy Stage (?) Ik heb er in ieder geval lekker debiel kennen dansen :bounce: (was tenminste ruimte)
Ben niet in de "mainzaal" geweest want dat was me te druk.
De muziek heeft in ieder geval veel goed gemaakt aangezien mijn humeur flink verpest was in het begin door de security.

Haha, ik heb denk 1 keer naar een dj gekeken, dat was Rob Gee. Voor de rest heb ik geen flauw idee op wie zn muziek ik heb staan stuiteren.

Conclusie: Puik feest, voor mij alleen de laatste keer Hemkade!

Waarschuw beheerder
Schitterend zo vEt was HET!!!!
Heb zoals gewoonlijk hompe bonnen over zoals gewoonlijk (Heb het altijd veels te Vet:vaag: om aan drinken te denken)
Maar die blijve wel noch goed!!!VET!!Lang Leve de FUN!!!:respect:

ennuuhh,,
nog veel mensen tegen gekomen......

...Ik ben ook veeel mensen tegegekomen, Wed maar :yes:

Waarschuw beheerder
Was een geslaagd feessie :yes:

Beetje druk inderdaad maar wel lekker sfeertje.
Waarschuw beheerder
Ik heb het zeer naar mijn zin gehad.
Bij binnenkomt meteen al lekkere platen gehoord toen Chosen few aan het draaien was!!

Heel veel mensen in aussie en iedereen was aan het hakken, echt vet. Ook het einde, iets na zessen was lachen. Vince ging toen ff Human-beatboxen en scratchen en iedereen met zijn ahnden in de lucht, leek wel een hiphopfeest....en toen kwam extreme terror.....leuke afsluiter.

Het enige nadeel was de drukte, maarja ook wel weer gezellig :jaja:
Waarschuw beheerder
Vond het beetje tegenvallen deze MC, veeeeeeel te druk
in de main! en die andere zalen vond ik nou niet echgt gruwelijk om lekker op uit me dak te gaan!!
ow shit mag ik dat hier wel zegge straks ben ik een pogo wazi bla bla bla
Waarschuw beheerder
't was gewoon heerlijk :D
Waarschuw beheerder
Nol Brouwer 24 januari 2005 11:16
Security:
Iedereen kent hem vast wel. Die securitykerel met dat donkere haar en een staartje in. Denkend dat hij god is, onnodig hardhandig is en mensen weert omdat ze zeggen: Hee, dat is mijn zusje en ze is 19! ID's vraagt aan mensen van 25 en 26
Vanwege die ID's ben ik dus meegegaan weer terug naar Wormer op ze op te halen. Kostte weer 40 euro taxikosten voor JAN LUL! Het is prima die controle met ID's maar je kan ook overdrijven en misbruik van je "macht" maken! Nou ik wil dus even melden dat hij van mij echt de touwtyfus ken krijgen! Mij zal je nooit meer zien in de Hemkade..Elke keer weer het zelfde gezeik!

Stanley ja, en dat is gewoon een goeie gozer.

Even ter uwer informatie: 19 ligt dicht bij de 18 en dan kan er gemakkelijk om legitimatie gevraagd worden. Overigens kan ik je melden dat je tegenwoordig ALTIJD moet kunnen legitimeren.

Bij deze aan u de vraag: wie heeft in deze de fout gemaakt? Wat dat a) jij of b ) ik?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Iedereen moet zich kunnen indentificeren das waar ja maar ik moet eerlijk toegeven dat het niet echt een vriendelijke vent is.
Waarschuw beheerder
hij hielp me sochtends rond een uurtje of 8 - 9 mee om even een vriend te zoeken die spoorloos was.
vond hem opzich best aardig hij kon ook gewoon weg rijden.

Waarschuw beheerder
Zo ie zo gewoon altijd je rijbewijs mee nemen, kan je een hoop gezeik besparen. Bij de Hemkade willen ze bijna altijd ID zien.

En nog even over Ramirez: Het begin van z'n set duurde gewoon te lang die dansjes en dat deuntje. Jammer dat ie ook El Gallinero niet gedraaid heeft, dat had ik wel verwacht eigenlijk. Maar je bent echt een lul als je met bier gaat lopen gooien. Ga dan gewoon naar een van de andere zalen als het je niet bevalt.
Waarschuw beheerder
donateur
Ramirez was ook totaal niet mijjn stijl maar omdat gelijk met je vingertjes in de lucht te gaan staan :no:

Man van de avond was toch honderd % zeker VINCE

En Rob gee was ook super!
Waarschuw beheerder
Baziz: Het begin van zn set vond ik juist super! Dat waren nou de echte Ramirezknallers! Orgasmico, Terapia, El Ritmo Barbaro, het kwam allemaal voorbij. En hij zong ze in precies zoals dat ook op zn cd stond. Ik vond dat juist ubercool!

De laatste drie platen gingen dan weer vethard, ook goed hoor, maar ik vond het begin juist super.

Ik vind El Gallinero overigens de minste plaat van 'm, doet me echt niks...en ik heb dr geloof ik wel een sukkievan gehoord hoor! :) Maar kan me vergist hebben. :)

Tja, het blijft toch altijd een kwestie van smaak natuurlijk. :)

Waarschuw beheerder
Volgens mij draaide die Orgasmico, Terapia, El Ritmo Barbaro pas nadat ie bijna 10 minuten op een slap deuntje dansjes met die meiden aan het doen was. Kan me vergissen want ik was aardig :vaag: maar omdat het met niet zo beviel ben ik bij de bar gaan staan bij de chill in de grote zaal en toen hoorde ik die nummmers wel voorbij komen. Daar was trouwens wel plek om lekker los te gaan :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
Alleen in die oldskool zaaltje had je een DJ.. (Vos heet hij geloof ik?) Hij ouwehoert teveel onzin.

Dat was onze grote vriend Champeon dus.

Maar je bent echt een lul als je met bier gaat lopen gooien. Ga dan gewoon naar een van de andere zalen als het je niet bevalt.

Of ga naar een concert van NORMAAL, dat vinden ze prachtig daar!

Waarschuw beheerder
ohhhhhhhhh jongens vince draaide weer uber vet.
lekker gek helemaal samen met darkraver.
mafkezen vooral het eind helemaal gek die lui.

Waarschuw beheerder
donateur
even het mooie gevoel weer trugkrijgen duzzzzzzzzzzzzzzz

foto's foto's foto's
waar vind ik de foto's :|

zoek zoek zoek zoek zoek
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hier staan foto's

Waarschuw beheerder
donateur
dankje kerol (Y)

Waarschuw beheerder
Nol Brouwer 24 januari 2005 11:16
Security:
Iedereen kent hem vast wel. Die securitykerel met dat donkere haar en een staartje in. Denkend dat hij god is, onnodig hardhandig is en mensen weert omdat ze zeggen: Hee, dat is mijn zusje en ze is 19! ID's vraagt aan mensen van 25 en 26
---------------------------------------------------------
Stanley ja, en dat is gewoon een goeie gozer.

Even ter uwer informatie: 19 ligt dicht bij de 18 en dan kan er gemakkelijk om legitimatie gevraagd worden. Overigens kan ik je melden dat je tegenwoordig ALTIJD moet kunnen legitimeren.

Bij deze aan u de vraag: wie heeft in deze de fout gemaakt? Wat dat a) jij of b ) ik?

Je moet je tegenwoordig alleen bij de politie ALTIJD kunnen legitimeren. Er zijn genoeg mensen doorgelopen zonder een legitimatiecheck. Dus de huisregel van de Hemkade, legitimatie verplicht gaat al niet op!

Ok, 19 ligt dichtbij de 18.
Een beetje security moet in dat geval (als ze niet iedereen controleren) zich menselijk opstellen en kunnen zien wie er jonger is en welke mensen te geloven zijn als ze zeggen: Ze is vorige week 19 geworden. Ze heeft notabene dat KKkaartje cadeau gehad voor haar verjaardag! (slecht idee dus achteraf!)

Ach ja, hij zal thuis wel geslagen worden door zn vrouw of vriendin of onder de duim worden gehouden dat ie zich hier opstelt als een robot!

Jij was niet fout ik was niet fout ( had mn rijbewijs mee)!Maar als iemand zn ID niet meeheeft moet je wel een beetje normaal blijven!

Zo.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Nu meer dan 160 partypics van Mindcontroller staan online op http://www.artofdance.nl

Check daar ff fotosectie bij 2004. 2005 = nog in de maak ;)
Waarschuw beheerder
Ja, en als (even ter verduidelijking) zij bijvoorbeeld volgende week 18 was geworden en stierf aan een overdosis dan kan ik de reacties alweer voorspellen alhier.
Legitimatie verplicht wil zeggen dat je in staat moet zijn om je legitimatiebewijs te overleggen, niet dat je massaal je ID vor het gezicht van iemand van de security houdt.

Nu de volgende vraag n.a.v. jouw posting in deze topic: zou je ook een topic openen op Partyflock als je afgelopen zaterdagavond je ID niet kon tonen aan een smeris bij een reguliere verkeerscontrole en daardoor je feest miste omdat je werd vastgezet tot iemand bij het politiebureau kwam aanzetten met jouw legitimatiebewijs?

Waarschuw beheerder
donateur
ik zei dat ie nog in de maak was :D haha :D
en dezelfde smoes deej diej gozer achter mij oowk gebruiken ;):D

(kben btw 17)

kdenk dat ik best geluk heb gehad :D
Werkzaam bij {SHOWLIST organization 9727, 6675, 9726}
Waarschuw beheerder
werd niet naar mijn id gevraagd.

heb ik nou geluk gehad ;)
Waarschuw beheerder
Was echt een super vet feest! Helemaal uit mn dak (dankzij onze 's Heerenbergse vrienden :))

Deze MC heeft de rellen van de vorige editie helemaal goedgemaakt!
Waarschuw beheerder
Oldschool zaal deed het m toch weer hoor :yes:

Artiest Sentinel
Waarschuw beheerder
Echt weer het oude fun gevoel terug
Briljant feessie :respect:
Predator voor mij de man van de avond.
Waarschuw beheerder
zoals altijd met MC in de hemkade was de sfeer geweldig.
gezellige mensen en geen dwaze/boze blikken .
geluid was ook goed.
djs wisselend,chosen few,tellurian ,vince en bassD&kingM super.
shadow land terrorists keihard.
Ramirez zwaar kut.
maar rob gee was helemaal bagger zeg.
drukte was helaas minder mooi,maar dat kwam ook doordat er meerdere zalen waren,dan gaat iedereen lopen.
heb me prima vermaakt en de tijd ging veel te snel.
op naar het volgende feestje in hemkade.
Waarschuw beheerder
vond het feest wel dik
wel een beetje druk, maar druk is leuk

voor de rest :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
mindcontoller :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: vet gezellig en ons de tering gelachen, ook weer veel bekende gezien, super!!! Greetz, FP

Waarschuw beheerder
donateur
het was idd net ff te druk maar voor de rest helemaal top

sfeer
djs
muziek
geluid
(y)

en die happy hardcore zaal ,volgende keer weer graag :yes:

Waarschuw beheerder
Nu de volgende vraag n.a.v. jouw posting in deze topic: zou je ook een topic openen op Partyflock als je afgelopen zaterdagavond je ID niet kon tonen aan een smeris bij een reguliere verkeerscontrole en daardoor je feest miste omdat je werd vastgezet tot iemand bij het politiebureau kwam aanzetten met jouw legitimatiebewijs?

Volgens mij is er toch een groot verschil in een vraag stellen en een topic openen knakker :no:
Mijn antwoord: Nee, ik zou eerst kijken of ik het in een zeik-de-smeris-af topic.

Maar goed, wat heeft jouw vraag nog met mindcontroller te maken?

Ik ben het gewoon totaal niet eens met de werkwijze van de security en daarmee uit!

Waarschuw beheerder
donateur
Gaaf feest geloof ik denk het wel weet niet meer zoveel ik weet wel dat de mensen die je controleren bij de ingang een stel sukkels zijn
Waarschuw beheerder
Wat het ermee te maken heeft? Het heeft er in die zin mee te maken dat als je reëel zou zijn dat je dan niet zo'n reply zou plaatsen.

Je zit zelf namelijk fout en de security (en ja, ik was zelfs nog vele jaren jonger dan 18 toen ik op mijn eerste feest was) simpelweg correct. Gelukkig voor mij was dat vroeger helemaal niet de issue want toen had veruit het grootste deel van de jongeren helemaal niet de grote drang om dag en nacht op pad te zijn. Het is jammer voor de feestgangers tegenwoordig maar hoe jammer ook.. ze doen gewoon hun werk.

Waarschuw beheerder
Ook ik kom niet meer in de Hemkade vanwege de security. Ik vind ook dat ze de klanten niet echt vriendelijk behandelen. Dat ze naar ID vragen daar ben ik het helemaal mee eens. Zeker omdat er in het verleden genoeg is gebeurt.
Wij hebben nooit gezeik op feesten maar de hemkade mochten wij niet in omdat mijn vriend kaal was. (geen leugen). Mijn vriend gaf aan dat de uitsmijter zelf ook kaal was. Toen mocht hij niet naar binnen omdat hij kisten aan had. Het waren bergschoenen. Uiteindelijk mochten we binnen en hebben we continu de security naast ons gehad en moesten we onze zakken 3keer legen.
Ik weet precies wat Nol bedoelt. Die houding. En ook ik weet wat er af en toe gebeurt als mensen naar buiten worden getrapt. Dat gebeurt niet zo zacht en buiten wordt het nog even afgemaakt. Er is verschil tussen je werk doen of gebruik maken van je functie.
Waarschuw beheerder
wat was dit weer een gruwelijk feest zeg....ben heel ff in de oldschool zaal geweest, was niet echt mijn ding en de happy zaal en die andere ben ik doorheengelopen.....ben dus de hele tijd in de main geweest en heb echt de hele fucking tijd staan hakken als ene bezetene...wat werd er gruwelijk gedraaid daar zeg:yes:
twas idd wat druk maar dat maakt echt niet uit...heb een vierkante meter nodig om uit me dak te gaan en de sfeer was cker goed

gezellig met lotjes en ireentje de hele avond gek staan doen....was super met jullie:yes: (K)(K) voor jullie

enneh ff over die security....af en toe zijn ze wat hardhandig en niet altijd even fair....maar dat is beter dan dat ze als een stelletje watjes gedragen...meeste mensen zijn helemaal van de kaart daar dus moeten ze wel hardhandig zijn anders worden zij onder de voet gelopen...en dan is t al helemaal fout
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind El Gallinero overigens de minste plaat van 'm, doet me echt niks...en ik heb dr geloof ik wel een sukkievan gehoord hoor!

jah kan me ook een stukje van dat nummer herrinneren :)

Waarschuw beheerder
jah kan me ook een stukje van dat nummer herrinneren

Kut dan heb ik het dus gemist :( of ik weet het gewoon niet meer :vaag:
Waarschuw beheerder
wat een KUT feest het leek wel een kinder feesje :S

Waarschuw beheerder
pff security is juist super in de hemkade.
Zolang jij niets fout doet doen hun ook niets fout.
Dus die oorzaak ligt 100% aan jou kant en ik heb geen enkele twijfel erover dat de security ook maar iets fout gedaan heeft.

Ik kan alleen maar blij zijn dat mensen als jou niet meer in de hemkade komen :yes:
feestbeesten horen in de hemkade, geen azijnpissers
Waarschuw beheerder
Idd schandalig van die ventjes om Ramirez zo te schofferen. Stond redelijk achteraan, dus niks van meegekregen. Verder vond ik het te druk. Pas rond uurtje of 5 kreeg je een beetje de ruimte.
Vandaar weinig gedanst, maar alleen al luisteren naar de klassiekertjes gaf ook wel een grijns op m'n gelaat.
Waarschuw beheerder
Ok het was niet handig om zonder ID heen te hobbelen, maar als die staartmans mijn zus er niet inlaat door de opmerking : "Ze is mijn zusje en ze is 19"
Vind ik dat toch redelijk overdreven.

punt 2 vind ik het nogal gevaarlijk om altijd je paspoort mee te slepen.

Dus Stanley die 40 euro houd mn zus nog van je tegoed.

Waarschuw beheerder
Heey Sequence, er wordt toch gevraagd wat ik ervan vond bokkelul! Dat zeg ik toch gewoon wat ik er van vond of niet soms!!

pff security is juist super in de hemkade.
Zolang jij niets fout doet doen hun ook niets fout.
Dus die oorzaak ligt 100% aan jou kant en ik heb geen enkele twijfel erover dat de security ook maar iets fout gedaan heeft.

Ik kan alleen maar blij zijn dat mensen als jou niet meer in de hemkade komen
feestbeesten horen in de hemkade, geen azijnpissers

Wat zie jij fout in de woorden: Ze is mijn zusje en is volgende week 19 geworden
Iemand weigeren op die basis gaat er bij mij niet in! Dus go 2 hell! Go 2 hell and you die! (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Echt raar, ik hou normaal helemaal niet van drukte enzo maar op een hc-feest kan ik het wel hebben ofzo. Dan sta ik toch altijd als een gek te dansen en dan krijg je vanzelf wel plaats! :D

Nee moet zeggen dat het in de grote zaal wel erg druk was en achteraan staan kan wel, maar dan mis je het beteregeluid en ik vind het wel vet om op zulke feessies de DJs een beetje bezig te zien.

Ik merk echt dat de kleinere feestjes me veel meer plezier doen lately. Zoals in de Hemkade is t groot zat vind ik. Paar zaaltjes, van alles wat, overal is een minifeestje aan de gang. Prima! :)

Ik ga zeker weer de volgende keer! En weer lekker op tijd! :)
Waarschuw beheerder
Overigens, wat doen jullie moeilijk zeg!

regels zijn regels, elke club en elke organisatie heeft zn eigen regeles en jij bent daar te gast dus heb je je daar aan te houden.

Overigens ben je vanaf 1 januari VERPLICHT om altijd een IDbewijs bij je te hebben, het stond ook nog eens extra vermeld op de site van de Hemkade dus moet je niet gaan mauwen als je er niet inmag zonder ID.

Sterker nog, de organisatie zit FOUT als ze je wel toelaten.

Ik mag dan bijna 27 zijn, ik moet me ook wel eens legitimeren hoor. Ik heb gewoon altijd zo'n ding bij. Als je een paspoort zo onhandig vind schaf je een IDkaart aan en anders moet je gewoon niet zo piepen.

En Nol Brouwer: Jezus zeg, ongesteld ofzo? :D Vlieg eens niet zo uit je pan joh! :D Beetje chill reageren kan toch wel of niet?

Kom op mensen, laten we gewoon weer ontopic gaan en het hier over MC hebben. :)
Waarschuw beheerder
Je bent niet te GAST in die tent hoor, je hebt daar wel 30 euro voor betaald en dan mag je wel een beetje wederzijds respect voor kunnen verwachten.

En over dat paspoort, ik vond het niet gek dat ze mij niet binnenlieten, maar dat ze mijn zus niet binnenlieten vanwege haar mededing in het gesprek, waarin zij totaal niet grof of agressief was.

En ik ga geen ID-kaart aanschaffen voor 60 euro als ik nog een geldig paspoort heb. Ik ben ook maar een arm studentje.

Waarschuw beheerder
aan die reacties te zien snap ik wel waarom ze jullie niet binnen lieten (Y)

Zonder id kom je gewoon niet binnen..klaar hoe oud je ook mag zijn..!!

Mij hebben ze bij de hemkade trouwens nog nooit om legitimaite gevraagt, en dat terwijl ik hem altijd bij me heb

Waarschuw beheerder
En Nol Brouwer: Jezus zeg, ongesteld ofzo? Vlieg eens niet zo uit je pan joh! Beetje chill reageren kan toch wel of niet?

Ja sorry hoor! whehe, kan er gewoon niet tegen! Je zou denk precies hetzelfde reageren.
Waarschuw beheerder
Misschien zie je er wel uit als 45 Rickey.

Die staartmans was gewoon een opgeblazen schaap die vroeger teveel door ze moeder is geslagen.

Van mij mag ie in zn eigen zaad weg rotten.

En niemand die mij op een ander standpunt brengt.

Waarschuw beheerder
Nee ik ga altijd alleen, ik denk dat het vooral daardoor komt :9

Maar met die staartmans kon ik het juist altijd perfect vinden :/
die 3x dat ik hem gesproken heb ;)

Maar security van de hemkade houd inderdaad niet zo van profocerende kleding en andere dingen, misschien was dat het ;)

Waarschuw beheerder
Frusty he als je er niet inkomt :D

Enne die "staartmans" zal het geen ene ruk schelen hoor wat je allemaal vind en denkt. Vooralsnog kwam JIJ er niet in dus hier een beetje tof doen heeft geen nut:)
Volgende keer gewoon ID mee en niks aan de hand(Y)

Ow ja: Op het kaartje staat trouwens dat de Organisatie zich het recht voorbehoud om bezoekers niet toe te laten of te verwijderen van het evenement. Helaas pindakaas, was dat recht van toepassing op jou.:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
nou ik zal heel eerlijk zijn wat ik ervan vond.IK HEB GEEN FLAUW IDEE HAHAHAHA!was er ni bij.:)
Waarschuw beheerder
Vond het wel lachen!

Vooral die gast in de oldskool die aan het "bellen" was met zijn schoen!:-)

Kep wel nog in dat zaaltje met die draaitafel nog op zij moeen springen voor een relletje..ach das de enigste die ik gezien heb.

Waarschuw beheerder
Wij zijn doodnormaal feestpubliek. Geen londsdale kisten voetbalshirts ;) houthakkershemden etc. Dus kleding heb er niks mee te maken. Denk dat wij juist de rust denzelfe (oid) zijn. Maarja, whatever. Poep aan staartmans.Zo einde discussie
Waarschuw beheerder
Lieve schatten ik heb verder een topnacht gehad in de Hemkade, ik vind het ook geen schandaal dat ze me er niet inlieten zonder ID. Wel hadden ze wat vriendelijker mogen zijn tegen mijn zus en t heb ons weer een hoop extra centjes gekost. Klaar!

beeeheeeeehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhe
Waarschuw beheerder
Dus go 2 hell! Go 2 hell and you die!

Dat doe ik iedere week, al sinds een jaar of 13, maar niet omdat een pannenkoek als jij dat hier op wel heel zielige manier stelt. :D

Eigenlijk begrijp ik nu wel de werkelijke redenen waarom jullie, zo kan ik hier namelijk alweer zien, op voor jullie onredelijke manier behandeld zijn. De "volwassen" reactie was dat natuurlijk....

Waarschuw beheerder
Vond het echt een onwijs gezellig feesie! :yes:
Lekker sfeertje...niet zoveel van die clownspakkies...gewoon ouwerwets stampuh! :-D

Beetje te druk...zeker rond een uur of één werd ik er effe helemaal gek van...maarja...gewoon doorhakkuh! :bounce:

verder super naar me zin gehad!
Waarschuw beheerder
donateur
En ik ga geen ID-kaart aanschaffen voor 60 euro als ik nog een geldig paspoort heb. Ik ben ook maar een arm studentje.

Wat loop je dan te zeiken? eigen schuld, dikke bult

en 60€ voor een IDkaart is wel erg veel

Wat kost een Nederlandse Identiteitskaart?
Kosten per 1 januari 2005 € 31,25

Wil je dus voortaan geen gezeik, haal dan ff een IDkaart, ga je maar een keertje niet naar een feestje

Waarschuw beheerder
Hehehe
Waarschuw beheerder
donateur
- dubbelpost - :@
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik zag dat je t gezellig had miss:p
je was ook flink naar de kl.t. he:D:D:D
Waarschuw beheerder
ff goed lezen phantom...

ik had een paspoort en ik ben uiteindelijk binnengekomen.

eerst ff je huiswerk doen, voordat je je mening gaat uiten.

Waarschuw beheerder
Had jij dat nou ook maar gedaan voordat je die eerste keer in de rij ging staan

Waarschuw beheerder
KUS ME BROODDDDDDDDD!!

Wil je dus voortaan geen gezeik, haal dan ff een IDkaart, ga je maar een keertje niet naar een feestje

Hé, is jouw gevraagd om je hiermee te bemoeien :P whaha
Als jij een kaartje voor je verjaardag krijgt ga je toch ook heen!

Ga jij ff met je fantoom spelen, haha :D gallend
Waarschuw beheerder
donateur
Als jij een kaartje voor je verjaardag krijgt ga je toch ook heen!

Met id, zoals op het kaartje staat ;)

Als ik een auto win ga ik hem toch ook niet ophalen en er dan in rijden zonder rijbewijs?

Neem altijd je ID mee ook al ben je 25, soms als ze er zin in hebben kunne ze moeilijk doen.Je hebt zonder ID geen poot om op te staan...
Waarschuw beheerder
ik zag dat je t gezellig had miss
je was ook flink naar de kl.t. he

oehhhh :bloos:
Waarschuw beheerder
Het was zeker weer erg gezellig
En in de kleine zaal muziek uit de oude doos
wat erg leuk was, jeugdsentiment

We hebben ons zeer zeker vermaakt

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
Was gewoon een top feest, enne naar de klote ach :X

Waarschuw beheerder
;)
Waarschuw beheerder
ik vond het echt een GEWELDIG feest.
ik heb bijna de heletijd links voorin op die verhoging hehakt!
daar had ik wel de ruimte.
ik heb weer veel nieuwe vrienden gemaakt met dat gelul van mij. :vaag:
en er werd super gedraait

Waarschuw beheerder
Als ik een auto win ga ik hem toch ook niet ophalen en er dan in rijden zonder rijbewijs?

Kijk das duidelijke taal. Beter dan dat politieverhaal van sequence. Maar idd, das ook wel weer zo.

Naja, laat ik er maar over ophouden ..... (en dit niet qouten en zeggen: goed idee of (Y) etc)
Waarschuw beheerder
donateur
FrustyGirl top bottom 24 januari 2005 20:09 [Melding]
FrustyGirl ff goed lezen phantom...

ik had een paspoort en ik ben uiteindelijk binnengekomen.

eerst ff je huiswerk doen, voordat je je mening gaat uiten.

als je beter had gelezen, had je gezien dat mijn nickname met een 0 - nul is en niet me een o O:)

---------------------------------------------
en als je niet wilt dat iemand zich er mee bemoeit, hou het dan lekker voor je en ga niet op een openbaar forum lopen zeiken :yes:
Waarschuw beheerder
Beter dan dat politieverhaal van sequence.

Aangezien je zelf te stom voor woorden bent om te begrijpen wat je, als Nederlands staatburger, verplicht bent kun je beter je mondje houden.
Mij zet je op die manier niet voor lul hoor. Jouw reactie gaat echter gewoon nergens over. Die gasten hebben simpelweg hun werk gedaan, helaas voor jou en je vriendjes.

Overigens kostte mijn idee iets van 22 euro ofzo. :)

Waarschuw beheerder
Vond het weer een geweldig feesie! :bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
De mensen die Ramirez niet waarderen: das nou de ouwe sound meisjes en jongens.

Dat snappie niet als je net komt kijken, maar ga dan niet die gozer uit zitten jouwen. Das zo kinderachtig!!! (n)

Helemaal TOP! (y)

Waarschuw beheerder
Het was mega vet !!!

Waarschuw beheerder
*zucht* :-x
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Zit je iets dwars jonge?
Waarschuw beheerder
De mensen die Ramirez niet waarderen: das nou de ouwe sound meisjes en jongens.

Dat snappie niet als je net komt kijken, maar ga dan niet die gozer uit zitten jouwen. Das zo kinderachtig!!!

Helemaal TOP!

helemaal mee eens :yes:
Waarschuw beheerder
RaverBay: Precies! :respect: Het ergste is dat een van die knulletjes die 'm zo stond uit te jouwen ook gewoon doodleuk reageert onder mijn verslag en trots vertelt dat hij een van die gastjes is op de foto met zn middelvinger omhoog.

%)

Hoe triest ben je dan bezig?
Waarschuw beheerder
hahaha en dan ook nog trots zijn :S

wat een stakker hij had beter naar sledgehammer kunnen gaan want daar liep het meeste middelvinger volk rond :)

Waarschuw beheerder
Nog even over dat gezeik met de security:

Logisch dat die man om ID vraagt ( wat ze overigens niet altijd doen, ook niet bij haar), maar als er dan iemand op rustige toon zegt, ze is 19 en dan keihard zeggen dat je dan ook maar weg moet gaan, sorry dat vind ik geen reden om iemand uit de rij te verwijderen.

Prima, als jullie dat anders vinden, maar denk es na als het je zelf overkomt......

Waarschuw beheerder
bij deze ik vond ramirez echt vet heb lekker ge shaked vind dat zaaaalige muziek en heb omdat ik draai ook al hun vinyltjes ik vond het echte nostalgie ik snap niet dat mense zo vernederend kunne doen wss omdat hij een andere huidskleur heeft ik vind dat belachelijk vroeger stond toch iedereen te springe op r.t.c. dj paul darkraver gizmo enz maare :respect: ramirez :respect:

Waarschuw beheerder
mensen met een middelvinger op de foto komen er nooit op bij mij (6)

Waarschuw beheerder
[img]http://home.versatel.nl/nimal_psv/Mindcontroller%20-%2022-01-2005/images/P1010015.jpg[/img]

voor de rest is alle goed o:)
Waarschuw beheerder
:vaag:

Waarschuw beheerder
wat? o:)
Waarschuw beheerder
Leuk standje :vaag:

Waarschuw beheerder
Die gasten daar stonken echt!
Waarschuw beheerder
donateur
Dit was echt een SUPER feest. Ik heb me super vermaakt daar!
Kijk al weer uit naar de volgende MC.

Waarschuw beheerder
donateur
Had ik al verteld dat ik het een ongelofelijk geil feestje vond? O:)

b)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Helemaal mee eens, was vet geil en retestrak feessie weer....alweer in de fun.:D

Waarschuw beheerder
donateur
Limo jij bent echt maf! Je had me bijna gekilt met het springen op Leon :@
Stommerd :[
Waarschuw beheerder
heeft ie leon ook genomen??? :P
Waarschuw beheerder
donateur
sfeer was goed, volume was goed, heb geen last gehad van de drukte...

dus voor mij was het een super feesie, alleen vindt 6 uur van de hemkade toch nog steeds te kort:/
Waarschuw beheerder
Tsja, dat was in het verleden in de Fun gewoon standaard tot 10.00 uur. Zouden ze dus voor Mindcontroller ook gewoon moeten aanpassen. :P

Waarschuw beheerder
donateur
Ja genomen ja :@
De ei ;p
Waarschuw beheerder
was een :P feesie :)

Waarschuw beheerder
zeker wel strak feest..:bounce:

Waarschuw beheerder
donateur
vond alle zalen top zelfs het happy hardcore zaaltje :yes:

en toen ik ff zat te chillen boven bij de oldschool zaal,werd er ff la style - james brown is dead gedraaid
snel naar benede dus :d

gewoon topfeest!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik lees het al, zoals altijd, meer gezeik bij hardcore feesten O:)

Waarschuw beheerder
donateur
Niets gezien! :D

Waarschuw beheerder
donateur
waar lees je dat dan kimhmm?

er hing juist een hele relaxte sfeer :respect:
als je het over headfuck in de hemkade had gehad had je wel gelijk :)

Waarschuw beheerder
Ik lees het al, zoals altijd, meer gezeik bij hardcore feesten

Kimmiieieie je maakt een fout :yes:
Sfeer was echt superrrrr goed, en dat terwijl je af en toe niet eens kon bewegen :|

Sfeer was niet a la gemiddelde hardcore feesten ;)

Mind controller is een hardcore feest opzich

Waarschuw beheerder
donateur
juist jij vat em rebbel (y)
Waarschuw beheerder
super feest!! relaxte sfeer lekker geluid goeie muziek en niet eens heel erg extreem druk, volgende keer cker weer aanwezig:D

Waarschuw beheerder
Limo jij bent echt maf! Je had me bijna gekilt met het springen op Leon
Stommerd

ach ja shit happens he
Waarschuw beheerder
Als Kimhmm van Hardcore hield, dan had ik de quasi-grappige opmerking en smiley van haar gesnapt. Nu zijn ze me beiden een raadsel. :S

Waarschuw beheerder
Kimhmm heeft een mooie bril kan ze goed mee stampuh op een vliegenvang hardstyle bagger ellende kut feest :yes:
Sfeer was prima op Mind. dus SHUT UP als je niet weet waar je het over hebt :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
vondt echt een vet feest

dat zaaltje achterin daar draaide ze echt vette ouwe oldschool

kreeg het gevoel weer terug dat ik in madonna in alphen aan de rijn stond meesterlijk die muziek

Waarschuw beheerder
wel een beetje druk en warm maar voor de rest wel oke
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb aleen maar gezellige hakkende mensen gezien :yes: ik kon ook niet stilstaan , ben blij dat de platen niet oversloegen hahaha :D

Waarschuw beheerder
donateur
thnx nog voor het lekkere setje samen met tellurian(y)
Waarschuw beheerder
donateur
idd :respect:
Waarschuw beheerder
donateur
geen dank mensen, ik heb net zo genoten als jullie denk ik :yes: op naar het volgend feest :bounce: (eerst ff me plaatje afmaken)hehehe
Waarschuw beheerder
vrijdag zyon?

weer net zo rammen als op MC :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
jaaaaaaaaaaaaaaa :yes: zeker weten! en dan ff stiekum nieuwe mokum tracks uitproberen :D ja dat ga ik doen, is lekker exclusief dan, ik had er geen tijd voor op MC helaas, tijd was zo om voor dat ik er erg in had hehehe :D
Waarschuw beheerder
graag :jaja:

ff hakkuh op de nieuwe mokum platen B)
Waarschuw beheerder
hoelaat moet je draaien? :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
oeh dat weet ik niet, moet ik even aan meneer baba loempia vragen :D zal ik wel neerzetten hier morgen ;)

_____> ff weer springen hahaha :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: <--- allemaal gabbertjes :D LOL
Waarschuw beheerder
hehe

:bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce: :bounce: :bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce: :bounce::bounce: :bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce: :bounce::bounce:

ik lees het morgen wel
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
okiedokie :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: ik ben moe van al dat springen :P hahahaha
Waarschuw beheerder
nou al??

je wordt cker oud :P

;)
Waarschuw beheerder
donateur
mja, nog een paar dagen en ben ik alweer 33 hahaha , ROLATOR STYLE! lol :D nah komt ie dan eh... :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: zo en nu naar me nest ;) late!
Waarschuw beheerder
donateur
[img]http://www.mokumrecords.com/frontpage.jpg[/img]

en we gaan maar door met de core :yes:
Waarschuw beheerder
:jaja:

[img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img]:bounce:
[img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img]
[img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img]:bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce:[img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img]
[img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img]
[img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img][img]http://members.lycos.nl/sjafca/hakke.gif[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hehe, die Francois toch. :D
Waarschuw beheerder
Mindcontroller was wel gezellig, maar veels te druk. 't was niet zo'n HELEMAAL LOSSSSS feest zoals in Eindhoven okt. 2004 :S
Helaas.....
Waarschuw beheerder
2 dj chosen few: dat was toch je vader, bij je op het podium? Nee heb het het niet over tellurian

peace
Waarschuw beheerder
Was ok, alleen net iets te druk.
Waarschuw beheerder
Het was vet, chill, relaxed... 't was goed. In het begin een beetje subtiel, de rest van de avond helemaal waus.

Mindcontroller... altijd goed(y):cocktail:
Waarschuw beheerder
Zeker wel een mooi feest gehad (Y)
Waarschuw beheerder
weer een lekker feesje, alleen wat druk. Rob Gee was weer helemaal top:vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
2 dj chosen few: dat was toch je vader, bij je op het podium? Nee heb het het niet over tellurian

ja klopt, ze noemen hem PA MOKUM ;) hij is er altijd bij :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Was erg gezellig, en genoeg drank :)
Waarschuw beheerder
altijd gezellig :jaja:
Waarschuw beheerder
Alleen moeten ze jullie de volgende keer wat later op de avond zetten...

Waarschuw beheerder
:respect:PA MOKUM:respect: :D
Waarschuw beheerder
donateur
Was erg gezellig, en genoeg drank

En de lege bekertjes kreeg ik op m'n kop.;p

Da Predator:respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jij bent ook veel te lang natuurlijk, eroverheen gooien lukt niet ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja das waar.:D

Waarschuw beheerder
ik vond het weer een super feestjuh. flink zitte ouwehoere met vince en ernesto en scot brown hehe skitterend
net zo'n goed feestje als vorige keer in beurs gebouw. maar nu hoefde ik niet om 8 uur naar frankrijk gelukkig :P
op naar de volgende MC

Waarschuw beheerder
Het was mega strak:D
Waarschuw beheerder
moet je minder pep nakken :P
Waarschuw beheerder
Was superfeestje !!! Lekker hakkende mensen. Buiten een paar stampertjes die ek nen stamp moest weergeven. Wel vrij druk buiten de vorige keren dat ek in de hemkade ben geweest. Shadowlands, rob gee en vince waren voor mij de mannen van de avond.

Waarschuw beheerder
super geil feessie man
Waarschuw beheerder
donateur
he Hard 4 life : is dat nou mijn linker arm? haha ik heb bijna dezelfde tattoo :D haha lol , linker arm met hardcore :yes:

Waarschuw beheerder
super!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Geweldig

:bounce::bounce::bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
:jaja: Capowski (l) Leuk om je weer gezien te hebben @ mindcontroller!

:vaag: leuk feestje!

:bounce: :-D
Waarschuw beheerder
Zeker weten Eszzzel :D (L)

Op naar het volgend feest...de 12de ?? O:)

Waarschuw beheerder
Goed feest met veel drukte!

Waarschuw beheerder
SUPER !!... Alles was goed (Y) alleen wat jammer van die drukte..

Waarschuw beheerder
Erg druk en warm, maar verder een leuk feessie
Waarschuw beheerder
Dat wel, we stonden gelukkig op een goede plek waar genoeg ruimte was.:D
Goede sfeer ook, alleen hadden ze geen smirnoff...:S

Waarschuw beheerder
donateur
t was n relaxt feestje maar te druk
Waarschuw beheerder
donateur
CAPOWSKI!!!! :[

zit jij nu ook al in het kamp van Q-cute en Taffel????!!!

hahaha, heeeel misschien ga ik "last-minute" mee, als ik een goedkoop -last-minute kaartje kan regelen :-D

housennnn :jaja:
Waarschuw beheerder
8) Eszzzel...we hebben je er gewoon graag bij...;)
Waarschuw beheerder
donateur
:[ nu Tasj ook weer bezig :[

:bloos: wel liebe (l)

*mompel*kwilmee *uche*
Waarschuw beheerder
*Uche uche* Tas wil ook graag dat je er bij bent.:D

(L)
Waarschuw beheerder
:yes: Esz gaat naar T.E. met QQ, Tafkap en QQapo :yes:

8)
Waarschuw beheerder

En Tas niet te vergeten.

Waarschuw beheerder
donateur

En Tas niet te vergeten (l)
Waarschuw beheerder
Heb al een kaartje te koop gezien voor minder dan de kostprijs...8)
Waarschuw beheerder
donateur
oeh.... 8) interessant...

we houden m in de gaten :-D

(k)
Waarschuw beheerder
:jaja: Zeker weten...:)

:bounce::bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
ESZZZZZZZ ga nou meeeeeeeeee!!!!!!!!

please, please, please

ahhhhhhhhhhh ahhhhhhhhhhhhh toe nou joh

hahahahahahahha nou kan je tog geen nee meer zegge he :p

(K)(L)
Waarschuw beheerder
donateur
zit jij nu ook al in het kamp van Q-cute en Taffel????!!!

:jaja: Die staat ook aan onze kant Eszz :[ Voor zover 4 tegen 1 :[

Een betere keus kan je niet maken hoor Eszz (L)
:respect: Plz, toe nou, ajb :respect:
Waarschuw beheerder
Heb net uit eerste hand gehoord dat er een bepaald iemand een kaartje gaat halen...:D O:)

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
jippieeeeeeeeeeeeeee

:bounce::bounce::bounce::bounce::bounce::bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
(6) Wahahahahahahaahhahahhaaa!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
:devil: :respect: :devil:

..... de druk was inmiddels ook wel zo opgelopen dat er niet meer geweigerd kón worden 8)

Mogguh trouwens :/ :gaap: :dood:

(F)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Was een mooi feestje, Bass-D & King Matthew waren zoals gewoonlijk grandioos.

Die bass moe je nie hore, die moe je voele!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Om nog even als laatste te reageren:

*het laatste woord!*

het was top, mensen! Qapo en Tasj van de narcotica brigade en Q-Qute en taffel de grote afwezigen... deels mijn schuld o:) deels schuld van Pas'-pootje....

anyway.... thnx 4 talking me into it...

(l) byeeee
Waarschuw beheerder
donateur
anytime eszzz was leuk je weer ff gezien te hebben :jaja:

en nu op naar In Qontroll!!!!!

(K)(L)
Waarschuw beheerder
vond het erg tegenvallen
Waarschuw beheerder
donateur
:jaja: op naar In Qontrol!