Partyflock

Forumonderwerp · 741401

Aangezien ik benieuwd ben naar hoe dit feest was, en aangezien de feestgangers over enkele uurtjes alweer achter de comp zitten, open ik het topic maar, dus bij deze

HOE WAS MINDCONTROLLER????
heb gehoord dat het veel te druk was en teveel happy hardcore maja....

tiefus bruut !

Jammer dat ik nu al thuis ben maar mn lichaam trol et echt niet na 3 dagen geen eten.
Het was wel wat druk.
Maar de sfeer was oppie toppie en de muziek was al helemaal superrrrrr

Errug druk jah, wel gezellig :bier:

Wat een mafkees die ramirez :vaag: En het regende binnen, volgende keer maar een plu mee :P
Ik was helaas te laat, kwam om 4:00 niet meer binnen:S Trouwens al de tweede keer MC dak te laat ben.......in Eindhoven ook al, alleen toen was t erger!:P

Nu ff w88 tot iedereen weer thuis is:D

Lexion was wel ok:jaja:
laatste aanpassing

lekker feest! beetje druk maar goed te doen
goed vermaakt iig!
Was weer een top-feest. Ben zwaar uit me dakkie gegaan, nu ff lekker afteren :)

Ik vond het een beetje tegenvallen, en dat kwam voornamelijk door de verschrikkelijke drukte :)
Matig, maar wel gezellig! :bier:

Het was weer lekker. :-D

Wel mega druk. Goede sfeer.

Was een geslaagd feest! Was niet in de stemming in het begin van de avond, vanwege de drukte, maar dat werd gauw anders.

De DJ's draaiden goeie sets: weinig herhaling (IMHO) en voornamelijk early rave. Chosen Few en Tellurian vond ik het vetst. Jammer dat Predator niet af sloot, want die beukte echt vet in het begin. Maar Vince & Darkreever deden het niet slecht hoor! Echt een 'koningkoppel' is dat! :respect:

De security verdient ook een pluim. Die waren in grote getalen aanwezig, maar nooit vervelend en zeer vriendelijk en beleefd. Proffesionals! :respect:
Gruwelijk feessie inderdaad erg druk maar heb me echt goed vermaakt!! Sfeer was (Y)!! Geluid was echt hard :D
laatste aanpassing
Druk, maar echt wel weer een lekker feestje :D
Heerlijk genoten van weer een topfeest..... :jaja:
laatste aanpassing

mega druk ... maar tering wat een sfeer :respect:

en gizmo :-O wat een set !!! :D:D:D
Egt super gewoon, heb nog een piep in m'n oren!!

Dj Vince ging weer eens helemaal los op het einde!!

vetvetvetvetvetvetvetevet!!!

Gizmo? was die dr ok dan?

kan ze hebben zien vliegen hoor :-O ... maar volgens mij wel in de achterste zaal :/ ... toch :vaag:
Oja, je hebt gelijk..

Heb hier de timetable ng leggen..

In Area 2 ja, van 01.00 tot 02.00,

Stond ik bij Chosen Few vs Tellurian, hehehe...

chosen few heb ik ook nog wel een redelijk deel van gezien :D .. had het heen en weer :D:D:D
Van de ene zaal naar de andere
Nance, vertel eens!

Kan het ook aan me broer vragen maar ja, die kan toch alleen maar zeggen: Het was goed, Ja leuk.

Dusse!!

Gegroet een WYNN
Piep in m,n oor enzo... :vaag:
Artiest {SHOWLIST artist 1260, 75631}
Mo$chino666 23 januari 2005 06:59
was zelf veelste lam
heel veel zeggen dat t softi was

In ieder geval veel te snel voor de huidige generatie stampertjes en springertjes. :)

maar vond de ouwe zweer weer op de zweer
van sporthallen=zuid lijken

Gelukkig geen zweren meegemaakt. Wel vond ik het gezellig.... Weer een aantal bekenden tegen gekomen die ik al ongeveer 6 jaar niet meer had gezien (sommigen langer). Verder opvallend dat ook de bezoekers, die een aantal jaren minder hebben geleefd, meegingen in de sfeer die ontstaan was. Dat is onze goede hoop voor de toekomst. :)

Geen wazi tegen gekomen en veel hakkende mensen. Zie je wel dat men het nog altijd kan!!!

veel trippers en weinig mooie dames
maar de whisky maakte dat weer goed

Vond ik wel meevallen. De gebruikers waren over het algemeen alsnog helder en bijna niemand was echt compleet van de kaart. Het mooie vrouwen-gehalte lag overigens stukken hoger dan op de andere Hardcore feesten het geval is. Geen Helga gezien, wat dames die ik van vroeger ken wel, en een heel aantal dames, welke het aanzien meer dan waard waren, maakten het feest tot wederom een unicum in deze jaren.

Overigens wil ik oude bekende van de Gate, DJ Bernd, en Rudi (Dr. Rude) even bedanken voor het tentoonspreiden (:P:S:D) van platen die ik graag hoor maar nooit meer aan bod komen in sets van anderen tegenwoordig. Ik zeg: meer van die shit!!!

Ten slotte wil ik alle aanwezigen met wie ik oude herinneringen heb opgehaald (over de vroegere clubs en feesten) bedanken voor de gezellige tijd en de extra gevoelens die dit feest daardoor meekreeg.

NB. De dames die de definitie 'hakken' goed begrepen hebben en dit ook lieten zien: GA ZO DOOR!!! :);)
Vond het ok trouwens vreselijk druk!!

Echt gewoon teveel van het goeie, en ook veel te weinig dames!! hehehe..

Meer mensen mee eens?
laatste aanpassing

Artiest Phenom
Was wel gezellig :)

:D
Esther en Ime, was dat een staaltje "elkaar van de computer aftrappen"??? :D

Ime, inderdaad... Security ben ik normaal niet echt over te spreken (enkele uitzonderingen daar gelaten) maar dit keer op correcte wijze aanwezig en geen enkele keer gezeik gezien of meegemaakt. (Y)

Volgens mij heb ik jou zien lopen Jetje...
Piep in m,n oor enzo...

ng steeds? hehehe, dan is het een goed feest geweest!!!
Ik vond et toch wel weer HARTSTIKKE gezellie :jaja:
Helemaal leip...

ben lam!!!!!!!!!!!!
@ Turntablejunky: Nogmaals, niet mee eens! het aantal mooie dames was 1000 keer groter dan normaal het geval is op hardcore feesten tegenwoordig.
Dj Sequence: iedereen zijn mening over mooie vrouwen toch?

wel of geen mooie vrouwen .. was een vet feest :D
Het was druk ja, maar wel een geslaagt feest :bounce: Heerlijk uit mijn dak gegaan!
Daar heb je gelijk in... in dit geval gaat get gezegde "over smaak valt niet te twisten" wel op. was allang al blij dat niet alle vrouwen met kisten, stropdassen, vestjes en overhemden liepen. Normaal 100%, nu 0%. Da's nog eens rendement. ;)
ng steeds? hehehe, dan is het een goed feest geweest!!!

:jaja: Was het ook zeker weten!!
Tijd om te gaan slapen...:vaag: truste mensjes :flower:
Maar er liepen ook veel Mannen in redelijk normale kleren rond. Ik moest zoeken naar lonsdale.
das waar, was egt een topfeest, ok een relaxte sfeer trouwens, soms heb je egt van die Pogolullen of andere gasten die ruzie zoeken..

Deze x niet gezien, toppie!!!!!!!!!!!

Inderdaad weinig wazi's en dan is de sfeer ook meteen "anders"...

Normaal 100%, nu 0%. Da's nog eens rendement.

was mij ook opgevallen idd .. had ze wel verwacht .. maar vond ook veel mensen hakkuh :D grappig :yes:
*pieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeep* doet me oor ;p

(Y)(Y) feessie.. heb me prima vermaakt en een perfecte sfeer.. hier moeten andere feesten een voorbeeld aan nemen..
Ja was een lekker feesie, toch is die Rob Gee maar een mafkees, maar hij draaide wel lekker :)

alleen de afsluiting was een beetje traag (het begin van de set liep niet in het zelfde tempo als de set er voor, beetje jammer maar niet echt een probleem ofzo)

De sfeer was echt goed te noemen, 1 opstootje gezien bij de ingang en verder niet eigenlijk.

perfecte sfeer.. hier moeten andere feesten een voorbeeld aan nemen..

da's niet de feesten die dat voorbeeld moeten nemen hoor :no:

publiek maak een feest af :yes:

Inderdaad het publiek is de grootste factor...
da's niet de feesten die dat voorbeeld moeten nemen hoor

publiek maak een feest af

daar heb je ook gelijk in :)

laten we dan zeggen.. daar moet het publiek van andere feesten een voorbeeld aan nemen ;)

daar moet het publiek van andere feesten een voorbeeld aan nemen

wij dus met ze alle ;)
Rob Gee draaide lekker? daar ben ik het dus egt NIET
mee eens!! die gozer ken nie eens draaien,

Hij stond meer op het podium tof te doen..
Artiest Taurus
het was erg druk :S
maar het was wel erg leuk... maar erg gezellig :yes:

SHADOWLAMDS TERRORISTS :respect: beste van de avond :D:D

ok it's party kick'in time :bounce: