| Betreft: | evenement: Mindcontroller, zaterdag 22 januari 2005 om 22:00 |
Ik was helaas te laat, kwam om 4:00 niet meer binnen
Trouwens al de tweede keer MC dak te laat ben.......in Eindhoven ook al, alleen toen was t erger!
Nu ff w88 tot iedereen weer thuis is
Lexion was wel ok
Nu ff w88 tot iedereen weer thuis is
Lexion was wel ok
laatste aanpassing
Was een geslaagd feest! Was niet in de stemming in het begin van de avond, vanwege de drukte, maar dat werd gauw anders.
De DJ's draaiden goeie sets: weinig herhaling (IMHO) en voornamelijk early rave. Chosen Few en Tellurian vond ik het vetst. Jammer dat Predator niet af sloot, want die beukte echt vet in het begin. Maar Vince & Darkreever deden het niet slecht hoor! Echt een 'koningkoppel' is dat!
De security verdient ook een pluim. Die waren in grote getalen aanwezig, maar nooit vervelend en zeer vriendelijk en beleefd. Proffesionals!
De DJ's draaiden goeie sets: weinig herhaling (IMHO) en voornamelijk early rave. Chosen Few en Tellurian vond ik het vetst. Jammer dat Predator niet af sloot, want die beukte echt vet in het begin. Maar Vince & Darkreever deden het niet slecht hoor! Echt een 'koningkoppel' is dat!
De security verdient ook een pluim. Die waren in grote getalen aanwezig, maar nooit vervelend en zeer vriendelijk en beleefd. Proffesionals!
Heerlijk genoten van weer een topfeest..... 
laatste aanpassing
Piep in m,n oor enzo... 
Mo$chino666 23 januari 2005 06:59
was zelf veelste lam
heel veel zeggen dat t softi was
was zelf veelste lam
heel veel zeggen dat t softi was
In ieder geval veel te snel voor de huidige generatie stampertjes en springertjes.
maar vond de ouwe zweer weer op de zweer
van sporthallen=zuid lijken
van sporthallen=zuid lijken
Gelukkig geen zweren meegemaakt. Wel vond ik het gezellig.... Weer een aantal bekenden tegen gekomen die ik al ongeveer 6 jaar niet meer had gezien (sommigen langer). Verder opvallend dat ook de bezoekers, die een aantal jaren minder hebben geleefd, meegingen in de sfeer die ontstaan was. Dat is onze goede hoop voor de toekomst.
Geen wazi tegen gekomen en veel hakkende mensen. Zie je wel dat men het nog altijd kan!!!
veel trippers en weinig mooie dames
maar de whisky maakte dat weer goed
maar de whisky maakte dat weer goed
Vond ik wel meevallen. De gebruikers waren over het algemeen alsnog helder en bijna niemand was echt compleet van de kaart. Het mooie vrouwen-gehalte lag overigens stukken hoger dan op de andere Hardcore feesten het geval is. Geen Helga gezien, wat dames die ik van vroeger ken wel, en een heel aantal dames, welke het aanzien meer dan waard waren, maakten het feest tot wederom een unicum in deze jaren.
Overigens wil ik oude bekende van de Gate, DJ Bernd, en Rudi (Dr. Rude) even bedanken voor het tentoonspreiden (
Ten slotte wil ik alle aanwezigen met wie ik oude herinneringen heb opgehaald (over de vroegere clubs en feesten) bedanken voor de gezellige tijd en de extra gevoelens die dit feest daardoor meekreeg.
NB. De dames die de definitie 'hakken' goed begrepen hebben en dit ook lieten zien: GA ZO DOOR!!!
ng steeds? hehehe, dan is het een goed feest geweest!!!
Tijd om te gaan slapen...
Ja was een lekker feesie, toch is die Rob Gee maar een mafkees, maar hij draaide wel lekker 
alleen de afsluiting was een beetje traag (het begin van de set liep niet in het zelfde tempo als de set er voor, beetje jammer maar niet echt een probleem ofzo)
De sfeer was echt goed te noemen, 1 opstootje gezien bij de ingang en verder niet eigenlijk.
alleen de afsluiting was een beetje traag (het begin van de set liep niet in het zelfde tempo als de set er voor, beetje jammer maar niet echt een probleem ofzo)
De sfeer was echt goed te noemen, 1 opstootje gezien bij de ingang en verder niet eigenlijk.

![[NRD]_Chris_](/images/user/29054_622779.jpg)

![[NL] EsTeRReuR [NL]](/images/user/48965_1148743.jpg)

![[-Stef-]](/images/user/18702_1183061.jpg)